VW Golf ll 1985 m. variklio keitimas.

Created by User 2012-05-28
2012-05-28 19:20
Sveiki visi,
Dar nesenai nusipirkau VW Golf ll 1985 m. 1, 6l.(55kW; Benzinas/Dujos) su uždroštu varikliu. Kadangi namuose stovi dar vienas VW Golf ll 1984m. 1, 3l.(40kw; Benzinas/Dujos) su daug geriau traukiančiu ir mažiau vartojančiu varikliu, kilo klausimas ar būtų įmanoma apkeisti variklius su visa pavarų dėže? (Iš 1985m. 1, 6l.(55kW)5 pavaros į 1984m. 1, 3l.(40kW)4 pavaros)?
Jei kilo kokių nors neaiškumų rašykite, atsakysiu.
Ačiū, jums už pagalbą.
2012-05-28 19:24
2012-05-28 19:20 wrote: Sveiki visi,
Dar nesenai nusipirkau VW Golf ll 1985 m. 1, 6l.(55kW; Benzinas/Dujos) su uždroštu varikliu. Kadangi namuose stovi dar vienas VW Golf ll 1984m. 1, 3l.(40kw; Benzinas/Dujos) su daug geriau traukiančiu ir mažiau vartojančiu varikliu, kilo klausimas ar būtų įmanoma apkeisti variklius su visa pavarų dėže? (Iš 1985m. 1, 6l.(55kW)5 pavaros į 1984m. 1, 3l.(40kW)4 pavaros)?
Jei kilo kokių nors neaiškumų rašykite, atsakysiu. :helpsmilie::smartass:
Ačiū, jums už pagalbą. :thumbup:
ta masina ant taves rasyta yra?? kada TA baigesi jai?
2012-05-28 19:27
2012-05-28 19:20 wrote: Sveiki visi,
Dar nesenai nusipirkau VW Golf ll 1985 m. 1, 6l.(55kW; Benzinas/Dujos) su uždroštu varikliu. Kadangi namuose stovi dar vienas VW Golf ll 1984m. 1, 3l.(40kw; Benzinas/Dujos) su daug geriau traukiančiu ir mažiau vartojančiu varikliu, kilo klausimas ar būtų įmanoma apkeisti variklius su visa pavarų dėže? (Iš 1985m. 1, 6l.(55kW)5 pavaros į 1984m. 1, 3l.(40kW)4 pavaros)?
Jei kilo kokių nors neaiškumų rašykite, atsakysiu. :helpsmilie::smartass:
Ačiū, jums už pagalbą. :thumbup:
2012-05-28 19:24 wrote: ta masina ant taves rasyta yra?? kada TA baigesi jai?
Taip, ant manęs. O TA baigiasi 2013.06.15. :)
2012-05-28 19:30
sveikas. na pakest tai pavyks nes lyk ir variklio ir pavaru dezes tvirtinimas toks pat, nors tiksliai net neisitikines. sunkiausia bus susitvarkyt elektra, nes jei 1.3 mono ipurskimas, jame yra truputis elektros, o 1.6 taip ir neparases ar purskalas ar karbiuratorius. jei karburatorius, tai turesi isidet i baka siurbliuka ir elektra atsivest. viskas imanoma bet reikes darbo ir noro idet
2012-05-28 19:30
Viskas ten puikiai keiciasi, juk cia golfas 2, ten visa konstrukcija kaip 2*2 :D tad keisk tu ten ka nori, tik del dokumentu ziurek, nes cia jau kita tema.
2012-05-28 19:32
Abu su karburatoriais(1, 6l. ir 1, 3).
2012-05-28 19:35
2012-05-28 19:32 wrote: Abu su karburatoriais(1, 6l. ir 1, 3).
tai problemu kaip ir nera, tik imt ir pakest. nors kaip visada bedarant gali kilti problemu, na bet jei pats keisi, tai kazka apie tai ir nusimanai, tai ir susitvarkysi
2012-05-28 19:46
2012-05-28 19:20 wrote: Sveiki visi,
Dar nesenai nusipirkau VW Golf ll 1985 m. 1, 6l.(55kW; Benzinas/Dujos) su uždroštu varikliu. Kadangi namuose stovi dar vienas VW Golf ll 1984m. 1, 3l.(40kw; Benzinas/Dujos) su daug geriau traukiančiu ir mažiau vartojančiu varikliu, kilo klausimas ar būtų įmanoma apkeisti variklius su visa pavarų dėže? (Iš 1985m. 1, 6l.(55kW)5 pavaros į 1984m. 1, 3l.(40kW)4 pavaros)?
Jei kilo kokių nors neaiškumų rašykite, atsakysiu. :helpsmilie::smartass:
Ačiū, jums už pagalbą. :thumbup:
2012-05-28 19:24 wrote: ta masina ant taves rasyta yra?? kada TA baigesi jai?
