Audi a4 2.5tdi 110kw

Created by User 2015-09-24
2015-09-24 22:14
Sveiki, nusipirkau audi a4 2.5 tdi.
Vieni sako, kaip saugosi taip ir laikys, kiti kad variklis prastas veleneliai luzta ir t.t .
Kolkas pastebejau sious minisus, kad ji nevaziuoja taip, kaip turetu . Bet atjungus oro matuokle trauka pagereja, bet nezymiai, kitas tai dirba astrokai, palyginus su kita a4 tokiu pat varikliu. Trecias butu, kad silta jau reikia pasukt, sunkiau kuriasi, bet cia manau siurblio bus beda, bet dar nesu tikras. Ketvirtoji, kad ijungus sesta pavara ir atleidus akseleratoriu, atsiranda garsas, lyg mazo varikliuko.
Tai noreciau paklaust svarbiausio, kas gali itakoti ta astresni jos dirbima ?
Ir ar verta ja remontuoti ir jus ja vazineti ?
2015-09-24 22:25
gali degimo kampas itakot garsa, kuras, ismetimo sitema ir t.t.
2015-09-24 23:14
Sie varykliai 2, 5 nelabai nusiseke ju niekas nevertina nes teisingai kazkas tau pasake, kad velenai luzta neleiko ir neperka kas zino ir supranta, todel su tokiais varikliais ir kaina mazesne pastoviai buna todel daugelis ir uzkimba tie kurie nesupranta. Siaip tai 1.9 varykliai yra geriausi, patvariausi ir ekonomiskiausi, su tokiais varykliais kaina ryskiai skiriasi paziurejus, bet dauguma nesupranta kodel, o niuansu yra namazai. Kaip sakai netraukia taip kaip turetu ir atjungus srauto matuokle trauka pagereje, jei taip darosi tai turbina jau nebepilnu pajegumu dirba todel ir nebera traukos geros ir kokia priklauso. O kad nesikuria salta rytais tai cia tu niuansu yra reikia jau ziureti ir tikrinti, gali buti, siurblys, gali pakaitynimo zvakes nebe visos pilnai veikia sildo nuo senumo jau parejusios tas irgi daug reiskia dyzeliams del uzkurimo, tai jei taip dabar jau darosi kai dar silta ir minuso nera tai kas bus kai salciai uzeis, tai ziema is viso nebeuzkursi kai saltis uzeis, taip kad susigriebk greiciau kol dar nevelu ir salciai neuzejo. O del garso, kad astriau dirba tai daug kas gali buti reikia ziureti gali voztuva siekti stumoklis jei dauzta buvo neseniai priekine dalis ir variklis smugi gaves, bet blokas nepazeistas ir sutvarkyta neseniai, cia zmogus irgi teisingai raso gali itakoti ir degimo kampas del garso neaisku koks ten dirbimas to variklio reikia isgirsti tada butu kazka galima konkreciau pasakyti, o dabar tik kazka apstrakciai ir panasiai. Nes tie astresni dirbimai varykliu skirtingi yra vienas nuo to kitas nuo kito ko nors nera vienos konkrecios priezasties. Tu cia arba pigiai paemiai ta masina arba kazkas ir kazkam pasiseke atsikratyti kaip lietuviai megsta ta dazniausiai daryti....................
2015-09-24 23:24
Biski neisiskaiciau ir susimaisiau truputi. Jei silta jau sunkiai kuresi tai 100 procentu siurblys jau pereina i pabaiga vadinasi tuo gali net neabejoti. Neisivaizduoju kiek tu uz ja mokejei, bet as asmeniskai patarciau parduoti nezinau kiek nuostuoliu ir minuso turesi cia reikia gerai pagalvoti ir pasvarstyti ir daugiau ateiciai nebepirkti tu 2.5, o pasiklausti geriau kas supranta ir galetu patarti, o ne kas pigiau.............
