Aprilia rs 125 (variklio turbinimas) gal kas gali ka patart?

Created by User 2011-10-16
2011-10-16 15:34
:)
2011-10-16 18:04
Dek didesni karbiuratoriu(japoniska) ir seip tai sunku ka ten normaliai padaryti nes jeigu neuztenka galios paprasciau keisk moto
2011-10-17 16:40
didesnį karbiuratorių, sportinį oro filtrą, gerą žvakę, sportinį duslintuvą, bet neapsimoka, kaip jau minėjo pastarasis, geriau pirk galingesnį moto :D
4021 / 0
2012-01-06 20:26
2011-10-17 16:40 wrote: didesnį karbiuratorių, sportinį oro filtrą, gerą žvakę, sportinį duslintuvą, bet neapsimoka, kaip jau minėjo pastarasis, geriau pirk galingesnį moto :D
Norėjau pasidomėti, ką ta gera žvakė ir sportinis oro filtras turi bendro su variklio turbinimu? Pakels galią? Gal nuo jų pagerės trauka ar max. greitis? Nenusišnekėk garsiai... ;)
It's not a hobby - it's way of life!
2012-01-31 18:08
2011-10-17 16:40 wrote: didesnį karbiuratorių, sportinį oro filtrą, gerą žvakę, sportinį duslintuvą, bet neapsimoka, kaip jau minėjo pastarasis, geriau pirk galingesnį moto :D
2012-01-06 20:26 zarachas wrote: Norėjau pasidomėti, ką ta gera žvakė ir sportinis oro filtras turi bendro su variklio turbinimu? Pakels galią? Gal nuo jų pagerės trauka ar max. greitis? Nenusišnekėk garsiai... ;)
Tu pabandyk su senom rusu laiku zvakem, senu sutresusiu oro filtru ir senu uzdegiu duslintuvu ka nors is moto ispaust, as zinau kad mazai kas pavyks, ir jeigu nezinai tai tam tikros zvakes prideda daugiau galios ant didesniu apsuku, isbandyta paties kai honda nsr 125 su sena zvake ejo tik 110 o pakeiciau NGK zvake kuri kainavo 50lt, isipaudziau tada virs 120, ir variklis lengviau uzsikurdavo ir tolygiau dirbo
4021 / 0
2012-01-31 18:13
Nebandžiau - nesiginčinu, aš geriau su variatoriaus svareliais sužaidžiu arba karbiuratorių pasukinėju... :D
It's not a hobby - it's way of life!
2012-01-31 18:16
Slifuok galva, bus didesnis suspaudimo laipsnis, eis tikrai geriau
2012-01-31 19:17
2012-01-31 18:13 zarachas wrote: Nebandžiau - nesiginčinu, aš geriau su variatoriaus svareliais sužaidžiu arba karbiuratorių pasukinėju... :D
Nemegstu motoroleriu, su jais nepajauti tokio linksmumo kaip su kokiu krosiniu draskaisi
2012-01-31 19:18
2012-01-31 18:16 wrote: Slifuok galva, bus didesnis suspaudimo laipsnis, eis tikrai geriau :thumbup:
Isbandyta, , izui planeta 5 slifavau tai net galinis ratas is vietos paimant subyrejo
2012-01-31 19:18
2012-01-31 18:16 wrote: Slifuok galva, bus didesnis suspaudimo laipsnis, eis tikrai geriau :thumbup:
Isbandyta, , izui planeta 5 slifavau tai net galinis ratas is vietos paimant subyrejo
2012-01-31 23:24
2011-10-17 16:40 wrote: didesnį karbiuratorių, sportinį oro filtrą, gerą žvakę, sportinį duslintuvą, bet neapsimoka, kaip jau minėjo pastarasis, geriau pirk galingesnį moto :D
2012-01-06 20:26 zarachas wrote: Norėjau pasidomėti, ką ta gera žvakė ir sportinis oro filtras turi bendro su variklio turbinimu? Pakels galią? Gal nuo jų pagerės trauka ar max. greitis? Nenusišnekėk garsiai... ;)
2012-01-31 18:08 wrote: Tu pabandyk su senom rusu laiku zvakem, senu sutresusiu oro filtru ir senu uzdegiu duslintuvu ka nors is moto ispaust, as zinau kad mazai kas pavyks, ir jeigu nezinai tai tam tikros zvakes prideda daugiau galios ant didesniu apsuku, isbandyta paties kai honda nsr 125 su sena zvake ejo tik 110 o pakeiciau NGK zvake kuri kainavo 50lt, isipaudziau tada virs 120, ir variklis lengviau uzsikurdavo ir tolygiau dirbo:smoke:
bet zvake daugiau itakos turi 2takciam.. 4takciam ne taip svarbu. o dvitakciui vienas geriausiu modu keliant galia yra tiunintas ismetimo vamzdis.. jeigu aisku nera ismetimo voztuvelio..

Your message