User
2013-07-15 17:21
Kas geriau audi a4 1.9 ar 66kw 81kw ir kodel?
User
2013-07-15 17:59
2013-07-15
17:21 wrote:
Kas geriau audi a4 1.9 ar 66kw 81kw ir kodel?
Milijonas tokių temų, tiek šiam forume, tiek kituose. Pasieškok.
User
2013-07-15 18:02
nezinau kodel geriau, bet imciau 81kw
User
2013-07-15 18:03
2013-07-15
17:21 wrote:
Kas geriau audi a4 1.9 ar 66kw 81kw ir kodel?
2013-07-15
17:59 wrote:
Milijonas tokių temų, tiek šiam forume, tiek kituose. Pasieškok.
temu daug, bet atsakymo normalaus taip ir neradau
User
2013-07-15 18:05
2013-07-15
18:02 wrote:
nezinau kodel geriau, bet imciau 81kw
seip 81 ir ziurejau, bet ziuriu kad daugiau pasirinkimo su 66 kw tai ir galvoju ar labai daug skiriasi
User
2013-07-15 18:25
wrote:
..
klausyk neaiskink, kad visi 66kw be geometrijos OK? Turiu golf 66kw 99metu ten kintama geometrija.
User
2013-07-15 18:32
wrote:
..
gal galit kaip merginai paprasciau paaiskint kuris geresnis variantas kad nebiretu
User
2013-07-15 18:38
wrote:
..
2013-07-15
18:32 wrote:
gal galit kaip merginai paprasciau paaiskint kuris geresnis variantas kad nebiretu
Jeigu abu idealaus stovio - 66kw paprastesnis variantas, 81kw (akivaizdziai) bus šiektiek dinamiškesnis.
Bet kai yra perkama 15m. senumo mašina, reikia žiūrėti į stovį. Kurią padoresnę, geriau išlaikytą rasi, tą ir pirk.
Bet kai yra perkama 15m. senumo mašina, reikia žiūrėti į stovį. Kurią padoresnę, geriau išlaikytą rasi, tą ir pirk.
User
2013-07-15 18:38
wrote:
..
2013-07-15
18:32 wrote:
gal galit kaip merginai paprasciau paaiskint kuris geresnis variantas kad nebiretu
abu identiski reikia ziureti i ju stovi ir neuzstrigti ant tu kilovatu. Rinkis 66 ar 81 kw ir nesiparink nes jie vienodi. O jei sakys kad 66kw silpnas tada perprogramuoji ir eina kurkas geriau uz 81kw
User
2013-07-15 19:10
Aciu vyrai
User
2013-07-15 19:22
wrote:
..
2013-07-15
18:32 wrote:
gal galit kaip merginai paprasciau paaiskint kuris geresnis variantas kad nebiretu
2013-07-15
18:38 wrote:
abu identiski reikia ziureti i ju stovi ir neuzstrigti ant tu kilovatu. Rinkis 66 ar 81 kw ir nesiparink nes jie vienodi. O jei sakys kad 66kw silpnas tada perprogramuoji ir eina kurkas geriau uz 81kw:thumbup:
nieko jie neidentiski, jei galvoji pilt dizeli ne is kalonkes o baltarusiska ar dar kitokia tada imk 81kw, sitie varikliai atsparus visai salerkai.
User
2013-07-15 19:25
2013-07-15
18:32 wrote:
gal galit kaip merginai paprasciau paaiskint kuris geresnis variantas kad nebiretu
2013-07-15
18:38 wrote:
abu identiski reikia ziureti i ju stovi ir neuzstrigti ant tu kilovatu. Rinkis 66 ar 81 kw ir nesiparink nes jie vienodi. O jei sakys kad 66kw silpnas tada perprogramuoji ir eina kurkas geriau uz 81kw:thumbup:
2013-07-15
19:22 wrote:
nieko jie neidentiski, jei galvoji pilt dizeli ne is kalonkes o baltarusiska ar dar kitokia tada imk 81kw, sitie varikliai atsparus visai salerkai.
