Automobilio kuras 2013 metams

Created by User 2012-12-26
2012-12-26 23:12
Sveiki, atejo laikas masinike pasikeisti. Tai daba pirkt dyzeli ar benz-dujas? Siuo metu vazineju ant dezylio, bet pilu beveik visada is koloneles. Girdejau, kad po nauju brangsta dyzelinas. Tai dabar labiau apsimokes tureti masina kuri ima iki 12 duju, ar kuri ima apie 6-7 dyzeliuko?
ACIU
299 / 0
2012-12-26 23:21
benzinas/dujos nes variklio aptarnavimas eksplotavime pigesnis
364 / 0
2012-12-26 23:21
Ji dujas imk tiesiogines arba taskine duju iranga kro sanaudos bus kaip benzino(tiesioginiu) (taskiniu) daznai buna, kad truputy net ir maziau gere, benziniui varikliu islaikymas zymiai pigesnis(filtrai visi, tepalai, zvakes ir panasiai zymiai pigesni) O kai kiti kalba , kad dujom masina prasciau traukia, mitas, jai benzu 200 trauke trauks ir dujom aisku jaigu dujos tvarkingos, ziema ir uzkursi be jokiu problemu, pats 3 metus at vazinejau su dujom niekad neturejau jokiu problemu metus su 2.4 tiesioginem dujom tai mazdaug 11-12litru reikejo, o paskui su 1.8t 9-10 uztektadavo, aisku ekonomiskai vazinejant ne draguojant jai su prot vazineji dujom vazinesi pigiau :) Tarkim du 7 serijos bmw 3.0l varikliais dyzelio mazdaug apie 10l o duju 13 tikrai uztenk :)
2012-12-26 23:23
2012-12-26 23:21 Eimoauto wrote: Ji dujas imk tiesiogines arba taskine duju iranga kro sanaudos bus kaip benzino(tiesioginiu) (taskiniu) daznai buna, kad truputy net ir maziau gere, benziniui varikliu islaikymas zymiai pigesnis(filtrai visi, tepalai, zvakes ir panasiai zymiai pigesni) O kai kiti kalba , kad dujom masina prasciau traukia, mitas, jai benzu 200 trauke trauks ir dujom aisku jaigu dujos tvarkingos, ziema ir uzkursi be jokiu problemu, pats 3 metus at vazinejau su dujom niekad neturejau jokiu problemu metus su 2.4 tiesioginem dujom tai mazdaug 11-12litru reikejo, o paskui su 1.8t 9-10 uztektadavo, aisku ekonomiskai vazinejant ne draguojant jai su prot vazineji dujom vazinesi pigiau :) Tarkim du 7 serijos bmw 3.0l varikliais dyzelio mazdaug apie 10l o duju 13 tikrai uztenk :)
as vat dabar ir mastau sekancia auto pirkt jau su sumontuota tiesiogine duju iranga, tik vat man idomu: kazkur girdejau kad per laika tie purkstukai duju mirsta. koks mazdaug ju tarnavimo laikas?
364 / 0
2012-12-26 23:27
2012-12-26 23:21 Eimoauto wrote: Ji dujas imk tiesiogines arba taskine duju iranga kro sanaudos bus kaip benzino(tiesioginiu) (taskiniu) daznai buna, kad truputy net ir maziau gere, benziniui varikliu islaikymas zymiai pigesnis(filtrai visi, tepalai, zvakes ir panasiai zymiai pigesni) O kai kiti kalba , kad dujom masina prasciau traukia, mitas, jai benzu 200 trauke trauks ir dujom aisku jaigu dujos tvarkingos, ziema ir uzkursi be jokiu problemu, pats 3 metus at vazinejau su dujom niekad neturejau jokiu problemu metus su 2.4 tiesioginem dujom tai mazdaug 11-12litru reikejo, o paskui su 1.8t 9-10 uztektadavo, aisku ekonomiskai vazinejant ne draguojant jai su prot vazineji dujom vazinesi pigiau :) Tarkim du 7 serijos bmw 3.0l varikliais dyzelio mazdaug apie 10l o duju 13 tikrai uztenk :)
2012-12-26 23:23 wrote: as vat dabar ir mastau sekancia auto pirkt jau su sumontuota tiesiogine duju iranga, tik vat man idomu: kazkur girdejau kad per laika tie purkstukai duju mirsta. koks mazdaug ju tarnavimo laikas?
Pusbrolis vazineja su chrysler grand voyager 3.3 motoru jau 7 metus ne karto neteko tvarkyt nieko kas susija su dujom, duju iranga dejo nauja dujas pila tiktai statoile, nes lukoile tikrai nekokybisko ir be problemu
2012-12-26 23:31
2012-12-26 23:21 Eimoauto wrote: Ji dujas imk tiesiogines arba taskine duju iranga kro sanaudos bus kaip benzino(tiesioginiu) (taskiniu) daznai buna, kad truputy net ir maziau gere, benziniui varikliu islaikymas zymiai pigesnis(filtrai visi, tepalai, zvakes ir panasiai zymiai pigesni) O kai kiti kalba , kad dujom masina prasciau traukia, mitas, jai benzu 200 trauke trauks ir dujom aisku jaigu dujos tvarkingos, ziema ir uzkursi be jokiu problemu, pats 3 metus at vazinejau su dujom niekad neturejau jokiu problemu metus su 2.4 tiesioginem dujom tai mazdaug 11-12litru reikejo, o paskui su 1.8t 9-10 uztektadavo, aisku ekonomiskai vazinejant ne draguojant jai su prot vazineji dujom vazinesi pigiau :) Tarkim du 7 serijos bmw 3.0l varikliais dyzelio mazdaug apie 10l o duju 13 tikrai uztenk :)
2012-12-26 23:23 wrote: as vat dabar ir mastau sekancia auto pirkt jau su sumontuota tiesiogine duju iranga, tik vat man idomu: kazkur girdejau kad per laika tie purkstukai duju mirsta. koks mazdaug ju tarnavimo laikas?
2012-12-26 23:27 Eimoauto wrote: Pusbrolis vazineja su chrysler grand voyager 3.3 motoru jau 7 metus ne karto neteko tvarkyt nieko kas susija su dujom, duju iranga dejo nauja dujas pila tiktai statoile, nes lukoile tikrai nekokybisko ir be problemu
mane jau uzkniso tas dyzelis. pati kuro ekonomija tai tikrai gera, bet kai reikia kanors tvarkyt, o ypac prie variklio, tai kainos iskarto didesnes negu benzo, o dabar tie dyzeliniai varikliai kuo toliau tuo naglesni, mandresni. vis daugiau visokiu daleliu filtru del ekologijos, ir visokio kitokio slamsto, o kai juos reik keist tai pinigai buna nesamoningi.
vienu zodziu, pirksiu dujas :D
364 / 0
2012-12-26 23:37
2012-12-26 23:23 wrote: as vat dabar ir mastau sekancia auto pirkt jau su sumontuota tiesiogine duju iranga, tik vat man idomu: kazkur girdejau kad per laika tie purkstukai duju mirsta. koks mazdaug ju tarnavimo laikas?
