auto dyzelinio variklio patirkinimas pries perkant?

Created by User 2010-04-05
2010-04-05 19:56
sveiki, ieskojau tarp kitu temu, bet nieko panasaus neradau, todel norejau paklausti, kaip patikrinti atomobiliui dyzelini varikli pries perkant, i ka reiketu atkreipti demesi?

dekoju uz nuomones ir pasisakymus... :)
2010-04-05 19:58
zinau, kad reikia tikrinti duminguma gazuojant vietoje, ar nemeta melsvu dumu, kaip kuriasi siltas, kaip saltas, ar nekaista. i ka dar reiktu atkreipti demesi?
7658 / 0
2010-04-05 20:03
Kaip suveikia el. ventiliatorius ar termohidromova.Abiem atvejais laisvai galima perkaitinti galva:)Netingek parukyti ir palaukti...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2010-04-05 20:06
mano tetis atsuka ta kamsti kur tepalas pilasi jei per ten eina spaudimas tai jau ne kazkas is to variklio bent taip aiskino varikliu meistras
2010-04-05 20:07
paziurek ar slangos ausinimo nekietos
2010-04-05 20:46
mano manymu tai pats svarbiausias dalykas trauka, nes jei blogei traukia tai automatiskai jau turbina prie mirties arba varikliui kzk yra, tiek vienu atvieju tiek kitu tai pareikalaus dideliu islaidu. Ir seip sukonkrentik apie koky dyzeli kalbi
2010-04-05 20:55
2010-04-05 20:46 wrote: mano manymu tai pats svarbiausias dalykas trauka, nes jei blogei traukia tai automatiskai jau turbina prie mirties arba varikliui kzk yra, tiek vienu atvieju tiek kitu tai pareikalaus dideliu islaidu. Ir seip sukonkrentik apie koky dyzeli kalbi
sunku cia kanors konkretinti, nes kalbu apie dyzelini vcarikli apskritai, o kiek mano zinios siekia, tai ju darbo principas lyg ir nesiskiria gi... :) o jeigu jau labai norisi konkreciau, tai tada galeciau pamineti 4 variklius: 1.9tdi 66kw, 1.9tdi 81kw, (vw varikliai) 2.5tdi 85kw (is audi 100), 2.2dti 88kw (is omegos c kartos)
2010-04-05 21:00
seip su 1.9tdi tai gan nemazai teke susidurt, tai pas juos gan daznai su siurbliais bedos buna, turbinos ( striganti geometrija, turbinos valdymas gryba pjauna). Nu ce sunku kzk dar pasakyt nes taip kzk dideliu ligu tai jie ir neturi, bet reik konkreciu atveju ziuret, buna ten kad ir perkaitinti prapustos tarpines, kartais patys varikliai tepala degina bet ce jau retas atvejis. Bet ka pacem galima paziuret tai trauka tas tdi tikrai turi gerai prie sedynes lipdyt ypac jei koks golfas, o jei ten pardavejas kzk suda mala kad tipo netraukia nes ce dyzelis ir turi taip but tai viskas aisku su tokiu
2010-04-05 21:07
nu 66kw mazdaug galiu isivaizduoti ta trauka bent jau panasiai, nes pats su 66kw motoru jau beveik 3 metus vazineju, skirtumas tik tas, kad pas mane benzinas ir be ne turbininis motoras (priesingai nei tdi)
2010-04-05 21:11
nu tai jei tdi 66kw ir benzinas 66, o masinos svoris tas pats tai tdi trauks kazkiek geriau del savo didesnio sukimo momento ir seip jei ce pirmas dyzeli perki tai geriau pasimt ismananty zmogu kartu arba padaryt normalia diagnostika(ant vaziuojancios masinos) nes nusipirkos lavona tdi tai jis tikrai pareikalaus daug investiciju, ce ne benzinas kad keli simtai ir kapitalinis padarytas ce viskas kelis kart brangiau remonto atveju
2010-04-05 21:20
tai vat tame ir beda, kad as to ir bijau, nes kolkas pats turejau ir turiu TIK viena automobili ir tas benzininis, taigi dyzelis butu man pirmas, o be to vairaves ar buves vezamas taip pat tik su keletu dyzeliniu automobiliu... daugiausia benzininiai karaliavo... :D
2010-04-05 21:21
2010-04-05 20:06 wrote: mano tetis atsuka ta kamsti kur tepalas pilasi jei per ten eina spaudimas tai jau ne kazkas is to variklio bent taip aiskino varikliu meistras
nu sejp ant zemu apsuku kad truputi pucia tai nieko baisaus svarbiu kad gazuojant nepustu

2010-04-05 21:24
ziurek sankaba nes daznai buna kas perdavineja pries pabaiga, pirk kokiu 100kw ir bus viskas ok
2010-04-05 21:26
o tiesa dar norejau paklaust gal yra teke susidurt su mercedesu dyzeliais (2.0 , 2.2, 2.5 is c klases mersedesu ~94-96m.)

beje kuris is tu visu mano minetu varikliu tarkim jautriausias kuro kokybei, kuris maziau jautrus
2010-04-05 21:35
Pirmiausia uvesk ji ir ziurek ar nesipurto kai paseles. Jei purtosi tai jau arba cilindras koks silpnai veike, arba forsunke blogai veikia kazkuri. Bet nepamirsk kad cia dyzelis, vibracija turi buti, bet tolygi.



