Audi 1.6TDI 77kw chip tuning/ Skirtumas tarp 1.6Tdi 77kw ir 2.0Tdi 103kw

Created by User 2015-11-16
2015-11-16 20:22
Sveiki,

mastau ar verta chip'int saviske. Yra begales pasisakiusiu uz ir pries. Man svarbu tiek masinos ilgaamziskumas, tiek saugumas lenkiant uzmiestyje, taciau butent pastarojo ir pasigendu. Smagi trauka mieste, uzmiestyje nieko nelieka.

Visi kaip susitare (startline, vimota, galingas, insane) zada tuos pacius rezultatus: apie 100-103kw. Cia net 30% galios prieaugis.. Neistebiu, kad daugeliui chip'inusiu ir net ramiai vazinejusiu po kurio laiko atsirado problemos su sankaba, kai kuriems su turbina, pavaru deze ir t.t. Butent del to masciau "ai tiekto, kai tikrai reikes bus galingesne masina".

Taciau neseniai isgirdau, kad skirtumas tarp 1.6Tdi 77kw ir 2.0Tdi 103kw yra gan mazas (ta pati sankaba, turbo). Nezinau kiek cia tiesos, tad man idomu kas ka zinot?

Dekui uz info,
Rimvydas
7658 / 0
2015-11-16 20:33
zinai, kad suzinot ar tokia pati sankaba, uztenka nueiti i parde ir paprasyt pasiziuret i katalogus.Su turbina sudetingiau.Bele kokiu atveju, su mazesne galia maziau spardai per pedalus ir taip pratesi senos masinos gyvenima.Jei turi lakuno palinkiu, tai reikes kitos masinos, na ir pinigu isleistSekmes renkantis.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2015-11-16 21:07
na turbinos skiresi tikrai. pas tau garret, o 2l tdi KKK. skiresi varikliai tai tikrai, kur 1.6l ir 2.0l. skirsis blokai, skirsis greiciu dezes, tai skirsis ir sankaba. o del cipavimo ar apsimoka tai nuo taves pacio priklauso ir laikis taip kaip suprogramuos, ir kaip spausi gazo pedala. priklauso nuo pragramuotojo kokian diapazone bus pilnas sukimo momentas kuo zemesniuos sukiuos tuo blogiau sankabai ir ypac smagraciui. aisku buna linksma kai nuo zemu uzmigi ir eina, bet sankabai tai nekazka. ypac kai daug kas megsta pvz vaziuoje ijunge 4 begi 1500 sukiu ir staiga nori pagreitet ir miga gaza dugnan, o smagraciui tai didelis peilis pasirdziuos:D reikia pirma jungt i zemesni begi siuo atveju 3 ir tada greitet. tada ir po cipavimo nebus nesamoningu problemu. ir siaip jai kokia firma programuoja tai bus standartiai pakoregavimai neben kazko nori savo noru, ir nieks nevirsis saugiu turbos ar ten purkstuku parametru ir vaziuosi ir nesuksi gavos.
7658 / 0
2015-11-16 21:18
2015-11-16 21:07 wrote: na turbinos skiresi tikrai. pas tau garret, o 2l tdi KKK. skiresi varikliai tai tikrai, kur 1.6l ir 2.0l. skirsis blokai, skirsis greiciu dezes, tai skirsis ir sankaba. o del cipavimo ar apsimoka tai nuo taves pacio priklauso ir laikis taip kaip suprogramuos, ir kaip spausi gazo pedala. priklauso nuo pragramuotojo kokian diapazone bus pilnas sukimo momentas kuo zemesniuos sukiuos tuo blogiau sankabai ir ypac smagraciui. aisku buna linksma kai nuo zemu uzmigi ir eina, bet sankabai tai nekazka. ypac kai daug kas megsta pvz vaziuoje ijunge 4 begi 1500 sukiu ir staiga nori pagreitet ir miga gaza dugnan, o smagraciui tai didelis peilis pasirdziuos:D reikia pirma jungt i zemesni begi siuo atveju 3 ir tada greitet. tada ir po cipavimo nebus nesamoningu problemu. ir siaip jai kokia firma programuoja tai bus standartiai pakoregavimai neben kazko nori savo noru, ir nieks nevirsis saugiu turbos ar ten purkstuku parametru ir vaziuosi ir nesuksi gavos.:thumbup:
Tiem cipuotojam giliai px apie sankabos gyvenima.Jie nenesa jokios atsakomybes.Va pinigus paimt, tai cia jooo...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2015-11-16 21:28
2015-11-16 21:07 wrote: na turbinos skiresi tikrai. pas tau garret, o 2l tdi KKK. skiresi varikliai tai tikrai, kur 1.6l ir 2.0l. skirsis blokai, skirsis greiciu dezes, tai skirsis ir sankaba. o del cipavimo ar apsimoka tai nuo taves pacio priklauso ir laikis taip kaip suprogramuos, ir kaip spausi gazo pedala. priklauso nuo pragramuotojo kokian diapazone bus pilnas sukimo momentas kuo zemesniuos sukiuos tuo blogiau sankabai ir ypac smagraciui. aisku buna linksma kai nuo zemu uzmigi ir eina, bet sankabai tai nekazka. ypac kai daug kas megsta pvz vaziuoje ijunge 4 begi 1500 sukiu ir staiga nori pagreitet ir miga gaza dugnan, o smagraciui tai didelis peilis pasirdziuos:D reikia pirma jungt i zemesni begi siuo atveju 3 ir tada greitet. tada ir po cipavimo nebus nesamoningu problemu. ir siaip jai kokia firma programuoja tai bus standartiai pakoregavimai neben kazko nori savo noru, ir nieks nevirsis saugiu turbos ar ten purkstuku parametru ir vaziuosi ir nesuksi gavos.:thumbup:
2015-11-16 21:18 maumas wrote: Tiem cipuotojam giliai px apie sankabos gyvenima.Jie nenesa jokios atsakomybes.Va pinigus paimt, tai cia jooo...
cipuotojas cipuotojui nelygus. yra kur normaliai perprogramuoja kompus gali pagal pageidavima ten kanors isprogramuot pakoreguot ir panasiai. o yra tokiu kur kabeli ir kompakta su eromais nusipirke, ar prisikopine jau is programuotu automobiliu ir tiesiog peraso ir uolia efektas yra ir jam poxiu bus ar ten turba normaliai dirba, ar myztukai normaliai dirba, ar oro srauto matuokle normaliai dirba ir t.t. va tokie tai pasiema bapkes ir jam giliai poxui.
2015-11-16 22:21
Tokiu tikrai neverta cipuoti, "susprogdinsi"varikli ir kitka.Pats smagumas cipuoti pavyzdiui BMW 3, 0d ar 4, 0d, VW 5, 0 tdi ir panasius.Tokiuose +30-40kw variklyje beveik neturi itakos kitiems mazgams arba jinai minimali.Beje, jiems net neitin reikia daugiau nei turi nes bmw ir mb ypac naujesni taip gamykliskai surogramuoti kad kilowatu pika pasiekia jau palyginti zemuose sukiuose o Nm ilgai islieka stabilus.Labai sunku padaryti dyzeli nedideles kubaturos kad vaziuotu kaip zveris.Turbut tik mersams isejo igyvendint, ir bemvai neatsilieka.Kitu cipavimas nezinau...ar apsimoka benzopjukla cipuot?Kuro san.padides, jei butu galingas variklis priesingai-sumazetu.As tavim detas parduociau ir nusipirkciau galingesni modeli nes dauelis nusivilia ir pardavineja sugaidintas masinas arba kompus, ir perka normalius.

Your message