User
2012-03-20 01:09
Sveiki, norejau paklaust, ar verta det dujas i 1, 6 motora? Galvoju det 4 kartos, kaip tie motorai atsparus dujom? kas turit su dujom, gal kazka padet apsisprest galit?
User
2012-03-20 07:28
nesideda 4 kartos i tuos motuorius nes jie dirba du po du , purktuku darbas, bet kiti deda ir nespeja reguluot, as nesiuliau , 2k isidek ir vazinek
User
2012-03-20 07:39
Vaziuos kur dings.Svarbiausia nepatikek betkam deti nesvarbu kurios laidos tos dujos bus, svarbiausi dalykai kad :1)nesuknistu variklio ausinimo cirkuliacijos 2)Kad kompu teisingai sureguliuotu misini -neturi buti nei per liesas nei per riebus.Kalbos kad vieni gali buti atsparesni uz kitus tera mitas.Geriau pagalvok kaip persidaryti kuro tiekimo sistema kad priimrtu pigesni "spirituota"E benzina.Neturi likti aliuminiu detaliu ir guminiu komponent kuro sistemoje.
User
2012-03-20 08:03
2012-03-20
07:28 wrote:
nesideda 4 kartos i tuos motuorius nes jie dirba du po du , purktuku darbas, bet kiti deda ir nespeja reguluot, as nesiuliau , 2k isidek ir vazinek
Koks skirtumas jei nedirbtu tai jokiom dujom nevaziuotu kaip 2, 4 nissan senas variklis nei tiesioginem nei slanginem dujom nevaziuoja.2 kartos isvis nepatartina nes gali durniuot oro sraautas o tuomet ir visa kita, gali ir pasaudyt.Nesiginciju nes neturejau tokio su dujomis.Sau nedeciau isviso nes variklis(pats variklis atskirai!)turi 100Ag ir jei butu varomas priekis tai realus arkliai ratuose butu geresni negu kai galiniai varantieji, auto sunkus, dalis arkliuku "nuseda dezej, ilgame kardane, galiniame reduktoriuje ir galinineje asyje, guoliuose.Pmatavus tikriausiai butu kokie ~80Ag WHP.2, 0 ir 2, 5 24v tai nors vaziuoja nors jauciasi kad BMW.Kolegos sunus turi kompakta su 1, 6 tai keturis keleivius sunkokai pavelka
naudingas
4243 / 0
2012-03-20 08:19
as turejau toki su dujom reduktorius bet labai ekonomiskas buvo.paskiau xantia su 1.8 tai tikra srebele pagal bemva buvo
User
2012-03-20 08:37
2012-03-20
07:28 wrote:
nesideda 4 kartos i tuos motuorius nes jie dirba du po du , purktuku darbas, bet kiti deda ir nespeja reguluot, as nesiuliau , 2k isidek ir vazinek
2012-03-20
08:03 wrote:
Koks skirtumas jei nedirbtu tai jokiom dujom nevaziuotu kaip 2, 4 nissan senas variklis nei tiesioginem nei slanginem dujom nevaziuoja.2 kartos isvis nepatartina nes gali durniuot oro sraautas o tuomet ir visa kita, gali ir pasaudyt.Nesiginciju nes neturejau tokio su dujomis.Sau nedeciau isviso nes variklis(pats variklis atskirai!)turi 100Ag ir jei butu varomas priekis tai realus arkliai ratuose butu geresni negu kai galiniai varantieji, auto sunkus, dalis arkliuku "nuseda dezej, ilgame kardane, galiniame reduktoriuje ir galinineje asyje, guoliuose.Pmatavus tikriausiai butu kokie ~80Ag WHP.2, 0 ir 2, 5 24v tai nors vaziuoja nors jauciasi kad BMW.Kolegos sunus turi kompakta su 1, 6 tai keturis keleivius sunkokai pavelka
o ko tu nori is 1, 6ltr, kad trauktu belenkaip
User
2012-03-20 13:26
2012-03-20
01:09 wrote:
Sveiki, norejau paklaust, ar verta det dujas i 1, 6 motora? Galvoju det 4 kartos, kaip tie motorai atsparus dujom? kas turit su dujom, gal kazka padet apsisprest galit?
