Audi A4 2002 1.9tdi 96kw

Created by User 2013-10-30
2013-10-30 21:59
Sveiki, kas galetu buti dingsta ausinimo skysti per laika, arba jei daugiau uzspaudi autostradoj? niekur nevarva.dumas juodas
2013-10-30 22:03
gali būti nedidelis skysčio pratekėjimas ir paprasčiausiai nugaruoja (išdžiūna) ant karšto variklio, todėl ir nematai varvėjimo.

Beje salone langai nerasoja?
2013-10-30 22:05
2013-10-30 22:03 wrote: gali būti nedidelis skysčio pratekėjimas ir paprasčiausiai nugaruoja (išdžiūna) ant karšto variklio, todėl ir nematai varvėjimo.

Beje salone langai nerasoja?
as bijau del galvos ar tarpines, nes ir tepalo pradejo siektiek valgyt
2013-10-30 22:07
tepalo valgymas natūralus dalykas daug km bėgusiems motorams, o dėl galvos ko ten bijot. Kiekvienam motorui ateina eilė skrodimui. Tarpinės TDI motorams irgi kasdienybė
2013-10-30 22:08
2013-10-30 22:03 wrote: gali būti nedidelis skysčio pratekėjimas ir paprasčiausiai nugaruoja (išdžiūna) ant karšto variklio, todėl ir nematai varvėjimo.

Beje salone langai nerasoja?
buvo pradejas rasoti priekinis, bet kelias dienas parasojo ir baigesi
2013-10-30 22:09
jei pečiukas kiauras, tai ne tik rasotų, bet ir kvapą jaustum salone ir stiklo apačia aprasojusi būtų saldi skonio atžvilgiu
2013-10-30 22:10
2013-10-30 22:07 wrote: tepalo valgymas natūralus dalykas daug km bėgusiems motorams, o dėl galvos ko ten bijot. Kiekvienam motorui ateina eilė skrodimui. Tarpinės TDI motorams irgi kasdienybė
gerai, kad ateina laikas skruodimuj, bet rask tu patika zmogu ar servisa kuris gerai padarys, kad ir ta pacia tarpinia keiciant
2013-10-30 22:12
2013-10-30 22:07 wrote: tepalo valgymas natūralus dalykas daug km bėgusiems motorams, o dėl galvos ko ten bijot. Kiekvienam motorui ateina eilė skrodimui. Tarpinės TDI motorams irgi kasdienybė
2013-10-30 22:10 wrote: gerai, kad ateina laikas skruodimuj, bet rask tu patika zmogu ar servisa kuris gerai padarys, kad ir ta pacia tarpinia keiciant
iš kokio miesto esi, kad nėra patikimų meistrų?
2013-10-30 22:16
2013-10-30 22:07 wrote: tepalo valgymas natūralus dalykas daug km bėgusiems motorams, o dėl galvos ko ten bijot. Kiekvienam motorui ateina eilė skrodimui. Tarpinės TDI motorams irgi kasdienybė
2013-10-30 22:10 wrote: gerai, kad ateina laikas skruodimuj, bet rask tu patika zmogu ar servisa kuris gerai padarys, kad ir ta pacia tarpinia keiciant
2013-10-30 22:12 wrote: iš kokio miesto esi, kad nėra patikimų meistrų?
is mazo Raseiniu :) bet nematau bedos ir kita nulekt ir kaina nera baisu
2013-10-30 22:18
Na iki manęs tau 120 km į vieną pusę.

Bet pirmiausia reiktų gerai pratestuot tavo variklį, o tik paskui imtis veiksmų.

Kas kiek km ir kokį kiekį antifrizo reikia dapilt?

Mašiną mėgsi pavaikyt ar važinėji ramiai?
2013-10-30 22:22
2013-10-30 22:18 wrote: Na iki manęs tau 120 km į vieną pusę.

Bet pirmiausia reiktų gerai pratestuot tavo variklį, o tik paskui imtis veiksmų.

Kas kiek km ir kokį kiekį antifrizo reikia dapilt?

Mašiną mėgsi pavaikyt ar važinėji ramiai?
is kur tu? o tu ir testavimu uzsiimi? nera beda tas 120km. svarbu, kad paaisketu kas nors ar pageretu :)
2013-10-30 22:24
Panevėžys.

Pirmiausia atsakyk į mano du paskutiniu sklausimus
2013-10-30 22:24
2013-10-30 22:18 wrote: Na iki manęs tau 120 km į vieną pusę.

Bet pirmiausia reiktų gerai pratestuot tavo variklį, o tik paskui imtis veiksmų.

Kas kiek km ir kokį kiekį antifrizo reikia dapilt?

Mašiną mėgsi pavaikyt ar važinėji ramiai?
blt skirtingai jei ramiai vazineju tai kas pora dienu pilu tiktai, bet jei spaudziu tai jau zinau, kad greit reiks pilt antifryzo
2013-10-30 22:25
Ar slangos nekietos? ar antifryzo bakely nera tepalo?
2013-10-30 22:26
kokį kiekį ant kiek km reikia pilt?

