User
2013-03-08 15:04
Sveiki, klausimas 1, 8is variklis. kaip galima padaryti kad suktu apsuku be ribotuvo ir tikrai galetu issukti iki 7-8k be problemu ? ko reikia kad ispaust kazka bent panasaus ?
User
2013-03-08 15:13
Pirma reiktų priduoti savo bmw į šrotą, antra priduoti vairuotojo teises į policiją ir pareikalauti, kad jų negražintų, trečia nebesvaikt taip daugiau ir ketvirta nusišluostyt ašaras perskaičius šį post'ą.
Neįsižeisk, aš juokauju, bet, kam tau tai? Nori variklį greičiau užmušti?
Neįsižeisk, aš juokauju, bet, kam tau tai? Nori variklį greičiau užmušti?
User
2013-03-08 15:14
Klausimas, o kam tau to reikia?
maumas
7658 / 0
2013-03-08 15:18
autoriau, o zinai del ko ribojami variklio sukiai?Jei tiesiai sviesiai atsakyt "ko reikia?", tai atsakymas butu-"pakeist varikli i tam tikslui suprojektuota".Gal ir suprasi...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2013-03-08 19:11
2013-03-08
15:04 wrote:
Sveiki, klausimas 1, 8is variklis. kaip galima padaryti kad suktu apsuku be ribotuvo ir tikrai galetu issukti iki 7-8k be problemu ? ko reikia kad ispaust kazka bent panasaus ?
lengvintu kaltiniu stumokliu, lengvintu kaltiniu svaistikliu - pageitautina titaniniu - aliumininio smagracio, aliumininio skyvo, standesniu voztuvu spyruokliu.
ir tai, cia tik tam, kad variklis nesubyretu. dar reikia atsizvelgti i tai, kad galios nebus daugiau prie tu tavo 8000 apsuku. tam reikia paskirstymo velenus keisti. taip pat pagerinti variklio "kvepavima".
visa tai kainuos kelis kartus daugiau nei automobilis vertas.
pati ribotuva galima "tupai" nuimti perprogramavus kompa, bet tau tai nieko gero neduos. atvirksciai - labai realu, kad variklis subyres del per dideliu apkrovu.
ir tai, cia tik tam, kad variklis nesubyretu. dar reikia atsizvelgti i tai, kad galios nebus daugiau prie tu tavo 8000 apsuku. tam reikia paskirstymo velenus keisti. taip pat pagerinti variklio "kvepavima".
visa tai kainuos kelis kartus daugiau nei automobilis vertas.
pati ribotuva galima "tupai" nuimti perprogramavus kompa, bet tau tai nieko gero neduos. atvirksciai - labai realu, kad variklis subyres del per dideliu apkrovu.
User
2013-03-08 19:15
2013-03-08
15:04 wrote:
Sveiki, klausimas 1, 8is variklis. kaip galima padaryti kad suktu apsuku be ribotuvo ir tikrai galetu issukti iki 7-8k be problemu ? ko reikia kad ispaust kazka bent panasaus ?
2013-03-08
19:11 wrote:
lengvintu kaltiniu stumokliu, lengvintu kaltiniu svaistikliu - pageitautina titaniniu - aliumininio smagracio, aliumininio skyvo, standesniu voztuvu spyruokliu.
ir tai, cia tik tam, kad variklis nesubyretu. dar reikia atsizvelgti i tai, kad galios nebus daugiau prie tu tavo 8000 apsuku. tam reikia paskirstymo velenus keisti. taip pat pagerinti variklio "kvepavima".
visa tai kainuos kelis kartus daugiau nei automobilis vertas.
pati ribotuva galima "tupai" nuimti perprogramavus kompa, bet tau tai nieko gero neduos. atvirksciai - labai realu, kad variklis subyres del per dideliu apkrovu.
