User
2010-02-16 19:47
At galite pasakyti kas gero ant audi b4, ar ji daznai gesta?
User
2010-02-16 19:53
gesta ar genda ?masina kaip masina...nej bloga nej gera tik jau truputy atgyvenus..pries kokius 5 metus buvo dar nebloga remontas pigus...
User
2010-02-16 22:55
paprasta masina uz nedidelius pinigus uz 4-5k gali paimt gera benzina uz truputy daugiau dyzeli, seip tai tikrai pigiai eksplotuojama
User
2010-02-17 00:47
B4 viena pigiausiai eksplotuojamu maziausiai gendanciu masinu, kaip sakoma pasidarai ir vazineji bent kelis metus. Geriausias variklis 1.9 tdi nuo 1993 su naujesniais purkstukais. Vienintelis minusas kaip ir minejo moraliskai pasenus isvazida tikrai ne aki rezenti masina tik nusigauti is tasko a i taska b be dideliu investiciju.
User
2010-02-17 08:30
Aiu uz patarimus
maumas
7658 / 0
2010-02-17 15:45
Apie detaliu kainas...Katik nupirkti amortikai bilstein tepaliniai, visi 4, 672lt, eoltas, kitur nera tokiu, bent jau priekiniu...Plius gumu apsauginiu komplektas dar 100lt kainuotu, bet sitos pozicijoa kainos labai svyruoja, nes yra kinija, lenkija, bala zino ko dar...Dujiniu nenorejau, nes ir taip nera labai minksta, tai taptu tikra tarka
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2010-02-22 20:36
maumas
7658 / 0
2010-02-22 20:51
Lauzyne kartu su spyruoklemis-50lt vienetas(priekiniai), garantija-sakemis ant vandensTaip geriau?
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2010-02-22 22:31
B4 gal ir pasenus bet as manau jei labai nori gali ja atsigaivint
pvz: http://www.autogidas.lt/skelbimai/audi-80-sedanas-1993-0119234883.html
siaip su ja vazinejau 3 metus ir labai dziaugiuosi, i varikli neikisau nei kiek isskirus tepalu keitimus ir filtrus, pakaba kaip ir minejo lowrideris yra ziauriai pigiai remontuojama ir suremontavus viena viena mazu maziausiai 2 metus nereikia prie jos gryzti, na nebent ji bus droziamas visada zvyrkeliais tai manau tada reiks siek tiek dazniau, kas liecia kebula didelis pliusas kad jinai cinkuota todel jei nebuvo musta problemu su ja nebus, na o jei musta po kazkeliu metu visgi kaip ir ant visu auto islys rudeles
Tikrai rekomenduoju pirkti B4 o jau varikli pasirink pats pagal savo norus t.y. 1 vazinet taupiai arba 2 vazinet smagiai
jei noresi smagiai nepirk 2.0l pirk 2.3l valgo beveik tiek pat, o traukia zymiai geriau
jei is dyzeliu tai 1.9 TDI motoras irgi geras labai ekonomiskas bet ji reik gerai pasitikrint kad nenupirktum slamsto i kuri poto reiks daug investuot
sekmes
pvz: http://www.autogidas.lt/skelbimai/audi-80-sedanas-1993-0119234883.html
siaip su ja vazinejau 3 metus ir labai dziaugiuosi, i varikli neikisau nei kiek isskirus tepalu keitimus ir filtrus, pakaba kaip ir minejo lowrideris yra ziauriai pigiai remontuojama ir suremontavus viena viena mazu maziausiai 2 metus nereikia prie jos gryzti, na nebent ji bus droziamas visada zvyrkeliais tai manau tada reiks siek tiek dazniau, kas liecia kebula didelis pliusas kad jinai cinkuota todel jei nebuvo musta problemu su ja nebus, na o jei musta po kazkeliu metu visgi kaip ir ant visu auto islys rudeles
Tikrai rekomenduoju pirkti B4 o jau varikli pasirink pats pagal savo norus t.y. 1 vazinet taupiai arba 2 vazinet smagiai
jei noresi smagiai nepirk 2.0l pirk 2.3l valgo beveik tiek pat, o traukia zymiai geriau
