Audi COUPE 85m. del 4.2 variklio

Created by User 2011-01-30
2011-01-30 15:51
Sveiki. turiu audi coupe 85m. 2.2 variklis. planuoju imest is audi200 2.2 turbo varikli. Noreciau pasikonsultuot ar viskas atitinka? Beje dar yra klausimelis del audiV8 4.2, ar pavyktu italpinti tokia sirdi i savo COUPE?
1687 / 0
2011-01-30 16:27
2011-01-30 15:51 wrote: Sveiki. turiu audi coupe 85m. 2.2 variklis. planuoju imest is audi200 2.2 turbo varikli. Noreciau pasikonsultuot ar viskas atitinka? Beje dar yra klausimelis del audiV8 4.2, ar pavyktu italpinti tokia sirdi i savo COUPE? :thumbup:
Kažkada dariaus tokį variantą, tai reikėjo dešinį lonžeroną ir "kelnes" perlanstyt.O 4, 2 manau tikrai netilps.
2011-01-30 16:31
Taigi cia dar neperseniausiai kretingiskis ubage panasiu metu pardavinejo raudona su 4.2 atrodo, bet tikrai su v8 perdaryta, vaziuojancia, ikiso reiskia kazkaip, tai ir tau pavyktu
2011-01-30 16:35
tn 3.6 idetas, bet tuos variklius peikia
2011-01-30 16:36
2011-01-30 15:51 wrote: Sveiki. turiu audi coupe 85m. 2.2 variklis. planuoju imest is audi200 2.2 turbo varikli. Noreciau pasikonsultuot ar viskas atitinka? Beje dar yra klausimelis del audiV8 4.2, ar pavyktu italpinti tokia sirdi i savo COUPE? :thumbup:
o i kokia masina dejai ir koks variklis anksciau buvo?
2011-01-30 16:58
i b4 tikrai deda V8
7656 / 0
2011-01-30 17:01
2011-01-30 16:58 wrote: i b4 tikrai deda V8:thumbup:
Isisardys ta beshke vos pedala paspaudus
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2011-01-30 17:13
Na yra originalas A6(Allroad) su 4, 2V8 jei i seske ikiso tai turetum ir i cupa sutalpinti
1687 / 0
2011-01-30 17:14
Aš dėjau į audi 80 Qatro 84m.Buvo 2, 0 5 cilindrų, o dėjau iš šimtinės 2, 2 turbininį
2011-01-30 17:25
Man atrodo irgi kad rimciau butu apsistoti ties 2.2 turbo projektu, v8 neapsimoka prasidet
2011-01-30 17:25
2011-01-30 17:14 pumpkin wrote: Aš dėjau į audi 80 Qatro 84m.Buvo 2, 0 5 cilindrų, o dėjau iš šimtinės 2, 2 turbininį
nes draugas kazkada seniai turejo COUPE 1.8 ir norejo 2.2 det, bet ten jam neatitiko daugkas, o 2.2 ir 2.2turbo neturetu daug skirtis. bet vistiek mane labiau domina V8-4.2 varikliukas. Aisku nekalbu apie tai, kad puse priekio pjaustyt ir virint, kad tilptu. Turi is isores atrodyt originaliai.
2011-01-30 17:29
cia butu lengviausias kelias, bet noriu kazko ko daugiau nei 2.2t beje kaip buvo idejus? darbas vertas rezultato?
2011-01-30 17:39
2011-01-30 17:29 wrote: cia butu lengviausias kelias, bet noriu kazko ko daugiau nei 2.2t :smoke: beje kaip buvo idejus? darbas vertas rezultato?
o tu dar apie 2, 8 nepagalvojai manau irgi pakatu ar ne?
2011-01-30 17:47
2011-01-30 17:29 wrote: cia butu lengviausias kelias, bet noriu kazko ko daugiau nei 2.2t :smoke: beje kaip buvo idejus? darbas vertas rezultato?
2011-01-30 17:39 wrote: o tu dar apie 2, 8 nepagalvojai manau irgi pakatu ar ne?