2012-12-26 23:27 Eimoauto wrote: Pusbrolis vazineja su chrysler grand voyager 3.3 motoru jau 7 metus ne karto neteko tvarkyt nieko kas susija su dujom, duju iranga dejo nauja dujas pila tiktai statoile, nes lukoile tikrai nekokybisko ir be problemu
2012-12-26 23:31 wrote: mane jau uzkniso tas dyzelis. pati kuro ekonomija tai tikrai gera, bet kai reikia kanors tvarkyt, o ypac prie variklio, tai kainos iskarto didesnes negu benzo, o dabar tie dyzeliniai varikliai kuo toliau tuo naglesni, mandresni. vis daugiau visokiu daleliu filtru del ekologijos, ir visokio kitokio slamsto, o kai juos reik keist tai pinigai buna nesamoningi.
vienu zodziu, pirksiu dujas :D
tai as vakar nusipirkau megane 19 dci, gerai kuro ten apie 5 litrus gere, bet kai pasiziurejau kiek isi filtrai dirzai ir panasiai, kad pasiruost TA dar mazdaug 2000 reiks idet, tai taip paemus ka cia teks isleist paruosimui tai kiek buciau pripyles duju... baisu darosi kas patiko tam dci, kad dirba labai net labai labai tyli, salone is vis nesijaucia , kad su dyzeliu vaziuoju, bent tiek gerai, dabar jau gailiuos, kad dyzeli nusipirkau
2012-12-26 23:40
2012-12-26 23:27 Eimoauto wrote: Pusbrolis vazineja su chrysler grand voyager 3.3 motoru jau 7 metus ne karto neteko tvarkyt nieko kas susija su dujom, duju iranga dejo nauja dujas pila tiktai statoile, nes lukoile tikrai nekokybisko ir be problemu
2012-12-26 23:31 wrote: mane jau uzkniso tas dyzelis. pati kuro ekonomija tai tikrai gera, bet kai reikia kanors tvarkyt, o ypac prie variklio, tai kainos iskarto didesnes negu benzo, o dabar tie dyzeliniai varikliai kuo toliau tuo naglesni, mandresni. vis daugiau visokiu daleliu filtru del ekologijos, ir visokio kitokio slamsto, o kai juos reik keist tai pinigai buna nesamoningi.
vienu zodziu, pirksiu dujas :D
2012-12-26 23:37 Eimoauto wrote: tai as vakar nusipirkau megane 19 dci, gerai kuro ten apie 5 litrus gere, bet kai pasiziurejau kiek isi filtrai dirzai ir panasiai, kad pasiruost TA dar mazdaug 2000 reiks idet, tai taip paemus ka cia teks isleist paruosimui tai kiek buciau pripyles duju... baisu darosi kas patiko tam dci, kad dirba labai net labai labai tyli, salone is vis nesijaucia , kad su dyzeliu vaziuoju, bent tiek gerai, dabar jau gailiuos, kad dyzeli nusipirkau
as irgi kolkas buvau dyzeliu fanas, bet kazkuria diena atsisedes skaiciavau daliu kainas ir kuro sanaudas/kainas, tai su dujom tikrai geriau.
tuoj gausiu velniu nuo tdi fanu :D
4243 / 0
2012-12-26 23:42
pas mane td ir ta eksplotacija juokinga filtras kuro 15 lt tepalo 18 ir tt
364 / 0
2012-12-26 23:43
2012-12-26 23:31 wrote: mane jau uzkniso tas dyzelis. pati kuro ekonomija tai tikrai gera, bet kai reikia kanors tvarkyt, o ypac prie variklio, tai kainos iskarto didesnes negu benzo, o dabar tie dyzeliniai varikliai kuo toliau tuo naglesni, mandresni. vis daugiau visokiu daleliu filtru del ekologijos, ir visokio kitokio slamsto, o kai juos reik keist tai pinigai buna nesamoningi.
vienu zodziu, pirksiu dujas :D
2012-12-26 23:37 Eimoauto wrote: tai as vakar nusipirkau megane 19 dci, gerai kuro ten apie 5 litrus gere, bet kai pasiziurejau kiek isi filtrai dirzai ir panasiai, kad pasiruost TA dar mazdaug 2000 reiks idet, tai taip paemus ka cia teks isleist paruosimui tai kiek buciau pripyles duju... baisu darosi kas patiko tam dci, kad dirba labai net labai labai tyli, salone is vis nesijaucia , kad su dyzeliu vaziuoju, bent tiek gerai, dabar jau gailiuos, kad dyzeli nusipirkau
2012-12-26 23:40 wrote: as irgi kolkas buvau dyzeliu fanas, bet kazkuria diena atsisedes skaiciavau daliu kainas ir kuro sanaudas/kainas, tai su dujom tikrai geriau.
tuoj gausiu velniu nuo tdi fanu :D
Tikrai gausi, siap man asmeninis tai dar pirmas dyzelis, siai ir tik su duom arba benzinu vazinejau visada.Bet kai as dar kuro gero papigiai gaunu tai bent vaziuot eis pigiai kol kas nors nesusiknis :D
2012-12-26 23:45
2012-12-26 23:42 naudingas wrote: pas mane td ir ta eksplotacija juokinga filtras kuro 15 lt tepalo 18 ir tt
nu tai gerai jeigu cia koks golfas 55kw, ar kazkas panasaus, bet jei imi kokia normalesnes klases masina, tai kainos isvis nepanasios
364 / 0
2012-12-26 23:46
2012-12-26 23:42 naudingas wrote: pas mane td ir ta eksplotacija juokinga filtras kuro 15 lt tepalo 18 ir tt
Nu ir kas is to td jai is neis traukia, motoras triuksminas dar kai speju volkswagenas arba fordas, tikrai nieko gero nemates juose, nors cia tipisko lietuvio masina, kas antras td-tdi ir panasiai
2012-12-26 23:49
2012-12-26 23:42 naudingas wrote: pas mane td ir ta eksplotacija juokinga filtras kuro 15 lt tepalo 18 ir tt
2012-12-26 23:46 Eimoauto wrote: Nu ir kas is to td jai is neis traukia, motoras triuksminas dar kai speju volkswagenas arba fordas, tikrai nieko gero nemates juose, nors cia tipisko lietuvio masina, kas antras td-tdi ir panasiai
tai va va, o jeigu pasiimsi kokia naujesne, didesne, su sildomom sedynem ir dar kitais navarotais, tai tokia dyzeline auto dar ziurek tures ir koki dvieju masiu smagrati uz 2000lt kaip prieda :D
364 / 0
2012-12-26 23:53
2012-12-26 23:42 naudingas wrote: pas mane td ir ta eksplotacija juokinga filtras kuro 15 lt tepalo 18 ir tt
2012-12-26 23:46 Eimoauto wrote: Nu ir kas is to td jai is neis traukia, motoras triuksminas dar kai speju volkswagenas arba fordas, tikrai nieko gero nemates juose, nors cia tipisko lietuvio masina, kas antras td-tdi ir panasiai
2012-12-26 23:49 wrote: tai va va, o jeigu pasiimsi kokia naujesne, didesne, su sildomom sedynem ir dar kitais navarotais, tai tokia dyzeline auto dar ziurek tures ir koki dvieju masiu smagrati uz 2000lt kaip prieda :D
ten su tokiais varikliais vazinet kas daugiau 80 nevaziuoja :) Geriau galingesnis variklis ir biski svelniau vazinet, bet zinot, kad esant reikalus gali paspaust
4243 / 0
2012-12-27 00:33
2012-12-26 23:42 naudingas wrote: pas mane td ir ta eksplotacija juokinga filtras kuro 15 lt tepalo 18 ir tt
2012-12-26 23:45 wrote: nu tai gerai jeigu cia koks golfas 55kw, ar kazkas panasaus, bet jei imi kokia normalesnes klases masina, tai kainos isvis nepanasios
neatspejai citroen xantia II break 2.1td 12v 80kw maksimali excluzive" komplektacija nieko panasaus i golfa tiek navarotu kad tau tik sapnuose speju
364 / 0
2012-12-27 00:54
2012-12-26 23:42 naudingas wrote: pas mane td ir ta eksplotacija juokinga filtras kuro 15 lt tepalo 18 ir tt
2012-12-26 23:45 wrote: nu tai gerai jeigu cia koks golfas 55kw, ar kazkas panasaus, bet jei imi kokia normalesnes klases masina, tai kainos isvis nepanasios
2012-12-27 00:33 naudingas wrote: neatspejai citroen xantia II break 2.1td 12v 80kw maksimali excluzive" komplektacija :lol: nieko panasaus i golfa:lol: tiek navarotu kad tau tik sapnuose speju
Nu nesigirk jau cia taip del komplektacijao, taip ji gera, bet yra ir geresniu :D P.S. Nezinai dar ka jis nusipirks
4243 / 0
2012-12-27 01:05
tai pat td gali but mb w210 e klases koks komplektacija avantgarde" 3.0td 130 kw .niekad nespeliok is anksto turejau ir mersa truputi slabnesni ir golfa tai golfo kuro filtras pvz brangesnis nes eina su korpusu su skarda o merso tik tas popierius kuris valo , kaip ir citre.
