406, ka manot?

Created by User 2010-08-25
2010-08-25 22:47
noriu ir apie benzinus ir apie dizelius info. girdejau benzino varikliai silpnoki? koks variantas praktiskiausias? kaip vaziuokles ir pan...?
2010-08-25 22:59
kuo tave patrauke tas prancuzas? tau vokisku auto negana? i ta puse net neziurek. Pezu remontas brangokas ir detales nera pigios
2010-08-25 23:03
bet gal laiko deteles? menes jis nepatrauke, tik draugei patinka :) nors kebulo forma, bei vidus ir man px tokie :)
4243 / 0
2010-08-25 23:09
dizeliai neblogi, arkliu pakanka jai hdi ar bent td su interkuleriu.tik vaziuokles patvarumas ne koks , barsket pradeda greit, cia ne citroenas, bet pas citra kiti eksplotacijos malonumai.zodziu kebulai geri , varikliai geri tik vaziukle nelabai
2010-08-26 00:06
dekui uz nuomone, noretusi daugiau :)
2010-08-26 08:42
2.0 HDI geriausias variantas. Benzai nevyke.
4243 / 0
2010-08-26 09:29
benzu nebent tie tepalu alsuokliai kemsasi per didziusius salciu bet ipac autastradoi arba kai te vazineji po 2-3 km.o siaip motorai benzininiai laiko ilgas ridas neprasciau uz vokiskas.kiti dar sako kad prancuzu elektra pavedineja bet mano giminej dauk kas varineja su peugeotais tai netvarke elektros nieko.
2010-08-26 10:35
Nupirkau ir as 406. 2.2 16V su tiesioginem (gamyklinem) dujom. Tai dabar jau apie 200 litu ikisau. Apie vaziuokle- teisybe zmones kalba. Silpna ir as ta zinojau, bet juk su zmona nepasigincysi :D

Siaip variklis traukia puikiai. Nezinau kaip su dyzeliniais, bet sitiems motorams arkliu pakanka. Kuro sanaudos nedideles, palyginti su vaziavimo stiliumi. Turejau Omega 2.0, tai nepalyginsi....

PIRK!
2010-08-26 15:17
Ka jus vaikinai snekat, kad vokiecio pigesnis islaikimas negu pezo a 4 visa vaziuokle suremontuoti 2 k kainuoja o as pezui uz 1k pasidariau. o ka kalbet apie a 6.. ipac varikliai a 6 dirzu pakeitimas 2 k kainuoja. Jimk geriau 307 kaip tik as parduodu idealu 2, 0 Hdi 80 kw eina kaip bitute. :)
2010-08-26 15:24
2010-08-26 15:17 wrote: Ka jus vaikinai snekat, kad vokiecio pigesnis islaikimas negu pezo a 4 visa vaziuokle suremontuoti 2 k kainuoja o as pezui uz 1k pasidariau. o ka kalbet apie a 6.. ipac varikliai a 6 dirzu pakeitimas 2 k kainuoja. Jimk geriau 307 kaip tik as parduodu idealu 2, 0 Hdi 80 kw eina kaip bitute. :)
negalima ligint skirtingu masinu ir ju islaikimo kainas, as uz dirzo pakeitima moku daug bet vistek nesinori sito pezo, kitas vazineja benzu ir moka po 50 lt/100 km, bet duju nededa ar dizelio neperka
4243 / 0
2010-08-26 16:32
del kainu gazdinimo tai jo lauzynuose prancuzam kai kurie specialiai uzsideda daugiau nes prancuzas , bet konkurencija kelia ir paprasti skelbimai kur kainos kur kas saikingesnes.todel vieni prekiauja brangiai kiti pigiai cia nesuprasi, jai jau vokisku butu detales pigios tai nieks jom neuzsiimtu bet uzsiema nes pvz kokio vw golf3 ispuna dangciai , priekiniai sparnai, kas pas 406 puikiai tarnauja.beto vw saibom islaksto avarinio jungiklis del kurio neveiks ir posukiai o uz naudota gieda lauzynuose kaip uz nauja, bei vairo stiprintuvai.
2010-08-27 00:19
Teko lekti su 2.0 hdi universalu siaip ispudi paliko nebloga.Automobilis ant posiukiu nevaziuoja , o tiesiog plaukia tikra to zodzio prasme .
