Audi b4 pirkimas

Created by User 2009-12-12
2009-12-12 17:06
sveiki, ketinu pirkti b4, dyzelis ar benzinas is esmes nera svarbu, jei benzinas desiu dujas, ka patartumet is patirties, vazineju ramiai, didele trauka nera prioritetas :) aciu
2009-12-12 17:13
jaj nereik kad trauka butu tj pirkt dyzeliuka...1.9tdi...pilnaj uzteks ir graziu vazevimu 5 litraj dyzelio tik :)
2009-12-12 17:14
vaziuokles nera lb didelis auksas bet ner ir visiskas su.....pasitvarkysi ir vaziuosi...kajnos nedideles :)
2009-12-12 17:42
2009-12-12 17:06 wrote: sveiki, ketinu pirkti b4, dyzelis ar benzinas is esmes nera svarbu, jei benzinas desiu dujas, ka patartumet is patirties, vazineju ramiai, didele trauka nera prioritetas :) aciu
Jei nuspresi pirkti benzinini, tai pirk tik 2, 8 - pats geriausias variantas is benzininiu, variklis patvarus, dinamiskas, o kuro sanaudos nuo 2, 0, 2, 3 ar 2, 6 nesiskirs ramiu vaziavimu.

O 2; 2, 3 ir 2, 6 ''bukoki'' varikliai lyginant su 2, 8. Teko su visais pravaziuoti - 2, 8 maloniausias vaziavimas.

2009-12-12 17:45
Sveikas

Pats vazineju su b4 1992 metu 2l, mono ipurskimas, 66kW, benzas/dujos. Negaliu skustis, man taip pat kilovatai nevaidina dideles reiksmes, man reik vaziuot, o ne draguot:) tai nieko blogo negaliu pasakyt, dalys nebrangios, ju pilna, o juo labiau kai jei reik perku per pazystamus, tai ir naujos lyginant vos ne centus kainuoja. Kas del kuro sanaudu trasoj graziai vaziuojant telpu i 8 litrus duju, mieste iki 10 drasiai, rudziu nulis, su dujom paprastom mano mono draugauja kuo puikiausiai, siaip as tai asmeniskai labai patenkintas:D tik aisku jei pirksi tik apziurek gerai, nes viso velnio visur pilna as pvz ir pats sita 4 audine, kol pagaliau nusipirkau be jokiu problemu, variklis ne tepaliuko nepamatysi, na aisku ir sumokejau atitinkamai, ale jau geriau viena kart sumoket daugiau, nei poto kist ir kist ir galo nematyt, sekmes tau besirenkant:) kas del dyzelio, as asmeniskai ju bijau, nes pazystu ne viena, kuris nusiperka ale leda, o poto prasideda vargai vargeliai, na bet tau rinktis
2009-12-12 17:52
na nzn as turejau bulka 2.0 ypurskima ir nebuvo dideliu problemu..nors ir dujos buvo :) ir traukos gan normalej :) o kaj ajskina kad imt 2, 8 nes valgo tapaty ka 2.0 ypurskimas tarkim tj patyliu :D
2009-12-12 18:00
2009-12-12 17:52 wrote: na nzn as turejau bulka 2.0 ypurskima ir nebuvo dideliu problemu..nors ir dujos buvo :) ir traukos gan normalej :) o kaj ajskina kad imt 2, 8 nes valgo tapaty ka 2.0 ypurskimas tarkim tj patyliu :D
Pritariu porniuj, kad 2 litrai ir 2, 8 ta pati valgytu, neisivaizduoju kaip reiktu vaziuot, su 2 litru spaust 160, o su 2.8 neperlipt per 100 tada gal panasiai:) pats turejau kazkada su 2.8 nesakau vaziuot malonu, bet ziuret kaip krenta benzino rodykle oi nelabai:)
2009-12-12 18:03
na ant trasos jaj vaziuoji 100km/h tj didelio skirtumo kuro sanaudu nebus tarp 2.0 ir 2.8 bet mieste tj iskart pasijaus ...tjgi su 2.8 y 8benzo gali ytilpt...11 duju ...pas mane taip buvo...papasakok kaip su 2.8 kabinant miesto sutilpt y 10 :D?
2009-12-12 18:11
paprastai sutilpt i 10 litru, puse kelio stumdyt, arba laukt kol masinu neliks gatvej ir degs vien zalios:D
2009-12-12 18:17
nebent ...vienintele isejtis :D
2009-12-12 19:28
Tai vat, chebra, kad nesat niekad susidure su 2, 8 varikliu tai nieko ir nezinot. didesnis litrazas ir galia visai nereiskia proporcingo kuro sanaudu didejimo. siuo metu pats vazineju su 2, 3 kuro sanaudos mieste 10-11, uzmiestyje 7, 5(90-100km/h). tas pats kaip ir jusu 2, 0, o vaziavimas kaip diena nuo nakties skiriasi. Jei reikia atlikt greitesni lenkimo manevra, tai spesi ir pasent kol aplenksi su 2 litrais. Ir priedo dar 5iu cilindru garsas zymiai malonesnis ausiai.

