User
2015-05-12 20:49
Sveiki, turiu tokią bėda. Variklis 2.8 dviejų vanusų. 4 kartos Brc dujų įranga. Ant benzino dirba idealiai, tiek šalta tiek karšta. Bet problema su dujomis. Kol šalta, dirba gerai ir ant dujų kol šalta, kai įšyla prasideda problemos, trukčiojimas, toks garsas lyg nedirbtų cilindras/cilindrai. Jeigu prasidedas trūkčiojimas ant dujų ir perjungi į benzą, tada ir ant benzo dirba blogai, lyg nedirbtų cilindrai, kol neužvedi iš naujo. Būna užeina ir dingsta tas "dujų tūpumas" ir dirba gerai, kol vėl neužeina. Buvo sugedusios trečio ir šešto cilindro uždegimo ritės, tad nupirkau naujas ir kartu pakeičiau jų žvakes, keturios liko nekeistos, tačiau užvedus ir patikrinus "tiek ant benzino, tiek ant dujų", atjungus visas rites, visi cilindrai dirba. Kątik pakeistas naujas dujų reduktorius, dujų filtras, liko nekeista tik purkštukai. Kas gali būti?
User
2015-05-12 21:01
2015-05-12
20:49 wrote:
Sveiki, turiu tokią bėda. Variklis 2.8 dviejų vanusų. 4 kartos Brc dujų įranga. Ant benzino dirba idealiai, tiek šalta tiek karšta. Bet problema su dujomis. Kol šalta, dirba gerai ir ant dujų kol šalta, kai įšyla prasideda problemos, trukčiojimas, toks garsas lyg nedirbtų cilindras/cilindrai. Jeigu prasidedas trūkčiojimas ant dujų ir perjungi į benzą, tada ir ant benzo dirba blogai, lyg nedirbtų cilindrai, kol neužvedi iš naujo. Būna užeina ir dingsta tas "dujų tūpumas" ir dirba gerai, kol vėl neužeina. Buvo sugedusios trečio ir šešto cilindro uždegimo ritės, tad nupirkau naujas ir kartu pakeičiau jų žvakes, keturios liko nekeistos, tačiau užvedus ir patikrinus "tiek ant benzino, tiek ant dujų", atjungus visas rites, visi cilindrai dirba. Kątik pakeistas naujas dujų reduktorius, dujų filtras, liko nekeista tik purkštukai. Kas gali būti?
dvieju vanusu o del trukciojimo nzn kam ta reduktoriu keitei, nes retas atvejis kada jis kaltas buna, zvakes keiciasi visos is karto o ne tada kada nebedirba kokia tarkim viena, tas trukciojimas yra del purkstuku arba dar vienas variantas atnaujinti parametrus reikia paziureti duju ismetima, nuvaryk pas dujininkus per puse valandos sutvarkys
User
2015-05-12 21:06
2015-05-12
20:49 wrote:
Sveiki, turiu tokią bėda. Variklis 2.8 dviejų vanusų. 4 kartos Brc dujų įranga. Ant benzino dirba idealiai, tiek šalta tiek karšta. Bet problema su dujomis. Kol šalta, dirba gerai ir ant dujų kol šalta, kai įšyla prasideda problemos, trukčiojimas, toks garsas lyg nedirbtų cilindras/cilindrai. Jeigu prasidedas trūkčiojimas ant dujų ir perjungi į benzą, tada ir ant benzo dirba blogai, lyg nedirbtų cilindrai, kol neužvedi iš naujo. Būna užeina ir dingsta tas "dujų tūpumas" ir dirba gerai, kol vėl neužeina. Buvo sugedusios trečio ir šešto cilindro uždegimo ritės, tad nupirkau naujas ir kartu pakeičiau jų žvakes, keturios liko nekeistos, tačiau užvedus ir patikrinus "tiek ant benzino, tiek ant dujų", atjungus visas rites, visi cilindrai dirba. Kątik pakeistas naujas dujų reduktorius, dujų filtras, liko nekeista tik purkštukai. Kas gali būti?
2015-05-12
21:01 wrote:
dvieju vanusu:lol::lol::lol::lol::lol::lol: o del trukciojimo nzn kam ta reduktoriu keitei, nes retas atvejis kada jis kaltas buna, zvakes keiciasi visos is karto o ne tada kada nebedirba kokia tarkim viena, tas trukciojimas yra del purkstuku arba dar vienas variantas atnaujinti parametrus reikia paziureti duju ismetima, nuvaryk pas dujininkus per puse valandos sutvarkys
Na taip, dviejų vanusų. Reduktorius senas buvo tragedija, pradėjo ant galo leist dujas pro tarpus tad teko keisti.
