User
2015-04-30 19:51
Teko matyti ir girdėti ivarių teorijų dėl tosolio/antifrizo
tiskliausio lygio nustatymo ir užpildymo, nustatymo.
Ar geriau nuorinti, prasidirbti varikliui ir norma daryti kai variklis karštas, ar visgi reikia kad minimumas būtų kai jis šaltas?
Žiūrėkit,
Minimum
Maximum
dvi žymės
Tai jos turi buti šaltame variklyje ar šaltame?
Jei karštam daryti idealų lygį, tai iki kur turi būti?Virš MAX ar per vidurį ar ant MAX, ar MAX daryti lygį ant šalto?
tiskliausio lygio nustatymo ir užpildymo, nustatymo.
Ar geriau nuorinti, prasidirbti varikliui ir norma daryti kai variklis karštas, ar visgi reikia kad minimumas būtų kai jis šaltas?
Žiūrėkit,
Minimum
Maximum
dvi žymės
Tai jos turi buti šaltame variklyje ar šaltame?
Jei karštam daryti idealų lygį, tai iki kur turi būti?Virš MAX ar per vidurį ar ant MAX, ar MAX daryti lygį ant šalto?
User
2015-04-30 20:04
šiaip tai karštam varikliui esant turi būti ne aukščiau MAX žymės, bet nieko blogo nenutinka, kai būna daugiau, pastovėjus vasarą kur nors kamštyje, tas perteklius išbėgs, taip pat kai būna ir žemiau MIN nieko nenutinka, svarbu kad bakelis nebūtų tuščias
User
2015-04-30 20:21
2015-04-30
20:04 wrote:
šiaip tai karštam varikliui esant turi būti ne aukščiau MAX žymės, bet nieko blogo nenutinka, kai būna daugiau, pastovėjus vasarą kur nors kamštyje, tas perteklius išbėgs, taip pat kai būna ir žemiau MIN nieko nenutinka, svarbu kad bakelis nebūtų tuščias
Teko skaityti anksciau , kad lygis nustatomas satame variklyje berods turi buti ant salto maximumas.Man labai svarbu, nes sistema visiskai kitokia nei kituose varikliuose, pompa inertine su sankaba ir termodavikliu, "savarankiska", ventiliatoriaus termo mova-sankaba irgi visiskai kitokia, veikia kitokiu principu nei kitose masinose.Tai va ir gakvoju, kaip isitikinti, kad radiatorius visiskai uzpildytas kad nebutu ne milimetru per mazai, dar kitas dalykas, ad maniskiame ausinasi daugiau nei tosolis, /antiofrizas o ir transminsijos tepalas, variklio-turbimos tepalas +automatines greiciu dezes tepalas.
Beto, tenka neretai pastobeti balandele kamsciuose, ten kur esu komandiruoteje, keliai alpplinkeliai ir greitkeliai dvieju-triju aukstu , tiltai buna net po 6 ausktus o tuneliai mieste 2-6km ilgio.
Daznokai zmonems automobiliu variliai uzverda
Beto, tenka neretai pastobeti balandele kamsciuose, ten kur esu komandiruoteje, keliai alpplinkeliai ir greitkeliai dvieju-triju aukstu , tiltai buna net po 6 ausktus o tuneliai mieste 2-6km ilgio.
Daznokai zmonems automobiliu variliai uzverda
maumas
7658 / 0
2015-04-30 21:33
2015-04-30
20:04 wrote:
šiaip tai karštam varikliui esant turi būti ne aukščiau MAX žymės, bet nieko blogo nenutinka, kai būna daugiau, pastovėjus vasarą kur nors kamštyje, tas perteklius išbėgs, taip pat kai būna ir žemiau MIN nieko nenutinka, svarbu kad bakelis nebūtų tuščias
2015-04-30
20:21 wrote:
Teko skaityti anksciau , kad lygis nustatomas satame variklyje berods turi buti ant salto maximumas.Man labai svarbu, nes sistema visiskai kitokia nei kituose varikliuose, pompa inertine su sankaba ir termodavikliu, "savarankiska", ventiliatoriaus termo mova-sankaba irgi visiskai kitokia, veikia kitokiu principu nei kitose masinose.Tai va ir gakvoju, kaip isitikinti, kad radiatorius visiskai uzpildytas kad nebutu ne milimetru per mazai, dar kitas dalykas, ad maniskiame ausinasi daugiau nei tosolis, /antiofrizas o ir transminsijos tepalas, variklio-turbimos tepalas +automatines greiciu dezes tepalas.
Beto, tenka neretai pastobeti balandele kamsciuose, ten kur esu komandiruoteje, keliai alpplinkeliai ir greitkeliai dvieju-triju aukstu , tiltai buna net po 6 ausktus o tuneliai mieste 2-6km ilgio.
Daznokai zmonems automobiliu variliai uzverda
:beer:
Beto, tenka neretai pastobeti balandele kamsciuose, ten kur esu komandiruoteje, keliai alpplinkeliai ir greitkeliai dvieju-triju aukstu , tiltai buna net po 6 ausktus o tuneliai mieste 2-6km ilgio.
Daznokai zmonems automobiliu variliai uzverda
:beer:
uzverda del to, kad yra kategorija zmoniu, kurie pila vandeni vietoj amtifrizo.Ypac daznas reiskinys siltesnio klimato salyse.Tipo nesalta, tai kam cia reik?Todel aibe masinu uzverda ne del to, kad ausinimas blogas ar ka, o del to, kad blokas ir radiatorius uzkalkeja.Beje, radiatoriai tose salyse-einama prekeTik va kaip bloka isvalyt?Virgi, neieskok viniu po uodega, pilk antifriza -25 kaip priklauso, ziema ir vasara, laikyk lygi nezemiau min saltam varikliui ir viskas bus OK.Londone vazinedavau po tokius trafikus, niekas ten nekaista, buvo automatas, klima...Sistema jei tvarkinga, vienodai kokios eismo salygos-vnetiliatoriai savo darba atlieka.Sekmes kelyje NEUZVERDANT!
