User
2011-11-20 20:39
Sveiki, yra tokia problemele su 4 golfu. Ties 120km/h dingsta trauka, nes atjungia turbina. Kiek supratau is kalbu forume, tai pagrinde buna geometrija uzstrigus, arba turbinos slegio daviklis durniuoja. Kaip nustatyt kas tiksliau? ir kur tiksliau randasi tas slegio daviklis? kaip nustatyt ar jis blogas?
User
2011-11-20 20:52
paziurek ar visos vakumines salgtes sveikos, ir storos zarnos tap pat.
User
2011-11-21 03:39
bijau sumeluot, bet man atrodo, jei slegio daviklis yra, tai jis paciam ecu. slangute i ecu eina. paziurek ar ji neleidzia. pats daviklis abejoju ar blogas.
User
2011-11-21 19:11
vakumo slangutes tikrinau dar vasara, itartinas pakeiciau. oro vamzdziai geri, nesvilpia, nekliba sujungimuose..
O ar gali but turbina apsinesusi. geometrija usstrigusi ? ar kas dar gali but. EGR isvaliau, uzglusinau. ispjoviau katalizatoriu, oro srauto matuokle pakeiciau. nzn ka toliau tikrint.
O ar gali but turbina apsinesusi. geometrija usstrigusi ? ar kas dar gali but. EGR isvaliau, uzglusinau. ispjoviau katalizatoriu, oro srauto matuokle pakeiciau. nzn ka toliau tikrint.
User
2011-11-21 22:43
paziurek ar gerai vaiksto turbinos vakumine pusle, ten tokia kojele is jos islenda(baltai pazymeta).uzvedus vakumas ja turi pritraukti iki galo, numovus vakuma turi grizti.jei gerai nevaiksto, gali buti turbo geometrija stringa, arba pasitaiko kad ir pacioj vakuminei puslei prirudija ta kojele ir stringa.
User
2011-11-22 18:59
2011-11-21
22:43 wrote:
paziurek ar gerai vaiksto turbinos vakumine pusle, ten tokia kojele is jos islenda(baltai pazymeta).uzvedus vakumas ja turi pritraukti iki galo, numovus vakuma turi grizti.jei gerai nevaiksto, gali buti turbo geometrija stringa, arba pasitaiko kad ir pacioj vakuminei puslei prirudija ta kojele ir stringa.
sian apzoirejau is virsaus, bet nieko nepamaciau, nes ta puslele ziuri i apacia, ir priejimo nera, tai savaitgali reiks nusiim apsauga ir normaliai viska apziuret, pajudint rankom ir pan. gal ka pamatysiu ar pastebesiu..
User
2011-11-23 17:11
2011-11-21
22:43 wrote:
paziurek ar gerai vaiksto turbinos vakumine pusle, ten tokia kojele is jos islenda(baltai pazymeta).uzvedus vakumas ja turi pritraukti iki galo, numovus vakuma turi grizti.jei gerai nevaiksto, gali buti turbo geometrija stringa, arba pasitaiko kad ir pacioj vakuminei puslei prirudija ta kojele ir stringa.
klausyk o kiek cm ta kojele turi vaiksciot? kad apytiksliai gaudytis, nes gal jinai vaiksto 1cm, o reikia 2cm
User
2011-11-23 20:09
o kai variklis neuzvestas ta kojele galima pajudint pilnai kiek jinai ir vaiksto?
User
2011-11-23 20:27
arba ta pusle kiaura
User
2011-11-23 21:51
2011-11-23
20:09 wrote:
o kai variklis neuzvestas ta kojele galima pajudint pilnai kiek jinai ir vaiksto?:smilewink:
su pasipriesinimu turetu vaikscioti
User
2011-11-24 00:21
2011-11-23
20:09 wrote:
o kai variklis neuzvestas ta kojele galima pajudint pilnai kiek jinai ir vaiksto?:smilewink:
iseina neuzvestam, o vaiksciot turi iki atramos(varztukas toks su kontraverzle)zodziu uzvedus vakumas turi pritraukt ji iki galo, numovus vakuma turi pilnai grizt ryt kaip tik 5 golfui desiu nauja pusle, nes senosios kojele paprasciausiai uzpuvus buvo, ir nevaiksciojo
User
2011-11-24 00:32
2011-11-23
20:09 wrote:
o kai variklis neuzvestas ta kojele galima pajudint pilnai kiek jinai ir vaiksto?:smilewink:
2011-11-24
00:21 wrote:
iseina neuzvestam, o vaiksciot turi iki atramos(varztukas toks su kontraverzle)zodziu uzvedus vakumas turi pritraukt ji iki galo, numovus vakuma turi pilnai grizt :)ryt kaip tik 5 golfui desiu nauja pusle, nes senosios kojele paprasciausiai uzpuvus buvo, ir nevaiksciojo:D
kojele ar "geometrija uzstrigus?"
tikiuosi atjungei "kojele" nuo svirteles pries tikrindamas..
tikiuosi atjungei "kojele" nuo svirteles pries tikrindamas..