ir tai, cia tik tam, kad variklis nesubyretu. dar reikia atsizvelgti i tai, kad galios nebus daugiau prie tu tavo 8000 apsuku. tam reikia paskirstymo velenus keisti. taip pat pagerinti variklio "kvepavima".
visa tai kainuos kelis kartus daugiau nei automobilis vertas.
pati ribotuva galima "tupai" nuimti perprogramavus kompa, bet tau tai nieko gero neduos. atvirksciai - labai realu, kad variklis subyres del per dideliu apkrovu.
po tokiu modu belieka turba deti
User
2013-03-08 19:22
2013-03-08
15:04 wrote:
Sveiki, klausimas 1, 8is variklis. kaip galima padaryti kad suktu apsuku be ribotuvo ir tikrai galetu issukti iki 7-8k be problemu ? ko reikia kad ispaust kazka bent panasaus ?
2013-03-08
19:11 wrote:
lengvintu kaltiniu stumokliu, lengvintu kaltiniu svaistikliu - pageitautina titaniniu - aliumininio smagracio, aliumininio skyvo, standesniu voztuvu spyruokliu.
ir tai, cia tik tam, kad variklis nesubyretu. dar reikia atsizvelgti i tai, kad galios nebus daugiau prie tu tavo 8000 apsuku. tam reikia paskirstymo velenus keisti. taip pat pagerinti variklio "kvepavima".
visa tai kainuos kelis kartus daugiau nei automobilis vertas.
pati ribotuva galima "tupai" nuimti perprogramavus kompa, bet tau tai nieko gero neduos. atvirksciai - labai realu, kad variklis subyres del per dideliu apkrovu.
ir tai, cia tik tam, kad variklis nesubyretu. dar reikia atsizvelgti i tai, kad galios nebus daugiau prie tu tavo 8000 apsuku. tam reikia paskirstymo velenus keisti. taip pat pagerinti variklio "kvepavima".
visa tai kainuos kelis kartus daugiau nei automobilis vertas.
pati ribotuva galima "tupai" nuimti perprogramavus kompa, bet tau tai nieko gero neduos. atvirksciai - labai realu, kad variklis subyres del per dideliu apkrovu.
2013-03-08
19:15 wrote:
po tokiu modu belieka turba deti
ziurint ko reikia.. jei stumokliai aukstos kompresijos, veleneliai pritaikyti aukstu sukiu kvepavimui, tai ir atmosferinis smagiai suksis prie tu aukstu sukiu.
User
2013-03-09 14:12
mane sudomino uztj kad maciau video kaip japaskes su kregzde 18is laksto su 7-8k apsuku.. o man apie vairavima ir automobilio naudojima galit neaiskint. uz dauguma cia berasanciu 99proc kurkas geriau ismanau kaip eksplotuot automobili..
User
2013-03-09 14:15
2013-03-08
19:11 wrote:
lengvintu kaltiniu stumokliu, lengvintu kaltiniu svaistikliu - pageitautina titaniniu - aliumininio smagracio, aliumininio skyvo, standesniu voztuvu spyruokliu.
ir tai, cia tik tam, kad variklis nesubyretu. dar reikia atsizvelgti i tai, kad galios nebus daugiau prie tu tavo 8000 apsuku. tam reikia paskirstymo velenus keisti. taip pat pagerinti variklio "kvepavima".
visa tai kainuos kelis kartus daugiau nei automobilis vertas.
pati ribotuva galima "tupai" nuimti perprogramavus kompa, bet tau tai nieko gero neduos. atvirksciai - labai realu, kad variklis subyres del per dideliu apkrovu.
ir tai, cia tik tam, kad variklis nesubyretu. dar reikia atsizvelgti i tai, kad galios nebus daugiau prie tu tavo 8000 apsuku. tam reikia paskirstymo velenus keisti. taip pat pagerinti variklio "kvepavima".
visa tai kainuos kelis kartus daugiau nei automobilis vertas.
pati ribotuva galima "tupai" nuimti perprogramavus kompa, bet tau tai nieko gero neduos. atvirksciai - labai realu, kad variklis subyres del per dideliu apkrovu.
