User
2012-05-11 14:25
Sveiki. Kiek kainuotu Audi b4 2.0 mono ipurskimas 66kw plikas variklis?
User
2012-05-11 15:03
2012-05-11
14:25 wrote:
Sveiki. Kiek kainuotu Audi b4 2.0 mono ipurskimas 66kw plikas variklis?
Sveikas. 250-400lt.. maciau ir uz 500... beprotyste kazkokia
User
2012-11-17 23:57
atejo i mano durna galva mintis...
audi b4 mono purskalas 2, 0l - 66kw
audi c4 mono purskalas 2, 0l - 74kw
tai kas ten pas ceske kitaip kad kw daugiau?
audi b4 mono purskalas 2, 0l - 66kw
audi c4 mono purskalas 2, 0l - 74kw
tai kas ten pas ceske kitaip kad kw daugiau?
maumas
7656 / 0
2012-11-18 00:03
2012-11-17
23:57 wrote:
atejo i mano durna galva mintis...:smoke:
audi b4 mono purskalas 2, 0l - 66kw
audi c4 mono purskalas 2, 0l - 74kw
tai kas ten pas ceske kitaip kad kw daugiau? :drink:
audi b4 mono purskalas 2, 0l - 66kw
audi c4 mono purskalas 2, 0l - 74kw
tai kas ten pas ceske kitaip kad kw daugiau? :drink:
pats turiu b4 tokia.Man irgi kazkada buvo smalsu, bet taip tiksliai ir niekur neradau kas ir kaip.Pvz 66kw ABT ir 85kw ABK varikliai skiriasi maitinimo sistemomis ir velenelio geometrija, matomai ir pas ceskia kazkas panasaus-juk nieko stebuklingo neisgalvosi.Gana retas varijantas, kazkam "parejus", tam 74kw variklyje, gali tekt paieskot, cia apie maitinima, blokas su viduriais turetu but standartinis...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2012-11-18 00:10
2012-11-17
23:57 wrote:
atejo i mano durna galva mintis...:smoke:
audi b4 mono purskalas 2, 0l - 66kw
audi c4 mono purskalas 2, 0l - 74kw
tai kas ten pas ceske kitaip kad kw daugiau? :drink:
audi b4 mono purskalas 2, 0l - 66kw
audi c4 mono purskalas 2, 0l - 74kw
tai kas ten pas ceske kitaip kad kw daugiau? :drink:
2012-11-18
00:03 maumas wrote:
pats turiu b4 tokia.Man irgi kazkada buvo smalsu, bet taip tiksliai ir niekur neradau kas ir kaip.Pvz 66kw ABT ir 85kw ABK varikliai skiriasi maitinimo sistemomis ir velenelio geometrija, matomai ir pas ceskia kazkas panasaus-juk nieko stebuklingo neisgalvosi.Gana retas varijantas, kazkam "parejus", tam 74kw variklyje, gali tekt paieskot, cia apie maitinima, blokas su viduriais turetu but standartinis...
tai ir pats moninis karbas turetu tikt is c4 i b4?
User
2012-11-18 00:10
2012-11-17
23:57 wrote:
atejo i mano durna galva mintis...:smoke:
audi b4 mono purskalas 2, 0l - 66kw
audi c4 mono purskalas 2, 0l - 74kw
tai kas ten pas ceske kitaip kad kw daugiau? :drink:
audi b4 mono purskalas 2, 0l - 66kw
audi c4 mono purskalas 2, 0l - 74kw
tai kas ten pas ceske kitaip kad kw daugiau? :drink:
2012-11-18
00:03 maumas wrote:
pats turiu b4 tokia.Man irgi kazkada buvo smalsu, bet taip tiksliai ir niekur neradau kas ir kaip.Pvz 66kw ABT ir 85kw ABK varikliai skiriasi maitinimo sistemomis ir velenelio geometrija, matomai ir pas ceskia kazkas panasaus-juk nieko stebuklingo neisgalvosi.Gana retas varijantas, kazkam "parejus", tam 74kw variklyje, gali tekt paieskot, cia apie maitinima, blokas su viduriais turetu but standartinis...