User
2011-11-24 00:41
2011-11-23
20:09 wrote:
o kai variklis neuzvestas ta kojele galima pajudint pilnai kiek jinai ir vaiksto?:smilewink:
2011-11-24
00:21 wrote:
iseina neuzvestam, o vaiksciot turi iki atramos(varztukas toks su kontraverzle)zodziu uzvedus vakumas turi pritraukt ji iki galo, numovus vakuma turi pilnai grizt :)ryt kaip tik 5 golfui desiu nauja pusle, nes senosios kojele paprasciausiai uzpuvus buvo, ir nevaiksciojo:D
2011-11-24
00:32 wrote:
kojele ar "geometrija uzstrigus?"
tikiuosi atjungei "kojele" nuo svirteles pries tikrindamas..
tikiuosi atjungei "kojele" nuo svirteles pries tikrindamas..
kojele, geometrija vaiksto lb graziai..aisku kad atjungiau, kitaip gi nesuprasi
User
2011-11-24 00:45
2011-11-24
00:21 wrote:
iseina neuzvestam, o vaiksciot turi iki atramos(varztukas toks su kontraverzle)zodziu uzvedus vakumas turi pritraukt ji iki galo, numovus vakuma turi pilnai grizt :)ryt kaip tik 5 golfui desiu nauja pusle, nes senosios kojele paprasciausiai uzpuvus buvo, ir nevaiksciojo:D
2011-11-24
00:32 wrote:
kojele ar "geometrija uzstrigus?"
tikiuosi atjungei "kojele" nuo svirteles pries tikrindamas..
tikiuosi atjungei "kojele" nuo svirteles pries tikrindamas..
2011-11-24
00:41 wrote:
kojele, geometrija vaiksto lb graziai..aisku kad atjungiau, kitaip gi nesuprasi:smilewink:
tik pasitikslinu
User
2011-11-24 02:16
2011-11-23
20:27 wrote:
arba ta pusle kiaura
butu kiaura netrauktu, o jam atsijungia nuo 120
User
2011-11-24 03:50
2011-11-23
20:27 wrote:
arba ta pusle kiaura
2011-11-24
02:16 wrote:
butu kiaura netrauktu, o jam atsijungia nuo 120:smilewink:
idomus jis truputi zmogus turbina atsijungia nuo 120km/h o ne nuo tam tikru apsuku pagal toki pasakyma gali sakyt varo 3 begiu pasiekia 4.5k rpm ir tada jau pradeda nebepust tiek nes jau variklis isisukes savo smaguma buna jei nuo greicio atsijungia tau tai permesk i didesni begi ir problemos nebus o jei nuo tam tikru sukiu tai taip ir sakyk protingiau bus is tavo puses
User
2011-11-24 08:46
2011-11-23
20:27 wrote:
arba ta pusle kiaura
2011-11-24
02:16 wrote:
butu kiaura netrauktu, o jam atsijungia nuo 120:smilewink:
2011-11-24
03:50 wrote:
idomus jis truputi zmogus :lol: turbina atsijungia nuo 120km/h o ne nuo tam tikru apsuku :shocking::lol: pagal toki pasakyma gali sakyt varo 3 begiu pasiekia 4.5k rpm ir tada jau pradeda nebepust tiek nes jau variklis isisukes savo smaguma buna :lol: jei nuo greicio atsijungia tau tai permesk i didesni begi ir problemos nebus :lol: o jei nuo tam tikru sukiu tai taip ir sakyk protingiau bus is tavo puses ;)
cia tu idomus ne jis kazkada turejau sarana 66kw. Vaziuoja gerai kol nepasekia 110-120. Ir nesvarbu kokia pavara, tada kazkas ivyksta ir dingsta trauka. Net jai pristabdai tarkim iki 70, vos iki 100isivaziuoji, o jai vaziuoji 120, dingo trauka, tada staigiai uzgesinu masina, uzvedu, ir toliau ima iki galo. Tas pats pasitaike su golfu 81kw, pirkau ledini, vaziuoju namo, galvoju paziuresiu kiek eina. Ir vel 120ir uzduso.prisiminiau sarana, tai uzgesinau, vel uzkuriau ir iki dugno 180 ispausdavau. Bet poto radau negrazu vakumini slangeli, pakeiciau ir dingo bedos. Poto tas pats buwo su 85kw ir 110kw golfais, bet tik ziema ant salciu.tai ipratau jau, kad reik vaziuojant uzgesint ir vel vest. Net ir neieskojau priezasciu
User
2011-11-24 09:15
2011-11-23
20:27 wrote:
arba ta pusle kiaura
2011-11-24
02:16 wrote:
butu kiaura netrauktu, o jam atsijungia nuo 120:smilewink:
2011-11-24
03:50 wrote:
idomus jis truputi zmogus :lol: turbina atsijungia nuo 120km/h o ne nuo tam tikru apsuku :shocking::lol: pagal toki pasakyma gali sakyt varo 3 begiu pasiekia 4.5k rpm ir tada jau pradeda nebepust tiek nes jau variklis isisukes savo smaguma buna :lol: jei nuo greicio atsijungia tau tai permesk i didesni begi ir problemos nebus :lol: o jei nuo tam tikru sukiu tai taip ir sakyk protingiau bus is tavo puses ;)
nei del greicio nei del apsuku "neatjungia" turbinos, o del variklio apkrovos, kuria kompas skaiciuoja remdamasis oro srauto matuokles parodymais.. kai turba perpucia oro buna daug daugiau nei turetu buti del to ir atjungia..