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2015-04-30 21:54
Klausimas vertas milijono... AISKU visokie virgiai bandys shude ieskot naftos, bet esme paprasta , kaista variklis , kaltas termostatas, truksta jo? Ieskok kur leidzia , arba mesk varikli lauk ! Viskas !
User
2015-04-30 22:29
2015-04-30
20:04 wrote:
šiaip tai karštam varikliui esant turi būti ne aukščiau MAX žymės, bet nieko blogo nenutinka, kai būna daugiau, pastovėjus vasarą kur nors kamštyje, tas perteklius išbėgs, taip pat kai būna ir žemiau MIN nieko nenutinka, svarbu kad bakelis nebūtų tuščias
2015-04-30
20:21 wrote:
Teko skaityti anksciau , kad lygis nustatomas satame variklyje berods turi buti ant salto maximumas.Man labai svarbu, nes sistema visiskai kitokia nei kituose varikliuose, pompa inertine su sankaba ir termodavikliu, "savarankiska", ventiliatoriaus termo mova-sankaba irgi visiskai kitokia, veikia kitokiu principu nei kitose masinose.Tai va ir gakvoju, kaip isitikinti, kad radiatorius visiskai uzpildytas kad nebutu ne milimetru per mazai, dar kitas dalykas, ad maniskiame ausinasi daugiau nei tosolis, /antiofrizas o ir transminsijos tepalas, variklio-turbimos tepalas +automatines greiciu dezes tepalas.
Beto, tenka neretai pastobeti balandele kamsciuose, ten kur esu komandiruoteje, keliai alpplinkeliai ir greitkeliai dvieju-triju aukstu , tiltai buna net po 6 ausktus o tuneliai mieste 2-6km ilgio.
Daznokai zmonems automobiliu variliai uzverda
:beer:
Beto, tenka neretai pastobeti balandele kamsciuose, ten kur esu komandiruoteje, keliai alpplinkeliai ir greitkeliai dvieju-triju aukstu , tiltai buna net po 6 ausktus o tuneliai mieste 2-6km ilgio.
Daznokai zmonems automobiliu variliai uzverda
:beer:
2015-04-30
21:33 maumas wrote:
uzverda del to, kad yra kategorija zmoniu, kurie pila vandeni vietoj amtifrizo.Ypac daznas reiskinys siltesnio klimato salyse.Tipo nesalta, tai kam cia reik?:lol:Todel aibe masinu uzverda ne del to, kad ausinimas blogas ar ka, o del to, kad blokas ir radiatorius uzkalkeja.Beje, radiatoriai tose salyse-einama preke:lol:Tik va kaip bloka isvalyt?:lol:Virgi, neieskok viniu po uodega, pilk antifriza -25 kaip priklauso, ziema ir vasara, laikyk lygi nezemiau min saltam varikliui ir viskas bus OK.Londone vazinedavau po tokius trafikus, niekas ten nekaista, buvo automatas, klima...Sistema jei tvarkinga, vienodai kokios eismo salygos-vnetiliatoriai savo darba atlieka.Sekmes kelyje NEUZVERDANT!:lol:
Tik tarp kitko uzsiminiau, ne del uzkaitimo, o kas sveikiau agregatams , man idomu apie situos dalykus pakalbet, o ne
kasita ar nekaista tiesiog idomu pasidare, nes vienoje technineje literaturoje apie lygi raso vienaip, o kitoje-
kitaip.
Bet jei idomu, tai buna radiatoriai labai skirtingi,
pvz BMW ir MB tas pats rdiatorius ir sonuose atskirose sekcijose tepalas ausinasi, arba buna su atskiru radiatoriumi, kuriame antifrizas ausina tepala(ne siaip tepalo cooleris, bet butent antifrizas ausina tepala).
Tai va, teoriskai, darbo ventiliatoriui-daugiau.
Plius dar yra su ausinimu automato tepalui
atskiras radiatorius, taip pat jame ausina
antifrizas, o ne siaip tepalas ausinasi.
Pirma karta teko panasius bajerius pamatyti pries kiokius 15 o gal daugiau metu Subaru Imprezoje ir legacy kokiu 1990m.
Matyt ne bereikalo sugalvojo tokia imantria asinimo sistema, reiskia-reikalinga ji.Ilgiau tarnauja APD diskeliai, turba ir t.t.
Isivaizduok, ,automatas ir transmisija koki gauna kruvi
kai vaziuoji i diena po 500km arba kamsciuose maliesi 150km.
Arba pvz seb]nesniuose bemvuose budavo issipletimao dalis paciame radike, nuorinimas tik per varzta
ir sunkiau nusiorindavo.
Beje, tiksliai issiaiskinau, ir anksciau taip maniau, del ko BMW, Range Rover su bmw dyzeliais ir mersuose buna papildomas elektrinis vandens siurblys.
Kazkas teige, kad esa tik tam, kad iskart pustu silta ora,
tai mini vebasta kaip maniskiam, tai, duoda ta efejta, bet ne elektrinis siurbliukas.Jis atlieka antro water pump vaidmeni ir gerina cirkuliacija i labiausiai atitolusius taskus, o ne tik tam, kad iskart sildytu salona
Ir dar , net ausinimo funkcija atlieka, ne teoriskai, o realiai
Standarte pvz pezo arba merso bazeje Concord CAMPER, Land Rover Defender expedition, Ford Econoline 7, 3 TD kuriame 400L orid balas ir maumas tikrai zino ka jis veziuoja irgi buna, eina net du vandens mechaniniai siurbliai ir buna du antifrizo ausinimo radikai(savo akim maciau)
kasita ar nekaista tiesiog idomu pasidare, nes vienoje technineje literaturoje apie lygi raso vienaip, o kitoje-
kitaip.
Bet jei idomu, tai buna radiatoriai labai skirtingi,
pvz BMW ir MB tas pats rdiatorius ir sonuose atskirose sekcijose tepalas ausinasi, arba buna su atskiru radiatoriumi, kuriame antifrizas ausina tepala(ne siaip tepalo cooleris, bet butent antifrizas ausina tepala).
