A8 ar 730d

Created by User 2013-05-14
2013-05-14 09:53
Sveiki, noreciau ant vasarikes jau pirkti masiniuka ir reiktu ir FORUMIECIU patirties bei nuomones. Renkuosi tarp Audi a8 2.5TDI D2 ir BMW 730D e38. Ant masinas noreciau isleisti tik iki 13tūkst. litų. Laukiu nuomonių. P.S. Kitų mašinų kaip "530D" Ar "A6" Galit nesiuliti, renkuosi tik tarp tų dviejų.
1829 / 0
2013-05-16 23:12
2013-05-14 09:53 wrote: Sveiki, noreciau ant vasarikes jau pirkti masiniuka ir reiktu ir FORUMIECIU patirties bei nuomones. Renkuosi tarp Audi a8 2.5TDI D2 ir BMW 730D e38. Ant masinas noreciau isleisti tik iki 13tūkst. litų. Laukiu nuomonių. P.S. Kitų mašinų kaip "530D" Ar "A6" Galit nesiuliti, renkuosi tik tarp tų dviejų.
tik tada atsakyk kodel butent dyzel?
2013-05-17 00:16
manau todel kad ekonomijos/galios santykis zydelio yra kur kas geresnis nei benzo. siaip asmeniskai rinkciausi semiora, vien del isvaizdos, daug graziau atrodo nei audine, ir variklis ledinis.
2013-05-17 01:17
2013-05-17 00:16 wrote: manau todel kad ekonomijos/galios santykis zydelio yra kur kas geresnis nei benzo. siaip asmeniskai rinkciausi semiora, vien del isvaizdos, daug graziau atrodo nei audine, ir variklis ledinis.
Trini visiskas nesamones, 3, 0D 192AG mieste ryja daugiau uz 3, 0i V8 benzinini ir yra letesnis, visas "galios"kaip tu vadini pranasumas kad 2mm zemiau arba 2mm auksciau reikia spustelt akseleratoriu.Sitas dyzelis geras nebent lyginant ji su kitais , silponesniais dyzeliais bet kai sikna varoma jis tinkamesnis nebent driftui nes uzmetineja nenorom lengva gala net vasara ant esfalto.Sukimo momentas didesnis kokiais 50Nm nepamenu tiksliai.Geriausiai rautu 740 dyzelis.Tik viena beda del traukimo ir staigumo-seni automatai-triptronika.Jie labai bukina ir taip sunkia masina.Prapulsi ziema su ja.Vien to, kad patinka ir geras auto nepakanka, nepamirskim kur gyvenam ir kokie musu keliai.A8 TDI jei dar quattro patogesnis varijantas musu salygoms.Vienas trukumas kad labai atsakingai reik keist dirzus ir negalima to duoti daryt betkam.Tik audi centrui arba savam zmogui kadangi 8 itempejai butinai originalus vokiski turi buti.Ikis nors viena lieva ir pize bus.Beto vienas rolikas eina su amortiku, jo kaina apie 400 litu.Ta svarbiausia pasikeist nes jis pagrindini prispaudima duoda.
1829 / 0
2013-05-17 07:47
2013-05-17 00:16 wrote: manau todel kad ekonomijos/galios santykis zydelio yra kur kas geresnis nei benzo. siaip asmeniskai rinkciausi semiora, vien del isvaizdos, daug graziau atrodo nei audine, ir variklis ledinis.
nejuokink al, cia kalbam ne apie a4 ir bmw3, o tokiai masinai kaip a8 ar bmw 7, kaip tik galios kuro sanaudu atzvilgiu geriau benz/dujos.....dar idomu pasidare koks dyzelis d2 galetu galiai prilygti 4, 2 benzui
299 / 0
2013-05-17 08:03
Siaip Audi geresne, ir isvaizda ir kuro maziau ryja, ir eksplotacija pigesne.
Bet A8 turi savo defektu, kuro bakas, variklis, pakaba, automatine deze tikrai nesiuliciau imt
2013-05-17 08:54
siaip jei del dyzelio tai bek nuo 2.5v6 tdi motoro, apskritai jei imi dyzeli del ekonomijos tai pagalvok dar karta, krmtys 10-12 saleros ir audi ir bmw. Jei tarp dvieju variantu situ tai tik a8 po 2000m 2.8 arba net Quattro o jei BMW tik 2.8 motoru. O is dyzeliu pasirinkimas tai tik BMW
1829 / 0
2013-05-17 09:11
2013-05-17 08:54 dieselpower wrote: siaip jei del dyzelio tai bek nuo 2.5v6 tdi motoro, apskritai jei imi dyzeli del ekonomijos tai pagalvok dar karta, krmtys 10-12 saleros ir audi ir bmw. Jei tarp dvieju variantu situ tai tik a8 po 2000m 2.8 arba net Quattro o jei BMW tik 2.8 motoru. O is dyzeliu pasirinkimas tai tik BMW
ir kodel 2, 8?kam toks triperis?4, 2 daugiau ims tik mieste, bet traukos nesulyginsi...patarejas atsirado
2013-05-17 10:05
2013-05-17 00:16 wrote: manau todel kad ekonomijos/galios santykis zydelio yra kur kas geresnis nei benzo. siaip asmeniskai rinkciausi semiora, vien del isvaizdos, daug graziau atrodo nei audine, ir variklis ledinis.
2013-05-17 01:17 wrote: Trini visiskas nesamones, 3, 0D 192AG mieste ryja daugiau uz 3, 0i V8 benzinini ir yra letesnis, visas "galios"kaip tu vadini pranasumas kad 2mm zemiau arba 2mm auksciau reikia spustelt akseleratoriu.Sitas dyzelis geras nebent lyginant ji su kitais , silponesniais dyzeliais bet kai sikna varoma jis tinkamesnis nebent driftui nes uzmetineja nenorom lengva gala net vasara ant esfalto.Sukimo momentas didesnis kokiais 50Nm nepamenu tiksliai.Geriausiai rautu 740 dyzelis.Tik viena beda del traukimo ir staigumo-seni automatai-triptronika.Jie labai bukina ir taip sunkia masina.Prapulsi ziema su ja.Vien to, kad patinka ir geras auto nepakanka, nepamirskim kur gyvenam ir kokie musu keliai.A8 TDI jei dar quattro patogesnis varijantas musu salygoms.Vienas trukumas kad labai atsakingai reik keist dirzus ir negalima to duoti daryt betkam.Tik audi centrui arba savam zmogui kadangi 8 itempejai butinai originalus vokiski turi buti.Ikis nors viena lieva ir pize bus.Beto vienas rolikas eina su amortiku, jo kaina apie 400 litu.Ta svarbiausia pasikeist nes jis pagrindini prispaudima duoda.
nu jo simioras dryftui tinkamas. pasaku senelis pasimetes ruke.
2013-05-17 10:08
Gal geriau butu pataupyti iki Audi A8 D2 3.3 tdi? Siaip zinok, kad auksciau bambos neissoksi nusipirkes, kadangi kas perka tokias masinas, tas tikrai kiseneje turi daugiau negu 13tukstanciu ir dar gera stuka euru galimiems smulkiems gedimams. Ir apskritai sitos masinos geros iki tol kol vaziuoja, kai tik kas nors suges, tai paskutines kelnes numaus :) Jeigu manai, kad finansai leidzia, tai tarp tavo variantu, as issirinkciau audi, nors ir jei pasitaikytu geras BMW 7 tai tikrai imciau ir ji. Man asmeniskai audi a8 prabangesnis atrodo, kadangi tu bmw kiekvienam kampe po kelis, ir + dar ziema bedos nezinosi su priekiniais varomais ar quattro, kas isties suteikia komforta pravaziavumo poziuriu. As asmeniskai sudariau nuomone, kad su BMW isvis niekur i uzmiesti neisvaziuosi ziema jeigu esi vienas ir nebus kam pastumti :D Galas lengvas, visur buksuosi, sanaudos dideja ir t.t. Is patirties galiu pasakyti, kad BMW ASC sistema (bent jau e39 kuzave) yra gera vaziuojant, t.y. gala uzmesti yra sunkiau, bet ziema ji nepadeda tiek, kiek noretusi.
