Ar tai gali buti blogas 2.5tdi variklis.

Created by User 2013-12-03
2013-12-03 23:26
Vaziavau apziureti Audines su 114kw 2.5 tdi varikliu ir jis man pasirode nelabai, bet vizgi kaip jums atrodo, gal klystu, simptomai tokie: Atidarius tepalo propke garuoja garas, bei is tepalo matuokles taip pat, pridejus ranka prie duslenkes per mazdaug 5 cm nuo 2500 apsuku ir paspustelejus gerokai ranka apsinesa lengvom suodem palieka nesvari ir siek tiek dregna, išmeta juoda dumeli tam kartui paspaudus, na trauka gera pati, apsukos neplaukioja. Ka manote?
2013-12-03 23:42
visos jos para meta per propke.
o juodas dumas pas dyzeli nera blogai, aisku proto ribose.
juodas dumas byloja, kad kuro misinys yra kiek per riebus, jei gausu juodo dumo gali buti purkstukam chanasrautas i pabaiga slangos isiurbimo kiauros ir pan.
visu 2, 5tdi resurss apie 300k.km, is esmes neblogi motoriukai, bet jei pats ne mechanikas ir neremontuoji, tai gal geriau neziurek i toki...
o jei labai jau nori sio variklio, tai labai dydeli demesi atkreipk i galvos dangtelius.
jei rasi varikli pas kuri jie bus isties svarus, sesk pralek koki 10km negailedamas apsuku ir paziurek dar karta, jei jie bus vistiek svarus tai tikimybe, kad tas variklis dar gyvas ir mazai meistru mates.
kuo daugiau kartu lendama i varikli, tuo labiau tie dangteliai pradeda leist, o nauju nieks nededa, nes ju kaina ~1000lt
2013-12-04 00:06
Na dangteliu nelabai matos mat uzdangas plastmasinis stovi, tik va kazkur skaiciau kad tipo negali garuoti per matuokle atseit variklis prie pabaigos bei negli buti dregnas ismetimas, o cia dregna, ir dar remiausi pagal tai, kad vienas zm. turi auto su dyzeliu aisku masina ne 2002m, o beveik 2008m dyzelis ir kas keisciausia paspaudus iki dugno jokio dumo nemete juodo nėė biskio... ir ranka nedreko aisku tai geras variklis nes sake tech. apziuroje, kad liuks mazas co ismetimas.
2013-12-04 00:13
Greičiausiai šakės bus tarpinei arba galvai, nes drėkti gali tik kol šaltas ir tik vos vos, kol duslerkėje susidaro temperatūrų skirtumas ir išpūtinėja kondensatą lauk.Tu šaltą ar karštą motorą čiupinėjai?Po tokių simptomų gali būt , kad nuvažiavus kokius ę0km išvis pamatysi tosolio trūkumą, pripilsi o po ę0 km vėl tas pats.
2013-12-04 00:59
2013-12-04 00:13 wrote: Greičiausiai šakės bus tarpinei arba galvai, nes drėkti gali tik kol šaltas ir tik vos vos, kol duslerkėje susidaro temperatūrų skirtumas ir išpūtinėja kondensatą lauk.Tu šaltą ar karštą motorą čiupinėjai?Po tokių simptomų gali būt , kad nuvažiavus kokius ę0km išvis pamatysi tosolio trūkumą, pripilsi o po ę0 km vėl tas pats.
14 / 0
2013-12-04 09:09
Vat kai tokie specai kaip gedas ir virgis konstatuoja problemas - tada ir gimsta tupi straipsniai delfi ar 15min .........
2013-12-04 09:46
2013-12-04 09:09 and wrote: Vat kai tokie specai kaip gedas ir virgis konstatuoja problemas - tada ir gimsta tupi straipsniai delfi ar 15min .........
Ne konstatuoja problemas, o iš durnų neadekvačių klusimų šaipydamiesi taukdaami per dantį atitinkamai pagąsdina tokių klausimų autorius.Prastai su teksto ir konteksto suvokimu and?Skaityk iš naujo.Beje, vienas iš daugelio varijantų(galimų)-ir toks , kurį minėjau
14 / 0
2013-12-05 09:09
Pagal tai ka temos autorius pasakoja, tai jokios problemos nematau, tik jus izvelgiate nebutus dalykus.
2013-12-05 22:36
2013-12-05 09:09 and wrote: Pagal tai ka temos autorius pasakoja, tai jokios problemos nematau, tik jus izvelgiate nebutus dalykus.
And gal geriau is vis patylek ne males sudo!
Jai nesupranti ka skaitai tai nelysk isvis i tokius forumus
Va kur zmones zygis1992, virgis85 matos, kad ir padeti nori ka zino ta pasidalija, malaciai tokius lb vertinu zm.