Tai va, teoriskai, darbo ventiliatoriui-daugiau.
Plius dar yra su ausinimu automato tepalui
atskiras radiatorius, taip pat jame ausina
antifrizas, o ne siaip tepalas ausinasi.
Pirma karta teko panasius bajerius pamatyti pries kiokius 15 o gal daugiau metu Subaru Imprezoje ir legacy kokiu 1990m.
Matyt ne bereikalo sugalvojo tokia imantria asinimo sistema, reiskia-reikalinga ji.Ilgiau tarnauja APD diskeliai, turba ir t.t.
Isivaizduok, ,automatas ir transmisija koki gauna kruvi
kai vaziuoji i diena po 500km arba kamsciuose maliesi 150km.
Arba pvz seb]nesniuose bemvuose budavo issipletimao dalis paciame radike, nuorinimas tik per varzta
ir sunkiau nusiorindavo.
Beje, tiksliai issiaiskinau, ir anksciau taip maniau, del ko BMW, Range Rover su bmw dyzeliais ir mersuose buna papildomas elektrinis vandens siurblys.
Kazkas teige, kad esa tik tam, kad iskart pustu silta ora,
tai mini vebasta kaip maniskiam, tai, duoda ta efejta, bet ne elektrinis siurbliukas.Jis atlieka antro water pump vaidmeni ir gerina cirkuliacija i labiausiai atitolusius taskus, o ne tik tam, kad iskart sildytu salona
Ir dar , net ausinimo funkcija atlieka, ne teoriskai, o realiai
Standarte pvz pezo arba merso bazeje Concord CAMPER, Land Rover Defender expedition, Ford Econoline 7, 3 TD kuriame 400L orid balas ir maumas tikrai zino ka jis veziuoja irgi buna, eina net du vandens mechaniniai siurbliai ir buna du antifrizo ausinimo radikai(savo akim maciau)
User
2015-04-30 22:30
2015-04-30
21:54 wrote:
Klausimas vertas milijono... AISKU visokie virgiai bandys shude ieskot naftos, bet esme paprasta , kaista variklis , kaltas termostatas, truksta jo? Ieskok kur leidzia , arba mesk varikli lauk ! Viskas !
cia raso virgilijus p.jeigu nemalciau sudo tai netureciau darbo ir mano servisas subankrutuotu. pas mane tanagrines kainos ir suda malsiu visada. vat tap.
maumas
7658 / 0
2015-04-30 22:33
2015-04-30
20:21 wrote:
Teko skaityti anksciau , kad lygis nustatomas satame variklyje berods turi buti ant salto maximumas.Man labai svarbu, nes sistema visiskai kitokia nei kituose varikliuose, pompa inertine su sankaba ir termodavikliu, "savarankiska", ventiliatoriaus termo mova-sankaba irgi visiskai kitokia, veikia kitokiu principu nei kitose masinose.Tai va ir gakvoju, kaip isitikinti, kad radiatorius visiskai uzpildytas kad nebutu ne milimetru per mazai, dar kitas dalykas, ad maniskiame ausinasi daugiau nei tosolis, /antiofrizas o ir transminsijos tepalas, variklio-turbimos tepalas +automatines greiciu dezes tepalas.
Beto, tenka neretai pastobeti balandele kamsciuose, ten kur esu komandiruoteje, keliai alpplinkeliai ir greitkeliai dvieju-triju aukstu , tiltai buna net po 6 ausktus o tuneliai mieste 2-6km ilgio.
Daznokai zmonems automobiliu variliai uzverda
:beer:
Beto, tenka neretai pastobeti balandele kamsciuose, ten kur esu komandiruoteje, keliai alpplinkeliai ir greitkeliai dvieju-triju aukstu , tiltai buna net po 6 ausktus o tuneliai mieste 2-6km ilgio.
Daznokai zmonems automobiliu variliai uzverda
:beer:
2015-04-30
21:33 maumas wrote:
uzverda del to, kad yra kategorija zmoniu, kurie pila vandeni vietoj amtifrizo.Ypac daznas reiskinys siltesnio klimato salyse.Tipo nesalta, tai kam cia reik?:lol:Todel aibe masinu uzverda ne del to, kad ausinimas blogas ar ka, o del to, kad blokas ir radiatorius uzkalkeja.Beje, radiatoriai tose salyse-einama preke:lol:Tik va kaip bloka isvalyt?:lol:Virgi, neieskok viniu po uodega, pilk antifriza -25 kaip priklauso, ziema ir vasara, laikyk lygi nezemiau min saltam varikliui ir viskas bus OK.Londone vazinedavau po tokius trafikus, niekas ten nekaista, buvo automatas, klima...Sistema jei tvarkinga, vienodai kokios eismo salygos-vnetiliatoriai savo darba atlieka.Sekmes kelyje NEUZVERDANT!:lol:
2015-04-30
22:29 wrote:
Tik tarp kitko uzsiminiau, ne del uzkaitimo, o kas sveikiau agregatams , man idomu apie situos dalykus pakalbet, o ne
kasita ar nekaista tiesiog idomu pasidare, nes vienoje technineje literaturoje apie lygi raso vienaip, o kitoje-
kitaip.
Bet jei idomu, tai buna radiatoriai labai skirtingi,
pvz BMW ir MB tas pats rdiatorius ir sonuose atskirose sekcijose tepalas ausinasi, arba buna su atskiru radiatoriumi, kuriame antifrizas ausina tepala(ne siaip tepalo cooleris, bet butent antifrizas ausina tepala).
Tai va, teoriskai, darbo ventiliatoriui-daugiau.
Plius dar yra su ausinimu automato tepalui
atskiras radiatorius, taip pat jame ausina
antifrizas, o ne siaip tepalas ausinasi.
Pirma karta teko panasius bajerius pamatyti pries kiokius 15 o gal daugiau metu Subaru Imprezoje ir legacy kokiu 1990m.
Matyt ne bereikalo sugalvojo tokia imantria asinimo sistema, reiskia-reikalinga ji.Ilgiau tarnauja APD diskeliai, turba ir t.t.
