User
2011-08-25 06:22
sveiki, turiu tokia problema. mano audi 2.0l elektroninis ipurškimas 85 kw benzinas netraukia atrodo, kad kaško laukia kai paspaudi gaza, šiektiek uzdelsia ir pradeda greitet. Užsikurus ankstyva ryta tik tik pradedant vaziuoti to nebuna atrodo kad su kitu auto vaziuoju. Dariau diagnostika ir nieko nerado. Pakeiciau žvakes pagal kataloga trikontaktes NGK, pakeiciau oro, kuro, tepalo filtrus bei pacius tepalus. Matavau komprasija visuose svyruoja nuo 10, 4 iki 10, 7 maždag. Diagnostikas sake, kad žvakės žvaklaidžiai degimo kampas ira ideakus, purkštukai dirba puikiai. Dar matavau tepalo bei kuro spaudima viskas normaliai. NA PATARKIT KUR IR KAS DAR GALI BUTI NES MANO MINTYS JAU IŠSISĖMĖ IŠANKSTO ACIU
User
2011-08-25 08:46
2011-08-25
06:22 wrote:
sveiki, turiu tokia problema. mano audi 2.0l elektroninis ipurškimas 85 kw benzinas netraukia atrodo, kad kaško laukia kai paspaudi gaza, šiektiek uzdelsia ir pradeda greitet. Užsikurus ankstyva ryta tik tik pradedant vaziuoti to nebuna atrodo kad su kitu auto vaziuoju. Dariau diagnostika ir nieko nerado. Pakeiciau žvakes pagal kataloga trikontaktes NGK, pakeiciau oro, kuro, tepalo filtrus bei pacius tepalus. Matavau komprasija visuose svyruoja nuo 10, 4 iki 10, 7 maždag. Diagnostikas sake, kad žvakės žvaklaidžiai degimo kampas ira ideakus, purkštukai dirba puikiai. Dar matavau tepalo bei kuro spaudima viskas normaliai. NA PATARKIT KUR IR KAS DAR GALI BUTI NES MANO MINTYS JAU IŠSISĖMĖ IŠANKSTO ACIU
panasu i liambda zonda arba variklio temperaturos davikli.
User
2011-08-25 13:41
2011-08-25
06:22 wrote:
sveiki, turiu tokia problema. mano audi 2.0l elektroninis ipurškimas 85 kw benzinas netraukia atrodo, kad kaško laukia kai paspaudi gaza, šiektiek uzdelsia ir pradeda greitet. Užsikurus ankstyva ryta tik tik pradedant vaziuoti to nebuna atrodo kad su kitu auto vaziuoju. Dariau diagnostika ir nieko nerado. Pakeiciau žvakes pagal kataloga trikontaktes NGK, pakeiciau oro, kuro, tepalo filtrus bei pacius tepalus. Matavau komprasija visuose svyruoja nuo 10, 4 iki 10, 7 maždag. Diagnostikas sake, kad žvakės žvaklaidžiai degimo kampas ira ideakus, purkštukai dirba puikiai. Dar matavau tepalo bei kuro spaudima viskas normaliai. NA PATARKIT KUR IR KAS DAR GALI BUTI NES MANO MINTYS JAU IŠSISĖMĖ IŠANKSTO ACIU
liambda keiciau ir buvau visai atjunges, ir niekas nesikeicia. Davikliai taipogi pakeisti naujais, nes kai nupirkau ši auto jie jau buvo mire ir todel kuro imdavo virš 15 litru. jei atjungi droselinės sklendės davikli lyk trauka atsiranda bet durniuoja tada apsukos
User
2011-08-25 13:50
2011-08-25
06:22 wrote:
sveiki, turiu tokia problema. mano audi 2.0l elektroninis ipurškimas 85 kw benzinas netraukia atrodo, kad kaško laukia kai paspaudi gaza, šiektiek uzdelsia ir pradeda greitet. Užsikurus ankstyva ryta tik tik pradedant vaziuoti to nebuna atrodo kad su kitu auto vaziuoju. Dariau diagnostika ir nieko nerado. Pakeiciau žvakes pagal kataloga trikontaktes NGK, pakeiciau oro, kuro, tepalo filtrus bei pacius tepalus. Matavau komprasija visuose svyruoja nuo 10, 4 iki 10, 7 maždag. Diagnostikas sake, kad žvakės žvaklaidžiai degimo kampas ira ideakus, purkštukai dirba puikiai. Dar matavau tepalo bei kuro spaudima viskas normaliai. NA PATARKIT KUR IR KAS DAR GALI BUTI NES MANO MINTYS JAU IŠSISĖMĖ IŠANKSTO ACIU
2011-08-25
13:41 wrote:
liambda keiciau ir buvau visai atjunges, ir niekas nesikeicia. Davikliai taipogi pakeisti naujais, nes kai nupirkau ši auto jie jau buvo mire ir todel kuro imdavo virš 15 litru. jei atjungi droselinės sklendės davikli lyk trauka atsiranda bet durniuoja tada apsukos
Tiksliai nzn kaip šitam seneli sistema, bet bandyk vakumus susižiurėti, ar visur sandaru, ir isiurbimo sistemą.