Kaip su variklio temperatūra įvairiais važiavimo režimais?
2013-10-30 22:26
2013-10-30 22:25 wrote: Ar slangos nekietos? ar antifryzo bakely nera tepalo?
nekietos. nu nera nei tapalo
2013-10-30 22:29
2013-10-30 22:26 wrote: kokį kiekį ant kiek km reikia pilt?

Kaip su variklio temperatūra įvairiais važiavimo režimais?
variklio temperatura buna visada 90, o su dapilimu sakau skirtingai visada, jei visada graziai vazineciau tai gal net nereiktu isvis jo pilt, bet tik siek tiek paspaudziu daugiau ir jau reike pilt uz 5km pora litru
2013-10-30 22:35
gal zinai kartais dar kaip pakeist ant borto kompo is farengeito i celciju?
:)
2013-10-30 22:41
Dabar tai ką parašysiu labai svarbu. Atsakyti galėsi ir kitą dieną, nes forumą kasdien peržiūriu.

1. sistemoje kai variklis užkaitęs iki 90 laipsnių slėgis turi būti ir šlangos turi būti šiek tiek kietokos, bet ryte šaltam varikliui jos turi būti visiškai minkštos. Karštam varikliui atsukus bakelio probkę skystis negali nei pakilt nei sumažėt daugiau kaip kokius 5mm na max 1 cm. Jei sant karštam varikliui sistemoje atsukus probkę nėra visiškai jokio slėgio - keisk probkę. Jei karštam varikliui slėgis yra, tai jo visiškai neturi būt ryte probke atsūkant. Jei ryte probkę atsukus išgirsi, kad slėgis išeina - galvos kėlimas neišvengiamas. Jei karštam varikliui atsukus probkę skysčio lygis ženkliai pakils - galvos kėlimas neišvengiamas
2. Po greito važiavimo atidarius kapotą ar nėra šlapias išsiplėtimo bakelis aplink probkę?
3. Kokios spalvos pas tave antifrizas? Jei raudonas, tai nusiardyk visas plastmases aplink variklį ir žiūrėk ar nėra ružavos spalvos kaip miltelių aplink aušinimo sistemos sujungimus. Kitų spalvų antifrizas tokių dalykų nepalieka, bet visvien pabandyk paieškoti pašlapiavimų.
4. Ar užkūrus ryte šaltą motorą jis iš karto dirba tolygiai? Ar nėra darbo patrukčiojimų ir balto dūmo išmetimų?
2013-10-30 22:49
2013-10-30 22:41 wrote: Dabar tai ką parašysiu labai svarbu. Atsakyti galėsi ir kitą dieną, nes forumą kasdien peržiūriu.

1. sistemoje kai variklis užkaitęs iki 90 laipsnių slėgis turi būti ir šlangos turi būti šiek tiek kietokos, bet ryte šaltam varikliui jos turi būti visiškai minkštos. Karštam varikliui atsukus bakelio probkę skystis negali nei pakilt nei sumažėt daugiau kaip kokius 5mm na max 1 cm. Jei sant karštam varikliui sistemoje atsukus probkę nėra visiškai jokio slėgio - keisk probkę. Jei karštam varikliui slėgis yra, tai jo visiškai neturi būt ryte probke atsūkant. Jei ryte probkę atsukus išgirsi, kad slėgis išeina - galvos kėlimas neišvengiamas. Jei karštam varikliui atsukus probkę skysčio lygis ženkliai pakils - galvos kėlimas neišvengiamas
2. Po greito važiavimo atidarius kapotą ar nėra šlapias išsiplėtimo bakelis aplink probkę?
3. Kokios spalvos pas tave antifrizas? Jei raudonas, tai nusiardyk visas plastmases aplink variklį ir žiūrėk ar nėra ružavos spalvos kaip miltelių aplink aušinimo sistemos sujungimus. Kitų spalvų antifrizas tokių dalykų nepalieka, bet visvien pabandyk paieškoti pašlapiavimų.
4. Ar užkūrus ryte šaltą motorą jis iš karto dirba tolygiai? Ar nėra darbo patrukčiojimų ir balto dūmo išmetimų?
malonu, kad taip stengesi siuo metu galiu atsakyt as tau tik antifryzo spalva, nes esu dabar Vokietijoj ir grysiu treciadieny tik tai, bet butu gerai, kad man dar eitu poto susisiekt kazkaip su tavim, jei tu ismanai ir uzsiemi tokiais darbais
2013-10-30 22:54
šiaip varikliams šiai dienai tik diržus keičiu, o jų ardymu nebenoriu užsiimt dėl kitų priežasčių, bet jei kas tai turiu pora tikrai patikimų kolegų motoristų, kurių kompetencija pasitikiu visiškai. Anksčiau tvarkydavau ir variklius, bet kai stuburas sustreikavo, tai nebegaliu dirbt ilgai pasilenkęs po kapotu dėl nugaros skausmo ir pakeičiau specializaciją į važiuoklės remontą.
Senesni motorai dar buvo tvirtesni, o kuo toliau tuo darosi vis trapesni, kad nebežinai kaip juos ir betvarkyt kitąsyk, o ir detales jiems štampuoja visi kas netingi

Jei kas tai mano slapyvardį įrašyk į google ir rasi mano telefono numerį

Your message