User
2013-07-18 08:44
Sveiki, iškilo čia man toks klausymas, aišku kiek žmonių tiek ir nuomonių bet... Renkuosi tarp šių dviejų variantų. Tad kuom jie skiriasi? Kurie motorai turi daugiau problemų? Aš kalbu 1.9 77kw, o apie 2.4l 100kw. Dauguma kalba kad nepirkti 2.4, nes jų motorai greit užkala, turbinos nelaiko ir t.t Nors ir apskritai jos pygesnės, tai man labai įdomu tarp ko čia yra skirtumas tas? Laukiu jūsų nuomoniu, p.s reiškit nuomuone tie kurie esat turėje šiuos bolidus.
User
2013-07-18 08:53
sveikas, 1.9 yra geriau nes jis eina daugelyje fiat'u, alfonsu ir lanciu, tai daliu butu jau lengva susirast, variklis neuzmusamas, turiu 1.9 jau 3 metus, tepalo nei lasiuko neryja, taip reik dapilt gal kokius 50gr kas 2 men., bet trauka ispudinga, bet tokiai karvei kai alfa romei gali mazai but.
User
2013-07-18 09:10
Tik vieną alfą teko turėt, tiesa neilgai, 166 su 2, 4jtd ir 100kw. Paliko gerą įspūdį variklis, tyliai dirba, traukia labai gerai, kuro daug nevalgo, 6 bėgių dėžė. Drąsiai galiu sakyt, vienas geriausių dyzelių ką teko turėt
User
2013-07-18 09:20
2013-07-18
08:44 wrote:
Sveiki, iškilo čia man toks klausymas, aišku kiek žmonių tiek ir nuomonių bet... Renkuosi tarp šių dviejų variantų. Tad kuom jie skiriasi? Kurie motorai turi daugiau problemų? Aš kalbu 1.9 77kw, o apie 2.4l 100kw. Dauguma kalba kad nepirkti 2.4, nes jų motorai greit užkala, turbinos nelaiko ir t.t Nors ir apskritai jos pygesnės, tai man labai įdomu tarp ko čia yra skirtumas tas? Laukiu jūsų nuomoniu, p.s reiškit nuomuone tie kurie esat turėje šiuos bolidus. ;):beer:
Apie skirtumus: 1.9 - 4 cilindrai, 2.4 - 5 cilindrai. 2.4 kiek brangesnis aptarnavimas, bet traukos atžvilgiu - super. Jei 1.9, tai geriau kiek naujesnį - 85 kW. 2.4 geriausias mano nuomone, nesu girdėjęs, kad tokiam auto būt reikėję keisti variklį ar pavarų dėžę. Tai tikrai patvarūs agregatai. Turbina kaip ir visom auto - reikalauja bent minimalios priežiūros. Gal Alfa ir ne pati kokybiškiausia auto, bet mechanikos atžvilgiu tikrai patikima.
vandal
419 / 0
2013-07-18 09:40
aga patikima... ipač 1.6 varikliai ir priekinė važiuokle
User
2013-07-18 09:50
Vyrai nenuklyskim, aš klausiu apie 156 1.9 77kw ir 2.4 100kw ar daugiau ten, įvairių mačiau bolidų yra.
User
2013-07-18 09:57
2013-07-18
09:40 vandal wrote:
aga patikima... ipač 1.6 varikliai ir priekinė važiuokle
Apie benzina nekalbu. TS varikliai tikrai lepūs. Priekinė važiuoklė, kaip ir daugumos auto aliuminių važiuoklių - ne LT duobėms.