2013-03-08
19:15 wrote:
po tokiu modu belieka turba deti
2013-03-08
19:22 wrote:
ziurint ko reikia.. jei stumokliai aukstos kompresijos, veleneliai pritaikyti aukstu sukiu kvepavimui, tai ir atmosferinis smagiai suksis prie tu aukstu sukiu.
man realiai 1-2k apsuku trukdavo su 2.5i 141kw. na driftinant.. tai mastau apie kitokius variantus.. dar viena galvoju varianta.. nusipirkt 1.8is. daryt chipa ta apsuku ir galiai.. arba det turba.. jau dvi idejas trecia manau gerai ideciau.. man daug nereik tik siektiek sukimo momento isgaut. tai 0.5bar per akis. ismegines..
User
2013-03-09 14:59
2013-03-08
19:15 wrote:
po tokiu modu belieka turba deti
2013-03-08
19:22 wrote:
ziurint ko reikia.. jei stumokliai aukstos kompresijos, veleneliai pritaikyti aukstu sukiu kvepavimui, tai ir atmosferinis smagiai suksis prie tu aukstu sukiu.
2013-03-09
14:15 wrote:
man realiai 1-2k apsuku trukdavo su 2.5i 141kw. na driftinant.. tai mastau apie kitokius variantus.. dar viena galvoju varianta.. nusipirkt 1.8is. daryt chipa ta apsuku ir galiai.. arba det turba.. jau dvi idejas trecia manau gerai ideciau.. man daug nereik tik siektiek sukimo momento isgaut. tai 0.5bar per akis. ismegines..
koks reduktorio perdavimas buvo? kelintu begiu apsuku truko plytai? 2?
User
2013-03-09 17:17
92m 2.5 plyta 141kw. 323 reduktoriaus perdavimas.. jaigu tiksliai atsimenu.. nes buvau idejas 415 ir 391 atrodo... na 2 metai atgal tai neatgaminu jau..
User
2013-03-09 20:13
2013-03-08
19:15 wrote:
po tokiu modu belieka turba deti
2013-03-08
19:22 wrote:
ziurint ko reikia.. jei stumokliai aukstos kompresijos, veleneliai pritaikyti aukstu sukiu kvepavimui, tai ir atmosferinis smagiai suksis prie tu aukstu sukiu.
2013-03-09
14:15 wrote:
man realiai 1-2k apsuku trukdavo su 2.5i 141kw. na driftinant.. tai mastau apie kitokius variantus.. dar viena galvoju varianta.. nusipirkt 1.8is. daryt chipa ta apsuku ir galiai.. arba det turba.. jau dvi idejas trecia manau gerai ideciau.. man daug nereik tik siektiek sukimo momento isgaut. tai 0.5bar per akis. ismegines..
1.8is "cipas" galios beveik neprides jei nieko nebus su varikliu daryta. apsukas jei ir pakelsi tau variklis nelaikys - standartiniai is'o viduriai per daug sunkus aukstoms apsukoms. ir, keip ir sakiau, nieko is to neislosi - jei tau truksta apsuku - kazka ne taip darai
User
2013-03-09 22:29
2013-03-08
19:22 wrote:
ziurint ko reikia.. jei stumokliai aukstos kompresijos, veleneliai pritaikyti aukstu sukiu kvepavimui, tai ir atmosferinis smagiai suksis prie tu aukstu sukiu.
2013-03-09
14:15 wrote:
man realiai 1-2k apsuku trukdavo su 2.5i 141kw. na driftinant.. tai mastau apie kitokius variantus.. dar viena galvoju varianta.. nusipirkt 1.8is. daryt chipa ta apsuku ir galiai.. arba det turba.. jau dvi idejas trecia manau gerai ideciau.. man daug nereik tik siektiek sukimo momento isgaut. tai 0.5bar per akis. ismegines..