Isivaizduok, ,automatas ir transmisija koki gauna kruvi
kai vaziuoji i diena po 500km arba kamsciuose maliesi 150km.
Arba pvz seb]nesniuose bemvuose budavo issipletimao dalis paciame radike, nuorinimas tik per varzta
ir sunkiau nusiorindavo.
Beje, tiksliai issiaiskinau, ir anksciau taip maniau, del ko BMW, Range Rover su bmw dyzeliais ir mersuose buna papildomas elektrinis vandens siurblys.
Kazkas teige, kad esa tik tam, kad iskart pustu silta ora,
tai mini vebasta kaip maniskiam, tai, duoda ta efejta, bet ne elektrinis siurbliukas.Jis atlieka antro water pump vaidmeni ir gerina cirkuliacija i labiausiai atitolusius taskus, o ne tik tam, kad iskart sildytu salona:lol:
Ir dar , net ausinimo funkcija atlieka, ne teoriskai, o realiai
Standarte pvz pezo arba merso bazeje Concord CAMPER, Land Rover Defender expedition, Ford Econoline 7, 3 TD kuriame 400L orid balas ir maumas tikrai zino ka jis veziuoja irgi buna, eina net du vandens mechaniniai siurbliai ir buna du antifrizo ausinimo radikai(savo akim maciau)
:lol:
kasita ar nekaista tiesiog idomu pasidare, nes vienoje technineje literaturoje apie lygi raso vienaip, o kitoje-
kitaip.
Bet jei idomu, tai buna radiatoriai labai skirtingi,
pvz BMW ir MB tas pats rdiatorius ir sonuose atskirose sekcijose tepalas ausinasi, arba buna su atskiru radiatoriumi, kuriame antifrizas ausina tepala(ne siaip tepalo cooleris, bet butent antifrizas ausina tepala).
Tai va, teoriskai, darbo ventiliatoriui-daugiau.
Plius dar yra su ausinimu automato tepalui
atskiras radiatorius, taip pat jame ausina
antifrizas, o ne siaip tepalas ausinasi.
Pirma karta teko panasius bajerius pamatyti pries kiokius 15 o gal daugiau metu Subaru Imprezoje ir legacy kokiu 1990m.
Matyt ne bereikalo sugalvojo tokia imantria asinimo sistema, reiskia-reikalinga ji.Ilgiau tarnauja APD diskeliai, turba ir t.t.
Isivaizduok, ,automatas ir transmisija koki gauna kruvi
kai vaziuoji i diena po 500km arba kamsciuose maliesi 150km.
Arba pvz seb]nesniuose bemvuose budavo issipletimao dalis paciame radike, nuorinimas tik per varzta
ir sunkiau nusiorindavo.
Beje, tiksliai issiaiskinau, ir anksciau taip maniau, del ko BMW, Range Rover su bmw dyzeliais ir mersuose buna papildomas elektrinis vandens siurblys.
Kazkas teige, kad esa tik tam, kad iskart pustu silta ora,
tai mini vebasta kaip maniskiam, tai, duoda ta efejta, bet ne elektrinis siurbliukas.Jis atlieka antro water pump vaidmeni ir gerina cirkuliacija i labiausiai atitolusius taskus, o ne tik tam, kad iskart sildytu salona:lol:
Ir dar , net ausinimo funkcija atlieka, ne teoriskai, o realiai
Standarte pvz pezo arba merso bazeje Concord CAMPER, Land Rover Defender expedition, Ford Econoline 7, 3 TD kuriame 400L orid balas ir maumas tikrai zino ka jis veziuoja irgi buna, eina net du vandens mechaniniai siurbliai ir buna du antifrizo ausinimo radikai(savo akim maciau)
:lol:
filisofas, blin...Nu man patinka automobiliai, bet ne iki tiek.Gal altoriu pasistatyk, ka?
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2015-04-30 22:39
Yra pardavime tvarkingas Econoline su 400L baku(standartinis) 7, 3TD dyzelis .3, 5T nereik prof.teisiu.Idomu ar dar eina tas biznis, ar greiciausiai nebe, kad tokius aparatus pardavijeja?Yra autogide.Anksciau budavo juodas deficitas.
User
2015-04-30 22:46
Pafilosofavom, ir i lovaiciu kaima laikas, ryt anskti isvarom zvejot prie ezero kurio igis 190km plotis vietomis iki 140km.Jamkit alaus atvarykit šamų ragaut kt savaitę.Ech...O mergos tempia i Valpurgijos nakties sou, lauzai, fejeverkai...apsieisim...
http://autogidas-img.dgn.lt/2_1_363750/image.jpg
http://autogidas-img.dgn.lt/2_1_363750/image.jpg
maumas
7658 / 0
2015-04-30 22:48
2015-04-30
22:46 wrote:
Pafilosofavom, ir i lovaiciu kaima laikas, ryt anskti isvarom zvejot prie ezero kurio igis 190km plotis vietomis iki 140km.Jamkit alaus atvarykit šamų ragaut kt savaitę.Ech...O mergos tempia i Valpurgijos nakties sou, lauzai, fejeverkai...apsieisim...
http://autogidas-img.dgn.lt/2_1_363750/image.jpg
http://autogidas-img.dgn.lt/2_1_363750/image.jpg
su porshu zvejot?I tokia masina lipant reikia tapkes detis, ne su guminiais
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2015-05-01 00:26
2015-04-30
22:46 wrote:
Pafilosofavom, ir i lovaiciu kaima laikas, ryt anskti isvarom zvejot prie ezero kurio igis 190km plotis vietomis iki 140km.Jamkit alaus atvarykit šamų ragaut kt savaitę.Ech...O mergos tempia i Valpurgijos nakties sou, lauzai, fejeverkai...apsieisim...
http://autogidas-img.dgn.lt/2_1_363750/image.jpg
http://autogidas-img.dgn.lt/2_1_363750/image.jpg
"jamam 959 prie ezero zvejybai" idomu kiek like situ 959 pasauly isvis
maumas
7658 / 0
2015-05-01 08:38
2015-04-30
22:46 wrote:
Pafilosofavom, ir i lovaiciu kaima laikas, ryt anskti isvarom zvejot prie ezero kurio igis 190km plotis vietomis iki 140km.Jamkit alaus atvarykit šamų ragaut kt savaitę.Ech...O mergos tempia i Valpurgijos nakties sou, lauzai, fejeverkai...apsieisim...
http://autogidas-img.dgn.lt/2_1_363750/image.jpg
http://autogidas-img.dgn.lt/2_1_363750/image.jpg
2015-05-01
00:26 wrote:
"jamam 959 prie ezero zvejybai" :lol: idomu kiek like situ 959 pasauly isvis :)
tai kokioj tu cia saly toki ezera radai?