jei is dyzeliu tai 1.9 TDI motoras irgi geras labai ekonomiskas bet ji reik gerai pasitikrint kad nenupirktum slamsto i kuri poto reiks daug investuot
sekmes
User
2010-02-23 11:59
na cia del 2.0 ir 2, 3 variklio nlb sutinki..nes 2.0 valgo apie 8 o 2.3 10 tikraj tj manau nemenkas skirtumas o jaj imi 2.3 tj jau geriau imk 2.8 nes jaj graziai vaziuosi ta paty gers
User
2010-02-23 12:27
kad tos audines visos skamba kaip zilai kokie, turejau 2, 8 nu nevaziuoja visai. labai geda buvo kai sustojom su pazystamo 525i 125kw ir gavau ziauriai. gal tik kvatrines neina, nzn. o jei gyvenimas priverstu pirkt b4 tai is benzu imciau 2, 3
User
2010-02-23 13:17
quoattro kaiptik startuojant turi dideli pranasuma
User
2010-02-23 13:24
kai smarves varyklis turi, tai gal
User
2010-02-23 20:59
jo pazystamas turejo quatrine tai blem gerai lupdavo
User
2010-02-23 21:06
turejau 2, 0l 85kw vovere as ta warikly wadinau nes neuzmusamas ir eidawo ji man gerai quatrine buwo tai net sankaba swyldawo is wietos kai eidawo.. bet waziuokle isbeldziau tingejau twarkyt tai pardawiau.. bet siaip tai raketa. o kad bendzo mazai eme tai tikrai nepasakyciau su mano waziawimu man ji mieste imdawo 12litru o apie dujas net nesneku.
User
2010-02-23 21:30
2010-02-23
12:27 wrote:
kad tos audines visos skamba kaip zilai kokie, turejau 2, 8 nu nevaziuoja visai. labai geda buvo kai sustojom su pazystamo 525i 125kw ir gavau ziauriai. gal tik kvatrines neina, nzn. o jei gyvenimas priverstu pirkt b4 tai is benzu imciau 2, 3
arba uzmusta ta 2.8 buvo arba nzn..pas mane supista bulka buvo 2.0 e...spausta galva..duslius tiesioginis, filtras normalus ydetas ne uz 20 lt is turgaus su 525 stojes kiek visus is vietos dedavau..nuo kokia 140-160 bemvas jau lenkt pradedavo...tj nzn kaip ten tavo ta 2.8 isdejo
User
2010-02-23 21:31
2010-02-23
21:06 wrote:
turejau 2, 0l 85kw vovere as ta warikly wadinau nes neuzmusamas ir eidawo ji man gerai quatrine buwo tai net sankaba swyldawo is wietos kai eidawo..:D bet waziuokle isbeldziau tingejau twarkyt tai pardawiau.. bet siaip tai raketa. o kad bendzo mazai eme tai tikrai nepasakyciau su mano waziawimu man ji mieste imdawo 12litru o apie dujas net nesneku.
na kad kvatro tj uzmesk dar pora litru skajtyk pas mane buvo 2.0e...benzo apie 8 duju apie 11
User
User
2010-02-23 21:38
tai irgi sitas 85kw motoras?
User
2010-02-23 21:41
kas ten per sedyniu issiuwinejimai?
User
2010-02-23 21:44
2010-02-23
12:27 wrote:
kad tos audines visos skamba kaip zilai kokie, turejau 2, 8 nu nevaziuoja visai. labai geda buvo kai sustojom su pazystamo 525i 125kw ir gavau ziauriai. gal tik kvatrines neina, nzn. o jei gyvenimas priverstu pirkt b4 tai is benzu imciau 2, 3
2010-02-23
21:30 wrote:
arba uzmusta ta 2.8 buvo arba nzn..pas mane supista bulka buvo 2.0 e...spausta galva..duslius tiesioginis, filtras normalus ydetas ne uz 20 lt is turgaus :D su 525 stojes kiek visus is vietos dedavau..nuo kokia 140-160 bemvas jau lenkt pradedavo...tj nzn kaip ten tavo ta 2.8 isdejo
jo jo, tik ar nebusi su kokiu 520 sumaises?nes normalus 2.5 antru begiu tik gala matytum
User
2010-02-23 21:46
2010-02-23
21:41 wrote:
kas ten per sedyniu issiuwinejimai?:D
nzn, tokia jau buvo is vokieciu siaip visi privalumai kurie ejo tais metais
User
User
2010-02-23 21:50
ir tipo senas 525 125kw ja deda i wieta?
