2.5 plyta (m50b25) + turbina ?

Created by User 2012-05-11
2012-05-11 21:04
Gal išmanantys galėtų pakomentuoti ar į m50b25 įmanoma įdėti turbiną ? Turiu užsilikusią alfa romeo 156 2.4 jtd turbiną. Gal kas galėtų pakomentuoti ar įmanoma įdėt ir ko dar reiktų papildomai ? Perrinkt variklį, ką pakeist ir t.t. kad nesubyrėtų ? Ir ar tiktų mano turima turbina ar reiktų kitos.

Ačiū už atsakymus.
2012-05-12 14:38
tai beabejo, kad imanoma, tik va pagrindinis klausimas kiek zadi skirti litu siam projektui, jai rimtai galvoji?
2012-05-12 15:37
jei neturi 3, 5k lt tai nei nesvajok nes uz tiek ir tai toks pigiausias variantas iseis.
2012-05-12 15:53
2012-05-12 15:37 wrote: jei neturi 3, 5k lt tai nei nesvajok nes uz tiek ir tai toks pigiausias variantas iseis.
nieko uz tiek nepadarysi, min 5000lt norint vaziuoti ir tai nieko gero nepadarysi ir toli nenuvaziuosi, norint kaska normalaus daryt reikia bent 10k turet pradziai
2012-05-12 16:45
Jei zmogus nori prisitaikyt turbina nuo dyzelioko, tai manau jam tikrai nereik ir tu 5k.. kaltienos gi nedes.. ? uz 5k as manau galima tikrai padoru turbo kit'a susirinkt..
2012-05-13 12:49
turint savo turbina ir jei nelysi i variklio vidurius uz 3k jau kazka galima pasidaryt tik toks pigiausias variantas iseis ir nezinia kiek laikys. bet manau iki 300ag turetum atsukt.
1757 / 0
2012-05-13 14:05
2012-05-13 12:49 wrote: turint savo turbina ir jei nelysi i variklio vidurius uz 3k jau kazka galima pasidaryt tik toks pigiausias variantas iseis ir nezinia kiek laikys. bet manau iki 300ag turetum atsukt.
vien tik turbina ar bus ir dar kazkas daugiau?
You serious?
2012-05-13 14:10
2012-05-13 12:49 wrote: turint savo turbina ir jei nelysi i variklio vidurius uz 3k jau kazka galima pasidaryt tik toks pigiausias variantas iseis ir nezinia kiek laikys. bet manau iki 300ag turetum atsukt.
ir kam to reikia?ismest bereikalingai tuos 3k litu ir nieko gero negaut, tik uzkalta varikli?tikrai tu nieko gero nepadary, o juolab pirma kart darytu, jai detu turbina y koki m30b35 tai dar suprantu, jie daug geriau atlaiko, nekeiciant viduriu, su ta dyzeline turbina neaisku kiek ten gales ji uzmaitint tu arkliu, vamzdynas turbo tepimui ausinimui 400lt, ismetimo kolektorius (aisku cia pats jo nedarysi)800lt, slangynas su visais silikoniniais sujungimais 700lt, interkuleris su visais pritaikymais 800 lt, siurblys 200lt, cia tik pagrindinei dalykai ko reikia, o kur dar programuojamas kompas, be kurio sunkiai ka isgausi, purkstukai, o dar visokie tekinimai, pritaikimai ir t.t cia kainos paimtos is zmoniu kurie yra tai dare, + dar visokiausi niuansai, taip, kad uz tuos 3k litu nieko nepadarai
2012-05-13 16:20
2012-05-13 12:49 wrote: turint savo turbina ir jei nelysi i variklio vidurius uz 3k jau kazka galima pasidaryt tik toks pigiausias variantas iseis ir nezinia kiek laikys. bet manau iki 300ag turetum atsukt.
2012-05-13 14:10 wrote: ir kam to reikia?ismest bereikalingai tuos 3k litu ir nieko gero negaut, tik uzkalta varikli?tikrai tu nieko gero nepadary, o juolab pirma kart darytu, jai detu turbina y koki m30b35 tai dar suprantu, jie daug geriau atlaiko, nekeiciant viduriu, su ta dyzeline turbina neaisku kiek ten gales ji uzmaitint tu arkliu, vamzdynas turbo tepimui ausinimui 400lt, ismetimo kolektorius (aisku cia pats jo nedarysi)800lt, slangynas su visais silikoniniais sujungimais 700lt, interkuleris su visais pritaikymais 800 lt, siurblys 200lt, cia tik pagrindinei dalykai ko reikia, o kur dar programuojamas kompas, be kurio sunkiai ka isgausi, purkstukai, o dar visokie tekinimai, pritaikimai ir t.t cia kainos paimtos is zmoniu kurie yra tai dare, + dar visokiausi niuansai, taip, kad uz tuos 3k litu nieko nepadarai
jei daraisi pats tai viskas imanoma.
imesiu is bmw fan'u info apie pigesni varianta.
PIGUS VARIANTAS