2013-03-09
20:13 wrote:
1.8is "cipas" galios beveik neprides jei nieko nebus su varikliu daryta. apsukas jei ir pakelsi tau variklis nelaikys - standartiniai is'o viduriai per daug sunkus aukstoms apsukoms. ir, keip ir sakiau, nieko is to neislosi - jei tau truksta apsuku - kazka ne taip darai:thumbup:
Čipavimas tokiam varikliui nieko nepadės ir jo net niekas neapsiims čipuoti, nes tai atmosferinis variklis. Jam nėra iš kur tos galios daugiau paimt kaip tik iš turbinos. Kitas dalykas, kad net jeigu ir nuimt jam ribotuvą ir suktų variklis 7-8 tūkstančius apsukų, prie tiek sukimo jau nebėra tinkamo cilindrų pripildymo, todėl mašina geriau nevažiuos, o kaip tik jau reikia jungti kitą bėgį, kad palaikyt optimalias apsukas. Tu gal galvoji, kad kuo daugiau apsukų tuo geriau mašina važiuoja. Pažiūrėk kreivę kai suka ant Dyno stendo, prie per didelių sūkių galia mažėja, nes nebėra optimalaus pripildymo.
Va pažiūrėk kaip kinta galia prie per didelių apsukų:
http://burgertuning.com/images/BMS_BMW_328i_Power_Box_Dyno.jpg
Va pažiūrėk kaip kinta galia prie per didelių apsukų:
http://burgertuning.com/images/BMS_BMW_328i_Power_Box_Dyno.jpg
User
2013-03-09 23:01
2013-03-09
14:15 wrote:
man realiai 1-2k apsuku trukdavo su 2.5i 141kw. na driftinant.. tai mastau apie kitokius variantus.. dar viena galvoju varianta.. nusipirkt 1.8is. daryt chipa ta apsuku ir galiai.. arba det turba.. jau dvi idejas trecia manau gerai ideciau.. man daug nereik tik siektiek sukimo momento isgaut. tai 0.5bar per akis. ismegines..
2013-03-09
20:13 wrote:
1.8is "cipas" galios beveik neprides jei nieko nebus su varikliu daryta. apsukas jei ir pakelsi tau variklis nelaikys - standartiniai is'o viduriai per daug sunkus aukstoms apsukoms. ir, keip ir sakiau, nieko is to neislosi - jei tau truksta apsuku - kazka ne taip darai:thumbup:
2013-03-09
22:29 wrote:
Čipavimas tokiam varikliui nieko nepadės ir jo net niekas neapsiims čipuoti, nes tai atmosferinis variklis. Jam nėra iš kur tos galios daugiau paimt kaip tik iš turbinos. Kitas dalykas, kad net jeigu ir nuimt jam ribotuvą ir suktų variklis 7-8 tūkstančius apsukų, prie tiek sukimo jau nebėra tinkamo cilindrų pripildymo, todėl mašina geriau nevažiuos, o kaip tik jau reikia jungti kitą bėgį, kad palaikyt optimalias apsukas. Tu gal galvoji, kad kuo daugiau apsukų tuo geriau mašina važiuoja. Pažiūrėk kreivę kai suka ant Dyno stendo, prie per didelių sūkių galia mažėja, nes nebėra optimalaus pripildymo.
