User
2010-07-08 09:24
Sveiki, ka zinote apie sita auto? kaip ju vaziuokle laiko? varikliai kiek suprantu visi jie ten audi vienodi tik kad kilovatais skirias, kokios ju ligos ?
User
2010-07-14 20:03
Nejaugi niekas apie ja nieko nezino ?
User
2010-07-15 10:39
normali masina.vaziuokle nebloga.varykliai geri.tas pats kas 4 golfos-viena platforma.man asmeniskas audi a3 labiau prie sirdies negu golfas.varykliai 1.6 1.8 panashus.yra 1.8t cia aisku kitoks, yra 1.9tdi cia pilna apie jos temu manau pats supranti kad tdi yra tdi.plius komlektacijos yra naujasne 4 duru, yra s3-sportine.galvok rinkis.as patarciau 1.9tdi 81kw.naujesniuose a3 jau sudetingesni varykliai-pompa diuse, brangoka ekspluatacija.
martysz
311 / 0
2010-07-15 13:26
Na visai neblogas modelis, bet ko tu nori is jo? Greicio, ekonomiskumo, prabangos?
User
2010-07-15 13:55
jei nori ekonomiskumo pirk dyzele audi
User
2010-07-15 14:03
Seip ziuriu tik i dizeline, benzai nedomina, ce seip ne sau ziuriu mamai , kaskaip neblogas variantas atrodo, ziurejau dar A4 bet jos ta vaziuokle atbaido aliuminine. Kiek kainuotu gera tvarkinga A3 ?
User
2010-07-15 14:07
O gal galit kaska pasiulit? nebutinai is audi, iki 10 000lt, kelei neesfaltuoti tai reiktu kasko su patvaresne vaziuokle ir kasdieninem vazevimui i darba tai ir kasko ekonomiskesnio.
User
2010-07-15 14:12
sakai mama duos tau pinigus auto pirkti?
User
2010-07-15 14:24
kad a3 vaziuokle taippat aliumine kaip ir a4/a6/passatu tu metu.. :P
User
2010-07-15 14:39
prasome nemaisyti siu dalyku, stovi ant kitos bazines vaziuokles
User
2010-07-15 14:48
radau informacijos apie audi a3 kad kiti nepazeliotu nesamoniu
Bendrovė „Audi“ seniai priklauso „Volkswagen“ koncernui, todėl modelį A3, pirmą kartą pristatytą 1996 m., sukūrė panaudoję ketvirtos kartos VW „Golf“ bazę. „Audi A3“ yra prestižiškesnis automobilis, todėl jis kokybiškiau surinktas, jam buvo naudojamos geresnės salono apdailos medžiagos, taigi pati mašina ir jos detalės kainuoja brangiau.
Istorinė apžvalga
Bendrovė „Audi“ ilgai nesiryžo pradėti gaminti nedidelius chečbekus, bet dešimtojo dešimtmečio pabaigoje koncerno „Volskwagen“, kuriam „Audi“ priklausė, vadovybė nusprendė C segmentui (pagal Europos klasifikaciją) pasiūlyti prestižiškiausią savo automobilį. Buvo tikimasi, kad jį pirks pasiturintys žmonės, norintys turėtų prabangią ir kompaktišką miesto mašiną.
„Audi A3“ debiutavo 1996 m. Automobilis turėjo tą pačią ratų bazę, kaip ir vėlesni „VW Golf IV“ ir „Skoda Octavia“. Trejus metus A3 buvo gaminama tik su 3durų kėbulu. 5 durų pasirodė tik 1999 m. Tada pirmą kartą buvo pristatyta ir galingiausia „Audi A3“versija – S3. Šis automobilis gavo „Audi“ sistemą „quattro“ ir 1, 8 l 210 AG (nuo 2001 m. – 225 AG) variklį su turbina.
1999 m. pabaigoje „Audi A3“ modernizuota, o 2003 m. pasaulį pamatė visiškai nauja „Audi A3“. Pradžioje irgi buvo gaminama tik su triduriu kėbulu, tačiau 2003 m. pabaigoje įvyko 5 durų modelio, gavusio kitokį dizainą ir priedą „Sportback“ prie pavadinimo, debiutas. Ši „Audi A3“ turi labai platų benzininių variklių pasirinkimą: 1, 6 l 102 AG; 1, 6 l 115 AG; 2 l 150 AG; 2 l 200 AG (su turbininiu įpūtimu) ir 3, 2 l V6 250 AG. Dyzeliniai varikliai tik du: 1, 9 l 105 AG ir 2 l 140 AG.
