AUDI B4 Trūkumai, ligos.

Created by User 2011-10-26
2011-10-26 21:27
Sveiki. Ruošiuosi pirkti "beškę" iki 4000LT. Tad būtų idomu sužinoti daugiau apie šį modelį, kas turėję ją, ar šiaip šarina automobiliuose prašyčiau apšviesti šio auto ligas, kokie varikliai geriausi, Kokia situacija su dyzelinais. Ar įmanoma rast normalią su tokia inesticiją. Dėkui iš anksto visiems atsiliepusiems! ;)
1757 / 0
2011-10-26 21:29
panarsyk po foruma turetum rasti daug info :)
You serious?
2011-10-26 22:03
vienintelis jos trukumas, tai metai ir ziaurus elgesys su ja, o daugiau jokio trukumu ji neturi, uz 4k lt dyzelio gyvo nerasi
2011-10-26 22:25
Uz 4000lt. gali paimt masina bet nebent tik B4 pacai pirmaja o taip nieko gero naujesniu metu nenupirksi, nes jos beveik visos uzdroztos, cia lietuvos ekonomika numire kaip ir lietuviu sugebejimas kazka dar pakeisti
2011-10-26 22:53
2011-10-26 21:27 wrote: Sveiki. Ruošiuosi pirkti "beškę" iki 4000LT. Tad būtų idomu sužinoti daugiau apie šį modelį, kas turėję ją, ar šiaip šarina automobiliuose prašyčiau apšviesti šio auto ligas, kokie varikliai geriausi, Kokia situacija su dyzelinais. Ar įmanoma rast normalią su tokia inesticiją. Dėkui iš anksto visiems atsiliepusiems! ;)
Uz 4000 lt. tikrai nerasi , galiu pasiulyt uz 5200, juoda , ka tik is vokietijos, ant ratu, liukas, universalas. 1, 9 tdi.nori parasyk !!!
2011-10-26 23:08
2011-10-26 21:27 wrote: Sveiki. Ruošiuosi pirkti "beškę" iki 4000LT. Tad būtų idomu sužinoti daugiau apie šį modelį, kas turėję ją, ar šiaip šarina automobiliuose prašyčiau apšviesti šio auto ligas, kokie varikliai geriausi, Kokia situacija su dyzelinais. Ar įmanoma rast normalią su tokia inesticiją. Dėkui iš anksto visiems atsiliepusiems! ;)
2011-10-26 22:53 wrote: Uz 4000 lt. tikrai nerasi , galiu pasiulyt uz 5200, juoda , ka tik is vokietijos, ant ratu, liukas, universalas. 1, 9 tdi.nori parasyk !!!
2011-10-27 00:18
Durniai jus uz sena bulka 5000lt? :D jau tada geriau audi a4 yra nuo 3000lt benzu o dyzeli paieskojus ir paderejus gausi uz 5000lt. Arba dar geriau megane ar almera kokiu 2001m.
2011-10-27 00:31
yra sena kaip pasaulis tiesa, kiekvienas daiktas yra vertas tiek kiek vertas, tu niekada nenupirksi tvarkingos b4 1, 9tdi uz maziau kaip 5, 5k lt, a4 1, 9tdi 9k lt, o jei mokesi maziau, tai keliu menesiu begeji tavo ir islaidos bus atitinkamos
2011-10-27 11:10
tvarkinga B4 tokiu dar yra? jos visos savartynu dvelkia o jus cia po 6k norit uz jas....
2011-10-27 11:53
2011-10-27 11:10 wrote: tvarkinga B4 :lol::lol::lol::lol: tokiu dar yra? jos visos savartynu dvelkia o jus cia po 6k norit uz jas....
gal nepradedam?
2011-10-27 11:53
2011-10-26 21:27 wrote: Sveiki. Ruošiuosi pirkti "beškę" iki 4000LT. Tad būtų idomu sužinoti daugiau apie šį modelį, kas turėję ją, ar šiaip šarina automobiliuose prašyčiau apšviesti šio auto ligas, kokie varikliai geriausi, Kokia situacija su dyzelinais. Ar įmanoma rast normalią su tokia inesticiją. Dėkui iš anksto visiems atsiliepusiems! ;)
2011-10-26 22:53 wrote: Uz 4000 lt. tikrai nerasi , galiu pasiulyt uz 5200, juoda , ka tik is vokietijos, ant ratu, liukas, universalas. 1, 9 tdi.nori parasyk !!!
mane domintu , kelintu ji metu, be
to koks miestas? kontaktus parasyk.
2011-10-27 12:20
jei salerkos pigiau negauni tai geriau su dujom ziurek uz 4k lt tikrai rasi dujine. dalys pigos, laiko normaliai. su dujom geriausia 2.0 mono.
2011-10-27 12:28
2011-10-26 21:27 wrote: Sveiki. Ruošiuosi pirkti "beškę" iki 4000LT. Tad būtų idomu sužinoti daugiau apie šį modelį, kas turėję ją, ar šiaip šarina automobiliuose prašyčiau apšviesti šio auto ligas, kokie varikliai geriausi, Kokia situacija su dyzelinais. Ar įmanoma rast normalią su tokia inesticiją. Dėkui iš anksto visiems atsiliepusiems! ;)
Nepatarciaiu td 55kw, galvos nelaiko, uz 4000lt gero dyzelio nenusipirksi, nebent kas skubiai parduoda arba naujina savo auto parka, iki 93 b4 dyzelines yra labai tupos, golf3 tu paciu metu ir tai linksmesnis, bet rudyja, b4 trukumai priekine pakaba, atraminiai, balkio sailenblokai, dalys pigios tad neproblema, sutikciau ir kas pusmeti juos keist, nieko ten sunkaus, Perkan tziek i skyvuka ar nesuka 8 bo gali nulekt, tepalu ar nera antifrizo bakeli, ar turba pucia, ar priekiniu sparnu arkeles neparudijusios, rankinis jei diskiniai stabdziai gale veikia, temperaturos ir degalu davikliai veikia, osm, egr ir n75 voztuvas veikia ar ne, ar nera pilku dumu kai masina isylus, ar apsukos nesokineja, nu zodziu gal ka ir pamirsau pamineti bet dzin. I tai reiktu ziuret perkant dyzeline b4
2011-10-27 12:31
2011-10-26 21:27 wrote: Sveiki. Ruošiuosi pirkti "beškę" iki 4000LT. Tad būtų idomu sužinoti daugiau apie šį modelį, kas turėję ją, ar šiaip šarina automobiliuose prašyčiau apšviesti šio auto ligas, kokie varikliai geriausi, Kokia situacija su dyzelinais. Ar įmanoma rast normalią su tokia inesticiją. Dėkui iš anksto visiems atsiliepusiems! ;)
2011-10-27 12:28 wrote: Nepatarciaiu td 55kw, galvos nelaiko, uz 4000lt gero dyzelio nenusipirksi, nebent kas skubiai parduoda arba naujina savo auto parka, iki 93 b4 dyzelines yra labai tupos, golf3 tu paciu metu ir tai linksmesnis, bet rudyja, b4 trukumai priekine pakaba, atraminiai, balkio sailenblokai, dalys pigios tad neproblema, sutikciau ir kas pusmeti juos keist, nieko ten sunkaus, Perkan tziek i skyvuka ar nesuka 8 bo gali nulekt, tepalu ar nera antifrizo bakeli, ar turba pucia, ar priekiniu sparnu arkeles neparudijusios, rankinis jei diskiniai stabdziai gale veikia, temperaturos ir degalu davikliai veikia, osm, egr ir n75 voztuvas veikia ar ne, ar nera pilku dumu kai masina isylus, ar apsukos nesokineja, nu zodziu gal ka ir pamirsau pamineti bet dzin. I tai reiktu ziuret perkant dyzeline b4