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
assas
3586 / 0
2015-05-01 09:30
2015-04-30
22:46 wrote:
Pafilosofavom, ir i lovaiciu kaima laikas, ryt anskti isvarom zvejot prie ezero kurio igis 190km plotis vietomis iki 140km.Jamkit alaus atvarykit šamų ragaut kt savaitę.Ech...O mergos tempia i Valpurgijos nakties sou, lauzai, fejeverkai...apsieisim...
http://autogidas-img.dgn.lt/2_1_363750/image.jpg
http://autogidas-img.dgn.lt/2_1_363750/image.jpg
VEL IS CIGONU NUSIPIRKAI PIGAUS MESLO?MESK TU UOSTES TA SUDA
User
2015-05-01 11:05
Smirdžius geriau lystų į būdą ir dirbtų tiesioginį darbą nelakstęs paskui žmones ir nelojęs, nes greitai gali tekt žmonos baraką bendrabutyje pardavinėti, kad būtų iš ko atsiskaityti išieškotojams.Jam gerai kai bukas ir dar nieko nežino
http://autogidas-img.dgn.lt/2_1_363757/image.jpg
User
2015-05-01 11:17
Galit nesistengti ir neieškoti googlindami, nerasite standartiniu tokiu ežeru ismatavimu, nes skandinavai-jureiviu tautos - pirmiausiai kitaip matuoja atstumus visoe srityse, kitaip pateikia, ir kurie ne visuomet sutampa su tarptautiniais.
Va dabar kateryje uzmete dugnines kaifuojam viename is tokių "baluošų", galima isivesti per google Hjälmaren ežeras ir šalia dešiniau yra Malaren, per sostinę nuo Baltijos jūros tyvuliuoja iki Eskiltunos ir natūraliu sąsiauriu jungiasi su Hjalmaren mariomis.
Galima sakyti tesiasi nuo STockholmo archipelago per Eskilstuna iki Orebro.
O šiap čia įprasta, kai net pensininkės varo baudarėmis nuo Baltijojs iki Šiaurės jūros per žemyną, pvz Gota kanalas jungia du l.dielius ežerus ir juras, tarp ezeru jis naturalus ledynmeciu laikais suformuotas sasiauriukas.Kitur-dirbtinis kanalas.
Reik atvaziuot ir pamatyt
Va dabar kateryje uzmete dugnines kaifuojam viename is tokių "baluošų", galima isivesti per google Hjälmaren ežeras ir šalia dešiniau yra Malaren, per sostinę nuo Baltijos jūros tyvuliuoja iki Eskiltunos ir natūraliu sąsiauriu jungiasi su Hjalmaren mariomis.
Galima sakyti tesiasi nuo STockholmo archipelago per Eskilstuna iki Orebro.
O šiap čia įprasta, kai net pensininkės varo baudarėmis nuo Baltijojs iki Šiaurės jūros per žemyną, pvz Gota kanalas jungia du l.dielius ežerus ir juras, tarp ezeru jis naturalus ledynmeciu laikais suformuotas sasiauriukas.Kitur-dirbtinis kanalas.
Reik atvaziuot ir pamatyt
User
2015-05-01 11:41
2015-05-01
11:17 wrote:
Galit nesistengti ir neieškoti googlindami, nerasite standartiniu tokiu ežeru ismatavimu, nes skandinavai-jureiviu tautos - pirmiausiai kitaip matuoja atstumus visoe srityse, kitaip pateikia, ir kurie ne visuomet sutampa su tarptautiniais.
Va dabar kateryje uzmete dugnines kaifuojam viename is tokių "baluošų", galima isivesti per google Hjälmaren ežeras ir šalia dešiniau yra Malaren, per sostinę nuo Baltijos jūros tyvuliuoja iki Eskiltunos ir natūraliu sąsiauriu jungiasi su Hjalmaren mariomis.
Galima sakyti tesiasi nuo STockholmo archipelago per Eskilstuna iki Orebro.
O šiap čia įprasta, kai net pensininkės varo baudarėmis nuo Baltijojs iki Šiaurės jūros per žemyną, pvz Gota kanalas jungia du l.dielius ežerus ir juras, tarp ezeru jis naturalus ledynmeciu laikais suformuotas sasiauriukas.Kitur-dirbtinis kanalas.
Reik atvaziuot ir pamatyt
Va dabar kateryje uzmete dugnines kaifuojam viename is tokių "baluošų", galima isivesti per google Hjälmaren ežeras ir šalia dešiniau yra Malaren, per sostinę nuo Baltijos jūros tyvuliuoja iki Eskiltunos ir natūraliu sąsiauriu jungiasi su Hjalmaren mariomis.
Galima sakyti tesiasi nuo STockholmo archipelago per Eskilstuna iki Orebro.
O šiap čia įprasta, kai net pensininkės varo baudarėmis nuo Baltijojs iki Šiaurės jūros per žemyną, pvz Gota kanalas jungia du l.dielius ežerus ir juras, tarp ezeru jis naturalus ledynmeciu laikais suformuotas sasiauriukas.Kitur-dirbtinis kanalas.
Reik atvaziuot ir pamatyt
google venintelis draugas tavo, eik i FB girtis nx, ten foto bent idesi, o cia eiskiai sikniuo kaulu.