User
User
2013-07-18 10:05
2013-07-18
08:44 wrote:
Sveiki, iškilo čia man toks klausymas, aišku kiek žmonių tiek ir nuomonių bet... Renkuosi tarp šių dviejų variantų. Tad kuom jie skiriasi? Kurie motorai turi daugiau problemų? Aš kalbu 1.9 77kw, o apie 2.4l 100kw. Dauguma kalba kad nepirkti 2.4, nes jų motorai greit užkala, turbinos nelaiko ir t.t Nors ir apskritai jos pygesnės, tai man labai įdomu tarp ko čia yra skirtumas tas? Laukiu jūsų nuomoniu, p.s reiškit nuomuone tie kurie esat turėje šiuos bolidus. ;):beer:
2013-07-18
09:20 wrote:
Apie skirtumus: 1.9 - 4 cilindrai, 2.4 - 5 cilindrai. 2.4 kiek brangesnis aptarnavimas, bet traukos atžvilgiu - super. Jei 1.9, tai geriau kiek naujesnį - 85 kW. 2.4 geriausias mano nuomone, nesu girdėjęs, kad tokiam auto būt reikėję keisti variklį ar pavarų dėžę. Tai tikrai patvarūs agregatai. Turbina kaip ir visom auto - reikalauja bent minimalios priežiūros. Gal Alfa ir ne pati kokybiškiausia auto, bet mechanikos atžvilgiu tikrai patikima.
o as maciau kaip 2.4jtd gan nesunkiai uzvaiko pacanai , pasikeite motora pora menesiu pasivazinejo kaip zmogus ir vel drost , 166 kazkaip perdaro priekine vaziuokle ir ji taip nebyra , salenblokus prisitaiko nuo kitu markiu , ,, ,, ,turejau tik 155 2.5 zveriuka
User
2013-07-18 12:23
2013-07-18
08:44 wrote:
Sveiki, iškilo čia man toks klausymas, aišku kiek žmonių tiek ir nuomonių bet... Renkuosi tarp šių dviejų variantų. Tad kuom jie skiriasi? Kurie motorai turi daugiau problemų? Aš kalbu 1.9 77kw, o apie 2.4l 100kw. Dauguma kalba kad nepirkti 2.4, nes jų motorai greit užkala, turbinos nelaiko ir t.t Nors ir apskritai jos pygesnės, tai man labai įdomu tarp ko čia yra skirtumas tas? Laukiu jūsų nuomoniu, p.s reiškit nuomuone tie kurie esat turėje šiuos bolidus. ;):beer:
2013-07-18
09:20 wrote:
Apie skirtumus: 1.9 - 4 cilindrai, 2.4 - 5 cilindrai. 2.4 kiek brangesnis aptarnavimas, bet traukos atžvilgiu - super. Jei 1.9, tai geriau kiek naujesnį - 85 kW. 2.4 geriausias mano nuomone, nesu girdėjęs, kad tokiam auto būt reikėję keisti variklį ar pavarų dėžę. Tai tikrai patvarūs agregatai. Turbina kaip ir visom auto - reikalauja bent minimalios priežiūros. Gal Alfa ir ne pati kokybiškiausia auto, bet mechanikos atžvilgiu tikrai patikima.
2013-07-18
10:05 wrote:
o as maciau kaip 2.4jtd gan nesunkiai uzvaiko pacanai , pasikeite motora pora menesiu pasivazinejo kaip zmogus ir vel drost , 166 kazkaip perdaro priekine vaziuokle ir ji taip nebyra , salenblokus prisitaiko nuo kitu markiu , ,, ,, ,turejau tik 155 2.5 zveriuka
Faktas, jei droši, tai beleką uždroši, ypač tepalų nekeisdamas, bet šiaip alfu dyzeliai labai kantrūs. Važiuoklės gumas galima susidėti poliuretanines, laiko ilgiau. 166 važiuoklė ne iš pigiųjų. Kalba kaip suprantu eina apie 156, ten papraščiau gerokai.
User
2013-07-18 13:12
patarciau isvis nepirkti alfos
vandal
419 / 0
2013-07-18 13:23
Apie varikli tik tiek kad koki paimsi toki ir vairuosi. Nera nei tas 1.9 blogas nei 2.4 blogas. 1.9 silpnokas sakyciau. 2.4 manau geresnis variantas, bet jeigu trauka nerupi imk 1.9 visgi 1 cilindru maziau. čia kaip audiwagenu 2.5tdi ir 1.9 : žiurek 2.5 visi mėšlu laisto peikia traidalioja kad blogas motoras ir ka? ogi pilnos gatves ju ir tie kurie klausinejo koki pirkti jiems sake neimk 2.5vistiek su juo rieda Vieniems jie byra, kitiem ne. Nepirk tik dėl variklio, ziurek ir pakaba ir kebula gal bus geras 2.4 o kebulas stoga gaves kreivas lempos kinietiškos ir salonas sutrintas ...