A4 audese 1, 6 yra 74kw..kazkokios nesamones zodziu..kw tie patys, tik cia 1, 6 ten 2, 0.
maumas
7656 / 0
2012-11-18 00:14
2012-11-17
23:57 wrote:
atejo i mano durna galva mintis...:smoke:
audi b4 mono purskalas 2, 0l - 66kw
audi c4 mono purskalas 2, 0l - 74kw
tai kas ten pas ceske kitaip kad kw daugiau? :drink:
audi b4 mono purskalas 2, 0l - 66kw
audi c4 mono purskalas 2, 0l - 74kw
tai kas ten pas ceske kitaip kad kw daugiau? :drink:
2012-11-18
00:03 maumas wrote:
pats turiu b4 tokia.Man irgi kazkada buvo smalsu, bet taip tiksliai ir niekur neradau kas ir kaip.Pvz 66kw ABT ir 85kw ABK varikliai skiriasi maitinimo sistemomis ir velenelio geometrija, matomai ir pas ceskia kazkas panasaus-juk nieko stebuklingo neisgalvosi.Gana retas varijantas, kazkam "parejus", tam 74kw variklyje, gali tekt paieskot, cia apie maitinima, blokas su viduriais turetu but standartinis...
2012-11-18
00:10 wrote:
tai ir pats moninis karbas turetu tikt is c4 i b4?
ner ten jokio karbo, yra "gerkle", kurioje stovi pukstukas su slegio reguliatoriumi, plius gazo padeties daviklis, plius tuscios eigos "varikliukas".Pursktuko atsidaryma valdo ECU, plius yra katalizas ir liambda...Tiek is tech puses, o ar tinka, nezinau, nes nuo vageno padeties daviklis netinka, del varzos, taip elektrikas vienas sake.Cia ju tarnybines "paslaptys"
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
maumas
7656 / 0
2012-11-18 00:17
2012-11-17
23:57 wrote:
atejo i mano durna galva mintis...:smoke:
audi b4 mono purskalas 2, 0l - 66kw
audi c4 mono purskalas 2, 0l - 74kw
tai kas ten pas ceske kitaip kad kw daugiau? :drink:
audi b4 mono purskalas 2, 0l - 66kw
audi c4 mono purskalas 2, 0l - 74kw
tai kas ten pas ceske kitaip kad kw daugiau? :drink:
2012-11-18
00:03 maumas wrote:
pats turiu b4 tokia.Man irgi kazkada buvo smalsu, bet taip tiksliai ir niekur neradau kas ir kaip.Pvz 66kw ABT ir 85kw ABK varikliai skiriasi maitinimo sistemomis ir velenelio geometrija, matomai ir pas ceskia kazkas panasaus-juk nieko stebuklingo neisgalvosi.Gana retas varijantas, kazkam "parejus", tam 74kw variklyje, gali tekt paieskot, cia apie maitinima, blokas su viduriais turetu but standartinis...
2012-11-18
00:10 wrote:
A4 audese 1, 6 yra 74kw..kazkokios nesamones zodziu..kw tie patys, tik cia 1, 6 ten 2, 0.
buna ir b4 toks 74kw 1.6 varikliai, tai cia jau EFI-lietuviskai "pilnas purskalas"...Pas b4 deforsuotas variklis su 8.9(!) suspaudimu, labai kantrus, tik letas...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2012-11-18 00:19
2012-11-18
00:03 maumas wrote:
pats turiu b4 tokia.Man irgi kazkada buvo smalsu, bet taip tiksliai ir niekur neradau kas ir kaip.Pvz 66kw ABT ir 85kw ABK varikliai skiriasi maitinimo sistemomis ir velenelio geometrija, matomai ir pas ceskia kazkas panasaus-juk nieko stebuklingo neisgalvosi.Gana retas varijantas, kazkam "parejus", tam 74kw variklyje, gali tekt paieskot, cia apie maitinima, blokas su viduriais turetu but standartinis...
2012-11-18
00:10 wrote:
tai ir pats moninis karbas turetu tikt is c4 i b4?