User
2010-02-23 21:51
stojas buvau ir su 2.0, 2.3, 2.6 su 2.8 apyligiai pradzioje, nuo 80 jau as priekyje
User
2010-02-23 21:51
2010-02-23
12:27 wrote:
kad tos audines visos skamba kaip zilai kokie, turejau 2, 8 nu nevaziuoja visai. labai geda buvo kai sustojom su pazystamo 525i 125kw ir gavau ziauriai. gal tik kvatrines neina, nzn. o jei gyvenimas priverstu pirkt b4 tai is benzu imciau 2, 3
2010-02-23
21:30 wrote:
arba uzmusta ta 2.8 buvo arba nzn..pas mane supista bulka buvo 2.0 e...spausta galva..duslius tiesioginis, filtras normalus ydetas ne uz 20 lt is turgaus :D su 525 stojes kiek visus is vietos dedavau..nuo kokia 140-160 bemvas jau lenkt pradedavo...tj nzn kaip ten tavo ta 2.8 isdejo
2010-02-23
21:44 wrote:
jo jo, tik ar nebusi su kokiu 520 sumaises?nes normalus 2.5 antru begiu tik gala matytum
nu kad ne zinok ir nieko stebuklingo nebuvo ten toj bulkoj jau sakiau kas buvo daryta..vazinejau ant duju..ir as neysivajzduoju kaip su 2.8 nepadejo 525 ...na nzn gal as su negyvahs stojau bet su 3 buvo...ir visus is vietos dedu...o jau paskuj kaj buna apie 150 tj jau duria normalej taip...
User
2010-02-23 21:52
2010-02-23
21:50 wrote:
ir tipo senas 525 125kw ja deda i wieta?
krabas 2.5, b4 2.0 2.3 tikrai paimtu
User
2010-02-23 21:52
gal pirmu begiu 525 antra saiba imeta ir uostai. nupirkau 325 pasodinau drauga i audine pats su 325, islipo sako traukia kai ispista, bet gavo tai ziauriai. tik vienas audes pliusas buvo, labai ilgos pavaros, pirma 60 antra 120 ir t.t.
User
2010-02-23 21:54
tj kad jaj neklystu tj 325 141kw ar ne :P? o ne 125 kaip 525 :P
User
2010-02-23 21:54
2010-02-23
21:30 wrote:
arba uzmusta ta 2.8 buvo arba nzn..pas mane supista bulka buvo 2.0 e...spausta galva..duslius tiesioginis, filtras normalus ydetas ne uz 20 lt is turgaus :D su 525 stojes kiek visus is vietos dedavau..nuo kokia 140-160 bemvas jau lenkt pradedavo...tj nzn kaip ten tavo ta 2.8 isdejo
2010-02-23
21:44 wrote:
jo jo, tik ar nebusi su kokiu 520 sumaises?nes normalus 2.5 antru begiu tik gala matytum
2010-02-23
21:51 wrote:
nu kad ne zinok ;) ir nieko stebuklingo nebuvo ten toj bulkoj ;) jau sakiau kas buvo daryta..vazinejau ant duju..ir as neysivajzduoju kaip su 2.8 nepadejo 525 ...na nzn gal as su negyvahs stojau :D bet su 3 buvo...ir visus is vietos dedu...o jau paskuj kaj buna apie 150 tj jau duria normalej taip...
pradziai leciau, bet nuo 2 begio 3.500 apsuku, jau tavo pagreitis didesnis daros, sakau 2.8 nuo 3 begio nebebuvo varzovas
User
2010-02-23 21:54
2010-02-23
21:50 wrote:
ir tipo senas 525 125kw ja deda i wieta?
2010-02-23
21:52 wrote:
krabas 2.5, b4 2.0 2.3 tikrai paimtu
draugo tai perrinktas buvo, geras krabas, gerai eina. pora korpusu gavau, ka padarysi
User
2010-02-23 21:56
2010-02-23
21:50 wrote:
ir tipo senas 525 125kw ja deda i wieta?