o del citro tai pagal komplektacija nepavysi tik del to kad hidraulinis ir plius ta hidraulika dar su navarotais :)neskaiciuoju ten koza el paketas ir ttbet nenoriu girtis .
siaip kai keisiu masina tai turbut jau tu nauju technologiju dyzeliu nebeziuresiu nes matau aplinkui kaip jie nueina , daliu kainos ir tt sensta pradeda sanaudos panases i tuos td. i td pylu furini kura ir vargo nematau o i koki cdi, hdi, tdi cdi ir bbs zino koki dar tai velnes zino kaip ten su kuru ziuresim kainas kuro kogero pritariu jai nauju metu tai dujas arba benza.
2012-12-27 02:25
2012-12-26 23:45 wrote: nu tai gerai jeigu cia koks golfas 55kw, ar kazkas panasaus, bet jei imi kokia normalesnes klases masina, tai kainos isvis nepanasios
2012-12-27 00:33 naudingas wrote: neatspejai citroen xantia II break 2.1td 12v 80kw maksimali excluzive" komplektacija :lol: nieko panasaus i golfa:lol: tiek navarotu kad tau tik sapnuose speju
2012-12-27 00:54 Eimoauto wrote: Nu nesigirk jau cia taip del komplektacijao, taip ji gera, bet yra ir geresniu :D P.S. Nezinai dar ka jis nusipirks
nu as stebuklo irgi nenusipirksiu :D tik taip sakau, kad kai reikia koki paskirstymo dirza keist siuolaikiniam dyzeliui, tai kainuoja kosmosa, arba kokia sankaba, plaukiojantys smagraciai ir t.t.
2012-12-27 04:01
Vazineju su 1.9 tdi, metus laiko, kai nusipikrau pasikeiciau visus filtrus, tepalus 5w30 dirzus su pompa, itempejais ir guoliais, bei bosh zvakes su darbu isejo 660lt pravaziavau 30k km br vel keiciuosi tepalus, per metus laiko neturejau jokio gedimo anot granatos. Auto 110kw po programos perrasymo 145kw eina kai vejas, kuro valgo mazai 5-7litriukus nekeisciau y jokia dujine virykle niekada gyvenime :) net vazinejant redline kuro sanauos nebuvo didesnes nei 10litru, pas bendzina minimum 20 imtu dugnais lekiant.. b to bendzinas niekada netrauks taip gerai kaip dyzelis vaziuojant normaliu rezimu, nes pas jis nera tokio auksto sukimo momento kaip pas dyzeli, o jei noresi, kad luptu gerai turesi uzkelti aukstas apsukas, o su aukstom apsukom milziniskos kuro sanaudos, bet kokiu atveju norint su bendzu-dujom ekonomijos turi vaziuot ramiai. O jei drosi ant duju, tai galesi cilindrus restauruot kas pusmeti bei galva keist kasmet, dujos netepa variklio, o tai didelis minusas esant aukstom apsukom. Jei jau perki masina su dujom, tai nusiteik nespausti gazo pedalo ir judeti kaip pencininkas.
2012-12-27 07:31
2012-12-27 04:01 wrote: Vazineju su 1.9 tdi, metus laiko, kai nusipikrau pasikeiciau visus filtrus, tepalus 5w30 dirzus su pompa, itempejais ir guoliais, bei bosh zvakes su darbu isejo 660lt pravaziavau 30k km br vel keiciuosi tepalus, per metus laiko neturejau jokio gedimo anot granatos. Auto 110kw po programos perrasymo 145kw eina kai vejas, kuro valgo mazai 5-7litriukus nekeisciau y jokia dujine virykle niekada gyvenime :) net vazinejant redline kuro sanauos nebuvo didesnes nei 10litru, pas bendzina minimum 20 imtu dugnais lekiant.. b to bendzinas niekada netrauks taip gerai kaip dyzelis vaziuojant normaliu rezimu, nes pas jis nera tokio auksto sukimo momento kaip pas dyzeli, o jei noresi, kad luptu gerai turesi uzkelti aukstas apsukas, o su aukstom apsukom milziniskos kuro sanaudos, bet kokiu atveju norint su bendzu-dujom ekonomijos turi vaziuot ramiai. O jei drosi ant duju, tai galesi cilindrus restauruot kas pusmeti bei galva keist kasmet, dujos netepa variklio, o tai didelis minusas esant aukstom apsukom. Jei jau perki masina su dujom, tai nusiteik nespausti gazo pedalo ir judeti kaip pencininkas.
nusisnekejai tai stabiliai pas dyzeli aukstas sukimo momentas!!!! o dujos variklio netepa cha, tai kam karteryje tepalas ir tepalo siurblys? vaziuoju jau 7 metai su a6 1, 8t ir nei karto dar galvu nereikejo keist apart pask. dirzo ir vandens pompos.
2012-12-27 08:41
2012-12-27 04:01 wrote: Vazineju su 1.9 tdi, metus laiko, kai nusipikrau pasikeiciau visus filtrus, tepalus 5w30 dirzus su pompa, itempejais ir guoliais, bei bosh zvakes su darbu isejo 660lt pravaziavau 30k km br vel keiciuosi tepalus, per metus laiko neturejau jokio gedimo anot granatos. Auto 110kw po programos perrasymo 145kw eina kai vejas, kuro valgo mazai 5-7litriukus nekeisciau y jokia dujine virykle niekada gyvenime :) net vazinejant redline kuro sanauos nebuvo didesnes nei 10litru, pas bendzina minimum 20 imtu dugnais lekiant.. b to bendzinas niekada netrauks taip gerai kaip dyzelis vaziuojant normaliu rezimu, nes pas jis nera tokio auksto sukimo momento kaip pas dyzeli, o jei noresi, kad luptu gerai turesi uzkelti aukstas apsukas, o su aukstom apsukom milziniskos kuro sanaudos, bet kokiu atveju norint su bendzu-dujom ekonomijos turi vaziuot ramiai. O jei drosi ant duju, tai galesi cilindrus restauruot kas pusmeti bei galva keist kasmet, dujos netepa variklio, o tai didelis minusas esant aukstom apsukom. Jei jau perki masina su dujom, tai nusiteik nespausti gazo pedalo ir judeti kaip pencininkas.
matai jei perki masina lakstymui tai kuro sanaudos maziausiai rupi..