nepilu is kolonkes
User
2013-07-15 19:37
2013-07-15
18:32 wrote:
gal galit kaip merginai paprasciau paaiskint kuris geresnis variantas kad nebiretu
2013-07-15
18:38 wrote:
abu identiski reikia ziureti i ju stovi ir neuzstrigti ant tu kilovatu. Rinkis 66 ar 81 kw ir nesiparink nes jie vienodi. O jei sakys kad 66kw silpnas tada perprogramuoji ir eina kurkas geriau uz 81kw:thumbup:
2013-07-15
19:22 wrote:
nieko jie neidentiski, jei galvoji pilt dizeli ne is kalonkes o baltarusiska ar dar kitokia tada imk 81kw, sitie varikliai atsparus visai salerkai.
Abu varikliai vienodi. Skiriasi ECU softas, purkštukai(0, 184mm vs 0, 205mm), turbina.
Kas iš šitų dalykų leidžia 81kw motorui labiau toleruoti 'prastesnį' kurą?
Nenoriu ginčytis, tiesiog noriu, kad paaiškintumei.
Kas iš šitų dalykų leidžia 81kw motorui labiau toleruoti 'prastesnį' kurą?
Nenoriu ginčytis, tiesiog noriu, kad paaiškintumei.
User
2013-07-15 20:28
na deze geresne 81kw, perdavimas kitoks siek tiek, deze silpnesne 66kw gal del paprastos sankabos daugiau apkrovos jei tenka, siurblys gal ir toks pats, bet kazkodel ant 66kw daznai pasitaiko kad trukcioja ten kazkoks daviklis pareina, ant 81kw neteko susidurt kad pareitu. geometrija uzstringa ten jei atsiranda gedimas vakume. jei vakumai tvarkoj geometrija niekaip neuzstrigs trauka smagesne 81kw tikrai, o kas sako kad gali pacipuot 66kw tj gali ir 81kw pacipuot dar smagiau bus(seip asmeniskai man 81kw pats tas) 81kw geriau tikrai, nebent randi dauk pigiau 66kw arba labai geram stovyje. +stabdziai geresni prieki eina, o 66kw paprasti gerai pastabdzius greit susimeto ir reik keist(ir dar visokiu smulkmenu galima atrast). turejau ne viena ir 66kw ir 81, tj tikrai verta damoket tuos kelis simtus uz 81.
User
2013-07-15 20:32
2013-07-15
18:38 wrote:
abu identiski reikia ziureti i ju stovi ir neuzstrigti ant tu kilovatu. Rinkis 66 ar 81 kw ir nesiparink nes jie vienodi. O jei sakys kad 66kw silpnas tada perprogramuoji ir eina kurkas geriau uz 81kw:thumbup:
2013-07-15
19:22 wrote:
nieko jie neidentiski, jei galvoji pilt dizeli ne is kalonkes o baltarusiska ar dar kitokia tada imk 81kw, sitie varikliai atsparus visai salerkai.
2013-07-15
19:37 wrote:
Abu varikliai vienodi. Skiriasi ECU softas, purkštukai(0, 184mm vs 0, 205mm), turbina.
Kas iš šitų dalykų leidžia 81kw motorui labiau toleruoti 'prastesnį' kurą?
Nenoriu ginčytis, tiesiog noriu, kad paaiškintumei.
Kas iš šitų dalykų leidžia 81kw motorui labiau toleruoti 'prastesnį' kurą?
Nenoriu ginčytis, tiesiog noriu, kad paaiškintumei.
purkstukai
User
2013-07-15 20:40
eilinį kartą anektodų pasiskaičiau ir pasijuokiau.
Kažkas palygino audi A4 66 kw variklį ir ketvirto golfo 66 kw variklį dėl turbinų.
Atsakysiu: varikliai nors ir tie patys 66kw bet absoliučiai skirtingi. Nei viena detalė netinka nuo vieno ant kito visiškai, todėl nelyginkim piršto su b.
A4 66 kw buvo tik su paprasta turbina, o 4 golfo variklis kaip ir seatuose ar škodose su kintamos geometrijos turbina ir pačiais brangiausiais diržų keitimo komplektais.
