User
2015-08-08 00:34
Jau buvau apsisprendes pirkti b6 bet galvoju jog a6 daug komfortiskesnis. Ar labai skirtusi islaikymas? kalbu apie ekonomiskus dyzelius ( 1, 9 ir 2.0).
User
2015-08-08 09:25
2, 0 nera ekonomiskas cia pasakos tik zmoniu ir gamintoju realiai sanaudos ~7-7, 5 ramiai vazinejant su DSG, mechanine nesiskiria niekuom galima teigti apie 1, 9 turejo kaimynes dukra nusipirkusi, na vaziuoja iki siolei jau 4 metai bet vaziuoja i metus gal 5000km, tai nieko apie ja negaliu pasakyti, a4 aisku kietesne bus ir kiek mazesne viduj, bet as rinkciausi a4 del pakabos tvirtesnes ir gal kazkiek man isvaizda geresne, bet zinoma a4 tik universalo kebulu.
User
2015-08-08 09:27
teigianties kad vaziuokle ta pati, galiu pasakyti kad svoris automobilio mazesnis leidzia su ta vaziuokle vaziuoti daug toliau.
maumas
7658 / 0
2015-08-08 10:43
2015-08-08
09:25 wrote:
2, 0 nera ekonomiskas cia pasakos tik zmoniu ir gamintoju realiai sanaudos ~7-7, 5 ramiai vazinejant su DSG, mechanine nesiskiria niekuom galima teigti apie 1, 9 turejo kaimynes dukra nusipirkusi, na vaziuoja iki siolei jau 4 metai bet vaziuoja i metus gal 5000km, tai nieko apie ja negaliu pasakyti, a4 aisku kietesne bus ir kiek mazesne viduj, bet as rinkciausi a4 del pakabos tvirtesnes ir gal kazkiek man isvaizda geresne, bet zinoma a4 tik universalo kebulu.
turiu toki 2.0tdi 16v 103kw pompaduza.Taiva, man sanaudos yra beveik tokios, kokios deklaruojamos viesai internete.Tai yra vidurkis 5.4-5.6.Po didelius miestus nesimalu.Uzmiestyje naudoju cruise control, nes labai lengva nejauciant paspaust iki 140 laisvai to nepastebint.Uz toki virsijima daug duoda "premiju"
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2015-08-08 11:51
A4 geriau atrodo, tiesa. Cia tuebut reik pavaziuot kad ivertint kuri labiau patinka bet pasilieku prie b6 avant. O pvz 1, 9tdi 96kw yra kaip ir geriausias variantas, bet maciau jog yra ir 2002-2004 metu sito variklio. Taigi klausimas ar jie kuom skirias ?
maumas
7658 / 0
2015-08-08 14:13
2015-08-08
11:51 wrote:
A4 geriau atrodo, tiesa. Cia tuebut reik pavaziuot kad ivertint kuri labiau patinka :D bet pasilieku prie b6 avant. O pvz 1, 9tdi 96kw yra kaip ir geriausias variantas, bet maciau jog yra ir 2002-2004 metu sito variklio. Taigi klausimas ar jie kuom skirias ?
PD serijos varikliu buvo su bosch ir siemens purkstukais.Tad, tikriausiai skiriasi.Perkant reikia ziuret i kodus, nes siemens yra brangus, neremontuojami ir ne tokie ilgaamziai kaip bosch.Kkazkur maciau lentele su kodais ir paaiskinimais, kokia kuri aparatura ideta.Paguglink, gal rasi.BKD tikrai su bosch, nes pas mane toks
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2015-08-08 14:57
Kiek zinau tai 1.9 96kw yra bosch? O 2.0 125kw yra siemens? ar cia klystu?