2010-08-27 08:59
2010-08-26 15:17 wrote: Ka jus vaikinai snekat, kad vokiecio pigesnis islaikimas negu pezo a 4 visa vaziuokle suremontuoti 2 k kainuoja o as pezui uz 1k pasidariau. o ka kalbet apie a 6.. ipac varikliai a 6 dirzu pakeitimas 2 k kainuoja. Jimk geriau 307 kaip tik as parduodu idealu 2, 0 Hdi 80 kw eina kaip bitute. :)
Va cia ir papuolei vyruti, 307 pegis turbut nepatikimiausias is visu prancuzu, neskaitant visokiu C8...

2010-08-27 13:43
ka tu viruti kalbi :) Nezinai ir dusink balsa.. Turi savo italiska alfiuka gaidziuka ir sedek ramiai .
2010-08-27 13:58
:D:D neturi ka pasakyt apie savo gavno gero tai ant kito stumi, vaikas :D
2010-08-27 14:13
Gavno : )

Pezas ira ir bus geresnis uz italiska suda, kurio kainos nieko nevertos, ir islaikmas pigus, parduot tai vapse gruzas backa totali.
4243 / 0
2010-08-27 23:20
rado kas gincytis itatalai, su prancuzais ant tu ir ant tu pamazgos pilamos ipac golfistu ir bemwistu.o 6 persivadink Lancia Lybra :D pagal sarasa ziurint
2010-08-30 09:48
Alfa Lancia Fiat yra bendra imone beveik, nes dabar fiatai ir Ferrarius valdo. Viskas priklauso FIAT AUTO SPA. O susmoto pateik pavyzdziu ir minusu pvz 2.4JTD ir savo prancuzo :) Gali ka nori sakyt italai technologijose yra kur kas toliau nei prancuzai.
4243 / 0
2010-08-30 21:58
2010-08-30 09:48 wrote: Alfa Lancia Fiat yra bendra imone beveik, nes dabar fiatai ir Ferrarius valdo. Viskas priklauso FIAT AUTO SPA. O susmoto pateik pavyzdziu ir minusu pvz 2.4JTD ir savo prancuzo :) Gali ka nori sakyt italai technologijose yra kur kas toliau nei prancuzai.
kad vienas is citrinu forumo vazineja su kebabiniu naudotu aliejum metus laiko, o skiedzia tik trezdaliu dyzelinu visa kita aliejus.bet cia senesnis td motoras su bosch auksto slegio siurbliu .o is naujesniu tai hdi
2010-08-31 08:25
multi air, uniJet, Multi Jet, cia tik kelios technologijos kurios kuro sanaudoms ir galiai pakelti padre revoliucija, kitas krastas panasias tech naudojai ir ferrari varikliai, uztai ten isgaunami milziniski arkliai nededant jokiu turbo ar mech kompresoriu... kaip ir alfa 1.4l 125Ag.be turbo...
4243 / 0
2010-09-06 14:16
2010-08-31 08:25 wrote: multi air, uniJet, Multi Jet, cia tik kelios technologijos kurios kuro sanaudoms ir galiai pakelti padre revoliucija, kitas krastas panasias tech naudojai ir ferrari varikliai, uztai ten isgaunami milziniski arkliai nededant jokiu turbo ar mech kompresoriu... kaip ir alfa 1.4l 125Ag.be turbo...
1967 metu 2 litru alfa romeo 33/2L 270 ag ir nereikia cia jokiu nauju technologiju
4243 / 0
2010-09-06 14:18
aisku tada ne fiatas gamino
2010-09-26 15:35
2010-09-06 14:18 naudingas wrote: aisku tada ne fiatas gamino
nu nuspirkau peza 406 hdi po ilgu ieskojimu. Galiu pasakyt kad nebloga masina traukia gerai , ima nedaug, bet elektronika tai nekas:D
2010-09-26 15:35
2010-09-06 14:18 naudingas wrote: aisku tada ne fiatas gamino
nu nuspirkau peza 406 hdi po ilgu ieskojimu. Galiu pasakyt kad nebloga masina traukia gerai , ima nedaug, bet elektronika tai nekas:D
4243 / 0
2010-09-26 16:52
o ka su apgedusia elektra pirkai:)
2010-09-26 21:19
visu pirma pas ji yra pakaba ziauriai gera, geresne nei passato b3 b4 ar bulkos. Ir jei benza tai tik 2.0 del to kad jis yra patvaresnis, o seip imk 605 jis sustresnis :D
2010-09-26 21:19
ir geriausia nueit i peugeot kluba ten zmones labai gerai ismano apie juos
2010-09-27 11:40
2010-09-26 21:19 wrote: ir geriausia nueit i peugeot kluba ten zmones labai gerai ismano apie juos
Siaip perkam naudotas lupenas tai ir neznom koks fokietis, prancuzas ar dar koks europietis vazinejo ir kaip priziurejo, cia kaip pasiseks. As va su xantia 5 metus vazineju ir bedu nzn isskyrus pora reaktyviniu traukiu kurios pareina kas 30kk bet tai jos pigios ir kieme pasikeisti gali. pravaziavau virs 100kk ir tik 3 keiciau.