2012-11-18
00:14 maumas wrote:
ner ten jokio karbo, yra "gerkle", kurioje stovi pukstukas su slegio reguliatoriumi, plius gazo padeties daviklis, plius tuscios eigos "varikliukas".Pursktuko atsidaryma valdo ECU, plius yra katalizas ir liambda...Tiek is tech puses, o ar tinka, nezinau, nes nuo vageno padeties daviklis netinka, del varzos, taip elektrikas vienas sake.Cia ju tarnybines "paslaptys":lol:
man beskei reikejo vienos fyskes kur i purkstuka ateina, tai srote ieskojau ir man kaip pavyzdi darbuotojas parode visa ta "monini karba" kaip jis ji pavadino
User
2012-11-18 00:20
2012-11-17
23:57 wrote:
atejo i mano durna galva mintis...:smoke:
audi b4 mono purskalas 2, 0l - 66kw
audi c4 mono purskalas 2, 0l - 74kw
tai kas ten pas ceske kitaip kad kw daugiau? :drink:
audi b4 mono purskalas 2, 0l - 66kw
audi c4 mono purskalas 2, 0l - 74kw
tai kas ten pas ceske kitaip kad kw daugiau? :drink:
2012-11-18
00:03 maumas wrote:
pats turiu b4 tokia.Man irgi kazkada buvo smalsu, bet taip tiksliai ir niekur neradau kas ir kaip.Pvz 66kw ABT ir 85kw ABK varikliai skiriasi maitinimo sistemomis ir velenelio geometrija, matomai ir pas ceskia kazkas panasaus-juk nieko stebuklingo neisgalvosi.Gana retas varijantas, kazkam "parejus", tam 74kw variklyje, gali tekt paieskot, cia apie maitinima, blokas su viduriais turetu but standartinis...
2012-11-18
00:10 wrote:
A4 audese 1, 6 yra 74kw..kazkokios nesamones zodziu..kw tie patys, tik cia 1, 6 ten 2, 0.
viskas cia normalu. corolla 1.3l su 74kW eina. 66kW 2.0l varikliui yra labai mazai. konservatyvus dizainas - netikslus ipurskimas, ribotas isiurbimas/ismetimas, velenas tiunintas labiau zemiem sukiam, degimo kampas velyvas - pritaikytas blogesniam oktanui.. nemazai niuansu yra.
User
2012-11-18 00:23
2012-11-18
00:03 maumas wrote:
pats turiu b4 tokia.Man irgi kazkada buvo smalsu, bet taip tiksliai ir niekur neradau kas ir kaip.Pvz 66kw ABT ir 85kw ABK varikliai skiriasi maitinimo sistemomis ir velenelio geometrija, matomai ir pas ceskia kazkas panasaus-juk nieko stebuklingo neisgalvosi.Gana retas varijantas, kazkam "parejus", tam 74kw variklyje, gali tekt paieskot, cia apie maitinima, blokas su viduriais turetu but standartinis...
2012-11-18
00:10 wrote:
A4 audese 1, 6 yra 74kw..kazkokios nesamones zodziu..kw tie patys, tik cia 1, 6 ten 2, 0.
2012-11-18
00:20 wrote:
viskas cia normalu. corolla 1.3l su 74kW eina. 66kW 2.0l varikliui yra labai mazai. konservatyvus dizainas - netikslus ipurskimas, ribotas isiurbimas/ismetimas, velenas tiunintas labiau zemiem sukiam, degimo kampas velyvas - pritaikytas blogesniam oktanui.. nemazai niuansu yra.
cia kaip guolis 5?? 1, 4 ir 100kw ar kiek..kad kazkada toki imt norejom, pasiule 1, 4 benza..eikit jus na, ,, ,, su tokiu gaidziu varikliu vazinet, bet kai pasake kw mums "stalciai" atsidare nebepamenu kiek ten buvo..100kw jei ne daugiau net
User
2012-11-18 00:24
2012-11-18
00:03 maumas wrote:
pats turiu b4 tokia.Man irgi kazkada buvo smalsu, bet taip tiksliai ir niekur neradau kas ir kaip.Pvz 66kw ABT ir 85kw ABK varikliai skiriasi maitinimo sistemomis ir velenelio geometrija, matomai ir pas ceskia kazkas panasaus-juk nieko stebuklingo neisgalvosi.Gana retas varijantas, kazkam "parejus", tam 74kw variklyje, gali tekt paieskot, cia apie maitinima, blokas su viduriais turetu but standartinis...
2012-11-18
00:10 wrote:
A4 audese 1, 6 yra 74kw..kazkokios nesamones zodziu..kw tie patys, tik cia 1, 6 ten 2, 0.