2015-09-25 09:33
Pirkau nei pigei nei brangei uz 1k € . Tiesiog labai reikejo masinos . O nusipirkes, vistiek, kad ir sugalvosiu po menesio kito parduoti. Tai noriu del saves pagerinti naudojimo kokybe, nes kiek dar ja turiu, man ji patiko :)
Geriausia manau butu nuvezti i autoservisa ir patikrinti kas ir kaip .
2015-09-25 09:34
Be to dekuj uz info :)
2015-09-25 09:39
2015-09-25 09:34 wrote: Be to dekuj uz info :)
nereik pirkt 110 kw 2, 5 geriau 114 120 136,
2015-09-25 10:25
2015-09-24 23:14 wrote: Sie varykliai 2, 5 nelabai nusiseke ju niekas nevertina nes teisingai kazkas tau pasake, kad velenai luzta neleiko ir neperka kas zino ir supranta, todel su tokiais varikliais ir kaina mazesne pastoviai buna todel daugelis ir uzkimba tie kurie nesupranta. Siaip tai 1.9 varykliai yra geriausi, patvariausi ir ekonomiskiausi, su tokiais varykliais kaina ryskiai skiriasi paziurejus, bet dauguma nesupranta kodel, o niuansu yra namazai. Kaip sakai netraukia taip kaip turetu ir atjungus srauto matuokle trauka pagereje, jei taip darosi tai turbina jau nebepilnu pajegumu dirba todel ir nebera traukos geros ir kokia priklauso. O kad nesikuria salta rytais tai cia tu niuansu yra reikia jau ziureti ir tikrinti, gali buti, siurblys, gali pakaitynimo zvakes nebe visos pilnai veikia sildo nuo senumo jau parejusios tas irgi daug reiskia dyzeliams del uzkurimo, tai jei taip dabar jau darosi kai dar silta ir minuso nera tai kas bus kai salciai uzeis, tai ziema is viso nebeuzkursi kai saltis uzeis, taip kad susigriebk greiciau kol dar nevelu ir salciai neuzejo. O del garso, kad astriau dirba tai daug kas gali buti reikia ziureti gali voztuva siekti stumoklis jei dauzta buvo neseniai priekine dalis ir variklis smugi gaves, bet blokas nepazeistas ir sutvarkyta neseniai, cia zmogus irgi teisingai raso gali itakoti ir degimo kampas del garso neaisku koks ten dirbimas to variklio reikia isgirsti tada butu kazka galima konkreciau pasakyti, o dabar tik kazka apstrakciai ir panasiai. Nes tie astresni dirbimai varykliu skirtingi yra vienas nuo to kitas nuo kito ko nors nera vienos konkrecios priezasties. Tu cia arba pigiai paemiai ta masina arba kazkas ir kazkam pasiseke atsikratyti kaip lietuviai megsta ta dazniausiai daryti....................
Kam kurti fantastinius apsakymus jei pats nieko nesigaudai?
Veleneliai 2, 5TDI 110kw sudyla tik besmegeniams , nemokantiems
deramai eksploatuoti auto.
1.Reikia pilti tik brangia sintetine, o ne pigiausia mineraline alyva
irm ja laiku keisti
2.Negalima salto variklio perkrauti, negalima iskart vaziuoti ir
duoti iki redline ar esant saltam gazuoti