User
2015-05-01 12:45
2015-04-30
21:33 maumas wrote:
uzverda del to, kad yra kategorija zmoniu, kurie pila vandeni vietoj amtifrizo.Ypac daznas reiskinys siltesnio klimato salyse.Tipo nesalta, tai kam cia reik?:lol:Todel aibe masinu uzverda ne del to, kad ausinimas blogas ar ka, o del to, kad blokas ir radiatorius uzkalkeja.Beje, radiatoriai tose salyse-einama preke:lol:Tik va kaip bloka isvalyt?:lol:Virgi, neieskok viniu po uodega, pilk antifriza -25 kaip priklauso, ziema ir vasara, laikyk lygi nezemiau min saltam varikliui ir viskas bus OK.Londone vazinedavau po tokius trafikus, niekas ten nekaista, buvo automatas, klima...Sistema jei tvarkinga, vienodai kokios eismo salygos-vnetiliatoriai savo darba atlieka.Sekmes kelyje NEUZVERDANT!:lol:
2015-04-30
22:29 wrote:
Tik tarp kitko uzsiminiau, ne del uzkaitimo, o kas sveikiau agregatams , man idomu apie situos dalykus pakalbet, o ne
kasita ar nekaista tiesiog idomu pasidare, nes vienoje technineje literaturoje apie lygi raso vienaip, o kitoje-
kitaip.
Bet jei idomu, tai buna radiatoriai labai skirtingi,
pvz BMW ir MB tas pats rdiatorius ir sonuose atskirose sekcijose tepalas ausinasi, arba buna su atskiru radiatoriumi, kuriame antifrizas ausina tepala(ne siaip tepalo cooleris, bet butent antifrizas ausina tepala).
Tai va, teoriskai, darbo ventiliatoriui-daugiau.
Plius dar yra su ausinimu automato tepalui
atskiras radiatorius, taip pat jame ausina
antifrizas, o ne siaip tepalas ausinasi.
Pirma karta teko panasius bajerius pamatyti pries kiokius 15 o gal daugiau metu Subaru Imprezoje ir legacy kokiu 1990m.
Matyt ne bereikalo sugalvojo tokia imantria asinimo sistema, reiskia-reikalinga ji.Ilgiau tarnauja APD diskeliai, turba ir t.t.
Isivaizduok, ,automatas ir transmisija koki gauna kruvi
kai vaziuoji i diena po 500km arba kamsciuose maliesi 150km.
Arba pvz seb]nesniuose bemvuose budavo issipletimao dalis paciame radike, nuorinimas tik per varzta
ir sunkiau nusiorindavo.
Beje, tiksliai issiaiskinau, ir anksciau taip maniau, del ko BMW, Range Rover su bmw dyzeliais ir mersuose buna papildomas elektrinis vandens siurblys.
Kazkas teige, kad esa tik tam, kad iskart pustu silta ora,
tai mini vebasta kaip maniskiam, tai, duoda ta efejta, bet ne elektrinis siurbliukas.Jis atlieka antro water pump vaidmeni ir gerina cirkuliacija i labiausiai atitolusius taskus, o ne tik tam, kad iskart sildytu salona:lol:
Ir dar , net ausinimo funkcija atlieka, ne teoriskai, o realiai
Standarte pvz pezo arba merso bazeje Concord CAMPER, Land Rover Defender expedition, Ford Econoline 7, 3 TD kuriame 400L orid balas ir maumas tikrai zino ka jis veziuoja irgi buna, eina net du vandens mechaniniai siurbliai ir buna du antifrizo ausinimo radikai(savo akim maciau)
:lol:
kasita ar nekaista tiesiog idomu pasidare, nes vienoje technineje literaturoje apie lygi raso vienaip, o kitoje-
kitaip.
Bet jei idomu, tai buna radiatoriai labai skirtingi,
pvz BMW ir MB tas pats rdiatorius ir sonuose atskirose sekcijose tepalas ausinasi, arba buna su atskiru radiatoriumi, kuriame antifrizas ausina tepala(ne siaip tepalo cooleris, bet butent antifrizas ausina tepala).
Tai va, teoriskai, darbo ventiliatoriui-daugiau.
Plius dar yra su ausinimu automato tepalui
atskiras radiatorius, taip pat jame ausina
antifrizas, o ne siaip tepalas ausinasi.
Pirma karta teko panasius bajerius pamatyti pries kiokius 15 o gal daugiau metu Subaru Imprezoje ir legacy kokiu 1990m.
Matyt ne bereikalo sugalvojo tokia imantria asinimo sistema, reiskia-reikalinga ji.Ilgiau tarnauja APD diskeliai, turba ir t.t.
Isivaizduok, ,automatas ir transmisija koki gauna kruvi
kai vaziuoji i diena po 500km arba kamsciuose maliesi 150km.
Arba pvz seb]nesniuose bemvuose budavo issipletimao dalis paciame radike, nuorinimas tik per varzta
ir sunkiau nusiorindavo.
Beje, tiksliai issiaiskinau, ir anksciau taip maniau, del ko BMW, Range Rover su bmw dyzeliais ir mersuose buna papildomas elektrinis vandens siurblys.
Kazkas teige, kad esa tik tam, kad iskart pustu silta ora,
tai mini vebasta kaip maniskiam, tai, duoda ta efejta, bet ne elektrinis siurbliukas.Jis atlieka antro water pump vaidmeni ir gerina cirkuliacija i labiausiai atitolusius taskus, o ne tik tam, kad iskart sildytu salona:lol:
Ir dar , net ausinimo funkcija atlieka, ne teoriskai, o realiai
Standarte pvz pezo arba merso bazeje Concord CAMPER, Land Rover Defender expedition, Ford Econoline 7, 3 TD kuriame 400L orid balas ir maumas tikrai zino ka jis veziuoja irgi buna, eina net du vandens mechaniniai siurbliai ir buna du antifrizo ausinimo radikai(savo akim maciau)
:lol:
2015-04-30
22:33 maumas wrote:
filisofas, blin...Nu man patinka automobiliai, bet ne iki tiek.Gal altoriu pasistatyk, ka?:drink:
Jeigu specialistai padaro, inzineiriai mechanikai sukonstruoja, tai matyt ne siaip sau.Tiek ir tos filosofijos.