o jei jau perki lakstymui tai tikrai neperki dyzelio..
2012-12-27 09:06
2012-12-26 23:21 Eimoauto wrote: Ji dujas imk tiesiogines arba taskine duju iranga kro sanaudos bus kaip benzino(tiesioginiu) (taskiniu) daznai buna, kad truputy net ir maziau gere, benziniui varikliu islaikymas zymiai pigesnis(filtrai visi, tepalai, zvakes ir panasiai zymiai pigesni) O kai kiti kalba , kad dujom masina prasciau traukia, mitas, jai benzu 200 trauke trauks ir dujom aisku jaigu dujos tvarkingos, ziema ir uzkursi be jokiu problemu, pats 3 metus at vazinejau su dujom niekad neturejau jokiu problemu metus su 2.4 tiesioginem dujom tai mazdaug 11-12litru reikejo, o paskui su 1.8t 9-10 uztektadavo, aisku ekonomiskai vazinejant ne draguojant jai su prot vazineji dujom vazinesi pigiau :) Tarkim du 7 serijos bmw 3.0l varikliais dyzelio mazdaug apie 10l o duju 13 tikrai uztenk :)
O kuo tiesiogines nuo taskiniu skiriasi???
2012-12-27 10:02
Kiekvienas turi individualiai nuspresti kokiu kuru vaziuojancia masina rinktis ;Jeigu gauni pigesnio ar dazyto dyzelino tai jau viskas aisku ka pasirinkti :), pilant is koloneles dyzelis ar dujos jau tokio didelio skirtumo nera. Tiesiogines(taskines) dujos turi viena dideli minusa jeigu vaziuoji trumpais atstumais , ypac ziema Sakysim i darba kokius 2-3 km)gali iki keliones galo taip ir nesulaukti, kol dujos isijungs...tai vaziuosi benzinu , esant saltam varikliui...sanaudos bus ispudingos... beto irangai reikia dideliu investiciju 2-3 tukstancia litu ...atsipirks jos po metu ar tik dvieju (jeigu nedaug pravaziuojama i metus), pas mane asmeniskai masinos nelabai ilgiau ir uzsilaiko...o dar sumazejusi bagazines talpa del baliono, ar atsarginio rato... Kaikuriose salyse duju degaliniu tinklas nera taip isvystytas kaip Lietuvoje pvz.Danija Swedija, net vokietijoj turejau problemu duju dagaliniu bejieskant ... tad jei planuojat vykti dirbti ten , vel gi dyzelinas butu geriau!

As rekuosi dyzelinu varoma, jeigu tvarkinga pasiimsi nereiks ir to brangaus variklio remonto!
Aisku jei nori kazko ypatingo ne visu markiu masinu dyzeliu rasi , kad ir koki subarika dyzeliai tik po 2007 metu ir kainos astronomines...
1829 / 0
2012-12-27 11:36
2012-12-27 10:02 wrote: Kiekvienas turi individualiai nuspresti kokiu kuru vaziuojancia masina rinktis ;Jeigu gauni pigesnio ar dazyto dyzelino tai jau viskas aisku ka pasirinkti :), pilant is koloneles dyzelis ar dujos jau tokio didelio skirtumo nera. Tiesiogines(taskines) dujos turi viena dideli minusa jeigu vaziuoji trumpais atstumais , ypac ziema Sakysim i darba kokius 2-3 km)gali iki keliones galo taip ir nesulaukti, kol dujos isijungs...tai vaziuosi benzinu , esant saltam varikliui...sanaudos bus ispudingos... beto irangai reikia dideliu investiciju 2-3 tukstancia litu ...atsipirks jos po metu ar tik dvieju (jeigu nedaug pravaziuojama i metus), pas mane asmeniskai masinos nelabai ilgiau ir uzsilaiko...o dar sumazejusi bagazines talpa del baliono, ar atsarginio rato... Kaikuriose salyse duju degaliniu tinklas nera taip isvystytas kaip Lietuvoje pvz.Danija Swedija, net vokietijoj turejau problemu duju dagaliniu bejieskant ... tad jei planuojat vykti dirbti ten , vel gi dyzelinas butu geriau!

As rekuosi dyzelinu varoma, jeigu tvarkinga pasiimsi nereiks ir to brangaus variklio remonto!
Aisku jei nori kazko ypatingo ne visu markiu masinu dyzeliu rasi , kad ir koki subarika dyzeliai tik po 2007 metu ir kainos astronomines...
tu zmogau skaiciuot nemoki, jei degalinei piltis, tai ir 5 litrai dyzelio yra labai jau daug..o jeigu 8 ir daugiau?ar kainu gal nezinai?
265 / 0
2012-12-27 12:13
Na nezinau, pats turiu 15-ta auto, is ju 11-ta dyzeline. Klausiau tokiu nesamoniu kad dyzeli islaikyt brangu, tad nepirkau dyzelines, o pabandes negaliu sustot :D Kiekvienam savo aisku, bet turejau dvi su dujom, tai peklon tas dujas... Tai yra mano nuomone ;)
2012-12-27 12:17
2012-12-27 10:02 wrote: Kiekvienas turi individualiai nuspresti kokiu kuru vaziuojancia masina rinktis ;Jeigu gauni pigesnio ar dazyto dyzelino tai jau viskas aisku ka pasirinkti :), pilant is koloneles dyzelis ar dujos jau tokio didelio skirtumo nera. Tiesiogines(taskines) dujos turi viena dideli minusa jeigu vaziuoji trumpais atstumais , ypac ziema Sakysim i darba kokius 2-3 km)gali iki keliones galo taip ir nesulaukti, kol dujos isijungs...tai vaziuosi benzinu , esant saltam varikliui...sanaudos bus ispudingos... beto irangai reikia dideliu investiciju 2-3 tukstancia litu ...atsipirks jos po metu ar tik dvieju (jeigu nedaug pravaziuojama i metus), pas mane asmeniskai masinos nelabai ilgiau ir uzsilaiko...o dar sumazejusi bagazines talpa del baliono, ar atsarginio rato... Kaikuriose salyse duju degaliniu tinklas nera taip isvystytas kaip Lietuvoje pvz.Danija Swedija, net vokietijoj turejau problemu duju dagaliniu bejieskant ... tad jei planuojat vykti dirbti ten , vel gi dyzelinas butu geriau!

As rekuosi dyzelinu varoma, jeigu tvarkinga pasiimsi nereiks ir to brangaus variklio remonto!
Aisku jei nori kazko ypatingo ne visu markiu masinu dyzeliu rasi , kad ir koki subarika dyzeliai tik po 2007 metu ir kainos astronomines...