kaip tu patikrinsi osm, n75 ir erg? seip tai erg tose masinose yra likviduojamas skardos gabalo pagalba... be to dyzeliai jau ir nuo 93 metu buvo tie naujesni
2011-10-27 12:37
2011-10-26 21:27 wrote: Sveiki. Ruošiuosi pirkti "beškę" iki 4000LT. Tad būtų idomu sužinoti daugiau apie šį modelį, kas turėję ją, ar šiaip šarina automobiliuose prašyčiau apšviesti šio auto ligas, kokie varikliai geriausi, Kokia situacija su dyzelinais. Ar įmanoma rast normalią su tokia inesticiją. Dėkui iš anksto visiems atsiliepusiems! ;)
2011-10-27 12:28 wrote: Nepatarciaiu td 55kw, galvos nelaiko, uz 4000lt gero dyzelio nenusipirksi, nebent kas skubiai parduoda arba naujina savo auto parka, iki 93 b4 dyzelines yra labai tupos, golf3 tu paciu metu ir tai linksmesnis, bet rudyja, b4 trukumai priekine pakaba, atraminiai, balkio sailenblokai, dalys pigios tad neproblema, sutikciau ir kas pusmeti juos keist, nieko ten sunkaus, Perkan tziek i skyvuka ar nesuka 8 bo gali nulekt, tepalu ar nera antifrizo bakeli, ar turba pucia, ar priekiniu sparnu arkeles neparudijusios, rankinis jei diskiniai stabdziai gale veikia, temperaturos ir degalu davikliai veikia, osm, egr ir n75 voztuvas veikia ar ne, ar nera pilku dumu kai masina isylus, ar apsukos nesokineja, nu zodziu gal ka ir pamirsau pamineti bet dzin. I tai reiktu ziuret perkant dyzeline b4
2011-10-27 12:31 wrote: kaip tu patikrinsi osm, n75 ir erg? seip tai erg tose masinose yra likviduojamas skardos gabalo pagalba... be to dyzeliai jau ir nuo 93 metu buvo tie naujesni
neskiesk nuo 94 eina su kitokiu siurbliu osm, ir n75 (jo nr kitoks nuo 94m)nm daugiau, jei neklystu 202nm, osm patikrint lengva: nuimi fiske nuo osm ir klausais, jei kitaip pradeda variklis urgzt reisk veikia, egr: ta pati fiske nuo osm nuemi paziuri ar egr pajudejo, n75: vakumas ant stabdziu pedalo stai tau ir tikrinimas jau 4 tokias turiu tad neabejok mano zodziais.
2011-10-27 12:44
2011-10-27 12:28 wrote: Nepatarciaiu td 55kw, galvos nelaiko, uz 4000lt gero dyzelio nenusipirksi, nebent kas skubiai parduoda arba naujina savo auto parka, iki 93 b4 dyzelines yra labai tupos, golf3 tu paciu metu ir tai linksmesnis, bet rudyja, b4 trukumai priekine pakaba, atraminiai, balkio sailenblokai, dalys pigios tad neproblema, sutikciau ir kas pusmeti juos keist, nieko ten sunkaus, Perkan tziek i skyvuka ar nesuka 8 bo gali nulekt, tepalu ar nera antifrizo bakeli, ar turba pucia, ar priekiniu sparnu arkeles neparudijusios, rankinis jei diskiniai stabdziai gale veikia, temperaturos ir degalu davikliai veikia, osm, egr ir n75 voztuvas veikia ar ne, ar nera pilku dumu kai masina isylus, ar apsukos nesokineja, nu zodziu gal ka ir pamirsau pamineti bet dzin. I tai reiktu ziuret perkant dyzeline b4
2011-10-27 12:31 wrote: kaip tu patikrinsi osm, n75 ir erg? seip tai erg tose masinose yra likviduojamas skardos gabalo pagalba... be to dyzeliai jau ir nuo 93 metu buvo tie naujesni
2011-10-27 12:37 wrote: neskiesk nuo 94 eina su kitokiu siurbliu osm, ir n75 (jo nr kitoks nuo 94m)nm daugiau, jei neklystu 202nm, osm patikrint lengva: nuimi fiske nuo osm ir klausais, jei kitaip pradeda variklis urgzt reisk veikia, egr: ta pati fiske nuo osm nuemi paziuri ar egr pajudejo, n75: vakumas ant stabdziu pedalo stai tau ir tikrinimas jau 4 tokias turiu tad neabejok mano zodziais.:smoke:
nuo 93 ta naujesne pradejo siaip eit kur daugiau nm turi... tas egr yra nereikalingas dalykas ir nesvarbu veikia jis ar ne, vis tiek reik ji glusint, osm tu is urzgimo nepatikrinsi , cia jau absoliuti nesamone, cia grynai kaip degima is klausos ant tdi reguliuoja..., o n75 turi skleist savotiska vibracija uzdejus pirstus ant jo ji jauciasi
2011-10-27 12:51
2011-10-27 12:31 wrote: kaip tu patikrinsi osm, n75 ir erg? seip tai erg tose masinose yra likviduojamas skardos gabalo pagalba... be to dyzeliai jau ir nuo 93 metu buvo tie naujesni
2011-10-27 12:37 wrote: neskiesk nuo 94 eina su kitokiu siurbliu osm, ir n75 (jo nr kitoks nuo 94m)nm daugiau, jei neklystu 202nm, osm patikrint lengva: nuimi fiske nuo osm ir klausais, jei kitaip pradeda variklis urgzt reisk veikia, egr: ta pati fiske nuo osm nuemi paziuri ar egr pajudejo, n75: vakumas ant stabdziu pedalo stai tau ir tikrinimas jau 4 tokias turiu tad neabejok mano zodziais.:smoke:
2011-10-27 12:44 wrote: nuo 93 ta naujesne pradejo siaip eit kur daugiau nm turi... tas egr yra nereikalingas dalykas ir nesvarbu veikia jis ar ne, vis tiek reik ji glusint, osm tu is urzgimo nepatikrinsi , cia jau absoliuti nesamone, cia grynai kaip degima is klausos ant tdi reguliuoja..., o n75 turi skleist savotiska vibracija uzdejus pirstus ant jo ji jauciasi
o boze per 2men b4 tdi ieskojimo dar nei vienos 93m. nemaciau su nauju siurbliu ir kitais manim minetais dalykais, egr reikalingas taupyti kura ant laisvu apsuku, jo veikimas pakartotinai ismetamasias dujas nukreipti i isiurbimo kolektoriu kadangi ant lasvu ne visas kuras speja sudegt, osm patikrinsi nebent klausos neturi :D n75 turi cakset, naujesniu metu b4 jis n108 berods jis necaksi, patikrint ji galima tik per stabdziu pedala cia ukiskai be jokiu pajungimu prie kompo ir pan.
beto egr glusinimas kenkia turbinai.