2.8 silpnesnis ir sunkesnis uz 2.2t tdl atmeciau si varianta
2011-01-30 17:55
2011-01-30 17:29 wrote: cia butu lengviausias kelias, bet noriu kazko ko daugiau nei 2.2t :smoke: beje kaip buvo idejus? darbas vertas rezultato?
Jeigu po tiek pisliavos i ubage kisti3.6 V8 galiausiai jinai iskart atsidure pardavime tai matyt toks ir apsimokejimo rezultatas..
2011-01-30 17:55
Cia pats darusi toki varianta?
2011-01-30 17:55
Cia pats darysi toki varianta? Ar koks auksarankis meistelis
2011-01-30 17:56
2011-01-30 17:29 wrote: cia butu lengviausias kelias, bet noriu kazko ko daugiau nei 2.2t :smoke: beje kaip buvo idejus? darbas vertas rezultato?
2011-01-30 17:39 wrote: o tu dar apie 2, 8 nepagalvojai manau irgi pakatu ar ne?
2011-01-30 17:47 wrote: 2.8 silpnesnis ir sunkesnis uz 2.2t tdl atmeciau si varianta
2.2t jeigu nori kazko daugiau yra visas atviras uzbombinimui iki.., tik litu turek
2011-01-30 18:03
Dar pei proektus kalbant. Kazin ar butu imanoma perdaryti i 1 golfa, mest viska is 3 golfo 1.9 tdi 66 kw, varikli, deze salona ir t.t. ten juk ir pedalas elektronika pas tdinus, ir siaip visokiu nemoniu daugiau..
2011-01-30 18:09
https://www.youtube.com/watch?v=LExqQDmQ_XA
2011-01-30 18:10
2011-01-30 18:03 wrote: Dar pei proektus kalbant. Kazin ar butu imanoma perdaryti i 1 golfa, mest viska is 3 golfo 1.9 tdi 66 kw, varikli, deze salona ir t.t. ten juk ir pedalas elektronika pas tdinus, ir siaip visokiu nemoniu daugiau..
Su motoru ir visais burtais dar tokia pakenciama pisliava, galima padaryt, bet daug laiko uzims aisku darbo dhj. O salona as isivaizduoju kad panele teks apipjaustyti krastus, nes golf3 paauges i sonus labiau nei golf1. Krc nieko nera nepadaromo, tik noro turek, o kai nesiseks kas nors ir pakibsi su nenumatytu dalyku- garsiai keikis, vistiek padarysi jei noresi
2011-01-30 18:12
https://www.youtube.com/watch?v=mILmFfTMUKw

1687 / 0
2011-01-30 18:13
Man po pakeitimo efektas jautėsi, bet neilgai.Porą kartų pradegė stūmoklis, tai po to pardaviau kitiems tobulinti.Dabar turiu pasigaminęs Astrą 4x4 2, 0 dohc.Variklį šiek tiek paderinus ir be turbo gana gerai sukasi
2011-01-30 18:13
Turiu as 1 golfa kaip ir jau, drauges senelis atiduoda tik reikia uzsiimt:) ten jis dyzelinis tai nesinori keist kuro rusies, poto neaisku kaip su dokais butu..
2011-01-30 18:15
2011-01-30 18:12 wrote: http://www.youtube.com/watch?v=mILmFfTMUKw&feature=related
blyn cia tai aparatas
1687 / 0
2011-01-30 18:16
2011-01-30 18:13 wrote: Turiu as 1 golfa kaip ir jau, drauges senelis atiduoda tik reikia uzsiimt:) ten jis dyzelinis tai nesinori keist kuro rusies, poto neaisku kaip su dokais butu..
Ir su tdi tikriausiai problematiška bus priregistruoti
2011-01-30 18:18
2011-01-30 18:13 wrote: Turiu as 1 golfa kaip ir jau, drauges senelis atiduoda tik reikia uzsiimt:) ten jis dyzelinis tai nesinori keist kuro rusies, poto neaisku kaip su dokais butu..
2011-01-30 18:16 pumpkin wrote: Ir su tdi tikriausiai problematiška bus priregistruoti
jis priregistruotas, 16 metu lietuvoj jau, ir vaziuojantis. Persirasyciau dabar ant saves ir viskas. Senis jau norejo ji i metalo lauza atiduot.