Kaip tik apie šią „Audi A3“ mes kalbėsime.
Brangesnė už kitas
Dauguma antrinėje rinkoje siūlomų A3 turi 3 durų kėbulą, nes ilgokai kitokio varianto nebuvo. Tik 1999 m. pavasarį buvo pristatytas praktiškesnis 5 durų variantas. 1999 m. pabaigoje „Audi A3“ buvo šiek tiek modernizuota. Jei norite šio modelio, rinktis reiktų pradėti iš 1999 m. pagamintų ir vėlesnių variantų. Tiesa, jų kaina bus didesnė. Už 6–7 metų „Audi A3“ norima tiek, kiek kainuoja visiškai nauja „Dachia“ ar mažiausias „Fiat“, poros metų senumo A3 kainuoja dar daugiau.
Staigmenų pasitaiko visur
Nepaisant to, kad šiaip jau A3 – patikimas automobilis, kai kurios detalės genda. Ne visada dėl to kaltas būna savininkas. Pasitaikydavo atvejų, kai vanduo užliedavo bagažinėje esantį centrinio užrakto valdymo bloką ir elektronika pradėdavo kvailioti. Tokiu atveju patartina pirkti nelabai pigiai kainuojančią naują detalę. Jei žiemos rimtesnės, po kelių metų gali oksiduotis valytuvai. Norint išvengti, reikia kasmet sutepti ne tik priekinių, bet ir užpakalinio valytuvo ašis. Pasitaikydavo atvejų, kad nuplovus mašiną žiemą langų stiklai prišaldavo prie rėmų gumų ir neatsidarydavo. Jei vairuotojas mėgindavo atidaryti, sulaužydavo stiklų keltuvo kreipiančiąsias arba elektrinį varikliuką.
Beveik sportinis
„Audi A3“ buvo montuojami skirtingi varikliai, tarp kurių buvo ir palyginti galingų. Pats „kiečiausias“ modelis – S3. Jis išoriškai nelabai skiriasi nuo standartinio A3, tačiau po variklio dangčiu slepiasi 1, 8 l agregatas su turbininiu įpūtimu, anksčiau turėjęs 209 AG, o vėliau – net 225 AG. „Audi S3“ turėjo visus keturis varančiuosius ratus ir 6 pavarų MPD. Patyręs vairuotojas tikrai įvertins tokios mašinos teikiamą važiavimo malonumą.
Pirkti „Audi S3“ kasdieniam važinėjimui neverta. Ji ne tik daugiau kainuoja, bet ir eksploatacija brangesnė. Deja, 1, 8 l varikliukas tokiai mašinai per silpnas, po 150 000 km gali pareikalauti kapitalinio remonto. Tai nebus pigu.
Greitų automobilių mėgėjams galima pasakyti, kad ir standartiniai „Audi A3“ turi porą įdomių modifikacijų. Į pirmosios kartos A3 buvo montuojamas vienas iš dviejų 1, 8 l variklių su turbininiu įpūtimu, turėjusių 150 arba 180 AG. Nedideliam golfo klasės automobiliui visiškai užtenka. Yra ir atmosferinis 1, 8 l 125 AG variklis, kukliausias iš benzininių –1, 6 l 101 AG. Priekaištauti dėl galios trūkumo būtų galima nebent pastarajam. Jei sportinių ambicijų neturite, bus gana ir tokio. Yra ir dyzelinių. Dažniausiai sutinkamas 1, 9 l 90–130 AG. Modernūs vokiški dyzeliniai varikliai tikrai neblogi – ekonomiški, dirba tyliai, palyginti galingi, tik negali pakęsti prastos kokybės kuro. Jei pilsite abejotinos kokybės kuro, ruoškitės variklio remontui ir keisti purkštukus.
