User
2010-09-03 17:17
Sveiki, patarkite kurią mašiną geriau pirkti, tai mano pirmoji mašina. Passat b5 nuo 01 iki 15000, o a4 nuo 99 iki 01 iki 13000~. Iš anksto visiems ačiū už patarimus, esu ŽALIAS, tad nepeikit.
User
2010-09-03 17:32
geriausiai butu toyota avensis- nematytum vargo.
User
2010-09-03 17:33
tau benzas ar dyzelis labiau prie sirdies, ,, motorai tokie pat :} berods , ,, tik ka kebulo linijos skiresi , ,, ,
User
2010-09-03 22:27
2010-09-03
17:33 wrote:
tau benzas ar dyzelis labiau prie sirdies, ,, motorai tokie pat :} berods , ,, tik ka kebulo linijos skiresi , ,, ,
Aš noriu dyzelio. Pasato 96kw, o a4 81kw.
User
2010-09-03 22:52
kiek km zadi per metus nuvaziuot?
User
2010-09-04 17:27
Apie 10 000km.
User
2010-09-05 12:47
tai kam tau tas dyzelis? tiksliai kad neapsimoka...
User
2010-09-05 15:51
2010-09-05
12:47 wrote:
tai kam tau tas dyzelis? tiksliai kad neapsimoka...
Nes dyzelio už dyką gausiu.
User
2010-09-05 17:29
nu tai normali rida, o paskaiciuok kiek ant benzo gausis pinigu. dyzelis pigiau, ypac kai gera nuperki.
User
2010-09-06 10:03
ka reiskia neapsimoka? nusisnekejai biski.....Dyzelis bet kuriuo atveju apsimoka, o jei maziau ir wazines tai maziau ir twarkyt reikes.
User
2010-09-09 23:00
2010-09-06
10:03 wrote:
ka reiskia neapsimoka? nusisnekejai biski.....Dyzelis bet kuriuo atveju apsimoka, o jei maziau ir wazines tai maziau ir twarkyt reikes.
MAZEU VAZIUOSI MAZEU TVARKYSI , ,, CIA GERAS , JAUCIU NIEKAS TO DAR NEZINOJO
User
2010-09-10 09:31
Nu tai as atsakiau i giedriaus teigini, ko cia zvengi... Jei mazai vazinesi tai turiu omeny ir benzo ir dyzelio eksploatacija bus tokia pati, bet jei per metus po 50k praminsi nu tai saliuroj automatiskai daugiau iseis keisti, filtrai, tepalai... Nu is tawo pasirinkimu tai passat gal geriau, ji minkstesne daug uz ta bulka, vietos zymiai daugiau, bagazine didele.
User
2010-09-10 12:48
nu jo cia labai panasios masinos jai nori daugiau vietos tai pasata imk o jai dydis nesvarbu tada imk ta kuri tau labiau patinka nieko cia nepralosi ar viena ar kita varijanta pasiemes
User
2010-09-10 12:55
jei būtų mano pirma mašina imčiau a4, vien todėl, kad pigesnė, nes normaliai nepavažinėsi , norėsi ratus prasukt, pasidraskyt ir pan. o poto taisyt reikės. nu nežinau išvis imčiau pigesne mašiną. bet iš kitos pusės visi nori pirmos mašinos geresnės. sekmės
User
2010-09-10 13:35
2010-09-06
10:03 wrote:
ka reiskia neapsimoka? nusisnekejai biski.....Dyzelis bet kuriuo atveju apsimoka, o jei maziau ir wazines tai maziau ir twarkyt reikes.
2010-09-09
23:00 wrote:
MAZEU VAZIUOSI MAZEU TVARKYSI , ,, CIA GERAS , JAUCIU NIEKAS TO DAR NEZINOJO:D:D:D
Cia tas pasakymas negalioja opeliui, jis kaip puva pastatytas taip puva ir tvarkyti reikia nors ir nevaziuoji
User
2010-09-10 13:59
esu panašiių dalykų girdėjęs, bet ne apie opelius.
User
2010-09-10 18:42
nu mano opelis per 5 metus supuvo visiskai. Bet esu turejes bmw 325 kregzde, tai ta ir panasiai rudijo , gal siek tiek maziau, o civikas tai isvis rudziu maisas buvo. Taip kad cia reta kuri mazai rudija.