User
2011-08-25 17:20
2011-08-25
06:22 wrote:
sveiki, turiu tokia problema. mano audi 2.0l elektroninis ipurškimas 85 kw benzinas netraukia atrodo, kad kaško laukia kai paspaudi gaza, šiektiek uzdelsia ir pradeda greitet. Užsikurus ankstyva ryta tik tik pradedant vaziuoti to nebuna atrodo kad su kitu auto vaziuoju. Dariau diagnostika ir nieko nerado. Pakeiciau žvakes pagal kataloga trikontaktes NGK, pakeiciau oro, kuro, tepalo filtrus bei pacius tepalus. Matavau komprasija visuose svyruoja nuo 10, 4 iki 10, 7 maždag. Diagnostikas sake, kad žvakės žvaklaidžiai degimo kampas ira ideakus, purkštukai dirba puikiai. Dar matavau tepalo bei kuro spaudima viskas normaliai. NA PATARKIT KUR IR KAS DAR GALI BUTI NES MANO MINTYS JAU IŠSISĖMĖ IŠANKSTO ACIU
2011-08-25
13:41 wrote:
liambda keiciau ir buvau visai atjunges, ir niekas nesikeicia. Davikliai taipogi pakeisti naujais, nes kai nupirkau ši auto jie jau buvo mire ir todel kuro imdavo virš 15 litru. jei atjungi droselinės sklendės davikli lyk trauka atsiranda bet durniuoja tada apsukos
2011-08-25
13:50 wrote:
Tiksliai nzn kaip šitam seneli sistema, bet bandyk vakumus susižiurėti, ar visur sandaru, ir isiurbimo sistemą.
su vakuminiais viskas ok, tikrinau isiurbimo gofra irgi sveika.
User
2011-08-25 18:43
2011-08-25
13:41 wrote:
liambda keiciau ir buvau visai atjunges, ir niekas nesikeicia. Davikliai taipogi pakeisti naujais, nes kai nupirkau ši auto jie jau buvo mire ir todel kuro imdavo virš 15 litru. jei atjungi droselinės sklendės davikli lyk trauka atsiranda bet durniuoja tada apsukos
2011-08-25
13:50 wrote:
Tiksliai nzn kaip šitam seneli sistema, bet bandyk vakumus susižiurėti, ar visur sandaru, ir isiurbimo sistemą.
2011-08-25
17:20 wrote:
su vakuminiais viskas ok, tikrinau isiurbimo gofra irgi sveika.
O pats paskirstitojas kaip? Žiurėjai?
User
2011-08-25 21:21
2011-08-25
13:50 wrote:
Tiksliai nzn kaip šitam seneli sistema, bet bandyk vakumus susižiurėti, ar visur sandaru, ir isiurbimo sistemą.
2011-08-25
17:20 wrote:
su vakuminiais viskas ok, tikrinau isiurbimo gofra irgi sveika.