User
2013-07-20 12:31
pasieskok 2.4 103kw arba 110kw manau is alfu patvariausi, ne taip turbinos nulekia pas juos.
100kw del turbinos per savaite sulaukiu 8skambuciu, viena turba 103kw negaliu parduot du men niekam nereikalinga. Ir trauka 103kw geresne.
1.9 zinoma paprastesnis ir pigesnis, bet kuro sanaudos beveik ju vienodos, o 2.4 trauka tikrai gan ispudinga ir varyklio garsas nuostabus
100kw del turbinos per savaite sulaukiu 8skambuciu, viena turba 103kw negaliu parduot du men niekam nereikalinga. Ir trauka 103kw geresne.
1.9 zinoma paprastesnis ir pigesnis, bet kuro sanaudos beveik ju vienodos, o 2.4 trauka tikrai gan ispudinga ir varyklio garsas nuostabus
User
2013-07-20 16:01
2013-07-20
12:31 wrote:
pasieskok 2.4 103kw arba 110kw manau is alfu patvariausi, ne taip turbinos nulekia pas juos.
100kw del turbinos per savaite sulaukiu 8skambuciu, viena turba 103kw negaliu parduot du men niekam nereikalinga. Ir trauka 103kw geresne.
1.9 zinoma paprastesnis ir pigesnis, bet kuro sanaudos beveik ju vienodos, o 2.4 trauka tikrai gan ispudinga ir varyklio garsas nuostabus
100kw del turbinos per savaite sulaukiu 8skambuciu, viena turba 103kw negaliu parduot du men niekam nereikalinga. Ir trauka 103kw geresne.
1.9 zinoma paprastesnis ir pigesnis, bet kuro sanaudos beveik ju vienodos, o 2.4 trauka tikrai gan ispudinga ir varyklio garsas nuostabus
Mmm, idomus variantas idomus cia... Na as kiek is kalbu girdejas, kad butent 1.9 77kw ir 1.9 85kw geriausi motorai, o tie 2.4 blogi apskritai, tai nebezinau ka ir is ko besirinkt... Nors skirtumo kalba kad vienu cilindru daugiau ir tiek, o jauciu ir remontas 2.4 zymiai brangesnis.
User
2013-07-20 17:53
2013-07-20
12:31 wrote:
pasieskok 2.4 103kw arba 110kw manau is alfu patvariausi, ne taip turbinos nulekia pas juos.
100kw del turbinos per savaite sulaukiu 8skambuciu, viena turba 103kw negaliu parduot du men niekam nereikalinga. Ir trauka 103kw geresne.
1.9 zinoma paprastesnis ir pigesnis, bet kuro sanaudos beveik ju vienodos, o 2.4 trauka tikrai gan ispudinga ir varyklio garsas nuostabus
100kw del turbinos per savaite sulaukiu 8skambuciu, viena turba 103kw negaliu parduot du men niekam nereikalinga. Ir trauka 103kw geresne.
1.9 zinoma paprastesnis ir pigesnis, bet kuro sanaudos beveik ju vienodos, o 2.4 trauka tikrai gan ispudinga ir varyklio garsas nuostabus
2013-07-20
16:01 wrote:
Mmm, idomus variantas idomus cia... Na as kiek is kalbu girdejas, kad butent 1.9 77kw ir 1.9 85kw geriausi motorai, o tie 2.4 blogi apskritai, tai nebezinau ka ir is ko besirinkt... Nors skirtumo kalba kad vienu cilindru daugiau ir tiek, o jauciu ir remontas 2.4 zymiai brangesnis.
kiek ardziau 2, 4 motorus. Is visu tik viena nupirko ir tik del to kad buvo trukes dirzas. tai tiek naujienu...
User
2013-07-20 19:36
2013-07-20
12:31 wrote:
pasieskok 2.4 103kw arba 110kw manau is alfu patvariausi, ne taip turbinos nulekia pas juos.
100kw del turbinos per savaite sulaukiu 8skambuciu, viena turba 103kw negaliu parduot du men niekam nereikalinga. Ir trauka 103kw geresne.