Automobilio širdis
Tarp benzininių variklių paprasčiausiu ir dažniausiai remontuojamu laikomas 1, 6 l. Jis buvo montuojamas į daugelį „Volkswagen“ gaminamų modelių, įskaitant „VW Golf“ ir „Skoda Oktavia“. Sugedus su juo problemų kilti neturėtų, nebus sunku rasti pigių naujų ar mažai dėvėtų detalių. Pasak meistrų, 1, 6 l variklis gali tarnauti labai ilgai. Tereikia reguliariai keisti tepalus, tachometro rodyklės nevaryti į raudoną zoną ir griežtai kas 60 000 km keisti KPM diržą. Jei jis nutrūks, remontas kainuos gerokai brangiau už pakeitimą. Pastebėta, kad 1, 6 l variklis žiemą kartais stringa. Jei žiemą variklis užsiveda iš kokio trečio karto – nieko baisaus. Tai – šio variklio ypatybė. Beje, po 1999 m. modernizacijos pradėtas montuoti naujas valdymo blokas, todėl automobilis šaltu oru elgiasi geriau.
1, 8 l varikliai taip pat patikimi, tačiau sugedus jų remontas bus brangesnis. Pirkėjo, radusio garą A3 su 1, 8 l atmosferiniu varikliu, tai neturėtų gąsdinti, nes jie genda labai lėtai. Kiek kitokia situacija su 150 AG arba 180 AG varikliais su turbina. Jie taip pat turėtų būti patikimi, tačiau dažnai po 150 000–200 000 km turbina lūžta. Jei ją galima remontuoti, manykite, kad jums pasisekė. Jeigu ne, ruoškitės nemenkoms išlaidoms. Taigi, prieš pirkdami automobilį su turbina, nepatingėkite ir nuvarykite jį pas šios srities specialistą.
PD – be komentarų
Visos į A3 montuojamos PD labai patikimos. Pirmaisiais gamybos metais „Audi A3“ turėjo 5 pavarų MPD ir 4 pavarų APD, vėliau atsirado 6 pavarų MPD ir 5 APD. Pasak meistrų, labai retai, bet pasitaiko, kad MPD būna problemų įjungiant pirmąją pavarą, tačiau dažniausiai gedimas dingsta pakeitus tepalus. Beje, pasak instrukcijos, tepalų PD išvis nereikia keisti. Jei MPD juos keisite kas 150 000 km, o APD – kas 60 000 km, blogiau nebus.
Negadink ir turėsi
Ramiai vairuojant sankaba gali tarnauti 200 000 km, kitaip sugesti gali po 30 000–50 000 km. Sankabos keitimas nėra brangus. Keičiant būtina patikrinti smagračio būklę. Laikui bėgant, dėl didelių apkrovų ant jo gali atsirasti mažų įtrūkimų. Jei jų yra, smagratį keiskite.
Kai kurios „Audi A3“ turi firminę transmisiją „quattro“. Reikia pasakyti, kad „Audi“ keturių ratų varanti sistema laikoma viena patikimiausių pasaulyje. Ji, kaip ir kituose „Audi“ modeliuose, įjungiama prireikus, todėl sausu asfaltu A3 varys tik priekiniai ratai. Turint „Audi A3 quattro“, reikia nepamiršti kartą per metus arba kas 30 000 km daugiadiskėje „Haldex“ sankaboje pakeisti tepalus. Taip pat atminkite, kad ši „Audi“ turi nepriklausomą užpakalinę pakabą, kurios remontas brangesnis negu paprastos pakabos.
Pasak meistrų, priekiniais ratais varomų „Audi A3“ važiuoklė patikima, o aptarnavimas – nebrangus. Užpakalinė pakaba dėmesio beveik nereikalauja, o priekinė tarnauja ilgai. Aišku, vairo antgaliai, traukės, stabilizatoriai, guoliai ar rutulinės atramos keičiamos nuvažiavus 80 000–120 000 km, tačiau tai nėra per daug brangu.
Baigiant
Šiandien „Audi A3“ – viena prestižiškiausių golfo klasės mašinų, todėl antrinėje rinkoje kainuoja nepigiai. Jų savininkai teigia, kad automobilis to vertas. Nuo pigesnių tos pačios klasės mašinų „Audi A3“ skiriasi kokybiškesne sąranka, galingu varikliu ir (kai kurios modifikacijos) keturiais varančiais ratais. Dėvėtų „Audi A3“ aptarnavimo kainos panašios kaip geriau žinomo „VW Golf IV“.
