A6 c4 2.5

Created by User 2014-06-22
2014-06-22 22:29
Sveiki nusipirkau a6 c4 1996m 2.5TDI 103kw, traukia kaip išprotėjus, bet yra problemytė kad šilta kuriasi kaip bitutė bet pastovėjus parą įsėdus gaunu biški pasukinti kol užkuriu, nelabai nori kurtis, brolis turi tokia pacia audine tai jo kuriasi be problemu tiek silta tiek salta tad kame galėtu buti pas mane bėda? zvakės visos geros tikrinau bet ar tokiu oru jas išvis bekaitina? ijungus degima lemputė uzsidega ir uzgesta nzn gal kaip nors prailginti kaitinima? patarkit kas glai buti?
2014-06-22 22:35
nežinau kaip ant a6, bet ant savo a80 b2 i einanti laidą ant žvakių paimdavau stambesnį laidą ir tiesai nuo akumo pliuso duodavau ant to laido, bet kitam taip nepatariu daryt
gali būti kad nekaitina nes rėlė sugędusi
2014-06-22 22:47
Man tas pats ant audi a6 96m 2.5 103kw. saltas irgi suka truputi. Bet manau man zvakes, nes akumas naujas, ziema nuo -15 nebeuzkurdavau..
2014-06-22 23:00
TDI žvakės praktiškai nereikalingos kai temperatūra daugiau nei 0 laipsniu. Šiais abiem atvejais įtarčiau, kad įpurškimo kampas truputi pervėlyvas.
2014-06-22 23:00
2014-06-22 22:47 wrote: Man tas pats ant audi a6 96m 2.5 103kw. saltas irgi suka truputi. Bet manau man zvakes, nes akumas naujas, ziema nuo -15 nebeuzkurdavau..
reiks paziurėti ryt ar ateina srovė į zvakes kai ijungiu degima jeigu ateina tada, kame bėda?
2014-06-22 23:06
2014-06-22 23:00 wrote: TDI žvakės praktiškai nereikalingos kai temperatūra daugiau nei 0 laipsniu. Šiais abiem atvejais įtarčiau, kad įpurškimo kampas truputi pervėlyvas.
Nu nzn kaip ištikrųjų yra bet kai pirkau sakė jog yra ankstintas degimas kai keitė dirza paakstino truputi degima bet gal melavo.
2014-06-22 23:19
Žiūrint kaip ten jį ankstino, nes yra tokių kurie iš akies ar klausos daro. Norint padaryt normaliai geriausia žiūrėt per kompa, nes net pora laipsnių smarkiai įtakoja šaltą kūrimąsį.
2014-06-22 23:21
2014-06-22 23:19 wrote: Žiūrint kaip ten jį ankstino, nes yra tokių kurie iš akies ar klausos daro. Norint padaryt normaliai geriausia žiūrėt per kompa, nes net pora laipsnių smarkiai įtakoja šaltą kūrimąsį.
Tad teisingiausia būtu daryti diagnostika ir pamatytu degimo kampą ?
2014-06-22 23:25
Taip, tada bus tikrai aišku, ar geras, ar ne.
1757 / 0
2014-06-22 23:30
2014-06-22 23:19 wrote: Žiūrint kaip ten jį ankstino, nes yra tokių kurie iš akies ar klausos daro. Norint padaryt normaliai geriausia žiūrėt per kompa, nes net pora laipsnių smarkiai įtakoja šaltą kūrimąsį.
2014-06-22 23:21 wrote: Tad teisingiausia būtu daryti diagnostika ir pamatytu degimo kampą ?
kuras nenuseda? jei diagnostika viska rodys tvarkoj, deretu kompresija pamatuoti.
You serious?
2014-06-25 19:16
2014-06-22 23:19 wrote: Žiūrint kaip ten jį ankstino, nes yra tokių kurie iš akies ar klausos daro. Norint padaryt normaliai geriausia žiūrėt per kompa, nes net pora laipsnių smarkiai įtakoja šaltą kūrimąsį.
2014-06-22 23:21 wrote: Tad teisingiausia būtu daryti diagnostika ir pamatytu degimo kampą ?
2014-06-22 23:30 giedzka wrote: kuras nenuseda? jei diagnostika viska rodys tvarkoj, deretu kompresija pamatuoti.
diagnostika parodė kad degimo kampas ankstintas per du laipsnius ziurėjau ar kuras nesusėda pasirodo nee. šiadien ryte vaziuojant masina uzgeso bandant kurti nesivedė galiausiai uzkuriau bet dirbo nevisi cilindrai purtėsi variklis baltais dumais apsipyles. servize mano kad kompresija eina i pabaiga, ryt bandysiu kaitinti zvakes atjunges davikli silumos ir ziurėti kaip vesis jeig tas apts varau atgal i serviza.
2014-06-26 11:47
2014-06-22 23:21 wrote: Tad teisingiausia būtu daryti diagnostika ir pamatytu degimo kampą ?
2014-06-22 23:30 giedzka wrote: kuras nenuseda? jei diagnostika viska rodys tvarkoj, deretu kompresija pamatuoti.
2014-06-25 19:16 wrote: diagnostika parodė kad degimo kampas ankstintas per du laipsnius ziurėjau ar kuras nesusėda pasirodo nee. šiadien ryte vaziuojant masina uzgeso bandant kurti nesivedė galiausiai uzkuriau bet dirbo nevisi cilindrai purtėsi variklis baltais dumais apsipyles. servize mano kad kompresija eina i pabaiga, ryt bandysiu kaitinti zvakes atjunges davikli silumos ir ziurėti kaip vesis jeig tas apts varau atgal i serviza.
Man buvo taip kad labai sunkiai vedėsi šilta reikdavo pasukint. Kol viena dieną užkūriau išvažiavau iš kiemo užgeso visai, pažiūrėjau kad nutruko siurblio diržas. Nes buvo labai pavargęs. Pakeičiau dirža, atstatė degima, ir vėl eina kaip bitutė.