geriausia parduok savo 1, 6 ir nusipirk bent 1, 8 tikrai geriau bus ir galesi isidet tas taskines dujas.bet jei nera noro keist auto tai td dek paprastas dujas ir susireguliuok normalei isidesi apsaugini voztuva jei kartais sautu.turejau bent kelis su 1, 6 ir jokiu problemu neturejau aisku vaziuoja ne taip kaip su benzu bet kai tokia kaina benzo tai .... geriau jau su dujom td.
User
2012-03-20 14:57
2012-03-20
01:09 wrote:
Sveiki, norejau paklaust, ar verta det dujas i 1, 6 motora? Galvoju det 4 kartos, kaip tie motorai atsparus dujom? kas turit su dujom, gal kazka padet apsisprest galit?
2012-03-20
13:26 wrote:
geriausia parduok savo 1, 6 ir nusipirk bent 1, 8 tikrai geriau bus ir galesi isidet tas taskines dujas.bet jei nera noro keist auto tai td dek paprastas dujas ir susireguliuok normalei isidesi apsaugini voztuva jei kartais sautu.turejau bent kelis su 1, 6 ir jokiu problemu neturejau aisku vaziuoja ne taip kaip su benzu bet kai tokia kaina benzo tai .... geriau jau su dujom td.
Na kiek esu kalbejes, firmoj dedant dujas, jokio traukos skirtumo nesijaucia, nes viska sureguliuoja normaliai. O keist masina gaila, nes visa sutvarkyta, neaisku ka poto nupirksiu. Ne pas koki "meistreli" ta zadu daryt, o normalioj firmoj, kad viskas normaliai butu.
User
2012-03-20 15:19
2012-03-20
01:09 wrote:
Sveiki, norejau paklaust, ar verta det dujas i 1, 6 motora? Galvoju det 4 kartos, kaip tie motorai atsparus dujom? kas turit su dujom, gal kazka padet apsisprest galit?
2012-03-20
13:26 wrote:
geriausia parduok savo 1, 6 ir nusipirk bent 1, 8 tikrai geriau bus ir galesi isidet tas taskines dujas.bet jei nera noro keist auto tai td dek paprastas dujas ir susireguliuok normalei isidesi apsaugini voztuva jei kartais sautu.turejau bent kelis su 1, 6 ir jokiu problemu neturejau aisku vaziuoja ne taip kaip su benzu bet kai tokia kaina benzo tai .... geriau jau su dujom td.
2012-03-20
14:57 wrote:
Na kiek esu kalbejes, firmoj dedant dujas, jokio traukos skirtumo nesijaucia, nes viska sureguliuoja normaliai. O keist masina gaila, nes visa sutvarkyta, neaisku ka poto nupirksiu. Ne pas koki "meistreli" ta zadu daryt, o normalioj firmoj, kad viskas normaliai butu.