2012-12-27 11:36 wagen wrote: tu zmogau skaiciuot nemoki, jei degalinei piltis, tai ir 5 litrai dyzelio yra labai jau daug..o jeigu 8 ir daugiau?ar kainu gal nezinai?
2-3km.??? tokiam atstumui iveikti bet koki varikli nukankinsi..nesvarbu kuom jis varomas, o ypac ziema.. neuzsiles pilnai variklis kaupia kondensata, tepale atsiranda daug dregmes, o voztuvu rajone susikaupia begale "varskes" kuri uzkemsa alsuoklius ir kitus kanalus.. 2-3km. iveikti ekonomiskiausias budas "GAZ-PEŠKOM/2).. tokiais atstumais vazinejant duju iranga atsipirks tik anukams
vazineju 2-3 tukstancius km per menesi, man apsimoka dujos ;)..pries dyzeli irgi nieko neturiu
4021 / 0
2012-12-27 12:33
2012-12-27 12:13 nexusss wrote: Na nezinau, pats turiu 15-ta auto, is ju 11-ta dyzeline. Klausiau tokiu nesamoniu kad dyzeli islaikyt brangu, tad nepirkau dyzelines, o pabandes negaliu sustot :D Kiekvienam savo aisku, bet turejau dvi su dujom, tai peklon tas dujas... Tai yra mano nuomone ;)
Turiu 17-tą ir 18-tą automobilį, visi buvo, yra ir bus tik dyzeliai. Nusiskundimų kol kas neturiu nei prieš kuro kainas, nei prieš brangius remontus ar pan. Jeigu visus filtrus susiperki už 100 litų, tai aš skaitau, kad čia dar yra nebrangu... :)
It's not a hobby - it's way of life!
2012-12-27 13:07
2012-12-27 10:02 wrote: Kiekvienas turi individualiai nuspresti kokiu kuru vaziuojancia masina rinktis ;Jeigu gauni pigesnio ar dazyto dyzelino tai jau viskas aisku ka pasirinkti :), pilant is koloneles dyzelis ar dujos jau tokio didelio skirtumo nera. Tiesiogines(taskines) dujos turi viena dideli minusa jeigu vaziuoji trumpais atstumais , ypac ziema Sakysim i darba kokius 2-3 km)gali iki keliones galo taip ir nesulaukti, kol dujos isijungs...tai vaziuosi benzinu , esant saltam varikliui...sanaudos bus ispudingos... beto irangai reikia dideliu investiciju 2-3 tukstancia litu ...atsipirks jos po metu ar tik dvieju (jeigu nedaug pravaziuojama i metus), pas mane asmeniskai masinos nelabai ilgiau ir uzsilaiko...o dar sumazejusi bagazines talpa del baliono, ar atsarginio rato... Kaikuriose salyse duju degaliniu tinklas nera taip isvystytas kaip Lietuvoje pvz.Danija Swedija, net vokietijoj turejau problemu duju dagaliniu bejieskant ... tad jei planuojat vykti dirbti ten , vel gi dyzelinas butu geriau!

As rekuosi dyzelinu varoma, jeigu tvarkinga pasiimsi nereiks ir to brangaus variklio remonto!
Aisku jei nori kazko ypatingo ne visu markiu masinu dyzeliu rasi , kad ir koki subarika dyzeliai tik po 2007 metu ir kainos astronomines...
2012-12-27 11:36 wagen wrote: tu zmogau skaiciuot nemoki, jei degalinei piltis, tai ir 5 litrai dyzelio yra labai jau daug..o jeigu 8 ir daugiau?ar kainu gal nezinai?
Na nezinau dabartinem kainom, uz 100lt prisypyles i savo mersa degalinej salerkos nuvaziuoju beveik 400km , taigi 100km kainuoja apie 25 lt, uz 25 lt duju iseis 10 -11 litru Kiekviena padori dujom varoma masina tiek pasiims Na ir toks keistas pastebejimas dujiniu masinu savininkai neskaiciuoja pinigu isleistu benzinui!!!Taipat duju yrangos kaina reiktu kazkiek isdalinti ant kiekvieno 100 kilometro! Tai kuris is musu nemoka skaiciuoti?
2012-12-27 13:08
2012-12-26 23:21 Eimoauto wrote: Ji dujas imk tiesiogines arba taskine duju iranga kro sanaudos bus kaip benzino(tiesioginiu) (taskiniu) daznai buna, kad truputy net ir maziau gere, benziniui varikliu islaikymas zymiai pigesnis(filtrai visi, tepalai, zvakes ir panasiai zymiai pigesni) O kai kiti kalba , kad dujom masina prasciau traukia, mitas, jai benzu 200 trauke trauks ir dujom aisku jaigu dujos tvarkingos, ziema ir uzkursi be jokiu problemu, pats 3 metus at vazinejau su dujom niekad neturejau jokiu problemu metus su 2.4 tiesioginem dujom tai mazdaug 11-12litru reikejo, o paskui su 1.8t 9-10 uztektadavo, aisku ekonomiskai vazinejant ne draguojant jai su prot vazineji dujom vazinesi pigiau :) Tarkim du 7 serijos bmw 3.0l varikliais dyzelio mazdaug apie 10l o duju 13 tikrai uztenk :)
nei tie filtrai, zvakes pigesni nei cia reikia skiest jau taip. galiu pasakyt tik tiek, kad dyzeliai tikrai geriau sukas nei benzai nebent benzas bus turbininis ar bent v6, v8 nors yra ir dyzeliu 3.0ltr ir daugiau kurie niekuo nenusileidzia benzui.
2012-12-27 13:11
2012-12-27 10:02 wrote: Kiekvienas turi individualiai nuspresti kokiu kuru vaziuojancia masina rinktis ;Jeigu gauni pigesnio ar dazyto dyzelino tai jau viskas aisku ka pasirinkti :), pilant is koloneles dyzelis ar dujos jau tokio didelio skirtumo nera. Tiesiogines(taskines) dujos turi viena dideli minusa jeigu vaziuoji trumpais atstumais , ypac ziema Sakysim i darba kokius 2-3 km)gali iki keliones galo taip ir nesulaukti, kol dujos isijungs...tai vaziuosi benzinu , esant saltam varikliui...sanaudos bus ispudingos... beto irangai reikia dideliu investiciju 2-3 tukstancia litu ...atsipirks jos po metu ar tik dvieju (jeigu nedaug pravaziuojama i metus), pas mane asmeniskai masinos nelabai ilgiau ir uzsilaiko...o dar sumazejusi bagazines talpa del baliono, ar atsarginio rato... Kaikuriose salyse duju degaliniu tinklas nera taip isvystytas kaip Lietuvoje pvz.Danija Swedija, net vokietijoj turejau problemu duju dagaliniu bejieskant ... tad jei planuojat vykti dirbti ten , vel gi dyzelinas butu geriau!

As rekuosi dyzelinu varoma, jeigu tvarkinga pasiimsi nereiks ir to brangaus variklio remonto!
Aisku jei nori kazko ypatingo ne visu markiu masinu dyzeliu rasi , kad ir koki subarika dyzeliai tik po 2007 metu ir kainos astronomines...