Gal teko kada vazinetis Alpese arba Pirenuose?Na kad ir NO po nalcionalinius kalnu parkus?
Juk yra vietu kur varikliui nerealios apkrovos, pvz 100km ikalne ivairaus statumo, ir dar su serpantinais, kur greitis ribojamas iki 30-40km/h, daznai tenka stabtelt kad prasilenkti nes nesutelpa 2 auto.O vasara, kai karsta isvis ne kas.
Gal teko kada vazinetis Alpese arba Pirenuose?Na kad ir NO po nalcionalinius kalnu parkus?
Juk yra vietu kur varikliui nerealios apkrovos, pvz 100km ikalne ivairaus statumo, ir dar su serpantinais, kur greitis ribojamas iki 30-40km/h, daznai tenka stabtelt kad prasilenkti nes nesutelpa 2 auto.O vasara, kai karsta isvis ne kas.
User
2015-05-01 12:53
2015-04-30
21:33 maumas wrote:
uzverda del to, kad yra kategorija zmoniu, kurie pila vandeni vietoj amtifrizo.Ypac daznas reiskinys siltesnio klimato salyse.Tipo nesalta, tai kam cia reik?:lol:Todel aibe masinu uzverda ne del to, kad ausinimas blogas ar ka, o del to, kad blokas ir radiatorius uzkalkeja.Beje, radiatoriai tose salyse-einama preke:lol:Tik va kaip bloka isvalyt?:lol:Virgi, neieskok viniu po uodega, pilk antifriza -25 kaip priklauso, ziema ir vasara, laikyk lygi nezemiau min saltam varikliui ir viskas bus OK.Londone vazinedavau po tokius trafikus, niekas ten nekaista, buvo automatas, klima...Sistema jei tvarkinga, vienodai kokios eismo salygos-vnetiliatoriai savo darba atlieka.Sekmes kelyje NEUZVERDANT!:lol:
2015-04-30
22:29 wrote:
Tik tarp kitko uzsiminiau, ne del uzkaitimo, o kas sveikiau agregatams , man idomu apie situos dalykus pakalbet, o ne
kasita ar nekaista tiesiog idomu pasidare, nes vienoje technineje literaturoje apie lygi raso vienaip, o kitoje-
kitaip.
Bet jei idomu, tai buna radiatoriai labai skirtingi,
pvz BMW ir MB tas pats rdiatorius ir sonuose atskirose sekcijose tepalas ausinasi, arba buna su atskiru radiatoriumi, kuriame antifrizas ausina tepala(ne siaip tepalo cooleris, bet butent antifrizas ausina tepala).
Tai va, teoriskai, darbo ventiliatoriui-daugiau.
Plius dar yra su ausinimu automato tepalui
atskiras radiatorius, taip pat jame ausina
antifrizas, o ne siaip tepalas ausinasi.
Pirma karta teko panasius bajerius pamatyti pries kiokius 15 o gal daugiau metu Subaru Imprezoje ir legacy kokiu 1990m.
Matyt ne bereikalo sugalvojo tokia imantria asinimo sistema, reiskia-reikalinga ji.Ilgiau tarnauja APD diskeliai, turba ir t.t.
Isivaizduok, ,automatas ir transmisija koki gauna kruvi
kai vaziuoji i diena po 500km arba kamsciuose maliesi 150km.
Arba pvz seb]nesniuose bemvuose budavo issipletimao dalis paciame radike, nuorinimas tik per varzta
ir sunkiau nusiorindavo.
Beje, tiksliai issiaiskinau, ir anksciau taip maniau, del ko BMW, Range Rover su bmw dyzeliais ir mersuose buna papildomas elektrinis vandens siurblys.
Kazkas teige, kad esa tik tam, kad iskart pustu silta ora,
tai mini vebasta kaip maniskiam, tai, duoda ta efejta, bet ne elektrinis siurbliukas.Jis atlieka antro water pump vaidmeni ir gerina cirkuliacija i labiausiai atitolusius taskus, o ne tik tam, kad iskart sildytu salona:lol:
Ir dar , net ausinimo funkcija atlieka, ne teoriskai, o realiai
Standarte pvz pezo arba merso bazeje Concord CAMPER, Land Rover Defender expedition, Ford Econoline 7, 3 TD kuriame 400L orid balas ir maumas tikrai zino ka jis veziuoja irgi buna, eina net du vandens mechaniniai siurbliai ir buna du antifrizo ausinimo radikai(savo akim maciau)
:lol:
kasita ar nekaista tiesiog idomu pasidare, nes vienoje technineje literaturoje apie lygi raso vienaip, o kitoje-
kitaip.
Bet jei idomu, tai buna radiatoriai labai skirtingi,
pvz BMW ir MB tas pats rdiatorius ir sonuose atskirose sekcijose tepalas ausinasi, arba buna su atskiru radiatoriumi, kuriame antifrizas ausina tepala(ne siaip tepalo cooleris, bet butent antifrizas ausina tepala).
Tai va, teoriskai, darbo ventiliatoriui-daugiau.
Plius dar yra su ausinimu automato tepalui
atskiras radiatorius, taip pat jame ausina
antifrizas, o ne siaip tepalas ausinasi.
Pirma karta teko panasius bajerius pamatyti pries kiokius 15 o gal daugiau metu Subaru Imprezoje ir legacy kokiu 1990m.
Matyt ne bereikalo sugalvojo tokia imantria asinimo sistema, reiskia-reikalinga ji.Ilgiau tarnauja APD diskeliai, turba ir t.t.
Isivaizduok, ,automatas ir transmisija koki gauna kruvi
kai vaziuoji i diena po 500km arba kamsciuose maliesi 150km.
Arba pvz seb]nesniuose bemvuose budavo issipletimao dalis paciame radike, nuorinimas tik per varzta
ir sunkiau nusiorindavo.
Beje, tiksliai issiaiskinau, ir anksciau taip maniau, del ko BMW, Range Rover su bmw dyzeliais ir mersuose buna papildomas elektrinis vandens siurblys.