„Audi A3 2.0 TFSI quattro“ techninės charakteristikos
KĖBULAS
Kėbulo tipas Chečbekas
Durų skaičius 5
Vietų skaičius 5
Ilgis 4286 mm
Plotis 1765 mm
Aukštis 1423 mm
Ratų bazė 2578
Maksimalus bagažinės tūris 1120 l
Minimalus bagažinės tūris 370 l
VARIKLIS
Variklio tūris 1984 cm3
Kuro paskirstymo mechanizmas dohc
Maitinimo sistema Tiesioginis įpurškimas
Turbina Turbininis įpūtimas
Galia 200/5100 AG
Sukimo momentas 280/1800 Nm
Kuras А–98
TRANSMISIJA
Varantys ratai Visi keturi
Pavarų skaičius, MPD 6
PAKABA
Priekinė pakaba Amortizatoriniai statramsčiai
Užpakalinė pakaba Skersinis stabilizatorius
VAIRO SISTEMA
Vairo stiprintuvas Yra
Vairo sistemos tipas Krumpliastiebinė pavara – smagratis
Apsisukimo spindulys 9, 9 m
STABDŽIŲ SISTEMA
Priekiniai stabdžiai Diskiniai vėdinami
Užpakaliniai stabdžiai Diskiniai
ABS Yra
Brake Assist Yra
EKSPLOATACINIAI RODIKLIAI
Kuro bako talpa 60 l
100 km/val. pasiekia 7, 1 s.
Maksimalus greitis 234 km/val.
Kuro sąnaudos užmiestyje 6, 9 l/100 km
Kuro sąnaudos mieste 12, 4 l/100 km
Mišrus ciklas 8, 9 l/100 km
Automobilio masė 1470 kg
Leidžiama automobilio masė 2030 kg
Padangų dydis 225/45
Bendrovė „Audi“ seniai priklauso „Volkswagen“ koncernui, todėl modelį A3, pirmą kartą pristatytą 1996 m., sukūrė panaudoję ketvirtos kartos VW „Golf“ bazę. „Audi A3“ yra prestižiškesnis automobilis, todėl jis kokybiškiau surinktas, jam buvo naudojamos geresnės salono apdailos medžiagos, taigi pati mašina ir jos detalės kainuoja brangiau.
Istorinė apžvalga
Bendrovė „Audi“ ilgai nesiryžo pradėti gaminti nedidelius chečbekus, bet dešimtojo dešimtmečio pabaigoje koncerno „Volskwagen“, kuriam „Audi“ priklausė, vadovybė nusprendė C segmentui (pagal Europos klasifikaciją) pasiūlyti prestižiškiausią savo automobilį. Buvo tikimasi, kad jį pirks pasiturintys žmonės, norintys turėtų prabangią ir kompaktišką miesto mašiną.
„Audi A3“ debiutavo 1996 m. Automobilis turėjo tą pačią ratų bazę, kaip ir vėlesni „VW Golf IV“ ir „Skoda Octavia“. Trejus metus A3 buvo gaminama tik su 3durų kėbulu. 5 durų pasirodė tik 1999 m. Tada pirmą kartą buvo pristatyta ir galingiausia „Audi A3“versija – S3. Šis automobilis gavo „Audi“ sistemą „quattro“ ir 1, 8 l 210 AG (nuo 2001 m. – 225 AG) variklį su turbina.
1999 m. pabaigoje „Audi A3“ modernizuota, o 2003 m. pasaulį pamatė visiškai nauja „Audi A3“. Pradžioje irgi buvo gaminama tik su triduriu kėbulu, tačiau 2003 m. pabaigoje įvyko 5 durų modelio, gavusio kitokį dizainą ir priedą „Sportback“ prie pavadinimo, debiutas. Ši „Audi A3“ turi labai platų benzininių variklių pasirinkimą: 1, 6 l 102 AG; 1, 6 l 115 AG; 2 l 150 AG; 2 l 200 AG (su turbininiu įpūtimu) ir 3, 2 l V6 250 AG. Dyzeliniai varikliai tik du: 1, 9 l 105 AG ir 2 l 140 AG.
Kaip tik apie šią „Audi A3“ mes kalbėsime.