Va pažiūrėk kaip kinta galia prie per didelių apsukų:
http://burgertuning.com/images/BMS_BMW_328i_Power_Box_Dyno.jpg
Va pažiūrėk kaip kinta galia prie per didelių apsukų:
http://burgertuning.com/images/BMS_BMW_328i_Power_Box_Dyno.jpg
galima is atmosferinio padaryti rimta agregata ir be turbos. bet tam reikia rimtu investiciju.
kada kreives kils ar kris priklauso nuo variklio kvepavimo - isiurbimo, ismetimo kolektoriu dizaino, viso vamzdyno, galvos tipo, paskirstymo velenu, degimo kampo kreives ir panasiai.
gali padaryti atmosferini varikli, kuris gerai suktusi prie 8000 apsuku, bet tada prie zemu apsuku jis bus visiskai niekam tikes..
kada kreives kils ar kris priklauso nuo variklio kvepavimo - isiurbimo, ismetimo kolektoriu dizaino, viso vamzdyno, galvos tipo, paskirstymo velenu, degimo kampo kreives ir panasiai.
gali padaryti atmosferini varikli, kuris gerai suktusi prie 8000 apsuku, bet tada prie zemu apsuku jis bus visiskai niekam tikes..
User
2013-03-10 09:45
2013-03-09
20:13 wrote:
1.8is "cipas" galios beveik neprides jei nieko nebus su varikliu daryta. apsukas jei ir pakelsi tau variklis nelaikys - standartiniai is'o viduriai per daug sunkus aukstoms apsukoms. ir, keip ir sakiau, nieko is to neislosi - jei tau truksta apsuku - kazka ne taip darai:thumbup:
2013-03-09
22:29 wrote:
Čipavimas tokiam varikliui nieko nepadės ir jo net niekas neapsiims čipuoti, nes tai atmosferinis variklis. Jam nėra iš kur tos galios daugiau paimt kaip tik iš turbinos. Kitas dalykas, kad net jeigu ir nuimt jam ribotuvą ir suktų variklis 7-8 tūkstančius apsukų, prie tiek sukimo jau nebėra tinkamo cilindrų pripildymo, todėl mašina geriau nevažiuos, o kaip tik jau reikia jungti kitą bėgį, kad palaikyt optimalias apsukas. Tu gal galvoji, kad kuo daugiau apsukų tuo geriau mašina važiuoja. Pažiūrėk kreivę kai suka ant Dyno stendo, prie per didelių sūkių galia mažėja, nes nebėra optimalaus pripildymo.
Va pažiūrėk kaip kinta galia prie per didelių apsukų:
http://burgertuning.com/images/BMS_BMW_328i_Power_Box_Dyno.jpg
Va pažiūrėk kaip kinta galia prie per didelių apsukų:
http://burgertuning.com/images/BMS_BMW_328i_Power_Box_Dyno.jpg
2013-03-09
23:01 wrote:
galima is atmosferinio padaryti rimta agregata ir be turbos. bet tam reikia rimtu investiciju.
kada kreives kils ar kris priklauso nuo variklio kvepavimo - isiurbimo, ismetimo kolektoriu dizaino, viso vamzdyno, galvos tipo, paskirstymo velenu, degimo kampo kreives ir panasiai.
gali padaryti atmosferini varikli, kuris gerai suktusi prie 8000 apsuku, bet tada prie zemu apsuku jis bus visiskai niekam tikes..
kada kreives kils ar kris priklauso nuo variklio kvepavimo - isiurbimo, ismetimo kolektoriu dizaino, viso vamzdyno, galvos tipo, paskirstymo velenu, degimo kampo kreives ir panasiai.
gali padaryti atmosferini varikli, kuris gerai suktusi prie 8000 apsuku, bet tada prie zemu apsuku jis bus visiskai niekam tikes..
na supratau. tiek ir norejau suzinot. reiskias det turba, 0.5bar. kompa pareguliuot ir skraidyt
User
2013-03-10 10:42
2013-03-09
22:29 wrote:
Čipavimas tokiam varikliui nieko nepadės ir jo net niekas neapsiims čipuoti, nes tai atmosferinis variklis. Jam nėra iš kur tos galios daugiau paimt kaip tik iš turbinos. Kitas dalykas, kad net jeigu ir nuimt jam ribotuvą ir suktų variklis 7-8 tūkstančius apsukų, prie tiek sukimo jau nebėra tinkamo cilindrų pripildymo, todėl mašina geriau nevažiuos, o kaip tik jau reikia jungti kitą bėgį, kad palaikyt optimalias apsukas. Tu gal galvoji, kad kuo daugiau apsukų tuo geriau mašina važiuoja. Pažiūrėk kreivę kai suka ant Dyno stendo, prie per didelių sūkių galia mažėja, nes nebėra optimalaus pripildymo.