KADANGI DAUGELIUI PROVINCIJOS JURGIU TAI NEPASIEKAMA
IR NESUVOKIAMA JU PROTU,
todel veleneliai sudyla greiai ir kitos bedos prasideda.

110kw yra pernelyg silpnokas tepalo slegis.
Veliau, kituose V6 TDI motoruose tepimo sistema patobulinta.
Deja, pirmuose velesniuose grandininiuose V6 pridirbta daugybe broko.

Todel paemus tvarkinga, ne is kokio abliaus, galima gerai vazinetis
bet reikia tinkamai priziureti.

Kur tu matei kad runkelis sildytu ziema pries vaziuodamas i darba masina 20 minuciu?

Stai todel ir keikiasi, kad blogi varikliai, kad ju protu nesuvokiamos masinos savybes.
2015-09-27 11:20
2015-09-24 23:14 wrote: Sie varykliai 2, 5 nelabai nusiseke ju niekas nevertina nes teisingai kazkas tau pasake, kad velenai luzta neleiko ir neperka kas zino ir supranta, todel su tokiais varikliais ir kaina mazesne pastoviai buna todel daugelis ir uzkimba tie kurie nesupranta. Siaip tai 1.9 varykliai yra geriausi, patvariausi ir ekonomiskiausi, su tokiais varykliais kaina ryskiai skiriasi paziurejus, bet dauguma nesupranta kodel, o niuansu yra namazai. Kaip sakai netraukia taip kaip turetu ir atjungus srauto matuokle trauka pagereje, jei taip darosi tai turbina jau nebepilnu pajegumu dirba todel ir nebera traukos geros ir kokia priklauso. O kad nesikuria salta rytais tai cia tu niuansu yra reikia jau ziureti ir tikrinti, gali buti, siurblys, gali pakaitynimo zvakes nebe visos pilnai veikia sildo nuo senumo jau parejusios tas irgi daug reiskia dyzeliams del uzkurimo, tai jei taip dabar jau darosi kai dar silta ir minuso nera tai kas bus kai salciai uzeis, tai ziema is viso nebeuzkursi kai saltis uzeis, taip kad susigriebk greiciau kol dar nevelu ir salciai neuzejo. O del garso, kad astriau dirba tai daug kas gali buti reikia ziureti gali voztuva siekti stumoklis jei dauzta buvo neseniai priekine dalis ir variklis smugi gaves, bet blokas nepazeistas ir sutvarkyta neseniai, cia zmogus irgi teisingai raso gali itakoti ir degimo kampas del garso neaisku koks ten dirbimas to variklio reikia isgirsti tada butu kazka galima konkreciau pasakyti, o dabar tik kazka apstrakciai ir panasiai. Nes tie astresni dirbimai varykliu skirtingi yra vienas nuo to kitas nuo kito ko nors nera vienos konkrecios priezasties. Tu cia arba pigiai paemiai ta masina arba kazkas ir kazkam pasiseke atsikratyti kaip lietuviai megsta ta dazniausiai daryti....................
2015-09-25 10:25 wrote: Kam kurti fantastinius apsakymus jei pats nieko nesigaudai?
Veleneliai 2, 5TDI 110kw sudyla tik besmegeniams , nemokantiems
deramai eksploatuoti auto.
1.Reikia pilti tik brangia sintetine, o ne pigiausia mineraline alyva
irm ja laiku keisti
2.Negalima salto variklio perkrauti, negalima iskart vaziuoti ir
duoti iki redline ar esant saltam gazuoti

KADANGI DAUGELIUI PROVINCIJOS JURGIU TAI NEPASIEKAMA
IR NESUVOKIAMA JU PROTU,
todel veleneliai sudyla greiai ir kitos bedos prasideda.

110kw yra pernelyg silpnokas tepalo slegis.
Veliau, kituose V6 TDI motoruose tepimo sistema patobulinta.
Deja, pirmuose velesniuose grandininiuose V6 pridirbta daugybe broko.

Todel paemus tvarkinga, ne is kokio abliaus, galima gerai vazinetis
bet reikia tinkamai priziureti.

Kur tu matei kad runkelis sildytu ziema pries vaziuodamas i darba masina 20 minuciu?