Galiu pateikti realu pavyzdi. Vieno esto e30 su 293 AG. Pas ji irgi K26 stovi, bet be kompo.

Turbo KKK K26 nuo audi 100/200 turbo (vandeniu ir tepalu ausinama, pas sitas didesnis kompresorius), Audi Wastegate: 100-300 lt.
Kolektorius. Pigesnis variantas - apverti standartinius kolikus ir suvirini adapteri turbai kaip cia (foto), fliansai iki 100 lt medziagos suvirinimas gal koks 50 lt.
Kitas variantas virinti is atskiru vamzdziu. As pats viska pjaustyciau tik pas gera svarcika susivirinciau, iki 500 lt kainuotu viskas. Toks kolikas butu idealu.
Tepalo ir vandens padavimas turbui 100-200 lt
Interkuleris 250-350 lt padarytas is furos korio.
BOV'o galima ir nedet pradziai.
Purkstukai, reiketu bent 300 cc. Nissan 200sx man rodos pralaidumas toks ar gal ki didesnis, 4 purkstukai 100-150 lt, valymas ultragarsu 15lt/vnt. bus kaip nauji.
Kompas. Megasquirt, nu cia arba paciam susilituot ji reik arba prasyt kokio elektroniko, plius sensoriai. kazkas apie 700 lt.
Downpipe, ismetimas. Jei ne "pimp" is nerzos tai galima tilpt i 400 manau, paciam pasidaryt, tik nuvaryt pas svarcika kad sulituotu viska.
Kuro pa, jei iki 300 ag, pilnai tinka ta pati, arba is K-Jetronic galima idet, ji nasesne negu motroniko variantuose kur buna.
Slegio dacikas. eBay pilna visokiu nebrangiu, arba srote nuo kokios sustresnes turbo masinos susirast. Man rodos ant kai kuriu Audi buna.
Sankaba, standartinis diskelis lygtais iki 260 ar 280 ag laiko. Nu tai keramikini 4 lapeliu galima det, su spiruoklem Clutchnet diskelis kainuoja ~500 iskaitant parsisiuntima. Arba bandyt standartini diskeli iverzinet, gal laikytu. Naujas standartinis 325i diskatorius, neatsimenu kiek ten tiksliai. tarkim 200 lt.
Vamzdynas. Galima is paprastu vamzdiu daryt, nebutinai is nerzo ar aliumo, silikoniniai sujungimai is uzsienio pirkt n kartu pigiau negu GroundZero. Manau 200-250 lt cia viskas butu.
Tarpines, varztai, visokie chamutai ir t.t. 100lt
Oro filtras, saltesnes zvakes, nu cia iki 300 lt.
Nu motoro perrinkimas, slifavimai viskas ir t.t. kaip Andriuxa ir minejo apie 1000 lt, bet jei turi geru skyliu, dalis gauni pigiau (uz savikaina) eitu ir i 800 tilpt. Bet jei variklis geras, galima ir nelist i vidu.
Cia tik placiastopiams galioja tai, pas kuriu suspaudimas 8, 8:1, siaurastopiams 325i su 9, 7:1 suspaudimu jau reik butinai lysti i vidu ir mazint suspaudima.
Galvos varztai ir tarpine standartiniai, iki 300 ag laikys. Nu jei prapus tarpine tada galima 12.9 varztus susidet, tada 100% laikys.
Is viso +- 4000 lt gautusi, jei neperrinkinet motoro atsimeta apie 800 lt. Slegis 0, 8-0.9 bar. 280-300ag.
Su ki didesne turbina (pvz T4) ir pralaidesniais purkstukais, eitu ir 350ag su situ setup'u daryt.