2012-11-18
00:17 maumas wrote:
buna ir b4 toks 74kw 1.6 varikliai, tai cia jau EFI-lietuviskai "pilnas purskalas"...Pas b4 deforsuotas variklis su 8.9(!) suspaudimu, labai kantrus, tik letas...
pilnas purskalas butu MPFI - multiport fuel injection. EFI tik pasako, kad tai yra elektroninis kuro ipurskimas.. mono irgi yra elektroninis.. mono pas mus vadinamas TBI - throttle body injection
maumas
7656 / 0
2012-11-18 00:26
2012-11-18
00:03 maumas wrote:
pats turiu b4 tokia.Man irgi kazkada buvo smalsu, bet taip tiksliai ir niekur neradau kas ir kaip.Pvz 66kw ABT ir 85kw ABK varikliai skiriasi maitinimo sistemomis ir velenelio geometrija, matomai ir pas ceskia kazkas panasaus-juk nieko stebuklingo neisgalvosi.Gana retas varijantas, kazkam "parejus", tam 74kw variklyje, gali tekt paieskot, cia apie maitinima, blokas su viduriais turetu but standartinis...
2012-11-18
00:10 wrote:
A4 audese 1, 6 yra 74kw..kazkokios nesamones zodziu..kw tie patys, tik cia 1, 6 ten 2, 0.
2012-11-18
00:20 wrote:
viskas cia normalu. corolla 1.3l su 74kW eina. 66kW 2.0l varikliui yra labai mazai. konservatyvus dizainas - netikslus ipurskimas, ribotas isiurbimas/ismetimas, velenas tiunintas labiau zemiem sukiam, degimo kampas velyvas - pritaikytas blogesniam oktanui.. nemazai niuansu yra.
niuansai tokie, kad su protu vazinejant is tasko A i B uztenka, priejimas visur geras, detales labai pigios, isskyrus kaika specifinio, minusas-sanaudos, mieste tiek pat, kaip ir trasoj 120 minant, atgyvena, nors sukasi patikimaiNemylimas jaunimo, nes "netraukia"
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2012-11-18 00:26
2012-11-18
00:10 wrote:
A4 audese 1, 6 yra 74kw..kazkokios nesamones zodziu..kw tie patys, tik cia 1, 6 ten 2, 0.
2012-11-18
00:20 wrote:
viskas cia normalu. corolla 1.3l su 74kW eina. 66kW 2.0l varikliui yra labai mazai. konservatyvus dizainas - netikslus ipurskimas, ribotas isiurbimas/ismetimas, velenas tiunintas labiau zemiem sukiam, degimo kampas velyvas - pritaikytas blogesniam oktanui.. nemazai niuansu yra.
2012-11-18
00:23 wrote:
cia kaip guolis 5?? 1, 4 ir 100kw ar kiek..kad kazkada toki imt norejom, pasiule 1, 4 benza..eikit jus na, ,, ,, :lol::lol::lol: su tokiu gaidziu varikliu vazinet, bet kai pasake kw mums "stalciai" atsidare:lol: nebepamenu kiek ten buvo..100kw jei ne daugiau net
ne, ten jau yra TSI - kompresorius su turbokompresorium. ir kogero tiesioginis benzino ipurskimas. kelios versijos to 1.4L yra.. nuo 90 iki 125kW atrodo.
User
2012-11-18 00:28
2012-11-18
00:20 wrote:
viskas cia normalu. corolla 1.3l su 74kW eina. 66kW 2.0l varikliui yra labai mazai. konservatyvus dizainas - netikslus ipurskimas, ribotas isiurbimas/ismetimas, velenas tiunintas labiau zemiem sukiam, degimo kampas velyvas - pritaikytas blogesniam oktanui.. nemazai niuansu yra.
2012-11-18
00:23 wrote:
cia kaip guolis 5?? 1, 4 ir 100kw ar kiek..kad kazkada toki imt norejom, pasiule 1, 4 benza..eikit jus na, ,, ,, :lol::lol::lol: su tokiu gaidziu varikliu vazinet, bet kai pasake kw mums "stalciai" atsidare:lol: nebepamenu kiek ten buvo..100kw jei ne daugiau net
2012-11-18
00:26 wrote:
ne, ten jau yra TSI - kompresorius su turbokompresorium. ir kogero tiesioginis benzino ipurskimas. kelios versijos to 1.4L yra.. nuo 90 iki 125kW atrodo.
bet man zinai kaimo jurgiui..jega pagal kubatura matuoji.. pasiule 1, 4...vos nepasiunciau as to pardavejo...kai pasake kiek jis kw turi... iskart bazaras baiges..
maumas
7656 / 0
2012-11-18 00:29
2012-11-18
00:10 wrote:
A4 audese 1, 6 yra 74kw..kazkokios nesamones zodziu..kw tie patys, tik cia 1, 6 ten 2, 0.
2012-11-18
00:17 maumas wrote:
buna ir b4 toks 74kw 1.6 varikliai, tai cia jau EFI-lietuviskai "pilnas purskalas"...Pas b4 deforsuotas variklis su 8.9(!) suspaudimu, labai kantrus, tik letas...