2012-05-28 19:27 wrote: Taip, ant manęs. O TA baigiasi 2013.06.15. :)
problema yra dokumentuose.pasikeisi, vaziuosi iki kitos TA.ten nuvaziuosi, prisiknis, zodziu reikes ekspertizes..kaina koks 400 litu uz tai.cia taip vadinama oficialioji dalis viso to reikalo.dokumentu tvarkymas.dar pasiziurek, ar irasyta variklio numeris i dokumentus.zodziu kas liecia, tehnine dali, negaliu pasakyt nieko, gal ir tiktu viskas, proceso eigoje viska pats isiaiskintum, bet del dokumentu tai tokiu bedu tikrai turetum.
2012-05-28 22:39
2012-05-28 19:24 wrote: ta masina ant taves rasyta yra?? kada TA baigesi jai?
2012-05-28 19:27 wrote: Taip, ant manęs. O TA baigiasi 2013.06.15. :)
2012-05-28 19:46 wrote: problema yra dokumentuose.pasikeisi, vaziuosi iki kitos TA.ten nuvaziuosi, prisiknis, zodziu reikes ekspertizes..kaina koks 400 litu uz tai.cia taip vadinama oficialioji dalis viso to reikalo.dokumentu tvarkymas.dar pasiziurek, ar irasyta variklio numeris i dokumentus.zodziu kas liecia, tehnine dali, negaliu pasakyt nieko, gal ir tiktu viskas, proceso eigoje viska pats isiaiskintum, bet del dokumentu tai tokiu bedu tikrai turetum.
Nemanau, kad bus problemų dėl dokumentų. :) Registracijios liudijime nėra užregistruotas variklio numeris, tik kėbulo.
2012-05-28 22:42
bet jei yra irasytas variklio turis kaip pas tave 1.6 visi tikrai atskirs kad pas tave 1.3 o ne 1.6, kaip irasyta dokumentuos. kad ir be variklio numerio, varikliai 1.3 ir 1.6 stipriai skiriasi.
2012-05-28 22:44
2012-05-28 19:27 wrote: Taip, ant manęs. O TA baigiasi 2013.06.15. :)
2012-05-28 19:46 wrote: problema yra dokumentuose.pasikeisi, vaziuosi iki kitos TA.ten nuvaziuosi, prisiknis, zodziu reikes ekspertizes..kaina koks 400 litu uz tai.cia taip vadinama oficialioji dalis viso to reikalo.dokumentu tvarkymas.dar pasiziurek, ar irasyta variklio numeris i dokumentus.zodziu kas liecia, tehnine dali, negaliu pasakyt nieko, gal ir tiktu viskas, proceso eigoje viska pats isiaiskintum, bet del dokumentu tai tokiu bedu tikrai turetum.
2012-05-28 22:39 wrote: Nemanau, kad bus problemų dėl dokumentų. :) Registracijios liudijime nėra užregistruotas variklio numeris, tik kėbulo. :thumbup:
Bet yra irasytas variklio litrazas. :)
2012-05-28 22:46
2012-05-28 19:27 wrote: Taip, ant manęs. O TA baigiasi 2013.06.15. :)
2012-05-28 19:46 wrote: problema yra dokumentuose.pasikeisi, vaziuosi iki kitos TA.ten nuvaziuosi, prisiknis, zodziu reikes ekspertizes..kaina koks 400 litu uz tai.cia taip vadinama oficialioji dalis viso to reikalo.dokumentu tvarkymas.dar pasiziurek, ar irasyta variklio numeris i dokumentus.zodziu kas liecia, tehnine dali, negaliu pasakyt nieko, gal ir tiktu viskas, proceso eigoje viska pats isiaiskintum, bet del dokumentu tai tokiu bedu tikrai turetum.
2012-05-28 22:39 wrote: Nemanau, kad bus problemų dėl dokumentų. :) Registracijios liudijime nėra užregistruotas variklio numeris, tik kėbulo. :thumbup:
ne tame esme..gi jie skiriasi vizualiai..jeigu meisteriui tam kur TA tikrina kils itarimas, kad variklis stovi ne toks kaip yra dokumentuose, tada prisiknis prie taves..as dabar nepamenu tiksliai kaip ten buna, ar mazesnio nei yra pagal; dokumentus, ar galingesnio registruot nereik.bent jau taip anksciau budavo..nes zinai jie irgi ne durni yra..raso dokumentuos 1, 6 variklis yra, atidaro kapota o ten...zveris pakavotas..nu kaip pavyzdi pasakiau tau..nes reik ziuret ar isvaizda tu varikliu nesiskiria..bendrai paemus..su oro filtru dezemis ir tt..nes bent menkiausias pakeitimas butu, ten filtro deze ne tokia ar dar kas, nu matos is karto kai dirbi toki darba, kur koks variklis, kils itarimas, pravys lauk ir bus taskas tada..
2012-06-03 20:51
Tavo vietoj 1, 3 tikrai nedeciau, tik 1, 8.Kuro sanaudos netgi uz 1, 6 mazesnes, traukia zymiai geriau, o 1, 3 isvis nesamone.1, 6 ir 1, 8 vizualiai praktiskai nesiskiria, tik ant bloko yra parasyta.Bent jau seniau silpnesni galejai det bet koki, o galingesnis galejo buti ne daugiau kaip 30%, jei daugiau reik ekspertizes, jei keiciasi kuro rusis(D), irgi ekspertize(apie300lt)

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you