2011-01-30 18:28
tai 3.6 yra siaip pats per save lievas kad ir kur ji ikistum taip pats daryt planuoju, 2.2 turbo geras variantas, patikimi varikliukai, bet 4.2 sukimas didesnis, na zodziu sunku apsisprest
2011-01-30 19:19
2011-01-30 16:35 wrote: tn 3.6 idetas, bet tuos variklius peikia
jei cia apie vysnine ubage su quattro kalbat, tai teko matyti ja draguose, vaizdas ispudingas tiesa pasakius, jei pardave tai tik del to kad konkreciai ja padroze. siam video yra pora trumpu kadru su ja 4.47min iki 5.06min. tai tas subarikas kur vaidenosi ten uoste ubages dulkes, o lanceris sunkiai ja iveike, jei gerai pamenu :)
https://www.youtube.com/watch?v=mboUs-S33S0
#
2011-01-30 19:41
tarp kitko ascona i tiurlingo skilti :)
2011-01-30 20:17
isidekit jus sau smegenu daugiau po pakausiu projektininkai apsisike.... sapnuoja v8 dar koki velnia.... kiek apsikt ir kiek ikist reikes kad ta V8 idet plius puse darbo dar nepadarysi kai laiko praeis dahuja ir nuspresi mest welniop nes pinigu kisenese nematysi....
2011-01-30 20:23
2011-01-30 20:17 wrote: isidekit jus sau smegenu daugiau po pakausiu projektininkai apsisike.... sapnuoja v8 dar koki velnia.... kiek apsikt ir kiek ikist reikes kad ta V8 idet plius puse darbo dar nepadarysi kai laiko praeis dahuja ir nuspresi mest welniop nes pinigu kisenese nematysi....
tai jei neturi nei pinigu nei laiko, tai pasilaikyk nuomone sau, nieks cia ir neklause sitoj temoj kiek kainuos.
7656 / 0
2011-01-30 20:28
2011-01-30 20:17 wrote: isidekit jus sau smegenu daugiau po pakausiu projektininkai apsisike.... sapnuoja v8 dar koki velnia.... kiek apsikt ir kiek ikist reikes kad ta V8 idet plius puse darbo dar nepadarysi kai laiko praeis dahuja ir nuspresi mest welniop nes pinigu kisenese nematysi....
tai jie ir patys ta zino, bet va pabandyti norisiCia neuzteks saltkalvio darbo patirties, tai jau tikrai, o sukistu pinigu kiekis virsytu ir drasias svajones.Bent jau del to, kad variklio ikisimas, dar ne viskas, nes automobilis nera tik siaip variklis ikistas...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2011-01-30 21:10
turiu galbut kvailokus kelis klausimus, bet tikiuosi jusu atsakymo, kas ir kaip.ar y paprasta dyzely ydet turba is tos pacios markes galingesnio variklio nes anam nebuna turbos.ir audes 2, 2 ar turba det ar visa turbininy mtora
7656 / 0
2011-01-30 21:15
2011-01-30 21:10 wrote: turiu galbut kvailokus kelis klausimus, bet tikiuosi jusu atsakymo, kas ir kaip.ar y paprasta dyzely ydet turba is tos pacios markes galingesnio variklio nes anam nebuna turbos.ir audes 2, 2 ar turba det ar visa turbininy mtora
nesigilinant i plonybes, be to apie tai jau isdiskutuota ir isvartyta...Koks variklis yra gimes, toks turetu ir but, t.y. turbo tai turbo, paprastas-tai paprastas.Aisku labai norint galima ikist ir turbina, bet cia kitos galimybes, pinigai ir tikslai...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2011-01-30 21:24
2011-01-30 21:10 wrote: turiu galbut kvailokus kelis klausimus, bet tikiuosi jusu atsakymo, kas ir kaip.ar y paprasta dyzely ydet turba is tos pacios markes galingesnio variklio nes anam nebuna turbos.ir audes 2, 2 ar turba det ar visa turbininy mtora
2011-01-30 21:15 maumas wrote: nesigilinant i plonybes, be to apie tai jau isdiskutuota ir isvartyta...Koks variklis yra gimes, toks turetu ir but, t.y. turbo tai turbo, paprastas-tai paprastas.Aisku labai norint galima ikist ir turbina, bet cia kitos galimybes, pinigai ir tikslai...