2013-05-17 10:29
2013-05-17 10:08 wrote: Gal geriau butu pataupyti iki Audi A8 D2 3.3 tdi? Siaip zinok, kad auksciau bambos neissoksi nusipirkes, kadangi kas perka tokias masinas, tas tikrai kiseneje turi daugiau negu 13tukstanciu ir dar gera stuka euru galimiems smulkiems gedimams. Ir apskritai sitos masinos geros iki tol kol vaziuoja, kai tik kas nors suges, tai paskutines kelnes numaus :) Jeigu manai, kad finansai leidzia, tai tarp tavo variantu, as issirinkciau audi, nors ir jei pasitaikytu geras BMW 7 tai tikrai imciau ir ji. Man asmeniskai audi a8 prabangesnis atrodo, kadangi tu bmw kiekvienam kampe po kelis, ir + dar ziema bedos nezinosi su priekiniais varomais ar quattro, kas isties suteikia komforta pravaziavumo poziuriu. As asmeniskai sudariau nuomone, kad su BMW isvis niekur i uzmiesti neisvaziuosi ziema jeigu esi vienas ir nebus kam pastumti :D Galas lengvas, visur buksuosi, sanaudos dideja ir t.t. Is patirties galiu pasakyti, kad BMW ASC sistema (bent jau e39 kuzave) yra gera vaziuojant, t.y. gala uzmesti yra sunkiau, bet ziema ji nepadeda tiek, kiek noretusi.
Kelis sezonus teko pavargt su tokiu dziaugsmu 7 3, 0D 193Ag jegos ir dinamikos visiskai uztenka smagus aparatas bet net neisjungus ESP su gerom padangom ant sauso asfalto staigiau raunant sikna uzmetineja, ir teisingai ten apie 430Nm prie 2000rpm.Priverstinis driftinmas.Galine pakaba restauruojama(2000 palikom), po kitos ziemos pavargo priekiniai sarnyrai idejom skelbima pigiau pora tukst atvažiavo issisiepę ruslenkiai ir nusipirko.
419 / 0
2013-05-17 10:32
Tokios tautybės kaip ruslenkiai nesu dar girdėjęs
2013-05-17 11:14
2013-05-17 10:08 wrote: Gal geriau butu pataupyti iki Audi A8 D2 3.3 tdi? Siaip zinok, kad auksciau bambos neissoksi nusipirkes, kadangi kas perka tokias masinas, tas tikrai kiseneje turi daugiau negu 13tukstanciu ir dar gera stuka euru galimiems smulkiems gedimams. Ir apskritai sitos masinos geros iki tol kol vaziuoja, kai tik kas nors suges, tai paskutines kelnes numaus :) Jeigu manai, kad finansai leidzia, tai tarp tavo variantu, as issirinkciau audi, nors ir jei pasitaikytu geras BMW 7 tai tikrai imciau ir ji. Man asmeniskai audi a8 prabangesnis atrodo, kadangi tu bmw kiekvienam kampe po kelis, ir + dar ziema bedos nezinosi su priekiniais varomais ar quattro, kas isties suteikia komforta pravaziavumo poziuriu. As asmeniskai sudariau nuomone, kad su BMW isvis niekur i uzmiesti neisvaziuosi ziema jeigu esi vienas ir nebus kam pastumti :D Galas lengvas, visur buksuosi, sanaudos dideja ir t.t. Is patirties galiu pasakyti, kad BMW ASC sistema (bent jau e39 kuzave) yra gera vaziuojant, t.y. gala uzmesti yra sunkiau, bet ziema ji nepadeda tiek, kiek noretusi.
2013-05-17 10:29 wrote: Kelis sezonus teko pavargt su tokiu dziaugsmu 7 3, 0D 193Ag jegos ir dinamikos visiskai uztenka smagus aparatas bet net neisjungus ESP su gerom padangom ant sauso asfalto staigiau raunant sikna uzmetineja, ir teisingai ten apie 430Nm prie 2000rpm.Priverstinis driftinmas:lol:.Galine pakaba restauruojama(2000 palikom), po kitos ziemos pavargo priekiniai sarnyrai idejom skelbima pigiau pora tukst atvažiavo issisiepę ruslenkiai ir nusipirko.
tu nuolat nusikilbasini, rasai vis kaip vaikas, nors esi lyg ir suauges.bent jau turetum toks but.
2013-05-17 11:23
2013-05-17 10:08 wrote: Gal geriau butu pataupyti iki Audi A8 D2 3.3 tdi? Siaip zinok, kad auksciau bambos neissoksi nusipirkes, kadangi kas perka tokias masinas, tas tikrai kiseneje turi daugiau negu 13tukstanciu ir dar gera stuka euru galimiems smulkiems gedimams. Ir apskritai sitos masinos geros iki tol kol vaziuoja, kai tik kas nors suges, tai paskutines kelnes numaus :) Jeigu manai, kad finansai leidzia, tai tarp tavo variantu, as issirinkciau audi, nors ir jei pasitaikytu geras BMW 7 tai tikrai imciau ir ji. Man asmeniskai audi a8 prabangesnis atrodo, kadangi tu bmw kiekvienam kampe po kelis, ir + dar ziema bedos nezinosi su priekiniais varomais ar quattro, kas isties suteikia komforta pravaziavumo poziuriu. As asmeniskai sudariau nuomone, kad su BMW isvis niekur i uzmiesti neisvaziuosi ziema jeigu esi vienas ir nebus kam pastumti :D Galas lengvas, visur buksuosi, sanaudos dideja ir t.t. Is patirties galiu pasakyti, kad BMW ASC sistema (bent jau e39 kuzave) yra gera vaziuojant, t.y. gala uzmesti yra sunkiau, bet ziema ji nepadeda tiek, kiek noretusi.
2013-05-17 10:29 wrote: Kelis sezonus teko pavargt su tokiu dziaugsmu 7 3, 0D 193Ag jegos ir dinamikos visiskai uztenka smagus aparatas bet net neisjungus ESP su gerom padangom ant sauso asfalto staigiau raunant sikna uzmetineja, ir teisingai ten apie 430Nm prie 2000rpm.Priverstinis driftinmas:lol:.Galine pakaba restauruojama(2000 palikom), po kitos ziemos pavargo priekiniai sarnyrai idejom skelbima pigiau pora tukst atvažiavo issisiepę ruslenkiai ir nusipirko.
jei toks chujovas buvo tai kam dar vargai tuos du sezonus? pas ta dyzeli 410nm o ne 430. dyzeliu e38 3l mechaniniu nebuvo tai apie staigu rovyma su automatu ir kazkoki priverstyni dryftinima nebepasakok.
1829 / 0
2013-05-17 11:34
2013-05-17 10:08 wrote: Gal geriau butu pataupyti iki Audi A8 D2 3.3 tdi? Siaip zinok, kad auksciau bambos neissoksi nusipirkes, kadangi kas perka tokias masinas, tas tikrai kiseneje turi daugiau negu 13tukstanciu ir dar gera stuka euru galimiems smulkiems gedimams. Ir apskritai sitos masinos geros iki tol kol vaziuoja, kai tik kas nors suges, tai paskutines kelnes numaus :) Jeigu manai, kad finansai leidzia, tai tarp tavo variantu, as issirinkciau audi, nors ir jei pasitaikytu geras BMW 7 tai tikrai imciau ir ji. Man asmeniskai audi a8 prabangesnis atrodo, kadangi tu bmw kiekvienam kampe po kelis, ir + dar ziema bedos nezinosi su priekiniais varomais ar quattro, kas isties suteikia komforta pravaziavumo poziuriu. As asmeniskai sudariau nuomone, kad su BMW isvis niekur i uzmiesti neisvaziuosi ziema jeigu esi vienas ir nebus kam pastumti :D Galas lengvas, visur buksuosi, sanaudos dideja ir t.t. Is patirties galiu pasakyti, kad BMW ASC sistema (bent jau e39 kuzave) yra gera vaziuojant, t.y. gala uzmesti yra sunkiau, bet ziema ji nepadeda tiek, kiek noretusi.
o kas is to 3, 3 tdi?valgo 12-13 dyzelio, tai nemanai kad su dujom pigiau, o 4, 2 vistiek geresne trauka, nei 3, 3
2013-05-17 12:03
2013-05-17 10:08 wrote: Gal geriau butu pataupyti iki Audi A8 D2 3.3 tdi? Siaip zinok, kad auksciau bambos neissoksi nusipirkes, kadangi kas perka tokias masinas, tas tikrai kiseneje turi daugiau negu 13tukstanciu ir dar gera stuka euru galimiems smulkiems gedimams. Ir apskritai sitos masinos geros iki tol kol vaziuoja, kai tik kas nors suges, tai paskutines kelnes numaus :) Jeigu manai, kad finansai leidzia, tai tarp tavo variantu, as issirinkciau audi, nors ir jei pasitaikytu geras BMW 7 tai tikrai imciau ir ji. Man asmeniskai audi a8 prabangesnis atrodo, kadangi tu bmw kiekvienam kampe po kelis, ir + dar ziema bedos nezinosi su priekiniais varomais ar quattro, kas isties suteikia komforta pravaziavumo poziuriu. As asmeniskai sudariau nuomone, kad su BMW isvis niekur i uzmiesti neisvaziuosi ziema jeigu esi vienas ir nebus kam pastumti :D Galas lengvas, visur buksuosi, sanaudos dideja ir t.t. Is patirties galiu pasakyti, kad BMW ASC sistema (bent jau e39 kuzave) yra gera vaziuojant, t.y. gala uzmesti yra sunkiau, bet ziema ji nepadeda tiek, kiek noretusi.