2014-06-26 18:36
2014-06-22 23:30 giedzka wrote: kuras nenuseda? jei diagnostika viska rodys tvarkoj, deretu kompresija pamatuoti.
2014-06-25 19:16 wrote: diagnostika parodė kad degimo kampas ankstintas per du laipsnius ziurėjau ar kuras nesusėda pasirodo nee. šiadien ryte vaziuojant masina uzgeso bandant kurti nesivedė galiausiai uzkuriau bet dirbo nevisi cilindrai purtėsi variklis baltais dumais apsipyles. servize mano kad kompresija eina i pabaiga, ryt bandysiu kaitinti zvakes atjunges davikli silumos ir ziurėti kaip vesis jeig tas apts varau atgal i serviza.
2014-06-26 11:47 wrote: Man buvo taip kad labai sunkiai vedėsi šilta reikdavo pasukint. Kol viena dieną užkūriau išvažiavau iš kiemo užgeso visai, pažiūrėjau kad nutruko siurblio diržas. Nes buvo labai pavargęs. Pakeičiau dirža, atstatė degima, ir vėl eina kaip bitutė.
šiadien servize matavom kompresija tai zinios nekokios pirmas cilindras 24 antras 28, trecias 25 ketvirtas ir penktas apie 26, tai ka visiškai pizdec ziedams?
2014-06-26 18:44
Reikejo žįureti ka perki.. Apgavo tave.
2014-06-26 19:54
2014-06-26 18:44 wrote: Reikejo žįureti ka perki.. Apgavo tave.
gerai kad tu zinai visad kas geriausia ir ka reikia pirkti, ka as zinau eina gerai šilta vedėsi puikiai tai ir ėmiau...
2014-06-26 20:01
2014-06-26 18:44 wrote: Reikejo žįureti ka perki.. Apgavo tave.
2014-06-26 19:54 wrote: gerai kad tu zinai visad kas geriausia ir ka reikia pirkti, ka as zinau eina gerai šilta vedėsi puikiai tai ir ėmiau...
tai ne, negali zinoti kada koks jobanas tau ikys suda, man irgi yra ikyse ir nekarta, ka padarysi, lietuva.. Siaip gali tvarkyt jai kebulas ir visa kita puikus.
2014-06-26 21:28
2014-06-26 18:44 wrote: Reikejo žįureti ka perki.. Apgavo tave.
2014-06-26 19:54 wrote: gerai kad tu zinai visad kas geriausia ir ka reikia pirkti, ka as zinau eina gerai šilta vedėsi puikiai tai ir ėmiau...
2014-06-26 20:01 wrote: tai ne, negali zinoti kada koks jobanas tau ikys suda, man irgi yra ikyse ir nekarta, ka padarysi, lietuva.. Siaip gali tvarkyt jai kebulas ir visa kita puikus.
kebulas švarus salonas irgi geras rekaro grazus, o dėl motoro nesugalvoju ar tapati kelti bandyti keisti viska ar geriau ieškoti kita, bet vėl huj suprasi koki nusipirksi
2014-06-26 21:33
Kodel cia man vienam atrodo, kad ta kompresija normali varikliui begusiam maziausiai limona? Balti dumai? Gal tarpine prapute? ir visa kompresija per duslintuva? o gal dar blogiau blokas ar galva turi itrukima? Zvakes tokiu oru gali pamirst jos tokiu oru net neisijungia, tik lempute simboliskai uzsidega sekundei. Pradziai keisciau or, kuro filtra. Po to pasijunk rimta diagnostika ir ziuredamas gyvus parametrus susireguliuok degima. Savo 2, 5tdi reguliavau degima, tai 0, 5mm laipsnio skyva pasukus, jau vejus rodydavo, be kompo degimo nesureguliuosi. Toliau kaip dar kazkas minejo perziurek siublio dirza, gal jis blogai uzdetas ir mietkes nesutampa. Sakei kad eina kaip ispista itariu ir salta ir karsta eina taip pat, kompresija atmesciau. Gal dar purkstukai nzn...
7657 / 0
2014-06-26 22:14
2014-06-26 19:54 wrote: gerai kad tu zinai visad kas geriausia ir ka reikia pirkti, ka as zinau eina gerai šilta vedėsi puikiai tai ir ėmiau...
2014-06-26 20:01 wrote: tai ne, negali zinoti kada koks jobanas tau ikys suda, man irgi yra ikyse ir nekarta, ka padarysi, lietuva.. Siaip gali tvarkyt jai kebulas ir visa kita puikus.
2014-06-26 21:28 wrote: kebulas švarus salonas irgi geras rekaro grazus, o dėl motoro nesugalvoju ar tapati kelti bandyti keisti viska ar geriau ieškoti kita, bet vėl huj suprasi koki nusipirksi
dauguma tokiu varikliu lauzynuose yra dar baisesnes bukles nei pas tave.Zinau, kas keite ir atgal veze.Remontavo, kainavo daug.Beda tas 2.5 V6 TDI....
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
1829 / 0
2014-06-26 22:17
2014-06-26 20:01 wrote: tai ne, negali zinoti kada koks jobanas tau ikys suda, man irgi yra ikyse ir nekarta, ka padarysi, lietuva.. Siaip gali tvarkyt jai kebulas ir visa kita puikus.
2014-06-26 21:28 wrote: kebulas švarus salonas irgi geras rekaro grazus, o dėl motoro nesugalvoju ar tapati kelti bandyti keisti viska ar geriau ieškoti kita, bet vėl huj suprasi koki nusipirksi
2014-06-26 22:14 maumas wrote: dauguma tokiu varikliu lauzynuose yra dar baisesnes bukles nei pas tave.Zinau, kas keite ir atgal veze.Remontavo, kainavo daug.Beda tas 2.5 V6 TDI....
cia gi ne v6, o 5 cilindru a6c4
7657 / 0
2014-06-26 22:19
2014-06-26 21:28 wrote: kebulas švarus salonas irgi geras rekaro grazus, o dėl motoro nesugalvoju ar tapati kelti bandyti keisti viska ar geriau ieškoti kita, bet vėl huj suprasi koki nusipirksi
2014-06-26 22:14 maumas wrote: dauguma tokiu varikliu lauzynuose yra dar baisesnes bukles nei pas tave.Zinau, kas keite ir atgal veze.Remontavo, kainavo daug.Beda tas 2.5 V6 TDI....