2012-11-18
00:24 wrote:
pilnas purskalas butu MPFI - multiport fuel injection. EFI tik pasako, kad tai yra elektroninis kuro ipurskimas.. mono irgi yra elektroninis.. mono pas mus vadinamas TBI - throttle body injection
kaip ponuliui patogiau-kiekvienam cilidrui po purkstuka=pilnas ipurskimas, cia LT toks supratimas, nes buna dar ir monikai(nemegstamas), mechaniniai jetronicai...O USA dar ir kazkoks sekvencinis, nesupratau kaip jis veikia pilnai is en aprasymo...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
maumas
7656 / 0
2012-11-18 00:32
2012-11-18
00:23 wrote:
cia kaip guolis 5?? 1, 4 ir 100kw ar kiek..kad kazkada toki imt norejom, pasiule 1, 4 benza..eikit jus na, ,, ,, :lol::lol::lol: su tokiu gaidziu varikliu vazinet, bet kai pasake kw mums "stalciai" atsidare:lol: nebepamenu kiek ten buvo..100kw jei ne daugiau net
2012-11-18
00:26 wrote:
ne, ten jau yra TSI - kompresorius su turbokompresorium. ir kogero tiesioginis benzino ipurskimas. kelios versijos to 1.4L yra.. nuo 90 iki 125kW atrodo.
2012-11-18
00:28 wrote:
bet man zinai kaimo jurgiui..jega pagal kubatura matuoji..:lol: pasiule 1, 4...:lol:vos nepasiunciau as to pardavejo...kai pasake kiek jis kw turi...:lol: iskart bazaras baiges..
Kaip kazkas sake, "kilovatai masina parduoda, o niutonmetrai veza"Kas isto, kad kilvatai visi nuo 4500rpm, reikes smaugt pastoviai...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2012-11-18 00:32
2012-11-18
00:17 maumas wrote:
buna ir b4 toks 74kw 1.6 varikliai, tai cia jau EFI-lietuviskai "pilnas purskalas"...Pas b4 deforsuotas variklis su 8.9(!) suspaudimu, labai kantrus, tik letas...
2012-11-18
00:24 wrote:
pilnas purskalas butu MPFI - multiport fuel injection. EFI tik pasako, kad tai yra elektroninis kuro ipurskimas.. mono irgi yra elektroninis.. mono pas mus vadinamas TBI - throttle body injection
2012-11-18
00:29 maumas wrote:
kaip ponuliui patogiau-kiekvienam cilidrui po purkstuka=pilnas ipurskimas, cia LT toks supratimas, nes buna dar ir monikai(nemegstamas), mechaniniai jetronicai...O USA dar ir kazkoks sekvencinis, nesupratau kaip jis veikia pilnai is en aprasymo...
tai sekvencinis beveik visuose "pilnuose" eina
User
2012-11-18 00:32
2012-11-18
00:26 wrote:
ne, ten jau yra TSI - kompresorius su turbokompresorium. ir kogero tiesioginis benzino ipurskimas. kelios versijos to 1.4L yra.. nuo 90 iki 125kW atrodo.
2012-11-18
00:28 wrote:
bet man zinai kaimo jurgiui..jega pagal kubatura matuoji..:lol: pasiule 1, 4...:lol:vos nepasiunciau as to pardavejo...kai pasake kiek jis kw turi...:lol: iskart bazaras baiges..
2012-11-18
00:32 maumas wrote:
Kaip kazkas sake, "kilovatai masina parduoda, o niutonmetrai veza":lol:Kas isto, kad kilvatai visi nuo 4500rpm, reikes smaugt pastoviai...
as nieko pries smaugti be to tas TSI butent ir yra geras, nes jis is karto traukia. tam jam ir reikalingas kompresorius.. prie didesniu sukiu kompresorius atsijungia ir pucia tik turba
jo max Nm yra labai placioj juostoj - nuo 1800 iki 4500rpm
jo max Nm yra labai placioj juostoj - nuo 1800 iki 4500rpm
maumas
7656 / 0
2012-11-18 00:36
2012-11-18
00:28 wrote:
bet man zinai kaimo jurgiui..jega pagal kubatura matuoji..:lol: pasiule 1, 4...:lol:vos nepasiunciau as to pardavejo...kai pasake kiek jis kw turi...:lol: iskart bazaras baiges..
