User
2010-04-07 20:05
Sweiki, kaip manot ar verta 406 peza keist i senesne audi arba atvirksciai ?
maumas
7658 / 0
2010-04-07 20:13
Prasom konkreciau apie modelius, variklius
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2010-04-07 20:22
Aisku kad verta, nebent jau ten lauzas.
O neverta tada jei to nenori ir nepatinka, bet ciuju jei kila klausimas paciam ar verta ir zn i kokia jau pats keist, tai trbt ir pezas jau gyvenimo tavo mates jei svarstai i blogesne ant daug keist.
O jei kaip sakiau panasi tech bukle tai kdl nekeist ? Remontu maziau, detales pigesnes, patvaresnis, vien audi jau daug ka sako, komfortiskas jei ne sena aisku.
tai va.
svarbu pats ko nori.
O neverta tada jei to nenori ir nepatinka, bet ciuju jei kila klausimas paciam ar verta ir zn i kokia jau pats keist, tai trbt ir pezas jau gyvenimo tavo mates jei svarstai i blogesne ant daug keist.
O jei kaip sakiau panasi tech bukle tai kdl nekeist ? Remontu maziau, detales pigesnes, patvaresnis, vien audi jau daug ka sako, komfortiskas jei ne sena aisku.
tai va.
svarbu pats ko nori.
maumas
7658 / 0
2010-04-07 20:37
Teko koki pusmeti pavazineti pezu 406 1.9TD.Nu visai nieko, bet tik kolsedi priekyje, gale vietos ribotai, tad nelabai aisku kokia cia "vidutine klase"Pakaba normali, bet tik ne lietuviskais zvyrkeliaisKiek zinau, dar ir ne itin pigus remontas.Kebulas, kaip ir rudziu nepastebeta...O i audi keist, tai neaisku kokia ta audi.Jei kokia audi b4 85kw 2.0 varkliuku, geros bukles, tai as asmeniskai keisciau, nes islaikymo kastai palyginus su pezu, tikrai mazesni.Nors kazkam gali pasirodyti, kad b4 yra atgyvenes grabas
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2010-04-07 20:40
Klausimas iskylo del to , kad pastaruoju metu daug dazniau tenka vazinet blogu keliu (zvirkeleis ir pan), del to ir susimasciau apie vokiska masina, aisku vokeciai panasiu metu atrodo tragiskai, ir ketoki, bet manau zimiai patvaresni, del to ir kyla klausimas ar verta 97 m peza keist i nuo 91m audine, arba vw?
maumas
7658 / 0
2010-04-07 20:53
Pats zinai kaip sutverta pezo pakaba, pvz galas.O pas b4 gale pagrinde tik du salenblokai pareina.Kaina ju daugiau nei prieinamaO pas peza tikra beda...B4 atraminiai guoliai du vnt kainavo 50lt febj-bilstein, kazin kiek pezo?Jei turi graza, nora ir moki uzsukt-atsukt varztus, gali drasiai ziuret i audi, kad ir priespencijinio amziausAs pats dvi tokias smaugiu ir, zinai, esu kaip ir patenkintas, o tokius pezo, ziuriu su atlaidzia sypsena.Sekmes renkantis, tik neskubek!
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2010-04-07 21:06
pritariu jai pats uzsiimi remontu tai audi jokiu problemu neturesi, pats audi turiu, kiekviena savaite 2 dienas tenka zvyrkeliu pavaziuot o vaziuokle beveik orginali stovi, pakeiciu traukiu antgaliukus ir gumas granatu pries ta ir visas remontas
User
2010-04-07 21:24
tik keiciant reikia ziuret i ka keiti nes dazni atvejai kai nori lavonus atiduot
User
2010-11-04 18:40
ziurint i kokia audine. jeigu i senesne tai verta keist, bet i kokia a4 tai geriau nekeist, nes blogais keliais ant smugio vaziuokle sudrosi, o remontuot brangu.
User
2010-11-04 18:52
2010-11-04
18:40 wrote:
ziurint i kokia audine. jeigu i senesne tai verta keist, bet i kokia a4 tai geriau nekeist, nes blogais keliais ant smugio vaziuokle sudrosi, o remontuot brangu.
Brangu, taciau viena karta atsirestauravai ir pamirsti
User
2010-11-04 19:04
Manau verta keist i audine jei vazinesi zvirkeliais kjp pats sakai. Patvaresne vaziuokle nei pezuku tikrai ir + remontas zymiai pigiau jei lyginsi pvz su b4 (maumai b4 yra geras automobilis, taip jis yra senas ir atgyvenes, bet juk butent tokie automobiliai ir uzsitarnavo daugelio savininku Audi varda ) gerai sako zmogus, kad ziurek i ka keisi, nes lavonu tikrai pilna..