User
2011-11-24 09:21
2011-11-24
02:16 wrote:
butu kiaura netrauktu, o jam atsijungia nuo 120:smilewink:
2011-11-24
03:50 wrote:
idomus jis truputi zmogus :lol: turbina atsijungia nuo 120km/h o ne nuo tam tikru apsuku :shocking::lol: pagal toki pasakyma gali sakyt varo 3 begiu pasiekia 4.5k rpm ir tada jau pradeda nebepust tiek nes jau variklis isisukes savo smaguma buna :lol: jei nuo greicio atsijungia tau tai permesk i didesni begi ir problemos nebus :lol: o jei nuo tam tikru sukiu tai taip ir sakyk protingiau bus is tavo puses ;)
2011-11-24
09:15 wrote:
nei del greicio nei del apsuku "neatjungia" turbinos, o del variklio apkrovos, kuria kompas skaiciuoja remdamasis oro srauto matuokles parodymais.. kai turba perpucia oro buna daug daugiau nei turetu buti del to ir atjungia..
nesiginciju, bet esme kad visada butent 110-120vaziuojant. Tik keista kad graziai 5vaziuojant atsijungia. Ar dugnais 1.2.3 ir atsijungia kai ta greiti pasiekia
User
2011-11-24 09:24
2011-11-24
03:50 wrote:
idomus jis truputi zmogus :lol: turbina atsijungia nuo 120km/h o ne nuo tam tikru apsuku :shocking::lol: pagal toki pasakyma gali sakyt varo 3 begiu pasiekia 4.5k rpm ir tada jau pradeda nebepust tiek nes jau variklis isisukes savo smaguma buna :lol: jei nuo greicio atsijungia tau tai permesk i didesni begi ir problemos nebus :lol: o jei nuo tam tikru sukiu tai taip ir sakyk protingiau bus is tavo puses ;)
2011-11-24
09:15 wrote:
nei del greicio nei del apsuku "neatjungia" turbinos, o del variklio apkrovos, kuria kompas skaiciuoja remdamasis oro srauto matuokles parodymais.. kai turba perpucia oro buna daug daugiau nei turetu buti del to ir atjungia..
2011-11-24
09:21 wrote:
nesiginciju, bet esme kad visada butent 110-120vaziuojant. Tik keista kad graziai 5vaziuojant atsijungia. Ar dugnais 1.2.3 ir atsijungia kai ta greiti pasiekia
1 ir 2 begiu dazniausiai buna sukimo momentas ribotas paciu "droseliu", t.y. kuro padavimu.. del to 3 manau turetu dazniau atjungti.
o, kad 5tu atjungia tai gan keista.. bet reiktu paziureti kada butent atjungia..
o, kad 5tu atjungia tai gan keista.. bet reiktu paziureti kada butent atjungia..