Stabdžių sistema ar 66 ar 81 visiškai identiška, tik 95-96 metais pirmos laidos A4 66kw dar ėjo su neventiliuojamais stabdžių diskais.
Aš asmeniškai rinkčiausi tą mašiną, kurios stovis geresnis, o realiai 66kw galios per akis, o jei trūksta, tai dragams dyzeliai nėra skirti išvis.
O salera ar 66 ar 81 visiškai iki lempučių
Kažkas palygino audi A4 66 kw variklį ir ketvirto golfo 66 kw variklį dėl turbinų.
Atsakysiu: varikliai nors ir tie patys 66kw bet absoliučiai skirtingi. Nei viena detalė netinka nuo vieno ant kito visiškai, todėl nelyginkim piršto su b.
A4 66 kw buvo tik su paprasta turbina, o 4 golfo variklis kaip ir seatuose ar škodose su kintamos geometrijos turbina ir pačiais brangiausiais diržų keitimo komplektais.
Stabdžių sistema ar 66 ar 81 visiškai identiška, tik 95-96 metais pirmos laidos A4 66kw dar ėjo su neventiliuojamais stabdžių diskais.
Aš asmeniškai rinkčiausi tą mašiną, kurios stovis geresnis, o realiai 66kw galios per akis, o jei trūksta, tai dragams dyzeliai nėra skirti išvis.
O salera ar 66 ar 81 visiškai iki lempučių
User
2013-07-15 20:52
bukim realistai, abu variantai yra šūdas.
User
2013-07-15 21:18
2013-07-15
20:52 wrote:
bukim realistai, abu variantai yra šūdas. :thumbup:
o kas pagal tave ne šudas?
User
2013-07-15 21:19
2013-07-15
20:40 wrote:
eilinį kartą anektodų pasiskaičiau ir pasijuokiau.
Kažkas palygino audi A4 66 kw variklį ir ketvirto golfo 66 kw variklį dėl turbinų.
Atsakysiu: varikliai nors ir tie patys 66kw bet absoliučiai skirtingi. Nei viena detalė netinka nuo vieno ant kito visiškai, todėl nelyginkim piršto su b.
A4 66 kw buvo tik su paprasta turbina, o 4 golfo variklis kaip ir seatuose ar škodose su kintamos geometrijos turbina ir pačiais brangiausiais diržų keitimo komplektais.
Stabdžių sistema ar 66 ar 81 visiškai identiška, tik 95-96 metais pirmos laidos A4 66kw dar ėjo su neventiliuojamais stabdžių diskais.
Aš asmeniškai rinkčiausi tą mašiną, kurios stovis geresnis, o realiai 66kw galios per akis, o jei trūksta, tai dragams dyzeliai nėra skirti išvis.
O salera ar 66 ar 81 visiškai iki lempučių
Kažkas palygino audi A4 66 kw variklį ir ketvirto golfo 66 kw variklį dėl turbinų.
Atsakysiu: varikliai nors ir tie patys 66kw bet absoliučiai skirtingi. Nei viena detalė netinka nuo vieno ant kito visiškai, todėl nelyginkim piršto su b.
A4 66 kw buvo tik su paprasta turbina, o 4 golfo variklis kaip ir seatuose ar škodose su kintamos geometrijos turbina ir pačiais brangiausiais diržų keitimo komplektais.
Stabdžių sistema ar 66 ar 81 visiškai identiška, tik 95-96 metais pirmos laidos A4 66kw dar ėjo su neventiliuojamais stabdžių diskais.
Aš asmeniškai rinkčiausi tą mašiną, kurios stovis geresnis, o realiai 66kw galios per akis, o jei trūksta, tai dragams dyzeliai nėra skirti išvis.