Nebuvo labai prasidirbes variklis gal ir tavo tiesa virgi85 del temperaturos, o kas liecia del ausinimo skyscio patekimo per galva tai tepalas reguoja i vandeni, palieka baltas, o to tikrai nebuvo
:)
2013-12-05 23:40
2013-12-05 09:09 and wrote: Pagal tai ka temos autorius pasakoja, tai jokios problemos nematau, tik jus izvelgiate nebutus dalykus.
2013-12-05 22:36 wrote: And gal geriau is vis patylek ne males sudo!
Jai nesupranti ka skaitai tai nelysk isvis i tokius forumus :smoke:
Va kur zmones zygis1992, virgis85 matos, kad ir padeti nori ka zino ta pasidalija, malaciai tokius lb vertinu zm.
:thumbup:
Nebuvo labai prasidirbes variklis gal ir tavo tiesa virgi85 del temperaturos, o kas liecia del ausinimo skyscio patekimo per galva tai tepalas reguoja i vandeni, palieka baltas, o to tikrai nebuvo
:)
gedai, pasidalina ne tuo ka zino, o su kuo susidure ir tikraiii nekarta:D
vyrai ka cia snekat apie tarpines putimus, tai galiu pasakyti tiek-NUSIKALBEJOT....
nes:jei jau pustu kompresija taip, kad net ranka dregna butu, tai
1, varytu ne juodus dumus, o garus(kaip puoda verdanti atidengtum)
2, dumas butu "saldus" ir nei rankos det nereiktu, kad suprastum apie praputima
3, gerai uzsmaugus pirmu, antru treciu begiu greiciausiai nuspjautu antifrizo slangas, arba jos pasidarytu ant tiek kietos, kad ju neispaustum.
toliau...
dumas dregnas gali buti koki pusvlandi(dregnas bus tol, kol neisils duslintuvas.
karstas dumas+saltas duslintuvas=temperaturu skirtumas isaukiantis kondensata
ir apskritai, pas jas eina metalines tarpines, kuria tinkamai uzverzus supurskus bronza ir pan nezinau ka reiktu isdarinet su ta audine, kad prapust tarpine, juolab, kad galva trumpa ir ja daug sunkiau suvartyt, nu aisku, jei be vandenio vazinesi...:D
TEMOS AUTORIUI, lygini "suda" su "nutela", kaip ta audine tures daviklius ant kiekvieno purkstuko, tikslu ipurskima ir pan., tada galesi lyginti su 2008m masinom.
lengvas juodas dumas yra visiskai normalu.
paziurek, kas buna su naujom masinom kaip jas uzchipuoja, meta ta juoda duma, kaip senas belarusas ir nieks galvos nesuka.
geriau paziurek ar ijungus degima uzsidega zvakiu kaitinimo spirale ir uzgesta.
jei nebeuzsidega bek nuo jos, vadinasi ji issukta ir su siurbliu jau nekazka.
paziurek ar begejantis 5, 6 neatsiranda "traukos duobiu"
paziurek per tepalu pylimo propke i velenelius.
pasivazinek, kad isiltu variklis iki darbines temp., uzgesink palauk kokias 3-5min kad kuras esantis siurblyje uzsiltu ir vel kurk, turi kurtis taip kaip ir salta, jei ne-pasedę plunzeriu poros.
ka cia dar...
pasiziurek ar kuriant, gesinant nieks nesuskamba, nesutarska ar svelniai pajuda, ar yra kazkoks truktelejimas ir pan(remontas sito malonumo kaina grubiai 1500lt)
daugiau kaip ir nezinau bedu pas jas.
esu ardes, taises, vazinejes su tokiom audinem ne viena ir ne dvi, todel i kritika, kad nezinau ka rasau ir pan atsakysiu neigiamai.
taigi, gero vakaro, traukiu i lova, nes rytoj jau bandysiu uzkurti savo projektuka-overboostas zino apie ka sneku:D
2013-12-06 21:26
O zygi1992 gali pasakyti ar tai tiesa ar ne, as tai nzn, nes ir praktikos turi kaip matau su dyzeliu, zodziu is vieno girdejau, kad sako jai dumina galima ipilti aliejaus i baka atseit tuom kartu sumazina, kaip tavo manimu ar gali taip buti?:)
2013-12-07 00:49
2013-12-06 21:26 wrote: O zygi1992 gali pasakyti ar tai tiesa ar ne, as tai nzn, nes ir praktikos turi kaip matau su dyzeliu, zodziu is vieno girdejau, kad sako jai dumina galima ipilti aliejaus i baka atseit tuom kartu sumazina, kaip tavo manimu ar gali taip buti?:)
jei dumina priezasties reik jieskoti, o ne alieju pilti:D
nezinau, neidomus man dyzeliai pasidare, persimeciau ant benzinu, tika gryzau is garazo, pagaliau siandien uzkuriau benzinini fiat coupe 2, 0turbo, kuriam dejau kaltinius stumoklius, ir ne tik, ten idomiau, pas dyzeli jau viskas sava pazystama buvo:)
2013-12-07 01:42
2013-12-05 09:09 and wrote: Pagal tai ka temos autorius pasakoja, tai jokios problemos nematau, tik jus izvelgiate nebutus dalykus.
2013-12-05 22:36 wrote: And gal geriau is vis patylek ne males sudo!
Jai nesupranti ka skaitai tai nelysk isvis i tokius forumus :smoke:
Va kur zmones zygis1992, virgis85 matos, kad ir padeti nori ka zino ta pasidalija, malaciai tokius lb vertinu zm.
:thumbup:
Nebuvo labai prasidirbes variklis gal ir tavo tiesa virgi85 del temperaturos, o kas liecia del ausinimo skyscio patekimo per galva tai tepalas reguoja i vandeni, palieka baltas, o to tikrai nebuvo
:)
2013-12-05 23:40 wrote: gedai, pasidalina ne tuo ka zino, o su kuo susidure ir tikraiii nekarta:D
vyrai ka cia snekat apie tarpines putimus, tai galiu pasakyti tiek-NUSIKALBEJOT....
nes:jei jau pustu kompresija taip, kad net ranka dregna butu, tai
1, varytu ne juodus dumus, o garus(kaip puoda verdanti atidengtum)
2, dumas butu "saldus" ir nei rankos det nereiktu, kad suprastum apie praputima
3, gerai uzsmaugus pirmu, antru treciu begiu greiciausiai nuspjautu antifrizo slangas, arba jos pasidarytu ant tiek kietos, kad ju neispaustum.
toliau...
dumas dregnas gali buti koki pusvlandi(dregnas bus tol, kol neisils duslintuvas.
karstas dumas+saltas duslintuvas=temperaturu skirtumas isaukiantis kondensata
ir apskritai, pas jas eina metalines tarpines, kuria tinkamai uzverzus supurskus bronza ir pan nezinau ka reiktu isdarinet su ta audine, kad prapust tarpine, juolab, kad galva trumpa ir ja daug sunkiau suvartyt, nu aisku, jei be vandenio vazinesi...:D
TEMOS AUTORIUI, lygini "suda" su "nutela", kaip ta audine tures daviklius ant kiekvieno purkstuko, tikslu ipurskima ir pan., tada galesi lyginti su 2008m masinom.
lengvas juodas dumas yra visiskai normalu.
paziurek, kas buna su naujom masinom kaip jas uzchipuoja, meta ta juoda duma, kaip senas belarusas ir nieks galvos nesuka.
geriau paziurek ar ijungus degima uzsidega zvakiu kaitinimo spirale ir uzgesta.
jei nebeuzsidega bek nuo jos, vadinasi ji issukta ir su siurbliu jau nekazka.
paziurek ar begejantis 5, 6 neatsiranda "traukos duobiu"
paziurek per tepalu pylimo propke i velenelius.
pasivazinek, kad isiltu variklis iki darbines temp., uzgesink palauk kokias 3-5min kad kuras esantis siurblyje uzsiltu ir vel kurk, turi kurtis taip kaip ir salta, jei ne-pasedę plunzeriu poros.
ka cia dar...
pasiziurek ar kuriant, gesinant nieks nesuskamba, nesutarska ar svelniai pajuda, ar yra kazkoks truktelejimas ir pan(remontas sito malonumo kaina grubiai 1500lt)
daugiau kaip ir nezinau bedu pas jas.
esu ardes, taises, vazinejes su tokiom audinem ne viena ir ne dvi, todel i kritika, kad nezinau ka rasau ir pan atsakysiu neigiamai.
taigi, gero vakaro, traukiu i lova, nes rytoj jau bandysiu uzkurti savo projektuka-overboostas zino apie ka sneku:D
Žygi, sorry, bet tu klysti juodai.Asmeniškai kėliau galvą "sport" tipo motorui jokio garo nebuvo o tiesiog lašnojo iš duslės kone čiurkšle.Žiemą-gal , jei atitinkamoj vietoj trūkimas , sutinku, garuoja žiauriai.
2013-12-07 07:05
2013-12-06 21:26 wrote: O zygi1992 gali pasakyti ar tai tiesa ar ne, as tai nzn, nes ir praktikos turi kaip matau su dyzeliu, zodziu is vieno girdejau, kad sako jai dumina galima ipilti aliejaus i baka atseit tuom kartu sumazina, kaip tavo manimu ar gali taip buti?:)
2013-12-07 00:49 wrote: jei dumina priezasties reik jieskoti, o ne alieju pilti:D
nezinau, neidomus man dyzeliai pasidare, persimeciau ant benzinu, tika gryzau is garazo, pagaliau siandien uzkuriau benzinini fiat coupe 2, 0turbo, kuriam dejau kaltinius stumoklius, ir ne tik, ten idomiau, pas dyzeli jau viskas sava pazystama buvo:)