User
2011-11-24 19:01
2011-11-24
02:16 wrote:
butu kiaura netrauktu, o jam atsijungia nuo 120:smilewink:
2011-11-24
03:50 wrote:
idomus jis truputi zmogus :lol: turbina atsijungia nuo 120km/h o ne nuo tam tikru apsuku :shocking::lol: pagal toki pasakyma gali sakyt varo 3 begiu pasiekia 4.5k rpm ir tada jau pradeda nebepust tiek nes jau variklis isisukes savo smaguma buna :lol: jei nuo greicio atsijungia tau tai permesk i didesni begi ir problemos nebus :lol: o jei nuo tam tikru sukiu tai taip ir sakyk protingiau bus is tavo puses ;)
2011-11-24
08:46 wrote:
cia tu idomus ne jis:D kazkada turejau sarana 66kw. Vaziuoja gerai kol nepasekia 110-120. Ir nesvarbu kokia pavara, tada kazkas ivyksta ir dingsta trauka. Net jai pristabdai tarkim iki 70, vos iki 100isivaziuoji, o jai vaziuoji 120, dingo trauka, tada staigiai uzgesinu masina, uzvedu, ir toliau ima iki galo. Tas pats pasitaike su golfu 81kw, pirkau ledini, vaziuoju namo, galvoju paziuresiu kiek eina. Ir vel 120ir uzduso.prisiminiau sarana, tai uzgesinau, vel uzkuriau ir iki dugno 180 ispausdavau. Bet poto radau negrazu vakumini slangeli, pakeiciau ir dingo bedos. Poto tas pats buwo su 85kw ir 110kw golfais, bet tik ziema ant salciu.tai ipratau jau, kad reik vaziuojant uzgesint ir vel vest. Net ir neieskojau priezasciu
deja as norejau pasakyti tai kad ne greitis cia sudaro esme kad apkrova tai pilnai tikiu bet tikrai ne greityje esme
User
2011-11-24 19:18
2011-11-20
20:39 wrote:
Sveiki, yra tokia problemele su 4 golfu. Ties 120km/h dingsta trauka, nes atjungia turbina. Kiek supratau is kalbu forume, tai pagrinde buna geometrija uzstrigus, arba turbinos slegio daviklis durniuoja. Kaip nustatyt kas tiksliau? ir kur tiksliau randasi tas slegio daviklis? kaip nustatyt ar jis blogas?
perziurek visas vacumines slangutes, tada ziurek n239 davykli, o jai ne jis tai, n75.jai visa tai nepades, imk turba lauk ir valikis geometrija.o kad su davykliais maziau zaist, pasijunk diagnostika, tikliai zinosi su kuriuo bedu bus, nes klaida 100proc bus, jai su davykliu bedos.Schema va cia http://www.google.lt/imgres?q=1.9tdi+turbinos+varikliu&um=1&hl=lt&tbm=isch&tbnid=kFPo1YUz34kjPM:&imgrefurl=http://www.vwklubas.lt/forum/viewthread.php%3Fthread_id%3D4775&docid=vYS0ALBD-s1CCM&imgurl=http://www.vwklubas.lt/forum/attachments/5.jpg&w=600&h=650&ei=CHvOTuSiGYH24QSimsg6&zoom=1&iact=rc&dur=314&sig=108276364495438265054&page=3&tbnh=142&tbnw=131&start=31&ndsp=16&ved=1t:429, r:3, s:31&tx=77&ty=68&biw=1280&bih=688
User
2011-11-24 19:18
2011-11-24
03:50 wrote:
idomus jis truputi zmogus :lol: turbina atsijungia nuo 120km/h o ne nuo tam tikru apsuku :shocking::lol: pagal toki pasakyma gali sakyt varo 3 begiu pasiekia 4.5k rpm ir tada jau pradeda nebepust tiek nes jau variklis isisukes savo smaguma buna :lol: jei nuo greicio atsijungia tau tai permesk i didesni begi ir problemos nebus :lol: o jei nuo tam tikru sukiu tai taip ir sakyk protingiau bus is tavo puses ;)
2011-11-24
08:46 wrote:
cia tu idomus ne jis:D kazkada turejau sarana 66kw. Vaziuoja gerai kol nepasekia 110-120. Ir nesvarbu kokia pavara, tada kazkas ivyksta ir dingsta trauka. Net jai pristabdai tarkim iki 70, vos iki 100isivaziuoji, o jai vaziuoji 120, dingo trauka, tada staigiai uzgesinu masina, uzvedu, ir toliau ima iki galo. Tas pats pasitaike su golfu 81kw, pirkau ledini, vaziuoju namo, galvoju paziuresiu kiek eina. Ir vel 120ir uzduso.prisiminiau sarana, tai uzgesinau, vel uzkuriau ir iki dugno 180 ispausdavau. Bet poto radau negrazu vakumini slangeli, pakeiciau ir dingo bedos. Poto tas pats buwo su 85kw ir 110kw golfais, bet tik ziema ant salciu.tai ipratau jau, kad reik vaziuojant uzgesint ir vel vest. Net ir neieskojau priezasciu
2011-11-24
19:01 wrote:
deja as norejau pasakyti tai kad ne greitis cia sudaro esme ;) kad apkrova tai pilnai tikiu bet tikrai ne greityje esme :thumbdown:
ne nu tu klaunas! Vat butent kad greiti. Duodi dugnais 1 kasas, 2kasas, tada 3 eis kaip raketa, kol nepasieks 110-120. Arba vaziuoji sau ramiai 100 5begiu.lenki, ir uzdusta apsukos apie 2500, apkrovos nera.o 3 iki galo nueis, gal net 4 jau jungsi. FAKTAS KAD ATSIJUNGIA APIE 120. 5 masinas su ta beda turejau. Tik kai kurios kartais, o kitos daznai