tas tai taip bet jei auto gan geros bukles , tai kazkaip nesinori keist y kita, nes nezinia ka nupirksi ypac gera dyzely surast netaip paprasta, vat todel ir gimsta tokios mintys
7656 / 0
2011-01-30 21:30
2011-01-30 21:10 wrote: turiu galbut kvailokus kelis klausimus, bet tikiuosi jusu atsakymo, kas ir kaip.ar y paprasta dyzely ydet turba is tos pacios markes galingesnio variklio nes anam nebuna turbos.ir audes 2, 2 ar turba det ar visa turbininy mtora
2011-01-30 21:15 maumas wrote: nesigilinant i plonybes, be to apie tai jau isdiskutuota ir isvartyta...Koks variklis yra gimes, toks turetu ir but, t.y. turbo tai turbo, paprastas-tai paprastas.Aisku labai norint galima ikist ir turbina, bet cia kitos galimybes, pinigai ir tikslai...
2011-01-30 21:24 wrote: tas tai taip bet jei auto gan geros bukles , tai kazkaip nesinori keist y kita, nes nezinia ka nupirksi ypac gera dyzely surast netaip paprasta, vat todel ir gimsta tokios mintys
Bet kokiu atveju, tik turbina igrudus, sulauksi tik bedu...Dziaukis tuo, ka turi, zmogau
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2011-01-30 21:59
2011-01-30 21:15 maumas wrote: nesigilinant i plonybes, be to apie tai jau isdiskutuota ir isvartyta...Koks variklis yra gimes, toks turetu ir but, t.y. turbo tai turbo, paprastas-tai paprastas.Aisku labai norint galima ikist ir turbina, bet cia kitos galimybes, pinigai ir tikslai...
2011-01-30 21:24 wrote: tas tai taip bet jei auto gan geros bukles , tai kazkaip nesinori keist y kita, nes nezinia ka nupirksi ypac gera dyzely surast netaip paprasta, vat todel ir gimsta tokios mintys
2011-01-30 21:30 maumas wrote: Bet kokiu atveju, tik turbina igrudus, sulauksi tik bedu...Dziaukis tuo, ka turi, zmogau:beer:
ach , turbut reiks sudalyvaut loterijoj:)smarkesnio ir dar normalaus dyzeliuko beieskant arba su dujom kazka, nes turbut betobulindamas prarasiu nemazai laiko bei litu ir dar galutinis varijantas gali neatitikt lukesciu
2011-01-31 08:41
2011-01-30 20:17 wrote: isidekit jus sau smegenu daugiau po pakausiu projektininkai apsisike.... sapnuoja v8 dar koki velnia.... kiek apsikt ir kiek ikist reikes kad ta V8 idet plius puse darbo dar nepadarysi kai laiko praeis dahuja ir nuspresi mest welniop nes pinigu kisenese nematysi....
2011-01-30 20:23 wrote: tai jei neturi nei pinigu nei laiko, tai pasilaikyk nuomone sau, nieks cia ir neklause sitoj temoj kiek kainuos.
tas kas turi pinigu nedaro tokiu nesamoniu o perka normalia auto iskart. Del kazkokio kito norm matoro sutinki gal ir apsimoketu, bet ne V8 vietoj 4. Tada teks keisti, greiciu deze, kardanus, amortikus, spyruokles, visa pakaba, stabdzius, reguliuot nes jei nemoki tai padarysi taip kad waziuos kaip valtis. Vien elektronika kiek uzims laiko suvedziot, ir uzregistravimas o dar nesneku apie tech abziuras visokias.
7656 / 0
2011-01-31 15:47
2011-01-30 20:17 wrote: isidekit jus sau smegenu daugiau po pakausiu projektininkai apsisike.... sapnuoja v8 dar koki velnia.... kiek apsikt ir kiek ikist reikes kad ta V8 idet plius puse darbo dar nepadarysi kai laiko praeis dahuja ir nuspresi mest welniop nes pinigu kisenese nematysi....
2011-01-30 20:23 wrote: tai jei neturi nei pinigu nei laiko, tai pasilaikyk nuomone sau, nieks cia ir neklause sitoj temoj kiek kainuos.