vyras. as laukiu turbos aseles balansuotos griztancios is Midwest Turbo, tada surinkinesiu savaji:)
noriu viska is karto sudeti, kad nereiktu greitu laiku ardyti. liks tik purkstukai, pompa ir intercooleris iki galutinio tiuno
2013-12-07 07:09
2013-12-05 22:36 wrote: And gal geriau is vis patylek ne males sudo!
Jai nesupranti ka skaitai tai nelysk isvis i tokius forumus :smoke:
Va kur zmones zygis1992, virgis85 matos, kad ir padeti nori ka zino ta pasidalija, malaciai tokius lb vertinu zm.
:thumbup:
Nebuvo labai prasidirbes variklis gal ir tavo tiesa virgi85 del temperaturos, o kas liecia del ausinimo skyscio patekimo per galva tai tepalas reguoja i vandeni, palieka baltas, o to tikrai nebuvo
:)
2013-12-05 23:40 wrote: gedai, pasidalina ne tuo ka zino, o su kuo susidure ir tikraiii nekarta:D
vyrai ka cia snekat apie tarpines putimus, tai galiu pasakyti tiek-NUSIKALBEJOT....
nes:jei jau pustu kompresija taip, kad net ranka dregna butu, tai
1, varytu ne juodus dumus, o garus(kaip puoda verdanti atidengtum)
2, dumas butu "saldus" ir nei rankos det nereiktu, kad suprastum apie praputima
3, gerai uzsmaugus pirmu, antru treciu begiu greiciausiai nuspjautu antifrizo slangas, arba jos pasidarytu ant tiek kietos, kad ju neispaustum.
toliau...
dumas dregnas gali buti koki pusvlandi(dregnas bus tol, kol neisils duslintuvas.
karstas dumas+saltas duslintuvas=temperaturu skirtumas isaukiantis kondensata
ir apskritai, pas jas eina metalines tarpines, kuria tinkamai uzverzus supurskus bronza ir pan nezinau ka reiktu isdarinet su ta audine, kad prapust tarpine, juolab, kad galva trumpa ir ja daug sunkiau suvartyt, nu aisku, jei be vandenio vazinesi...:D
TEMOS AUTORIUI, lygini "suda" su "nutela", kaip ta audine tures daviklius ant kiekvieno purkstuko, tikslu ipurskima ir pan., tada galesi lyginti su 2008m masinom.
lengvas juodas dumas yra visiskai normalu.
paziurek, kas buna su naujom masinom kaip jas uzchipuoja, meta ta juoda duma, kaip senas belarusas ir nieks galvos nesuka.
geriau paziurek ar ijungus degima uzsidega zvakiu kaitinimo spirale ir uzgesta.
jei nebeuzsidega bek nuo jos, vadinasi ji issukta ir su siurbliu jau nekazka.
paziurek ar begejantis 5, 6 neatsiranda "traukos duobiu"
paziurek per tepalu pylimo propke i velenelius.
pasivazinek, kad isiltu variklis iki darbines temp., uzgesink palauk kokias 3-5min kad kuras esantis siurblyje uzsiltu ir vel kurk, turi kurtis taip kaip ir salta, jei ne-pasedę plunzeriu poros.
ka cia dar...
pasiziurek ar kuriant, gesinant nieks nesuskamba, nesutarska ar svelniai pajuda, ar yra kazkoks truktelejimas ir pan(remontas sito malonumo kaina grubiai 1500lt)
daugiau kaip ir nezinau bedu pas jas.
esu ardes, taises, vazinejes su tokiom audinem ne viena ir ne dvi, todel i kritika, kad nezinau ka rasau ir pan atsakysiu neigiamai.
taigi, gero vakaro, traukiu i lova, nes rytoj jau bandysiu uzkurti savo projektuka-overboostas zino apie ka sneku:D
2013-12-07 01:42 wrote: Žygi, sorry, bet tu klysti juodai.Asmeniškai kėliau galvą "sport" tipo motorui jokio garo nebuvo o tiesiog lašnojo iš duslės kone čiurkšle.Žiemą-gal , jei atitinkamoj vietoj trūkimas , sutinku, garuoja žiauriai.
vandens garu ismetime visada bus.. o jei neskiri vandens garu nuo tasolo, tai eik toliau rasyti nesamones forume ir kilnoti "sport" galvute su desiniu delnu..
2013-12-07 07:10
jei variklis su prapusta tarpine tik uzkurtas, saltas tai gal ir gali negaruot kokias pora minuciu, bet nedaugiai, gerai isislusi varikli pergazuok ir tikrai uzgaruos...
nes skystis prie keliu simtu laipsniu negaruot negali, cia fizika ir nieko nebepakeisi:)
tapkitko, kokiai masinai taip buvo?tevukas yra pasakojes, kad ruso laikais jo volgai irgi buvo tarpine prapute irgi, bego is duslerkos...
bet tuomet kazkaip nesigilinau ar garavo ar tik bego...
2013-12-07 07:15
2013-12-05 23:40 wrote: gedai, pasidalina ne tuo ka zino, o su kuo susidure ir tikraiii nekarta:D
vyrai ka cia snekat apie tarpines putimus, tai galiu pasakyti tiek-NUSIKALBEJOT....
nes:jei jau pustu kompresija taip, kad net ranka dregna butu, tai
1, varytu ne juodus dumus, o garus(kaip puoda verdanti atidengtum)
2, dumas butu "saldus" ir nei rankos det nereiktu, kad suprastum apie praputima
3, gerai uzsmaugus pirmu, antru treciu begiu greiciausiai nuspjautu antifrizo slangas, arba jos pasidarytu ant tiek kietos, kad ju neispaustum.
toliau...
dumas dregnas gali buti koki pusvlandi(dregnas bus tol, kol neisils duslintuvas.
karstas dumas+saltas duslintuvas=temperaturu skirtumas isaukiantis kondensata
ir apskritai, pas jas eina metalines tarpines, kuria tinkamai uzverzus supurskus bronza ir pan nezinau ka reiktu isdarinet su ta audine, kad prapust tarpine, juolab, kad galva trumpa ir ja daug sunkiau suvartyt, nu aisku, jei be vandenio vazinesi...:D
TEMOS AUTORIUI, lygini "suda" su "nutela", kaip ta audine tures daviklius ant kiekvieno purkstuko, tikslu ipurskima ir pan., tada galesi lyginti su 2008m masinom.
lengvas juodas dumas yra visiskai normalu.
paziurek, kas buna su naujom masinom kaip jas uzchipuoja, meta ta juoda duma, kaip senas belarusas ir nieks galvos nesuka.
geriau paziurek ar ijungus degima uzsidega zvakiu kaitinimo spirale ir uzgesta.
jei nebeuzsidega bek nuo jos, vadinasi ji issukta ir su siurbliu jau nekazka.
paziurek ar begejantis 5, 6 neatsiranda "traukos duobiu"
paziurek per tepalu pylimo propke i velenelius.
pasivazinek, kad isiltu variklis iki darbines temp., uzgesink palauk kokias 3-5min kad kuras esantis siurblyje uzsiltu ir vel kurk, turi kurtis taip kaip ir salta, jei ne-pasedę plunzeriu poros.
ka cia dar...