User
2015-08-08 14:58
Ir dar tie 2.0 eina tik pas b7 su siemensais, b6 tokio variklio negirdejas
maumas
7658 / 0
2015-08-08 15:03
2015-08-08
14:57 wrote:
Kiek zinau tai 1.9 96kw yra bosch? O 2.0 125kw yra siemens? ar cia klystu?
neprisimenu ir dabar neberandu kodu2.0tdi 125 kw yra su dpf tai tikrai, apie purkstukus nieko negaliu pasakyt
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2015-08-08 15:15
Del purkstuku 2, 0 TDI, tai galiu pasidalinti tokia info pagal varikliu kodus:
2.0tdi varikliai su Siemens purkstukais: BKP, BMA, BVE, BWV, BMR, BUZ, BRD, BVA, BMN.
2.0tdi varikliai su Bocsh purkstukais: AZV, BKD, BRE, BUG, BUF, BNA, BRF, BLB, BVG, BMM.
Buvo varikliai su dvieju tipu tepalo siurbliais, paprastais kaip 1.9tdi ir dideliais, kurie buvo varomi grandine, ir sugenda, nes plasmasiniai itempejai nudyla.
2.0tdi varikliai su dideliu tepalo siurbliu: BPW, BLB, BRE, BNA, BRF, BKP, BMA, BMP, BHW, BRD, BPW, BNP.
2.0tdi pd tai patobulintas 1.9tdi 96kw. Didesni stumokliai, 16v, greito uzvedimo sistema ir t.t.
2.0tdi varikliai su Siemens purkstukais: BKP, BMA, BVE, BWV, BMR, BUZ, BRD, BVA, BMN.
2.0tdi varikliai su Bocsh purkstukais: AZV, BKD, BRE, BUG, BUF, BNA, BRF, BLB, BVG, BMM.
Buvo varikliai su dvieju tipu tepalo siurbliais, paprastais kaip 1.9tdi ir dideliais, kurie buvo varomi grandine, ir sugenda, nes plasmasiniai itempejai nudyla.
2.0tdi varikliai su dideliu tepalo siurbliu: BPW, BLB, BRE, BNA, BRF, BKP, BMA, BMP, BHW, BRD, BPW, BNP.
2.0tdi pd tai patobulintas 1.9tdi 96kw. Didesni stumokliai, 16v, greito uzvedimo sistema ir t.t.
maumas
7658 / 0
2015-08-08 15:20
2015-08-08
15:15 wrote:
Del purkstuku 2, 0 TDI, tai galiu pasidalinti tokia info pagal varikliu kodus:
2.0tdi varikliai su Siemens purkstukais: BKP, BMA, BVE, BWV, BMR, BUZ, BRD, BVA, BMN.
2.0tdi varikliai su Bocsh purkstukais: AZV, BKD, BRE, BUG, BUF, BNA, BRF, BLB, BVG, BMM.
Buvo varikliai su dvieju tipu tepalo siurbliais, paprastais kaip 1.9tdi ir dideliais, kurie buvo varomi grandine, ir sugenda, nes plasmasiniai itempejai nudyla.
2.0tdi varikliai su dideliu tepalo siurbliu: BPW, BLB, BRE, BNA, BRF, BKP, BMA, BMP, BHW, BRD, BPW, BNP.
2.0tdi pd tai patobulintas 1.9tdi 96kw. Didesni stumokliai, 16v, greito uzvedimo sistema ir t.t. :)
2.0tdi varikliai su Siemens purkstukais: BKP, BMA, BVE, BWV, BMR, BUZ, BRD, BVA, BMN.
2.0tdi varikliai su Bocsh purkstukais: AZV, BKD, BRE, BUG, BUF, BNA, BRF, BLB, BVG, BMM.
Buvo varikliai su dvieju tipu tepalo siurbliais, paprastais kaip 1.9tdi ir dideliais, kurie buvo varomi grandine, ir sugenda, nes plasmasiniai itempejai nudyla.
2.0tdi varikliai su dideliu tepalo siurbliu: BPW, BLB, BRE, BNA, BRF, BKP, BMA, BMP, BHW, BRD, BPW, BNP.