User
2010-09-11 11:08
na tai bent buna ka vasara veikt paspakliuoji biski ir vel gerai. nebent opelis tai gali taip suput per ziema kad nebebus ant ko spakliuot hondu arku ir kartais nebelieka po ziemos
User
2010-09-11 11:16
As tai imciau gera 525TDS ir dar daug pinigu liktu ant remonto geriau gal butu 530d bet ten lievos saliarkos pripylus nekaip gali baigtis greit. Arba Avensis ir labai gera."Mazda 6" 2.0d ir neblogas variantas. pagal skoni cia. A4 tikrai nepatarciau. nieko is ju gero. geriau jau A6 1.9tdi tada. Passat kaip passat tik, kad su tom galingiausiom dizelinem versijom irgi gali but problemu jei biski padrosi. O su visais kitais visokiais TDCI ir panasiais varikliais ilgai su lievesne saliarka gali nevaziuot
User
2010-09-18 08:20
2010-09-06
10:03 wrote:
ka reiskia neapsimoka? nusisnekejai biski.....Dyzelis bet kuriuo atveju apsimoka, o jei maziau ir wazines tai maziau ir twarkyt reikes.
2010-09-09
23:00 wrote:
MAZEU VAZIUOSI MAZEU TVARKYSI , ,, CIA GERAS , JAUCIU NIEKAS TO DAR NEZINOJO:D:D:D
2010-09-10
13:35 wrote:
Cia tas pasakymas negalioja opeliui, jis kaip puva pastatytas taip puva ir tvarkyti reikia nors ir nevaziuoji:D
simuk , ,, PABUSK , ,, nebevairuok asconu ir senu kadet ar omega , ,, , seip tai opel markes auto nuo 1996m cinkuotos , ,, tai kam cia rasai savo nuomone jai ji prasilenke su realybe , ,, ir opel vaziuokle zbj , , manau retas papriestaraus , nebent neturejas , ,,
User
2011-09-01 23:34
Na ir prajuokino kad opelis cinkuotas Iseinu vakare i lauka, tylu... Tik girdziu kaip tyliai rudija opelis As neimciau jokios masinos su aliuminine pakaba, servisai, servisai servisai...
User
2011-09-01 23:49
2011-09-01
23:34 wrote:
Na ir prajuokino kad opelis cinkuotas :lol: Iseinu vakare i lauka, tylu... Tik girdziu kaip tyliai rudija opelis :lol: As neimciau jokios masinos su aliuminine pakaba, servisai, servisai servisai... :smoke:
Nuo 98 astros, zafiros dengtos medziagom...tarp visu tos klases masinu turejo geriausia apsauga nuo korozijos.
O del aliumines vaziuokles, nuo 2000 pagrinde eina su aliumine ir iki siol, prie ko dar prisijunge ir galine aliumine vaziuokle, bendroje sumoje turinti iki 20 svirciu.
O del aliumines vaziuokles, nuo 2000 pagrinde eina su aliumine ir iki siol, prie ko dar prisijunge ir galine aliumine vaziuokle, bendroje sumoje turinti iki 20 svirciu.
User
2011-09-01 23:51
2011-09-01
23:34 wrote:
Na ir prajuokino kad opelis cinkuotas :lol: Iseinu vakare i lauka, tylu... Tik girdziu kaip tyliai rudija opelis :lol: As neimciau jokios masinos su aliuminine pakaba, servisai, servisai servisai... :smoke:
matos, kad esi atsilikes nuo pasaulio, taip tie kadetai asconos ar dar kokie senoliai puva(nors buvo ir isimciu), bet nauji opeliai maziau rudyja uz tas numyletas audines ir volksvagenus, kurie seniau buvo gaminami su tikrai gera antikorozine danga
ayto
109 / 0
2011-09-01 23:54
2011-09-01
23:34 wrote:
Na ir prajuokino kad opelis cinkuotas :lol: Iseinu vakare i lauka, tylu... Tik girdziu kaip tyliai rudija opelis :lol: As neimciau jokios masinos su aliuminine pakaba, servisai, servisai servisai... :smoke:
Va cia tai matosi, kad zmogus preitam simtmetyj gyvena , teliko bei ziniu neziurejas ir nieko neskaites apie opely taip kalbedamas, gerai kad nors pries miega kas prajuokino
User
2011-09-01 23:55
2010-09-10
18:42 wrote:
nu mano opelis per 5 metus supuvo visiskai. Bet esu turejes bmw 325 kregzde, tai ta ir panasiai rudijo , gal siek tiek maziau, o civikas tai isvis rudziu maisas buvo. Taip kad cia reta kuri mazai rudija.
betai 325 bent vaziavo tj ne opelis ir ne civicas :P
User
2011-09-02 08:47
Neismaniuju demesiui aliumine vaziuokle nuo 2000m kaip ir minejo yra dedama beveik visose auto. Kodel??? todel kad ji gerokai lengvesne uz pliena, to pasekoje ir valdymas astreja ir lengveja. Aliumas neturi nieko bendro su ''byrejimu'' koki jus cia vadinat. bijot kaip durniukai to aliuminio nuo tu laiku kai valgyklose saukstai budavo sriuba maisant sulinkdavo. Cia ne grynas aliumas, maisytas lydinys. Masina vaziuoja ant gumu ir sarnyru, kuriu sandara nelabai skiriasi nuo tos vaziuokles kuri buwo pas plienine, tai prie ko cia tas aliuminis???? byra waziuokle ne del aliumo o del konstrukcijos ir vaziavimo budo.