pasiziurek ar kuriant, gesinant nieks nesuskamba, nesutarska ar svelniai pajuda, ar yra kazkoks truktelejimas ir pan(remontas sito malonumo kaina grubiai 1500lt)
daugiau kaip ir nezinau bedu pas jas.
esu ardes, taises, vazinejes su tokiom audinem ne viena ir ne dvi, todel i kritika, kad nezinau ka rasau ir pan atsakysiu neigiamai.
taigi, gero vakaro, traukiu i lova, nes rytoj jau bandysiu uzkurti savo projektuka-overboostas zino apie ka sneku:D
2013-12-07 01:42 wrote: Žygi, sorry, bet tu klysti juodai.Asmeniškai kėliau galvą "sport" tipo motorui jokio garo nebuvo o tiesiog lašnojo iš duslės kone čiurkšle.Žiemą-gal , jei atitinkamoj vietoj trūkimas , sutinku, garuoja žiauriai.
2013-12-07 07:09 wrote: vandens garu ismetime visada bus.. o jei neskiri vandens garu nuo tasolo, tai eik toliau rasyti nesamones forume ir kilnoti "sport" galvute su desiniu delnu..
Sveikas, negalėtum patart ar vortex variklis GM(c), Cadilac, Cheby 6, 0 V8 nuo 2003 berods metu turi cilindru atjungimo funkcija ar taiovner`io blefas?Siulo man escakada keisti i kemperi tai galvoju ar ne makaronai.Aciu is anksto
2013-12-07 07:16
patikslinu vortec ne vortex
2013-12-07 07:16
2013-12-07 07:10 wrote: jei variklis su prapusta tarpine tik uzkurtas, saltas tai gal ir gali negaruot kokias pora minuciu, bet nedaugiai, gerai isislusi varikli pergazuok ir tikrai uzgaruos...
nes skystis prie keliu simtu laipsniu negaruot negali, cia fizika ir nieko nebepakeisi:)
tapkitko, kokiai masinai taip buvo?tevukas yra pasakojes, kad ruso laikais jo volgai irgi buvo tarpine prapute irgi, bego is duslerkos...
bet tuomet kazkaip nesigilinau ar garavo ar tik bego...
cia jau isvedziojimai.. jei tasolas i ismetima patenka tai is karto bus kitas kvapas.. su visais skysciu pratekejimais. net ir nedaug tepalo duoda gana aitru kvapa, nors dumu gali ir neduoti. tosolas irgi labai nemalonu kvapa duoda ismetime. o siaip ismetamosios dujos visada bus dregnos, nes H20 degimo kemeroje nereaguoja. jos iseina per voztuvus garu pavidalu. uzdengus glusako vamzdi skudureli, jis visada taps slapias.
2013-12-07 07:19
2013-12-06 21:26 wrote: O zygi1992 gali pasakyti ar tai tiesa ar ne, as tai nzn, nes ir praktikos turi kaip matau su dyzeliu, zodziu is vieno girdejau, kad sako jai dumina galima ipilti aliejaus i baka atseit tuom kartu sumazina, kaip tavo manimu ar gali taip buti?:)
2013-12-07 00:49 wrote: jei dumina priezasties reik jieskoti, o ne alieju pilti:D
nezinau, neidomus man dyzeliai pasidare, persimeciau ant benzinu, tika gryzau is garazo, pagaliau siandien uzkuriau benzinini fiat coupe 2, 0turbo, kuriam dejau kaltinius stumoklius, ir ne tik, ten idomiau, pas dyzeli jau viskas sava pazystama buvo:)
2013-12-07 07:05 wrote: :thumbup:
vyras. as laukiu turbos aseles balansuotos griztancios is Midwest Turbo, tada surinkinesiu savaji:)
noriu viska is karto sudeti, kad nereiktu greitu laiku ardyti. liks tik purkstukai, pompa ir intercooleris iki galutinio tiuno
primesk variantas...
nusiperku as ta fiata su variklio defektu (dvieju stumokliu sijonai sutrukineje, ziedai subyreje, vakar surenku ZVAKLAIDZIUS nesigilindamas sukisu taip kaip buve jie anksciau.
kuriu-sauna, pasiziuriu, pasirodo laidai buve butent tu cilindru sumaisyti:DDD
susisiekiu su ankstesniu savininku ie jis sako"viskas prasidejo nuo to, kaip AUTOPRIZMEJ pakeite zvakes su laidais"
pries tai buvau susidures su tokiu reikalu, kad autoprizmeje alyvos filtra skersai uzsuke, ant sriegio gerai nepagave.
va taip va dirba musu autorizuoti, specializuoti lietuvos servisai......
2013-12-07 07:19
2013-12-07 07:10 wrote: jei variklis su prapusta tarpine tik uzkurtas, saltas tai gal ir gali negaruot kokias pora minuciu, bet nedaugiai, gerai isislusi varikli pergazuok ir tikrai uzgaruos...
nes skystis prie keliu simtu laipsniu negaruot negali, cia fizika ir nieko nebepakeisi:)
tapkitko, kokiai masinai taip buvo?tevukas yra pasakojes, kad ruso laikais jo volgai irgi buvo tarpine prapute irgi, bego is duslerkos...
bet tuomet kazkaip nesigilinau ar garavo ar tik bego...
2013-12-07 07:16 wrote: cia jau isvedziojimai.. jei tasolas i ismetima patenka tai is karto bus kitas kvapas.. su visais skysciu pratekejimais. net ir nedaug tepalo duoda gana aitru kvapa, nors dumu gali ir neduoti. tosolas irgi labai nemalonu kvapa duoda ismetime. o siaip ismetamosios dujos visada bus dregnos, nes H20 degimo kemeroje nereaguoja. jos iseina per voztuvus garu pavidalu. uzdengus glusako vamzdi skudureli, jis visada taps slapias.
Buk malonus paziurek labai reikia nes sia savaite turiu apsispresti Cadilac Escalade 6, 0 V8 (dar buna GMC Yukon, Cvevy Silverado)ar turi cilindru atjungima ?
2013-12-07 07:24
2013-12-07 01:42 wrote: Žygi, sorry, bet tu klysti juodai.Asmeniškai kėliau galvą "sport" tipo motorui jokio garo nebuvo o tiesiog lašnojo iš duslės kone čiurkšle.Žiemą-gal , jei atitinkamoj vietoj trūkimas , sutinku, garuoja žiauriai.
2013-12-07 07:09 wrote: vandens garu ismetime visada bus.. o jei neskiri vandens garu nuo tasolo, tai eik toliau rasyti nesamones forume ir kilnoti "sport" galvute su desiniu delnu..
2013-12-07 07:15 wrote: Sveikas, negalėtum patart ar vortex variklis GM(c), Cadilac, Cheby 6, 0 V8 nuo 2003 berods metu turi cilindru atjungimo funkcija ar taiovner`io blefas?Siulo man escakada keisti i kemperi tai galvoju ar ne makaronai.Aciu is anksto
5.3L Vortec tikrai turi, teko toki remontuoti. nera patikimas dalykas. tam konkreciam varikliui.. 2006 Suburban, suede paskirstymo velena pakelejai. nes ta sistema atjungia ismetimo pakelejus, kad liktu dujos cilindre ir veiktu kaip orine spyruokle. ta prasme tuose cilindruose, kuriuos atjungia