2013-05-17 11:34 wagen wrote: o kas is to 3, 3 tdi?valgo 12-13 dyzelio, tai nemanai kad su dujom pigiau, o 4, 2 vistiek geresne trauka, nei 3, 3
gal jus su tuo 4, 2audine pailsekit.. legendine audi.. kur serviso aptarnavimas kainuoja ach. pinigus.. jai audi siulai 4, 2.. tai kodel gi ne bmw 4, 4 v8 ? srebe tapati abudu.. trauka ir manau nesiskundzia 7. o 15-20duju + kazkiek benzino manau taspats kas 10-13 dyzelio. beto jai perki 7 ar a8 tai perki tolimiem marsrutam o ne po kaimus ar po miesta belstis..
2013-05-17 12:05
apie audi islaikyma.. tai vaziuokle kasmet remontas.. neduok dieve greiciu deze pareis.. 2000lt kaip nk paliksi... dirzu keitimai ten nuo 1000lt prasideda.. apskritai audi nezn prabangus reikalas.. asmeniskai man bmw islaikyt pigiau iseina nei betkokia audi.. vien del dirzu ir vaziuokles...
2013-05-17 12:26
2013-05-17 12:05 wrote: apie audi islaikyma.. tai vaziuokle kasmet remontas.. neduok dieve greiciu deze pareis.. 2000lt kaip nk paliksi... dirzu keitimai ten nuo 1000lt prasideda.. apskritai audi nezn prabangus reikalas.. asmeniskai man bmw islaikyt pigiau iseina nei betkokia audi.. vien del dirzu ir vaziuokles...
NU jo, tik matai kame reikalas, kad kai parduoti tokia pvz A8 arba Allroada(juk grandine tik 3, 0TDI arba 2, 7)su katik pakeista pakaba, naujais dirzais, kap.suremontuota pavaru deze tai statistinio lietuvio pirkejo neitikina kad idealiai mechaniskai labai tvarkinga sutvarkyta masina gali kainuoti beveik 2-gubai brangiau.O kad kainuoja tai faktas, tik Lietuvoje tokiu pirkeju placiau mastanciu 1-nas is 100.Zmones pasiziuri vidutine kaina ir tuo vadovaujasi, nors toj pacioj Vokietijoj, Svedijoje, ypac Austrijojejei automobilis su pilnu servisu kainuoja +50%.Kol zmoiu mastymas nepasikeis tol visi ir keiksimes kad brangu kad viskas byra.Perki brangiau pasitikrini visus srvisu dokumentus, saskaitas fakturas ir vaziuoji kai pnas be rupesciu 5 metus kapoto nedarinedams.Lietuviai isvis aip cigonai pirkdami masinas yra proto pisimo genijai tik is tokio genealumo gaunasi kad patys poto keikiasi ir spjaudosi.
1829 / 0
2013-05-17 12:30
2013-05-17 12:05 wrote: apie audi islaikyma.. tai vaziuokle kasmet remontas.. neduok dieve greiciu deze pareis.. 2000lt kaip nk paliksi... dirzu keitimai ten nuo 1000lt prasideda.. apskritai audi nezn prabangus reikalas.. asmeniskai man bmw islaikyt pigiau iseina nei betkokia audi.. vien del dirzu ir vaziuokles...
dirzus pagal tave kas menesi keist reikia, karta pakeitei ir pamirsai...o vaziuokle....sakai kasmet...pas mane 6 metai, tai galima sakyt 1 karta tik ja tvarkiau, ir tikrai ne viska reikejo keist, jei nevazinejai, tai gal patyletum...audi turi dideli pranasuma pries bmw 7 - tai yra quattro
2013-05-17 12:35
2013-05-17 12:05 wrote: apie audi islaikyma.. tai vaziuokle kasmet remontas.. neduok dieve greiciu deze pareis.. 2000lt kaip nk paliksi... dirzu keitimai ten nuo 1000lt prasideda.. apskritai audi nezn prabangus reikalas.. asmeniskai man bmw islaikyt pigiau iseina nei betkokia audi.. vien del dirzu ir vaziuokles...
2013-05-17 12:30 wagen wrote: dirzus pagal tave kas menesi keist reikia, karta pakeitei ir pamirsai...o vaziuokle....sakai kasmet...pas mane 6 metai, tai galima sakyt 1 karta tik ja tvarkiau, ir tikrai ne viska reikejo keist, jei nevazinejai, tai gal patyletum...audi turi dideli pranasuma pries bmw 7 - tai yra quattro
quatro tai nepranasumas.. tik lengviau isibegeji ziema o sustoji jau i stulpa arba i sikna atsitrenkes.. klausimas 6metai laiko. kiek km per tuos 6 metus prasukai... as per 5 metus 250k prasukom.. ir remontas vaziuokles buvo pries 4, 5metu.. tai ka zn..
2013-05-17 12:48
2013-05-17 12:05 wrote: apie audi islaikyma.. tai vaziuokle kasmet remontas.. neduok dieve greiciu deze pareis.. 2000lt kaip nk paliksi... dirzu keitimai ten nuo 1000lt prasideda.. apskritai audi nezn prabangus reikalas.. asmeniskai man bmw islaikyt pigiau iseina nei betkokia audi.. vien del dirzu ir vaziuokles...
2013-05-17 12:30 wagen wrote: dirzus pagal tave kas menesi keist reikia, karta pakeitei ir pamirsai...o vaziuokle....sakai kasmet...pas mane 6 metai, tai galima sakyt 1 karta tik ja tvarkiau, ir tikrai ne viska reikejo keist, jei nevazinejai, tai gal patyletum...audi turi dideli pranasuma pries bmw 7 - tai yra quattro
2013-05-17 12:35 wrote: quatro tai nepranasumas.. tik lengviau isibegeji ziema o sustoji jau i stulpa arba i sikna atsitrenkes.. :lol: klausimas 6metai laiko. kiek km per tuos 6 metus prasukai... as per 5 metus 250k prasukom.. ir remontas vaziuokles buvo pries 4, 5metu.. tai ka zn..
Pasidomek geriau kiek kainuoja 3, 0D grandine su tempikais kompensais ir jos pakeitimas.kai kas svaigsta kad ji amzina, deje, ne sitame varikly.Nusipirkus patartina iskart keisti 3, 0D grandine, tai ju problemine vieta.Gerai jei nusipirksi su neseniai keista, bet nereik pamisti kad reali rida tokiu dyzeliu kai juos perki jau buna 400-600t.km.Gerai tai, kad nesunku grandine 3, 0D apziureti.Beje, vokieciu ir anglu forumuose aprasytos sios bedos nuo 1999m iki naujausiu modeliu visi keikia bmw 3, 0D grandiniu kokybe, ten zmones bent teisybe pasako nesvaigdami kad mano auto pats geriausias pasaulyje.
2013-05-17 12:54
2013-05-17 12:30 wagen wrote: dirzus pagal tave kas menesi keist reikia, karta pakeitei ir pamirsai...o vaziuokle....sakai kasmet...pas mane 6 metai, tai galima sakyt 1 karta tik ja tvarkiau, ir tikrai ne viska reikejo keist, jei nevazinejai, tai gal patyletum...audi turi dideli pranasuma pries bmw 7 - tai yra quattro
2013-05-17 12:35 wrote: quatro tai nepranasumas.. tik lengviau isibegeji ziema o sustoji jau i stulpa arba i sikna atsitrenkes.. :lol: klausimas 6metai laiko. kiek km per tuos 6 metus prasukai... as per 5 metus 250k prasukom.. ir remontas vaziuokles buvo pries 4, 5metu.. tai ka zn..
2013-05-17 12:48 wrote: Pasidomek geriau kiek kainuoja 3, 0D grandine su tempikais kompensais ir jos pakeitimas.kai kas svaigsta kad ji amzina, deje, ne sitame varikly.Nusipirkus patartina iskart keisti 3, 0D grandine, tai ju problemine vieta.Gerai jei nusipirksi su neseniai keista, bet nereik pamisti kad reali rida tokiu dyzeliu kai juos perki jau buna 400-600t.km.Gerai tai, kad nesunku grandine 3, 0D apziureti.Beje, vokieciu ir anglu forumuose aprasytos sios bedos nuo 1999m iki naujausiu modeliu visi keikia bmw 3, 0D grandiniu kokybe, ten zmones bent teisybe pasako nesvaigdami kad mano auto pats geriausias pasaulyje.