2012-12-27 11:36 wagen wrote: tu zmogau skaiciuot nemoki, jei degalinei piltis, tai ir 5 litrai dyzelio yra labai jau daug..o jeigu 8 ir daugiau?ar kainu gal nezinai?
2012-12-27 13:07 wrote: Na nezinau dabartinem kainom, uz 100lt prisypyles i savo mersa degalinej salerkos nuvaziuoju beveik 400km , taigi 100km kainuoja apie 25 lt, uz 25 lt duju iseis 10 -11 litru Kiekviena padori dujom varoma masina tiek pasiims :smoke: Na ir toks keistas pastebejimas dujiniu masinu savininkai neskaiciuoja pinigu isleistu benzinui!!!Taipat duju yrangos kaina reiktu kazkiek isdalinti ant kiekvieno 100 kilometro! Tai kuris is musu nemoka skaiciuoti? :lol:
o jei perki tik benzinine po to tik dujas dedi tai turi bent minimum metus nemazai pravaziuot ar ir pora kol tos dujos atsipirks. o su dyzeline vistiek kad ir kelis menesius gali pavazinet ir parduot nesukdamas galvos del sukistu litu i iranga ir panasiai.
2012-12-27 13:13
2012-12-27 00:33 naudingas wrote: neatspejai citroen xantia II break 2.1td 12v 80kw maksimali excluzive" komplektacija :lol: nieko panasaus i golfa:lol: tiek navarotu kad tau tik sapnuose speju
2012-12-27 00:54 Eimoauto wrote: Nu nesigirk jau cia taip del komplektacijao, taip ji gera, bet yra ir geresniu :D P.S. Nezinai dar ka jis nusipirks
2012-12-27 02:25 wrote: nu as stebuklo irgi nenusipirksiu :D tik taip sakau, kad kai reikia koki paskirstymo dirza keist siuolaikiniam dyzeliui, tai kainuoja kosmosa, arba kokia sankaba, plaukiojantys smagraciai ir t.t.
tai zinai kai benzui nei dirzu keist nereikia nieko tai tiesiog super pasirinkimas
2012-12-27 13:13
2012-12-27 10:02 wrote: Kiekvienas turi individualiai nuspresti kokiu kuru vaziuojancia masina rinktis ;Jeigu gauni pigesnio ar dazyto dyzelino tai jau viskas aisku ka pasirinkti :), pilant is koloneles dyzelis ar dujos jau tokio didelio skirtumo nera. Tiesiogines(taskines) dujos turi viena dideli minusa jeigu vaziuoji trumpais atstumais , ypac ziema Sakysim i darba kokius 2-3 km)gali iki keliones galo taip ir nesulaukti, kol dujos isijungs...tai vaziuosi benzinu , esant saltam varikliui...sanaudos bus ispudingos... beto irangai reikia dideliu investiciju 2-3 tukstancia litu ...atsipirks jos po metu ar tik dvieju (jeigu nedaug pravaziuojama i metus), pas mane asmeniskai masinos nelabai ilgiau ir uzsilaiko...o dar sumazejusi bagazines talpa del baliono, ar atsarginio rato... Kaikuriose salyse duju degaliniu tinklas nera taip isvystytas kaip Lietuvoje pvz.Danija Swedija, net vokietijoj turejau problemu duju dagaliniu bejieskant ... tad jei planuojat vykti dirbti ten , vel gi dyzelinas butu geriau!

As rekuosi dyzelinu varoma, jeigu tvarkinga pasiimsi nereiks ir to brangaus variklio remonto!
Aisku jei nori kazko ypatingo ne visu markiu masinu dyzeliu rasi , kad ir koki subarika dyzeliai tik po 2007 metu ir kainos astronomines...
2012-12-27 11:36 wagen wrote: tu zmogau skaiciuot nemoki, jei degalinei piltis, tai ir 5 litrai dyzelio yra labai jau daug..o jeigu 8 ir daugiau?ar kainu gal nezinai?
2012-12-27 12:17 wrote: 2-3km.??? tokiam atstumui iveikti bet koki varikli nukankinsi..nesvarbu kuom jis varomas, o ypac ziema.. neuzsiles pilnai variklis kaupia kondensata, tepale atsiranda daug dregmes, o voztuvu rajone susikaupia begale "varskes" kuri uzkemsa alsuoklius ir kitus kanalus.. 2-3km. iveikti ekonomiskiausias budas "GAZ-PEŠKOM/2).. tokiais atstumais vazinejant duju iranga atsipirks tik anukams:lol::lol::lol:
vazineju 2-3 tukstancius km per menesi, man apsimoka dujos ;)..pries dyzeli irgi nieko neturiu:thumbup:
2-3 kilometrai tai tas atstumas dazniausiai vaziuojamas iki darbo vietos , gal kitam 5 ar 10 ... bet jeigu vaziousi is ryto, ant pietu ir vakare , tai 3 kart vaziuosi saltuteliu varikliu t.y brangiu benzinu
2012-12-27 13:15
2012-12-26 23:21 Eimoauto wrote: Ji dujas imk tiesiogines arba taskine duju iranga kro sanaudos bus kaip benzino(tiesioginiu) (taskiniu) daznai buna, kad truputy net ir maziau gere, benziniui varikliu islaikymas zymiai pigesnis(filtrai visi, tepalai, zvakes ir panasiai zymiai pigesni) O kai kiti kalba , kad dujom masina prasciau traukia, mitas, jai benzu 200 trauke trauks ir dujom aisku jaigu dujos tvarkingos, ziema ir uzkursi be jokiu problemu, pats 3 metus at vazinejau su dujom niekad neturejau jokiu problemu metus su 2.4 tiesioginem dujom tai mazdaug 11-12litru reikejo, o paskui su 1.8t 9-10 uztektadavo, aisku ekonomiskai vazinejant ne draguojant jai su prot vazineji dujom vazinesi pigiau :) Tarkim du 7 serijos bmw 3.0l varikliais dyzelio mazdaug apie 10l o duju 13 tikrai uztenk :)
2012-12-27 13:08 wrote: nei tie filtrai, zvakes pigesni nei cia reikia skiest jau taip. galiu pasakyt tik tiek, kad dyzeliai tikrai geriau sukas nei benzai nebent benzas bus turbininis ar bent v6, v8 nors yra ir dyzeliu 3.0ltr ir daugiau kurie niekuo nenusileidzia benzui.
ne dyzelis o turbo dyzelis gal ir geriau ten vienas kytas gal ir sukasi geriau negu benzas.
2012-12-27 13:17
2012-12-27 12:13 nexusss wrote: Na nezinau, pats turiu 15-ta auto, is ju 11-ta dyzeline. Klausiau tokiu nesamoniu kad dyzeli islaikyt brangu, tad nepirkau dyzelines, o pabandes negaliu sustot :D Kiekvienam savo aisku, bet turejau dvi su dujom, tai peklon tas dujas... Tai yra mano nuomone ;)
2012-12-27 12:33 zarachas wrote: Turiu 17-tą ir 18-tą automobilį, visi buvo, yra ir bus tik dyzeliai. Nusiskundimų kol kas neturiu nei prieš kuro kainas, nei prieš brangius remontus ar pan. :thumbup: Jeigu visus filtrus susiperki už 100 litų, tai aš skaitau, kad čia dar yra nebrangu... :)
tu viena auto paturek 2-3 metus tada galesi papasakoti apie ju eksplotacija.