2011-01-31 08:41 wrote: tas kas turi pinigu nedaro tokiu nesamoniu o perka normalia auto iskart. Del kazkokio kito norm matoro sutinki gal ir apsimoketu, bet ne V8 vietoj 4. Tada teks keisti, greiciu deze, kardanus, amortikus, spyruokles, visa pakaba, stabdzius, reguliuot nes jei nemoki tai padarysi taip kad waziuos kaip valtis. Vien elektronika kiek uzims laiko suvedziot, ir uzregistravimas o dar nesneku apie tech abziuras visokias.
Manai busi suprastas?:)As tai tingiu ABC aiskint....
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2011-01-31 20:03
2011-01-30 20:17 wrote: isidekit jus sau smegenu daugiau po pakausiu projektininkai apsisike.... sapnuoja v8 dar koki velnia.... kiek apsikt ir kiek ikist reikes kad ta V8 idet plius puse darbo dar nepadarysi kai laiko praeis dahuja ir nuspresi mest welniop nes pinigu kisenese nematysi....
Kas tau cia dabar uzejo? Ar nebusi su bybiu per galva gaves? Kuo daugiau projektautoju tuo geriau- nesvarbu ar zmogus turi litu ar ne, jei esi ar nori but technikos zmogus bent viena kart gyvenime reikia kibti i projekta. Po tokiu dalyku labai gerai atsirusiuoja zmones kurie turi tam parako, o kurie visiem laikam supranta kad nevertejo lysti i susiktus projektus, veltui sugaistas laikas ir t.t., o kiti po pirmo prisvilusio blyno isvysto maziau prisvilusi, galu gale technikos sedevra
2011-02-01 08:57
2011-01-30 20:17 wrote: isidekit jus sau smegenu daugiau po pakausiu projektininkai apsisike.... sapnuoja v8 dar koki velnia.... kiek apsikt ir kiek ikist reikes kad ta V8 idet plius puse darbo dar nepadarysi kai laiko praeis dahuja ir nuspresi mest welniop nes pinigu kisenese nematysi....
2011-01-31 20:03 wrote: Kas tau cia dabar uzejo? Ar nebusi su bybiu per galva gaves? Kuo daugiau projektautoju tuo geriau- nesvarbu ar zmogus turi litu ar ne, jei esi ar nori but technikos zmogus bent viena kart gyvenime reikia kibti i projekta. Po tokiu dalyku labai gerai atsirusiuoja zmones kurie turi tam parako, o kurie visiem laikam supranta kad nevertejo lysti i susiktus projektus, veltui sugaistas laikas ir t.t., o kiti po pirmo prisvilusio blyno isvysto maziau prisvilusi, galu gale technikos sedevra:lol: :smoke:
nu tai as sakau, projekta jei darai tai logiska o ne nesamone kazkokia, kai sugalvoja tai tokie ir projektuotojai pasimato, vos ant bulkos pinigu turi ir apie V8 galvoja, esme ta kad jei nesiruosi daryt nieko tai kam leisti zinias tokias.
2011-02-09 15:13
2011-01-30 18:28 wrote: tai 3.6 yra siaip pats per save lievas kad ir kur ji ikistum :lol: taip pats daryt planuoju, 2.2 turbo geras variantas, patikimi varikliukai, bet 4.2 sukimas didesnis, na zodziu sunku apsisprest
tai kas blogai tame 3, 6 , gal kas galetu isamiau paaiskint, ar net neverta ziuret su tokiu mataru ir dar jei automatas .patarkit prasau, is anksto dekui uz protingas mintis ir patarimus.p.s. cia apie v8
2011-02-09 17:42
2011-01-30 18:28 wrote: tai 3.6 yra siaip pats per save lievas kad ir kur ji ikistum :lol: taip pats daryt planuoju, 2.2 turbo geras variantas, patikimi varikliukai, bet 4.2 sukimas didesnis, na zodziu sunku apsisprest
2011-02-09 15:13 wrote: tai kas blogai tame 3, 6 , gal kas galetu isamiau paaiskint, ar net neverta ziuret su tokiu mataru ir dar jei automatas .patarkit prasau, is anksto dekui uz protingas mintis ir patarimus.p.s. cia apie v8
tai nejau niekas , nieko nezino apie audi v8:(
101 / 0
2011-02-10 16:24
Pasidomejau apie v8 3.6 250ag ir 4.2 280ag.
