User
2010-12-16 02:23
Sveiki, zadu isigyti b4 competition. Gal kas turejas ir gali pasakyti bendrai kokie didziausi - ? Kaip reikalai su detalem? Aciu is anksto
User
2010-12-16 13:56
Ir ar imanoma ideti tiesiogines dujas i ju variklius? 2.0l 4cil. DOCH.
User
2010-12-16 14:24
Kelintu metu? Variklis tai kaip ir neprastas, bet as asmeniskai buvau uzsiroves tokiai ant alkuninio veleno priekinio skyvo varzto atsukimo seniau cia, kadangi atsukt pavyko tik viska supisus- teko keisti alkunini velena is sroto, tokie blogi atsiminimai, dar, nevirskinu ju priekines pakabos, sudina konstukcija..
User
2010-12-16 14:25
Apie dujas patylesiu, lai dujininkai taria zodi
User
2010-12-16 15:07
2010-12-16
14:24 wrote:
Kelintu metu? Variklis tai kaip ir neprastas, bet as asmeniskai buvau uzsiroves tokiai ant alkuninio veleno priekinio skyvo varzto atsukimo seniau cia, kadangi atsukt pavyko tik viska supisus- teko keisti alkunini velena is sroto, tokie blogi atsiminimai, dar, nevirskinu ju priekines pakabos, sudina konstukcija..
Siūlau į komentarų TOP
User
2010-12-16 15:12
2010-12-16
13:56 wrote:
Ir ar imanoma ideti tiesiogines dujas i ju variklius? 2.0l 4cil. DOCH.
jai tiesogines ikisi manau eis be problem va su paprastom tai audi 2 ir 2.3 visai nenori draugauti
User
2010-12-16 15:20
Metai tokie pat kaip paprastu b4. 96m. galas ju gamybos. Varikliai galingi, is tu 2.0l padare 103kW. Daugelis nezino kas yra competition ir Lietuvoje maciau kolkas tik 1-a. Ju pagaminta buvo lb mazai, 2500vnt., kolekcinis modelis, ACE 2.0 103KW(140AG), 4cyl/16V DOHC , (140 PS; 138 bhp), S2 bamperiai, V6 faros ir dar quattro. Pakaba zeminta ir standinta kaip ir vaziuokle zeminta, viskas gamykliskai. Tai tu b4 turejai?
User
2010-12-16 15:21
2010-12-16
13:56 wrote:
Ir ar imanoma ideti tiesiogines dujas i ju variklius? 2.0l 4cil. DOCH.
2010-12-16
15:12 wrote:
jai tiesogines ikisi manau eis be problem va su paprastom tai audi 2 ir 2.3 visai nenori draugauti
b4 2.0 66kw su paprastom draugauja kuo puikiausiai
User
User
User
2010-12-16 15:57
Nu kaip ir grazuole ta raudona audelka, bet tai del motoro jos ant benzo vos pavaziuoja su savo prakeiktu krabu, o jei sausi dujas ir prapulsi, jei nepasiseks
maumas
7655 / 0
User
2010-12-16 17:28
2010-12-16
15:57 wrote:
Nu kaip ir grazuole ta raudona audelka, bet tai del motoro jos ant benzo vos pavaziuoja su savo prakeiktu krabu, o jei sausi dujas ir prapulsi, jei nepasiseks
Kodel vos vaziuoja? Biski placiau paaiskink
User
2010-12-16 17:35
Kam tas foto keliat ne i tema?
maumas
7655 / 0
2010-12-16 17:43
2010-12-16
17:35 wrote:
Kam tas foto keliat ne i tema?
man patinka pasisaipyt is italisku trandaletu, kaip ir kazkam is vokisku.Tema apie si 103kw 16v audi varikli jau buvo.Kad temos autoriui nevargt ieskant, galiu primint trumpai.Sitas variklis yra gana retas, detales bus brangios, plius mech. ipurskimas, todel ir dujos jame yra nepageidautinos
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2010-12-16 17:46
Tai galiu pamirst apie tiesiogines dujas?