User
2011-09-02 10:54
visiskai taisingai, o tai dar atsiranda tokiu kur sako kad aliuminine vaziuokle luzineja
User
2011-09-02 11:15
2011-09-02
08:47 wrote:
Neismaniuju demesiui:director: aliumine vaziuokle nuo 2000m kaip ir minejo yra dedama beveik visose auto. Kodel??? todel kad ji gerokai lengvesne uz pliena, to pasekoje ir valdymas astreja ir lengveja. Aliumas neturi nieko bendro su ''byrejimu'' koki jus cia vadinat. bijot kaip durniukai to aliuminio nuo tu laiku kai valgyklose saukstai budavo sriuba maisant sulinkdavo. Cia ne grynas aliumas, maisytas lydinys. Masina vaziuoja ant gumu ir sarnyru, kuriu sandara nelabai skiriasi nuo tos vaziuokles kuri buwo pas plienine, tai prie ko cia tas aliuminis???? byra waziuokle ne del aliumo o del konstrukcijos ir vaziavimo budo.
teisingai
naudingas
4243 / 0
2011-09-02 11:29
man juokas ima kad pas citroena lydytas gelezis kuris pasiduoda virinimui reiskia dar ne spyzius, dar storesnes sakes nei tos jusu aliuminines
naudingas
4243 / 0
2011-09-02 11:51
o siaip yra pati geriausia vaziukle plienine visi mersai naudoja labai gera plienine vaziuokle ir kurkas geresne negu kaip kazkaidaise 3golfui sulankciau sake.geras ir svorio ir tvirtumo santykis.paprasciausiai tvirto plieno gamybos kastai kartais buna pats brangiausias dalykas
User
2011-09-02 12:01
2011-09-02
11:51 naudingas wrote:
o siaip yra pati geriausia vaziukle plienine visi mersai naudoja labai gera plienine vaziuokle ir kurkas geresne negu kaip kazkaidaise 3golfui sulankciau sake.geras ir svorio ir tvirtumo santykis.paprasciausiai tvirto plieno gamybos kastai kartais buna pats brangiausias dalykas
Apsiviesti pries rasant reiktu, pas mersus aliumine vaziuokle dar nuo banginio laiku prasidejo, ir ejo i puse leistu modeliu.
User
2011-09-02 12:08
tai cia visai kitas reikalas, as ir i posuki buvau kazkada nepataikes ir i bordiura ipisau nu tai irgi sulinko tada sake
naudingas
4243 / 0
2011-09-02 12:12
na pas w210 ir w168 plienine .kiek grioviu w210 ragavo bardiura net sulauziau syki ir nieko.tai tas gal naujesnis nuo 98 metu s klase ir aliumine vaziuokle nes jis uz senaji s yra lengvesnis , o senasis ejo tanko principu viskas kuo sunkiau stiklo paketai ir tt
User
2011-09-02 12:17
2011-09-02
12:12 naudingas wrote:
na pas w210 ir w168 plienine .kiek grioviu w210 ragavo bardiura net sulauziau syki ir nieko.tai tas gal naujesnis nuo 98 metu s klase ir aliumine vaziuokle nes jis uz senaji s yra lengvesnis , o senasis ejo tanko principu viskas kuo sunkiau stiklo paketai ir tt
Banginis w140, zinai toki? ten aliumine, C klase nuo 2000m zinai?aliumine vaziuokle..ir galeciau dar vardint ir vardint.Pasidomek pirma pries rasant.
Antra geriau links viena sake, nei keliaus geometrija ar traversas velniop
Antra geriau links viena sake, nei keliaus geometrija ar traversas velniop
naudingas
4243 / 0
naudingas
4243 / 0
naudingas
4243 / 0
User
2011-09-02 13:53
panasiau i sarnyra bbio formos.. stabilizatoriaus trauke apacoj kampe.
kad stabilizatoriu as nlb esu mates aliumininiu, nes jie ir taip mazi ir nesunkus. pagrindine priezastis del ko naudoja aliuma ir yra svoris. kuo lengvesne masina tuo maziau kuro ji naudos. ir trauka aisku geresne.
o, kad aliuminines vaziuokles yra blogis tai nesutinku.. konstrukcija problematiska buna.. bet jei audines tie 4 "sarnyrai" butu tokio pacio dizaino kaip ir aliumininiai, tik is plieno, jie gestu taip pat greitai.
kad stabilizatoriu as nlb esu mates aliumininiu, nes jie ir taip mazi ir nesunkus. pagrindine priezastis del ko naudoja aliuma ir yra svoris. kuo lengvesne masina tuo maziau kuro ji naudos. ir trauka aisku geresne.
o, kad aliuminines vaziuokles yra blogis tai nesutinku.. konstrukcija problematiska buna.. bet jei audines tie 4 "sarnyrai" butu tokio pacio dizaino kaip ir aliumininiai, tik is plieno, jie gestu taip pat greitai.
