User
2014-08-23 20:07
Noriu pirkti iki 3000Lt maždaug automobilį, ekonomišką variantą, dabar domina audi 80 B4 su dujom, tik ar jie yra ekonomiški automobiliai, su kokiu varikliu geriausia rinktis šį automobilį?
User
2014-08-23 20:25
Na, mano pažįstamas turi B4 su 2, 0 varikliu , 99 Kw (čipuota) , tai jam rija apie 12 litrų dujų šimtui kilometrų, jei nori kad automobilis būtų ekonomiškesnis, patariu imti 66 Kw (na be abejo priklauso nuo vairavimo stiliaus, jei norėsi "paplėšyt" automobilį, rinkis stipresnį variklį)
User
2014-08-23 20:31
Manau, kad geriausia butu 2.0l mono 66kw su paprastom dujom arba 2.0l 85kw su tiesioginem dujom, netgi geriau 2.0l 85kw su tiesioginem nes ir variklis geras, traukos turi bei nutrukus dirzui nelanksto voztuvu ir tiesiogines dujos jau yra geriau nei paprastos, o is a4 su dujom iki 3k lt nk gero nera, visos damustos o ir puna labiau bei vaziuokle aliuminine o ne paprasta.
User
2014-08-23 20:33
1. Benzinu čipuotų nebūna N/A varikliuose. ( Be turbos )
2. Geriau pasieškok ekonomiško varianto su 1, 9 tdi varikliu.
Kad ir kokia patvari ta "beškė" bet metai daro savo ir ji tikrai ges, o ypač mačiusi puse savo gyvenimo vien dujas. Pasižiūrėk pvž mazda 323f dyzelinius, daug geresni metai, detalės pigios.
2. Geriau pasieškok ekonomiško varianto su 1, 9 tdi varikliu.
Kad ir kokia patvari ta "beškė" bet metai daro savo ir ji tikrai ges, o ypač mačiusi puse savo gyvenimo vien dujas. Pasižiūrėk pvž mazda 323f dyzelinius, daug geresni metai, detalės pigios.
User
2014-08-23 20:47
2014-08-23
20:33 wrote:
1. Benzinu čipuotų nebūna N/A varikliuose. ( Be turbos )
2. Geriau pasieškok ekonomiško varianto su 1, 9 tdi varikliu.
Kad ir kokia patvari ta "beškė" bet metai daro savo ir ji tikrai ges, o ypač mačiusi puse savo gyvenimo vien dujas. Pasižiūrėk pvž mazda 323f dyzelinius, daug geresni metai, detalės pigios.
2. Geriau pasieškok ekonomiško varianto su 1, 9 tdi varikliu.
Kad ir kokia patvari ta "beškė" bet metai daro savo ir ji tikrai ges, o ypač mačiusi puse savo gyvenimo vien dujas. Pasižiūrėk pvž mazda 323f dyzelinius, daug geresni metai, detalės pigios.
galima perprogramuoti, bet dvilitriniam nlb ka duos jei niekas daugiau nedaryta..
giedzka
1757 / 0
2014-08-23 20:49
2014-08-23
20:33 wrote:
1. Benzinu čipuotų nebūna N/A varikliuose. ( Be turbos )
2. Geriau pasieškok ekonomiško varianto su 1, 9 tdi varikliu.
Kad ir kokia patvari ta "beškė" bet metai daro savo ir ji tikrai ges, o ypač mačiusi puse savo gyvenimo vien dujas. Pasižiūrėk pvž mazda 323f dyzelinius, daug geresni metai, detalės pigios.
2. Geriau pasieškok ekonomiško varianto su 1, 9 tdi varikliu.
Kad ir kokia patvari ta "beškė" bet metai daro savo ir ji tikrai ges, o ypač mačiusi puse savo gyvenimo vien dujas. Pasižiūrėk pvž mazda 323f dyzelinius, daug geresni metai, detalės pigios.
O rudyja kaip opelis
You serious?