User
2010-12-16 17:54
2010-12-16
17:46 wrote:
Tai galiu pamirst apie tiesiogines dujas?
Nzn kaip tau, bet man nesinori isvis sneket apie dujas, paprastas ar tiesiogines px, jos vienoda zala daro. Paprasciausias variantas nesigilinant i rimtus dalykus- teks tiesinti krabo lekste po kiekvieno suvio, ne tas motoras kuriam duju reikia, nes jis ir taip pats is saves lepus
User
2010-12-16 18:02
Nu matai, as irgi esu pries dujas (bent jau buvau) benzas yra benzas ir niekas jo neatstoja, nei salerkos su turbinom, niekas. Bet pravaziuojant benzino kolonele ir isvysti vis augancius skaiciukus, tai kas belieka daugiau daryt? Galima spjaut i tas kainas, bet pasiskaiciavus pvz metam kiek isleidi benzinui is koloneles ir kiek ant duju yra didelis skirtumas nebent esi be galvos (geraja prasme) ir tu randi tu pinigu pylt i baka ir jauti kaifa vaziuodamas. Turejau coupe su 2.3 varikliu, i diena pyldavau po 2-3 kartus benza, bet kaifas buvo vaziuojant, nk nesakau. O dabar negalesiu ant tiek islaikyt masinos, del to planuoju det tiesiogines
User
2010-12-16 18:10
2010-12-16
18:02 wrote:
Nu matai, as irgi esu pries dujas (bent jau buvau) benzas yra benzas ir niekas jo neatstoja, nei salerkos su turbinom, niekas. Bet pravaziuojant benzino kolonele ir isvysti vis augancius skaiciukus, tai kas belieka daugiau daryt? Galima spjaut i tas kainas, bet pasiskaiciavus pvz metam kiek isleidi benzinui is koloneles ir kiek ant duju yra didelis skirtumas :) nebent esi be galvos (geraja prasme) ir tu randi tu pinigu pylt i baka ir jauti kaifa vaziuodamas. Turejau coupe su 2.3 varikliu, i diena pyldavau po 2-3 kartus benza, bet kaifas buvo vaziuojant, nk nesakau. O dabar negalesiu ant tiek islaikyt masinos, del to planuoju det tiesiogines :)
Ne ta modeli issirinkai kuris duju nenoriai valgo. Iseitis yra is tos susiktos padeties- dyzelis Jei esi audi prijauciantis turi zinot apie 2.5D motora, kuri verta rinktis
kolchozan
101 / 0
2010-12-16 18:28
Jei neklystu i mechanini ipurskima neimanoma sumontuoti tiesiogines dujas.O siaip geriausiai su dujomis draugauja automobiliai su karbiuratoriais i monoipurskimu
maumas
7655 / 0
2010-12-16 18:28
2010-12-16
17:46 wrote:
Tai galiu pamirst apie tiesiogines dujas?
Kiek suprantu-TAIP, nebent desi paprsciausia sistema ir drebesi del suvio
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
maumas
7655 / 0
2010-12-16 18:31
2010-12-16
18:28 kolchozan wrote:
Jei neklystu i mechanini ipurskima neimanoma sumontuoti tiesiogines dujas.O siaip geriausiai su dujomis draugauja automobiliai su karbiuratoriais i monoipurskimu
karbiuratoriai jau mire, nebent tik sporte dar gyvena, o va mono ipurskimu dar yra gyvu, ir detaliu jiems vis dar yra...Is bent kiek "naujesniu" masinu, astra mk2 98-99m., audi baige su tuo terliotis 95-97m.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2010-12-16 18:36
Dekui visiem biski nusvietet proto
kolchozan
101 / 0
2010-12-16 18:45
Brolis dar su karbu(bulka)jau virs keturiu metu varineja jokiu problemu.Nebuvo nei karto sovus.Pats turejau audi coupe 2, 0 1990m su dujom ir mech. purskalu, tai vien bedos.Negalima buvo uzvesti ant benzino, paskiau isvis su benzinu nedirbo.Saude kaip AK47 serijom, bet cia ne visa laika taip kaip uzeina.Kai vaziuoji visi i tave atsisukaNenorejo laisvu apsuku laikyti, bet beda ne dujose su apsukom buvo.