Nors 4.2 galingesnis tik 30ag, trauka jauciasi daug didesne nei 3.6.Benzino valgo apylygiai.Dirzo pagrindinio keitimas abieju labai brangus 4.2 kas 120 tukst. km , 3.6 kas 90 tukst.Aisku abu motorai daug tepalo valgo gali net 1, 5 litro tukstanciui kilometrui sudeginti.
2011-02-12 18:15
2011-02-10 16:24 kolchozan wrote: Pasidomejau apie v8 3.6 250ag ir 4.2 280ag.
Nors 4.2 galingesnis tik 30ag, trauka jauciasi daug didesne nei 3.6.Benzino valgo apylygiai.Dirzo pagrindinio keitimas abieju labai brangus 4.2 kas 120 tukst. km , 3.6 kas 90 tukst.Aisku abu motorai daug tepalo valgo gali net 1, 5 litro tukstanciui kilometrui sudeginti.
dekui uz info.tepalo tai tikrai daug ryja, na bet uz prabanga reik moket:D
101 / 0
2011-02-12 19:44
2011-02-10 16:24 kolchozan wrote: Pasidomejau apie v8 3.6 250ag ir 4.2 280ag.
Nors 4.2 galingesnis tik 30ag, trauka jauciasi daug didesne nei 3.6.Benzino valgo apylygiai.Dirzo pagrindinio keitimas abieju labai brangus 4.2 kas 120 tukst. km , 3.6 kas 90 tukst.Aisku abu motorai daug tepalo valgo gali net 1, 5 litro tukstanciui kilometrui sudeginti.
2011-02-12 18:15 wrote: dekui uz info.tepalo tai tikrai daug ryja, na bet uz prabanga reik moket:D
Prasom.Svarbu kad projektas nemirtu
2011-02-13 13:02
Siaip visu pirma toks projektas kaip 2.2turbo vietoj paprasto 2.2 galetu buti visai perspektyvus, nes kiek dairausi i kupeskes autogide, per pastaruosius pora trejeta metu gal tik kokias 5-7 esu mates parduodamas turbo ... taigi, gan retas variantas.
101 / 0
2011-02-13 14:00
2011-02-13 13:02 wrote: Siaip visu pirma toks projektas kaip 2.2turbo vietoj paprasto 2.2 galetu buti visai perspektyvus, nes kiek dairausi i kupeskes autogide, per pastaruosius pora trejeta metu gal tik kokias 5-7 esu mates parduodamas turbo ... taigi, gan retas variantas.
Jo su 2.2 bus paprasciau ir potencialas tolesnem variklio modifikacijom tikrai nemazesnis nei v8.Siaip ziuriu niekas neklause temos autoriaus ar jo audi quattro.Jei ne tai su tokiais varikliais bus problemu su priekine asim, ypac kai bus slapia.Siaip skaitosi kad virs 170ag audi coupe, jau turi rimtu problemu su ratu sukibimu su danga.
2011-02-13 14:12
2011-02-13 13:02 wrote: Siaip visu pirma toks projektas kaip 2.2turbo vietoj paprasto 2.2 galetu buti visai perspektyvus, nes kiek dairausi i kupeskes autogide, per pastaruosius pora trejeta metu gal tik kokias 5-7 esu mates parduodamas turbo ... taigi, gan retas variantas.
2011-02-13 14:00 kolchozan wrote: Jo su 2.2 bus paprasciau ir potencialas tolesnem variklio modifikacijom tikrai nemazesnis nei v8.Siaip ziuriu niekas neklause temos autoriaus ar jo audi quattro.Jei ne tai su tokiais varikliais bus problemu su priekine asim, ypac kai bus slapia.Siaip skaitosi kad virs 170ag audi coupe, jau turi rimtu problemu su ratu sukibimu su danga.
turiu klausima:)kas netinka ir ka reik keist dedant vietoj 2, 2i variklio 2, 2turbo

Your message