2011-08-25
18:43 wrote:
O pats paskirstitojas kaip? Žiurėjai?
žiurėjau paskirstytojas geras kaip ir skriejikas žvaklaidžiai pei žvakes. jei atjungi droselinės sklendes davikli tai geriau traukia, bet tada apsukos durniuoja, lėtai krenta net gesta o paskiu vel soka iki 1400-1800 rpm.
User
2011-08-25 21:41
2011-08-25
17:20 wrote:
su vakuminiais viskas ok, tikrinau isiurbimo gofra irgi sveika.
2011-08-25
18:43 wrote:
O pats paskirstitojas kaip? Žiurėjai?
2011-08-25
21:21 wrote:
žiurėjau paskirstytojas geras kaip ir skriejikas žvaklaidžiai pei žvakes. jei atjungi droselinės sklendes davikli tai geriau traukia, bet tada apsukos durniuoja, lėtai krenta net gesta o paskiu vel soka iki 1400-1800 rpm.
O oro filtras ne koks kuginis ar dar kos tipo ale sportinis idėtas? ar normalus, koks turi buti. Jei toks koks turi būti taip bandyk ziurėti visą oro paėmimo sistemą.
User
2011-08-25 22:02
Reikia droselinę sklendę išplauti spec. valikliu, tau netraukia kai agresyviau akseleruoji, nes apnašos truko droseliniai sklendei pilnai grįžti į pradinę padėtį, o kadangi nėra pradinėje padėtyje skiriasi oro ir kuro padavimo kiekis ir žinoma ji jau kažkiek atvira, todėl agresyviai akseleruojant nėra traukos. Kadangi pats sakai ramiai akseleruojant viskas gerai tai problema manau tikrai bus ši, nes jau teko susidurti su tokias dalykais.
User
2011-08-26 06:24
2011-08-25
17:20 wrote:
su vakuminiais viskas ok, tikrinau isiurbimo gofra irgi sveika.
2011-08-25
18:43 wrote:
O pats paskirstitojas kaip? Žiurėjai?
2011-08-25
21:21 wrote:
žiurėjau paskirstytojas geras kaip ir skriejikas žvaklaidžiai pei žvakes. jei atjungi droselinės sklendes davikli tai geriau traukia, bet tada apsukos durniuoja, lėtai krenta net gesta o paskiu vel soka iki 1400-1800 rpm.
oro filtras toks koks ir turi buti, su juo pravažiuota max 6000 km.
User
2011-08-26 06:28
2011-08-25
22:02 wrote:
Reikia droselinę sklendę išplauti spec. valikliu, tau netraukia kai agresyviau akseleruoji, nes apnašos truko droseliniai sklendei pilnai grįžti į pradinę padėtį, o kadangi nėra pradinėje padėtyje skiriasi oro ir kuro padavimo kiekis ir žinoma ji jau kažkiek atvira, todėl agresyviai akseleruojant nėra traukos. Kadangi pats sakai ramiai akseleruojant viskas gerai tai problema manau tikrai bus ši, nes jau teko susidurti su tokias dalykais.
viskas išplauta ir išvalyta su stabdžiu valikliu, valiau ir sklende ir oro srauto matuokle ir gumine gofra. Prieš valyma vaizdelis buvo tikai nekoks bet tai niekuo nepadėjo
User
2011-08-26 07:00
2011-08-25
17:20 wrote:
su vakuminiais viskas ok, tikrinau isiurbimo gofra irgi sveika.
2011-08-25
18:43 wrote:
O pats paskirstitojas kaip? Žiurėjai?
2011-08-25
21:21 wrote:
žiurėjau paskirstytojas geras kaip ir skriejikas žvaklaidžiai pei žvakes. jei atjungi droselinės sklendes davikli tai geriau traukia, bet tada apsukos durniuoja, lėtai krenta net gesta o paskiu vel soka iki 1400-1800 rpm.
o droselio padeties davikli tikrinai diagnostikoj?
User
2011-08-26 11:27
2011-08-25
18:43 wrote:
O pats paskirstitojas kaip? Žiurėjai?