2014-06-26 22:17 wagen wrote: cia gi ne v6, o 5 cilindru a6c4
oi neda, nepaziurejau
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2014-06-26 23:35
2014-06-26 21:33 wrote: Kodel cia man vienam atrodo, kad ta kompresija normali varikliui begusiam maziausiai limona? Balti dumai? Gal tarpine prapute? ir visa kompresija per duslintuva? o gal dar blogiau blokas ar galva turi itrukima? Zvakes tokiu oru gali pamirst jos tokiu oru net neisijungia, tik lempute simboliskai uzsidega sekundei. Pradziai keisciau or, kuro filtra. Po to pasijunk rimta diagnostika ir ziuredamas gyvus parametrus susireguliuok degima. Savo 2, 5tdi reguliavau degima, tai 0, 5mm laipsnio skyva pasukus, jau vejus rodydavo, be kompo degimo nesureguliuosi. Toliau kaip dar kazkas minejo perziurek siublio dirza, gal jis blogai uzdetas ir mietkes nesutampa. Sakei kad eina kaip ispista itariu ir salta ir karsta eina taip pat, kompresija atmesciau. Gal dar purkstukai nzn...
dėl traukos tai kaip sutokia kompresija eina tikrai gerai trauka gera, uzvedus salta apsipila baltais dumais, ir pagazavus uzgesta arba pradeda purtytis variklis apsipyles baltais dūmais purtosi kol prasidirba ir tada viskas gerai jeigu uzgeso bandant vesti toks jausmas kad nebutu kompresijos starteris varilki suka labai laisvai o vaziuojnat kelyje paspauds gazo apsipila juodais dumų kamuoliais. visi filtrai keisti sekmadieni kuras nenusėda
2014-06-27 06:45
dar syki kartoju, jei pilasi baltais dumais ir purtosi kol prasidirba ziurek purkstukus bus, kad myza arba kuras nuseda-balti dumai neuzkurtas kuras.
kompresija cia ne prie ko.
o juodi dumai nesudeges kuras dar vienas itarimas ant purkstuku, kad myza.
2014-06-27 08:48
2014-06-27 06:45 wrote: dar syki kartoju, jei pilasi baltais dumais ir purtosi kol prasidirba ziurek purkstukus bus, kad myza arba kuras nuseda-balti dumai neuzkurtas kuras.
kompresija cia ne prie ko.
o juodi dumai nesudeges kuras dar vienas itarimas ant purkstuku, kad myza.
simtu procentu pritariu del purkstuku o de to kad uzgesta pagazavus ir atrodo kad kompresijos nera tai tepalus pasikeisk per tirsti tepalai perpumpuoja kompensatorius ir nebeuzdaro vostuvu
2014-06-27 09:17
Pati mane buvo apgave irgi su ceske 2.5 103 irgi duma balta mete , istikruju myzo purkstukai , pasikeiciau bet vistiek xujovai vedesi . Nulupom galva o ten voztuvai taip apskrete kad nu patyliu meistras sake kad nuo myzanciu purkstuku. pasikeiciau voztuvus kompensatorius , gumeles galvos tarpine ir t.t ir ka visuose cilindruose po 28 kompresija kuriasi kaip bitute. dar pas mane siurblio el dalis buvo pasibaigus pagazavus irgi uzgesdavo ir apsukos plaukiojo labai. O ko tik nebuvau prisiskaites ir isbandes , ir kad + laidas perplonas ir kad starteris lievai suka ir t.t o pridege voztuvai buvo . o kad nepulsuotu smikai buvo varza ikale ant daviklio 2 kontaktu kur yra ant galvos flanco antifryzo. P.s jeigu kaip sunkiai kursis nuimk fiske nuo to daviklio jeigu uzsives tada sveikinu lupk galva gal pas tave irgi tik voztuvai apdege.
2014-06-27 09:43
2014-06-27 09:17 wrote: Pati mane buvo apgave irgi su ceske 2.5 103 irgi duma balta mete , istikruju myzo purkstukai , pasikeiciau bet vistiek xujovai vedesi . Nulupom galva o ten voztuvai taip apskrete kad nu patyliu meistras sake kad nuo myzanciu purkstuku. pasikeiciau voztuvus kompensatorius , gumeles galvos tarpine ir t.t ir ka visuose cilindruose po 28 kompresija kuriasi kaip bitute. dar pas mane siurblio el dalis buvo pasibaigus pagazavus irgi uzgesdavo ir apsukos plaukiojo labai. O ko tik nebuvau prisiskaites ir isbandes , ir kad + laidas perplonas ir kad starteris lievai suka ir t.t o pridege voztuvai buvo . o kad nepulsuotu smikai buvo varza ikale ant daviklio 2 kontaktu kur yra ant galvos flanco antifryzo. P.s jeigu kaip sunkiai kursis nuimk fiske nuo to daviklio jeigu uzsives tada sveikinu lupk galva gal pas tave irgi tik voztuvai apdege.