2011-10-27 12:55
2011-10-27 12:37 wrote: neskiesk nuo 94 eina su kitokiu siurbliu osm, ir n75 (jo nr kitoks nuo 94m)nm daugiau, jei neklystu 202nm, osm patikrint lengva: nuimi fiske nuo osm ir klausais, jei kitaip pradeda variklis urgzt reisk veikia, egr: ta pati fiske nuo osm nuemi paziuri ar egr pajudejo, n75: vakumas ant stabdziu pedalo stai tau ir tikrinimas jau 4 tokias turiu tad neabejok mano zodziais.:smoke:
2011-10-27 12:44 wrote: nuo 93 ta naujesne pradejo siaip eit kur daugiau nm turi... tas egr yra nereikalingas dalykas ir nesvarbu veikia jis ar ne, vis tiek reik ji glusint, osm tu is urzgimo nepatikrinsi , cia jau absoliuti nesamone, cia grynai kaip degima is klausos ant tdi reguliuoja..., o n75 turi skleist savotiska vibracija uzdejus pirstus ant jo ji jauciasi
2011-10-27 12:51 wrote: o boze per 2men b4 tdi ieskojimo dar nei vienos 93m. nemaciau su nauju siurbliu ir kitais manim minetais dalykais, egr reikalingas taupyti kura ant laisvu apsuku, jo veikimas pakartotinai ismetamasias dujas nukreipti i isiurbimo kolektoriu kadangi ant lasvu ne visas kuras speja sudegt, osm patikrinsi nebent klausos neturi :D n75 turi cakset, naujesniu metu b4 jis n108 berods jis necaksi, patikrint ji galima tik per stabdziu pedala cia ukiskai be jokiu pajungimu prie kompo ir pan.
beto egr glusinimas kenkia turbinai.
egr funkcija yra grynai ekologine ir jokio kuro jis netaupo, jis tik varo suodzius i isiurbimo kolektoriu ir tai visa jo funkcija. Pats tuejau 93m b4 su naujesniu siurbliu ir t.t. apie osm as pirma kart girdziu, kad ja is klausos tikrina, gal tavo klauso kazkokia ipatinga...
2011-10-27 13:03
2011-10-27 12:44 wrote: nuo 93 ta naujesne pradejo siaip eit kur daugiau nm turi... tas egr yra nereikalingas dalykas ir nesvarbu veikia jis ar ne, vis tiek reik ji glusint, osm tu is urzgimo nepatikrinsi , cia jau absoliuti nesamone, cia grynai kaip degima is klausos ant tdi reguliuoja..., o n75 turi skleist savotiska vibracija uzdejus pirstus ant jo ji jauciasi
2011-10-27 12:51 wrote: o boze per 2men b4 tdi ieskojimo dar nei vienos 93m. nemaciau su nauju siurbliu ir kitais manim minetais dalykais, egr reikalingas taupyti kura ant laisvu apsuku, jo veikimas pakartotinai ismetamasias dujas nukreipti i isiurbimo kolektoriu kadangi ant lasvu ne visas kuras speja sudegt, osm patikrinsi nebent klausos neturi :D n75 turi cakset, naujesniu metu b4 jis n108 berods jis necaksi, patikrint ji galima tik per stabdziu pedala cia ukiskai be jokiu pajungimu prie kompo ir pan.
beto egr glusinimas kenkia turbinai.
2011-10-27 12:55 wrote: egr funkcija yra grynai ekologine ir jokio kuro jis netaupo, jis tik varo suodzius i isiurbimo kolektoriu ir tai visa jo funkcija. Pats tuejau 93m b4 su naujesniu siurbliu ir t.t. apie osm as pirma kart girdziu, kad ja is klausos tikrina, gal tavo klauso kazkokia ipatinga...
taip ipatinga:D, tai manai kad neekologija , jog jis pakartotinai i isiurbimo kolika paleidzia ismetamasias su galutinai nesudegusiu kuru? kam vokieciui pakartotinai suodzius varyt i isiurbimo kolika, kokia to logika? apsikt kolika o tai kad turejai b4 93 su naujesniu siurbliu, gal tiesiog nezinojai, kad jis tiesiog galejo but pakeistas (idetas nuo vw ar nuo naujesniu metu b4) pasiskaitynek forumus, pasivaziniek paziurek masinas 93 ir rask bent viena su naujo tipo siurbliu. Jeigu net nuo 94 iki 06men. yra dar su seno tipo siurbliais tai ka jau kalbet apie 93. beske
2011-10-27 13:19
2011-10-26 21:27 wrote: Sveiki. Ruošiuosi pirkti "beškę" iki 4000LT. Tad būtų idomu sužinoti daugiau apie šį modelį, kas turėję ją, ar šiaip šarina automobiliuose prašyčiau apšviesti šio auto ligas, kokie varikliai geriausi, Kokia situacija su dyzelinais. Ar įmanoma rast normalią su tokia inesticiją. Dėkui iš anksto visiems atsiliepusiems! ;)
spidiko neminesiu bo daznai buna atsukti, pats atsukineju laisvalaikiu kai skaiciai nepatinka :D
2011-10-27 13:29
2011-10-27 12:51 wrote: o boze per 2men b4 tdi ieskojimo dar nei vienos 93m. nemaciau su nauju siurbliu ir kitais manim minetais dalykais, egr reikalingas taupyti kura ant laisvu apsuku, jo veikimas pakartotinai ismetamasias dujas nukreipti i isiurbimo kolektoriu kadangi ant lasvu ne visas kuras speja sudegt, osm patikrinsi nebent klausos neturi :D n75 turi cakset, naujesniu metu b4 jis n108 berods jis necaksi, patikrint ji galima tik per stabdziu pedala cia ukiskai be jokiu pajungimu prie kompo ir pan.
beto egr glusinimas kenkia turbinai.
2011-10-27 12:55 wrote: egr funkcija yra grynai ekologine ir jokio kuro jis netaupo, jis tik varo suodzius i isiurbimo kolektoriu ir tai visa jo funkcija. Pats tuejau 93m b4 su naujesniu siurbliu ir t.t. apie osm as pirma kart girdziu, kad ja is klausos tikrina, gal tavo klauso kazkokia ipatinga...
2011-10-27 13:03 wrote: taip ipatinga:D, tai manai kad neekologija , jog jis pakartotinai i isiurbimo kolika paleidzia ismetamasias su galutinai nesudegusiu kuru? kam vokieciui pakartotinai suodzius varyt i isiurbimo kolika, kokia to logika? apsikt kolika :lol: o tai kad turejai b4 93 su naujesniu siurbliu, gal tiesiog nezinojai, kad jis tiesiog galejo but pakeistas (idetas nuo vw ar nuo naujesniu metu b4) pasiskaitynek forumus, pasivaziniek paziurek masinas 93 ir rask bent viena su naujo tipo siurbliu. Jeigu net nuo 94 iki 06men. yra dar su seno tipo siurbliais tai ka jau kalbet apie 93. beske:lol:
neturiu daugiau prasmes kazka ir rasyt, tiesiog ka cia prirasei, jei koks zmogus nuvaziuos pirkt masinos ir prades tokiais metodais tikrint ir pasakot kam reikalingas erg, tai ji nepilno proto palaikys ir tiek...
2011-10-27 13:40
2011-10-27 12:55 wrote: egr funkcija yra grynai ekologine ir jokio kuro jis netaupo, jis tik varo suodzius i isiurbimo kolektoriu ir tai visa jo funkcija. Pats tuejau 93m b4 su naujesniu siurbliu ir t.t. apie osm as pirma kart girdziu, kad ja is klausos tikrina, gal tavo klauso kazkokia ipatinga...
2011-10-27 13:03 wrote: taip ipatinga:D, tai manai kad neekologija , jog jis pakartotinai i isiurbimo kolika paleidzia ismetamasias su galutinai nesudegusiu kuru? kam vokieciui pakartotinai suodzius varyt i isiurbimo kolika, kokia to logika? apsikt kolika :lol: o tai kad turejai b4 93 su naujesniu siurbliu, gal tiesiog nezinojai, kad jis tiesiog galejo but pakeistas (idetas nuo vw ar nuo naujesniu metu b4) pasiskaitynek forumus, pasivaziniek paziurek masinas 93 ir rask bent viena su naujo tipo siurbliu. Jeigu net nuo 94 iki 06men. yra dar su seno tipo siurbliais tai ka jau kalbet apie 93. beske:lol:
2011-10-27 13:29 wrote: neturiu daugiau prasmes kazka ir rasyt, tiesiog ka cia prirasei, jei koks zmogus nuvaziuos pirkt masinos ir prades tokiais metodais tikrint ir pasakot kam reikalingas erg, tai ji nepilno proto palaikys ir tiek...