2.0tdi pd tai patobulintas 1.9tdi 96kw. Didesni stumokliai, 16v, greito uzvedimo sistema ir t.t. :)
sita posta reikia ant sienos viesai uzrasyt!
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2015-08-08 15:35
Malonu, kad cia yra protingu zmoniu, kurie teigiamai ivertina pastangas
Dar galiu prideti, kad dideli tepalo siurbli galima perdaryti, kad butu varomas kumpliaraciais ir kaip problemos del grandines nebera, bet viskas kainuoja... Sekmes besirenkant gerus variantus
Dar galiu prideti, kad dideli tepalo siurbli galima perdaryti, kad butu varomas kumpliaraciais ir kaip problemos del grandines nebera, bet viskas kainuoja... Sekmes besirenkant gerus variantus
User
2015-08-08 15:50
Geriausi 2.0tdi mano nuomuone tai AZV (tai pats pirmasis 2.0tdi 100kw) ir BKD: bocsh purkstukai, tepalo siurblys kaip 1.9tdi ir be DPF
maumas
7658 / 0
2015-08-08 16:06
2015-08-08
15:50 wrote:
Geriausi 2.0tdi mano nuomuone tai AZV (tai pats pirmasis 2.0tdi 100kw) ir BKD: bocsh purkstukai, tepalo siurblys kaip 1.9tdi ir be DPF :)
bkd turi viena nesamone-masinai jau 11metu, o nera ka tvarkytLaukiu isitempes
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2015-08-08 17:26
2015-08-08
09:25 wrote:
2, 0 nera ekonomiskas cia pasakos tik zmoniu ir gamintoju realiai sanaudos ~7-7, 5 ramiai vazinejant su DSG, mechanine nesiskiria niekuom galima teigti apie 1, 9 turejo kaimynes dukra nusipirkusi, na vaziuoja iki siolei jau 4 metai bet vaziuoja i metus gal 5000km, tai nieko apie ja negaliu pasakyti, a4 aisku kietesne bus ir kiek mazesne viduj, bet as rinkciausi a4 del pakabos tvirtesnes ir gal kazkiek man isvaizda geresne, bet zinoma a4 tik universalo kebulu.
2015-08-08
10:43 maumas wrote:
turiu toki 2.0tdi 16v 103kw pompaduza.Taiva, man sanaudos yra beveik tokios, kokios deklaruojamos viesai internete.Tai yra vidurkis 5.4-5.6.Po didelius miestus nesimalu.Uzmiestyje naudoju cruise control, nes labai lengva nejauciant paspaust iki 140 laisvai to nepastebint.Uz toki virsijima daug duoda "premiju":lol:
na nezinau draugas kuris vilniuje gyvena ir gryzdamas magistrale pas tevus naudojasi cruise control tai jo passat 2012 2.0 103kw +DSG 6 pavaru, naudoja 6 litrus iki 130 vaziuojant, mieste visus 8 ima
maumas
7658 / 0
2015-08-08 17:56
2015-08-08
09:25 wrote:
2, 0 nera ekonomiskas cia pasakos tik zmoniu ir gamintoju realiai sanaudos ~7-7, 5 ramiai vazinejant su DSG, mechanine nesiskiria niekuom galima teigti apie 1, 9 turejo kaimynes dukra nusipirkusi, na vaziuoja iki siolei jau 4 metai bet vaziuoja i metus gal 5000km, tai nieko apie ja negaliu pasakyti, a4 aisku kietesne bus ir kiek mazesne viduj, bet as rinkciausi a4 del pakabos tvirtesnes ir gal kazkiek man isvaizda geresne, bet zinoma a4 tik universalo kebulu.