Klausimas grandine keiti pas 50t. ar kas 100t/km ?.. realybe tokia grandine keiti kas 500tkm. jaigu laiku keiti telapus ir priziuri auto.. tai sumoki tapati ka ir uz audines dirzus... su pakeitimu.. nu tj kas labiau apsimoka , neiskokit bedu bmw nes ten ju nera.. bedos tik pas jus kad nesugebat laiku priziuret visko :)
2013-05-17 13:01
Pasikartosiu cia kazkurioj temoj rasiau. Bmw laiku keist tepalus filtus, pilk normalu kura kad ir rusiska bet ne skiesta su sh.. jis vaziuos ir vaziuos.. o kai dauguma lietuviu ir apskritai buduliu.. vaziuoja tol kol tepalai baigiasi .. kai klakset variklis pradeda tada pasiziuri kad sausa.. antifrizo gyvenime nekeicia nedapila.. filtrus keicia kai masina nebetraukia... cia realybe tokia... as asmeniskai 7000km tepalai jau pas mane pakeisti.. nes daugiausia mieste vazineju.. kuro oro filtras kas antra tepalo keitima keiciamas. beto lietvoj kokybisku tepalu sunku rast. jie jau po 3tkm pajuoduoja.. tai praktiskai laikas keist..
2013-05-17 13:10
12masinu praturejas. su visom vaziuoju taip pat. visom keiciu viska laiku tai bent su varikliu tai neivienos neturejau bedu, ir zmones neturejo po manes bedu. o vaziuoju tai ribotuvas kasdien paliestas buna.. tai tik nuo zmogaus priklauso kaip jam masina tarnaus. o jai nepriziuri tai masinos vergas pasidaro nes kisa ir kisa litus..
2013-05-17 13:11
2013-05-17 10:08 wrote: Gal geriau butu pataupyti iki Audi A8 D2 3.3 tdi? Siaip zinok, kad auksciau bambos neissoksi nusipirkes, kadangi kas perka tokias masinas, tas tikrai kiseneje turi daugiau negu 13tukstanciu ir dar gera stuka euru galimiems smulkiems gedimams. Ir apskritai sitos masinos geros iki tol kol vaziuoja, kai tik kas nors suges, tai paskutines kelnes numaus :) Jeigu manai, kad finansai leidzia, tai tarp tavo variantu, as issirinkciau audi, nors ir jei pasitaikytu geras BMW 7 tai tikrai imciau ir ji. Man asmeniskai audi a8 prabangesnis atrodo, kadangi tu bmw kiekvienam kampe po kelis, ir + dar ziema bedos nezinosi su priekiniais varomais ar quattro, kas isties suteikia komforta pravaziavumo poziuriu. As asmeniskai sudariau nuomone, kad su BMW isvis niekur i uzmiesti neisvaziuosi ziema jeigu esi vienas ir nebus kam pastumti :D Galas lengvas, visur buksuosi, sanaudos dideja ir t.t. Is patirties galiu pasakyti, kad BMW ASC sistema (bent jau e39 kuzave) yra gera vaziuojant, t.y. gala uzmesti yra sunkiau, bet ziema ji nepadeda tiek, kiek noretusi.
2013-05-17 11:34 wagen wrote: o kas is to 3, 3 tdi?valgo 12-13 dyzelio, tai nemanai kad su dujom pigiau, o 4, 2 vistiek geresne trauka, nei 3, 3
Jeigu zmogus praso nuomones apie dyzelines masinas, tai kam tu kisi savo ta legendini 4.2 su dujom? Galbut zmogus nemokamai gali pilti salerka ar panasiai?
2013-05-17 13:16
2013-05-17 10:08 wrote: Gal geriau butu pataupyti iki Audi A8 D2 3.3 tdi? Siaip zinok, kad auksciau bambos neissoksi nusipirkes, kadangi kas perka tokias masinas, tas tikrai kiseneje turi daugiau negu 13tukstanciu ir dar gera stuka euru galimiems smulkiems gedimams. Ir apskritai sitos masinos geros iki tol kol vaziuoja, kai tik kas nors suges, tai paskutines kelnes numaus :) Jeigu manai, kad finansai leidzia, tai tarp tavo variantu, as issirinkciau audi, nors ir jei pasitaikytu geras BMW 7 tai tikrai imciau ir ji. Man asmeniskai audi a8 prabangesnis atrodo, kadangi tu bmw kiekvienam kampe po kelis, ir + dar ziema bedos nezinosi su priekiniais varomais ar quattro, kas isties suteikia komforta pravaziavumo poziuriu. As asmeniskai sudariau nuomone, kad su BMW isvis niekur i uzmiesti neisvaziuosi ziema jeigu esi vienas ir nebus kam pastumti :D Galas lengvas, visur buksuosi, sanaudos dideja ir t.t. Is patirties galiu pasakyti, kad BMW ASC sistema (bent jau e39 kuzave) yra gera vaziuojant, t.y. gala uzmesti yra sunkiau, bet ziema ji nepadeda tiek, kiek noretusi.
2013-05-17 11:34 wagen wrote: o kas is to 3, 3 tdi?valgo 12-13 dyzelio, tai nemanai kad su dujom pigiau, o 4, 2 vistiek geresne trauka, nei 3, 3
nebejuokink svieto su savo dujom
1829 / 0
2013-05-17 13:18
2013-05-17 10:08 wrote: Gal geriau butu pataupyti iki Audi A8 D2 3.3 tdi? Siaip zinok, kad auksciau bambos neissoksi nusipirkes, kadangi kas perka tokias masinas, tas tikrai kiseneje turi daugiau negu 13tukstanciu ir dar gera stuka euru galimiems smulkiems gedimams. Ir apskritai sitos masinos geros iki tol kol vaziuoja, kai tik kas nors suges, tai paskutines kelnes numaus :) Jeigu manai, kad finansai leidzia, tai tarp tavo variantu, as issirinkciau audi, nors ir jei pasitaikytu geras BMW 7 tai tikrai imciau ir ji. Man asmeniskai audi a8 prabangesnis atrodo, kadangi tu bmw kiekvienam kampe po kelis, ir + dar ziema bedos nezinosi su priekiniais varomais ar quattro, kas isties suteikia komforta pravaziavumo poziuriu. As asmeniskai sudariau nuomone, kad su BMW isvis niekur i uzmiesti neisvaziuosi ziema jeigu esi vienas ir nebus kam pastumti :D Galas lengvas, visur buksuosi, sanaudos dideja ir t.t. Is patirties galiu pasakyti, kad BMW ASC sistema (bent jau e39 kuzave) yra gera vaziuojant, t.y. gala uzmesti yra sunkiau, bet ziema ji nepadeda tiek, kiek noretusi.
2013-05-17 11:34 wagen wrote: o kas is to 3, 3 tdi?valgo 12-13 dyzelio, tai nemanai kad su dujom pigiau, o 4, 2 vistiek geresne trauka, nei 3, 3
2013-05-17 13:11 wrote: Jeigu zmogus praso nuomones apie dyzelines masinas, tai kam tu kisi savo ta legendini 4.2 su dujom? Galbut zmogus nemokamai gali pilti salerka ar panasiai?
pirmiau pats pagalvok ka sneki...nemokamai gauni gali parduot, pats pirmiau paskaiciuok, o tada kledek....12 dyzelio po 3, 5=18, 2 duju po 2, 3, o jei 13 dyzelio, tai jau ir duju 20...tik vaziavimas tai visai kitoks...pats tikriausiai nevaziaves su bent kazkiek tvarkinga 4, 2
1829 / 0
2013-05-17 13:18
2013-05-17 10:08 wrote: Gal geriau butu pataupyti iki Audi A8 D2 3.3 tdi? Siaip zinok, kad auksciau bambos neissoksi nusipirkes, kadangi kas perka tokias masinas, tas tikrai kiseneje turi daugiau negu 13tukstanciu ir dar gera stuka euru galimiems smulkiems gedimams. Ir apskritai sitos masinos geros iki tol kol vaziuoja, kai tik kas nors suges, tai paskutines kelnes numaus :) Jeigu manai, kad finansai leidzia, tai tarp tavo variantu, as issirinkciau audi, nors ir jei pasitaikytu geras BMW 7 tai tikrai imciau ir ji. Man asmeniskai audi a8 prabangesnis atrodo, kadangi tu bmw kiekvienam kampe po kelis, ir + dar ziema bedos nezinosi su priekiniais varomais ar quattro, kas isties suteikia komforta pravaziavumo poziuriu. As asmeniskai sudariau nuomone, kad su BMW isvis niekur i uzmiesti neisvaziuosi ziema jeigu esi vienas ir nebus kam pastumti :D Galas lengvas, visur buksuosi, sanaudos dideja ir t.t. Is patirties galiu pasakyti, kad BMW ASC sistema (bent jau e39 kuzave) yra gera vaziuojant, t.y. gala uzmesti yra sunkiau, bet ziema ji nepadeda tiek, kiek noretusi.
2013-05-17 11:34 wagen wrote: o kas is to 3, 3 tdi?valgo 12-13 dyzelio, tai nemanai kad su dujom pigiau, o 4, 2 vistiek geresne trauka, nei 3, 3
2013-05-17 13:16 wrote: nebejuokink svieto su savo dujom
argumentuok, prie ko cia juokint su dujom?