As ir nesakau butinai viska tikrint, visvien nepatikrins. Martinai cia tik as taip tikrinu ir dar ne kart toks tikrinimas nepavesdavo, jei tu ar kiti kitaip moka tikrint tegu tikrina man px, kievienas turi savo tiesa , pats zinau kad tikrinimas is ausies nelengvas dalykas, bet nereikia teigti, jog tai neimanoma.
As tai zieciau i variklio stovi, turbina, kuro siublio bukle, osm, vairo kolonele ar neapsimuzus ir rudis, kitkas lengvai pakeiciama, bet visvien patikrinciau. Tai yra mano kriterijai masinai, bet jei ir kitkas bus tvarkoje tai ta pacia akimirka jamciau b4 tdi.
Dar taip tikrinant galima pardaveja priverst nuleist daugiau negu jis planavo, tai psichologija Martinai, psichologija.
2011-10-27 14:05
Vat ka dabar isvardinai, as pilnai su tavim sutinku, tu b4 as tikrai nemazai ciupinejas, bet dar niekad man neteko girdet tokiu dalyku kaip, kad tu parasei apie osm, galbutum tie metodai kazkiek ir turi tiesos, gal ir ne, bet as duodu 100 procentu, kad paprastas zmogus tik apsijuoks taip tikrindamas masina ir daugiau nieko.. o del erg, tai dar gudziais 97m, kad tie tdi buvo egzotika, tevui buvo uzsikises jis suodziais ir meistras pasiule pirkt uz atrodo 350lt, kazkiek pasidomejus, tevas issiaikino, kad ji galima uzglusint skarda. Ir kiek turejas as tu tdi, tai visiem be isimties as juos glusinau ir lupdavau katalizatorius, nes tai bereikalingi dalykai, kurie tik sukelia problemas, bet kad erg funkcija yra taupyt kura, tai as tikrai tuo labai smarkiai abejoju
2011-10-27 14:23
2011-10-27 11:10 wrote: tvarkinga B4 :lol::lol::lol::lol: tokiu dar yra? jos visos savartynu dvelkia o jus cia po 6k norit uz jas....
Brac cia tai gerai pavarei.Manau, verciau pasiimt 2004m citra ar alfonsa pagaliau kokia lupena ar pola pora tukstanteliu pasitaupius.Ir dar:kiek galima tersti eteri su beskem, golfais ir kt "senoviais"kibirais.Yra prirasyta apie tas iskasenas milijonai senu temu ne i tema, kokio velnio susureiksmini autoriau ir bruki "nauja" brieda?
2011-10-27 14:25
2011-10-27 00:18 wrote: Durniai jus uz sena bulka 5000lt? :D jau tada geriau audi a4 yra nuo 3000lt benzu o dyzeli paieskojus ir paderejus gausi uz 5000lt. Arba dar geriau megane ar almera kokiu 2001m.
visiskai nesamones sneki...ar bent buvai apziuret bent vienos a4 uz tokia kaina kaip rasai?o as buwau ir daug ziurejau, draugui pirkt padejau, ziurimu kaina buwo nuo 6iki 8k lt, 95-97metai, sedanai ir tdi varykliai, ir ka as galiu pasakyt, kad net uz tokia kaina, a4 lavonai buna, sunku gera rast.is 7 apziuretu auto , tik viena buwo su airbag....turejau su savim diagnostika, tai pe pc ziurejau, nes siaip tai pas visas ale jie yra...warykliai apsisike tepalais, kai kurios kreivos sleivos ir t.to tu cia kalbi , kad galima uz 5k rast a4, galima, bet ten bus lavonu lavonas, geriau nebloga beske, nei a4 uz tokia suma.ir as visiskai nesuprantu zmoniu, ziuri po 6-7k lt a4as, nors ten lavonu lavonai, airbagu nera(aisku jie to nemato, nes be diagnostikos buna, cia galioja taisykle-kuo daugiau zinai, tuo sunkiau isigyt auto).o i tema, tai beskes dyzelines uz tokia kaina geros nerasi, dasimest bent 1k lt dar, o siaip visi varykliai ju neblogi, ziurint kam ko reik, tik 2.6 ir 2.8 ir neimciau 1.9td 55kw, daug kas skelbimuose raso , kad ten tdi, bet matosi po kapotu stovi mechaninis siurblys, tai ne velnio ten ne tdi, tai wa to waryklio irgi neziureciau.o siaip tai sena, laiko patikrinta, paprasta auto, jai auto reik nuvykt is tasko a i taska b, tai geras variantas ir jei nori vaziuot siek tiek patogiau nei su autobusu.
2011-10-27 14:26
2011-10-27 11:10 wrote: tvarkinga B4 :lol::lol::lol::lol: tokiu dar yra? jos visos savartynu dvelkia o jus cia po 6k norit uz jas....
Brac cia tai gerai pavarei.Manau, verciau pasiimt 2004m citra ar alfonsa pagaliau kokia lupena ar pola pora tukstanteliu pasitaupius.Ir dar:kiek galima tersti eteri su beskem, golfais ir kt "senoviais"kibirais.Yra prirasyta apie tas iskasenas milijonai senu temu ne i tema, kokio velnio susireiksmini autoriau ir bruki "nauja" brieda?jei norisi paklausti vaikezisku dalyku tai nebutina gal gasdinti visu Autogido skaitytoju, pakaktu i sena tema parasyti
2011-10-27 14:27
2011-10-27 14:05 wrote: Vat ka dabar isvardinai, as pilnai su tavim sutinku, tu b4 as tikrai nemazai ciupinejas, bet dar niekad man neteko girdet tokiu dalyku kaip, kad tu parasei apie osm, galbutum tie metodai kazkiek ir turi tiesos, gal ir ne, bet as duodu 100 procentu, kad paprastas zmogus tik apsijuoks taip tikrindamas masina ir daugiau nieko.. o del erg, tai dar gudziais 97m, kad tie tdi buvo egzotika, tevui buvo uzsikises jis suodziais ir meistras pasiule pirkt uz atrodo 350lt, kazkiek pasidomejus, tevas issiaikino, kad ji galima uzglusint skarda. Ir kiek turejas as tu tdi, tai visiem be isimties as juos glusinau ir lupdavau katalizatorius, nes tai bereikalingi dalykai, kurie tik sukelia problemas, bet kad erg funkcija yra taupyt kura, tai as tikrai tuo labai smarkiai abejoju
Martynai, as ir nesakau, kad jis lb taupo kura, bet nesakyk kad ir netaupo, baka pravaziaves ziek gal net visa stikline turetum gratis :D tai juk irgi taupimas
Na del kitokio zvilgsnio is pardavejo puses tikrai pastebedavau, bet ir domejimusi kas yra egr ir ka jis daro sulaukdavau, bet pardavejas tik nuo to turi jaustis blogiau, kad neismano savo masinos ir teigia , jog ji ideali :)
Dabar jau 5 sau nete, turguose ziurineju tdi , bet per 2 men. paiesku, dar man neteko matyt idealios kaip visa sako. Draugei va nupirkau 94 b4 tdi, uz 4400 ale ledine, egr neveikia ir galva tepala biski leidzia ir tikrai ner ko lygint 93 ir 94m. tdi su naujesniu siurbliu, 93 velkas o 94 jau realiai vaziuoja :)
2011-10-27 14:30
2011-10-27 00:18 wrote: Durniai jus uz sena bulka 5000lt? :D jau tada geriau audi a4 yra nuo 3000lt benzu o dyzeli paieskojus ir paderejus gausi uz 5000lt. Arba dar geriau megane ar almera kokiu 2001m.