tiesa su plyta biski kitaip pas ja suspaudimo laipsni didesnis tai puciant daugiau slegio jau reikia i vidurius lysti.
2012-05-13 16:25
manau temos autoriui atsoks fantazija kazka daryti nes net ir pigus varinatas kainuoja daug o ka jau kalbet apie brangesni patikimesni varianta kur jau kaina nuo 10k :D
2012-05-13 16:38
Na su tokiom kainom jau tada labiau apsimoka investuot iskart i rimtesni varikli ir statytis ar v8 ar n54b30 koki, laikys ilgiau.
2012-05-13 17:47
2012-05-13 16:38 wrote: Na su tokiom kainom jau tada labiau apsimoka investuot iskart i rimtesni varikli ir statytis ar v8 ar n54b30 koki, laikys ilgiau.
sakau, jai jau plyta daryt tai daryt kaip priklauso ir tada galios isgausi ir laikys, o seip m30b35 varikliai nelendant y vidurius kaip rasiau iki apytiksliai 600hp atlaiko, tai manau daug geresnis variantas butu, o ir variklis daug paprastesnis
2012-05-13 18:09
2012-05-13 16:38 wrote: Na su tokiom kainom jau tada labiau apsimoka investuot iskart i rimtesni varikli ir statytis ar v8 ar n54b30 koki, laikys ilgiau.
2012-05-13 17:47 wrote: sakau, jai jau plyta daryt tai daryt kaip priklauso ir tada galios isgausi ir laikys, o seip m30b35 varikliai nelendant y vidurius kaip rasiau iki apytiksliai 600hp atlaiko, tai manau daug geresnis variantas butu, o ir variklis daug paprastesnis
sunkiai tiketina, kad 600 atlaikytu
2012-05-13 18:30
2012-05-13 16:38 wrote: Na su tokiom kainom jau tada labiau apsimoka investuot iskart i rimtesni varikli ir statytis ar v8 ar n54b30 koki, laikys ilgiau.
2012-05-13 17:47 wrote: sakau, jai jau plyta daryt tai daryt kaip priklauso ir tada galios isgausi ir laikys, o seip m30b35 varikliai nelendant y vidurius kaip rasiau iki apytiksliai 600hp atlaiko, tai manau daug geresnis variantas butu, o ir variklis daug paprastesnis
2012-05-13 18:09 wrote: sunkiai tiketina, kad 600 atlaikytu
senesni is dalies geresni, nes ju suspaudimo laipsnis zemesnis, kas yra pliusas dedant turba. M30b35 suspaudimo laipsnis yra 9.0:1, kas yra beveik "idealu" turbinimui.

ar atlaikytu 600 arkliu as abejoju.. atmoferiniams ir forsuotiems arkliams reikia skirtingu stumokliu.. atmosferiniams geriausiai tinka hypereuthetic (daug silikono turintys), o forsuotiems kaltiniai, kurie geriau toleruoja auksta temperatura.
2012-05-13 19:04
2012-05-13 17:47 wrote: sakau, jai jau plyta daryt tai daryt kaip priklauso ir tada galios isgausi ir laikys, o seip m30b35 varikliai nelendant y vidurius kaip rasiau iki apytiksliai 600hp atlaiko, tai manau daug geresnis variantas butu, o ir variklis daug paprastesnis
2012-05-13 18:09 wrote: sunkiai tiketina, kad 600 atlaikytu
2012-05-13 18:30 wrote: senesni is dalies geresni, nes ju suspaudimo laipsnis zemesnis, kas yra pliusas dedant turba. M30b35 suspaudimo laipsnis yra 9.0:1, kas yra beveik "idealu" turbinimui.