User
2014-08-23 20:52
2014-08-23
20:33 wrote:
1. Benzinu čipuotų nebūna N/A varikliuose. ( Be turbos )
2. Geriau pasieškok ekonomiško varianto su 1, 9 tdi varikliu.
Kad ir kokia patvari ta "beškė" bet metai daro savo ir ji tikrai ges, o ypač mačiusi puse savo gyvenimo vien dujas. Pasižiūrėk pvž mazda 323f dyzelinius, daug geresni metai, detalės pigios.
2. Geriau pasieškok ekonomiško varianto su 1, 9 tdi varikliu.
Kad ir kokia patvari ta "beškė" bet metai daro savo ir ji tikrai ges, o ypač mačiusi puse savo gyvenimo vien dujas. Pasižiūrėk pvž mazda 323f dyzelinius, daug geresni metai, detalės pigios.
2014-08-23
20:49 giedzka wrote:
O rudyja kaip opelis :smilewink:
Na netgi baisiau Nk gero tos dyzelines efkes, nepatvarios, labai rudyja, vietos salone gal ir yra, bet toks net nezinau kaip apibudint barskalas konkretus, geriau jau Xedos6 siulyciau
User
2014-08-23 22:14
turejau audi, uz dyka neimciau, kai nusdipirkau karina-e, i beske daugiau nesedau ir atidaviau uz dyka, nors buvau mokejas 8000 lt.
User
2014-08-23 22:50
2014-08-23
22:14 wrote:
turejau audi, uz dyka neimciau, kai nusdipirkau karina-e, i beske daugiau nesedau ir atidaviau uz dyka, nors buvau mokejas 8000 lt.
tai kas tau su ja atsitiko
User
User
2014-08-24 09:52
beske geras pasirinkimas, nes pigi eksplotacija. Dar prie tokiu auto priskirciau mazda 626 2, 0+lpg, mitsubishi lancer, huyndai elantra (dizainas blankus, bet kantrus auto tai tikrai).
User
2014-08-24 10:41
Na kad hyundai gera patvari masina tai gal nereikia.
User
2014-08-24 11:01
2014-08-24
10:41 wrote:
Na kad hyundai gera patvari masina tai gal nereikia.
User
2014-08-24 14:18
2014-08-23
20:33 wrote:
1. Benzinu čipuotų nebūna N/A varikliuose. ( Be turbos )
2. Geriau pasieškok ekonomiško varianto su 1, 9 tdi varikliu.
Kad ir kokia patvari ta "beškė" bet metai daro savo ir ji tikrai ges, o ypač mačiusi puse savo gyvenimo vien dujas. Pasižiūrėk pvž mazda 323f dyzelinius, daug geresni metai, detalės pigios.
2. Geriau pasieškok ekonomiško varianto su 1, 9 tdi varikliu.
Kad ir kokia patvari ta "beškė" bet metai daro savo ir ji tikrai ges, o ypač mačiusi puse savo gyvenimo vien dujas. Pasižiūrėk pvž mazda 323f dyzelinius, daug geresni metai, detalės pigios.
2014-08-23
20:49 giedzka wrote:
O rudyja kaip opelis :smilewink:
2014-08-23
20:52 wrote:
Na netgi baisiau:beer: Nk gero tos dyzelines efkes, nepatvarios, labai rudyja, vietos salone gal ir yra, bet toks net nezinau kaip apibudint barskalas konkretus, geriau jau Xedos6 siulyciau:beer:
jau ta xsedos vapse patylek.. sudu kruva paskutine, isvaizda baisine, salonas is medzio isdrostas, apie komforta ir ekonomija vapse galima patilet.metalo lauzas vaziuojantis.
User
2014-08-24 14:33
2014-08-23
20:49 giedzka wrote:
O rudyja kaip opelis :smilewink:
2014-08-23
20:52 wrote:
Na netgi baisiau:beer: Nk gero tos dyzelines efkes, nepatvarios, labai rudyja, vietos salone gal ir yra, bet toks net nezinau kaip apibudint barskalas konkretus, geriau jau Xedos6 siulyciau:beer:
2014-08-24
14:18 wrote:
jau ta xsedos vapse patylek.. sudu kruva paskutine, isvaizda baisine, salonas is medzio isdrostas, apie komforta ir ekonomija vapse galima patilet.metalo lauzas vaziuojantis.