2011-10-27 14:25 wrote: visiskai nesamones sneki...ar bent buvai apziuret bent vienos a4 uz tokia kaina kaip rasai?o as buwau ir daug ziurejau, draugui pirkt padejau, ziurimu kaina buwo nuo 6iki 8k lt, 95-97metai, sedanai ir tdi varykliai, ir ka as galiu pasakyt, kad net uz tokia kaina, a4 lavonai buna, sunku gera rast.is 7 apziuretu auto , tik viena buwo su airbag....turejau su savim diagnostika, tai pe pc ziurejau, nes siaip tai pas visas ale jie yra...warykliai apsisike tepalais, kai kurios kreivos sleivos ir t.to tu cia kalbi , kad galima uz 5k rast a4, galima, bet ten bus lavonu lavonas, geriau nebloga beske, nei a4 uz tokia suma.ir as visiskai nesuprantu zmoniu, ziuri po 6-7k lt a4as, nors ten lavonu lavonai, airbagu nera(aisku jie to nemato, nes be diagnostikos buna, cia galioja taisykle-kuo daugiau zinai, tuo sunkiau isigyt auto).o i tema, tai beskes dyzelines uz tokia kaina geros nerasi, dasimest bent 1k lt dar, o siaip visi varykliai ju neblogi, ziurint kam ko reik, tik 2.6 ir 2.8 ir neimciau 1.9td 55kw, daug kas skelbimuose raso , kad ten tdi, bet matosi po kapotu stovi mechaninis siurblys, tai ne velnio ten ne tdi, tai wa to waryklio irgi neziureciau.o siaip tai sena, laiko patikrinta, paprasta auto, jai auto reik nuvykt is tasko a i taska b, tai geras variantas ir jei nori vaziuot siek tiek patogiau nei su autobusu.
Pritarta neefkai
bet del; mechaninio drisciau papriestaraut, tdi gali buti ir su machaniniu, aisku ne standartas, tdi, turbo dyzel injection ir ta injection nelemia ar siurblys mechaninis ar elektroninis, lemia tik kw :)
2011-10-27 15:13
2011-10-27 00:18 wrote: Durniai jus uz sena bulka 5000lt? :D jau tada geriau audi a4 yra nuo 3000lt benzu o dyzeli paieskojus ir paderejus gausi uz 5000lt. Arba dar geriau megane ar almera kokiu 2001m.
2011-10-27 14:25 wrote: visiskai nesamones sneki...ar bent buvai apziuret bent vienos a4 uz tokia kaina kaip rasai?o as buwau ir daug ziurejau, draugui pirkt padejau, ziurimu kaina buwo nuo 6iki 8k lt, 95-97metai, sedanai ir tdi varykliai, ir ka as galiu pasakyt, kad net uz tokia kaina, a4 lavonai buna, sunku gera rast.is 7 apziuretu auto , tik viena buwo su airbag....turejau su savim diagnostika, tai pe pc ziurejau, nes siaip tai pas visas ale jie yra...warykliai apsisike tepalais, kai kurios kreivos sleivos ir t.to tu cia kalbi , kad galima uz 5k rast a4, galima, bet ten bus lavonu lavonas, geriau nebloga beske, nei a4 uz tokia suma.ir as visiskai nesuprantu zmoniu, ziuri po 6-7k lt a4as, nors ten lavonu lavonai, airbagu nera(aisku jie to nemato, nes be diagnostikos buna, cia galioja taisykle-kuo daugiau zinai, tuo sunkiau isigyt auto).o i tema, tai beskes dyzelines uz tokia kaina geros nerasi, dasimest bent 1k lt dar, o siaip visi varykliai ju neblogi, ziurint kam ko reik, tik 2.6 ir 2.8 ir neimciau 1.9td 55kw, daug kas skelbimuose raso , kad ten tdi, bet matosi po kapotu stovi mechaninis siurblys, tai ne velnio ten ne tdi, tai wa to waryklio irgi neziureciau.o siaip tai sena, laiko patikrinta, paprasta auto, jai auto reik nuvykt is tasko a i taska b, tai geras variantas ir jei nori vaziuot siek tiek patogiau nei su autobusu.
2011-10-27 14:30 wrote: Pritarta neefkai :lol::smoke::beer:
bet del; mechaninio drisciau papriestaraut, tdi gali buti ir su machaniniu, aisku ne standartas, tdi, turbo dyzel injection ir ta injection nelemia ar siurblys mechaninis ar elektroninis, lemia tik kw :)
nu tai mes kalbam apie standartus, beabejo ant tdi gali uzdet mechanini siurbli ir vaziuos, yra audi klube net projektas su sena ubage quatrine, idetas 1.9tdi waryklis is a4 ir pastatyas mechaninis siurblys, is vis atsisakyta visokiu kompu ir t.t:)
2011-10-27 15:51
2011-10-26 21:27 wrote: Sveiki. Ruošiuosi pirkti "beškę" iki 4000LT. Tad būtų idomu sužinoti daugiau apie šį modelį, kas turėję ją, ar šiaip šarina automobiliuose prašyčiau apšviesti šio auto ligas, kokie varikliai geriausi, Kokia situacija su dyzelinais. Ar įmanoma rast normalią su tokia inesticiją. Dėkui iš anksto visiems atsiliepusiems! ;)
2011-10-26 22:53 wrote: Uz 4000 lt. tikrai nerasi , galiu pasiulyt uz 5200, juoda , ka tik is vokietijos, ant ratu, liukas, universalas. 1, 9 tdi.nori parasyk !!!
2011-10-26 23:08 wrote:
Mane domintu, kelintu ji metu, beto koks miestas? kontaktus parasyk.
2011-10-27 17:36
2011-10-26 21:27 wrote: Sveiki. Ruošiuosi pirkti "beškę" iki 4000LT. Tad būtų idomu sužinoti daugiau apie šį modelį, kas turėję ją, ar šiaip šarina automobiliuose prašyčiau apšviesti šio auto ligas, kokie varikliai geriausi, Kokia situacija su dyzelinais. Ar įmanoma rast normalią su tokia inesticiją. Dėkui iš anksto visiems atsiliepusiems! ;)
2011-10-26 22:53 wrote: Uz 4000 lt. tikrai nerasi , galiu pasiulyt uz 5200, juoda , ka tik is vokietijos, ant ratu, liukas, universalas. 1, 9 tdi.nori parasyk !!!
2011-10-27 11:53 wrote: mane domintu , kelintu ji metu, be
to koks miestas? kontaktus parasyk.
Vilnius, 1994 metu.