User
User
2010-12-16 18:56
Dar tuo paciu paklausiu apie quattro vaziuokles. B4 laiko ? Ir ar uztenka 2.0l motoro galios atzvilgiu, ar pavelka visa masina ir quattro
User
2010-12-16 18:57
Vienu zodziu, kas geriau imant b4 quattro. Ar 2.0l ar 2.3l ?
User
2010-12-16 19:00
Pati lepiausia tarp visais varanciais yra audzi, nesulyginsi su subarinom ar toyota, mitsubais, nissan.
maumas
7655 / 0
2010-12-16 19:03
2010-12-16
18:56 wrote:
Dar tuo paciu paklausiu apie quattro vaziuokles. B4 laiko ? Ir ar uztenka 2.0l motoro galios atzvilgiu, ar pavelka visa masina ir quattro
ko pristojai prie tos b4?Palik ja ramybej, nes ji NERA nei sportui skirtas, nei ypac patvarus automobilis.Siaip sau tokia kasdienine pilka, pigiai islaikoma masinyte.Visos jos "pagerintos" versijos kels tik galvos skausma...Tuo labiau tokio amziaus...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
maumas
7655 / 0
2010-12-16 19:05
triperangai gaminami italijoj fiat koncerne, o gale konvejerio stovi presas, bet kai kuriems pasiseka istrukt
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2010-12-16 19:08
2010-12-16
18:56 wrote:
Dar tuo paciu paklausiu apie quattro vaziuokles. B4 laiko ? Ir ar uztenka 2.0l motoro galios atzvilgiu, ar pavelka visa masina ir quattro
2010-12-16
19:03 maumas wrote:
ko pristojai prie tos b4?Palik ja ramybej, nes ji NERA nei sportui skirtas, nei ypac patvarus automobilis.Siaip sau tokia kasdienine pilka, pigiai islaikoma masinyte.Visos jos "pagerintos" versijos kels tik galvos skausma...Tuo labiau tokio amziaus...
Nezinau ko pristojau prie b4 tiesiog ieskau senos quattro audi. Buvau jau competition nusiziurejas ir vat sudas del varikliu, tai nezinau ka pasirinkt dar... Ar net neverta ziuret quattro pvz b4 arba coupe naujesnio?
maumas
7655 / 0
2010-12-16 19:10
2010-12-16
18:56 wrote:
Dar tuo paciu paklausiu apie quattro vaziuokles. B4 laiko ? Ir ar uztenka 2.0l motoro galios atzvilgiu, ar pavelka visa masina ir quattro
2010-12-16
19:03 maumas wrote:
ko pristojai prie tos b4?Palik ja ramybej, nes ji NERA nei sportui skirtas, nei ypac patvarus automobilis.Siaip sau tokia kasdienine pilka, pigiai islaikoma masinyte.Visos jos "pagerintos" versijos kels tik galvos skausma...Tuo labiau tokio amziaus...
2010-12-16
19:08 wrote:
Nezinau ko pristojau prie b4 :D tiesiog ieskau senos quattro audi. Buvau jau competition nusiziurejas ir vat sudas del varikliu, tai nezinau ka pasirinkt dar... Ar net neverta ziuret quattro pvz b4 arba coupe naujesnio?
Tas naujesnis 95m giminmo?Tada pasiziurek i kalendoriu, kuriais metais gyveniKo tikiesi pirkdamas kupe tokio amziaus?Ypac su galingu varikliu
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2010-12-16 19:10
2010-12-16
18:57 wrote:
Vienu zodziu, kas geriau imant b4 quattro. Ar 2.0l ar 2.3l ?