2012-12-27 13:31
2012-12-27 12:13 nexusss wrote: Na nezinau, pats turiu 15-ta auto, is ju 11-ta dyzeline. Klausiau tokiu nesamoniu kad dyzeli islaikyt brangu, tad nepirkau dyzelines, o pabandes negaliu sustot :D Kiekvienam savo aisku, bet turejau dvi su dujom, tai peklon tas dujas... Tai yra mano nuomone ;)
2012-12-27 12:33 zarachas wrote: Turiu 17-tą ir 18-tą automobilį, visi buvo, yra ir bus tik dyzeliai. Nusiskundimų kol kas neturiu nei prieš kuro kainas, nei prieš brangius remontus ar pan. :thumbup: Jeigu visus filtrus susiperki už 100 litų, tai aš skaitau, kad čia dar yra nebrangu... :)
2012-12-27 13:17 wrote: tu viena auto paturek 2-3 metus tada galesi papasakoti apie ju eksplotacija.
Nereikia pirkt lauzu puse limono ir daugiau pravaziavusiu ir nebus ta eksplotacija brangi .
per tris metus i automobili teko investuoti :termostatas 100lt, purkstuko varine tarpine 3 lt, kuro filtras kazkur 80, oro filtras 30 kazkur.Dirzo ner , pas mersa grandine, o generatoriaus dirzas vis dar kaip naujas, masiniukas dyzelis jei ka
2012-12-27 13:39
Antoskas, koks tavo mb ir kox variklis ?
2012-12-27 13:39
2012-12-27 12:33 zarachas wrote: Turiu 17-tą ir 18-tą automobilį, visi buvo, yra ir bus tik dyzeliai. Nusiskundimų kol kas neturiu nei prieš kuro kainas, nei prieš brangius remontus ar pan. :thumbup: Jeigu visus filtrus susiperki už 100 litų, tai aš skaitau, kad čia dar yra nebrangu... :)
2012-12-27 13:17 wrote: tu viena auto paturek 2-3 metus tada galesi papasakoti apie ju eksplotacija.
2012-12-27 13:31 wrote: Nereikia pirkt lauzu puse limono ir daugiau pravaziavusiu ir nebus ta eksplotacija brangi :thumbup:.
per tris metus i automobili teko investuoti :termostatas 100lt, purkstuko varine tarpine 3 lt, kuro filtras kazkur 80, oro filtras 30 kazkur.Dirzo ner , pas mersa grandine:thumbup:, o generatoriaus dirzas vis dar kaip naujas, masiniukas dyzelis jei ka
neturejau merso neturejau ir dyzelio . gerai man ir bendzinu.
2012-12-27 13:42
2012-12-27 13:39 wrote: Antoskas, koks tavo mb ir kox variklis ?
2003 metu c220 cdi 105 kw mechanke , pravaziaves tikrus 175000km (pats parsivariau is prancuzu , ten pirkau rimto zmogaus , tai del ridos neabejoju
7655 / 0
2012-12-27 13:50
Manau, daugelis is musu vairuoja pakankamai senas masinas?Ir uz panasia suma litu, galima isigyti maziau riedejusia benzinine masina, sutinkate?Dyzelis yra geris, jeirieini prie pigaus kuro.Ir masina nekelia dideliu problemu.Visais kitais atvejais, tas dyzelis kaip ir nereikalingas.Is technines puse, dyzelis yra sukurtas vaziuot, todel vazinejimas ziema po kelis km oi gali nesmagiai baigtis.Aisku, kad benz.varikliui irgi tai yra nepatartina, bet visgi benzas kazkaip netaip skaudziai i tai reaguoja.O ir saltas dyz. motoras taipogi gerai siurbs kura.Apie dujas.Pats turiu, vazineju, nekeikiu.Nereikia prisipirkt masinu, kuriu maitinimo sistemos nesuderinamos su duju iranga, ir nereikia i masinas su elektroniniais ipurskimais kist paprastu duju irangu, ir bus tvarka.Suprantama, gera iranga kainuoja, kam per brangu, tai gal isvis verta pagalvot, ar uzaugta finasiskai ikiauto turejimoO kad dujos smirda, tai cia kaip lasantis kuras-masina netvarkiga techniskai ir tiek ziniu, viskas pataisoma, bet ir bereikia uzleist tiek masina.Del pasildumu.Taip, reikia pasildyti, net ir pirmos kartos iranga, ypac kai slatesnis oras, nesvarbu, vedasi dujomis ar ne.Del islaikymo kainu.Nu man atrodo, kad benzinka pigiau.Nors naujesniu masinu uzdegimo zvakes pvz irgi neblogai kainuoja.Manajai geldai ngk, denso zvakes 14-16ltvnt, oro filtras gero gamintojo, ne lenko!, apie 16lt, tepalo fltr. geras irgi pan.Asmeniskai nieko neturiu pries nei viena nei kita, Taika, chebryte!
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2012-12-27 13:55
cia kas ka vairuoja tas ta ir girs.
2012-12-27 13:55
na turiu auto su tiesioginem dujom, nekokiu problemu niekad nekylo, trauka nesiskiria nuo benzo ir kuro sanaudos padorios, apie smarve isvis nezinau ka cia reiskia
7655 / 0
2012-12-27 14:08
2012-12-27 13:55 wrote: cia kas ka vairuoja tas ta ir girs.
Sunku girti kokia sena gelda, kuri saudo dujomis vaziuojant, tvarkinga masina yra tvarkinga...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2012-12-27 14:12
2012-12-27 13:55 wrote: cia kas ka vairuoja tas ta ir girs.
2012-12-27 14:08 maumas wrote: Sunku girti kokia sena gelda, kuri saudo dujomis vaziuojant, tvarkinga masina yra tvarkinga...
aplamai snekejau. kas sedi ant dyzelinio kuro tai jiem simta metu benzinines masinos nereikes. ir atvirksciai.
2012-12-27 14:16
2012-12-27 13:55 wrote: cia kas ka vairuoja tas ta ir girs.
2012-12-27 14:08 maumas wrote: Sunku girti kokia sena gelda, kuri saudo dujomis vaziuojant, tvarkinga masina yra tvarkinga...
2012-12-27 14:12 wrote: aplamai snekejau. kas sedi ant dyzelinio kuro tai jiem simta metu benzinines masinos nereikes. ir atvirksciai.
