Auto pirkimas vokietijoje

Created by User 2011-10-26
2011-10-26 11:31
Sveiki, noriu įsigyti automobilį
Vokietijoje. Jis ten registruotas ir su vokiškais numeriais. Klausimai
būtų tokie: 1. ar būtina automobilį išregistruoti Vokietijoje? 2.
pirkimo-pardavimo sutartis turi būti lietuviska ar vokiška? 3. ar teisingai
supratau, kad norint registruoti transporto priemone Lietuvoje reikia
tik jos registracijos dokumentų ir pirkimo-pardavimo sutarties?
2011-10-26 20:24
2011-10-26 11:31 wrote: Sveiki, noriu įsigyti automobilį
Vokietijoje. Jis ten registruotas ir su vokiškais numeriais. Klausimai
būtų tokie: 1. ar būtina automobilį išregistruoti Vokietijoje? 2.
pirkimo-pardavimo sutartis turi būti lietuviska ar vokiška? 3. ar teisingai
supratau, kad norint registruoti transporto priemone Lietuvoje reikia
tik jos registracijos dokumentų ir pirkimo-pardavimo sutarties?
1}isregistruot reikia
2}pirkimo-pardavimo sutartis Vokiska
3}registravimui reikia pateikti automobili Regitroje kebulo numeriu patikrai, technini pasa{jei Vokiska , tai net 2 }, ir asmens dokumenta, ir dar draudima. Po to susimokesi 116 Lt. ir masina jau tavo vardu !!!! Bonka is taves
2011-10-27 21:38
o galiu dvi bonkas? :D
2011-10-28 12:33
2011-10-27 21:38 wrote: o galiu dvi bonkas? :D
gali, bet as kuklus, uzteks man vienos, kita pats galesi sugert
2011-10-28 12:45
Dar turek omeny, jei pats parvaryti ruosies, reikia kad galiotu T/A, dar turesi uzdeti vokiskus tranzitinius numerius ir butinai apdrausti(jei pats vaziuosi).O jei kelsi ant tralo, neatiduok originalaus brifo(tech.pasio)vezejams, duok jiems tik kopijas, kad poto netektu dalimis pardavineti arba rasyti skelbimo kad pamesti dokai.Daznas atvejis kad pameta
2011-11-01 15:54
2011-10-28 12:45 wrote: Dar turek omeny, jei pats parvaryti ruosies, reikia kad galiotu T/A, dar turesi uzdeti vokiskus tranzitinius numerius ir butinai apdrausti(jei pats vaziuosi).O jei kelsi ant tralo, neatiduok originalaus brifo(tech.pasio)vezejams, duok jiems tik kopijas, kad poto netektu dalimis pardavineti arba rasyti skelbimo kad pamesti dokai:lol:.Daznas atvejis kad pameta:drink:
T/A nebutina.. kad gauti tranzitinius numerius vokietijoje.tada isduoda geltonus numerius jie galioja 5 paras pilnai to pakanka kad gryzti i lietuva.T/A reik jei nori gauti raudonu sonu numerius tie galioja menesi. bet ir kaina atitinkama. geltoni apie 80 euru. cia numeriai plius draudimas viska i bendra priskaiciuoja ir kartu isduoda o tie raudoni net nezinau gal 300 euru but, ar verta tiek metyt kad tik gryst i lietuva...
2011-11-01 16:45
2011-10-28 12:45 wrote: Dar turek omeny, jei pats parvaryti ruosies, reikia kad galiotu T/A, dar turesi uzdeti vokiskus tranzitinius numerius ir butinai apdrausti(jei pats vaziuosi).O jei kelsi ant tralo, neatiduok originalaus brifo(tech.pasio)vezejams, duok jiems tik kopijas, kad poto netektu dalimis pardavineti arba rasyti skelbimo kad pamesti dokai:lol:.Daznas atvejis kad pameta:drink:
2011-11-01 15:54 wrote: T/A nebutina.. kad gauti tranzitinius numerius vokietijoje.tada isduoda geltonus numerius jie galioja 5 paras pilnai to pakanka kad gryzti i lietuva.T/A reik jei nori gauti raudonu sonu numerius tie galioja menesi. bet ir kaina atitinkama. geltoni apie 80 euru. cia numeriai plius draudimas viska i bendra priskaiciuoja ir kartu isduoda o tie raudoni net nezinau gal 300 euru but, ar verta tiek metyt kad tik gryst i lietuva...
tokius numerius kur galioja 5paras isduoda vokietijoje be T/A ir netgi nereikalauja masinos atvaryti tikrinimui, pakanka nusivezti dokumentus masinos
2011-11-19 20:33
gal kas zinot normalu peugeot 806 diesel uzsenyje, 95-01m tik original rida iki 250t.km. lietuviski variantai atsukant panasiai po tiek pat , nedomina.

Your message