Brangesnė už kitas
Dauguma antrinėje rinkoje siūlomų A3 turi 3 durų kėbulą, nes ilgokai kitokio varianto nebuvo. Tik 1999 m. pavasarį buvo pristatytas praktiškesnis 5 durų variantas. 1999 m. pabaigoje „Audi A3“ buvo šiek tiek modernizuota. Jei norite šio modelio, rinktis reiktų pradėti iš 1999 m. pagamintų ir vėlesnių variantų. Tiesa, jų kaina bus didesnė. Už 6–7 metų „Audi A3“ norima tiek, kiek kainuoja visiškai nauja „Dachia“ ar mažiausias „Fiat“, poros metų senumo A3 kainuoja dar daugiau.
Staigmenų pasitaiko visur
Nepaisant to, kad šiaip jau A3 – patikimas automobilis, kai kurios detalės genda. Ne visada dėl to kaltas būna savininkas. Pasitaikydavo atvejų, kai vanduo užliedavo bagažinėje esantį centrinio užrakto valdymo bloką ir elektronika pradėdavo kvailioti. Tokiu atveju patartina pirkti nelabai pigiai kainuojančią naują detalę. Jei žiemos rimtesnės, po kelių metų gali oksiduotis valytuvai. Norint išvengti, reikia kasmet sutepti ne tik priekinių, bet ir užpakalinio valytuvo ašis. Pasitaikydavo atvejų, kad nuplovus mašiną žiemą langų stiklai prišaldavo prie rėmų gumų ir neatsidarydavo. Jei vairuotojas mėgindavo atidaryti, sulaužydavo stiklų keltuvo kreipiančiąsias arba elektrinį varikliuką.
Beveik sportinis
„Audi A3“ buvo montuojami skirtingi varikliai, tarp kurių buvo ir palyginti galingų. Pats „kiečiausias“ modelis – S3. Jis išoriškai nelabai skiriasi nuo standartinio A3, tačiau po variklio dangčiu slepiasi 1, 8 l agregatas su turbininiu įpūtimu, anksčiau turėjęs 209 AG, o vėliau – net 225 AG. „Audi S3“ turėjo visus keturis varančiuosius ratus ir 6 pavarų MPD. Patyręs vairuotojas tikrai įvertins tokios mašinos teikiamą važiavimo malonumą.
Pirkti „Audi S3“ kasdieniam važinėjimui neverta. Ji ne tik daugiau kainuoja, bet ir eksploatacija brangesnė. Deja, 1, 8 l varikliukas tokiai mašinai per silpnas, po 150 000 km gali pareikalauti kapitalinio remonto. Tai nebus pigu.
Greitų automobilių mėgėjams galima pasakyti, kad ir standartiniai „Audi A3“ turi porą įdomių modifikacijų. Į pirmosios kartos A3 buvo montuojamas vienas iš dviejų 1, 8 l variklių su turbininiu įpūtimu, turėjusių 150 arba 180 AG. Nedideliam golfo klasės automobiliui visiškai užtenka. Yra ir atmosferinis 1, 8 l 125 AG variklis, kukliausias iš benzininių –1, 6 l 101 AG. Priekaištauti dėl galios trūkumo būtų galima nebent pastarajam. Jei sportinių ambicijų neturite, bus gana ir tokio. Yra ir dyzelinių. Dažniausiai sutinkamas 1, 9 l 90–130 AG. Modernūs vokiški dyzeliniai varikliai tikrai neblogi – ekonomiški, dirba tyliai, palyginti galingi, tik negali pakęsti prastos kokybės kuro. Jei pilsite abejotinos kokybės kuro, ruoškitės variklio remontui ir keisti purkštukus.
Automobilio širdis
Tarp benzininių variklių paprasčiausiu ir dažniausiai remontuojamu laikomas 1, 6 l. Jis buvo montuojamas į daugelį „Volkswagen“ gaminamų modelių, įskaitant „VW Golf“ ir „Skoda Oktavia“. Sugedus su juo problemų kilti neturėtų, nebus sunku rasti pigių naujų ar mažai dėvėtų detalių. Pasak meistrų, 1, 6 l variklis gali tarnauti labai ilgai. Tereikia reguliariai keisti tepalus, tachometro rodyklės nevaryti į raudoną zoną ir griežtai kas 60 000 km keisti KPM diržą. Jei jis nutrūks, remontas kainuos gerokai brangiau už pakeitimą. Pastebėta, kad 1, 6 l variklis žiemą kartais stringa. Jei žiemą variklis užsiveda iš kokio trečio karto – nieko baisaus. Tai – šio variklio ypatybė. Beje, po 1999 m. modernizacijos pradėtas montuoti naujas valdymo blokas, todėl automobilis šaltu oru elgiasi geriau.