tikrai taip kai nuemu fiske nuo temperaturos daciko ir kaitinu zvakes pilnai uzvedu be problemu. nu kagi reikia dar bandyti tikrinti purskstukus ir galva
2014-06-27 09:58
2014-06-27 09:17 wrote: Pati mane buvo apgave irgi su ceske 2.5 103 irgi duma balta mete , istikruju myzo purkstukai , pasikeiciau bet vistiek xujovai vedesi . Nulupom galva o ten voztuvai taip apskrete kad nu patyliu meistras sake kad nuo myzanciu purkstuku. pasikeiciau voztuvus kompensatorius , gumeles galvos tarpine ir t.t ir ka visuose cilindruose po 28 kompresija kuriasi kaip bitute. dar pas mane siurblio el dalis buvo pasibaigus pagazavus irgi uzgesdavo ir apsukos plaukiojo labai. O ko tik nebuvau prisiskaites ir isbandes , ir kad + laidas perplonas ir kad starteris lievai suka ir t.t o pridege voztuvai buvo . o kad nepulsuotu smikai buvo varza ikale ant daviklio 2 kontaktu kur yra ant galvos flanco antifryzo. P.s jeigu kaip sunkiai kursis nuimk fiske nuo to daviklio jeigu uzsives tada sveikinu lupk galva gal pas tave irgi tik voztuvai apdege.
2014-06-27 09:43 wrote: tikrai taip kai nuemu fiske nuo temperaturos daciko ir kaitinu zvakes pilnai uzvedu be problemu. nu kagi reikia dar bandyti tikrinti purskstukus ir galva
Galima ir kitaip padaryri, manau perdaug čia užsikrovei problemų dėl sukčiaus veiksmų, juk tai ne tavo o jo bėdos.Tik su viena sąlyga jeigu turi pirkimo sutartį kurioje nurodyta visa reali suma, kurią mokėjai, dar praverstų ir rankpinigių pasirašytas lapelis, bet jis nebūtinas.Ne jei neturi rimtų žmonių dirbančių ar vadovaujančių servisui, nueini, surašai defektų aktą ir darbų sąmatą(blogiausiu atveju kainuos 50lt jei draugų ntokių neturi), tada rašai civilinį ieškinį dėl žalos atlyginimo(pavyzdžiai yra kiekvienos apylinjkės teisme, net advokato nereikia, priima betkuris budintis teisėjas)ir susigrąžini pinigus.Arba iš pradžių su defektų aktu nuvyksti ir pasiūlai aferistui, kuris tau pardavė auto tartis geranoriškai, tik neperlenk lazdos.Jei pradeda meluoti, tai pasakai-kad dar bus parašytas pareiškimas dėl sukčiavimo, pamatysi kad pradės kitaip kalbėti.O geriausia iškart ir pareiškimą ir ieškinį už tokias niekšybes.Tai ką dabar darai tai nesąmonė, juk ne akmens amžius.Kadangi patys žmonės retai kreipiasi dėl nežinojimo, tai aferistai ir apipisinėja ant kiekvieno kampo.Juk toikio variklio kapitalinis apie įt litu, o vien galva pilnai daryti, purktukus naujus pirkt iseis apie 2k.Pagalvok.
2014-06-27 10:15
mano atveju jau buvo praejas pusmetis tai jau nieko nepadarysi bandem vaziuot nes namuose pardave , bet nulis emociju. o purkstukai kainavo 800 lt , galvos slifavimas + tikrinimas 200lt voztuvai po 25 lt kompensatoriai lig po 30 lt aisku dirzai nauji ir t.t siurblio el dalies remontas 200lt uz darba palikau 600 lt jeigu autoriui nera suejas terminas lai tk raso ieskini negalvojas.
2014-06-27 10:20
Juokas ima patis perkat ir ziurit!!! O cia sako i teisma :D Juk tau ne pastu atsiunte masina, o turejai galimybe ja apziureti, net i serviza nutysti (moller auto), bet jau cia tavo aplaidumas ZMOGAU. I koki dar teisma, kad pats pagailejai pinigu patikrai ar pats specas buvai nekoks dabar kaltu ieskai? JUOKDARIS...
2014-06-27 10:26
2014-06-27 10:20 wrote: Juokas ima patis perkat ir ziurit!!! O cia sako i teisma :D Juk tau ne pastu atsiunte masina, o turejai galimybe ja apziureti, net i serviza nutysti (moller auto), bet jau cia tavo aplaidumas ZMOGAU. I koki dar teisma, kad pats pagailejai pinigu patikrai ar pats specas buvai nekoks dabar kaltu ieskai? JUOKDARIS...:shocking:
deja kaip as pirkau jungiaus ir diagnostika ir viska , o tu gudruoli matyk kad laiduose giliai varza ikalta kad nepulsuotu ir tada vedesi gerai dumu nebuvo tik po laiko islindo . O ka tam servise pajunks diagnostika , paziures degimo kampa , kuro norma , purkstuku kompensacija ir viskas nu ant keltuvo ar nebega kas ir vaziuokle. Jeigu sukcius ikales kaip padaryt ir moolery neras nieko ipatingo.
2014-06-27 13:02
2014-06-27 09:17 wrote: Pati mane buvo apgave irgi su ceske 2.5 103 irgi duma balta mete , istikruju myzo purkstukai , pasikeiciau bet vistiek xujovai vedesi . Nulupom galva o ten voztuvai taip apskrete kad nu patyliu meistras sake kad nuo myzanciu purkstuku. pasikeiciau voztuvus kompensatorius , gumeles galvos tarpine ir t.t ir ka visuose cilindruose po 28 kompresija kuriasi kaip bitute. dar pas mane siurblio el dalis buvo pasibaigus pagazavus irgi uzgesdavo ir apsukos plaukiojo labai. O ko tik nebuvau prisiskaites ir isbandes , ir kad + laidas perplonas ir kad starteris lievai suka ir t.t o pridege voztuvai buvo . o kad nepulsuotu smikai buvo varza ikale ant daviklio 2 kontaktu kur yra ant galvos flanco antifryzo. P.s jeigu kaip sunkiai kursis nuimk fiske nuo to daviklio jeigu uzsives tada sveikinu lupk galva gal pas tave irgi tik voztuvai apdege.