User
2011-11-24 19:22
2011-11-23
20:27 wrote:
arba ta pusle kiaura
2011-11-24
02:16 wrote:
butu kiaura netrauktu, o jam atsijungia nuo 120:smilewink:
2011-11-24
03:50 wrote:
idomus jis truputi zmogus :lol: turbina atsijungia nuo 120km/h o ne nuo tam tikru apsuku :shocking::lol: pagal toki pasakyma gali sakyt varo 3 begiu pasiekia 4.5k rpm ir tada jau pradeda nebepust tiek nes jau variklis isisukes savo smaguma buna :lol: jei nuo greicio atsijungia tau tai permesk i didesni begi ir problemos nebus :lol: o jei nuo tam tikru sukiu tai taip ir sakyk protingiau bus is tavo puses ;)
o tau negana nesamones rasynet? taip istikro buna, ties 120 visiskai nevaziuoja auto, praktiskai neimanoma 130 ispaust...ir nesvarbu ar tu tolygiai gaza spausi 5u begiu ar staiga, tik jai staiga, iskart dingsta trauka , kai turba uzsipucia.o dingsta trauka del turbos perputinejimu...varyklis dirba avariniu rezimu, uzgesini uzvedi vel viskas ok. turba perpucia del prastai veikiancio kurio nors vacuminio voztuvo, del nesandarumo tu voztuvu sujungimuose ir del pastrigusios turbos geometrijos...nesakau, kad negali ir 3 begiu mest avarinio rezimo , ar kad butent nuo greicio tai priklauso.galima 3iu begiu vaziuo i kalne, duot daug gazo ir pepus turba ir bus avarinis rezima.buna visaip.priklauso nuo to, kas butent sistemoj netvarkoj.o pas zmogu trauka dingsta tik prie tokio greicio ir taip istikro buna esant kuriam nors is mano isvardintu gedimu.
User
2011-11-24 19:28
nei n239 nei n75 nera davikliai tai yra solenoidai. o n239 isvis nieko neturi bendro su turba..
User
2011-11-24 19:31
ne nuo greicio atjungia, o nuo apkrovos.. vaziuojant 100 5 begiu ir duodant gazo apkrova daug didesne nei kaip balvonui sukant ratus (tiksliau 1 rata, nes reduktorius atviras) pirmu ar antru begiu..
User
2011-11-24 19:34
2011-11-24
19:28 wrote:
nei n239 nei n75 nera davikliai tai yra solenoidai. o n239 isvis nieko neturi bendro su turba..
gal jau prie zodziu nereik kabinetis?suteikiau zmogui pakankamai info, o ar jis salenoidais ar hujojdais juos vadins, jam tai visiskai dzin.n239 valdo egra, o jai egras visad atidarytas, tai turi itakos traukai, o beto, visi tie Solenoidai yra sujungti, ir tik vienas neveiks, sistema iseis is rikiuotes.viskas cia ner ka net diskutuot, gana gal terst ta autogida?zmogus paklausia, kas zino, tas atsako, o daugiau cia ner apie ka kalbet.
User
2011-11-24 19:40
2011-11-24
19:31 wrote:
ne nuo greicio atjungia, o nuo apkrovos.. vaziuojant 100 5 begiu ir duodant gazo apkrova daug didesne nei kaip balvonui sukant ratus (tiksliau 1 rata, nes reduktorius atviras) pirmu ar antru begiu..
o kur as sakiau, kad nuo greicio atjungia turba?NUO Greicio as nesakiau, sakiau, kad tik prie tokio greicio
User
2011-11-24 20:11
1pankelis neefka stobal jus dalbajobai prie ko tas greitis tas pats gali ivykt ir prie 90 ir prie 150
User
2011-11-24 20:13
va ko jum reiks prisiperkat triperiu po 500-600k. km ir patys tampat klounai
User
2011-11-24 20:31
ir net jei ir pats didziausias balvonas butum juk suprasi kad visam golfo varikliui ir jo valdymui greitis nera svarbu i greiti kaip i parametra jis nekreipia jokio demesio...
User
2011-11-24 21:27
2011-11-24
20:31 wrote:
ir net jei ir pats didziausias balvonas butum juk suprasi kad visam golfo varikliui ir jo valdymui greitis nera svarbu i greiti kaip i parametra jis nekreipia jokio demesio...:thumbdown:
vienu zodziu klausom cia:
kad golfukui turba neatjunginetu nuo 120km/h, reik apsukas kelt po 200rpm intervalais kas sekunde tada neisijungia avarinis rezimas ir lekia 180km/h toka tak
kad golfukui turba neatjunginetu nuo 120km/h, reik apsukas kelt po 200rpm intervalais kas sekunde tada neisijungia avarinis rezimas ir lekia 180km/h toka tak
User
2011-11-25 07:32
jei tau solenoidas ir daviklis yra tas pats tada pradekim purkstukus vadinti davikliais
User
2011-11-25 09:55
2011-11-25
07:32 wrote:
jei tau solenoidas ir daviklis yra tas pats tada pradekim purkstukus vadinti davikliais:lol:
reik tau sukurt atskira tema, kad galetum suzybet savo sparnuotais pasakymais, nuo ryto iki vakaro rasinieji. gal tave prie kompo pririso? ar cia nauja terminatoriaus versija?