del 6.0L nesu garantuotas. pacio bloko dizainas beveik identiskas kaip ir 5.3L.. gal ir buvo ju su ta Active Fuel Management sitema. tik as tokiu nemates
2013-12-07 07:27
2013-12-07 07:09 wrote: vandens garu ismetime visada bus.. o jei neskiri vandens garu nuo tasolo, tai eik toliau rasyti nesamones forume ir kilnoti "sport" galvute su desiniu delnu..
2013-12-07 07:15 wrote: Sveikas, negalėtum patart ar vortex variklis GM(c), Cadilac, Cheby 6, 0 V8 nuo 2003 berods metu turi cilindru atjungimo funkcija ar taiovner`io blefas?Siulo man escakada keisti i kemperi tai galvoju ar ne makaronai.Aciu is anksto
2013-12-07 07:24 wrote: 5.3L Vortec tikrai turi, teko toki remontuoti. nera patikimas dalykas. tam konkreciam varikliui.. 2006 Suburban, suede paskirstymo velena pakelejai. nes ta sistema atjungia ismetimo pakelejus, kad liktu dujos cilindre ir veiktu kaip orine spyruokle. ta prasme tuose cilindruose, kuriuos atjungia

del 6.0L nesu garantuotas. pacio bloko dizainas beveik identiskas kaip ir 5.3L.. gal ir buvo ju su ta Active Fuel Management sitema. tik as tokiu nemates
Dekui.O gal imanoma pracekinti ar veikia pvz vaziuojant?Suprantu kad banalus naivus klausimas bet nesusidueiau niekada.Ar tiesiog negali neveikt ta funkcija?
2013-12-07 07:29
2013-12-07 00:49 wrote: jei dumina priezasties reik jieskoti, o ne alieju pilti:D
nezinau, neidomus man dyzeliai pasidare, persimeciau ant benzinu, tika gryzau is garazo, pagaliau siandien uzkuriau benzinini fiat coupe 2, 0turbo, kuriam dejau kaltinius stumoklius, ir ne tik, ten idomiau, pas dyzeli jau viskas sava pazystama buvo:)
2013-12-07 07:05 wrote: :thumbup:
vyras. as laukiu turbos aseles balansuotos griztancios is Midwest Turbo, tada surinkinesiu savaji:)
noriu viska is karto sudeti, kad nereiktu greitu laiku ardyti. liks tik purkstukai, pompa ir intercooleris iki galutinio tiuno
2013-12-07 07:19 wrote: primesk variantas...
nusiperku as ta fiata su variklio defektu (dvieju stumokliu sijonai sutrukineje, ziedai subyreje, vakar surenku ZVAKLAIDZIUS nesigilindamas sukisu taip kaip buve jie anksciau.
kuriu-sauna, pasiziuriu, pasirodo laidai buve butent tu cilindru sumaisyti:DDD
susisiekiu su ankstesniu savininku ie jis sako"viskas prasidejo nuo to, kaip AUTOPRIZMEJ pakeite zvakes su laidais"
pries tai buvau susidures su tokiu reikalu, kad autoprizmeje alyvos filtra skersai uzsuke, ant sriegio gerai nepagave.
va taip va dirba musu autorizuoti, specializuoti lietuvos servisai......
pzdc kai pagalvoji. kaip vyrai dirba.. as pats penkti metai profesionaliai servise dirbu, iki tol dar savo masinas turbinau ir su elektronika uzsiemiau.. bet kai pakeiti tepala ar tuos pacius laidus, juk uzvedi ir paziuri kad viskas veiktu.. as negaleciau issiusti kliento nepatikrines ar neteka kas, nes tai nebutu darbas..