2010-10-02 19:14
2010-09-26 16:52 naudingas wrote: o ka su apgedusia elektra pirkai:)
ne, bet jei kas ko iskarto kompas raso... siaip tai tikrai smagus automobilis ir traukia normaliai , sanaudos patenkinamos, na zesim kaip ziema ar oziuosis labai:)
2010-10-04 11:55
Man tai jau norisi naujesnes masinos tai galvoju po ziemos pardoti savo 406 bet taip gaila kad nezinau kaip cia bus :D
2010-10-04 18:41
turiu pats peugeot 406 1.9 td tai as ji i nieka nekeisciau kaip du metus turiu tai tik stabilizatoriaus traukias keiciau ir viskas, smagi masina vaziuoja gerai, patogi ryna viska ir mazos kuros sanaudos bet maniskis senesnis modelis priesrestailas o jiai nori naujesnio porestailo tai imk 2, 2 hdi nes 2, 0 per silpnas manau tokiam automobiliui. Is bendzino imciau 2, 0 varikli nes 1, 8 ryja beveik kaip ir 3.0 jiai imciau 1, 8 tada geriau butu 3, 0 nes jegos daugiau ir siaip smagiau vaziuot tai stai isakiau savo nuomone
4243 / 0
2010-10-06 14:30
2010-10-04 18:41 wrote: turiu pats peugeot 406 1.9 td tai as ji i nieka nekeisciau kaip du metus turiu tai tik stabilizatoriaus traukias keiciau ir viskas, smagi masina vaziuoja gerai, patogi ryna viska ir mazos kuros sanaudos bet maniskis senesnis modelis priesrestailas o jiai nori naujesnio porestailo tai imk 2, 2 hdi nes 2, 0 per silpnas manau tokiam automobiliui. Is bendzino imciau 2, 0 varikli nes 1, 8 ryja beveik kaip ir 3.0 jiai imciau 1, 8 tada geriau butu 3, 0 nes jegos daugiau ir siaip smagiau vaziuot tai stai isakiau savo nuomone
nesamones rasai 1.8 ryja kaip 3.0 o o 2.0 neryja prisiklausai tokiu nesamoniu nusiperki rajuna ir po to grauzi nagus
2010-10-06 17:03
gal kas tikslei zino kiek ryja duju 406 2.0 varykliu?
2010-10-07 09:53
2010-10-04 18:41 wrote: turiu pats peugeot 406 1.9 td tai as ji i nieka nekeisciau kaip du metus turiu tai tik stabilizatoriaus traukias keiciau ir viskas, smagi masina vaziuoja gerai, patogi ryna viska ir mazos kuros sanaudos bet maniskis senesnis modelis priesrestailas o jiai nori naujesnio porestailo tai imk 2, 2 hdi nes 2, 0 per silpnas manau tokiam automobiliui. Is bendzino imciau 2, 0 varikli nes 1, 8 ryja beveik kaip ir 3.0 jiai imciau 1, 8 tada geriau butu 3, 0 nes jegos daugiau ir siaip smagiau vaziuot tai stai isakiau savo nuomone
2010-10-06 14:30 naudingas wrote: nesamones rasai 1.8 ryja kaip 3.0 o o 2.0 neryja prisiklausai tokiu nesamoniu nusiperki rajuna ir po to grauzi nagus
cia pagal ta stereotipa dyzeliam, tipo mazas litrazas tai smaugt reikia, o didesnio jau maziau ima. tas benzam negalioja. Nebent tu schumaheris. Tas gali pasireikst nebent jei varikliai skirtingu metu ir technologiju, ir arkliui aisku kad 90m 2.0l ris daugiau uz 00m 2.0l
4243 / 0
2010-10-07 16:41
nesuprantu tu pasakmu smaukt? anksciau budavo vw transporter 1.6 dyzelis nepamenu bet tikrai nebuvo 50kw ir vaziudavo nesmaugdami o dabar jau neustenka ten kokiu 70-80 kw pajudet is vietos
2010-10-08 09:22
2010-10-07 16:41 naudingas wrote: nesuprantu tu pasakmu smaukt? anksciau budavo vw transporter 1.6 dyzelis nepamenu bet tikrai nebuvo 50kw ir vaziudavo nesmaugdami o dabar jau neustenka ten kokiu 70-80 kw pajudet is vietos
matai esme tame kad anksciau nebudawo tiek daug masinu ir nelakstydavo wisi tokiais greiciais, dabar yra auto srautas daug didesnis ko pasekoje reik greiciau pajudet is wietos norint kur nors ilyst, aplenkt arba persirikiuot, o ypac kamsciuose, tai vat tuo ir pasireiskia kai tu 50kw yra mazai.