Jei galvoji apie tiesiogines dujas, jami kad ir ta pacia audi, bet ne su mechaniniu ipurskimu, vaziuosi be vargo, jei galvoji apie quattro imk 2.8 ar 2.6 su tiesioginem, valgys skaityk bene ta pati ka ir tavo 2l 103kW, jei paprastas dujas imi mono ir vargo absoliuciai nematai, pats varineju su b4 mono du metus dujos idealiai draugauja, tevai 8 metus bulka, bet su korbu turejo (daba sesuo damusineja) su dujom, ne kartelio del duju bedos nebuvo, o su mechaniniu ipurskimu plius dujos= loterija
maumas
7655 / 0
2010-12-16 19:13
2010-12-16
18:57 wrote:
Vienu zodziu, kas geriau imant b4 quattro. Ar 2.0l ar 2.3l ?
2010-12-16
19:10 wrote:
Jei galvoji apie tiesiogines dujas, jami kad ir ta pacia audi, bet ne su mechaniniu ipurskimu, vaziuosi be vargo, jei galvoji apie quattro imk 2.8 ar 2.6 su tiesioginem, valgys skaityk bene ta pati ka ir tavo 2l 103kW, jei paprastas dujas imi mono ir vargo absoliuciai nematai, pats varineju su b4 mono du metus dujos idealiai draugauja, tevai 8 metus bulka, bet su korbu turejo (daba sesuo damusineja):) su dujom, ne kartelio del duju bedos nebuvo, o su mechaniniu ipurskimu plius dujos= loterija
Jis nori lekt, jam mono ko gero, netiks
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2010-12-16 19:17
2010-12-16
19:03 maumas wrote:
ko pristojai prie tos b4?Palik ja ramybej, nes ji NERA nei sportui skirtas, nei ypac patvarus automobilis.Siaip sau tokia kasdienine pilka, pigiai islaikoma masinyte.Visos jos "pagerintos" versijos kels tik galvos skausma...Tuo labiau tokio amziaus...
2010-12-16
19:08 wrote:
Nezinau ko pristojau prie b4 :D tiesiog ieskau senos quattro audi. Buvau jau competition nusiziurejas ir vat sudas del varikliu, tai nezinau ka pasirinkt dar... Ar net neverta ziuret quattro pvz b4 arba coupe naujesnio?
2010-12-16
19:10 maumas wrote:
Tas naujesnis 95m giminmo?:smilewink:Tada pasiziurek i kalendoriu, kuriais metais gyveni:lol:Ko tikiesi pirkdamas kupe tokio amziaus?Ypac su galingu varikliu:smoke:
Paaiskinsiu kodel tokias masinas ziuriu. Nes man patinka senienos ir tiek. Kaip sakoma sena masina-gera masina ir pats tuo isitikinau. Zinoma reikia kartais daug investiciju i tas senienas, kad jos gyventu, bet rezultata gauni malonesni nei nuo 2000m. laidos masinu. Nepersu nuomones, bet MAN tai patinka
User
2010-12-16 19:17
2010-12-16
18:57 wrote:
Vienu zodziu, kas geriau imant b4 quattro. Ar 2.0l ar 2.3l ?
2010-12-16
19:10 wrote:
Jei galvoji apie tiesiogines dujas, jami kad ir ta pacia audi, bet ne su mechaniniu ipurskimu, vaziuosi be vargo, jei galvoji apie quattro imk 2.8 ar 2.6 su tiesioginem, valgys skaityk bene ta pati ka ir tavo 2l 103kW, jei paprastas dujas imi mono ir vargo absoliuciai nematai, pats varineju su b4 mono du metus dujos idealiai draugauja, tevai 8 metus bulka, bet su korbu turejo (daba sesuo damusineja):) su dujom, ne kartelio del duju bedos nebuvo, o su mechaniniu ipurskimu plius dujos= loterija
2010-12-16
19:13 maumas wrote:
Jis nori lekt, jam mono ko gero, netiks:shocking:
Tai jei taip nori lekt, te meta tas dujas is galvos nzn as kaip pasiziuriu i kuro kainas, man greit fantazija atsoka lekt
User
2010-12-16 19:28
2010-12-16
18:57 wrote:
Vienu zodziu, kas geriau imant b4 quattro. Ar 2.0l ar 2.3l ?