1.9 zinoma paprastesnis ir pigesnis, bet kuro sanaudos beveik ju vienodos, o 2.4 trauka tikrai gan ispudinga ir varyklio garsas nuostabus
100kw del turbinos per savaite sulaukiu 8skambuciu, viena turba 103kw negaliu parduot du men niekam nereikalinga. Ir trauka 103kw geresne.
1.9 zinoma paprastesnis ir pigesnis, bet kuro sanaudos beveik ju vienodos, o 2.4 trauka tikrai gan ispudinga ir varyklio garsas nuostabus
2013-07-20
16:01 wrote:
Mmm, idomus variantas idomus cia... Na as kiek is kalbu girdejas, kad butent 1.9 77kw ir 1.9 85kw geriausi motorai, o tie 2.4 blogi apskritai, tai nebezinau ka ir is ko besirinkt... Nors skirtumo kalba kad vienu cilindru daugiau ir tiek, o jauciu ir remontas 2.4 zymiai brangesnis.
man atrodo klisti kiek as zinau tai nepatvariausi varikliai yra patis pirmieji tai siuo atveju 1, 9 77kw ir 2, 4 100kw. siap optimaliausias variantas jai ne lakunas esi tai 1, 9 85kw, o 2, 4 galios daugiau turi bet aptarnavimas brangesnis nei 1, 9 bet cia tavo pasirinkimas siap tikrai 1, 9 neuzmusami varikliai ne be reikalo jie buvo po atnaujinimo kraunami ne tik i italiskus automobilius.
User
2013-07-20 21:36
2013-07-20
12:31 wrote:
pasieskok 2.4 103kw arba 110kw manau is alfu patvariausi, ne taip turbinos nulekia pas juos.
100kw del turbinos per savaite sulaukiu 8skambuciu, viena turba 103kw negaliu parduot du men niekam nereikalinga. Ir trauka 103kw geresne.
1.9 zinoma paprastesnis ir pigesnis, bet kuro sanaudos beveik ju vienodos, o 2.4 trauka tikrai gan ispudinga ir varyklio garsas nuostabus
100kw del turbinos per savaite sulaukiu 8skambuciu, viena turba 103kw negaliu parduot du men niekam nereikalinga. Ir trauka 103kw geresne.
1.9 zinoma paprastesnis ir pigesnis, bet kuro sanaudos beveik ju vienodos, o 2.4 trauka tikrai gan ispudinga ir varyklio garsas nuostabus
2013-07-20
16:01 wrote:
Mmm, idomus variantas idomus cia... Na as kiek is kalbu girdejas, kad butent 1.9 77kw ir 1.9 85kw geriausi motorai, o tie 2.4 blogi apskritai, tai nebezinau ka ir is ko besirinkt... Nors skirtumo kalba kad vienu cilindru daugiau ir tiek, o jauciu ir remontas 2.4 zymiai brangesnis.
Na, tas kas sako kad 2.4 jtd blogi, matyt ne žalio supratimo apie juos neturi. Turbinos 103-110kW kintamos geametltrijos. 100kW paprasta. Pilnas aptarnavimas 2.4 variklio siekia ~ 1200LT. Čia su visais įtempėjais, guoliais ir diržais. Asmeniškai manau, kad ne čia bėdų ieškoma, perkant JTD ALfa. LAbiau reiktų atkreipti dėmesį į elektronika, daviklius, kas be ko kėbulo būklę ir pan.
User
2013-07-22 17:20
2013-07-20
12:31 wrote:
pasieskok 2.4 103kw arba 110kw manau is alfu patvariausi, ne taip turbinos nulekia pas juos.
100kw del turbinos per savaite sulaukiu 8skambuciu, viena turba 103kw negaliu parduot du men niekam nereikalinga. Ir trauka 103kw geresne.
1.9 zinoma paprastesnis ir pigesnis, bet kuro sanaudos beveik ju vienodos, o 2.4 trauka tikrai gan ispudinga ir varyklio garsas nuostabus
100kw del turbinos per savaite sulaukiu 8skambuciu, viena turba 103kw negaliu parduot du men niekam nereikalinga. Ir trauka 103kw geresne.