2014-06-27 09:43 wrote: tikrai taip kai nuemu fiske nuo temperaturos daciko ir kaitinu zvakes pilnai uzvedu be problemu. nu kagi reikia dar bandyti tikrinti purskstukus ir galva
nu tai jei nuemus fyske kuriasi, tai ir vsio, nelupi jokios galvos, o trauki lauk purkstukus-myza!
del to ir neuzsikuria nekaitinta, nes lasai per stambus.
o tam kuris cia apie galvos lupima snekejo, tai irgi nejuokauk su tokiom kalbom, cituoju " Nulupom galva o ten voztuvai taip apskrete kad nu patyliu meistras sake kad nuo myzanciu purkstuku. pasikeiciau voztuvus kompensatorius , gumeles galvos tarpine ir t.t"
1-nesikure del to, kad myzo purkstukai ir del susikaupusio nagaro galejo strigti voztuvai lizduose.
pas autoriu kompresija normali, vadinasi voztuvai vaikscioja ir taskas
2-voztuvai apsinesa ne nuo MYZANCIU purkstuku, o nuo DEGANCIOS ALYVOS kuri patenka per sunesiotas gumytes.
3-niekaip nesuprantu kam keite voztuvus ir is kur trauki tokias kainas kaip-galvos tikrinimas, slifavimas ir plovimas 200lt, jei as vezdamas i alytu ir uz ta pacia procedura sumokedamas 80lt sakau, kad brangu, nes tarkim kaune "autotechnikoj" toks darbas 40-50lt kainuoja.
2014-06-27 13:40
2014-06-26 20:01 wrote: tai ne, negali zinoti kada koks jobanas tau ikys suda, man irgi yra ikyse ir nekarta, ka padarysi, lietuva.. Siaip gali tvarkyt jai kebulas ir visa kita puikus.
2014-06-26 21:28 wrote: kebulas švarus salonas irgi geras rekaro grazus, o dėl motoro nesugalvoju ar tapati kelti bandyti keisti viska ar geriau ieškoti kita, bet vėl huj suprasi koki nusipirksi
2014-06-26 22:14 maumas wrote: dauguma tokiu varikliu lauzynuose yra dar baisesnes bukles nei pas tave.Zinau, kas keite ir atgal veze.Remontavo, kainavo daug.Beda tas 2.5 V6 TDI....
Kodel beda? Cia tik tam kad sakytum ar kaip? As turiu Audi su 2.5TDI V6 motoru ir pats stebiuosi, kazkoks jobanas idejo man parduodamas 55ah akuma ir su juo kuresi kaip bituite, tiek salta tiek silta, siltam uztekdavo vos rakteli pakrutinti, db idejau galingesni akuma tai vapsie kuriasi dar geriau, pastoviai vazineja ant rezervo kai bake kokie 5-6l tebuna, tik po menesio laiko ipiliau puse bako saliarkos, nekalbant apie tai, kad ji stovejusi pries tai apie du metus ir aplamai, neaisku kada tepalai keisti ar filtrai, nes juodi kaip smala ir t.t o kuriasi, dirba ir traukia kaip laikrodukas, ir duok Dieve, kad dar taip ilgai butu, tai kur cia prastas variklis?
7657 / 0
2014-06-27 14:38
2014-06-26 21:28 wrote: kebulas švarus salonas irgi geras rekaro grazus, o dėl motoro nesugalvoju ar tapati kelti bandyti keisti viska ar geriau ieškoti kita, bet vėl huj suprasi koki nusipirksi
2014-06-26 22:14 maumas wrote: dauguma tokiu varikliu lauzynuose yra dar baisesnes bukles nei pas tave.Zinau, kas keite ir atgal veze.Remontavo, kainavo daug.Beda tas 2.5 V6 TDI....
2014-06-27 13:40 wrote: Kodel beda? Cia tik tam kad sakytum ar kaip? As turiu Audi su 2.5TDI V6 motoru ir pats stebiuosi, kazkoks jobanas idejo man parduodamas 55ah akuma ir su juo kuresi kaip bituite, tiek salta tiek silta, siltam uztekdavo vos rakteli pakrutinti, db idejau galingesni akuma tai vapsie kuriasi dar geriau, pastoviai vazineja ant rezervo kai bake kokie 5-6l tebuna, tik po menesio laiko ipiliau puse bako saliarkos, nekalbant apie tai, kad ji stovejusi pries tai apie du metus ir aplamai, neaisku kada tepalai keisti ar filtrai, nes juodi kaip smala ir t.t o kuriasi, dirba ir traukia kaip laikrodukas, ir duok Dieve, kad dar taip ilgai butu, tai kur cia prastas variklis?:director::director::director:
tai vazinek su tuo laikrodukuAs maciau, kai zmones i tuos v6 tdi sukisa 7klt, nes taip viskas susidrozia, kad sunku apsakyt.Nors masinos is isore dar atrodo gana neblogai
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2014-06-27 15:40
2014-06-26 22:14 maumas wrote: dauguma tokiu varikliu lauzynuose yra dar baisesnes bukles nei pas tave.Zinau, kas keite ir atgal veze.Remontavo, kainavo daug.Beda tas 2.5 V6 TDI....