o kurie cilindrai, beje? mano bloko sito irgi buvo sutrukineje dvieu cilindru stumokliai. 1 ir 4. bet cia nesumaisysi, nes ant galvos dedasi degimo kasete su atitinkamom babinom kiekvienam cilindrui
2013-12-07 07:31
2013-12-07 07:15 wrote: Sveikas, negalėtum patart ar vortex variklis GM(c), Cadilac, Cheby 6, 0 V8 nuo 2003 berods metu turi cilindru atjungimo funkcija ar taiovner`io blefas?Siulo man escakada keisti i kemperi tai galvoju ar ne makaronai.Aciu is anksto
2013-12-07 07:24 wrote: 5.3L Vortec tikrai turi, teko toki remontuoti. nera patikimas dalykas. tam konkreciam varikliui.. 2006 Suburban, suede paskirstymo velena pakelejai. nes ta sistema atjungia ismetimo pakelejus, kad liktu dujos cilindre ir veiktu kaip orine spyruokle. ta prasme tuose cilindruose, kuriuos atjungia

del 6.0L nesu garantuotas. pacio bloko dizainas beveik identiskas kaip ir 5.3L.. gal ir buvo ju su ta Active Fuel Management sitema. tik as tokiu nemates
2013-12-07 07:27 wrote: Dekui.O gal imanoma pracekinti ar veikia pvz vaziuojant?Suprantu kad banalus naivus klausimas bet nesusidueiau niekada.Ar tiesiog negali neveikt ta funkcija?
ant naujesniu yra prie tachometro ekraniukas kuriame rodo instant MPG, t.y. kuro suvartojima, ir isijungus AFM sistemai turetu gana ryskiai nukristi kuro suvartojimas. isijungia ta sistema tik vaziuojant greitkeliu pastoviu greiciu
2013-12-07 07:34
2013-12-07 07:05 wrote: :thumbup:
vyras. as laukiu turbos aseles balansuotos griztancios is Midwest Turbo, tada surinkinesiu savaji:)
noriu viska is karto sudeti, kad nereiktu greitu laiku ardyti. liks tik purkstukai, pompa ir intercooleris iki galutinio tiuno
2013-12-07 07:19 wrote: primesk variantas...
nusiperku as ta fiata su variklio defektu (dvieju stumokliu sijonai sutrukineje, ziedai subyreje, vakar surenku ZVAKLAIDZIUS nesigilindamas sukisu taip kaip buve jie anksciau.
kuriu-sauna, pasiziuriu, pasirodo laidai buve butent tu cilindru sumaisyti:DDD
susisiekiu su ankstesniu savininku ie jis sako"viskas prasidejo nuo to, kaip AUTOPRIZMEJ pakeite zvakes su laidais"
pries tai buvau susidures su tokiu reikalu, kad autoprizmeje alyvos filtra skersai uzsuke, ant sriegio gerai nepagave.
va taip va dirba musu autorizuoti, specializuoti lietuvos servisai......
2013-12-07 07:29 wrote: pzdc kai pagalvoji. kaip vyrai dirba.. as pats penkti metai profesionaliai servise dirbu, iki tol dar savo masinas turbinau ir su elektronika uzsiemiau.. bet kai pakeiti tepala ar tuos pacius laidus, juk uzvedi ir paziuri kad viskas veiktu.. as negaleciau issiusti kliento nepatikrines ar neteka kas, nes tai nebutu darbas..