User
User
2011-09-02 13:54
bent jau tavo foto..
User
2011-09-02 13:57
Ne nu tu idomus zmogus, nebus viskas is aliuminio, dedamos dalys, kurios turi buti aliumines, sneki apie pliena, o pasirodo ir aliumines naudoja Naujesniuose tas pats, w203 naudoja pagrinde aliumini, bet nuo to masina netampa prastesne, ar maziau patvari.
Naujuose modeliuose imsis naudoti perdirbta pliena, maziau kainuoja, tvirtas ir lengvas.
Naujuose modeliuose imsis naudoti perdirbta pliena, maziau kainuoja, tvirtas ir lengvas.
naudingas
4243 / 0
naudingas
4243 / 0
2011-09-02 14:08
2011-09-02
13:54 wrote:
bent jau tavo foto..
remas pagal mane sidabrine spalva nudazytas
User
User
2011-09-02 14:13
2011-09-02
13:54 wrote:
bent jau tavo foto..
2011-09-02
14:08 naudingas wrote:
remas pagal mane sidabrine spalva nudazytas
Daug kur taupant svori, traversai aliuminiai naudoti
naudingas
4243 / 0
2011-09-02 14:17
2011-09-02
13:54 wrote:
bent jau tavo foto..
2011-09-02
14:08 naudingas wrote:
remas pagal mane sidabrine spalva nudazytas
2011-09-02
14:13 wrote:
Daug kur taupant svori, traversai aliuminiai naudoti
gali but bet laikancioji sake gale pas w220 ne aliumine .o pas sita w140 ir prieki ne aliumine vat ka noriu pasakyt
User
2011-09-02 14:18
2011-09-02
13:54 wrote:
bent jau tavo foto..
2011-09-02
14:08 naudingas wrote:
remas pagal mane sidabrine spalva nudazytas
ne, aliuminis, paziurek i liejinio formas - virsuj kampe trikampiai islieti uz tos vietos kur montuojasi sarnyras. aliuminiui tai duoda tvirtuma. plienui tokie sutvirtinimai nereikalingi.
User
2011-09-02 14:26
pas mane priekyje abi sakes aliuminines.. buvo bedu su gumom, bet tik todel, kad masinai jau 11 metu.. susidejau geras gumas ir ramu.
o gumos plieninese irgi suyra.. labiausiai amerikietiskose masinose.. pvz Buick Century, Chevy Impala ir kiti tos pacios vaziuokles. ta guma po kiek laiko issoka is ivores. greiciau nei A4 aliumine vaziuokle suyra
o gumos plieninese irgi suyra.. labiausiai amerikietiskose masinose.. pvz Buick Century, Chevy Impala ir kiti tos pacios vaziuokles. ta guma po kiek laiko issoka is ivores. greiciau nei A4 aliumine vaziuokle suyra
naudingas
4243 / 0
2011-09-02 14:29
2011-09-02
13:54 wrote:
bent jau tavo foto..
2011-09-02
14:08 naudingas wrote:
remas pagal mane sidabrine spalva nudazytas
2011-09-02
14:18 wrote:
ne, aliuminis, paziurek i liejinio formas - virsuj kampe trikampiai islieti uz tos vietos kur montuojasi sarnyras. aliuminiui tai duoda tvirtuma. plienui tokie sutvirtinimai nereikalingi.
nu gal cia apie w220 rema gali but ir man jau panasu.bet w140 ne toks apaliuminintas kaip w220
User
2011-09-02 14:32
2011-09-02
14:08 naudingas wrote:
remas pagal mane sidabrine spalva nudazytas
2011-09-02
14:18 wrote:
ne, aliuminis, paziurek i liejinio formas - virsuj kampe trikampiai islieti uz tos vietos kur montuojasi sarnyras. aliuminiui tai duoda tvirtuma. plienui tokie sutvirtinimai nereikalingi.
2011-09-02
14:29 naudingas wrote:
nu gal cia apie w220 rema gali but ir man jau panasu.bet w140 ne toks apaliuminintas kaip w220
Esme, kad aliuminio jau tada buvo naudota, o ne kaip sakei vien plienas.
Your message |
|