2014-06-27 13:40 wrote: Kodel beda? Cia tik tam kad sakytum ar kaip? As turiu Audi su 2.5TDI V6 motoru ir pats stebiuosi, kazkoks jobanas idejo man parduodamas 55ah akuma ir su juo kuresi kaip bituite, tiek salta tiek silta, siltam uztekdavo vos rakteli pakrutinti, db idejau galingesni akuma tai vapsie kuriasi dar geriau, pastoviai vazineja ant rezervo kai bake kokie 5-6l tebuna, tik po menesio laiko ipiliau puse bako saliarkos, nekalbant apie tai, kad ji stovejusi pries tai apie du metus ir aplamai, neaisku kada tepalai keisti ar filtrai, nes juodi kaip smala ir t.t o kuriasi, dirba ir traukia kaip laikrodukas, ir duok Dieve, kad dar taip ilgai butu, tai kur cia prastas variklis?:director::director::director:
2014-06-27 14:38 maumas wrote: tai vazinek su tuo laikroduku:thumbup:As maciau, kai zmones i tuos v6 tdi sukisa 7klt, nes taip viskas susidrozia, kad sunku apsakyt.Nors masinos is isore dar atrodo gana neblogai
Jai nepriziuresi visos susidroz reikia priziureti, gerus tepalus pilti ir laikys tie varikliai
2014-06-30 22:03
2014-06-27 13:40 wrote: Kodel beda? Cia tik tam kad sakytum ar kaip? As turiu Audi su 2.5TDI V6 motoru ir pats stebiuosi, kazkoks jobanas idejo man parduodamas 55ah akuma ir su juo kuresi kaip bituite, tiek salta tiek silta, siltam uztekdavo vos rakteli pakrutinti, db idejau galingesni akuma tai vapsie kuriasi dar geriau, pastoviai vazineja ant rezervo kai bake kokie 5-6l tebuna, tik po menesio laiko ipiliau puse bako saliarkos, nekalbant apie tai, kad ji stovejusi pries tai apie du metus ir aplamai, neaisku kada tepalai keisti ar filtrai, nes juodi kaip smala ir t.t o kuriasi, dirba ir traukia kaip laikrodukas, ir duok Dieve, kad dar taip ilgai butu, tai kur cia prastas variklis?:director::director::director:
2014-06-27 14:38 maumas wrote: tai vazinek su tuo laikroduku:thumbup:As maciau, kai zmones i tuos v6 tdi sukisa 7klt, nes taip viskas susidrozia, kad sunku apsakyt.Nors masinos is isore dar atrodo gana neblogai
2014-06-27 15:40 wrote: Jai nepriziuresi visos susidroz:smoke: reikia priziureti, gerus tepalus pilti ir laikys tie varikliai:director:
kagi veziau tikrinti purkštukus pasirodo visi geri visi palaiko vienoda spaudima ir purškia gerai tad dėl vedimosi ir šalta kai užgazuoji purtosi matyt vis dėl to kalta kompresija......
1757 / 0
2014-06-30 22:07
2014-06-27 14:38 maumas wrote: tai vazinek su tuo laikroduku:thumbup:As maciau, kai zmones i tuos v6 tdi sukisa 7klt, nes taip viskas susidrozia, kad sunku apsakyt.Nors masinos is isore dar atrodo gana neblogai
2014-06-27 15:40 wrote: Jai nepriziuresi visos susidroz:smoke: reikia priziureti, gerus tepalus pilti ir laikys tie varikliai:director:
2014-06-30 22:03 wrote: kagi veziau tikrinti purkštukus pasirodo visi geri visi palaiko vienoda spaudima ir purškia gerai tad dėl vedimosi ir šalta kai užgazuoji purtosi matyt vis dėl to kalta kompresija......
neskubek kaltinti kompresijos, gali buti kad beda bus ir pacioj galvoje. suzinosi tik kai gausi kompresijos matavimo lapuka.
You serious?
2014-06-30 22:18
2014-06-27 15:40 wrote: Jai nepriziuresi visos susidroz:smoke: reikia priziureti, gerus tepalus pilti ir laikys tie varikliai:director:
2014-06-30 22:03 wrote: kagi veziau tikrinti purkštukus pasirodo visi geri visi palaiko vienoda spaudima ir purškia gerai tad dėl vedimosi ir šalta kai užgazuoji purtosi matyt vis dėl to kalta kompresija......
2014-06-30 22:07 giedzka wrote: neskubek kaltinti kompresijos, gali buti kad beda bus ir pacioj galvoje. suzinosi tik kai gausi kompresijos matavimo lapuka.
Va lapukas
1757 / 0
2014-06-30 22:27
2014-06-30 22:03 wrote: kagi veziau tikrinti purkštukus pasirodo visi geri visi palaiko vienoda spaudima ir purškia gerai tad dėl vedimosi ir šalta kai užgazuoji purtosi matyt vis dėl to kalta kompresija......
2014-06-30 22:07 giedzka wrote: neskubek kaltinti kompresijos, gali buti kad beda bus ir pacioj galvoje. suzinosi tik kai gausi kompresijos matavimo lapuka.
2014-06-30 22:18 wrote: Va lapukas
2, 3, 4, 5 cilindre dar normaliai, o stai pirmam jau kazkas neaisku, bus ko gero voztuvai pridege pirmam cilindre todel musa kompresija lauk. pagal ka speju? pas mane labai panasus variantas tik kad sunkiau kuriasi kai paspaudzia nuo -15.
You serious?
7657 / 0
2014-06-30 22:55
2014-06-27 13:40 wrote: Kodel beda? Cia tik tam kad sakytum ar kaip? As turiu Audi su 2.5TDI V6 motoru ir pats stebiuosi, kazkoks jobanas idejo man parduodamas 55ah akuma ir su juo kuresi kaip bituite, tiek salta tiek silta, siltam uztekdavo vos rakteli pakrutinti, db idejau galingesni akuma tai vapsie kuriasi dar geriau, pastoviai vazineja ant rezervo kai bake kokie 5-6l tebuna, tik po menesio laiko ipiliau puse bako saliarkos, nekalbant apie tai, kad ji stovejusi pries tai apie du metus ir aplamai, neaisku kada tepalai keisti ar filtrai, nes juodi kaip smala ir t.t o kuriasi, dirba ir traukia kaip laikrodukas, ir duok Dieve, kad dar taip ilgai butu, tai kur cia prastas variklis?:director::director::director:
2014-06-27 14:38 maumas wrote: tai vazinek su tuo laikroduku:thumbup:As maciau, kai zmones i tuos v6 tdi sukisa 7klt, nes taip viskas susidrozia, kad sunku apsakyt.Nors masinos is isore dar atrodo gana neblogai
2014-06-27 15:40 wrote: Jai nepriziuresi visos susidroz:smoke: reikia priziureti, gerus tepalus pilti ir laikys tie varikliai:director:
jei yra konstrukciniu bedu, gali tept netepes.Jei viskas butu su tais varikliais gerai, nebutu tiek keiksmu ju adresu...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2014-07-01 08:41
2014-06-27 14:38 maumas wrote: tai vazinek su tuo laikroduku:thumbup:As maciau, kai zmones i tuos v6 tdi sukisa 7klt, nes taip viskas susidrozia, kad sunku apsakyt.Nors masinos is isore dar atrodo gana neblogai
2014-06-27 15:40 wrote: Jai nepriziuresi visos susidroz:smoke: reikia priziureti, gerus tepalus pilti ir laikys tie varikliai:director:
2014-06-30 22:55 maumas wrote: jei yra konstrukciniu bedu, gali tept netepes.Jei viskas butu su tais varikliais gerai, nebutu tiek keiksmu ju adresu...