7655 / 0
2010-10-08 09:42
Alfuk, nelakstyk, sukulsi savo viedra:D:D:DO gal esi ka nors girdejes apie eismo sauguma ir kultura?:D
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2010-10-08 11:09
Vazinejau su 96m. 406 1, 8l tiesiogines brc dujos.. Tai trauka niekuom nesiskiria ar benz ar dujos. Trasoj 7, 5-8ltr duju.. 100-120km/h. Priek vaziuokle barska. Auto neblogas, bet sakyciau moteriskas..
1757 / 0
2010-10-08 11:26
eismo kultura pas mus dar tik akmens amziuje :D :D
You serious?
4243 / 0
2010-10-08 11:28
2010-10-07 16:41 naudingas wrote: nesuprantu tu pasakmu smaukt? anksciau budavo vw transporter 1.6 dyzelis nepamenu bet tikrai nebuvo 50kw ir vaziudavo nesmaugdami o dabar jau neustenka ten kokiu 70-80 kw pajudet is vietos
2010-10-08 09:22 wrote: matai esme tame kad anksciau nebudawo tiek daug masinu ir nelakstydavo wisi tokiais greiciais, dabar yra auto srautas daug didesnis ko pasekoje reik greiciau pajudet is wietos norint kur nors ilyst, aplenkt arba persirikiuot, o ypac kamsciuose, tai vat tuo ir pasireiskia kai tu 50kw yra mazai.
esme kita as turiu viena masina 1.8 motoru kita 3.3 .taip uztekdavo ir 1.8 ramiai vazinedavau nesmaugdmas kai atsisedau ant 3.3 nu atrodo truputi geriau traukia nu vaziuoji pripranti ir atrodo eiline masina paskiau kai vel atsisedi ant 1.8 atrodo jau jinai nebetraukia jau tada ir pradedi smaukt ant dideliu sukiu ta 1.8 su 74 kw.nors realiai nuo tasko A iki tasko b tai ir 1.1 uztektu nuvaziuot ir dar greiti vyrsyt ypac su naujos kartos motorais
7655 / 0
2010-10-08 11:40
2010-10-07 16:41 naudingas wrote: nesuprantu tu pasakmu smaukt? anksciau budavo vw transporter 1.6 dyzelis nepamenu bet tikrai nebuvo 50kw ir vaziudavo nesmaugdami o dabar jau neustenka ten kokiu 70-80 kw pajudet is vietos
2010-10-08 09:22 wrote: matai esme tame kad anksciau nebudawo tiek daug masinu ir nelakstydavo wisi tokiais greiciais, dabar yra auto srautas daug didesnis ko pasekoje reik greiciau pajudet is wietos norint kur nors ilyst, aplenkt arba persirikiuot, o ypac kamsciuose, tai vat tuo ir pasireiskia kai tu 50kw yra mazai.
2010-10-08 11:28 naudingas wrote: esme kita as turiu viena masina 1.8 motoru kita 3.3 .taip uztekdavo ir 1.8 ramiai vazinedavau nesmaugdmas kai atsisedau ant 3.3 nu atrodo truputi geriau traukia nu vaziuoji pripranti ir atrodo eiline masina paskiau kai vel atsisedi ant 1.8 atrodo jau jinai nebetraukia jau tada ir pradedi smaukt ant dideliu sukiu ta 1.8 su 74 kw.nors realiai nuo tasko A iki tasko b tai ir 1.1 uztektu nuvaziuot ir dar greiti vyrsyt ypac su naujos kartos motorais
variklis-zveris yra gerai:DBet mieste lakstyt, nu tai....Jei manai, kad gerai vairuoji, atvaziuok i kelio ruoza nuo Taurages link Jurbarko miske.As ten vaziuodamas supratau, kad dar reikia daug ko mokintis, pvz. ivaziavimo i posuki:D:D:DIr tu 90ag pilnai uztenka:D
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2010-10-11 20:47
tai ar niekas nezinot kiek ryja duju 406 2.0varikliu?