as kai seniau gaudavau gero dyzelio pigiai, tai aisku apie dujas net negalvojau, bet dabar kai nebegaunu, tai jau per brangu darosi :(
2012-12-27 14:16
Vadink tikrais vardais be metaforu, sedi ant dyzelio-VAGIA arba perka vogta.Vokietijoje dyzelinas degalinese mazdaug 15 eurocentu pigesnis uz benza(taciau priklausomai nuo svenciu ir "zemes"/rajono skirtumai gali nykti arba keistis).Skandinavijoje per sventes , iseigines benzo ir dyzelio kainos apylyges, taciau pvz Svedijoje kuri itin didele ir ilga savaime apskrityse kaina skiritis gali 0, 40 kronos.O darbo dienomis, kai kuriose degalinese dyzelinas kartais buna ~0, 10 kronos brangesnis, Danijoje panasiai.Su dujomis didmiesciuose problemu nera, nebent gilioje provincijoje.Dujos(LPG)nezymiai pigesnes, jos Svedijoje skaiciuojamos 13, 10 kronos uz 1Nm3 (kubas esant iprastai temperaturai, jei neklystu).Kai benzas svyruoja nuo 13, 70kr iki 14, 23kr tai LPG kaina stabili.Taciau patraukliausia yra E85 bioetanolio kaina 10, 33-10, 43kr, galima teigti kad neretai E85 pigesnis net 3, 5 kronos.Todel as manau, kad laikas butu pagalvoti musu autoservisams apie bioetanolio adapteriu montavimo paslauga i benzininius variklius, beje, kai kurie naujesni modeliai is gamyklos jau tinkami E85 ir normaliam benzui.Beje, nete neseniai rase apie lietuviu firma, kuri isrado vandenilio ir gamtiniu duju misiniu varoma varikli, siuo metu statoma gamykla.Beto, dar yra hybrid benzas+elektra, o lietuvoj teko matyti net benzas-elektra-LPG auto tik 1, 5 metu senumo.Man pastaruoju metu siule i benzina-dujas keisti kaip serija visa kruva dyzeliniu masinu, dzipu, kazkaip nekyla rankos, daugelis skundziasi kad uzkniso ieskoti to pigesnio, tai turi tai ne, bet yra ir kitos priezastys.Faktas:dyzeliams variklio alys dyzla gal ir leciau, bet siurbliai genda dazniau, purkstukai kosmosas, smagraciai, sankabos, pavaru dezes ypac automatai laiko penkis kart trumpiau.Konkretus pvz naujieji subariukai dyzeliukai deze 15k litu, sankaba su smagr 8t.litu, variklio alkuninia 3500-6000 litu.Cia apsimoka ar kaip tiems kaurie su srutom skiestu vazineja?Taip, dyzelis apsimokes vagims, bomzams, na is normaliu zmoniu nebent ukininkams ir ju vaikams studentams.
2012-12-27 14:16
2012-12-27 13:55 wrote: cia kas ka vairuoja tas ta ir girs.
2012-12-27 14:08 maumas wrote: Sunku girti kokia sena gelda, kuri saudo dujomis vaziuojant, tvarkinga masina yra tvarkinga...
2012-12-27 14:12 wrote: aplamai snekejau. kas sedi ant dyzelinio kuro tai jiem simta metu benzinines masinos nereikes. ir atvirksciai.
as kai seniau gaudavau gero dyzelio pigiai, tai aisku apie dujas net negalvojau, bet dabar kai nebegaunu, tai jau per brangu darosi :(
2012-12-27 14:38
2012-12-26 23:21 Eimoauto wrote: Ji dujas imk tiesiogines arba taskine duju iranga kro sanaudos bus kaip benzino(tiesioginiu) (taskiniu) daznai buna, kad truputy net ir maziau gere, benziniui varikliu islaikymas zymiai pigesnis(filtrai visi, tepalai, zvakes ir panasiai zymiai pigesni) O kai kiti kalba , kad dujom masina prasciau traukia, mitas, jai benzu 200 trauke trauks ir dujom aisku jaigu dujos tvarkingos, ziema ir uzkursi be jokiu problemu, pats 3 metus at vazinejau su dujom niekad neturejau jokiu problemu metus su 2.4 tiesioginem dujom tai mazdaug 11-12litru reikejo, o paskui su 1.8t 9-10 uztektadavo, aisku ekonomiskai vazinejant ne draguojant jai su prot vazineji dujom vazinesi pigiau :) Tarkim du 7 serijos bmw 3.0l varikliais dyzelio mazdaug apie 10l o duju 13 tikrai uztenk :)
2012-12-27 13:08 wrote: nei tie filtrai, zvakes pigesni nei cia reikia skiest jau taip. galiu pasakyt tik tiek, kad dyzeliai tikrai geriau sukas nei benzai nebent benzas bus turbininis ar bent v6, v8 nors yra ir dyzeliu 3.0ltr ir daugiau kurie niekuo nenusileidzia benzui.
2012-12-27 13:15 wrote: ne dyzelis o turbo dyzelis gal ir geriau ten vienas kytas gal ir sukasi geriau negu benzas.
siaip jau paprastas dyzelis kaip ir ant isnykimo ribos:D visi jau turi turbinas. kaip pvz, kad ir bmw e39 528i ir 530d manau nera ka ir aiskint kad dyzelis sukasi geriau. jeigu cipuotas jau yra ka veikt ir 535i ar 540i. del traukos su tiesioginem dujom tai kaip cia pasakius jei valgo ta pati ka benzo tai ir traukia prasciau nei benzu kaip pvz draugo 528i su tiesioginem dujom rija tiek benzo tiek duju tiek pat, bet su dujom daugiau 200km/h nepadaro benzu toliau renka. teko su juo sustatyt dar tada tds'a turejau ir nieko jam neisejo visa kelia lygiai ejo kol nepasieke 200 ir pasibaige trauka ant duju
1829 / 0
2012-12-27 15:02
2012-12-27 13:08 wrote: nei tie filtrai, zvakes pigesni nei cia reikia skiest jau taip. galiu pasakyt tik tiek, kad dyzeliai tikrai geriau sukas nei benzai nebent benzas bus turbininis ar bent v6, v8 nors yra ir dyzeliu 3.0ltr ir daugiau kurie niekuo nenusileidzia benzui.
2012-12-27 13:15 wrote: ne dyzelis o turbo dyzelis gal ir geriau ten vienas kytas gal ir sukasi geriau negu benzas.
2012-12-27 14:38 wrote: siaip jau paprastas dyzelis kaip ir ant isnykimo ribos:D visi jau turi turbinas. kaip pvz, kad ir bmw e39 528i ir 530d manau nera ka ir aiskint kad dyzelis sukasi geriau. jeigu cipuotas jau yra ka veikt ir 535i ar 540i. del traukos su tiesioginem dujom tai kaip cia pasakius jei valgo ta pati ka benzo tai ir traukia prasciau nei benzu kaip pvz draugo 528i su tiesioginem dujom rija tiek benzo tiek duju tiek pat, bet su dujom daugiau 200km/h nepadaro benzu toliau renka. teko su juo sustatyt dar tada tds'a turejau ir nieko jam neisejo visa kelia lygiai ejo kol nepasieke 200 ir pasibaige trauka ant duju:lol:
cia gal nuo irangos priklauso, maniske jokio skirtumo nepastebejau ar benzu ar dujom, trauka nesiskiria, nebent kai duju lieka kokie 20 ir maziau, tai paspaudus dugna perjungia ant benzo, nes jai duju tipo neuztenka...na ir beda ta, kad lietuvoj labai prastos dujos, kad ir toj pacioj lenkijoj geresnes, man paima 1, 5 litro maziau tais paciais vaziavimo rezimais, o anksciau kaimynas turejo tranzita su dujom, veziojo zmones i ispanija, tai pylant vokietijoj palyginant su lietuviskom 4 litrai skirtumas...o apie dyzeli, i dyzeli 15 % primaisys bio, kur bus garantijos, kad tai sveika?as asmeniskai turiu is kur dyzelio gaut, bet su dujom man geriau...o kai kalba eina apie galingesne masina, tai dyzelio ims ne maziau nei benzo, be to benzo irgi galima gaut pigiau

Your message