2012-11-18
00:32 maumas wrote:
Kaip kazkas sake, "kilovatai masina parduoda, o niutonmetrai veza":lol:Kas isto, kad kilvatai visi nuo 4500rpm, reikes smaugt pastoviai...
2012-11-18
00:32 wrote:
as nieko pries smaugti:thumbup: be to tas TSI butent ir yra geras, nes jis is karto traukia. tam jam ir reikalingas kompresorius.. prie didesniu sukiu kompresorius atsijungia ir pucia tik turba
jo max Nm yra labai placioj juostoj - nuo 1800 iki 4500rpm
jo max Nm yra labai placioj juostoj - nuo 1800 iki 4500rpm
Man patiktu kur prie 2k rpm butu koks 300NMIr deze atitinkama...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2012-11-18 00:36
2012-11-18
00:26 wrote:
ne, ten jau yra TSI - kompresorius su turbokompresorium. ir kogero tiesioginis benzino ipurskimas. kelios versijos to 1.4L yra.. nuo 90 iki 125kW atrodo.
2012-11-18
00:28 wrote:
bet man zinai kaimo jurgiui..jega pagal kubatura matuoji..:lol: pasiule 1, 4...:lol:vos nepasiunciau as to pardavejo...kai pasake kiek jis kw turi...:lol: iskart bazaras baiges..
2012-11-18
00:32 maumas wrote:
Kaip kazkas sake, "kilovatai masina parduoda, o niutonmetrai veza":lol:Kas isto, kad kilvatai visi nuo 4500rpm, reikes smaugt pastoviai...
nu ten idomiai gavos.. atvarem..norim guolio suzinot kaina, GTI 2, 0 benzino..tas ir sako o kam jums toks?? va yra 1, 4 litro..KA???? maniau pyzdavoja...kaip pencijai pasiule guoli su zigulio varikliu..cia 2008m imti norejom nauja isvis..va tokia ta istorija gavos.
User
2012-11-18 00:38
2012-11-18
00:32 maumas wrote:
Kaip kazkas sake, "kilovatai masina parduoda, o niutonmetrai veza":lol:Kas isto, kad kilvatai visi nuo 4500rpm, reikes smaugt pastoviai...
2012-11-18
00:32 wrote:
as nieko pries smaugti:thumbup: be to tas TSI butent ir yra geras, nes jis is karto traukia. tam jam ir reikalingas kompresorius.. prie didesniu sukiu kompresorius atsijungia ir pucia tik turba
jo max Nm yra labai placioj juostoj - nuo 1800 iki 4500rpm
jo max Nm yra labai placioj juostoj - nuo 1800 iki 4500rpm
2012-11-18
00:36 maumas wrote:
Man patiktu kur prie 2k rpm butu koks 300NM:lol:Ir deze atitinkama...
tau reiktu Tesla Roadster, ten yra 400Nm prie 0rpm
maumas
7656 / 0
2012-11-18 00:39
2012-11-18
00:32 wrote:
as nieko pries smaugti:thumbup: be to tas TSI butent ir yra geras, nes jis is karto traukia. tam jam ir reikalingas kompresorius.. prie didesniu sukiu kompresorius atsijungia ir pucia tik turba
jo max Nm yra labai placioj juostoj - nuo 1800 iki 4500rpm
jo max Nm yra labai placioj juostoj - nuo 1800 iki 4500rpm
2012-11-18
00:36 maumas wrote:
Man patiktu kur prie 2k rpm butu koks 300NM:lol:Ir deze atitinkama...
2012-11-18
00:38 wrote:
tau reiktu Tesla Roadster, ten yra 400Nm prie 0rpm:lol:
Nesu tikras, kad tiks, juk "neburzgia" atitinkamai
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2012-11-18 00:40
2012-11-18
00:36 maumas wrote:
Man patiktu kur prie 2k rpm butu koks 300NM:lol:Ir deze atitinkama...
2012-11-18
00:38 wrote:
tau reiktu Tesla Roadster, ten yra 400Nm prie 0rpm:lol:
2012-11-18
00:39 maumas wrote:
Nesu tikras, kad tiks, juk "neburzgia" atitinkamai:lol:
pasileisk irasa kokios M'kes tada
maumas
7656 / 0
2012-11-18 00:44
2012-11-18
00:38 wrote:
tau reiktu Tesla Roadster, ten yra 400Nm prie 0rpm:lol:
2012-11-18
00:39 maumas wrote:
Nesu tikras, kad tiks, juk "neburzgia" atitinkamai:lol:
2012-11-18
00:40 wrote:
pasileisk irasa kokios M'kes tada:lol:
Mano ausiai geriau "groja" daugialitrazis v8, bet cia tik norai....