User
2011-11-25 12:21
2011-11-24
20:31 wrote:
ir net jei ir pats didziausias balvonas butum juk suprasi kad visam golfo varikliui ir jo valdymui greitis nera svarbu i greiti kaip i parametra jis nekreipia jokio demesio...:thumbdown:
2011-11-24
21:27 wrote:
vienu zodziu klausom cia:
kad golfukui turba neatjunginetu nuo 120km/h, reik apsukas kelt po 200rpm intervalais kas sekunde tada neisijungia avarinis rezimas ir lekia 180km/h toka tak:smoke:
kad golfukui turba neatjunginetu nuo 120km/h, reik apsukas kelt po 200rpm intervalais kas sekunde tada neisijungia avarinis rezimas ir lekia 180km/h toka tak:smoke:
gal tai ir sprendimo budas bet lenkiant kita masina isvaziaves nelauksi sekundes
User
2011-11-25 12:24
2011-11-25
07:32 wrote:
jei tau solenoidas ir daviklis yra tas pats tada pradekim purkstukus vadinti davikliais:lol:
2011-11-25
09:55 wrote:
reik tau sukurt atskira tema, kad galetum suzybet savo sparnuotais pasakymais, nuo ryto iki vakaro rasinieji. gal tave prie kompo pririso? ar cia nauja terminatoriaus versija?:shocking::lol:
tai kad zmogus tiesa raso, o jei jus nezinot kas kaip vadinas tai ir rasykit kad nezinot tiksliai kaip vadinas
User
2011-11-25 13:58
2011-11-24
20:11 wrote:
1pankelis neefka stobal jus dalbajobai :lol: prie ko tas greitis :lol: tas pats gali ivykt ir prie 90 ir prie 150 :thumbdown:
vienintelis dalbajobas esi tu! dar kart kartoju ne viena masina turejau su ta beda, ir visada 110-120.tad nesvaik
User
2011-11-25 14:04
2011-11-24
20:11 wrote:
1pankelis neefka stobal jus dalbajobai :lol: prie ko tas greitis :lol: tas pats gali ivykt ir prie 90 ir prie 150 :thumbdown:
2011-11-25
13:58 wrote:
vienintelis dalbajobas esi tu! dar kart kartoju ne viena masina turejau su ta beda, ir visada 110-120.tad nesvaik
jo jo idealus yra bradiaga, dar neturi tokios rimtos masinos kaip golf4 tdi ir nera susidures su traukos dingimu akis i aki ta trauka dingsta kaip taisykle apie 120km/h, ir gink dieve jokie ten 90km/h ar 150km/h, aisku jei nepradedi gudraut...
User
2011-11-25 18:05
2011-11-24
20:11 wrote:
1pankelis neefka stobal jus dalbajobai :lol: prie ko tas greitis :lol: tas pats gali ivykt ir prie 90 ir prie 150 :thumbdown:
tu dar karta paskaityk ka as rasau ir paziuresim, kas dalbajobaskartoju dar karta, buna butent tokie atvejai, kad trauka dingsta tik prie 120, nes tik prie tokio greicio, kompas gauna tam tikrus negerus signalus nuo kazkokio SALENOIDO ir todel dingsta ta trauka ir nieko cia neprigudrausi.cia rasau, butent apie sita atveji, yra ivairiu atveju(priklauso nuo to, kas butent sugenda) tai tuomet galima ir gudaut, kelt apsukas ivairiai, gali dingt trauka 5u begiu ties 90 ar pan.tas greitis yra kaip orientyras, juk nesakysim, kad dingo trauka ties tokiu tokiu mbar boostu ir tam tikrais osm parodymais, tam tikru kuro ipurskimo kiekiu ar tam tikros kokio n75 davyklio varzos parodymais ir pan, na nebent pastoviai pc pasijunge vazinesim.tarkim dazniausiai jai buna pastrigus turbos geometrija, tai trauka dingsta vos staigiau gaza paspaudus ir pradeda iskart netraukt, nesvarbu kox greitis...