2011-10-27 18:07
2011-10-27 14:05 wrote: Vat ka dabar isvardinai, as pilnai su tavim sutinku, tu b4 as tikrai nemazai ciupinejas, bet dar niekad man neteko girdet tokiu dalyku kaip, kad tu parasei apie osm, galbutum tie metodai kazkiek ir turi tiesos, gal ir ne, bet as duodu 100 procentu, kad paprastas zmogus tik apsijuoks taip tikrindamas masina ir daugiau nieko.. o del erg, tai dar gudziais 97m, kad tie tdi buvo egzotika, tevui buvo uzsikises jis suodziais ir meistras pasiule pirkt uz atrodo 350lt, kazkiek pasidomejus, tevas issiaikino, kad ji galima uzglusint skarda. Ir kiek turejas as tu tdi, tai visiem be isimties as juos glusinau ir lupdavau katalizatorius, nes tai bereikalingi dalykai, kurie tik sukelia problemas, bet kad erg funkcija yra taupyt kura, tai as tikrai tuo labai smarkiai abejoju
2011-10-27 14:27 wrote: Martynai, as ir nesakau, kad jis lb taupo kura, bet nesakyk kad ir netaupo, baka pravaziaves ziek gal net visa stikline turetum gratis :smoke::D tai juk irgi taupimas:smartass:
Na del kitokio zvilgsnio is pardavejo puses tikrai pastebedavau, bet ir domejimusi kas yra egr ir ka jis daro sulaukdavau, bet pardavejas tik nuo to turi jaustis blogiau, kad neismano savo masinos ir teigia , jog ji ideali :)
Dabar jau 5 sau nete, turguose ziurineju tdi , bet per 2 men. paiesku, dar man neteko matyt idealios kaip visa sako. Draugei va nupirkau 94 b4 tdi, uz 4400 ale ledine, egr neveikia ir galva tepala biski leidzia ir tikrai ner ko lygint 93 ir 94m. tdi su naujesniu siurbliu, 93 velkas o 94 jau realiai vaziuoja :)
trauka jos tikrai nepasizymi dar gal cipuota butu tai jau normaliau vaziuoja
2011-10-27 18:26
2011-10-27 12:51 wrote: o boze per 2men b4 tdi ieskojimo dar nei vienos 93m. nemaciau su nauju siurbliu ir kitais manim minetais dalykais, egr reikalingas taupyti kura ant laisvu apsuku, jo veikimas pakartotinai ismetamasias dujas nukreipti i isiurbimo kolektoriu kadangi ant lasvu ne visas kuras speja sudegt, osm patikrinsi nebent klausos neturi :D n75 turi cakset, naujesniu metu b4 jis n108 berods jis necaksi, patikrint ji galima tik per stabdziu pedala cia ukiskai be jokiu pajungimu prie kompo ir pan.
beto egr glusinimas kenkia turbinai.
2011-10-27 12:55 wrote: egr funkcija yra grynai ekologine ir jokio kuro jis netaupo, jis tik varo suodzius i isiurbimo kolektoriu ir tai visa jo funkcija. Pats tuejau 93m b4 su naujesniu siurbliu ir t.t. apie osm as pirma kart girdziu, kad ja is klausos tikrina, gal tavo klauso kazkokia ipatinga...
2011-10-27 13:03 wrote: taip ipatinga:D, tai manai kad neekologija , jog jis pakartotinai i isiurbimo kolika paleidzia ismetamasias su galutinai nesudegusiu kuru? kam vokieciui pakartotinai suodzius varyt i isiurbimo kolika, kokia to logika? apsikt kolika :lol: o tai kad turejai b4 93 su naujesniu siurbliu, gal tiesiog nezinojai, kad jis tiesiog galejo but pakeistas (idetas nuo vw ar nuo naujesniu metu b4) pasiskaitynek forumus, pasivaziniek paziurek masinas 93 ir rask bent viena su naujo tipo siurbliu. Jeigu net nuo 94 iki 06men. yra dar su seno tipo siurbliais tai ka jau kalbet apie 93. beske:lol:
EGR ileidzia ismetamasias dujas tam, kad atskiestu oro/kuro misini ir taip sumazintu degimo temperatura. del aukstos degimo temp formuojasi azoto oksidai - smogas, EGR tai riboja.
2011-10-27 18:42
2011-10-27 12:55 wrote: egr funkcija yra grynai ekologine ir jokio kuro jis netaupo, jis tik varo suodzius i isiurbimo kolektoriu ir tai visa jo funkcija. Pats tuejau 93m b4 su naujesniu siurbliu ir t.t. apie osm as pirma kart girdziu, kad ja is klausos tikrina, gal tavo klauso kazkokia ipatinga...
2011-10-27 13:03 wrote: taip ipatinga:D, tai manai kad neekologija , jog jis pakartotinai i isiurbimo kolika paleidzia ismetamasias su galutinai nesudegusiu kuru? kam vokieciui pakartotinai suodzius varyt i isiurbimo kolika, kokia to logika? apsikt kolika :lol: o tai kad turejai b4 93 su naujesniu siurbliu, gal tiesiog nezinojai, kad jis tiesiog galejo but pakeistas (idetas nuo vw ar nuo naujesniu metu b4) pasiskaitynek forumus, pasivaziniek paziurek masinas 93 ir rask bent viena su naujo tipo siurbliu. Jeigu net nuo 94 iki 06men. yra dar su seno tipo siurbliais tai ka jau kalbet apie 93. beske:lol:
2011-10-27 18:26 wrote: EGR ileidzia ismetamasias dujas tam, kad atskiestu oro/kuro misini ir taip sumazintu degimo temperatura. del aukstos degimo temp formuojasi azoto oksidai - smogas, EGR tai riboja.
Tave nebent chemikas suprastu:D , bet manau rasom beveik apie ta pati
2011-10-27 18:49
2011-10-27 00:18 wrote: Durniai jus uz sena bulka 5000lt? :D jau tada geriau audi a4 yra nuo 3000lt benzu o dyzeli paieskojus ir paderejus gausi uz 5000lt. Arba dar geriau megane ar almera kokiu 2001m.
2011-10-27 14:25 wrote: visiskai nesamones sneki...ar bent buvai apziuret bent vienos a4 uz tokia kaina kaip rasai?o as buwau ir daug ziurejau, draugui pirkt padejau, ziurimu kaina buwo nuo 6iki 8k lt, 95-97metai, sedanai ir tdi varykliai, ir ka as galiu pasakyt, kad net uz tokia kaina, a4 lavonai buna, sunku gera rast.is 7 apziuretu auto , tik viena buwo su airbag....turejau su savim diagnostika, tai pe pc ziurejau, nes siaip tai pas visas ale jie yra...warykliai apsisike tepalais, kai kurios kreivos sleivos ir t.to tu cia kalbi , kad galima uz 5k rast a4, galima, bet ten bus lavonu lavonas, geriau nebloga beske, nei a4 uz tokia suma.ir as visiskai nesuprantu zmoniu, ziuri po 6-7k lt a4as, nors ten lavonu lavonai, airbagu nera(aisku jie to nemato, nes be diagnostikos buna, cia galioja taisykle-kuo daugiau zinai, tuo sunkiau isigyt auto).o i tema, tai beskes dyzelines uz tokia kaina geros nerasi, dasimest bent 1k lt dar, o siaip visi varykliai ju neblogi, ziurint kam ko reik, tik 2.6 ir 2.8 ir neimciau 1.9td 55kw, daug kas skelbimuose raso , kad ten tdi, bet matosi po kapotu stovi mechaninis siurblys, tai ne velnio ten ne tdi, tai wa to waryklio irgi neziureciau.o siaip tai sena, laiko patikrinta, paprasta auto, jai auto reik nuvykt is tasko a i taska b, tai geras variantas ir jei nori vaziuot siek tiek patogiau nei su autobusu.
2011-10-27 14:30 wrote: Pritarta neefkai :lol::smoke::beer:
bet del; mechaninio drisciau papriestaraut, tdi gali buti ir su machaniniu, aisku ne standartas, tdi, turbo dyzel injection ir ta injection nelemia ar siurblys mechaninis ar elektroninis, lemia tik kw :)
visu pirma TDI reiskia turbocharged direct injection.

1.9L 55kW yra ne TDI, o TD, nes tai nera tiesioginis ipurskimas, ir siurbys yr grynai mechaninis.
2011-10-27 18:55
2011-10-27 13:03 wrote: taip ipatinga:D, tai manai kad neekologija , jog jis pakartotinai i isiurbimo kolika paleidzia ismetamasias su galutinai nesudegusiu kuru? kam vokieciui pakartotinai suodzius varyt i isiurbimo kolika, kokia to logika? apsikt kolika :lol: o tai kad turejai b4 93 su naujesniu siurbliu, gal tiesiog nezinojai, kad jis tiesiog galejo but pakeistas (idetas nuo vw ar nuo naujesniu metu b4) pasiskaitynek forumus, pasivaziniek paziurek masinas 93 ir rask bent viena su naujo tipo siurbliu. Jeigu net nuo 94 iki 06men. yra dar su seno tipo siurbliais tai ka jau kalbet apie 93. beske:lol:
2011-10-27 18:26 wrote: EGR ileidzia ismetamasias dujas tam, kad atskiestu oro/kuro misini ir taip sumazintu degimo temperatura. del aukstos degimo temp formuojasi azoto oksidai - smogas, EGR tai riboja.