Durnas tu ar ka? Grazus, dailus dizainas, vidus neikiek neapkapotas, visur eina grazios linijos, varikliai galingi bei ekonomiski, nerudyja ir t.t pries kokia kregzde tikrai grazesne ir geresne
User
2014-08-24 14:35
2014-08-24
10:41 wrote:
Na kad hyundai gera patvari masina tai gal nereikia.
teko tau tokia tureti ar bent susidurti? Nes siaip minusai tai garso izoliacija ir rudys, o technika tai patvari, turejau ta 80 audi, nieko blatno, turejau ir 626 mazda tai zymiau geriau imciau mazda negu 80, vien galios atzvilgiu (varikliai sukasi smagiai), elantra pasiuliau kaip alternatyva, kuri nauju metu ir pigi, nes dizainas ne prie sirdies zmonem. Beje elentra tai siulau nuo 2001metu
User
2014-08-24 14:36
xedosas nerudyja???? va cia tai nuojiena, nes mazda klubo meete kazkaip su savininkais apie kitka teko kalbeti nebent nerudyja kai nebera kam rudyti
User
2014-08-24 14:37
2014-08-23
22:14 wrote:
turejau audi, uz dyka neimciau, kai nusdipirkau karina-e, i beske daugiau nesedau ir atidaviau uz dyka, nors buvau mokejas 8000 lt.
2014-08-23
22:50 wrote:
tai kas tau su ja atsitiko :shocking:
nieko neatsitiko, vaziokle reikia tvarkyti du kartus per metus, tolimesnej kelionej pavargsti, o apie visokius smulkius gedimus nekalbu, detales pigios bet ju daug reikia, nebent vazinesi kaip kiausinius veziodamas.
maumas
7658 / 0
2014-08-24 16:54
2014-08-23
22:14 wrote:
turejau audi, uz dyka neimciau, kai nusdipirkau karina-e, i beske daugiau nesedau ir atidaviau uz dyka, nors buvau mokejas 8000 lt.
2014-08-23
22:50 wrote:
tai kas tau su ja atsitiko :shocking:
2014-08-24
14:37 wrote:
nieko neatsitiko, vaziokle reikia tvarkyti du kartus per metus, tolimesnej kelionej pavargsti, o apie visokius smulkius gedimus nekalbu, detales pigios bet ju daug reikia, nebent vazinesi kaip kiausinius veziodamas.
nesamones rasaiKisai pigias detales, tai ir keitei isisjuoses.Man po kapitalinio isikisimo i priekini tilta, beveik tris metus atpyliau ir pardaviau.Na, toyota del vaziuokles yra patvaresne nepalyginamai.Tas yra faktas
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2014-08-24 18:14
2014-08-24
01:08 wrote:
protingai mastai b4 nuostabiausias ekomobilis. dalys pigios, vaziuoja pakankamai padoriai, 1, 9tdi ekonomiskas variklis :) rudyja mazai :) ko daugiau reikia? vienas minusas, kad vietos mazoka, bet uz vectra lyg ir daugiau :)
p.s. kas ten skele kad cipuotas 2, 0l benzinas, tai prajuokino :director:
p.s. kas ten skele kad cipuotas 2, 0l benzinas, tai prajuokino :director:
As i ford mondeo pilu alieju po 3.20 is paedes optima linija ir man viskas ekonomiska patekintas vaziuoju iki ziemos pradzios. Taip jau antra vasara kol nebus 5 silumos lauke.