Stai todel ir keikiasi, kad blogi varikliai, kad ju protu nesuvokiamos masinos savybes.
Na mane zinai visi jau gasdini, kad vos ne suda cia pirkai. Bet kad kiti vazineja, del to ir man paciam norisi buti tokiu kuris vazineje, o ne iesko masinos pagal kitu nuomones. Tepalus jau pakeiciau i sintetinius, o net db duodu jai padirbti uzkures, nes visas tas astresnis variklio darbas ir yra esant saltam, apsylus dirba grazei . Nusipirkau grazei vazineti, nevaidinimuj. Tai manau, kad turetu laikyti . :)
2015-09-27 11:49
2015-09-24 23:14 wrote: Sie varykliai 2, 5 nelabai nusiseke ju niekas nevertina nes teisingai kazkas tau pasake, kad velenai luzta neleiko ir neperka kas zino ir supranta, todel su tokiais varikliais ir kaina mazesne pastoviai buna todel daugelis ir uzkimba tie kurie nesupranta. Siaip tai 1.9 varykliai yra geriausi, patvariausi ir ekonomiskiausi, su tokiais varykliais kaina ryskiai skiriasi paziurejus, bet dauguma nesupranta kodel, o niuansu yra namazai. Kaip sakai netraukia taip kaip turetu ir atjungus srauto matuokle trauka pagereje, jei taip darosi tai turbina jau nebepilnu pajegumu dirba todel ir nebera traukos geros ir kokia priklauso. O kad nesikuria salta rytais tai cia tu niuansu yra reikia jau ziureti ir tikrinti, gali buti, siurblys, gali pakaitynimo zvakes nebe visos pilnai veikia sildo nuo senumo jau parejusios tas irgi daug reiskia dyzeliams del uzkurimo, tai jei taip dabar jau darosi kai dar silta ir minuso nera tai kas bus kai salciai uzeis, tai ziema is viso nebeuzkursi kai saltis uzeis, taip kad susigriebk greiciau kol dar nevelu ir salciai neuzejo. O del garso, kad astriau dirba tai daug kas gali buti reikia ziureti gali voztuva siekti stumoklis jei dauzta buvo neseniai priekine dalis ir variklis smugi gaves, bet blokas nepazeistas ir sutvarkyta neseniai, cia zmogus irgi teisingai raso gali itakoti ir degimo kampas del garso neaisku koks ten dirbimas to variklio reikia isgirsti tada butu kazka galima konkreciau pasakyti, o dabar tik kazka apstrakciai ir panasiai. Nes tie astresni dirbimai varykliu skirtingi yra vienas nuo to kitas nuo kito ko nors nera vienos konkrecios priezasties. Tu cia arba pigiai paemiai ta masina arba kazkas ir kazkam pasiseke atsikratyti kaip lietuviai megsta ta dazniausiai daryti....................
2015-09-25 10:25 wrote: Kam kurti fantastinius apsakymus jei pats nieko nesigaudai?
Veleneliai 2, 5TDI 110kw sudyla tik besmegeniams , nemokantiems
deramai eksploatuoti auto.
1.Reikia pilti tik brangia sintetine, o ne pigiausia mineraline alyva
irm ja laiku keisti
2.Negalima salto variklio perkrauti, negalima iskart vaziuoti ir
duoti iki redline ar esant saltam gazuoti

KADANGI DAUGELIUI PROVINCIJOS JURGIU TAI NEPASIEKAMA
IR NESUVOKIAMA JU PROTU,
todel veleneliai sudyla greiai ir kitos bedos prasideda.

110kw yra pernelyg silpnokas tepalo slegis.
Veliau, kituose V6 TDI motoruose tepimo sistema patobulinta.
Deja, pirmuose velesniuose grandininiuose V6 pridirbta daugybe broko.

Todel paemus tvarkinga, ne is kokio abliaus, galima gerai vazinetis
bet reikia tinkamai priziureti.

Kur tu matei kad runkelis sildytu ziema pries vaziuodamas i darba masina 20 minuciu?

Stai todel ir keikiasi, kad blogi varikliai, kad ju protu nesuvokiamos masinos savybes.
2015-09-27 11:20 wrote: Na mane zinai visi jau gasdini, kad vos ne suda cia pirkai. Bet kad kiti vazineja, del to ir man paciam norisi buti tokiu kuris vazineje, o ne iesko masinos pagal kitu nuomones. Tepalus jau pakeiciau i sintetinius, o net db duodu jai padirbti uzkures, nes visas tas astresnis variklio darbas ir yra esant saltam, apsylus dirba grazei . Nusipirkau grazei vazineti, nevaidinimuj. Tai manau, kad turetu laikyti . :)
Vienintele jautri vieta situose varikliuose-mazokas , silpnokas tepalo siurblys.Kituose sis "bugas"istaisytas, todel perkant reik ziureti ar nekalena veleneliai, bet turi ir karstam kalenti jei jie gatavi.Panasiai kaip ir Golf II kazkurio benzinio tokia beda buvo, tik ten veleneliu ne tiek daug.Blogiausiu atveju juos restauruoja arba keicia sudilusi i atrestauruota, nauji jei LT bent anksciau taip darydavo.Teko is DE vezt pazistamui tik viena gan pigiai gavau.Bet jei reikes pilno remkomplekto su veleniukais tai manau be 700 euru neissiversi.Dalinis komplektas su naujais veleniukais kokie 500 euru, na o jei tik velenelio arba visu reikia tai su parsisiuntimu iseitu kokie 350 euru.Ta prasme uz 4 naujus.Naudoti idealus gautusi mazdaug 2, 5 karto pigiau bet gali isviso tik vieno prireikti, tai naujas ~90 euro.Foto diziausias rinkinukas remontinis.

Your message