2011-10-27 18:42 wrote: Tave nebent chemikas suprastu:smoke::D , bet manau rasom beveik apie ta pati:smartass:
ne, tu klausei kokia logika "apsikti" kolektoriu. tai vat tokia logika - mazinti azoto oksidu emisija, del kuriu susidaro smogas. be to, ismetamosios dujos buna sudegusios, EGR paskirtis nera ismetamasias dujas per nauja deginti.. pagal EGR principa ismetamosios dujos skaitomos inertiskomis, t.y. jos nereaguoja su oro/kuro misiniu.. jos tik ji atskiedzia.
2011-10-27 18:57
2011-10-27 14:25 wrote: visiskai nesamones sneki...ar bent buvai apziuret bent vienos a4 uz tokia kaina kaip rasai?o as buwau ir daug ziurejau, draugui pirkt padejau, ziurimu kaina buwo nuo 6iki 8k lt, 95-97metai, sedanai ir tdi varykliai, ir ka as galiu pasakyt, kad net uz tokia kaina, a4 lavonai buna, sunku gera rast.is 7 apziuretu auto , tik viena buwo su airbag....turejau su savim diagnostika, tai pe pc ziurejau, nes siaip tai pas visas ale jie yra...warykliai apsisike tepalais, kai kurios kreivos sleivos ir t.to tu cia kalbi , kad galima uz 5k rast a4, galima, bet ten bus lavonu lavonas, geriau nebloga beske, nei a4 uz tokia suma.ir as visiskai nesuprantu zmoniu, ziuri po 6-7k lt a4as, nors ten lavonu lavonai, airbagu nera(aisku jie to nemato, nes be diagnostikos buna, cia galioja taisykle-kuo daugiau zinai, tuo sunkiau isigyt auto).o i tema, tai beskes dyzelines uz tokia kaina geros nerasi, dasimest bent 1k lt dar, o siaip visi varykliai ju neblogi, ziurint kam ko reik, tik 2.6 ir 2.8 ir neimciau 1.9td 55kw, daug kas skelbimuose raso , kad ten tdi, bet matosi po kapotu stovi mechaninis siurblys, tai ne velnio ten ne tdi, tai wa to waryklio irgi neziureciau.o siaip tai sena, laiko patikrinta, paprasta auto, jai auto reik nuvykt is tasko a i taska b, tai geras variantas ir jei nori vaziuot siek tiek patogiau nei su autobusu.
2011-10-27 14:30 wrote: Pritarta neefkai :lol::smoke::beer:
bet del; mechaninio drisciau papriestaraut, tdi gali buti ir su machaniniu, aisku ne standartas, tdi, turbo dyzel injection ir ta injection nelemia ar siurblys mechaninis ar elektroninis, lemia tik kw :)
2011-10-27 18:49 wrote: visu pirma TDI reiskia turbocharged direct injection.

1.9L 55kW yra ne TDI, o TD, nes tai nera tiesioginis ipurskimas, ir siurbys yr grynai mechaninis.
Svarbu injection, o ne kaip kiti galvoja interkuler parasiau, esmes tai nekeicia
ant el gali uzdet mechanini, bet ne atvirksciai, nors imanoma dadejus kompa, pravedus laidus, po pedalu kintama varzele pastacius (potenciometras berods)
2011-10-27 19:01
Atidziai ana posta perskaityk, arba visa musu pokalbi perziurek, bo kabiniejes prie nieko.Kurmi aiskina cia kaip profesorius, zmonem paprasciau aiskint reik, o tas smogas, azotas, emisijos
del apsikimo rasiau, kam to reik be nieko kaip martis rase, tai ir paaiskinau, kad pakartotinai per kolika pravaryt ismetamasias dujas nes juose dar yra kuro molekuliu (daleliu)
2011-10-27 19:24
2011-10-27 18:42 wrote: Tave nebent chemikas suprastu:smoke::D , bet manau rasom beveik apie ta pati:smartass:
2011-10-27 18:55 wrote: ne, tu klausei kokia logika "apsikti" kolektoriu. tai vat tokia logika - mazinti azoto oksidu emisija, del kuriu susidaro smogas. be to, ismetamosios dujos buna sudegusios, EGR paskirtis nera ismetamasias dujas per nauja deginti.. pagal EGR principa ismetamosios dujos skaitomos inertiskomis, t.y. jos nereaguoja su oro/kuro misiniu.. jos tik ji atskiedzia.
2011-10-27 19:01 wrote: Atidziai ana posta perskaityk, arba visa musu pokalbi perziurek, bo kabiniejes prie nieko.Kurmi aiskina cia kaip profesorius, zmonem paprasciau aiskint reik, o tas smogas, azotas, emisijos :lol:
del apsikimo rasiau, kam to reik be nieko kaip martis rase, tai ir paaiskinau, kad pakartotinai per kolika pravaryt ismetamasias dujas nes juose dar yra kuro molekuliu (daleliu)
tai tu isiskaityk ka as parasiau.. EGR neskirtas sudeginti likusias kuro daleles dujose.. tai atlieka katalizatorius. EGR skirtas mazinti degimo temperatura. 3ia karta kartoju.. ismetamosios dujos "atskiedzia" oro/kuro misini.. jos cilindre su niekuo nereaguoja del to krenta degimo temperatura.. o del mazesnes temperaturos nesiformuoja NO.. nes NO formuojasi tik labai aukstoje temperaturoje
2011-10-27 19:34
2011-10-27 18:55 wrote: ne, tu klausei kokia logika "apsikti" kolektoriu. tai vat tokia logika - mazinti azoto oksidu emisija, del kuriu susidaro smogas. be to, ismetamosios dujos buna sudegusios, EGR paskirtis nera ismetamasias dujas per nauja deginti.. pagal EGR principa ismetamosios dujos skaitomos inertiskomis, t.y. jos nereaguoja su oro/kuro misiniu.. jos tik ji atskiedzia.
2011-10-27 19:01 wrote: Atidziai ana posta perskaityk, arba visa musu pokalbi perziurek, bo kabiniejes prie nieko.Kurmi aiskina cia kaip profesorius, zmonem paprasciau aiskint reik, o tas smogas, azotas, emisijos :lol:
del apsikimo rasiau, kam to reik be nieko kaip martis rase, tai ir paaiskinau, kad pakartotinai per kolika pravaryt ismetamasias dujas nes juose dar yra kuro molekuliu (daleliu)
2011-10-27 19:24 wrote: tai tu isiskaityk ka as parasiau.. EGR neskirtas sudeginti likusias kuro daleles dujose.. tai atlieka katalizatorius. EGR skirtas mazinti degimo temperatura. 3ia karta kartoju.. ismetamosios dujos "atskiedzia" oro/kuro misini.. jos cilindre su niekuo nereaguoja del to krenta degimo temperatura.. o del mazesnes temperaturos nesiformuoja NO.. nes NO formuojasi tik labai aukstoje temperaturoje
Katalizatoriaus paskirtis jei ka, skaidyti azoto oksidus i komponentus maziau kenkiancius aplinkai, nieko jis nedegina.
tavo zodziais suodziai keliauja i isiurbima del kazkotai , bet tik ne su antriniu atlieku perdirbimu, tai nx jis is vis dedamas i mases, kokia is to nauda jei jis kazka atskiria, bet nesudegina ?