2015-08-08
10:43 maumas wrote:
turiu toki 2.0tdi 16v 103kw pompaduza.Taiva, man sanaudos yra beveik tokios, kokios deklaruojamos viesai internete.Tai yra vidurkis 5.4-5.6.Po didelius miestus nesimalu.Uzmiestyje naudoju cruise control, nes labai lengva nejauciant paspaust iki 140 laisvai to nepastebint.Uz toki virsijima daug duoda "premiju":lol:
2015-08-08
17:26 wrote:
na nezinau draugas kuris vilniuje gyvena ir gryzdamas magistrale pas tevus naudojasi cruise control tai jo passat 2012 2.0 103kw +DSG 6 pavaru, naudoja 6 litrus iki 130 vaziuojant, mieste visus 8 ima
130?As vazineju iki 100 penkta pav.Ppasatas uz a3 8p gal didesne masina?
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2015-08-08 22:28
2015-08-08
10:43 maumas wrote:
turiu toki 2.0tdi 16v 103kw pompaduza.Taiva, man sanaudos yra beveik tokios, kokios deklaruojamos viesai internete.Tai yra vidurkis 5.4-5.6.Po didelius miestus nesimalu.Uzmiestyje naudoju cruise control, nes labai lengva nejauciant paspaust iki 140 laisvai to nepastebint.Uz toki virsijima daug duoda "premiju":lol:
2015-08-08
17:26 wrote:
na nezinau draugas kuris vilniuje gyvena ir gryzdamas magistrale pas tevus naudojasi cruise control tai jo passat 2012 2.0 103kw +DSG 6 pavaru, naudoja 6 litrus iki 130 vaziuojant, mieste visus 8 ima
2015-08-08
17:56 maumas wrote:
130?As vazineju iki 100 penkta pav.Ppasatas uz a3 8p gal didesne masina?
ten common railas jau stovi regis nebe PD variklis. Gal a3 ir ima maziau bet svoris jos gal 100kg mazesnis, nemanau kad cia 2 litru beveik skirtumas. ne 130 o 103 juk parasiau aiskiai, plius 6 pav dsg ale turetu taupyti, o ne velnio netaupo. Panasiai zmogeliui su bluemotion passatu b6 buvo gamintojas ten vapse ant oro deklaruoja sanaudas o reliai ima apie 5, 5-6... tai nusivyles zmogus buvo situo auto tai pradejo ziuretis i rimtesni matora nes sanaudos netaip stipriai ir skirsis o ir paspaust gales ant lenkimo, nes tas bluemotion tai kai ssenieji sdii nichuja netraukia
User
2015-11-15 19:11
2015-08-08
17:26 wrote:
na nezinau draugas kuris vilniuje gyvena ir gryzdamas magistrale pas tevus naudojasi cruise control tai jo passat 2012 2.0 103kw +DSG 6 pavaru, naudoja 6 litrus iki 130 vaziuojant, mieste visus 8 ima
2015-08-08
17:56 maumas wrote:
130?As vazineju iki 100 penkta pav.Ppasatas uz a3 8p gal didesne masina?
2015-08-08
22:28 wrote:
ten common railas jau stovi regis nebe PD variklis. Gal a3 ir ima maziau bet svoris jos gal 100kg mazesnis, nemanau kad cia 2 litru beveik skirtumas. ne 130 o 103 juk parasiau aiskiai, plius 6 pav dsg ale turetu taupyti, o ne velnio netaupo. Panasiai zmogeliui su bluemotion passatu b6 buvo gamintojas ten vapse ant oro deklaruoja sanaudas o reliai ima apie 5, 5-6... tai nusivyles zmogus buvo situo auto tai pradejo ziuretis i rimtesni matora nes sanaudos netaip stipriai ir skirsis o ir paspaust gales ant lenkimo, nes tas bluemotion tai kai ssenieji sdii nichuja netraukia
Passat b6 2006m 2.0l tdi. Automatas. Kas ka gali pasakyt apie variklius? Ir seip kaip masina....
Your message |
|