User
2010-11-04 19:20
Nekniskit vieni kitiem proto Peugeotas-Citroenas ir Audi nuo seniausiu laiku ismeginti visose raliuose aparatai, net iki siol naujausi HDI-niai ir TDI-niai bolidai Lemane aiskinasi neissiaiskina santykiu, o kad audiniu detaliu taiwan-italy pristampave tonomis tai kitas klausimas, pezams lievu detaliu nerasi.Asmeniskai turejau visas Audi nuo 81m cupo Q iki 2005m 2, 5TDI, visu klasiu be isimciu.Jei pasitaike tvarkinga , islaikyta-pasidziaugsi, bet kai pradeda byret-taioks pat trantelis kaip ir visi kiti.Uzkniso remontuoti tiek, kad atsisakiau minties pasiimt su 2, 7TDI grandininiu varikliu A6-ta.Atsibodo(kas keite dirzus su rolikais TDI 2, 5 is esmes, tikrai man pritars)
User
2010-11-04 19:24
2010-11-04
19:20 wrote:
Nekniskit vieni kitiem proto Peugeotas-Citroenas ir Audi nuo seniausiu laiku ismeginti visose raliuose aparatai, net iki siol naujausi HDI-niai ir TDI-niai bolidai Lemane aiskinasi neissiaiskina santykiu, o kad audiniu detaliu taiwan-italy pristampave tonomis tai kitas klausimas, pezams lievu detaliu nerasi.Asmeniskai turejau visas Audi nuo 81m cupo Q iki 2005m 2, 5TDI, visu klasiu be isimciu.Jei pasitaike tvarkinga , islaikyta-pasidziaugsi, bet kai pradeda byret-taioks pat trantelis kaip ir visi kiti.Uzkniso remontuoti tiek, kad atsisakiau minties pasiimt su 2, 7TDI grandininiu varikliu A6-ta.Atsibodo(kas keite dirzus su rolikais TDI 2, 5 is esmes, tikrai man pritars)
Prajuokinai blemba, kad pezams lievu detaliu nerasi, zmogau, hello, atsibundam is gilaus gilaus miego, pilna ir tu peziniu made in taiwan daliu, taip kad jei nezinai, negarantuok, is savo patirties beje kalbu
User
2010-11-04 19:50
2010-04-07
20:37 maumas wrote:
Teko koki pusmeti pavazineti pezu 406 1.9TD.Nu visai nieko, bet tik kolsedi priekyje, gale vietos ribotai, tad nelabai aisku kokia cia "vidutine klase":)Pakaba normali, bet tik ne lietuviskais zvyrkeliais:DKiek zinau, dar ir ne itin pigus remontas.Kebulas, kaip ir rudziu nepastebeta...O i audi keist, tai neaisku kokia ta audi.Jei kokia audi b4 85kw 2.0 varkliuku, geros bukles, tai as asmeniskai keisciau, nes islaikymo kastai palyginus su pezu, tikrai mazesni.Nors kazkam gali pasirodyti, kad b4 yra atgyvenes grabas:D
tai kad pats jei vairuoji bulka tai nereik ir kitiem ju pirsti, nes koks tikslas ja pirkt uz beprotiskus pinigus senu metu, jei kad ir ta pati b3 yra su patvaresne vaziuokle, ir sito pezo 406 vaziuokle yra geresne nei b4, daug ilgiau laiko, pezas bus naujesniu metu tai bus ir maziau nuvalkiotas...neapsimoka keist, visiskai i audi... jei pezas tvarkingas nesupjautas tai nekeisk.
User
2010-11-04 19:53
maumai tu neziuri i peugeot puse visai, vien del to kad tau tai per daug sudetingas darbas ka nors paciam pasikeist, ir seip baimes jausmas yra kad prancuzas bus sudas nes visi sneka kad tai nemasina, bet nusipirkai susitvarkei kas buvo sugede ir vazineji vargo nemates, su naujesne bei geresne masina, nei su nusiboduse audi... kuriu ant kiekvieno kampo, nuo paprastos bulkos iki kaimietisko tiurlingo.
User
2010-11-04 19:55
bet jau cia tema peraugs i kova tarp varliaedziu ir tautoveziu gerbeju tai neverta net pradet, vienu zodziu temos autoriui sakau kad nekeistu.
maumas
7658 / 0
2010-11-04 22:50
2010-11-04
19:53 wrote:
maumai tu neziuri i peugeot puse visai, vien del to kad tau tai per daug sudetingas darbas ka nors paciam pasikeist, ir seip baimes jausmas yra kad prancuzas bus sudas nes visi sneka kad tai nemasina, bet nusipirkai susitvarkei kas buvo sugede ir vazineji vargo nemates, su naujesne bei geresne masina, nei su nusiboduse audi... kuriu ant kiekvieno kampo, nuo paprastos bulkos iki kaimietisko tiurlingo.