2010-02-23
21:52 wrote:
krabas 2.5, b4 2.0 2.3 tikrai paimtu
User
2010-02-23 21:56
2010-02-23
21:54 wrote:
tj kad jaj neklystu tj 325 141kw ar ne :P? o ne 125 kaip 525 :P
141kw tai cia jau plyta motoras
User
2010-02-23 21:57
tj matyt su lavonajs stojas as o tj 525 visi 125 ar ne ?
User
2010-02-23 21:57
tai masinos skirtingam vaziavimui darytos, viena nebrangiam eksplotavimui, kita vairavimo malonumui
User
2010-02-23 21:58
2010-02-23
21:57 wrote:
tj matyt su lavonajs stojas as :D o tj 525 visi 125 ar ne ?
ne, nuo 1989 ir 141 ir 125 kw ejo, silpnesnis vadinamas krabas-senesio tipo variklis
User
2010-02-23 21:59
na kaip kam nepradekim tik ajskintis kas geriau audi ar bmw nes jau dapiso as pasakiau kaip buvo..dejau is vietos tuos 525...gal uzmusti gal vajruotojaj lopaj buvo bet taip buvo...
User
2010-02-23 22:00
2010-02-23
21:59 wrote:
na kaip kam ;) nepradekim tik ajskintis kas geriau audi ar bmw nes jau dapiso :D as pasakiau kaip buvo..dejau is vietos tuos 525...gal uzmusti gal vajruotojaj lopaj buvo bet taip buvo...:)
nesipletojant, skirtingos masinos, skirtingu tikslu gamintos ir tiek.
User
2010-02-23 22:00
na su tokio bolidu neteke lekt speju neblogas visaj
User
2010-02-23 22:02
visu pirma bmw is vietos prapisa del to kad sveria normalej..o ka ta bulke svere...1100...bemvas jauciu bent 1400..dar jaj ratukaj volaj uzmesto na ir lieka bemvas is vietos o bulka mano lb smagiai iki 100 ejo kaip 2.0 tj liuks buvo ir c 4 tdi tj ner ka lygint net
User
2010-02-23 22:02
2010-02-23
21:57 wrote:
tj matyt su lavonajs stojas as :D o tj 525 visi 125 ar ne ?
ne 125kw buna krabas 12vostuvu motoras. paskui jau eina 24vostuvu 141kw jis buna tiek pas kregzdes tiek pas e34 petakus geresniu metu..bet naujesniuose modeliuose tokiuose kaip e46 2, 5 motoro galia 125kw sumazino tikriausiai del ekonomiskumo..
User
2010-02-23 22:03
2010-02-23
22:00 wrote:
na su tokio bolidu neteke lekt :) speju neblogas visaj :D
nu taip neblogai vairuojasi, traukia tai lb gerai, kai padarysi, kad trauktu visokie 535i isvis ne konkurentai buvo
User
2010-02-23 22:03
2010-02-23
22:02 wrote:
visu pirma bmw is vietos prapisa del to kad sveria normalej..o ka ta bulke svere...1100...bemvas jauciu bent 1400..dar jaj ratukaj volaj uzmesto na ir lieka bemvas is vietos ;) o bulka mano lb smagiai iki 100 ejo :) kaip 2.0 tj liuks :)buvo ir c 4 tdi tj ner ka lygint net :)
Nesipletojam.
User
2010-02-23 22:04
nu ajsku ajsku jau db :PD nes kazkaip nlb domiuosi as bmw nebent dyzeliukajs tad nlb ir zinau kazkada turejau 318 tj issizadejau bemwo visam lajkuj..bet db traukia bisky prie ju
User
2010-02-23 22:05
2010-02-23
22:02 wrote:
ne 125kw buna krabas 12vostuvu motoras. paskui jau eina 24vostuvu 141kw jis buna tiek pas kregzdes tiek pas e34 petakus geresniu metu..bet naujesniuose modeliuose tokiuose kaip e46 2, 5 motoro galia 125kw sumazino tikriausiai del ekonomiskumo..
:)
:)
buvo ir 2, 5 141kw. o tie vadinami 323 2, 5 varykliai skiriasi biski ir blokas ir galva.
Your message |
|