buvo jau man variantas ne vienas su 2, 5 tdi v6 atvare zmones tvarkyt generatoriu (labai daznai vaziuoja pas mus i servisa tokie kadangi motoras tepalais apsimyzes tai ir generatoriai genda), motoras tupas nereguoja visiskai i gaza, garsas lyg kas i motora smelio priplyles o ne tepalo. na zodziu buvo variantu, kad isvarant is garazo uzsidegdavo tepalo spaudimo lempute :D dar kolkas tik vienas v6 tdi buvo normalus atvaziaves, bet su atnaujintu motoru ale kur jau feisliftuose eina, bet vistiek tepalai eina per visus galus. manau nevertas tas v6 tdi, sunku visur prieiti, dirzu keitimas brangus reikalas, variklio bedos na zodziu cia tik mano nuomone.
2014-07-03 14:26
2014-06-27 15:40 wrote: Jai nepriziuresi visos susidroz:smoke: reikia priziureti, gerus tepalus pilti ir laikys tie varikliai:director:
2014-06-30 22:55 maumas wrote: jei yra konstrukciniu bedu, gali tept netepes.Jei viskas butu su tais varikliais gerai, nebutu tiek keiksmu ju adresu...
2014-07-01 08:41 wrote: buvo jau man variantas ne vienas su 2, 5 tdi v6 atvare zmones tvarkyt generatoriu (labai daznai vaziuoja pas mus i servisa tokie kadangi motoras tepalais apsimyzes tai ir generatoriai genda), motoras tupas nereguoja visiskai i gaza, garsas lyg kas i motora smelio priplyles o ne tepalo. na zodziu buvo variantu, kad isvarant is garazo uzsidegdavo tepalo spaudimo lempute :D dar kolkas tik vienas v6 tdi buvo normalus atvaziaves, bet su atnaujintu motoru ale kur jau feisliftuose eina, bet vistiek tepalai eina per visus galus. manau nevertas tas v6 tdi, sunku visur prieiti, dirzu keitimas brangus reikalas, variklio bedos na zodziu cia tik mano nuomone.
tai kaip manot dėl kūrimosi nėra kalta kompresija?
2014-07-03 23:16
wrote: ..
Kuro sistema kalta ir niekas kitas...
, kaip kazkas ir minejo, tau del kompresijos prie saltuko gali nesikurt, o ne prie tokiutemperaturu...
2014-08-13 22:43
wrote: ..
2014-07-03 23:16 wrote: Kuro sistema kalta ir niekas kitas...
, kaip kazkas ir minejo, tau del kompresijos prie saltuko gali nesikurt, o ne prie tokiutemperaturu...
deja zygi kuro sistema buvo gera nusipirkau kit motora isidėjau pajungiau viska kurias puikiai eina gerai tad buvo kalta itk kompresija dar kazkas buvo sakes galva imti galbut voztuvai apdege nuėmiau taciau viskas grazu tad kalta kompresija nes blokas išdiles ir net stumokliai sklibėjo cilindruose :D
2014-08-13 23:36
Audi C4 1993m 2.5TDI universalas, sidabrinis, 6pavaros, vairo stiprintuvas, ABS, AIRBAG SRS, AC, pilnas elektros paketas, klimato kontrole, pilnas prietaisu skydelis, medienos imitacija, kondicionierius, tamsinti stiklai veidrodine plevele, salonas nuo a6, galiniai zibintai nuo a6, Mongoose signalizacija uzdaranti langus, imobilaizeris, centrinis uzraktas, slapukas, CD magnetola, Pioneer garsiakalbiai visuose duryse, chromuoti ragai, kablys, lesiniai priekiniai zibintai, Xenon, lieti ratai, storke, pakeisti dirzai, itempejai, pompa, bosh akumas, generatorius, du raktai. Kaina 2500lt galutine.
2014-08-13 23:37
2014-08-13 23:39
2014-06-27 09:17 wrote: Pati mane buvo apgave irgi su ceske 2.5 103 irgi duma balta mete , istikruju myzo purkstukai , pasikeiciau bet vistiek xujovai vedesi . Nulupom galva o ten voztuvai taip apskrete kad nu patyliu meistras sake kad nuo myzanciu purkstuku. pasikeiciau voztuvus kompensatorius , gumeles galvos tarpine ir t.t ir ka visuose cilindruose po 28 kompresija kuriasi kaip bitute. dar pas mane siurblio el dalis buvo pasibaigus pagazavus irgi uzgesdavo ir apsukos plaukiojo labai. O ko tik nebuvau prisiskaites ir isbandes , ir kad + laidas perplonas ir kad starteris lievai suka ir t.t o pridege voztuvai buvo . o kad nepulsuotu smikai buvo varza ikale ant daviklio 2 kontaktu kur yra ant galvos flanco antifryzo. P.s jeigu kaip sunkiai kursis nuimk fiske nuo to daviklio jeigu uzsives tada sveikinu lupk galva gal pas tave irgi tik voztuvai apdege.