Paskutini karta, kai maciau P-406 pakelta, paklausiau "kas sitam?", man buvo paaiskinta, kad "vaziuoja kol pi***c galiniam tiltui ateina" ir kad pilnas sutvarkymas gali 700lt kainuot.Taip kad as geriau karta i 15 metu pakeisiu audi 2 salenblokus gale ir vazinesiu uzsimerkes.Kam patinka pezas, lai turi ir dziaugiasi, as geriau tuos pinigus maloniau isleisiu
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
naudingas
4243 / 0
2010-11-04 23:43
2010-11-04
19:53 wrote:
maumai tu neziuri i peugeot puse visai, vien del to kad tau tai per daug sudetingas darbas ka nors paciam pasikeist, ir seip baimes jausmas yra kad prancuzas bus sudas nes visi sneka kad tai nemasina, bet nusipirkai susitvarkei kas buvo sugede ir vazineji vargo nemates, su naujesne bei geresne masina, nei su nusiboduse audi... kuriu ant kiekvieno kampo, nuo paprastos bulkos iki kaimietisko tiurlingo.
2010-11-04
22:50 maumas wrote:
Paskutini karta, kai maciau P-406 pakelta, paklausiau "kas sitam?", man buvo paaiskinta, kad "vaziuoja kol pi***c galiniam tiltui ateina" ir kad pilnas sutvarkymas gali 700lt kainuot.Taip kad as geriau karta i 15 metu pakeisiu audi 2 salenblokus gale ir vazinesiu uzsimerkes.Kam patinka pezas, lai turi ir dziaugiasi, as geriau tuos pinigus maloniau isleisiu:D
pas prancuza minusas yra stebulių svirčių guoliai jie susidevi ir pradeda ratai skiestis , didelis minusas tai kad tie guoliai trinasi tiesiai i tilto bibukus(asi ar kaip pavadint ant kurios uzsimauna guoliai)jam pasidevejus atsiranda grioveliai bent senesniuose peugeot, ko pasekoje neuztenka pakeist guoli dar tenka restauruot apvirint nutekint ta vieta arba pirkt visiskai nauja tilta, o pigiausia vazinet barsket ir nesukt galvos, tik noreciau pagirt A klases mersa ten statosi gilzes i panasius guolius todel guolis ten kokio tilto negadina gadinasi tik guolis su gilze kurie nera brangus kitu modeliu neteko nagrinet tai negaliu bereikalo girt, o tas reikalas isgerosios puses aisku suteikia nepriklausoma galine vaziukle kiekvianas ratas sau atskirai dauzosi per duobe skirtingai nuo vw bulku kur stovi arklio vezimo principo vaziukle tiltas ir ratai
dar stovi pas prancuzus tersioniai amartizatoriai , privalumas kad pasedus galui juos galima apsukt ir galas pasikels nebutinai pirkt naujus
dar stovi pas prancuzus tersioniai amartizatoriai , privalumas kad pasedus galui juos galima apsukt ir galas pasikels nebutinai pirkt naujus
User
2010-11-04 23:44
tegul keicia o po to zmoniu nekeike kad patare blogai , , as asmeniskai tikrai nekeisciau , na nebent y c4 bet ir tj dar pamastyt , , nors peugeot greitai nuvertejantis auto , ,, bet jai sau laikai tj koks skirtumas, ,, vienu zodziu pasiremontuok savo zirga ir mylek nesidaires y seneles audikes
User
2010-11-05 22:27
kaip ten amen galiniui tiltui supuna ar kas nelabai supratau maumai
User
2010-11-05 22:29
ai naudingas jau daug maz parase...
maumas
7658 / 0
2010-11-06 20:42
2010-11-05
22:27 wrote:
kaip ten amen galiniui tiltui supuna ar kas nelabai supratau maumai :D
ten dvi svirtys ir viena plastmasine traukle su "obuoliukais" kiekvienoj pusej...O tai gana daug palyginus su "arklio vezimo tipo"Audi galiniu tiltu.Detales nera brangios, bet vieskeliais pavarius nusibaigia gana greitai.Kalbekit ka norit, peugeot pakaba yra pergaug "ineteligentiska" lietuviskam duobynui, bet jei vazinejama uzmiesciais, tai gal ir tiktu...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2010-11-15 21:14
VAiroju 406 ir palyginus su tom audi nepatariu.. turek geriau peugeot.. vien jau paziurek kad net oro pagalviu nera tose audi pas mane jokiu bedu geras prietaisas remontas nera brangus nekledekit jokinat su to tas sake ta girdejau.. :P aj zdz trumpai nekeisk
komunistas
12 / 0
2010-11-15 23:01
2010-11-15
21:14 wrote:
VAiroju 406 ir palyginus su tom audi nepatariu.. turek geriau peugeot.. vien jau paziurek kad net oro pagalviu nera tose audi :D pas mane jokiu bedu geras prietaisas remontas nera brangus nekledekit jokinat su to tas sake ta girdejau.. :P aj zdz trumpai nekeisk :)
ekspertai jus ar zinote kad 406 neturi torcijonines pakabos? paziurekit kas po masina, o ne is palubinsko tarskekit, o i atsilupusia auduke tikrai nekeisciau
p.s vairuoju nissan
p.s vairuoju nissan
Your message |
|