User
2015-05-12 21:13
2015-05-12
20:49 wrote:
Sveiki, turiu tokią bėda. Variklis 2.8 dviejų vanusų. 4 kartos Brc dujų įranga. Ant benzino dirba idealiai, tiek šalta tiek karšta. Bet problema su dujomis. Kol šalta, dirba gerai ir ant dujų kol šalta, kai įšyla prasideda problemos, trukčiojimas, toks garsas lyg nedirbtų cilindras/cilindrai. Jeigu prasidedas trūkčiojimas ant dujų ir perjungi į benzą, tada ir ant benzo dirba blogai, lyg nedirbtų cilindrai, kol neužvedi iš naujo. Būna užeina ir dingsta tas "dujų tūpumas" ir dirba gerai, kol vėl neužeina. Buvo sugedusios trečio ir šešto cilindro uždegimo ritės, tad nupirkau naujas ir kartu pakeičiau jų žvakes, keturios liko nekeistos, tačiau užvedus ir patikrinus "tiek ant benzino, tiek ant dujų", atjungus visas rites, visi cilindrai dirba. Kątik pakeistas naujas dujų reduktorius, dujų filtras, liko nekeista tik purkštukai. Kas gali būti?
2015-05-12
21:01 wrote:
dvieju vanusu:lol::lol::lol::lol::lol::lol: o del trukciojimo nzn kam ta reduktoriu keitei, nes retas atvejis kada jis kaltas buna, zvakes keiciasi visos is karto o ne tada kada nebedirba kokia tarkim viena, tas trukciojimas yra del purkstuku arba dar vienas variantas atnaujinti parametrus reikia paziureti duju ismetima, nuvaryk pas dujininkus per puse valandos sutvarkys
2015-05-12
21:06 wrote:
Na taip, dviejų vanusų. Reduktorius senas buvo tragedija, pradėjo ant galo leist dujas pro tarpus tad teko keisti.
zinai kas tas Double VANOS ir kaip jis veikia
User
2015-05-12 21:20
2015-05-12
21:01 wrote:
dvieju vanusu:lol::lol::lol::lol::lol::lol: o del trukciojimo nzn kam ta reduktoriu keitei, nes retas atvejis kada jis kaltas buna, zvakes keiciasi visos is karto o ne tada kada nebedirba kokia tarkim viena, tas trukciojimas yra del purkstuku arba dar vienas variantas atnaujinti parametrus reikia paziureti duju ismetima, nuvaryk pas dujininkus per puse valandos sutvarkys
2015-05-12
21:06 wrote:
Na taip, dviejų vanusų. Reduktorius senas buvo tragedija, pradėjo ant galo leist dujas pro tarpus tad teko keisti.
2015-05-12
21:13 wrote:
zinai kas tas Double VANOS ir kaip jis veikia
Na, su double vanos pagerinta trauka prie žemų apsukų, pagerinta ekonomija, kitoks oro paėmimo kolektorius, nei ant paprasto 2.8, patį dirbimo princimą suprantu. Tik keista, kad užeina ir dirba normaliai, ir benziną "apkrėčia" ta tūpumo būsena. Teks važiuot pas dujininkus
User
2015-05-17 10:02
Sveikas, greciausiai pas tave susidevejo duju purkstukai, turetu but ir pakilusios sanaudos , bei duju ir benzino.Nes purkstukai perdozuoja tau kura o kompas nezino ka daryti todel perjungus i benza , prastai pradeda vaziuot benzinu, bet atjungus akumuliatoriaus klema ir vel uzdejus, ant benzino turetu vaziuot gerai.
User
2015-05-17 11:11
2015-05-12
21:06 wrote:
Na taip, dviejų vanusų. Reduktorius senas buvo tragedija, pradėjo ant galo leist dujas pro tarpus tad teko keisti.
2015-05-12
21:13 wrote:
zinai kas tas Double VANOS ir kaip jis veikia
2015-05-12
21:20 wrote:
Na, su double vanos pagerinta trauka prie žemų apsukų, pagerinta ekonomija, kitoks oro paėmimo kolektorius, nei ant paprasto 2.8, patį dirbimo princimą suprantu. Tik keista, kad užeina ir dirba normaliai, ir benziną "apkrėčia" ta tūpumo būsena. Teks važiuot pas dujininkus :(
Mesk von tu tas dujas, man būtų gėda kam pasakyti, kad turint tokia masina dar su dujom važinėju
Your message |
|