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2012-11-18 00:49
2012-11-18
00:39 maumas wrote:
Nesu tikras, kad tiks, juk "neburzgia" atitinkamai:lol:
2012-11-18
00:40 wrote:
pasileisk irasa kokios M'kes tada:lol:
2012-11-18
00:44 maumas wrote:
Mano ausiai geriau "groja" daugialitrazis v8, bet cia tik norai....
jei taip ir toliau, galesim klausytis kaip dviracio lenciugas girgzdes..su tokiomis kuro kainomis..vel gfrysim i akmens amziu kai seniau masina buvo prabanga tureti apskritai..
User
2012-11-18 14:11
2012-11-18
00:03 maumas wrote:
pats turiu b4 tokia.Man irgi kazkada buvo smalsu, bet taip tiksliai ir niekur neradau kas ir kaip.Pvz 66kw ABT ir 85kw ABK varikliai skiriasi maitinimo sistemomis ir velenelio geometrija, matomai ir pas ceskia kazkas panasaus-juk nieko stebuklingo neisgalvosi.Gana retas varijantas, kazkam "parejus", tam 74kw variklyje, gali tekt paieskot, cia apie maitinima, blokas su viduriais turetu but standartinis...
2012-11-18
00:10 wrote:
A4 audese 1, 6 yra 74kw..kazkokios nesamones zodziu..kw tie patys, tik cia 1, 6 ten 2, 0.
2012-11-18
00:20 wrote:
viskas cia normalu. corolla 1.3l su 74kW eina. 66kW 2.0l varikliui yra labai mazai. konservatyvus dizainas - netikslus ipurskimas, ribotas isiurbimas/ismetimas, velenas tiunintas labiau zemiem sukiam, degimo kampas velyvas - pritaikytas blogesniam oktanui.. nemazai niuansu yra.
na ir kas is to 1.3 su 74kw tk vienam vazinet. didesni ratai ar pilnas ekipazas ir dusulys konkretus.
User
2012-11-18 19:38
2012-11-18
00:10 wrote:
A4 audese 1, 6 yra 74kw..kazkokios nesamones zodziu..kw tie patys, tik cia 1, 6 ten 2, 0.
2012-11-18
00:20 wrote:
viskas cia normalu. corolla 1.3l su 74kW eina. 66kW 2.0l varikliui yra labai mazai. konservatyvus dizainas - netikslus ipurskimas, ribotas isiurbimas/ismetimas, velenas tiunintas labiau zemiem sukiam, degimo kampas velyvas - pritaikytas blogesniam oktanui.. nemazai niuansu yra.
2012-11-18
14:11 wrote:
na ir kas is to 1.3 su 74kw tk vienam vazinet. didesni ratai ar pilnas ekipazas ir dusulys konkretus.
tai aisku, kad dusulys - juk tik 74kW, o Nm panasus kaip ir to 2.0L
User
2012-11-20 09:13
2012-11-18
00:20 wrote:
viskas cia normalu. corolla 1.3l su 74kW eina. 66kW 2.0l varikliui yra labai mazai. konservatyvus dizainas - netikslus ipurskimas, ribotas isiurbimas/ismetimas, velenas tiunintas labiau zemiem sukiam, degimo kampas velyvas - pritaikytas blogesniam oktanui.. nemazai niuansu yra.
2012-11-18
14:11 wrote:
na ir kas is to 1.3 su 74kw tk vienam vazinet. didesni ratai ar pilnas ekipazas ir dusulys konkretus.
2012-11-18
19:38 wrote:
tai aisku, kad dusulys - juk tik 74kW, o Nm panasus kaip ir to 2.0L
nemanau, kad panasus. vistiek 2.0ltr daro savo vaziuos maloniau.
User
2012-11-20 09:30
2012-11-18
14:11 wrote:
na ir kas is to 1.3 su 74kw tk vienam vazinet. didesni ratai ar pilnas ekipazas ir dusulys konkretus.