User
2011-11-25 21:43
2011-11-25
07:32 wrote:
jei tau solenoidas ir daviklis yra tas pats tada pradekim purkstukus vadinti davikliais:lol:
2011-11-25
09:55 wrote:
reik tau sukurt atskira tema, kad galetum suzybet savo sparnuotais pasakymais, nuo ryto iki vakaro rasinieji. gal tave prie kompo pririso? ar cia nauja terminatoriaus versija?:shocking::lol:
o gal as gyvenu kitoj laiko juostoj? ir jeigu tau daliu vadinimas ju tikrais vardais yra "kosmosas" tai gal butu pats laikas susimastyti?
User
2011-11-25 21:50
2011-11-25
07:32 wrote:
jei tau solenoidas ir daviklis yra tas pats tada pradekim purkstukus vadinti davikliais:lol:
2011-11-25
09:55 wrote:
reik tau sukurt atskira tema, kad galetum suzybet savo sparnuotais pasakymais, nuo ryto iki vakaro rasinieji. gal tave prie kompo pririso? ar cia nauja terminatoriaus versija?:shocking::lol:
2011-11-25
21:43 wrote:
o gal as gyvenu kitoj laiko juostoj? ir jeigu tau daliu vadinimas ju tikrais vardais yra "kosmosas" tai gal butu pats laikas susimastyti?
matyt sunku tau mokytis buvo, paklausia, o tu vis ne i tema atsakai... zinai del ko trauka dingsta? jei taip tai pasidalyk savo ziniom su zmonemis jei ne tai praleisk tema. diosava i serdita...
User
2011-11-25 22:21
2011-11-25
09:55 wrote:
reik tau sukurt atskira tema, kad galetum suzybet savo sparnuotais pasakymais, nuo ryto iki vakaro rasinieji. gal tave prie kompo pririso? ar cia nauja terminatoriaus versija?:shocking::lol:
2011-11-25
21:43 wrote:
o gal as gyvenu kitoj laiko juostoj? ir jeigu tau daliu vadinimas ju tikrais vardais yra "kosmosas" tai gal butu pats laikas susimastyti?
2011-11-25
21:50 wrote:
matyt sunku tau mokytis buvo, paklausia, o tu vis ne i tema atsakai... zinai del ko trauka dingsta? jei taip tai pasidalyk savo ziniom su zmonemis jei ne tai praleisk tema. diosava i serdita...:thumbdown:
o tu tai isvis tik verkslenti tesugebi.. tavo patarimas buvo problema ignoruoti jungiant begi kas 200rpm, kad turba neturetu laiko isisukti.. kas cia bl per patarimas? tai kam tau isvis tada turba jei tu jos nenaudosi?
User
2011-11-25 22:31
2011-11-25
21:43 wrote:
o gal as gyvenu kitoj laiko juostoj? ir jeigu tau daliu vadinimas ju tikrais vardais yra "kosmosas" tai gal butu pats laikas susimastyti?
2011-11-25
21:50 wrote:
matyt sunku tau mokytis buvo, paklausia, o tu vis ne i tema atsakai... zinai del ko trauka dingsta? jei taip tai pasidalyk savo ziniom su zmonemis jei ne tai praleisk tema. diosava i serdita...:thumbdown:
2011-11-25
22:21 wrote:
o tu tai isvis tik verkslenti tesugebi.. tavo patarimas buvo problema ignoruoti jungiant begi kas 200rpm, kad turba neturetu laiko isisukti.. kas cia bl per patarimas? tai kam tau isvis tada turba jei tu jos nenaudosi?
vel tu su savo bedom
User
2011-11-26 03:24
2011-11-24
20:11 wrote:
1pankelis neefka stobal jus dalbajobai :lol: prie ko tas greitis :lol: tas pats gali ivykt ir prie 90 ir prie 150 :thumbdown:
2011-11-25
13:58 wrote:
vienintelis dalbajobas esi tu! dar kart kartoju ne viena masina turejau su ta beda, ir visada 110-120.tad nesvaik
2011-11-25
14:04 wrote:
jo jo idealus yra bradiaga, dar neturi tokios rimtos masinos kaip golf4 tdi ir nera susidures su traukos dingimu akis i aki:lol: ta trauka dingsta kaip taisykle apie 120km/h, ir gink dieve jokie ten 90km/h ar 150km/h, aisku jei nepradedi gudraut...:thumbdown:
Bet tu grynas velnias '' tokios rimtos masinos kaip golf4 tdi '' golf 4 tdi rimta masina tokiu velniu pilnos gatves prisipirke tdi 81kw ir spangsta kad masina belekokia vos ne sportine eilinis atgyvenes tautovezis nieko gal griet praeis tas klounu paradas kaip kad spango del antro po to trecio db ketvirto golpo buciau mentas tai kiekviena toki velnia su 4 golpu kirsciau ir strafus deciau uz beleka
User
2011-11-26 03:26
2011-11-25
21:43 wrote:
o gal as gyvenu kitoj laiko juostoj? ir jeigu tau daliu vadinimas ju tikrais vardais yra "kosmosas" tai gal butu pats laikas susimastyti?