User
2014-08-24 19:40
2014-08-24
01:08 wrote:
protingai mastai b4 nuostabiausias ekomobilis. dalys pigios, vaziuoja pakankamai padoriai, 1, 9tdi ekonomiskas variklis :) rudyja mazai :) ko daugiau reikia? vienas minusas, kad vietos mazoka, bet uz vectra lyg ir daugiau :)
p.s. kas ten skele kad cipuotas 2, 0l benzinas, tai prajuokino :director:
p.s. kas ten skele kad cipuotas 2, 0l benzinas, tai prajuokino :director:
2014-08-24
18:14 wrote:
As i ford mondeo pilu alieju po 3.20 is paedes optima linija ir man viskas ekonomiska patekintas vaziuoju iki ziemos pradzios. Taip jau antra vasara kol nebus 5 silumos lauke.
kokios sanaudos ir kaip dirba matoras?daug dumyja?
User
2014-08-24 19:52
2014-08-24
01:08 wrote:
protingai mastai b4 nuostabiausias ekomobilis. dalys pigios, vaziuoja pakankamai padoriai, 1, 9tdi ekonomiskas variklis :) rudyja mazai :) ko daugiau reikia? vienas minusas, kad vietos mazoka, bet uz vectra lyg ir daugiau :)
p.s. kas ten skele kad cipuotas 2, 0l benzinas, tai prajuokino :director:
p.s. kas ten skele kad cipuotas 2, 0l benzinas, tai prajuokino :director:
2014-08-24
18:14 wrote:
As i ford mondeo pilu alieju po 3.20 is paedes optima linija ir man viskas ekonomiska patekintas vaziuoju iki ziemos pradzios. Taip jau antra vasara kol nebus 5 silumos lauke.
2014-08-24
19:40 wrote:
kokios sanaudos ir kaip dirba matoras?daug dumyja?
Nieks nedumyja kuro sanaudos taspats tik ryta kai salta reikia sukti 2 vertimus jai geras variklis. o seip dazniausiai skiedziu 60% aliejuas ir 50 gazolio. Va tarkim db lauke ryta bus kaskur 9 silumos pas mane 60proc aliejaus ir 40 dizelio tai kursiasi gan normaliai, biski is pradziu kokias 3 sec pulsuoja ir nustoja . ant atrabotkes vaizuoju irgi tik is benzininiu varikliu svariu nes dirbu servise tai i kaniukus piluosi, bet retai gaunu svariu nes lietuviai dyzelius megsta , nebent gali pilt atidirbta 5w30 kur nenuvazuota virs 20k , taspats kaip aliejus nieks nedumyja trauka tapati tik ryta lengviau kuriasi nzn kodel tik skiest reikia daug didesnem dozem 30 atrabotkes ir 70 dyzelio kokio zalio poxuj man, tartik turiu 10l saliaros bake tai 5l drasiai verciu atrabotkes. ira kas ant grynos vaziuoja poxuj ir rieda tik variklis chujom eina greitai. O seio aliejus geriausias varjantas nes niekas nedyla jokio salutinio poveikio nieks nepridega nera suodziu kai sudega jis. Tik uzpisa kad smirda blynai ir keptom bulwytem is dusliarkos.
User
2014-08-24 19:53
2014-08-24
01:08 wrote:
protingai mastai b4 nuostabiausias ekomobilis. dalys pigios, vaziuoja pakankamai padoriai, 1, 9tdi ekonomiskas variklis :) rudyja mazai :) ko daugiau reikia? vienas minusas, kad vietos mazoka, bet uz vectra lyg ir daugiau :)
p.s. kas ten skele kad cipuotas 2, 0l benzinas, tai prajuokino :director:
p.s. kas ten skele kad cipuotas 2, 0l benzinas, tai prajuokino :director:
2014-08-24
18:14 wrote:
As i ford mondeo pilu alieju po 3.20 is paedes optima linija ir man viskas ekonomiska patekintas vaziuoju iki ziemos pradzios. Taip jau antra vasara kol nebus 5 silumos lauke.
2014-08-24
19:40 wrote:
kokios sanaudos ir kaip dirba matoras?daug dumyja?
Vis toliau nulekiu kokiu 80km su 5l arabotkes
Your message |
|