2 litrai turi tik viena pliusa pries kitus variklius - pigesnes dalys.

2, 6 vaziavimas toks pats kaip ir 2, 3, pries 2, 3 neturi jis pranasumo, tik minusa - plastmasines dalis kolektoriaus.

2, 8 sanaudos tvarkingo variklio yra 8 uzmiestyje, 10-12 mieste.

Galios turi tiek, kiek zinoma net nereikia tokiai masinai , kaip b4, bet tai tik pliusas, o ne minusas. Variklis lyginant su 2, 0l zymiai ilgaamziskesnis, patvaresnis. Turi staiguma pajudant is vietos, skirtingai nei 2; 2, 3 ar 2, 6. Minusas 2, 8 tik tas, kad brangiausios dalys lyginant su kitomis.

2009-12-12 19:32
jau tik nereik cia svaikt ...pas men bulka buvo 2.0...stojes su ceske 2.3...2 kartus..ir vis kita..ir neviena nepadejo :P nes ceskes mase kita :P...ir 2.8 yra v6...tj remonto kajnos tj ooooo..jaj reiks kist nagus y varikly...o jau tik nereik malt..pats vazinejau su ceske 2.8 ..nes galvojau pirkt..bet paskuj prikau dyzeliuka...nes vidurkis...jaj tarkim 50km mieste 50 km uzmiesty....11 maziau nebus...
2009-12-12 19:34
Galit you tube susirasti laida Top gear, jei nemate, kur atliekamas testas su bmw m5 ir tiksliai nepamenu su kuriuo mazalitraziu modeliu, lyg ir honda ar toyota. Apvaziuoja trasoj rata abu modeliai vienodu, ekonomisku greiciu ir isvada - kad m5 sunaudojo maziau degalu negu ''skarbonke'' su 1, 5 varikliu.

Taip, kad sanaudos priklauso nuo variklio bukles ir vaziavimo stiliaus.
2009-12-12 19:35
2009-12-12 19:32 wrote: jau tik nereik cia svaikt ...pas men bulka buvo 2.0...stojes su ceske 2.3...2 kartus..ir vis kita..ir neviena nepadejo :P nes ceskes mase kita :P...ir 2.8 yra v6...tj remonto kajnos tj ooooo..jaj reiks kist nagus y varikly...o jau tik nereik malt..pats vazinejau su ceske 2.8 ..nes galvojau pirkt..bet paskuj prikau dyzeliuka...nes vidurkis...jaj tarkim 50km mieste 50 km uzmiesty....11 maziau nebus...
Kalba eina apie b4, ne c4 sita tema.