O salera ar 66 ar 81 visiškai iki lempučių
wrote:
..
nieko nepadarysi, jei žmogus kitokių mašinų nematęs po kapotu
User
2013-07-15 21:23
Idaliau, ne į tema paklausiu, kokį vienaturį rekomenduotum iki 10-15k LT benzina, bus dedamos dujos. Norėčiau sąlyginai kad būtų ekonomiška, patvari.
sieras
224 / 0
2013-07-15 21:30
2013-07-15
21:23 wrote:
Idaliau, ne į tema paklausiu, kokį vienaturį rekomenduotum iki 10-15k LT benzina, bus dedamos dujos. Norėčiau sąlyginai kad būtų ekonomiška, patvari.
toyota previa 2
User
2013-07-15 21:30
2013-07-15
21:23 wrote:
Idaliau, ne į tema paklausiu, kokį vienaturį rekomenduotum iki 10-15k LT benzina, bus dedamos dujos. Norėčiau sąlyginai kad būtų ekonomiška, patvari.
na kadangi benzininės mašinos manęs nelabai domina, bet asmeniškai aš rinkčiausi VW sharan arba Seat Alhambra su 2 litrų benzininiu motoru. Ford galaxy benzininį griežtai atmetu, nes fordiniai benzininiai motorai yra nevykę.
Apie kitus modelius negaliu komentuot, nes dirbu ir pats važinėju tik su dyzeliais
Apie kitus modelius negaliu komentuot, nes dirbu ir pats važinėju tik su dyzeliais
User
2013-07-15 21:32
2013-07-15
21:23 wrote:
Idaliau, ne į tema paklausiu, kokį vienaturį rekomenduotum iki 10-15k LT benzina, bus dedamos dujos. Norėčiau sąlyginai kad būtų ekonomiška, patvari.
2013-07-15
21:30 wrote:
na kadangi benzininės mašinos manęs nelabai domina, bet asmeniškai aš rinkčiausi VW sharan arba Seat Alhambra su 2 litrų benzininiu motoru. Ford galaxy benzininį griežtai atmetu, nes fordiniai benzininiai motorai yra nevykę.
Apie kitus modelius negaliu komentuot, nes dirbu ir pats važinėju tik su dyzeliais
Apie kitus modelius negaliu komentuot, nes dirbu ir pats važinėju tik su dyzeliais
Galima paklaust kodel?..
User
2013-07-15 21:42
galima neatsakysiu kodėl tik dyzeliai?
beje su dyzeliais važinėju nuo 90 metų
beje su dyzeliais važinėju nuo 90 metų
User
2013-07-15 21:44
2013-07-15
21:42 wrote:
galima neatsakysiu kodėl tik dyzeliai?
beje su dyzeliais važinėju nuo 90 metų
beje su dyzeliais važinėju nuo 90 metų
Ar verta rinktis 2000m bmw 3klases 2.0d 100kw 4cil?
User
2013-07-15 21:47
2013-07-15
21:42 wrote:
galima neatsakysiu kodėl tik dyzeliai?
beje su dyzeliais važinėju nuo 90 metų
beje su dyzeliais važinėju nuo 90 metų
2013-07-15
21:44 wrote:
Ar verta rinktis 2000m bmw 3klases 2.0d 100kw 4cil?:smoke:
tu man parodyk bent vieną parvežtą į Lietuvą pardavimui BMW su neužvaikytu dyzeliniu motoru
User
2013-07-15 21:52
2013-07-15
21:42 wrote:
galima neatsakysiu kodėl tik dyzeliai?
beje su dyzeliais važinėju nuo 90 metų
beje su dyzeliais važinėju nuo 90 metų
2013-07-15
21:44 wrote:
Ar verta rinktis 2000m bmw 3klases 2.0d 100kw 4cil?:smoke:
2013-07-15
21:47 wrote:
tu man parodyk bent vieną parvežtą į Lietuvą pardavimui BMW su neužvaikytu dyzeliniu motoru
Vargu ar pavyktu.. Bet siaip..? Kad ir su normaliai pavarinetu? Ar geriau neziuret i juos?
User
2013-07-15 21:58
gal geriau manęs apie šį modelį neklausinėk, nes turiu savo nuomonę apie juos ir nenoriu viešai jos rašyt, kad paskui Baisia Mondrių Wolksvagenų mylėtojai manęs neapmėtytų replikomis
Your message |
|