Kazkas teige, kad esa tik tam, kad iskart pustu silta ora,
tai mini vebasta kaip maniskiam, tai, duoda ta efejta, bet ne elektrinis siurbliukas.Jis atlieka antro water pump vaidmeni ir gerina cirkuliacija i labiausiai atitolusius taskus, o ne tik tam, kad iskart sildytu salona:lol:
Ir dar , net ausinimo funkcija atlieka, ne teoriskai, o realiai
Standarte pvz pezo arba merso bazeje Concord CAMPER, Land Rover Defender expedition, Ford Econoline 7, 3 TD kuriame 400L orid balas ir maumas tikrai zino ka jis veziuoja irgi buna, eina net du vandens mechaniniai siurbliai ir buna du antifrizo ausinimo radikai(savo akim maciau)
:lol:
2015-04-30
22:33 maumas wrote:
filisofas, blin...Nu man patinka automobiliai, bet ne iki tiek.Gal altoriu pasistatyk, ka?:drink:
Siaip minti pagavau, del to uzkalkejusio bloko idomu, tai senu variliu beda, ir, manau galvuciu ausinimo kanaliuku irgi?Tik kaip jei vasara tarkime +28 karscio, automato tepalo temperatura kokie 120, variklio irgi panasi, o radikai salia antifrizo arba tam paciam boloke?
Jeigu specialistai padaro, inzineiriai mechanikai sukonstruoja, tai matyt ne siaip sau.Tiek ir tos filosofijos.
Gal teko kada vazinetis Alpese arba Pirenuose?Na kad ir NO po nalcionalinius kalnu parkus?
Juk yra vietu kur varikliui nerealios apkrovos, pvz 100km ikalne ivairaus statumo, ir dar su serpantinais, kur greitis ribojamas iki 30-40km/h, daznai tenka stabtelt kad prasilenkti nes nesutelpa 2 auto.O vasara, kai karsta isvis ne kas.
Jeigu specialistai padaro, inzineiriai mechanikai sukonstruoja, tai matyt ne siaip sau.Tiek ir tos filosofijos.
Gal teko kada vazinetis Alpese arba Pirenuose?Na kad ir NO po nalcionalinius kalnu parkus?
Juk yra vietu kur varikliui nerealios apkrovos, pvz 100km ikalne ivairaus statumo, ir dar su serpantinais, kur greitis ribojamas iki 30-40km/h, daznai tenka stabtelt kad prasilenkti nes nesutelpa 2 auto.O vasara, kai karsta isvis ne kas.
maumas
7658 / 0
2015-05-01 13:06
is kur paemei porshe nuotrauka, artiste?As paguglinau ir zinau is kur ja nukopinaiTu pasigaidinai, virgi!
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2015-05-01 13:30
virgis85 , netrynk žinučiu jeigu esi vyras
User
2015-05-03 07:35
Neknisk proto, as i tokius porsus isviso netelpu isest, nuotrauka ideta siaip sau, nes isskirtinis retas auto, jis nieko bendro su manim ir zvejyba neturi, siap estetiskas ir teisingas sedevras, tai ir idejau, bet obuolmusiai karksi)cia ne tai maumas).Kokias nuotraukas noriu, trokias dedu ir desiu, to nedraudzia forumo taisykles, issiblaivykit pletknykai
User
2015-05-03 07:43
Nekniskit proto, as i tokius porsus isviso netelpu isest, foto net neslepiu is autobild buvo pavogta i kazkoki lietuviska portala is kurio as paemiau nuotrauka buvo ideta siaip sau, nes isskirtinis retas auto, jis nieko bendro su manim ir zvejyba neturi, bet neturi zmones ka veikt susiranda uzsiemima aptarineti kiekviena mano ikelta foto, (aciu nebutina), siap estetiskas ir teisingas autosedevras, tai ir idejau, ).Kokias nuotraukas noriu, tokias dedu ir desiu, to nedraudzia forumo taisykles, issiblaivykit pletknykai obuolmusiai nekarksekit ne jus mane mokyt
maumas
7658 / 0
2015-05-03 07:45
o tai kaip su tuo porshu, kuri "skolinai"?
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
maumas
7658 / 0
2015-05-03 07:55
2015-05-03
07:43 wrote:
Nekniskit proto, as i tokius porsus isviso netelpu isest, foto net neslepiu is autobild buvo pavogta i kazkoki lietuviska portala is kurio as paemiau:) nuotrauka buvo ideta siaip sau, nes isskirtinis retas auto, jis nieko bendro su manim ir zvejyba neturi, bet neturi zmones ka veikt susiranda uzsiemima aptarineti kiekviena mano ikelta foto, (aciu nebutina), siap estetiskas ir teisingas autosedevras, tai ir idejau, ).Kokias nuotraukas noriu, tokias dedu ir desiu, to nedraudzia forumo taisykles, issiblaivykit pletknykai obuolmusiai nekarksekit ne jus mane mokyt:smilewink:
tu parasei, kad varai i zvejyga su tuo porshuPats esi obuolmusis ir trintukas.As paguglinau, ir radau savininka UKTriochala...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2015-05-03 09:00
2015-05-03
07:43 wrote:
Nekniskit proto, as i tokius porsus isviso netelpu isest, foto net neslepiu is autobild buvo pavogta i kazkoki lietuviska portala is kurio as paemiau:) nuotrauka buvo ideta siaip sau, nes isskirtinis retas auto, jis nieko bendro su manim ir zvejyba neturi, bet neturi zmones ka veikt susiranda uzsiemima aptarineti kiekviena mano ikelta foto, (aciu nebutina), siap estetiskas ir teisingas autosedevras, tai ir idejau, ).Kokias nuotraukas noriu, tokias dedu ir desiu, to nedraudzia forumo taisykles, issiblaivykit pletknykai obuolmusiai nekarksekit ne jus mane mokyt:smilewink:
vaikystei taip sakydvo: pagyru puodas visada juodas...ar ten kazkaip nebeatsimenu.
User
2015-05-03 09:16
Kvatrinis ligonis, o iš ligonių šaipytis negalima.
Your message |
|