2009-12-12 19:37
tj as pritariu tau kad nereik bijot didelio litrazo....nes galingas variklis lengviau suka...pripazystu...bet esme tame kad zmogus iesko masinos pigios, taupios...jam galios nereik...manau pats tas butu 2.0 ypurskimas arba 1.9tdi...o 2.8 vistiek kad ir kaip bevaziuosi valgys daugiau nej 2.0 nes as pats vazinejes...o jaj paspaudi tj 2.8 vidruky padaryt 16 ner kas :)
2009-12-12 19:38
pas b4 2.8 sustriau valina uz c4 2.8 del geresnio valdimo variklio ne vien del svorio ane? ar gerai girdejau?
2009-12-12 19:38
as tik kaj poavyzdy daviau :P kad ner didelio skirtumo tar 2 ir 2.3...tik kad 5 cilindraj graziai lb dirba..bent jau man...
2009-12-12 19:40
2009-12-12 19:37 wrote: tj as pritariu tau kad nereik bijot didelio litrazo....nes galingas variklis lengviau suka...pripazystu...bet esme tame kad zmogus iesko masinos pigios, taupios...jam galios nereik...manau pats tas butu 2.0 ypurskimas arba 1.9tdi...o 2.8 vistiek kad ir kaip bevaziuosi valgys daugiau nej 2.0 nes as pats vazinejes...o jaj paspaudi tj 2.8 vidruky padaryt 16 ner kas :)
neras dyzelio b4 tdi geram stovi ar su pribumbasais, nes retai tokie islenda ir kaina savo turi, lavonai visi skelbimuose 95%
2009-12-12 19:40
na tj ledlauzi dar tu pasakyk kad geriausias variantas beske yra 2.8 nors zmoguj reik pigaus islajkymo, ekonimisko ir pan...
2009-12-12 19:40
tai jis sake jei ims benza tai statys dujas ir kad jis ekonomisku stiliumi ruosiasi vazinet:) tai as ir duodu patarima, kad geriau turet daugiau galios ir beveik tas pacias kuro sanauda ir patvaresni varikli:)
2009-12-12 19:43
y 2.0 gali ydet ir paprastas ar eko dujas...o y 2, 8 jau reik statyt tiesioginio purskalo kur isejs apie 3000lt
2009-12-12 19:43
2009-12-12 17:13 wrote: jaj nereik kad trauka butu tj pirkt dyzeliuka...1.9tdi...pilnaj uzteks ir graziu vazevimu 5 litraj dyzelio tik :)
gero stovio normaliai traukia, miete tikrai uztenka o jai dar pacipinus tai ir 2.0 padaro
2009-12-12 19:45
uztenka tos traukos...juk del saves turesi..ne y paroda varysi..o ka uz ta cipa sumokesi 700 lt jaj neklystu tj manau geriau susitvarkyt vaziuokle...ar dirzus pasikejst :P
2009-12-12 19:46
2009-12-12 19:40 wrote: na tj ledlauzi dar tu pasakyk kad geriausias variantas beske yra 2.8 nors zmoguj reik pigaus islajkymo, ekonimisko ir pan...
na 2.8 geri varikliai bet jei zmogui reikia ekonomiskumo, tai 2.0 su dujom gerai bus aisku ne mono purskimas, ten ryja kaip 2.8 ir trukia blogiau uz dyzeli :D
2009-12-12 19:49
na tj as ir sakiau kad 2.0 purskalas...83 kw...ysidek eko dujas...duju valgys kokius 9-10...ir bus geraj :)
2009-12-12 19:50
2009-12-12 19:40 wrote: na tj ledlauzi dar tu pasakyk kad geriausias variantas beske yra 2.8 nors zmoguj reik pigaus islajkymo, ekonimisko ir pan...
Tai as ta ir sakiau, kad is benzu 2u litru yra pigiausia eksploatacija del zemiausios detaliu kainos. Bet ties tuo jos pliusai ir uzsibaigia.

2009-12-12 19:51
2009-12-12 19:45 wrote: uztenka tos traukos...juk del saves turesi..ne y paroda varysi..o ka uz ta cipa sumokesi 700 lt jaj neklystu tj manau geriau susitvarkyt vaziuokle...ar dirzus pasikejst :P
poziuris geras, bet cia kiekvieno reikalas ar gali ir nori sau tai leisti, o jei ramiai vazineja tai tas cipas atsipirks ant kuro sanaudu paprasciausiai, prireikus ir staigiai aplenkti gales :) aisku kiekvieno reikalas atnaujinti programa kompo ar vazineti su sena gamykline kuri palyginus nivalit tikrai :D
2009-12-12 19:55
as ir galvojuos cipint c 4 ar ne...bet kad kaj reiks parduot tj bus minusas kad cipas.., nes dauguma galvos aj uzdrozta, damusta ir db iskist nori...
2009-12-12 19:58
2009-12-12 19:55 wrote: as ir galvojuos cipint c 4 ar ne...bet kad kaj reiks parduot tj bus minusas kad cipas.., nes dauguma galvos aj uzdrozta, damusta ir db iskist nori...
taj niekas neliepia sakyti :D
2009-12-12 20:00
tj jaj zmogus protingas..atsises ir jaus kad pergeraj :D ir priedo ydedi 700 lt ir jie neatsipirks..irgi gajla :D
2009-12-12 20:03
Jei vaziuoji kaip pensininkas greit atsipirks del sumazejusiu sanaudu po cipo :)
2009-12-12 20:04
2009-12-12 20:00 wrote: tj jaj zmogus protingas..atsises ir jaus kad pergeraj :D ir priedo ydedi 700 lt ir jie neatsipirks..irgi gajla :D
kiek tu protingu? pasakyciau ka lavonai visi cia pirma gyva matai ir viskas :D:D:D:D:D:D
2009-12-12 20:06
tj varaj cipint ir daro diagnostika, o jaj parodys kad siurbly kas negeraj kaj sakiau kad kartajs nesikuria ir ragas ane ? nieks necipins
2009-12-12 20:11
gal ir cipins tik leksi dumais apsivertes ar dar kasnors :D geriau tvarkingos butu, o diagnostyka galima tik pasidaryti ir pasiklausinetum kas kaip :)
2009-12-12 20:13
na susigundziau net :d reiks dometis jau rimciau :D
2009-12-12 21:06
oo aciu uz patarimus, kazkaip pameciau net kas cia per cipas eina... :)