Tada ziurek ar pritraukie tepalo kamsteli atsukta ir padeta kai duodi gazo.



Ipatingai atkreipk demesi i duminguma. Soudziai tai nlb baisu, cia net normalu jei kazkiek yra, bet neperdaug kad butu! Ir seip jei paduoda dumo kai gerai uzgazuoji tai jau nlb gerai.



Tada patikrink ar nekaista, teperatura kol pakils nelabai sulauksi, bet vistiek gali buti kur uzsisike radiatoriai ir pns.



Atkreipk demesi i centrini skyva ar nekreivas, ar lygiai sukasi.



i dirzus paziurek, ar nesutrukineje.



Skyscius paziurek ar svarus.



Na ir tiek trbt.



Gali dar pakaitinimo zvakiu laidus nuimt ir paziuret kaip kuriasi kol saltas. Jei uzsikurs po pirmo ar po antro apsisukimo, nedumins ir tolygiai dirbs. Imk toki drasiai :)
2010-04-05 21:36
Kokybei nejautrus paprasti dyzeliai. Turbininiai nejautrus iki tol kol nesugenda.



o paprastam dyzeliui cia jau kaip traktoriui pili ka nori :)
7658 / 0
2010-04-05 21:36
2010-04-05 21:26 wrote: o tiesa dar norejau paklaust gal yra teke susidurt su mercedesu dyzeliais (2.0 , 2.2, 2.5 is c klases mersedesu ~94-96m.)

beje kuris is tu visu mano minetu varikliu tarkim jautriausias kuro kokybei, kuris maziau jautrus
tik 2.5 beprobleminis, kiti du su siurbliais buna bajeriu, brangiu bajeriu...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2010-04-05 21:44
labai didelis dekuj Jums uz labai naudinga informacija, kuri veliau galbut isgelbes nuo gailescio del nevykusio pirkinio :)
2010-04-05 21:47
nepilk su zviru dizelio ir bus viskas gerai o jei pilsi zalia dizeli be zviro tai tas pats nieko cia blogo, sako 2, 5tds siurbliai ejna bet man tai nieko turiu jau metus ir viskas kolkas gerai po 50tukst kilometru nu tik tepalus ir kaladeles teko keisti.
2010-04-05 22:17
IMK 1.9 TDI jie tikrai geri, draugo pana jau 750 000km pramyne, o varyklis dar sveikas ir puikiai vazioja. Svarbu tepalus kas 10k ar kas 8k keist ir bus pasaka :)

O visi tie kur po 200k pramyne ant spidometru, tai cia apgaule manau daugeliui aisku, jau siais laikais ne naujiena. Nes 92 ar 94metu auto dyzelis maziausiai buna pramynes jau apie 350tuks.km na buna isimciu bet retai. ir beje tie 350tukst. nic nieko nereiskia :)
2010-04-05 22:26
nu bet ir nuo vaziavimo stiliaus daug kas priklauso, vienas gali varikli ir per 10 tukst uzkalt, o kitas ir milijona gal prasuks dar... variklio resursui yra labai daug itaka daranciu faktoriu...

beje, o jei jau 1.9 imt, tai tada koki? ta prasme radziu spalvotumo atzvilgiu? kad tie 1.9 geri, tai as zinau... :)
2010-04-06 08:46
Raidziu spalvotumo ? :D Pirk su visom zaliom tikrai neapsiriksi, ir zalia saliura eis tada pilti, bus prie bako pazymeta kad galima.



Koks skirtumas kokios spalvos raides ir tt ? TDI cia tau jei ka isvis net rysio su dyzeliu neturi. Nes galima ir benzinini tiesioginio ipurskimo varykli su turbo pavadint TDI.



Perki su 1Z modelio varykliu ir darai jau ka nori, cipuoji ar dar koki velnia, ka leis jau kisene.
2010-04-06 08:48
Beje 1.9 ir citroenu puikus varykliai, puse limono prasuka laisviausiai.

O uzkalt toki varykli su gera saliara tikrai sunku. Kiek prisiklauses kaip kaikure smaugia tuos varyklius ir nk jiems nesidaro.

Your message