1, 8 l varikliai taip pat patikimi, tačiau sugedus jų remontas bus brangesnis. Pirkėjo, radusio garą A3 su 1, 8 l atmosferiniu varikliu, tai neturėtų gąsdinti, nes jie genda labai lėtai. Kiek kitokia situacija su 150 AG arba 180 AG varikliais su turbina. Jie taip pat turėtų būti patikimi, tačiau dažnai po 150 000–200 000 km turbina lūžta. Jei ją galima remontuoti, manykite, kad jums pasisekė. Jeigu ne, ruoškitės nemenkoms išlaidoms. Taigi, prieš pirkdami automobilį su turbina, nepatingėkite ir nuvarykite jį pas šios srities specialistą.
PD – be komentarų
Visos į A3 montuojamos PD labai patikimos. Pirmaisiais gamybos metais „Audi A3“ turėjo 5 pavarų MPD ir 4 pavarų APD, vėliau atsirado 6 pavarų MPD ir 5 APD. Pasak meistrų, labai retai, bet pasitaiko, kad MPD būna problemų įjungiant pirmąją pavarą, tačiau dažniausiai gedimas dingsta pakeitus tepalus. Beje, pasak instrukcijos, tepalų PD išvis nereikia keisti. Jei MPD juos keisite kas 150 000 km, o APD – kas 60 000 km, blogiau nebus.
Negadink ir turėsi
Ramiai vairuojant sankaba gali tarnauti 200 000 km, kitaip sugesti gali po 30 000–50 000 km. Sankabos keitimas nėra brangus. Keičiant būtina patikrinti smagračio būklę. Laikui bėgant, dėl didelių apkrovų ant jo gali atsirasti mažų įtrūkimų. Jei jų yra, smagratį keiskite.
Kai kurios „Audi A3“ turi firminę transmisiją „quattro“. Reikia pasakyti, kad „Audi“ keturių ratų varanti sistema laikoma viena patikimiausių pasaulyje. Ji, kaip ir kituose „Audi“ modeliuose, įjungiama prireikus, todėl sausu asfaltu A3 varys tik priekiniai ratai. Turint „Audi A3 quattro“, reikia nepamiršti kartą per metus arba kas 30 000 km daugiadiskėje „Haldex“ sankaboje pakeisti tepalus. Taip pat atminkite, kad ši „Audi“ turi nepriklausomą užpakalinę pakabą, kurios remontas brangesnis negu paprastos pakabos.
Pasak meistrų, priekiniais ratais varomų „Audi A3“ važiuoklė patikima, o aptarnavimas – nebrangus. Užpakalinė pakaba dėmesio beveik nereikalauja, o priekinė tarnauja ilgai. Aišku, vairo antgaliai, traukės, stabilizatoriai, guoliai ar rutulinės atramos keičiamos nuvažiavus 80 000–120 000 km, tačiau tai nėra per daug brangu.
Baigiant
Šiandien „Audi A3“ – viena prestižiškiausių golfo klasės mašinų, todėl antrinėje rinkoje kainuoja nepigiai. Jų savininkai teigia, kad automobilis to vertas. Nuo pigesnių tos pačios klasės mašinų „Audi A3“ skiriasi kokybiškesne sąranka, galingu varikliu ir (kai kurios modifikacijos) keturiais varančiais ratais. Dėvėtų „Audi A3“ aptarnavimo kainos panašios kaip geriau žinomo „VW Golf IV“.