zodziu dar keletas klausimeliu, jei iki 66kw su mono ipurskimu ir nuo 66kw su pilnu ipurskimu, tai duju ekploatacija smarkiai cia skiriasi, sanaudos, prieziura, vaziavimas ir pan. Kiek zinau, kad jei pilnas ipurskimas bus brangesne iranga, nes kita karta lygtais?



2009-12-12 21:12
na pas mane buvo pilnas purskalas ir paprasta yranga..nej ten saude nej ka nors yranga ir sena buvo...tj kad 66 kw gers kokia 13 duju tj tikraj...o 83 kw pora litru bent maziau tj tikraj...cia reik pas dujininkus klaust del duju...bet siaip monoypurskimo nepatarciau as tau imt :)
2009-12-12 21:16
tai, kad pauliukaitis sake, kad pas ji 10 imdavo su mono :) na reiks skambintis dujininkams, gal kas ka rekomenduotumet?
2009-12-12 21:18
na trasoj gal ir ima 10 :D uj zinok nzn...nete pasizek..rasi manau kur...paguglink :D pasnekesi ir issiajskinsi kaip ten kas..manau ten zmones geriau zino :) o del sanaudu joa...prisisuk kad visaj netrauktu ir fsio...ir su 2.0 pilnu purskalu sena yranga gali 9duju gert..bet traukos nulis
2009-12-12 21:55
na taj taip ir budavo :D bet reguliuoji reguliuoji ir paskuj reik varyt pas dujininkus :)pries pardavima spaudziau galva bulkaj ir atsisukau dujas..na tj vazevo padoriai tada...bet ir gere kokia 14-15duju :D
2009-12-12 21:57
2009-12-12 17:06 wrote: sveiki, ketinu pirkti b4, dyzelis ar benzinas is esmes nera svarbu, jei benzinas desiu dujas, ka patartumet is patirties, vazineju ramiai, didele trauka nera prioritetas :) aciu
2009-12-12 22:01
tik dyzelis, vaziuojant ant 100-5l. o ant 160-6l. o su benzu 2, 8 tai vaziuojant 160-15 litru.
2009-12-12 22:03
ir kur jis normalu paims? reiks investuoti perkant kad ir brangiausia db esama skelbimuose garantuotai
2009-12-12 22:07
Turiu B4 su 2, 8 varikliu..Eksploatacija nepasakyčiau, kad pigi..

Kainuoja ne kapeikas..

Patarčiau ieškotis su penkiacilindriu varikliu, nes V6 brangoka.
2009-12-12 22:15
Kiek pastebiu, kainos kiek kritę..

Šiaip patarčiau ieškotis universalo.Jis - talpesnis šiek tiek..
2009-12-12 22:16
na tai einu prie to, kad man kaip ramiam vaikinui uzteks ir mono su 66kw, nes kaip girdejau is daugumos jos su dujom neblogai draugauja,