Va pažiūrėk kaip kinta galia prie per didelių apsukų:
http://burgertuning.com/images/BMS_BMW_328i_Power_Box_Dyno.jpg
Va pažiūrėk kaip kinta galia prie per didelių apsukų:
http://burgertuning.com/images/BMS_BMW_328i_Power_Box_Dyno.jpg
2013-03-09
23:01 wrote:
galima is atmosferinio padaryti rimta agregata ir be turbos. bet tam reikia rimtu investiciju.
kada kreives kils ar kris priklauso nuo variklio kvepavimo - isiurbimo, ismetimo kolektoriu dizaino, viso vamzdyno, galvos tipo, paskirstymo velenu, degimo kampo kreives ir panasiai.
gali padaryti atmosferini varikli, kuris gerai suktusi prie 8000 apsuku, bet tada prie zemu apsuku jis bus visiskai niekam tikes..
kada kreives kils ar kris priklauso nuo variklio kvepavimo - isiurbimo, ismetimo kolektoriu dizaino, viso vamzdyno, galvos tipo, paskirstymo velenu, degimo kampo kreives ir panasiai.
gali padaryti atmosferini varikli, kuris gerai suktusi prie 8000 apsuku, bet tada prie zemu apsuku jis bus visiskai niekam tikes..
2013-03-10
09:45 wrote:
na supratau. tiek ir norejau suzinot. reiskias det turba, 0.5bar. kompa pareguliuot ir skraidyt :)
arba sesti i 2.8 nes is to iso su 0.5 baro nieko neisspausi max 200ag. ka turi beveik 2.5 2.8. jau geriau tada plytai sraige kabinti arba m3 matoras. cia tik mano nuomone.
User
2013-03-10 10:56
Ir dar juoda kostiuma nusipirk...
User
2013-03-10 19:58
2013-03-09
23:01 wrote:
galima is atmosferinio padaryti rimta agregata ir be turbos. bet tam reikia rimtu investiciju.
kada kreives kils ar kris priklauso nuo variklio kvepavimo - isiurbimo, ismetimo kolektoriu dizaino, viso vamzdyno, galvos tipo, paskirstymo velenu, degimo kampo kreives ir panasiai.
gali padaryti atmosferini varikli, kuris gerai suktusi prie 8000 apsuku, bet tada prie zemu apsuku jis bus visiskai niekam tikes..
kada kreives kils ar kris priklauso nuo variklio kvepavimo - isiurbimo, ismetimo kolektoriu dizaino, viso vamzdyno, galvos tipo, paskirstymo velenu, degimo kampo kreives ir panasiai.
gali padaryti atmosferini varikli, kuris gerai suktusi prie 8000 apsuku, bet tada prie zemu apsuku jis bus visiskai niekam tikes..
2013-03-10
09:45 wrote:
na supratau. tiek ir norejau suzinot. reiskias det turba, 0.5bar. kompa pareguliuot ir skraidyt :)
2013-03-10
10:42 wrote:
arba sesti i 2.8 nes is to iso su 0.5 baro nieko neisspausi max 200ag. ka turi beveik 2.5 2.8. jau geriau tada plytai sraige kabinti arba m3 matoras. cia tik mano nuomone.
buvau ir 2.5 plytai sraige uzdejas.. bet kompo reguliavimas brangiau nei uzdet ta turba...