„Audi A3 2.0 TFSI quattro“ techninės charakteristikos
KĖBULAS
Kėbulo tipas Chečbekas
Durų skaičius 5
Vietų skaičius 5
Ilgis 4286 mm
Plotis 1765 mm
Aukštis 1423 mm
Ratų bazė 2578
Maksimalus bagažinės tūris 1120 l
Minimalus bagažinės tūris 370 l
VARIKLIS
Variklio tūris 1984 cm3
Kuro paskirstymo mechanizmas dohc
Maitinimo sistema Tiesioginis įpurškimas
Turbina Turbininis įpūtimas
Galia 200/5100 AG
Sukimo momentas 280/1800 Nm
Kuras А–98
TRANSMISIJA
Varantys ratai Visi keturi
Pavarų skaičius, MPD 6
PAKABA
Priekinė pakaba Amortizatoriniai statramsčiai
Užpakalinė pakaba Skersinis stabilizatorius
VAIRO SISTEMA
Vairo stiprintuvas Yra
Vairo sistemos tipas Krumpliastiebinė pavara – smagratis
Apsisukimo spindulys 9, 9 m
STABDŽIŲ SISTEMA
Priekiniai stabdžiai Diskiniai vėdinami
Užpakaliniai stabdžiai Diskiniai
ABS Yra
Brake Assist Yra
EKSPLOATACINIAI RODIKLIAI
Kuro bako talpa 60 l
100 km/val. pasiekia 7, 1 s.
Maksimalus greitis 234 km/val.
Kuro sąnaudos užmiestyje 6, 9 l/100 km
Kuro sąnaudos mieste 12, 4 l/100 km
Mišrus ciklas 8, 9 l/100 km
Automobilio masė 1470 kg
Leidžiama automobilio masė 2030 kg
Padangų dydis 225/45
naudingas
4243 / 0
2010-07-15 15:06
2010-07-15
14:07 wrote:
O gal galit kaska pasiulit? nebutinai is audi, iki 10 000lt, kelei neesfaltuoti tai reiktu kasko su patvaresne vaziuokle ir kasdieninem vazevimui i darba tai ir kasko ekonomiskesnio.
hidrauline vaziuokle puikiai dirba ant zvirkelio ir patvari ta prasme citroenas", bet jai prietaryngas esi geriau nepirk nes reiks sferas pirkt hidraulini skysti pirkt , dar issigasi dar kas apkalbes.
User
2010-07-15 22:43
Simai dekui uz informacija, matai man pinigu neduos ce jai pacei auto reik
User
2010-07-16 09:36
Nu rink tada mamytei masinaSekmes
User
2010-07-16 13:29
2010-07-16
09:36 wrote:
Nu rink tada mamytei masina:)Sekmes
tas mamytei tai labai juokingai nuskambejo
krc tevas nutare kad reik a3 ieskot
krc tevas nutare kad reik a3 ieskot
User
2010-07-16 14:30
o ko tevas neiesko?
User
2010-07-17 17:05
iesko irgi radom jau tikrai gera masina, man asmeniskai patinka.
User
2010-07-19 10:10
tai jau papirkote???
User
2010-07-19 11:28
2010-07-19
10:10 wrote:
tai jau papirkote???
Jo jau nupirkom, vakare gal nufotkinsiu nes nera dabar masinos namuose, zodziu kita vasara man jau teises auto ir galvojau apie bmw 3 cupa benza bet kai su ta audi pravazevau tai jau uztektu ir dyzelio tokio tikriausei kitais metais ja konfiskuosiu
User
2010-07-19 11:31
Na taip atrodo kad uzteks, masinos kaip moteris vis geresnes nori
User
2010-07-19 12:27
Na gal ir taip pradzei geros tai nereike vistiek sudrosiu.
User
2010-07-19 12:58
nu priklauso kaip vazinesi
User
2010-07-19 13:18
Na jo, bet kai eina tai ir noris palauzyt.
User
2010-07-19 14:11
Tai jei dyzeli papirkote tai neturek didelio noro jo lauzyti, nes dyzeliai tai tikrai nera istvermmingi pjovimui.
User
2010-07-19 16:51
nieko nesakau dyzeliui tikrai nesveika pjaut bet retkarceis noris
naudingas
4243 / 0
2010-07-19 17:07
nezinau siaip dyzeliai normaliai pjaunasi bent tie senieji mersai, nieko nenutikdavocia gal del perkaitimo rizika kokia ar kas, arba tiems kur galios daugiau turi
User
2010-07-20 11:15
Merso neuzmusama auto yra
User
2010-07-20 18:16
2010-07-15
13:26 martysz wrote:
Na visai neblogas modelis, bet ko tu nori is jo? Greicio, ekonomiskumo, prabangos?
nei wieno nei kito nera
User
2010-07-21 00:39
greitis ir ekonomiskumas 1, 9tdi su 96kw 6pavaru mechanika. nerealus variantas, jei dar quattro! maciau tik dvi tokias autogide.