2011-11-25
21:50 wrote:
matyt sunku tau mokytis buvo, paklausia, o tu vis ne i tema atsakai... zinai del ko trauka dingsta? jei taip tai pasidalyk savo ziniom su zmonemis jei ne tai praleisk tema. diosava i serdita...:thumbdown:
2011-11-25
22:21 wrote:
o tu tai isvis tik verkslenti tesugebi.. tavo patarimas buvo problema ignoruoti jungiant begi kas 200rpm, kad turba neturetu laiko isisukti.. kas cia bl per patarimas? tai kam tau isvis tada turba jei tu jos nenaudosi?
butent verkia ir verkia geriau sawo golpus eitumet pasiremontuot
User
2011-11-26 18:43
2011-11-25
21:50 wrote:
matyt sunku tau mokytis buvo, paklausia, o tu vis ne i tema atsakai... zinai del ko trauka dingsta? jei taip tai pasidalyk savo ziniom su zmonemis jei ne tai praleisk tema. diosava i serdita...:thumbdown:
2011-11-25
22:21 wrote:
o tu tai isvis tik verkslenti tesugebi.. tavo patarimas buvo problema ignoruoti jungiant begi kas 200rpm, kad turba neturetu laiko isisukti.. kas cia bl per patarimas? tai kam tau isvis tada turba jei tu jos nenaudosi?
2011-11-26
03:26 wrote:
butent verkia ir verkia :lol: geriau sawo golpus eitumet pasiremontuot :lol:
klausyk a tu koki ubaga vairuoji? kad taip golfams pavydi? gal tavria kokia? ir ka tu ta ant ssaaabo(overbite) vis kartoojji kaip papuga. susidaro toks vaizdas, kad viens zmogus sukure du loginus ir rasinieja tapati is skirtingu vardu bet taip neimanoma, taip tik durila s kvadratnaj galavoj daro
User
2011-11-26 20:50
2011-11-25
22:21 wrote:
o tu tai isvis tik verkslenti tesugebi.. tavo patarimas buvo problema ignoruoti jungiant begi kas 200rpm, kad turba neturetu laiko isisukti.. kas cia bl per patarimas? tai kam tau isvis tada turba jei tu jos nenaudosi?
2011-11-26
03:26 wrote:
butent verkia ir verkia :lol: geriau sawo golpus eitumet pasiremontuot :lol:
2011-11-26
18:43 wrote:
klausyk a tu koki ubaga vairuoji? kad taip golfams pavydi? gal tavria kokia? ir ka tu ta ant ssaaabo(overbite) vis kartoojji kaip papuga. susidaro toks vaizdas, kad viens zmogus sukure du loginus ir rasinieja tapati is skirtingu vardu:shocking: bet taip neimanoma, taip tik durila s kvadratnaj galavoj daro:thumbup:
ai gal patylesiu nes gaila jusu daros pilkos mases aukos
User
2011-11-27 20:52
2011-11-23
20:09 wrote:
o kai variklis neuzvestas ta kojele galima pajudint pilnai kiek jinai ir vaiksto?:smilewink:
2011-11-23
21:51 wrote:
su pasipriesinimu turetu vaikscioti
kiek CM ar MM turi vaiksciot ta kojele? su pazystamu is volvo servizo kalbejau, tai sake ta kojele galima atlaisvint su WD-40 ir gerai prajudinant ja.. Ir geometrija prasilaisvina ir turbinos nereikia nuiminet.. kita sestadieni susitariau ir jam varysiu, ziuresiu ar tiesa sake jis.
User
2011-11-27 21:44
2011-11-23
20:09 wrote:
o kai variklis neuzvestas ta kojele galima pajudint pilnai kiek jinai ir vaiksto?:smilewink:
2011-11-23
21:51 wrote:
su pasipriesinimu turetu vaikscioti
2011-11-27
20:52 wrote:
kiek CM ar MM turi vaiksciot ta kojele? su pazystamu is volvo servizo kalbejau, tai sake ta kojele galima atlaisvint su WD-40 ir gerai prajudinant ja.. Ir geometrija prasilaisvina ir turbinos nereikia nuiminet.. kita sestadieni susitariau ir jam varysiu, ziuresiu ar tiesa sake jis.:smilewink:
pas mane pravalyta ta turba, kazkur apie 1cm vaiksto(trauka vistiek dingsta). neisivaizdoju kaip tu su vedeske ja mankstint sugalvojai, isrinkus ir tai darbu yra. o cia nenuemus nu nzn. bet pabandyk nenuimant isvalyt...
User
2011-11-27 23:06
2011-11-25
07:32 wrote:
jei tau solenoidas ir daviklis yra tas pats tada pradekim purkstukus vadinti davikliais:lol:
vo ce tai geras
Your message |
|