ar atlaikytu 600 arkliu as abejoju.. atmoferiniams ir forsuotiems arkliams reikia skirtingu stumokliu.. atmosferiniams geriausiai tinka hypereuthetic (daug silikono turintys), o forsuotiems kaltiniai, kurie geriau toleruoja auksta temperatura.
geresnis variantas turetu buti m20b25 suspaudimo laipsnis 8, 8:1
2012-05-13 19:11
2012-05-13 16:38 wrote: Na su tokiom kainom jau tada labiau apsimoka investuot iskart i rimtesni varikli ir statytis ar v8 ar n54b30 koki, laikys ilgiau.
2012-05-13 17:47 wrote: sakau, jai jau plyta daryt tai daryt kaip priklauso ir tada galios isgausi ir laikys, o seip m30b35 varikliai nelendant y vidurius kaip rasiau iki apytiksliai 600hp atlaiko, tai manau daug geresnis variantas butu, o ir variklis daug paprastesnis
2012-05-13 18:09 wrote: sunkiai tiketina, kad 600 atlaikytu
ne is vieno esu girdejas, kad laiko, nesigincisiu, nes 600hp tikrai daug, va jai kas netingit paskaitinekit http://forumas.bmwfan.lt/viewtopic.php?f=14&t=314
2012-05-13 19:24
2012-05-13 17:47 wrote: sakau, jai jau plyta daryt tai daryt kaip priklauso ir tada galios isgausi ir laikys, o seip m30b35 varikliai nelendant y vidurius kaip rasiau iki apytiksliai 600hp atlaiko, tai manau daug geresnis variantas butu, o ir variklis daug paprastesnis
2012-05-13 18:09 wrote: sunkiai tiketina, kad 600 atlaikytu
2012-05-13 19:11 wrote: ne is vieno esu girdejas, kad laiko, nesigincisiu, nes 600hp tikrai daug, va jai kas netingit paskaitinekit http://forumas.bmwfan.lt/viewtopic.php?f=14&t=314
na zinai tas laiko tai ziurint kaip ar tik tam kartui pralekt ar ilgiau:D
2012-05-13 19:46
2012-05-13 18:09 wrote: sunkiai tiketina, kad 600 atlaikytu
2012-05-13 19:11 wrote: ne is vieno esu girdejas, kad laiko, nesigincisiu, nes 600hp tikrai daug, va jai kas netingit paskaitinekit http://forumas.bmwfan.lt/viewtopic.php?f=14&t=314
2012-05-13 19:24 wrote: na zinai tas laiko tai ziurint kaip ar tik tam kartui pralekt ar ilgiau:D
ne tai taip, na anksciau ar veliau vistiek ateina ta diena kai tarpine prapucia
2012-05-13 19:58
2012-05-13 19:11 wrote: ne is vieno esu girdejas, kad laiko, nesigincisiu, nes 600hp tikrai daug, va jai kas netingit paskaitinekit http://forumas.bmwfan.lt/viewtopic.php?f=14&t=314
2012-05-13 19:24 wrote: na zinai tas laiko tai ziurint kaip ar tik tam kartui pralekt ar ilgiau:D
2012-05-13 19:46 wrote: ne tai taip, na anksciau ar veliau vistiek ateina ta diena kai tarpine prapucia :smoke:
kartais netik:D
2012-05-13 20:41
2012-05-13 19:24 wrote: na zinai tas laiko tai ziurint kaip ar tik tam kartui pralekt ar ilgiau:D
2012-05-13 19:46 wrote: ne tai taip, na anksciau ar veliau vistiek ateina ta diena kai tarpine prapucia :smoke:
2012-05-13 19:58 wrote: kartais netik:D
na cia geriausias variantas

Your message