User
2010-07-21 00:40
2010-07-15
13:26 martysz wrote:
Na visai neblogas modelis, bet ko tu nori is jo? Greicio, ekonomiskumo, prabangos?
2010-07-20
18:16 wrote:
nei wieno nei kito nera :D
tikrai klysti
User
2010-07-21 12:07
silpna ta golfine pakaba, tik tiek kad nera brangi.
User
2010-07-21 14:23
greitis ir ekonomiskumas 1, 9tdi su 96kw 6pavaru mechanika. nerealus variantas, jei dar quattro! maciau tik dvi tokias autogide.
ypac ekonomiska kai keisi pagrindini dirza..
ypac ekonomiska kai keisi pagrindini dirza..
User
2010-07-21 14:25
kur foto a?mindaugai
User
2010-07-21 23:48
2010-07-21
14:23 wrote:
greitis ir ekonomiskumas 1, 9tdi su 96kw 6pavaru mechanika. nerealus variantas, jei dar quattro! maciau tik dvi tokias autogide.
ypac ekonomiska kai keisi pagrindini dirza..
ypac ekonomiska kai keisi pagrindini dirza..
darbas 150, dirzas 70, guoliai sudai dar 300. brangu? be to ne visada guolius keist reik ir itempejus. taip , kad tavo zinios igitos pries du metus ar pries penkis, nelabai domina. anksciau buvo 800lt dabar su 300 prasisuksi. maksimum 500. jei loxas tai ir 1k sumokesi
User
2010-07-22 00:07
ko tave nervas taip ima?apsiramink ir kalbek graziai.ja nemoki-tylek.mldc jai darai pigiai.o purkstuku kokia kaina gal patarsi?
User
2010-07-22 00:12
2010-07-22
00:07 wrote:
ko tave nervas taip ima?apsiramink ir kalbek graziai.ja nemoki-tylek.mldc jai darai pigiai.o purkstuku kokia kaina gal patarsi?
300 naujas
User
2010-07-22 00:14
uz 120 dizelservise restauravo su garantija, kiek srote nzn.
User
2010-07-22 11:23
2010-07-21
14:25 wrote:
kur foto a?mindaugai
Sry visai pamirsau sendien kai grys nufotkinsiu imesiu
User
2010-07-22 11:30
Nu nebuk antras ziobaras
User
2010-07-22 11:33
ne ne tikrai bus tik isejo visai is galvos kad zadejau idet
User
2010-07-22 12:11
va va bus prisizadeti
User
2010-07-22 18:38
krc paemiau bsk pavazinet ir pameciau nuo ratu kaires puses dangtelisu koke ju kaina ?
User
2010-07-22 20:45
*dangtelius
User
2010-07-23 09:41
pirmas klausimas ar rasi ju cia tau ne saldainiai kad nulekes i bet kokia parduotuve ju nupirktum, na daili auto, tai pasakok kiek pakastavo jinai??
User
2010-07-23 11:44
sakai nebus tokiu dalyku kokem srote ? Seip 8100lt sendien varysim technikini zesim kokie trukumai bus, vienas minusas tik kad ji is belgu bet atrodo rieda gerai.
User
2010-07-23 11:53
dangtelius gali rast auto turguose, ten salia visada parduoda ratus gaubtus ir tt tai ten rasi.jai dangteliai mazi-"probke" tai kapeikas kainuoja is virsaus tipo lipdukas audi.bet jaigu dideli oridinalus tai sumokesi nemazai.naudotu komplektas 100.uz viena jaigu kazkas parduos tikrai 40lt sumokesi.
User
2010-07-23 12:18
2010-07-23
11:44 wrote:
sakai nebus tokiu dalyku kokem srote ? Seip 8100lt sendien varysim technikini zesim kokie trukumai bus, vienas minusas tik kad ji is belgu bet atrodo rieda gerai.
o koks minusas kad is belgu?kokia rida?
Your message |
|