User
2013-03-10 21:33
2013-03-10
09:45 wrote:
na supratau. tiek ir norejau suzinot. reiskias det turba, 0.5bar. kompa pareguliuot ir skraidyt :)
2013-03-10
10:42 wrote:
arba sesti i 2.8 nes is to iso su 0.5 baro nieko neisspausi max 200ag. ka turi beveik 2.5 2.8. jau geriau tada plytai sraige kabinti arba m3 matoras. cia tik mano nuomone.
2013-03-10
19:58 wrote:
buvau ir 2.5 plytai sraige uzdejas.. bet kompo reguliavimas brangiau nei uzdet ta turba...
nusisneki..
User
2013-03-11 21:27
2013-03-10
10:42 wrote:
arba sesti i 2.8 nes is to iso su 0.5 baro nieko neisspausi max 200ag. ka turi beveik 2.5 2.8. jau geriau tada plytai sraige kabinti arba m3 matoras. cia tik mano nuomone.
2013-03-10
19:58 wrote:
buvau ir 2.5 plytai sraige uzdejas.. bet kompo reguliavimas brangiau nei uzdet ta turba...
2013-03-10
21:33 wrote:
nusisneki..
pries pora metu.. be 4000lt plytos reguliuot net neprisiprasysi.. o kiek dabar kainuoja ?? turetum zinot uzsiimineji tuo.. tai greit vel ikrauciau atvaziuociau reguliuot..
giedzka
1757 / 0
2013-03-11 21:31
2013-03-10
19:58 wrote:
buvau ir 2.5 plytai sraige uzdejas.. bet kompo reguliavimas brangiau nei uzdet ta turba...
2013-03-10
21:33 wrote:
nusisneki..
2013-03-11
21:27 wrote:
pries pora metu.. be 4000lt plytos reguliuot net neprisiprasysi.. o kiek dabar kainuoja ?? turetum zinot uzsiimineji tuo.. tai greit vel ikrauciau atvaziuociau reguliuot..
kur? i JAV vesi pas overi?
You serious?
User
2013-03-11 21:42
2013-03-10
19:58 wrote:
buvau ir 2.5 plytai sraige uzdejas.. bet kompo reguliavimas brangiau nei uzdet ta turba...
2013-03-10
21:33 wrote:
nusisneki..
2013-03-11
21:27 wrote:
pries pora metu.. be 4000lt plytos reguliuot net neprisiprasysi.. o kiek dabar kainuoja ?? turetum zinot uzsiimineji tuo.. tai greit vel ikrauciau atvaziuociau reguliuot..
reguliuojama kompa gali paimti su davikliais ir viskuo ko reikia uz 1500lt.
priklausomai koks gamyklinis ecu tam bmw stovi - jei programuojamas, tai kitaiska iranga programavimo vaiksto po pora simtu litu, jei nepigiau.
be to, galima is bedos su piggybacku (Greddy eManage Blue pavyzdziui ~550lt) apgaudineti kompa gana sekmingai, iskaitant ir degimo kampa.
aisku, jei nezinai ka ir kaip tam faile keisti, tai jau prasciau.
kaip ten bebutu, turbos idejimas ne ant snargliu kainuoja daug daugiau nei kompo tiuninimas.
nebloga turba pigiausia kainuoja apie 1800lt, apie profesionalias guolines net nekalbu
priklausomai koks gamyklinis ecu tam bmw stovi - jei programuojamas, tai kitaiska iranga programavimo vaiksto po pora simtu litu, jei nepigiau.
be to, galima is bedos su piggybacku (Greddy eManage Blue pavyzdziui ~550lt) apgaudineti kompa gana sekmingai, iskaitant ir degimo kampa.
aisku, jei nezinai ka ir kaip tam faile keisti, tai jau prasciau.
kaip ten bebutu, turbos idejimas ne ant snargliu kainuoja daug daugiau nei kompo tiuninimas.
nebloga turba pigiausia kainuoja apie 1800lt, apie profesionalias guolines net nekalbu
Your message |
|