2013-05-17 13:21
2013-05-17 12:35 wrote: quatro tai nepranasumas.. tik lengviau isibegeji ziema o sustoji jau i stulpa arba i sikna atsitrenkes.. :lol: klausimas 6metai laiko. kiek km per tuos 6 metus prasukai... as per 5 metus 250k prasukom.. ir remontas vaziuokles buvo pries 4, 5metu.. tai ka zn..
2013-05-17 12:48 wrote: Pasidomek geriau kiek kainuoja 3, 0D grandine su tempikais kompensais ir jos pakeitimas.kai kas svaigsta kad ji amzina, deje, ne sitame varikly.Nusipirkus patartina iskart keisti 3, 0D grandine, tai ju problemine vieta.Gerai jei nusipirksi su neseniai keista, bet nereik pamisti kad reali rida tokiu dyzeliu kai juos perki jau buna 400-600t.km.Gerai tai, kad nesunku grandine 3, 0D apziureti.Beje, vokieciu ir anglu forumuose aprasytos sios bedos nuo 1999m iki naujausiu modeliu visi keikia bmw 3, 0D grandiniu kokybe, ten zmones bent teisybe pasako nesvaigdami kad mano auto pats geriausias pasaulyje.
2013-05-17 12:54 wrote: Klausimas grandine keiti pas 50t. ar kas 100t/km ?.. realybe tokia grandine keiti kas 500tkm. jaigu laiku keiti telapus ir priziuri auto.. tai sumoki tapati ka ir uz audines dirzus... su pakeitimu.. nu tj kas labiau apsimoka :lol:, neiskokit bedu bmw nes ten ju nera.. bedos tik pas jus kad nesugebat laiku priziuret visko :)
Pasidomek truksta nei is sio nei is to, kaip ir Mitsubishi 3, 2DID pagal autodata (jei neklystu)kas 150t.km keicama.Cia ne 1980m mersas 3, 0D .Pats galvojau pirkti ar ne touringa 2008m 530 Xdrive 4x4 kaip tik siuo metu svarstau ir baigiu atmesti sita varijanta vien del to, kad nusipirkes ji tursiu minimum ideti dar kokius 6t.litu.100proc.reik keiti grandine(aiku gali nekeist, po to keisi varikli tris kart brangiau)ir visu ju buna mirinejancios vairo koloneles(restauracija apie 2000k)beto tursi ispjauti koliku sklendes, darbo patikekit nemazai, pakaitinimo zvakes, reles ju tenka keisti.Buvau labai uzsideges nes uzpiso dzipuose vazinetis sedint kaip ant taburetes zemyn nuleistom kojom masciau ir apie 3, 0D X3, X5 160kw ir visgi manau kad vien gero, paprasto variklio vaikytis neverta.Kas juokingiausia, visuose LT forumuose lietuviukai pisa vieni kitiems prota apie tu grandiniu "amzinuma', bet pasidomekit uzsienio forumuose.N atveju kai truksta vos nuvaziavus +- 150t.km
2013-05-17 13:23
2013-05-17 12:48 wrote: Pasidomek geriau kiek kainuoja 3, 0D grandine su tempikais kompensais ir jos pakeitimas.kai kas svaigsta kad ji amzina, deje, ne sitame varikly.Nusipirkus patartina iskart keisti 3, 0D grandine, tai ju problemine vieta.Gerai jei nusipirksi su neseniai keista, bet nereik pamisti kad reali rida tokiu dyzeliu kai juos perki jau buna 400-600t.km.Gerai tai, kad nesunku grandine 3, 0D apziureti.Beje, vokieciu ir anglu forumuose aprasytos sios bedos nuo 1999m iki naujausiu modeliu visi keikia bmw 3, 0D grandiniu kokybe, ten zmones bent teisybe pasako nesvaigdami kad mano auto pats geriausias pasaulyje.
2013-05-17 12:54 wrote: Klausimas grandine keiti pas 50t. ar kas 100t/km ?.. realybe tokia grandine keiti kas 500tkm. jaigu laiku keiti telapus ir priziuri auto.. tai sumoki tapati ka ir uz audines dirzus... su pakeitimu.. nu tj kas labiau apsimoka :lol:, neiskokit bedu bmw nes ten ju nera.. bedos tik pas jus kad nesugebat laiku priziuret visko :)
2013-05-17 13:21 wrote: Pasidomek truksta nei is sio nei is to, kaip ir Mitsubishi 3, 2DID pagal autodata (jei neklystu)kas 150t.km keicama.Cia ne 1980m mersas 3, 0D .Pats galvojau pirkti ar ne touringa 2008m 530 Xdrive 4x4 kaip tik siuo metu svarstau ir baigiu atmesti sita varijanta vien del to, kad nusipirkes ji tursiu minimum ideti dar kokius 6t.litu.100proc.reik keiti grandine(aiku gali nekeist, po to keisi varikli tris kart brangiau)ir visu ju buna mirinejancios vairo koloneles(restauracija apie 2000k)beto tursi ispjauti koliku sklendes, darbo patikekit nemazai, pakaitinimo zvakes, reles ju tenka keisti.Buvau labai uzsideges nes uzpiso dzipuose vazinetis sedint kaip ant taburetes zemyn nuleistom kojom masciau ir apie 3, 0D X3, X5 160kw ir visgi manau kad vien gero, paprasto variklio vaikytis neverta.Kas juokingiausia, visuose LT forumuose lietuviukai pisa vieni kitiems prota apie tu grandiniu "amzinuma', bet pasidomekit uzsienio forumuose.N atveju kai truksta vos nuvaziavus +- 150t.km
Tai n atveju kai zmones tepalu nekeicia per tuos 150t km
1829 / 0
2013-05-17 13:25
2013-05-17 12:54 wrote: Klausimas grandine keiti pas 50t. ar kas 100t/km ?.. realybe tokia grandine keiti kas 500tkm. jaigu laiku keiti telapus ir priziuri auto.. tai sumoki tapati ka ir uz audines dirzus... su pakeitimu.. nu tj kas labiau apsimoka :lol:, neiskokit bedu bmw nes ten ju nera.. bedos tik pas jus kad nesugebat laiku priziuret visko :)
2013-05-17 13:21 wrote: Pasidomek truksta nei is sio nei is to, kaip ir Mitsubishi 3, 2DID pagal autodata (jei neklystu)kas 150t.km keicama.Cia ne 1980m mersas 3, 0D .Pats galvojau pirkti ar ne touringa 2008m 530 Xdrive 4x4 kaip tik siuo metu svarstau ir baigiu atmesti sita varijanta vien del to, kad nusipirkes ji tursiu minimum ideti dar kokius 6t.litu.100proc.reik keiti grandine(aiku gali nekeist, po to keisi varikli tris kart brangiau)ir visu ju buna mirinejancios vairo koloneles(restauracija apie 2000k)beto tursi ispjauti koliku sklendes, darbo patikekit nemazai, pakaitinimo zvakes, reles ju tenka keisti.Buvau labai uzsideges nes uzpiso dzipuose vazinetis sedint kaip ant taburetes zemyn nuleistom kojom masciau ir apie 3, 0D X3, X5 160kw ir visgi manau kad vien gero, paprasto variklio vaikytis neverta.Kas juokingiausia, visuose LT forumuose lietuviukai pisa vieni kitiems prota apie tu grandiniu "amzinuma', bet pasidomekit uzsienio forumuose.N atveju kai truksta vos nuvaziavus +- 150t.km
2013-05-17 13:23 wrote: Tai n atveju kai zmones tepalu nekeicia per tuos 150t km :lol:
gal blt nejuokink kad tepalu nekeicia....gal toks silpnaprotis kaip tu ir nekeicia
2013-05-17 13:30
2013-05-17 12:54 wrote: Klausimas grandine keiti pas 50t. ar kas 100t/km ?.. realybe tokia grandine keiti kas 500tkm. jaigu laiku keiti telapus ir priziuri auto.. tai sumoki tapati ka ir uz audines dirzus... su pakeitimu.. nu tj kas labiau apsimoka :lol:, neiskokit bedu bmw nes ten ju nera.. bedos tik pas jus kad nesugebat laiku priziuret visko :)
2013-05-17 13:21 wrote: Pasidomek truksta nei is sio nei is to, kaip ir Mitsubishi 3, 2DID pagal autodata (jei neklystu)kas 150t.km keicama.Cia ne 1980m mersas 3, 0D .Pats galvojau pirkti ar ne touringa 2008m 530 Xdrive 4x4 kaip tik siuo metu svarstau ir baigiu atmesti sita varijanta vien del to, kad nusipirkes ji tursiu minimum ideti dar kokius 6t.litu.100proc.reik keiti grandine(aiku gali nekeist, po to keisi varikli tris kart brangiau)ir visu ju buna mirinejancios vairo koloneles(restauracija apie 2000k)beto tursi ispjauti koliku sklendes, darbo patikekit nemazai, pakaitinimo zvakes, reles ju tenka keisti.Buvau labai uzsideges nes uzpiso dzipuose vazinetis sedint kaip ant taburetes zemyn nuleistom kojom masciau ir apie 3, 0D X3, X5 160kw ir visgi manau kad vien gero, paprasto variklio vaikytis neverta.Kas juokingiausia, visuose LT forumuose lietuviukai pisa vieni kitiems prota apie tu grandiniu "amzinuma', bet pasidomekit uzsienio forumuose.N atveju kai truksta vos nuvaziavus +- 150t.km
2013-05-17 13:23 wrote: Tai n atveju kai zmones tepalu nekeicia per tuos 150t km :lol:
kas be ko, faktas kad grandine daug geriau.Bet pvz kai kuriu gamintoju dyzeliuose, pvz 3, 2DiD mitsubu reikia dazniau keisti.Idomu kaip jie nustato t intervala, pvz kai kuriems dyzeliams Peugeot ir Toyota dirzas kas 150k/km keiciasi reiskia reciau nei kitu, o kaip su grandine?Kokia ten logika jie vadovaujasi?