2011-08-25
21:21 wrote:
žiurėjau paskirstytojas geras kaip ir skriejikas žvaklaidžiai pei žvakes. jei atjungi droselinės sklendes davikli tai geriau traukia, bet tada apsukos durniuoja, lėtai krenta net gesta o paskiu vel soka iki 1400-1800 rpm.
2011-08-26
07:00 wrote:
o droselio padeties davikli tikrinai diagnostikoj?
na aš ji po diagnostikos pats tikrinau, jis juk patenciometro principu veikia ir buvo išsidevejes verža kito netolygiai laiptais tai pakeiciau kitu. Kaškiek viskas pagerėjo bet labai minimaliai.
User
2011-08-26 17:16
2011-08-25
21:21 wrote:
žiurėjau paskirstytojas geras kaip ir skriejikas žvaklaidžiai pei žvakes. jei atjungi droselinės sklendes davikli tai geriau traukia, bet tada apsukos durniuoja, lėtai krenta net gesta o paskiu vel soka iki 1400-1800 rpm.
2011-08-26
07:00 wrote:
o droselio padeties davikli tikrinai diagnostikoj?
2011-08-26
11:27 wrote:
na aš ji po diagnostikos pats tikrinau, jis juk patenciometro principu veikia ir buvo išsidevejes verža kito netolygiai laiptais tai pakeiciau kitu. Kaškiek viskas pagerėjo bet labai minimaliai.
o kuro slegis geras? gal kuro slegio reguliatorius blogas, ar kuro siurblys. greiciau gal reguliatorius.
bet jei salta gerai traukia, tai kazkas su elektronika negerai. nes kai masina salta kompas veikia open-loop rezimu, t.y. nesiremia liambda zondo parodymais. kai susyla - pereina i closed-loop ir labai aktyviai koreguoja oro/kuro misini remdamasis liambda.
nors is kitos puses dazniausiai pagreitejant kompas turetu vel pereiti i open-loop rezima.. nebent kazkuri daviklis neparodo kompui, kad masina yra pagreiytejime. dazniausiai sklendes padeties, bet gali buti ir oro srauto matuokle arba variklio vakuumo davikliai
idomus atvejis. susirask kas turi oro/kuro misinio davikli ir uzvaryk ant dyno. pagreitejant oro/kuro misinys turetu buti maziau nei 14.7 (1 liambda) - apie 12 - 13 (0.8 - 0.88 liambdos). tuo paciu sek kuro slegi, purkstuku darba, oro srauto matuokles, isiurbimo kolektoriaus slegio (vakuumo) ir sklendes padeties davikliu parodymus. jei jie visi geri, bet misinys liesas - pakeisk liambda. nesvarbu, kad keitei, jie buna ir blogi, blogai kalibruoti ir t.t.
bet jei salta gerai traukia, tai kazkas su elektronika negerai. nes kai masina salta kompas veikia open-loop rezimu, t.y. nesiremia liambda zondo parodymais. kai susyla - pereina i closed-loop ir labai aktyviai koreguoja oro/kuro misini remdamasis liambda.
nors is kitos puses dazniausiai pagreitejant kompas turetu vel pereiti i open-loop rezima.. nebent kazkuri daviklis neparodo kompui, kad masina yra pagreiytejime. dazniausiai sklendes padeties, bet gali buti ir oro srauto matuokle arba variklio vakuumo davikliai
idomus atvejis. susirask kas turi oro/kuro misinio davikli ir uzvaryk ant dyno. pagreitejant oro/kuro misinys turetu buti maziau nei 14.7 (1 liambda) - apie 12 - 13 (0.8 - 0.88 liambdos). tuo paciu sek kuro slegi, purkstuku darba, oro srauto matuokles, isiurbimo kolektoriaus slegio (vakuumo) ir sklendes padeties davikliu parodymus. jei jie visi geri, bet misinys liesas - pakeisk liambda. nesvarbu, kad keitei, jie buna ir blogi, blogai kalibruoti ir t.t.