1.9 zinoma paprastesnis ir pigesnis, bet kuro sanaudos beveik ju vienodos, o 2.4 trauka tikrai gan ispudinga ir varyklio garsas nuostabus
2013-07-20
16:01 wrote:
Mmm, idomus variantas idomus cia... Na as kiek is kalbu girdejas, kad butent 1.9 77kw ir 1.9 85kw geriausi motorai, o tie 2.4 blogi apskritai, tai nebezinau ka ir is ko besirinkt... Nors skirtumo kalba kad vienu cilindru daugiau ir tiek, o jauciu ir remontas 2.4 zymiai brangesnis.
2013-07-20
21:36 wrote:
Na, tas kas sako kad 2.4 jtd blogi, matyt ne žalio supratimo apie juos neturi. Turbinos 103-110kW kintamos geametltrijos. 100kW paprasta. Pilnas aptarnavimas 2.4 variklio siekia ~ 1200LT. Čia su visais įtempėjais, guoliais ir diržais. Asmeniškai manau, kad ne čia bėdų ieškoma, perkant JTD ALfa. LAbiau reiktų atkreipti dėmesį į elektronika, daviklius, kas be ko kėbulo būklę ir pan.
User
2013-08-06 22:01
2013-07-20
12:31 wrote:
pasieskok 2.4 103kw arba 110kw manau is alfu patvariausi, ne taip turbinos nulekia pas juos.
100kw del turbinos per savaite sulaukiu 8skambuciu, viena turba 103kw negaliu parduot du men niekam nereikalinga. Ir trauka 103kw geresne.
1.9 zinoma paprastesnis ir pigesnis, bet kuro sanaudos beveik ju vienodos, o 2.4 trauka tikrai gan ispudinga ir varyklio garsas nuostabus
100kw del turbinos per savaite sulaukiu 8skambuciu, viena turba 103kw negaliu parduot du men niekam nereikalinga. Ir trauka 103kw geresne.
1.9 zinoma paprastesnis ir pigesnis, bet kuro sanaudos beveik ju vienodos, o 2.4 trauka tikrai gan ispudinga ir varyklio garsas nuostabus
2013-07-20
16:01 wrote:
Mmm, idomus variantas idomus cia... Na as kiek is kalbu girdejas, kad butent 1.9 77kw ir 1.9 85kw geriausi motorai, o tie 2.4 blogi apskritai, tai nebezinau ka ir is ko besirinkt... Nors skirtumo kalba kad vienu cilindru daugiau ir tiek, o jauciu ir remontas 2.4 zymiai brangesnis.
2013-07-20
17:53 wrote:
kiek ardziau 2, 4 motorus. Is visu tik viena nupirko ir tik del to kad buvo trukes dirzas. tai tiek naujienu...
Panasu i teisybe, 166 2.4jtd 100kw turbina nusprogo ir negavau teko tvarkyt sena.
Kuro sanaudos: kompas per 1600km rode 5.7 vidurki(beje jis rode labai arti realybes) 25-30% miesto , like uzmiestis. Vaziuojant uzmiestyj 100-120km/h kompas rodo 4.9-5.3 l/100km Mieste aisku skaicius kyla bet per mazai vazinejau kad galeciau yvertint.
O del istvermes darbe buvo 1.9 fiat doblo nieks taip ir neuzmuse kol nesudauze, o ir 2.4jtd kiek girdejau nelabai uzmusi. Imciau 2.4 arba ta kuria rasciau tvarkingesne . Beje pravaziuok nors su viena 166 pries perkant 156
Kuro sanaudos: kompas per 1600km rode 5.7 vidurki(beje jis rode labai arti realybes) 25-30% miesto , like uzmiestis. Vaziuojant uzmiestyj 100-120km/h kompas rodo 4.9-5.3 l/100km Mieste aisku skaicius kyla bet per mazai vazinejau kad galeciau yvertint.
O del istvermes darbe buvo 1.9 fiat doblo nieks taip ir neuzmuse kol nesudauze, o ir 2.4jtd kiek girdejau nelabai uzmusi. Imciau 2.4 arba ta kuria rasciau tvarkingesne . Beje pravaziuok nors su viena 166 pries perkant 156
User
2013-08-12 22:06
Tai va nusipirkau šiokia tokia, 1.9JTD 85kw, 2001/09m. Na ka pasakysiu vaziuoja tikrai gerai, trauka yra viskas normaliai, tik zodziu tokiu defektuku biskuti buvo, susitvarkysiu nekazka ir kainuoja, bet kaip ir i kekviena automobili reikia kazkada kazka investuoti yra naturalu, svarbu ne tautos automobili vairuoju.