2013-05-17 13:30
2013-05-17 11:34 wagen wrote: o kas is to 3, 3 tdi?valgo 12-13 dyzelio, tai nemanai kad su dujom pigiau, o 4, 2 vistiek geresne trauka, nei 3, 3
2013-05-17 13:11 wrote: Jeigu zmogus praso nuomones apie dyzelines masinas, tai kam tu kisi savo ta legendini 4.2 su dujom? Galbut zmogus nemokamai gali pilti salerka ar panasiai?
2013-05-17 13:18 wagen wrote: pirmiau pats pagalvok ka sneki...nemokamai gauni gali parduot, pats pirmiau paskaiciuok, o tada kledek....12 dyzelio po 3, 5=18, 2 duju po 2, 3, o jei 13 dyzelio, tai jau ir duju 20...tik vaziavimas tai visai kitoks...pats tikriausiai nevaziaves su bent kazkiek tvarkinga 4, 2
Kiekvienas savaip masto ir skaiciuoja, jeigu kalba yra apie dyzelius tai kalbame apie dyzelius, manau zmogus kuris domisi tai jau ivertino visus variantus ir apsistojo ties 2.5 tdi arba 3.0D. O jeigu jau suasmeninai taip, kad as toks ir toks, tai as nepripazistu duju, tik grynai benza arba dyzeli. Man juoka ima kai degalineje ateina mandri bahuriukai su tokiais 4.2 audi a8 ir pripila duju ant 30 litu ir vaziuoja, kai pamaciau toki personaza vos vietoj nepradejau zvengti :D
2013-05-17 13:30
2013-05-17 13:21 wrote: Pasidomek truksta nei is sio nei is to, kaip ir Mitsubishi 3, 2DID pagal autodata (jei neklystu)kas 150t.km keicama.Cia ne 1980m mersas 3, 0D .Pats galvojau pirkti ar ne touringa 2008m 530 Xdrive 4x4 kaip tik siuo metu svarstau ir baigiu atmesti sita varijanta vien del to, kad nusipirkes ji tursiu minimum ideti dar kokius 6t.litu.100proc.reik keiti grandine(aiku gali nekeist, po to keisi varikli tris kart brangiau)ir visu ju buna mirinejancios vairo koloneles(restauracija apie 2000k)beto tursi ispjauti koliku sklendes, darbo patikekit nemazai, pakaitinimo zvakes, reles ju tenka keisti.Buvau labai uzsideges nes uzpiso dzipuose vazinetis sedint kaip ant taburetes zemyn nuleistom kojom masciau ir apie 3, 0D X3, X5 160kw ir visgi manau kad vien gero, paprasto variklio vaikytis neverta.Kas juokingiausia, visuose LT forumuose lietuviukai pisa vieni kitiems prota apie tu grandiniu "amzinuma', bet pasidomekit uzsienio forumuose.N atveju kai truksta vos nuvaziavus +- 150t.km
2013-05-17 13:23 wrote: Tai n atveju kai zmones tepalu nekeicia per tuos 150t km :lol:
2013-05-17 13:25 wagen wrote: gal blt nejuokink kad tepalu nekeicia....gal toks silpnaprotis kaip tu ir nekeicia
geriau apie silpnaprocius patilek :) man idomu kaip tuos 500tkm nuvaziuoja vokieciai ... i lietuva parvaziuoja ? ir lietvoj per du metus prasuka 100tkm be problemu... jau anglijoj ten tokie zinovai masinu kad vajaj vajaj.. as kiek pazystu zmoniu kas su 530d laksto tokiu nesamoniu negirdejau. ir pazystu tokiu zmoniu kurie tepalu nekeicia tol kol pradeda klakset variklis.. kadang sausa buna jau... filtru apskritai nemasto keist kol dar vaziuoja.. zinau tokius dalykus nes as jiems poto sutvarkau tas masinas.. tai gal patylekit.. o lietuvoj turgui pirkti masina yra gryna nesamone.. kiekvienas turgnis i varikli pila visokio sh.. kad tyliau dirbtu maziau dumintu..tai poto nusipirkia verkia zmones kokios blogos masinos..
2013-05-17 13:33
beto i foruma ateinu wagen panervuot kai neturiu ka veikt :D darbo mazokai shnd :D
2013-05-17 13:33
wagen kada masina nusipirksi zinove ?:D sakiai tevai su bulka vazineja ir dziaugias ane :D
2013-05-17 13:34
2013-05-17 12:48 wrote: Pasidomek geriau kiek kainuoja 3, 0D grandine su tempikais kompensais ir jos pakeitimas.kai kas svaigsta kad ji amzina, deje, ne sitame varikly.Nusipirkus patartina iskart keisti 3, 0D grandine, tai ju problemine vieta.Gerai jei nusipirksi su neseniai keista, bet nereik pamisti kad reali rida tokiu dyzeliu kai juos perki jau buna 400-600t.km.Gerai tai, kad nesunku grandine 3, 0D apziureti.Beje, vokieciu ir anglu forumuose aprasytos sios bedos nuo 1999m iki naujausiu modeliu visi keikia bmw 3, 0D grandiniu kokybe, ten zmones bent teisybe pasako nesvaigdami kad mano auto pats geriausias pasaulyje.
2013-05-17 12:54 wrote: Klausimas grandine keiti pas 50t. ar kas 100t/km ?.. realybe tokia grandine keiti kas 500tkm. jaigu laiku keiti telapus ir priziuri auto.. tai sumoki tapati ka ir uz audines dirzus... su pakeitimu.. nu tj kas labiau apsimoka :lol:, neiskokit bedu bmw nes ten ju nera.. bedos tik pas jus kad nesugebat laiku priziuret visko :)
2013-05-17 13:21 wrote: Pasidomek truksta nei is sio nei is to, kaip ir Mitsubishi 3, 2DID pagal autodata (jei neklystu)kas 150t.km keicama.Cia ne 1980m mersas 3, 0D .Pats galvojau pirkti ar ne touringa 2008m 530 Xdrive 4x4 kaip tik siuo metu svarstau ir baigiu atmesti sita varijanta vien del to, kad nusipirkes ji tursiu minimum ideti dar kokius 6t.litu.100proc.reik keiti grandine(aiku gali nekeist, po to keisi varikli tris kart brangiau)ir visu ju buna mirinejancios vairo koloneles(restauracija apie 2000k)beto tursi ispjauti koliku sklendes, darbo patikekit nemazai, pakaitinimo zvakes, reles ju tenka keisti.Buvau labai uzsideges nes uzpiso dzipuose vazinetis sedint kaip ant taburetes zemyn nuleistom kojom masciau ir apie 3, 0D X3, X5 160kw ir visgi manau kad vien gero, paprasto variklio vaikytis neverta.Kas juokingiausia, visuose LT forumuose lietuviukai pisa vieni kitiems prota apie tu grandiniu "amzinuma', bet pasidomekit uzsienio forumuose.N atveju kai truksta vos nuvaziavus +- 150t.km
svarstytojau tu, nebejuokink su savo xdrivu pirkimais.perki, parduodi matomai savo isivaizduojamam pasauly.