User
2011-08-26 20:21
2011-08-26
07:00 wrote:
o droselio padeties davikli tikrinai diagnostikoj?
2011-08-26
11:27 wrote:
na aš ji po diagnostikos pats tikrinau, jis juk patenciometro principu veikia ir buvo išsidevejes verža kito netolygiai laiptais tai pakeiciau kitu. Kaškiek viskas pagerėjo bet labai minimaliai.
2011-08-26
17:16 wrote:
o kuro slegis geras? gal kuro slegio reguliatorius blogas, ar kuro siurblys. greiciau gal reguliatorius.
bet jei salta gerai traukia, tai kazkas su elektronika negerai. nes kai masina salta kompas veikia open-loop rezimu, t.y. nesiremia liambda zondo parodymais. kai susyla - pereina i closed-loop ir labai aktyviai koreguoja oro/kuro misini remdamasis liambda.
nors is kitos puses dazniausiai pagreitejant kompas turetu vel pereiti i open-loop rezima.. nebent kazkuri daviklis neparodo kompui, kad masina yra pagreiytejime. dazniausiai sklendes padeties, bet gali buti ir oro srauto matuokle arba variklio vakuumo davikliai
idomus atvejis. susirask kas turi oro/kuro misinio davikli ir uzvaryk ant dyno. pagreitejant oro/kuro misinys turetu buti maziau nei 14.7 (1 liambda) - apie 12 - 13 (0.8 - 0.88 liambdos). tuo paciu sek kuro slegi, purkstuku darba, oro srauto matuokles, isiurbimo kolektoriaus slegio (vakuumo) ir sklendes padeties davikliu parodymus. jei jie visi geri, bet misinys liesas - pakeisk liambda. nesvarbu, kad keitei, jie buna ir blogi, blogai kalibruoti ir t.t.
bet jei salta gerai traukia, tai kazkas su elektronika negerai. nes kai masina salta kompas veikia open-loop rezimu, t.y. nesiremia liambda zondo parodymais. kai susyla - pereina i closed-loop ir labai aktyviai koreguoja oro/kuro misini remdamasis liambda.
nors is kitos puses dazniausiai pagreitejant kompas turetu vel pereiti i open-loop rezima.. nebent kazkuri daviklis neparodo kompui, kad masina yra pagreiytejime. dazniausiai sklendes padeties, bet gali buti ir oro srauto matuokle arba variklio vakuumo davikliai
idomus atvejis. susirask kas turi oro/kuro misinio davikli ir uzvaryk ant dyno. pagreitejant oro/kuro misinys turetu buti maziau nei 14.7 (1 liambda) - apie 12 - 13 (0.8 - 0.88 liambdos). tuo paciu sek kuro slegi, purkstuku darba, oro srauto matuokles, isiurbimo kolektoriaus slegio (vakuumo) ir sklendes padeties davikliu parodymus. jei jie visi geri, bet misinys liesas - pakeisk liambda. nesvarbu, kad keitei, jie buna ir blogi, blogai kalibruoti ir t.t.
na kada čia bandžiau atjunges viena tamperaturos davikli (ta su nėlyna fyške, kiek suptamtu jis kompui pasako, kad saltas veriklis. Tai va ji atjungus lyk viskas butu taip kaip ir turėtu buti, atsiranda trauka ir tas masinos net šoktekėjimas tuo metu kai tik paspaudi gaza, toliau jis prapuola iki sekancio dar gilesnio paspaudimo
matavau kuro slegi dirbant vienodom apsukom buna apie 2.8 baro, o gastelint šokteli iki 3, 2-3.3 baro ir gryžta atgal
na o su dynu alytui gana prastai man atrodo kad niekas neturi, reik pasidomėti tiksliau gal aš klystu.
matavau kuro slegi dirbant vienodom apsukom buna apie 2.8 baro, o gastelint šokteli iki 3, 2-3.3 baro ir gryžta atgal
na o su dynu alytui gana prastai man atrodo kad niekas neturi, reik pasidomėti tiksliau gal aš klystu.
Your message |
|