2010-10-11 20:58
Koks tupas klausimas as negaliu- koks ten skirtumas kiek jis tu duju ryja? Nebuk litru, puslitriu skaiciuotojas. Juk dujos pigiausiais kuras beveik, o jau su tokiu grazuoliu tai spausi negailedamas
2010-10-11 20:58
2010-10-11 20:47 wrote: tai ar niekas nezinot kiek ryja duju 406 2.0varikliu?
kiek kilovatu?
2010-10-11 21:00
2010-08-25 22:59 pardavejas224 wrote: kuo tave patrauke tas prancuzas? tau vokisku auto negana? i ta puse net neziurek. Pezu remontas brangokas ir detales nera pigios
o tai be vokieciu atrodo daugiau auto nera?
2010-10-11 21:02
97kw. tai tam ir yra dalykas kad daug ryja o isvis nieko netraukia. todel ir noriu suzinoti kiek kitiem ryja
2010-10-11 21:09
2010-10-11 21:02 wrote: 97kw. tai tam ir yra dalykas kad daug ryja o isvis nieko netraukia. todel ir noriu suzinoti kiek kitiem ryja
as turiu su tokiu varikliu 307, tai mieste 10, uzmiestyje kaip nori taip vaziuok, bet maziau 7 tai neiseina. cia benzo.
2010-10-11 21:14
2010-08-31 08:25 wrote: multi air, uniJet, Multi Jet, cia tik kelios technologijos kurios kuro sanaudoms ir galiai pakelti padre revoliucija, kitas krastas panasias tech naudojai ir ferrari varikliai, uztai ten isgaunami milziniski arkliai nededant jokiu turbo ar mech kompresoriu... kaip ir alfa 1.4l 125Ag.be turbo...
skaiciau skaiciau nu ir diskutuojat sakau isikisiu tai reiskia kad honda 2000 irgi kosmoso tehnologijom lygi kad 2.0 litru be jokiu turbuu 250ag turi ? o alfa 33 pries 15 metu turejau 1.7 bokseri tai ir sendiena nusipiorkciau jei bebutu tuo laiku jokia nesugebejo paipriesint nesveikai ejo gal ji pasiligojus kokia buvo nes anais laikais nei tokiu cipsu manau nebuvo ir seip tiuningai nemadoj buvo o seip tai as uz vokieti eiciau arba lexsa
2010-10-11 21:20
2010-09-26 21:19 wrote: visu pirma pas ji yra pakaba ziauriai gera, geresne nei passato b3 b4 ar bulkos. Ir jei benza tai tik 2.0 del to kad jis yra patvaresnis, o seip imk 605 jis sustresnis :D
pas peza 406ta yra viskas geriausia tarp paciu pezu bet nejuokink sakydamas kad geriau vaziuokle uz pasatus b3 b4 pasatai vaziuokles isvis neturi 2 gumos gale ir trauke viena priekyje paprastesnes nei pasatas ar guolis vaziukles jomkia neturi nebent panasia paprasta o kuo paprasciau tuo geriau o pasato galinis guolis vokieciu pats brangiausias 35litai pasidomek kiek pezui kainuotu ? 2gubai jei netrigubai bet cia mielacius kiek kitos dalys kainuotu
2010-10-11 21:29
2010-08-26 15:17 wrote: Ka jus vaikinai snekat, kad vokiecio pigesnis islaikimas negu pezo a 4 visa vaziuokle suremontuoti 2 k kainuoja o as pezui uz 1k pasidariau. o ka kalbet apie a 6.. ipac varikliai a 6 dirzu pakeitimas 2 k kainuoja. Jimk geriau 307 kaip tik as parduodu idealu 2, 0 Hdi 80 kw eina kaip bitute. :)
tai nereik nusipirkt lavona, tai ir tarnaus. nuvaziavau 17 tukst. tai nei vaziuokle bradejo barsket, nei kas griut. kai pirkau buvo nuvaziavus 119 tukst originalei.

Your message