nu nezinau jei firmoj desi tai ides normalei.gali bandyt det tada jei masina tvarkinga ir patikima.cia jau tau sprest
User
2012-03-20 18:20
2012-03-20
07:28 wrote:
nesideda 4 kartos i tuos motuorius nes jie dirba du po du , purktuku darbas, bet kiti deda ir nespeja reguluot, as nesiuliau , 2k isidek ir vazinek
2012-03-20
08:03 wrote:
Koks skirtumas jei nedirbtu tai jokiom dujom nevaziuotu kaip 2, 4 nissan senas variklis nei tiesioginem nei slanginem dujom nevaziuoja.2 kartos isvis nepatartina nes gali durniuot oro sraautas o tuomet ir visa kita, gali ir pasaudyt.Nesiginciju nes neturejau tokio su dujomis.Sau nedeciau isviso nes variklis(pats variklis atskirai!)turi 100Ag ir jei butu varomas priekis tai realus arkliai ratuose butu geresni negu kai galiniai varantieji, auto sunkus, dalis arkliuku "nuseda dezej, ilgame kardane, galiniame reduktoriuje ir galinineje asyje, guoliuose.Pmatavus tikriausiai butu kokie ~80Ag WHP.2, 0 ir 2, 5 24v tai nors vaziuoja nors jauciasi kad BMW.Kolegos sunus turi kompakta su 1, 6 tai keturis keleivius sunkokai pavelka
nu tu tai su ta galia galiniuose ratuose, tai taip iseina, kad gamintojas meluoja, jis sako, kad yra tiek arkliu, o istikro, pagal tave ju maziau yra???? (as neklabu apie per laika prarastus arkliukus) tai, kad priekiu varomu auto skiriasi, kad neturi kardano, o visa kita tas pats, tik priekija, tai quattro isvis daug arkliuku praranda pagal tave
User
2012-03-20 18:35
2012-03-20
07:28 wrote:
nesideda 4 kartos i tuos motuorius nes jie dirba du po du , purktuku darbas, bet kiti deda ir nespeja reguluot, as nesiuliau , 2k isidek ir vazinek
2012-03-20
08:03 wrote:
Koks skirtumas jei nedirbtu tai jokiom dujom nevaziuotu kaip 2, 4 nissan senas variklis nei tiesioginem nei slanginem dujom nevaziuoja.2 kartos isvis nepatartina nes gali durniuot oro sraautas o tuomet ir visa kita, gali ir pasaudyt.Nesiginciju nes neturejau tokio su dujomis.Sau nedeciau isviso nes variklis(pats variklis atskirai!)turi 100Ag ir jei butu varomas priekis tai realus arkliai ratuose butu geresni negu kai galiniai varantieji, auto sunkus, dalis arkliuku "nuseda dezej, ilgame kardane, galiniame reduktoriuje ir galinineje asyje, guoliuose.Pmatavus tikriausiai butu kokie ~80Ag WHP.2, 0 ir 2, 5 24v tai nors vaziuoja nors jauciasi kad BMW.Kolegos sunus turi kompakta su 1, 6 tai keturis keleivius sunkokai pavelka
2012-03-20
18:20 wrote:
:lol::lol: nu tu tai su ta galia galiniuose ratuose, tai taip iseina, kad gamintojas meluoja, jis sako, kad yra tiek arkliu, o istikro, pagal tave ju maziau yra???? (as neklabu apie per laika prarastus arkliukus) :lol::lol::lol: tai, kad priekiu varomu auto skiriasi, kad neturi kardano, o visa kita tas pats, tik priekija, tai quattro isvis daug arkliuku praranda pagal tave :):):):)
matai kolega gamintojas nurodo galia pamatuota nuo variklio, o ne nuo varomu ratu kur ji del machaniniu nuostoliu yra mazesne, norejai pajuokaut bet tiesa pasakei kad quatro nudusina daugiau arkliu nei avd ar fvd ir fvd praranda maziau galios nei rvd del to kad nuo matoro iki ratu maziau visko sukt reik
User
2012-03-20 18:47
2012-03-20
08:03 wrote:
Koks skirtumas jei nedirbtu tai jokiom dujom nevaziuotu kaip 2, 4 nissan senas variklis nei tiesioginem nei slanginem dujom nevaziuoja.2 kartos isvis nepatartina nes gali durniuot oro sraautas o tuomet ir visa kita, gali ir pasaudyt.Nesiginciju nes neturejau tokio su dujomis.Sau nedeciau isviso nes variklis(pats variklis atskirai!)turi 100Ag ir jei butu varomas priekis tai realus arkliai ratuose butu geresni negu kai galiniai varantieji, auto sunkus, dalis arkliuku "nuseda dezej, ilgame kardane, galiniame reduktoriuje ir galinineje asyje, guoliuose.Pmatavus tikriausiai butu kokie ~80Ag WHP.2, 0 ir 2, 5 24v tai nors vaziuoja nors jauciasi kad BMW.Kolegos sunus turi kompakta su 1, 6 tai keturis keleivius sunkokai pavelka
2012-03-20
18:20 wrote:
:lol::lol: nu tu tai su ta galia galiniuose ratuose, tai taip iseina, kad gamintojas meluoja, jis sako, kad yra tiek arkliu, o istikro, pagal tave ju maziau yra???? (as neklabu apie per laika prarastus arkliukus) :lol::lol::lol: tai, kad priekiu varomu auto skiriasi, kad neturi kardano, o visa kita tas pats, tik priekija, tai quattro isvis daug arkliuku praranda pagal tave :):):):)
2012-03-20
18:35 wrote:
matai kolega gamintojas nurodo galia pamatuota nuo variklio, o ne nuo varomu ratu kur ji del machaniniu nuostoliu yra mazesne, norejai pajuokaut bet tiesa pasakei kad quatro nudusina daugiau arkliu nei avd ar fvd:beer: ir fvd praranda maziau galios nei rvd del to kad nuo matoro iki ratu maziau visko sukt reik:smoke::drink:
tai as sutinku, bet cia tikrai neprarandama kaip sake 20hp, cia gryniausia nesamone
User
2012-03-20 18:58
2012-03-20
07:28 wrote:
nesideda 4 kartos i tuos motuorius nes jie dirba du po du , purktuku darbas, bet kiti deda ir nespeja reguluot, as nesiuliau , 2k isidek ir vazinek
2012-03-20
08:03 wrote:
Koks skirtumas jei nedirbtu tai jokiom dujom nevaziuotu kaip 2, 4 nissan senas variklis nei tiesioginem nei slanginem dujom nevaziuoja.2 kartos isvis nepatartina nes gali durniuot oro sraautas o tuomet ir visa kita, gali ir pasaudyt.Nesiginciju nes neturejau tokio su dujomis.Sau nedeciau isviso nes variklis(pats variklis atskirai!)turi 100Ag ir jei butu varomas priekis tai realus arkliai ratuose butu geresni negu kai galiniai varantieji, auto sunkus, dalis arkliuku "nuseda dezej, ilgame kardane, galiniame reduktoriuje ir galinineje asyje, guoliuose.Pmatavus tikriausiai butu kokie ~80Ag WHP.2, 0 ir 2, 5 24v tai nors vaziuoja nors jauciasi kad BMW.Kolegos sunus turi kompakta su 1, 6 tai keturis keleivius sunkokai pavelka
2012-03-20
18:20 wrote:
:lol::lol: nu tu tai su ta galia galiniuose ratuose, tai taip iseina, kad gamintojas meluoja, jis sako, kad yra tiek arkliu, o istikro, pagal tave ju maziau yra???? (as neklabu apie per laika prarastus arkliukus) :lol::lol::lol: tai, kad priekiu varomu auto skiriasi, kad neturi kardano, o visa kita tas pats, tik priekija, tai quattro isvis daug arkliuku praranda pagal tave :):):):)
gamintojas nemeluoja, nes jis parodo kiek arkliu turi VARIKLIS be generatoriaus, kondicionieriaus kompresoriaus, vairo stiprintuvo siurblio, dezes ir t.t.
galia ratuose skirsis nuo skirtingos dezes, reduktoriaus ar net nuo to kokia temperatura lauke..
o del to, kad RWD turi pastebimai daugiau galios ratuose yra visiska nesamone. kaip ir sakei, vienintelis skirtumas - kardanas..
o masinos mase WHP jokios itakos neturi.. mase turi itakos pagreitejimui. o ant dyno ar sunki ar lengva vistiek issuks tiek pat arkliu.
galia ratuose skirsis nuo skirtingos dezes, reduktoriaus ar net nuo to kokia temperatura lauke..
o del to, kad RWD turi pastebimai daugiau galios ratuose yra visiska nesamone. kaip ir sakei, vienintelis skirtumas - kardanas..
o masinos mase WHP jokios itakos neturi.. mase turi itakos pagreitejimui. o ant dyno ar sunki ar lengva vistiek issuks tiek pat arkliu.
Your message |
|