2014-06-27 09:43 wrote: tikrai taip kai nuemu fiske nuo temperaturos daciko ir kaitinu zvakes pilnai uzvedu be problemu. nu kagi reikia dar bandyti tikrinti purskstukus ir galva
2014-06-27 09:58 wrote: Galima ir kitaip padaryri, manau perdaug čia užsikrovei problemų dėl sukčiaus veiksmų, juk tai ne tavo o jo bėdos.Tik su viena sąlyga jeigu turi pirkimo sutartį kurioje nurodyta visa reali suma, kurią mokėjai, dar praverstų ir rankpinigių pasirašytas lapelis, bet jis nebūtinas.Ne jei neturi rimtų žmonių dirbančių ar vadovaujančių servisui, nueini, surašai defektų aktą ir darbų sąmatą(blogiausiu atveju kainuos 50lt jei draugų ntokių neturi), tada rašai civilinį ieškinį dėl žalos atlyginimo(pavyzdžiai yra kiekvienos apylinjkės teisme, net advokato nereikia, priima betkuris budintis teisėjas)ir susigrąžini pinigus.Arba iš pradžių su defektų aktu nuvyksti ir pasiūlai aferistui, kuris tau pardavė auto tartis geranoriškai, tik neperlenk lazdos.Jei pradeda meluoti, tai pasakai-kad dar bus parašytas pareiškimas dėl sukčiavimo, pamatysi kad pradės kitaip kalbėti.O geriausia iškart ir pareiškimą ir ieškinį už tokias niekšybes.Tai ką dabar darai tai nesąmonė, juk ne akmens amžius.Kadangi patys žmonės retai kreipiasi dėl nežinojimo, tai aferistai ir apipisinėja ant kiekvieno kampo.Juk toikio variklio kapitalinis apie įt litu, o vien galva pilnai daryti, purktukus naujus pirkt iseis apie 2k.Pagalvok.:beer:
ka tu cia svaigsti...kaip tu irodysi, juk ne nauja masina pirko, senos masinos visos su defektais, kur pirkimo-pardavimo sutartyje rasoma apie kazkokius defektus arba ju nebuvima, tiesiog perki sena daigta uz tam tikra suma ir tai reiskia kad pekantysis perka daigta uz tuo pinigus, o kad ten kazkas sugede cia jau ne prie ko... krc lietuvoj visi kosmonautai nori naujos auto kuriai jau daugiau nei 20 metu.. nu nx sitos auto jau atitarnave, ka is ju noret. ir pats esu nusipirkes auto su ivairiais defektais..apskritai perku dazniausiai dauztas, tai tos dar poto kazkiek laiko vaziuoja be probelemu.
2014-08-13 23:40
2014-08-13 23:36 wrote: Audi C4 1993m 2.5TDI universalas, sidabrinis, 6pavaros, vairo stiprintuvas, ABS, AIRBAG SRS, AC, pilnas elektros paketas, klimato kontrole, pilnas prietaisu skydelis, medienos imitacija, kondicionierius, tamsinti stiklai veidrodine plevele, salonas nuo a6, galiniai zibintai nuo a6, Mongoose signalizacija uzdaranti langus, imobilaizeris, centrinis uzraktas, slapukas, CD magnetola, Pioneer garsiakalbiai visuose duryse, chromuoti ragai, kablys, lesiniai priekiniai zibintai, Xenon, lieti ratai, storke, pakeisti dirzai, itempejai, pompa, bosh akumas, generatorius, du raktai. Kaina 2500lt galutine.
kur kreisptis? draugelis kaip tik iesko kazko tokio kaip darbine auto.
2014-08-13 23:47
2014-08-13 23:36 wrote: Audi C4 1993m 2.5TDI universalas, sidabrinis, 6pavaros, vairo stiprintuvas, ABS, AIRBAG SRS, AC, pilnas elektros paketas, klimato kontrole, pilnas prietaisu skydelis, medienos imitacija, kondicionierius, tamsinti stiklai veidrodine plevele, salonas nuo a6, galiniai zibintai nuo a6, Mongoose signalizacija uzdaranti langus, imobilaizeris, centrinis uzraktas, slapukas, CD magnetola, Pioneer garsiakalbiai visuose duryse, chromuoti ragai, kablys, lesiniai priekiniai zibintai, Xenon, lieti ratai, storke, pakeisti dirzai, itempejai, pompa, bosh akumas, generatorius, du raktai. Kaina 2500lt galutine.
2014-08-13 23:40 wrote: kur kreisptis? draugelis kaip tik iesko kazko tokio kaip darbine auto.
Yra kebulo trukumu, lubos atkritusios.
2014-08-14 00:08
2014-08-13 23:36 wrote: Audi C4 1993m 2.5TDI universalas, sidabrinis, 6pavaros, vairo stiprintuvas, ABS, AIRBAG SRS, AC, pilnas elektros paketas, klimato kontrole, pilnas prietaisu skydelis, medienos imitacija, kondicionierius, tamsinti stiklai veidrodine plevele, salonas nuo a6, galiniai zibintai nuo a6, Mongoose signalizacija uzdaranti langus, imobilaizeris, centrinis uzraktas, slapukas, CD magnetola, Pioneer garsiakalbiai visuose duryse, chromuoti ragai, kablys, lesiniai priekiniai zibintai, Xenon, lieti ratai, storke, pakeisti dirzai, itempejai, pompa, bosh akumas, generatorius, du raktai. Kaina 2500lt galutine.
2014-08-13 23:40 wrote: kur kreisptis? draugelis kaip tik iesko kazko tokio kaip darbine auto.
2014-08-13 23:47 wrote: Yra kebulo trukumu, lubos atkritusios.
parasyk nr kuriuo skambint, klubos dzin..
2014-08-14 00:33
megane vėl pudrina smegenis žmonėms pardavinėdamas tai ko neturi :D

Your message