User
2013-08-12 23:14
2013-08-12
22:06 wrote:
Tai va nusipirkau šiokia tokia, 1.9JTD 85kw, 2001/09m. Na ka pasakysiu vaziuoja tikrai gerai, trauka yra viskas normaliai, tik zodziu tokiu defektuku biskuti buvo, susitvarkysiu nekazka ir kainuoja, bet kaip ir i kekviena automobili reikia kazkada kazka investuoti yra naturalu, svarbu ne tautos automobili vairuoju. :)
User
2013-08-12 23:39
User
2013-08-12 23:51
Yra esminis trukumas, delmkurio nepatartina prasidet su 166 nevarbu dyzelis ar benzas.Pakaba problemiskesne galine, is esmes nerestauruojama, daug skystesne uz Peugeot bet sistema panasi, tik brangesne.Priekis dar pakeinciams.Pagrindine beda elektronika, kaip MB S klasse.Davelnia elektros valdymo bloku, procesoriu tarpusavy susijusiu.Na, bet su savimi veziuojantis kokius 5-kis kompus pakeitimui galima isgyvenmti.Abejoju ar rasi gera vien del to.156 retai bet buba su paprastesne elektronikos iranga(ne visos).Varikli labai nesunku paziuret, kai mires tai labiau neimkitu per alsuokli varo tepala.Dazniausia beda variklio pabaigos deto, kad veikia nevisos padetys ventiliatoriaus sukimosi, ten gudrus jie, su kruva pavaru ir padeciu, dazniausiai veikia tik viena ir daugelio vent.funkciju.
User
2013-08-19 08:45
2013-07-18
08:44 wrote:
Sveiki, iškilo čia man toks klausymas, aišku kiek žmonių tiek ir nuomonių bet... Renkuosi tarp šių dviejų variantų. Tad kuom jie skiriasi? Kurie motorai turi daugiau problemų? Aš kalbu 1.9 77kw, o apie 2.4l 100kw. Dauguma kalba kad nepirkti 2.4, nes jų motorai greit užkala, turbinos nelaiko ir t.t Nors ir apskritai jos pygesnės, tai man labai įdomu tarp ko čia yra skirtumas tas? Laukiu jūsų nuomoniu, p.s reiškit nuomuone tie kurie esat turėje šiuos bolidus. ;):beer:
Taip, tas variantas kurį minėjai, apie 2.4l 100kw yra pigesnis, bet tu pagalvok
kas per briedas ten yra? 2.4l primeskim pusinį 2.5 variklį, pražūtis būtų. Perkant sumoj pigiau, bet bėgant laikui tau vis tiek atsistos kaip reikiant ta suma. Aptarnavimas baisiai brangus. Pakabos ir motorai kiek susidūręs buvau užlinksta greitai, apie motorą nekalbu net, atsiranda dachują problemų ir kruškis kaip nori. Išvada, imk 1.9 77kw
kas per briedas ten yra? 2.4l primeskim pusinį 2.5 variklį, pražūtis būtų. Perkant sumoj pigiau, bet bėgant laikui tau vis tiek atsistos kaip reikiant ta suma. Aptarnavimas baisiai brangus. Pakabos ir motorai kiek susidūręs buvau užlinksta greitai, apie motorą nekalbu net, atsiranda dachują problemų ir kruškis kaip nori. Išvada, imk 1.9 77kw
User
2013-08-30 01:05
2013-08-12
22:06 wrote:
Tai va nusipirkau šiokia tokia, 1.9JTD 85kw, 2001/09m. Na ka pasakysiu vaziuoja tikrai gerai, trauka yra viskas normaliai, tik zodziu tokiu defektuku biskuti buvo, susitvarkysiu nekazka ir kainuoja, bet kaip ir i kekviena automobili reikia kazkada kazka investuoti yra naturalu, svarbu ne tautos automobili vairuoju. :)
Ziuriu yra ir protingu zmoniu
Your message |
|