o kurie cilindrai, beje? mano bloko sito irgi buvo sutrukineje dvieu cilindru stumokliai. 1 ir 4. bet cia nesumaisysi, nes ant galvos dedasi degimo kasete su atitinkamom babinom kiekvienam cilindrui
Kaip mat Autoprizmeje patvarke Alfa 166.Pralaike 2 darbo dienas nes neveike salono apiputimo ventiliatorius.Atvaziavau, pasiemiau, paeme is manes 200`litu sako sutvarkem ta reikala dar kita smulkmena paminejo.Nuvaziavau namo kita ryta uzkuriu-p..t vel neveikia ventiliatorius.Kazkokia autop....ze
2013-12-07 07:35
2013-12-07 07:24 wrote: 5.3L Vortec tikrai turi, teko toki remontuoti. nera patikimas dalykas. tam konkreciam varikliui.. 2006 Suburban, suede paskirstymo velena pakelejai. nes ta sistema atjungia ismetimo pakelejus, kad liktu dujos cilindre ir veiktu kaip orine spyruokle. ta prasme tuose cilindruose, kuriuos atjungia

del 6.0L nesu garantuotas. pacio bloko dizainas beveik identiskas kaip ir 5.3L.. gal ir buvo ju su ta Active Fuel Management sitema. tik as tokiu nemates
2013-12-07 07:27 wrote: Dekui.O gal imanoma pracekinti ar veikia pvz vaziuojant?Suprantu kad banalus naivus klausimas bet nesusidueiau niekada.Ar tiesiog negali neveikt ta funkcija?
2013-12-07 07:31 wrote: ant naujesniu yra prie tachometro ekraniukas kuriame rodo instant MPG, t.y. kuro suvartojima, ir isijungus AFM sistemai turetu gana ryskiai nukristi kuro suvartojimas. isijungia ta sistema tik vaziuojant greitkeliu pastoviu greiciu
Aisku, na kagi, kas nerizikuoka, kaip sakoma negeria sampo.Bandysiu
2013-12-07 07:40
2013-12-07 07:05 wrote: :thumbup:
vyras. as laukiu turbos aseles balansuotos griztancios is Midwest Turbo, tada surinkinesiu savaji:)
noriu viska is karto sudeti, kad nereiktu greitu laiku ardyti. liks tik purkstukai, pompa ir intercooleris iki galutinio tiuno
2013-12-07 07:19 wrote: primesk variantas...
nusiperku as ta fiata su variklio defektu (dvieju stumokliu sijonai sutrukineje, ziedai subyreje, vakar surenku ZVAKLAIDZIUS nesigilindamas sukisu taip kaip buve jie anksciau.
kuriu-sauna, pasiziuriu, pasirodo laidai buve butent tu cilindru sumaisyti:DDD
susisiekiu su ankstesniu savininku ie jis sako"viskas prasidejo nuo to, kaip AUTOPRIZMEJ pakeite zvakes su laidais"
pries tai buvau susidures su tokiu reikalu, kad autoprizmeje alyvos filtra skersai uzsuke, ant sriegio gerai nepagave.
va taip va dirba musu autorizuoti, specializuoti lietuvos servisai......
2013-12-07 07:29 wrote: pzdc kai pagalvoji. kaip vyrai dirba.. as pats penkti metai profesionaliai servise dirbu, iki tol dar savo masinas turbinau ir su elektronika uzsiemiau.. bet kai pakeiti tepala ar tuos pacius laidus, juk uzvedi ir paziuri kad viskas veiktu.. as negaleciau issiusti kliento nepatikrines ar neteka kas, nes tai nebutu darbas..

o kurie cilindrai, beje? mano bloko sito irgi buvo sutrukineje dvieu cilindru stumokliai. 1 ir 4. bet cia nesumaisysi, nes ant galvos dedasi degimo kasete su atitinkamom babinom kiekvienam cilindrui
o pas mane trecio ziedai kazkoki kaip nudegintais krastais buvo ir itrukes ir trecias, totaliai sutrukes stumoklis ir ziedai...
vat kame ir kalba, as taip pat visada sutvarkes uzkuriu, pravziuoju, paziuriu ar viskas gerai, pasijungiu laida, paziuriu ar klaidu nemeta, dar prasieini ar tikrai viska su varzes ir tada atiduodi raktelius, o cia autorizuotas servisas-GEDA!
2013-12-07 07:56
as pamenu pas mus mersas ML vienas is nauju buvo atvares ka tik is autorizuoto mercedes serviso.. tie 4 plastikiniai iskilimai, skirti pakelimui, po masina buvo nusukti visi

GM servise man praktika budavo apie metus, tai ten nesamoniu nebudavo daug. o jei budavo, tai labai greitai mechanikas isskrisdavo. nesicackina jie ten, nes norinciu labai daug. bet cia speju nuo serviso priklauso..
2013-12-07 08:07
2013-12-07 07:56 wrote: as pamenu pas mus mersas ML vienas is nauju buvo atvares ka tik is autorizuoto mercedes serviso.. tie 4 plastikiniai iskilimai, skirti pakelimui, po masina buvo nusukti visi:lol:

GM servise man praktika budavo apie metus, tai ten nesamoniu nebudavo daug. o jei budavo, tai labai greitai mechanikas isskrisdavo. nesicackina jie ten, nes norinciu labai daug. bet cia speju nuo serviso priklauso..
Ir neaisku kaip LT tokius slyktukus sukontroliuoti.Palikau "Svaros broliuose"vasara isplauti salona.Atsiemiau, sumokejau ir tik kita diena pastebejau kad unioversalo bagazines uzuolaidos (roleto)pritraukimo mechanizmas sulauzytas.Arba Nissan X-Trail ledini nuveziau sumontuoti duju iranga, atsiemiau per pati serviso uzdaryma vakare, nuvairuoju pilti degalu iskarto, ziuriu-benzino bako kamstis israutas, tik isuktas, o ji atsukta laikanti detale sulauzytqa.SLykstus reikalai vyksta, truksta zodziu.Turi salia stoveti su granatsvaidziu kad ko nesulauzytu
2013-12-07 09:24
2013-12-07 07:56 wrote: as pamenu pas mus mersas ML vienas is nauju buvo atvares ka tik is autorizuoto mercedes serviso.. tie 4 plastikiniai iskilimai, skirti pakelimui, po masina buvo nusukti visi:lol:

GM servise man praktika budavo apie metus, tai ten nesamoniu nebudavo daug. o jei budavo, tai labai greitai mechanikas isskrisdavo. nesicackina jie ten, nes norinciu labai daug. bet cia speju nuo serviso priklauso..
2013-12-07 08:07 wrote: Ir neaisku kaip LT tokius slyktukus sukontroliuoti.Palikau "Svaros broliuose"vasara isplauti salona.Atsiemiau, sumokejau ir tik kita diena pastebejau kad unioversalo bagazines uzuolaidos (roleto)pritraukimo mechanizmas sulauzytas.Arba Nissan X-Trail ledini nuveziau sumontuoti duju iranga, atsiemiau per pati serviso uzdaryma vakare, nuvairuoju pilti degalu iskarto, ziuriu-benzino bako kamstis israutas, tik isuktas, o ji atsukta laikanti detale sulauzytqa.SLykstus reikalai vyksta, truksta zodziu.Turi salia stoveti su granatsvaidziu kad ko nesulauzytu:lol:
na matai tau visi slukstukai niekseliai ir taip toliau tu vienas teisuolis :) tai ir padaro teisuoliskai....
siaip visuose servisuose studentai dirba ar siaip turiu drauga dirba geram servise firminiam tai katalizatorius pjausto :)
o tokiu kur ka padare ka pakiso pilna atveju dabar jei pats varztu nesuku tai sunku ....turejau sazininga servisa vaziuokle nuvarai palieki auto pasiimi be bedu bet kai palikau su sankabos diska pakeist o pakeite visa komplekta tai daugiau nepalikineju :)


o jei per dangteli isdirbis eina tai toliau nuo tokios auto ir temos nereikia ...va sau ziurejau b-4 atidariau dangtelli tepalo ten varske balta seimininkas sako cia nieko rimto :) gal ir nieko bet nemegstu dregmes variklyje...
2013-12-07 10:25
2013-12-07 07:56 wrote: as pamenu pas mus mersas ML vienas is nauju buvo atvares ka tik is autorizuoto mercedes serviso.. tie 4 plastikiniai iskilimai, skirti pakelimui, po masina buvo nusukti visi:lol:

GM servise man praktika budavo apie metus, tai ten nesamoniu nebudavo daug. o jei budavo, tai labai greitai mechanikas isskrisdavo. nesicackina jie ten, nes norinciu labai daug. bet cia speju nuo serviso priklauso..
2013-12-07 08:07 wrote: Ir neaisku kaip LT tokius slyktukus sukontroliuoti.Palikau "Svaros broliuose"vasara isplauti salona.Atsiemiau, sumokejau ir tik kita diena pastebejau kad unioversalo bagazines uzuolaidos (roleto)pritraukimo mechanizmas sulauzytas.Arba Nissan X-Trail ledini nuveziau sumontuoti duju iranga, atsiemiau per pati serviso uzdaryma vakare, nuvairuoju pilti degalu iskarto, ziuriu-benzino bako kamstis israutas, tik isuktas, o ji atsukta laikanti detale sulauzytqa.SLykstus reikalai vyksta, truksta zodziu.Turi salia stoveti su granatsvaidziu kad ko nesulauzytu:lol:
2013-12-07 09:24 wrote: na matai tau visi slukstukai niekseliai ir taip toliau tu vienas teisuolis :) tai ir padaro teisuoliskai....
siaip visuose servisuose studentai dirba ar siaip turiu drauga dirba geram servise firminiam tai katalizatorius pjausto :)
o tokiu kur ka padare ka pakiso pilna atveju dabar jei pats varztu nesuku tai sunku ....turejau sazininga servisa vaziuokle nuvarai palieki auto pasiimi be bedu bet kai palikau su sankabos diska pakeist o pakeite visa komplekta tai daugiau nepalikineju :)


o jei per dangteli isdirbis eina tai toliau nuo tokios auto ir temos nereikia ...va sau ziurejau b-4 atidariau dangtelli tepalo ten varske balta seimininkas sako cia nieko rimto :) gal ir nieko bet nemegstu dregmes variklyje...
Kaip lietuvių liaudies išminties posakis "ižsiauginome gyvatę savo užantyje"toks nervuotas nuo pat ryto kad tai būtent apie Mindaugas424 cia kalbama, skleidžia eilinį kartą savo prasčiokiškas istrejas , apkalbas ir pletkus, "svetimų žmonių ir artimųjų apkalbinejimas yra sielos iškrypėlių požymis"-tai Sokrato pastebėjimas."visi šlykštukai niekšleliai" aferisto mindaugo žodžiai, nes jis pats toks visus apipletkina ir tik pats tą frazę ištarė kaip meluoja nuolatos.Pyksta nes tai liečia ir jį patį, kadangi nuolat užsiiminėja aferizmais, apklabom, pletkais, kabini makaronus Tuo pačiu užsiima šio posto autoriaus katik minėti aferistai iš keletos konkrečių minėtų šūdfirmių(apienšvarois brolius visa LT žino kad mėšlavabaliai uždergia daugiau nei išvalo)-degradai, kurie tau už akių prikiaulina ir dar pinigus už tai paima o poto giriasi kaip mes gerai dirbame, kaip apie Mindaugą radijuje "Kelyje"pasakojo kaip lakstė jis po kaimus ir senukams siūlė saldainius už senus automobilius.Matosi, kad Posto autorius neturėjo omeny "visų"o tik du konkrečius apgavikus dar prie jų pridedame Mindaugas424-tą tuo pačiu, jei ateis Mindaugas424 j dar kadanors į mūsų parduotuvę užsuks špygą gaus ne nuolaidą atimsime kortelę išviso.Jam svolačiui darai gera tai jis už pagalbą apkalba keliuose forumuose, apjuodina gerą padariusią įmionę visuose forumuose nebūtais dalykais.Jis tikrai supras kurią pardę turim omeny, tas kiaulės akis gerai atsimename.Jis gyvena labai nuošaliame Fabijoniškių mikrorajone toks nelionksmas sutapimas

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you