2012-11-18
19:38 wrote:
tai aisku, kad dusulys - juk tik 74kW, o Nm panasus kaip ir to 2.0L
2012-11-20
09:13 wrote:
nemanau, kad panasus. vistiek 2.0ltr daro savo vaziuos maloniau.
manyk ka nori - skaiciai nemeluoja. galia ne vien litraze, o kaip jie isnaudojami.. tas 1.3l yra 16v dohc, kai tas 2.0l 8v sohc. ir dar greiciausiai galva ne cross-flow ir suspaudimo laipsnis zemas.
kas is tu 2.0L jei jie yra neuzpildomi misiniu? o tas misinys kuris patenka i cilindra nera efektyviai isnaudojamas, del zemesnes kompresijos..
kas is tu 2.0L jei jie yra neuzpildomi misiniu? o tas misinys kuris patenka i cilindra nera efektyviai isnaudojamas, del zemesnes kompresijos..
User
2012-11-20 11:52
2012-11-18
19:38 wrote:
tai aisku, kad dusulys - juk tik 74kW, o Nm panasus kaip ir to 2.0L
2012-11-20
09:13 wrote:
nemanau, kad panasus. vistiek 2.0ltr daro savo vaziuos maloniau.
2012-11-20
09:30 wrote:
manyk ka nori - skaiciai nemeluoja. galia ne vien litraze, o kaip jie isnaudojami.. tas 1.3l yra 16v dohc, kai tas 2.0l 8v sohc. ir dar greiciausiai galva ne cross-flow ir suspaudimo laipsnis zemas.
kas is tu 2.0L jei jie yra neuzpildomi misiniu? o tas misinys kuris patenka i cilindra nera efektyviai isnaudojamas, del zemesnes kompresijos..
kas is tu 2.0L jei jie yra neuzpildomi misiniu? o tas misinys kuris patenka i cilindra nera efektyviai isnaudojamas, del zemesnes kompresijos..
132nm pas ta 1.3ltr, 2.0ltr 148nm bet prie 3k rpm o ne kaip japoskej nuo 4k cia ir yra skirtumas del litrazo. vaziuota ne karta su tom japoskem ispudzio nepaliko nebent vienas vaziuoji, kuro sanaudos irgi nestebuklai kol nespaudi gal ir px dar, bet kai per visus galus uzia nu nx nebutu japoskes ar jei 10 metu ar 20 tas pats.
maumas
7656 / 0
2012-11-20 18:02
nera ko gincytis del senu tarataikuAs tai zinau viena, kad ikrites is savo senele b4 2.0 66kw, drasiai galiu nulekt is Taurages i Kauna ir atgal, ir nesijausiu kaip is kavamales islindes, kas butu su kokiu coltu pralekus ar corola.Vien todel, kad beske sunkesne ilgesne ir, kalbekit kaip norit, bet pas ja vistiek du litrai, plius geresne garso izoliacija.Nesu japonu mazalirazkiu turejes, bet esu buves keleiviu, tai nekoks ispudis, audzelka geriau...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2012-11-20 18:09
2012-11-20
18:02 maumas wrote:
nera ko gincytis del senu tarataiku:beer:As tai zinau viena, kad ikrites is savo senele b4 2.0 66kw, drasiai galiu nulekt is Taurages i Kauna ir atgal, ir nesijausiu kaip is kavamales islindes, kas butu su kokiu coltu pralekus ar corola.Vien todel, kad beske sunkesne ilgesne ir, kalbekit kaip norit, bet pas ja vistiek du litrai, plius geresne garso izoliacija.Nesu japonu mazalirazkiu turejes, bet esu buves keleiviu, tai nekoks ispudis, audzelka geriau...
geras aparatas..kazkada pats toki vairavau 4 metus..dabar toks klausimas iskilo, AUDI 80 BULKOS duru rankena kur is lauko puses buna, ji tokia pati kaip C4 aude ar ne??isvaizda tai maciau ne karta, lyg ir vienoda..bet vidumi kaip yra..ar kokios A4 audes..
User
User
2014-03-10 16:03
sveiki na tai moderatoriai toliau parasom ka nors idomaus siaip golf priekio dar reikia viso melynos spalvos bet juk moderatoriai nesikisi ir netrina nieko tik va mano nic jau prisijunge
trumpai tariant reik priekio vilnius aplinkiniai rajonai : ) 860491591
kas norit idet nemokamus skelbimus fotkinat tel numeri ir dedat kur yra foto kur nr rasot bet koki ir autogidas dainuoja adminai tada
trumpai tariant reik priekio vilnius aplinkiniai rajonai : ) 860491591
kas norit idet nemokamus skelbimus fotkinat tel numeri ir dedat kur yra foto kur nr rasot bet koki ir autogidas dainuoja adminai tada
Your message |
|