Pavargau cia su tavim jau kovot :D zinau , kad protingas zmogus esi, be manau, kad cia susirinke forumieciai netaip ismano fizika-chemija kaip tamsta, tad visi viska supratom, tema turbut isssemta :D
2011-10-27 19:49
2011-10-27 19:01 wrote: Atidziai ana posta perskaityk, arba visa musu pokalbi perziurek, bo kabiniejes prie nieko.Kurmi aiskina cia kaip profesorius, zmonem paprasciau aiskint reik, o tas smogas, azotas, emisijos :lol:
del apsikimo rasiau, kam to reik be nieko kaip martis rase, tai ir paaiskinau, kad pakartotinai per kolika pravaryt ismetamasias dujas nes juose dar yra kuro molekuliu (daleliu)
2011-10-27 19:24 wrote: tai tu isiskaityk ka as parasiau.. EGR neskirtas sudeginti likusias kuro daleles dujose.. tai atlieka katalizatorius. EGR skirtas mazinti degimo temperatura. 3ia karta kartoju.. ismetamosios dujos "atskiedzia" oro/kuro misini.. jos cilindre su niekuo nereaguoja del to krenta degimo temperatura.. o del mazesnes temperaturos nesiformuoja NO.. nes NO formuojasi tik labai aukstoje temperaturoje
2011-10-27 19:34 wrote: Katalizatoriaus paskirtis jei ka, skaidyti azoto oksidus i komponentus maziau kenkiancius aplinkai, nieko jis nedegina.:director:
tavo zodziais suodziai keliauja i isiurbima del kazkotai , bet tik ne su antriniu atlieku perdirbimu, tai nx jis is vis dedamas i mases, kokia is to nauda jei jis kazka atskiria, bet nesudegina ?:shocking:
Pavargau cia su tavim jau kovot :D zinau , kad protingas zmogus esi, be manau, kad cia susirinke forumieciai netaip ismano fizika-chemija kaip tamsta, tad visi viska supratom, tema turbut isssemta :D
nevisi katalizatoriai skaido azoto oksidus. dauguma tik jungia smalkes (CO) su deguonim(O2) ir kuro daleles (CH) su deguonim (O2). as niekada ir nesakiau, kad jame vyksta degimas, nors teoriskai oksidacija ir yra degimas.. tik katalizatoiuje oksidacija vyksta kitaip.

yra ir geresni katalizatoriai, kurie skaido ir azoto oksidus, bet jie netinka dyzeliams, nes su dyzeliniu kuru vyksta reakcijos, kurios sukuria dar zalingesniu daleliu. del to azoto oksidus is dyzeliu pasalina EGR.. tiksliau nepasalina, o neleidia susidaryti. tik nuo 2010 pradejo deti specialius katalizatorius i dyzelius, o mersedeso BlueTec pradejo purksti specialu skysti i ismetimo sistema kad skaidytu azoto oksidus.

pasidomek biski pries ka nors rasydamas.
2011-10-27 19:56
2011-10-27 19:24 wrote: tai tu isiskaityk ka as parasiau.. EGR neskirtas sudeginti likusias kuro daleles dujose.. tai atlieka katalizatorius. EGR skirtas mazinti degimo temperatura. 3ia karta kartoju.. ismetamosios dujos "atskiedzia" oro/kuro misini.. jos cilindre su niekuo nereaguoja del to krenta degimo temperatura.. o del mazesnes temperaturos nesiformuoja NO.. nes NO formuojasi tik labai aukstoje temperaturoje
2011-10-27 19:34 wrote: Katalizatoriaus paskirtis jei ka, skaidyti azoto oksidus i komponentus maziau kenkiancius aplinkai, nieko jis nedegina.:director:
tavo zodziais suodziai keliauja i isiurbima del kazkotai , bet tik ne su antriniu atlieku perdirbimu, tai nx jis is vis dedamas i mases, kokia is to nauda jei jis kazka atskiria, bet nesudegina ?:shocking:
Pavargau cia su tavim jau kovot :D zinau , kad protingas zmogus esi, be manau, kad cia susirinke forumieciai netaip ismano fizika-chemija kaip tamsta, tad visi viska supratom, tema turbut isssemta :D
2011-10-27 19:49 wrote: nevisi katalizatoriai skaido azoto oksidus. dauguma tik jungia smalkes (CO) su deguonim(O2) ir kuro daleles (CH) su deguonim (O2). as niekada ir nesakiau, kad jame vyksta degimas, nors teoriskai oksidacija ir yra degimas.. tik katalizatoiuje oksidacija vyksta kitaip.

yra ir geresni katalizatoriai, kurie skaido ir azoto oksidus, bet jie netinka dyzeliams, nes su dyzeliniu kuru vyksta reakcijos, kurios sukuria dar zalingesniu daleliu. del to azoto oksidus is dyzeliu pasalina EGR.. tiksliau nepasalina, o neleidia susidaryti. tik nuo 2010 pradejo deti specialius katalizatorius i dyzelius, o mersedeso BlueTec pradejo purksti specialu skysti i ismetimo sistema kad skaidytu azoto oksidus.

pasidomek biski pries ka nors rasydamas.
Tai domiuosi, tik ne taip gilinuos kaip tu , man uztenka tiek kiek man reik, tos reakcijos jau uz mano domejimosi ribu, niekad nemegau chemijos, fizika domima labiau :)
Nu o dbr pavardink b4 trukumus ir ligas, kad temos autorius nepyktu , kad prikakinom i jo foruma :D
2011-10-28 09:33
2011-10-27 00:18 wrote: Durniai jus uz sena bulka 5000lt? :D jau tada geriau audi a4 yra nuo 3000lt benzu o dyzeli paieskojus ir paderejus gausi uz 5000lt. Arba dar geriau megane ar almera kokiu 2001m.
2011-10-27 14:25 wrote: visiskai nesamones sneki...ar bent buvai apziuret bent vienos a4 uz tokia kaina kaip rasai?o as buwau ir daug ziurejau, draugui pirkt padejau, ziurimu kaina buwo nuo 6iki 8k lt, 95-97metai, sedanai ir tdi varykliai, ir ka as galiu pasakyt, kad net uz tokia kaina, a4 lavonai buna, sunku gera rast.is 7 apziuretu auto , tik viena buwo su airbag....turejau su savim diagnostika, tai pe pc ziurejau, nes siaip tai pas visas ale jie yra...warykliai apsisike tepalais, kai kurios kreivos sleivos ir t.to tu cia kalbi , kad galima uz 5k rast a4, galima, bet ten bus lavonu lavonas, geriau nebloga beske, nei a4 uz tokia suma.ir as visiskai nesuprantu zmoniu, ziuri po 6-7k lt a4as, nors ten lavonu lavonai, airbagu nera(aisku jie to nemato, nes be diagnostikos buna, cia galioja taisykle-kuo daugiau zinai, tuo sunkiau isigyt auto).o i tema, tai beskes dyzelines uz tokia kaina geros nerasi, dasimest bent 1k lt dar, o siaip visi varykliai ju neblogi, ziurint kam ko reik, tik 2.6 ir 2.8 ir neimciau 1.9td 55kw, daug kas skelbimuose raso , kad ten tdi, bet matosi po kapotu stovi mechaninis siurblys, tai ne velnio ten ne tdi, tai wa to waryklio irgi neziureciau.o siaip tai sena, laiko patikrinta, paprasta auto, jai auto reik nuvykt is tasko a i taska b, tai geras variantas ir jei nori vaziuot siek tiek patogiau nei su autobusu.
as i ja net ziuret negaliu o tu klausi ar buvau apziuret
2012-03-05 16:03
ei vyrai mes meluojam?, kas tu per idomurr

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you