2010-12-16
19:10 wrote:
Jei galvoji apie tiesiogines dujas, jami kad ir ta pacia audi, bet ne su mechaniniu ipurskimu, vaziuosi be vargo, jei galvoji apie quattro imk 2.8 ar 2.6 su tiesioginem, valgys skaityk bene ta pati ka ir tavo 2l 103kW, jei paprastas dujas imi mono ir vargo absoliuciai nematai, pats varineju su b4 mono du metus dujos idealiai draugauja, tevai 8 metus bulka, bet su korbu turejo (daba sesuo damusineja):) su dujom, ne kartelio del duju bedos nebuvo, o su mechaniniu ipurskimu plius dujos= loterija
2, 6 neapsimoka plastmasinis colikas , imk 2, 8 quattro ima panasej kaip ir visi trauka smagi quattrro jauciasi puikiai siandien furgona pilna istraukem is sniego pusnies su tokia
maumas
7655 / 0
2010-12-16 19:45
2010-12-16
19:08 wrote:
Nezinau ko pristojau prie b4 :D tiesiog ieskau senos quattro audi. Buvau jau competition nusiziurejas ir vat sudas del varikliu, tai nezinau ka pasirinkt dar... Ar net neverta ziuret quattro pvz b4 arba coupe naujesnio?
2010-12-16
19:10 maumas wrote:
Tas naujesnis 95m giminmo?:smilewink:Tada pasiziurek i kalendoriu, kuriais metais gyveni:lol:Ko tikiesi pirkdamas kupe tokio amziaus?Ypac su galingu varikliu:smoke:
2010-12-16
19:17 wrote:
Paaiskinsiu kodel tokias masinas ziuriu. Nes man patinka senienos ir tiek. Kaip sakoma sena masina-gera masina ir pats tuo isitikinau. Zinoma reikia kartais daug investiciju i tas senienas, kad jos gyventu, bet rezultata gauni malonesni nei nuo 2000m. laidos masinu. Nepersu nuomones, bet MAN tai patinka :smoke:
gerai , kad patinka, kad tik uztektu kantrybes prikelinet prismaugtas masinasZinai ir as pasidairau i audi coupe 92-96m, bet jau kuri laika nematau ne vienos , kuri nekeltu abejoniu, cia taip svelniai pasakiau
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2010-12-16 20:02
Gal sita nekels abejoniu (94m.)
maumas
7655 / 0
2010-12-16 20:04
nuoroda, pleaseReikia gyvai pamatyt...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2010-12-16 20:13
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=136376350&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.sEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=14&makeModelVariant1.etext=false&makeModelVariant2.etext=false&makeModelVariant3.etext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=1991-01-01&siteId=GERMANY&features=FOUR_WHEEL_DRIVE&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&string=&lang=en&pageNumber=1
User
2010-12-16 20:14
Dar sita verta demesio ir salonas ledinis
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=137972398&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.sEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=14&makeModelVariant1.etext=false&makeModelVariant2.etext=false&makeModelVariant3.etext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=1991-01-01&siteId=GERMANY&features=FOUR_WHEEL_DRIVE&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&string=&tabNumber=2
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=137972398&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.sEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=14&makeModelVariant1.etext=false&makeModelVariant2.etext=false&makeModelVariant3.etext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=1991-01-01&siteId=GERMANY&features=FOUR_WHEEL_DRIVE&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&string=&tabNumber=2
User
2010-12-16 20:15
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=137972398&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.sEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=14&makeModelVariant1.etext=false&makeModelVariant2.etext=false&makeModelVariant3.etext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=1991-01-01&siteId=GERMANY&features=FOUR_WHEEL_DRIVE&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&string=&tabNumber=1
Your message |
|