o kaip ledlauzis sake rasti dyzeli normalu bus sunkoka, o jei ji taisyti reiks tai kiek zinau kainos remonto ju didesnes nei benzo
7658 / 0
2009-12-12 22:35
2009-12-12 17:06 wrote: sveiki, ketinu pirkti b4, dyzelis ar benzinas is esmes nera svarbu, jei benzinas desiu dujas, ka patartumet is patirties, vazineju ramiai, didele trauka nera prioritetas :) aciu
Nu tai va, as esu jau nebe 20m. amziaus, lakstyti jau nebesinori, tad vairuoju ta "nelaiminga, nemylima jaunimo" b4 2.0 66kw.Dinamika nelabai, mieste kai visi lekia, nelabai pasidraskysi, bet trasoje-gana.Sanaudos vidutiniskai 10-12l/100km duju, bezino gal 9.Detaliu kainos-sestadieni pirkau eolte su akcija visus tris salnikus, dirzeli, itempimo guoli ruville(tipo originalas), tai 156lt.Pries kelis menesius keiciau atraminius guolius ir salenblokus, dejau "brangiai ir gerai", su darbu kainavo 250lt.Pries metus keiciau salono peciuka, 50 ar 60lt mokejau, pakeitimas nepaprastas, nes visa panele kelt reikia.Siaip, kaip ir be rimtu trukumu auto.Tiesa, tas 66kw motoras gerai toleruoja dujas, ten tiesiog skyle i varikli, tad suviu nebuna, tinka 1-os kartos iranga, apie 1200lt nauja su popieriais.Rudziu nera.Butinai atkreipti demesi i vairo koloneles bukle, nes megsta apsaugine guma prakiurti.2.6 ir 2.8l varikliu detales tikrai brangesnes, priejimo nera, uz darba ima daug, bet trauka tikrai geresne, dyzeliai dazniausiai buna labai daug nubege, tad bent jau as, nerekomenduociau. 2.3l variklis del savo mechaninio ipurskimo ypatumu, nelabai toleruoja dujas, veliau isvis tik dujomis vaziuoja, detales dauguma nebrangios, bet ta ipurskima tvarkyti-tai tikras vargas...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2009-12-13 16:37
2009-12-12 17:06 wrote: sveiki, ketinu pirkti b4, dyzelis ar benzinas is esmes nera svarbu, jei benzinas desiu dujas, ka patartumet is patirties, vazineju ramiai, didele trauka nera prioritetas :) aciu
2009-12-12 22:35 maumas wrote: Nu tai va, as esu jau nebe 20m. amziaus, lakstyti jau nebesinori, tad vairuoju ta "nelaiminga, nemylima jaunimo" b4 2.0 66kw.Dinamika nelabai, mieste kai visi lekia, nelabai pasidraskysi, bet trasoje-gana.Sanaudos vidutiniskai 10-12l/100km duju, bezino gal 9.Detaliu kainos-sestadieni pirkau eolte su akcija visus tris salnikus, dirzeli, itempimo guoli ruville(tipo originalas), tai 156lt.Pries kelis menesius keiciau atraminius guolius ir salenblokus, dejau "brangiai ir gerai", su darbu kainavo 250lt.Pries metus keiciau salono peciuka, 50 ar 60lt mokejau, pakeitimas nepaprastas, nes visa panele kelt reikia.Siaip, kaip ir be rimtu trukumu auto.Tiesa, tas 66kw motoras gerai toleruoja dujas, ten tiesiog skyle i varikli, tad suviu nebuna, tinka 1-os kartos iranga, apie 1200lt nauja su popieriais.Rudziu nera.Butinai atkreipti demesi i vairo koloneles bukle, nes megsta apsaugine guma prakiurti.2.6 ir 2.8l varikliu detales tikrai brangesnes, priejimo nera, uz darba ima daug, bet trauka tikrai geresne, dyzeliai dazniausiai buna labai daug nubege, tad bent jau as, nerekomenduociau. 2.3l variklis del savo mechaninio ipurskimo ypatumu, nelabai toleruoja dujas, veliau isvis tik dujomis vaziuoja, detales dauguma nebrangios, bet ta ipurskima tvarkyti-tai tikras vargas...
chebra as tikrai neisivaizduoju, kai reik vaziuot su mono ipurskimu, kad valgytu 14 duju, as su pilnu balionu 50 litru iki 600km padarau, nesigincyju del traukos, ten jos ner kaip te bebutu 66kW, del benzo kazkas raso apie 9, nesamone, vaziuojant apie 100 duok dieve iki 7 litru

2009-12-13 16:41
beabejo jei pas ka daug rija pasitikrinkit profilaktiskai motoriuka, davikliuku darba ir panasiai:)
2009-12-14 12:22
o siaip perkant i ka dar kreipti demesi, bandysiu pravaziuoti sunkeliu, gal koks guolis kaukia, dar kaip maumas raso vairo koloneles bukle pazesim, i servisiuka reiktu nuvaryti, koki rekomenduotumet?

Your message