2013-05-17 13:34
2013-05-17 13:23 wrote: Tai n atveju kai zmones tepalu nekeicia per tuos 150t km :lol:
2013-05-17 13:25 wagen wrote: gal blt nejuokink kad tepalu nekeicia....gal toks silpnaprotis kaip tu ir nekeicia
2013-05-17 13:30 wrote: geriau apie silpnaprocius patilek :) man idomu kaip tuos 500tkm nuvaziuoja vokieciai ... i lietuva parvaziuoja ? ir lietvoj per du metus prasuka 100tkm be problemu... jau anglijoj ten tokie zinovai masinu kad vajaj vajaj.. as kiek pazystu zmoniu kas su 530d laksto tokiu nesamoniu negirdejau. ir pazystu tokiu zmoniu kurie tepalu nekeicia tol kol pradeda klakset variklis.. kadang sausa buna jau... filtru apskritai nemasto keist kol dar vaziuoja.. zinau tokius dalykus nes as jiems poto sutvarkau tas masinas.. tai gal patylekit.. o lietuvoj turgui pirkti masina yra gryna nesamone.. kiekvienas turgnis i varikli pila visokio sh.. kad tyliau dirbtu maziau dumintu..tai poto nusipirkia verkia zmones kokios blogos masinos..
Na o is kur tada patartum pirkti auto? :)
2013-05-17 13:37
2013-05-17 13:23 wrote: Tai n atveju kai zmones tepalu nekeicia per tuos 150t km :lol:
2013-05-17 13:25 wagen wrote: gal blt nejuokink kad tepalu nekeicia....gal toks silpnaprotis kaip tu ir nekeicia
2013-05-17 13:30 wrote: geriau apie silpnaprocius patilek :) man idomu kaip tuos 500tkm nuvaziuoja vokieciai ... i lietuva parvaziuoja ? ir lietvoj per du metus prasuka 100tkm be problemu... jau anglijoj ten tokie zinovai masinu kad vajaj vajaj.. as kiek pazystu zmoniu kas su 530d laksto tokiu nesamoniu negirdejau. ir pazystu tokiu zmoniu kurie tepalu nekeicia tol kol pradeda klakset variklis.. kadang sausa buna jau... filtru apskritai nemasto keist kol dar vaziuoja.. zinau tokius dalykus nes as jiems poto sutvarkau tas masinas.. tai gal patylekit.. o lietuvoj turgui pirkti masina yra gryna nesamone.. kiekvienas turgnis i varikli pila visokio sh.. kad tyliau dirbtu maziau dumintu..tai poto nusipirkia verkia zmones kokios blogos masinos..
Beje, deltu km, turiu sistema kaip patikrinti tikra rida9ne tik CarFax`e)o ir oficialiai is kai kuriu valstybiu auto rigistro duomenu bazes).Ir daug zmoniu jiesko, svajoja rast tinkama sau dyzelini modeli iki 300k/km tai gali jie atsipalaiduoti.2006-2009m po 3-400t.km prisuke.Neseniai ziurejau A6 99m 1, 9TDI 81kw is paziuros grazi masina, balta, nebrangiai atidavineje net neisivaizduoju kaip galejo auto tiek atlaikyti ~620t.km ir 14 savininku.Reiskia kas savaite keite tepaluskad tiek prabegoJei nebutu isimciu, ti galvociau kad isviso kol nenuvaziuoja tu km nieks nenori atsikratyti, parduoti
1829 / 0
2013-05-17 13:38
2013-05-17 13:11 wrote: Jeigu zmogus praso nuomones apie dyzelines masinas, tai kam tu kisi savo ta legendini 4.2 su dujom? Galbut zmogus nemokamai gali pilti salerka ar panasiai?
2013-05-17 13:18 wagen wrote: pirmiau pats pagalvok ka sneki...nemokamai gauni gali parduot, pats pirmiau paskaiciuok, o tada kledek....12 dyzelio po 3, 5=18, 2 duju po 2, 3, o jei 13 dyzelio, tai jau ir duju 20...tik vaziavimas tai visai kitoks...pats tikriausiai nevaziaves su bent kazkiek tvarkinga 4, 2
2013-05-17 13:30 wrote: Kiekvienas savaip masto ir skaiciuoja, jeigu kalba yra apie dyzelius tai kalbame apie dyzelius, manau zmogus kuris domisi tai jau ivertino visus variantus ir apsistojo ties 2.5 tdi arba 3.0D. O jeigu jau suasmeninai taip, kad as toks ir toks, tai as nepripazistu duju, tik grynai benza arba dyzeli. Man juoka ima kai degalineje ateina mandri bahuriukai su tokiais 4.2 audi a8 ir pripila duju ant 30 litu ir vaziuoja, kai pamaciau toki personaza vos vietoj nepradejau zvengti :D
as ir taip supratau, kad pirmenybe suteiki dyzeliui, tiesiog kazkada ilgai svarsciau tarp dyzelio ir benz/duju, ir apsistojau ties benz/duju ir tikrai patenkintas kad nepasirinkau dyzelio, buvo laikotarpis, kai man su 4, 2 dujom buvo tas pats vaziuot, kai broliui su a4 1, 9tdi, tai kad apie a8tdi isvis jokios kalbos nera, variklio prieziura reikalauja investiciju
2013-05-17 13:39
2013-05-17 13:25 wagen wrote: gal blt nejuokink kad tepalu nekeicia....gal toks silpnaprotis kaip tu ir nekeicia
2013-05-17 13:30 wrote: geriau apie silpnaprocius patilek :) man idomu kaip tuos 500tkm nuvaziuoja vokieciai ... i lietuva parvaziuoja ? ir lietvoj per du metus prasuka 100tkm be problemu... jau anglijoj ten tokie zinovai masinu kad vajaj vajaj.. as kiek pazystu zmoniu kas su 530d laksto tokiu nesamoniu negirdejau. ir pazystu tokiu zmoniu kurie tepalu nekeicia tol kol pradeda klakset variklis.. kadang sausa buna jau... filtru apskritai nemasto keist kol dar vaziuoja.. zinau tokius dalykus nes as jiems poto sutvarkau tas masinas.. tai gal patylekit.. o lietuvoj turgui pirkti masina yra gryna nesamone.. kiekvienas turgnis i varikli pila visokio sh.. kad tyliau dirbtu maziau dumintu..tai poto nusipirkia verkia zmones kokios blogos masinos..
2013-05-17 13:34 wrote: Na o is kur tada patartum pirkti auto? :)
Perki is lietuvio nes dazniausiai buna jau aptvarke... is veido matos jaigu meluoja arba tyli. bet vistiek lietuvis paprastas tiek kiek turginis trukumu neuzsleps tai didesne tikimybe pigiau ir geresni varianta nusipirkti. beto gali gryzes ir atgal ikist jai sh igrudo. :) priklauso ka sugebi :D
2013-05-17 13:40
2013-05-17 13:25 wagen wrote: gal blt nejuokink kad tepalu nekeicia....gal toks silpnaprotis kaip tu ir nekeicia
2013-05-17 13:30 wrote: geriau apie silpnaprocius patilek :) man idomu kaip tuos 500tkm nuvaziuoja vokieciai ... i lietuva parvaziuoja ? ir lietvoj per du metus prasuka 100tkm be problemu... jau anglijoj ten tokie zinovai masinu kad vajaj vajaj.. as kiek pazystu zmoniu kas su 530d laksto tokiu nesamoniu negirdejau. ir pazystu tokiu zmoniu kurie tepalu nekeicia tol kol pradeda klakset variklis.. kadang sausa buna jau... filtru apskritai nemasto keist kol dar vaziuoja.. zinau tokius dalykus nes as jiems poto sutvarkau tas masinas.. tai gal patylekit.. o lietuvoj turgui pirkti masina yra gryna nesamone.. kiekvienas turgnis i varikli pila visokio sh.. kad tyliau dirbtu maziau dumintu..tai poto nusipirkia verkia zmones kokios blogos masinos..
2013-05-17 13:37 wrote: Beje, deltu km, turiu sistema kaip patikrinti tikra rida9ne tik CarFax`e)o ir oficialiai is kai kuriu valstybiu auto rigistro duomenu bazes).Ir daug zmoniu jiesko, svajoja rast tinkama sau dyzelini modeli iki 300k/km tai gali jie atsipalaiduoti.2006-2009m po 3-400t.km prisuke.Neseniai ziurejau A6 99m 1, 9TDI 81kw is paziuros grazi masina, balta, nebrangiai atidavineje net neisivaizduoju kaip galejo auto tiek atlaikyti ~620t.km ir 14 savininku.Reiskia kas savaite keite tepalus:lol:kad tiek prabego:shocking:Jei nebutu isimciu, ti galvociau kad isviso kol nenuvaziuoja tu km nieks nenori atsikratyti, parduoti
1.9 tdi tie senesni (ne pd) tai labai geri varikliai, vos ne milioniniai :)
1829 / 0
2013-05-17 13:42
2013-05-17 13:33 wrote: wagen kada masina nusipirksi zinove ?:D sakiai tevai su bulka vazineja ir dziaugias ane :D
cia tu apie save?bent uz tokius zodzius galeciau galva tau nupjaut....jei nepazisti zmogaus, tai nekisk cia tevus
2013-05-17 13:43
2013-05-17 13:33 wrote: wagen kada masina nusipirksi zinove ?:D sakiai tevai su bulka vazineja ir dziaugias ane :D
2013-05-17 13:42 wagen wrote: cia tu apie save?bent uz tokius zodzius galeciau galva tau nupjaut....jei nepazisti zmogaus, tai nekisk cia tevus
tai kad pats pradejai zmogeli nevisprociais vadirntis nepazinodamas zmoniu.. tai ka patiko atgal variantas ?:)
2013-05-17 13:46
2013-05-17 13:30 wrote: geriau apie silpnaprocius patilek :) man idomu kaip tuos 500tkm nuvaziuoja vokieciai ... i lietuva parvaziuoja ? ir lietvoj per du metus prasuka 100tkm be problemu... jau anglijoj ten tokie zinovai masinu kad vajaj vajaj.. as kiek pazystu zmoniu kas su 530d laksto tokiu nesamoniu negirdejau. ir pazystu tokiu zmoniu kurie tepalu nekeicia tol kol pradeda klakset variklis.. kadang sausa buna jau... filtru apskritai nemasto keist kol dar vaziuoja.. zinau tokius dalykus nes as jiems poto sutvarkau tas masinas.. tai gal patylekit.. o lietuvoj turgui pirkti masina yra gryna nesamone.. kiekvienas turgnis i varikli pila visokio sh.. kad tyliau dirbtu maziau dumintu..tai poto nusipirkia verkia zmones kokios blogos masinos..
2013-05-17 13:34 wrote: Na o is kur tada patartum pirkti auto? :)
2013-05-17 13:39 wrote: Perki is lietuvio nes dazniausiai buna jau aptvarke... is veido matos jaigu meluoja arba tyli. bet vistiek lietuvis paprastas tiek kiek turginis trukumu neuzsleps tai didesne tikimybe pigiau ir geresni varianta nusipirkti. beto gali gryzes ir atgal ikist jai sh igrudo. :) priklauso ka sugebi :D
Na zinai, cia lotereja yra didele. Tfu tfu tai musu seimoje visos masinos is turgaus ir niekur nebuvo pasleptu defektu. Na nebent tik kai sau audine a4 1.9 tdi 81 kw pirkau, tai su ta geometrija buvo nesamone, tai pataisiau uz 250 litu ir vazineju be bedu :) O nusipirkau butent sita, nes tarp visu turginiu automobiliu islaizytu, sita audi stovejo darbiniame stovyje, variklis nebuvo isvis liestas, neplautas ir t.t. Jokio dumelio nieko! vazineju beveik metus jokiu bedu, dabar su R18 diskais tai rija vilniuje 6.7l (tik mieste vazinejant netaupant) :) O kai bandziau pries tai is lietuviu pirkti, tai kaip tik dauguma buvo jau uzvaikytu, bet ir kainos nuo turgaus pasakyciau didesnes net!
1829 / 0
2013-05-17 13:47
2013-05-17 13:33 wrote: wagen kada masina nusipirksi zinove ?:D sakiai tevai su bulka vazineja ir dziaugias ane :D
2013-05-17 13:42 wagen wrote: cia tu apie save?bent uz tokius zodzius galeciau galva tau nupjaut....jei nepazisti zmogaus, tai nekisk cia tevus
2013-05-17 13:43 wrote: tai kad pats pradejai zmogeli nevisprociais vadirntis nepazinodamas zmoniu.. tai ka patiko atgal variantas ?:)
nes tu gryba pjauni, kad tepalu nekeicia, yra tokiu, bet cia tikrai vienietiniai atvejai...logiskai pamastyk, pemus koki 2, 5tdi v6 ar bmw 3, 0d pats megsti sakyt, kad tik keisk tepalus ir vargo nematysi, tai dabar paaiskink kaip tokie lepus tepalui varikliai vaziuoja po puses limono tepalu nekeisdami?
2013-05-17 13:51
2013-05-17 13:34 wrote: Na o is kur tada patartum pirkti auto? :)
2013-05-17 13:39 wrote: Perki is lietuvio nes dazniausiai buna jau aptvarke... is veido matos jaigu meluoja arba tyli. bet vistiek lietuvis paprastas tiek kiek turginis trukumu neuzsleps tai didesne tikimybe pigiau ir geresni varianta nusipirkti. beto gali gryzes ir atgal ikist jai sh igrudo. :) priklauso ka sugebi :D
2013-05-17 13:46 wrote: Na zinai, cia lotereja yra didele. Tfu tfu tai musu seimoje visos masinos is turgaus ir niekur nebuvo pasleptu defektu. Na nebent tik kai sau audine a4 1.9 tdi 81 kw pirkau, tai su ta geometrija buvo nesamone, tai pataisiau uz 250 litu ir vazineju be bedu :) O nusipirkau butent sita, nes tarp visu turginiu automobiliu islaizytu, sita audi stovejo darbiniame stovyje, variklis nebuvo isvis liestas, neplautas ir t.t. Jokio dumelio nieko! vazineju beveik metus jokiu bedu, dabar su R18 diskais tai rija vilniuje 6.7l (tik mieste vazinejant netaupant) :) O kai bandziau pries tai is lietuviu pirkti, tai kaip tik dauguma buvo jau uzvaikytu, bet ir kainos nuo turgaus pasakyciau didesnes net!
galbant apie audi ir wv.. tai taip pas lietuvius visad brangesnes.. nes pat pamastyk jaigu nusiperka sudeda kruva pinigu ir vel genda. atai atsikratant tikrai nenori pigiai parduoti :)
2013-05-17 13:53
2013-05-17 13:18 wagen wrote: pirmiau pats pagalvok ka sneki...nemokamai gauni gali parduot, pats pirmiau paskaiciuok, o tada kledek....12 dyzelio po 3, 5=18, 2 duju po 2, 3, o jei 13 dyzelio, tai jau ir duju 20...tik vaziavimas tai visai kitoks...pats tikriausiai nevaziaves su bent kazkiek tvarkinga 4, 2
2013-05-17 13:30 wrote: Kiekvienas savaip masto ir skaiciuoja, jeigu kalba yra apie dyzelius tai kalbame apie dyzelius, manau zmogus kuris domisi tai jau ivertino visus variantus ir apsistojo ties 2.5 tdi arba 3.0D. O jeigu jau suasmeninai taip, kad as toks ir toks, tai as nepripazistu duju, tik grynai benza arba dyzeli. Man juoka ima kai degalineje ateina mandri bahuriukai su tokiais 4.2 audi a8 ir pripila duju ant 30 litu ir vaziuoja, kai pamaciau toki personaza vos vietoj nepradejau zvengti :D
2013-05-17 13:38 wagen wrote: as ir taip supratau, kad pirmenybe suteiki dyzeliui, tiesiog kazkada ilgai svarsciau tarp dyzelio ir benz/duju, ir apsistojau ties benz/duju ir tikrai patenkintas kad nepasirinkau dyzelio, buvo laikotarpis, kai man su 4, 2 dujom buvo tas pats vaziuot, kai broliui su a4 1, 9tdi, tai kad apie a8tdi isvis jokios kalbos nera, variklio prieziura reikalauja investiciju
man su 1.9 tdi 100 km pravaziuoti (95% mieste vilniuje) kainuoja 22 Lt su R18 ratais netaupiant:) Ka zinau kaip tavo brolis vazineja kad 1.9 tdi 100 km pravaziuot tiek pat reiketu uzmoketi kaip su 4.2 v8 audi. Mistika
2013-05-17 13:54
2013-05-17 13:42 wagen wrote: cia tu apie save?bent uz tokius zodzius galeciau galva tau nupjaut....jei nepazisti zmogaus, tai nekisk cia tevus
2013-05-17 13:43 wrote: tai kad pats pradejai zmogeli nevisprociais vadirntis nepazinodamas zmoniu.. tai ka patiko atgal variantas ?:)
2013-05-17 13:47 wagen wrote: nes tu gryba pjauni, kad tepalu nekeicia, yra tokiu, bet cia tikrai vienietiniai atvejai...logiskai pamastyk, pemus koki 2, 5tdi v6 ar bmw 3, 0d pats megsti sakyt, kad tik keisk tepalus ir vargo nematysi, tai dabar paaiskink kaip tokie lepus tepalui varikliai vaziuoja po puses limono tepalu nekeisdami?
klausimas kaip grandines truksta po 150t km.. tai ir sakau tepalu nekeicia.. o po puse mln nuvaziuoja tai manau kazkiek dar priziuri.. o apie v6 2, 5 audi tai ten nemasina o kosminis laivas su tokiu islaikymu :D
2013-05-17 13:55
wagena galima pateisint nes jis turi ta a8 su ja vaziuoja ir zyno kas kaip tam modeli. bet cia yra vienas frajeris kur daug raso kazkur skaite kazkas sake. prypisa proto is nuogirdu tik. cia kas toks net nereike manau sakyt.

Your message