User
2013-12-12 20:27
Niekaip negaliu apsispresti e60 530d ar e60 530i, gal turit kokiu nors patarimu?
User
2013-12-12 20:42
2013-12-12
20:27 wrote:
Niekaip negaliu apsispresti e60 530d ar e60 530i, gal turit kokiu nors patarimu?
tik uz benzina. aptarnavimas pigesnis isliekamoji verte didesne. nes 530d po 20k svaidosi ko nepasakysi apie 530i
User
2013-12-12 20:49
2013-12-12
20:27 wrote:
Niekaip negaliu apsispresti e60 530d ar e60 530i, gal turit kokiu nors patarimu?
2013-12-12
20:42 wrote:
tik uz benzina. aptarnavimas pigesnis isliekamoji verte didesne. nes 530d po 20k svaidosi ko nepasakysi apie 530i :smoke:
tie po 20k net nera I ka ziureti.
User
2013-12-12 20:51
imk tik dyzeli, nes vistiek siti nauji dyzelei nenusileidze benzui trauka, o sanaudos kuro tikrai mazesnes uz benzo bus, plius dyzelis dar smagiau eis del savo sukimo momento.
User
2013-12-12 20:54
2013-12-12
20:51 wrote:
imk tik dyzeli, nes vistiek siti nauji dyzelei nenusileidze benzui trauka, o sanaudos kuro tikrai mazesnes uz benzo bus, plius dyzelis dar smagiau eis del savo sukimo momento.
kuro sanaudos aisku dyzelio geresnes, bet aptarnavimo kaina irgi didesne
User
2013-12-12 20:55
2013-12-12
20:51 wrote:
imk tik dyzeli, nes vistiek siti nauji dyzelei nenusileidze benzui trauka, o sanaudos kuro tikrai mazesnes uz benzo bus, plius dyzelis dar smagiau eis del savo sukimo momento.
2013-12-12
20:54 wrote:
kuro sanaudos aisku dyzelio geresnes, bet aptarnavimo kaina irgi didesne
gal ir didesne, bet maziau ges. zodziu vistiek visi pliusai eina dyzelio pusen.
User
2013-12-12 20:56
2013-12-12
20:51 wrote:
imk tik dyzeli, nes vistiek siti nauji dyzelei nenusileidze benzui trauka, o sanaudos kuro tikrai mazesnes uz benzo bus, plius dyzelis dar smagiau eis del savo sukimo momento.
dyzelio rida bus tikrai didesne. dar visokie turbo lagai vibracija ko tikrai nereiktu manau. o del kuro sanaudu tai cia maziausias galvos skausmas jei perki padoru automobili tai ir benzo gales uzsipilti
User
2013-12-12 20:58
2013-12-12
20:51 wrote:
imk tik dyzeli, nes vistiek siti nauji dyzelei nenusileidze benzui trauka, o sanaudos kuro tikrai mazesnes uz benzo bus, plius dyzelis dar smagiau eis del savo sukimo momento.
2013-12-12
20:54 wrote:
kuro sanaudos aisku dyzelio geresnes, bet aptarnavimo kaina irgi didesne
2013-12-12
20:55 wrote:
gal ir didesne, bet maziau ges. zodziu vistiek visi pliusai eina dyzelio pusen.
kazi ar dyzeliai maziau genda, ziema lengviau benzinu. greiciau pasils. o dyzeliu iki darbo nuvaziuosi su saltu.
User
2013-12-12 21:01
2013-12-12
20:54 wrote:
kuro sanaudos aisku dyzelio geresnes, bet aptarnavimo kaina irgi didesne
2013-12-12
20:55 wrote:
gal ir didesne, bet maziau ges. zodziu vistiek visi pliusai eina dyzelio pusen.
2013-12-12
20:58 wrote:
kazi ar dyzeliai maziau genda, ziema lengviau benzinu. greiciau pasils. o dyzeliu iki darbo nuvaziuosi su saltu.
kokios vibracijos ? kokie minusai ziema ? kokie salti varikliai ? tu turbut kalbi apie senus dyzelius... prisimink kad cia jau gana modernus common rail variklis kuris situ minusu skaityk neturi, nebent labai minimalius..
User
2013-12-12 21:03
2013-12-12
20:55 wrote:
gal ir didesne, bet maziau ges. zodziu vistiek visi pliusai eina dyzelio pusen.
2013-12-12
20:58 wrote:
kazi ar dyzeliai maziau genda, ziema lengviau benzinu. greiciau pasils. o dyzeliu iki darbo nuvaziuosi su saltu.
2013-12-12
21:01 wrote:
kokios vibracijos ? kokie minusai ziema ? kokie salti varikliai ? tu turbut kalbi apie senus dyzelius... prisimink kad cia jau gana modernus common rail variklis kuris situ minusu skaityk neturi, nebent labai minimalius..
linksmiausias minusas isiurbimo kolektoriaus sklendes. nors nesunkiai pasalinamos. jei dyzeli tai 535. tada neatsiliks nuo benzo
User
2013-12-12 21:06
2013-12-12
20:58 wrote:
kazi ar dyzeliai maziau genda, ziema lengviau benzinu. greiciau pasils. o dyzeliu iki darbo nuvaziuosi su saltu.
2013-12-12
21:01 wrote:
kokios vibracijos ? kokie minusai ziema ? kokie salti varikliai ? tu turbut kalbi apie senus dyzelius... prisimink kad cia jau gana modernus common rail variklis kuris situ minusu skaityk neturi, nebent labai minimalius..
2013-12-12
21:03 wrote:
linksmiausias minusas isiurbimo kolektoriaus sklendes. nors nesunkiai pasalinamos. jei dyzeli tai 535. tada neatsiliks nuo benzo :thumbup:
nereik ir 3.5, usteks per akis ir 3.0d kad neatsilikt nuo benzo..
User
2013-12-12 21:07
2013-12-12
21:01 wrote:
kokios vibracijos ? kokie minusai ziema ? kokie salti varikliai ? tu turbut kalbi apie senus dyzelius... prisimink kad cia jau gana modernus common rail variklis kuris situ minusu skaityk neturi, nebent labai minimalius..
2013-12-12
21:03 wrote:
linksmiausias minusas isiurbimo kolektoriaus sklendes. nors nesunkiai pasalinamos. jei dyzeli tai 535. tada neatsiliks nuo benzo :thumbup:
2013-12-12
21:06 wrote:
nereik ir 3.5, usteks per akis ir 3.0d kad neatsilikt nuo benzo.. :thumbup:
ziurint nuo kelintu metu 530i?
User
2013-12-12 21:09
2013-12-12
20:58 wrote:
kazi ar dyzeliai maziau genda, ziema lengviau benzinu. greiciau pasils. o dyzeliu iki darbo nuvaziuosi su saltu.
2013-12-12
21:01 wrote:
kokios vibracijos ? kokie minusai ziema ? kokie salti varikliai ? tu turbut kalbi apie senus dyzelius... prisimink kad cia jau gana modernus common rail variklis kuris situ minusu skaityk neturi, nebent labai minimalius..
2013-12-12
21:03 wrote:
linksmiausias minusas isiurbimo kolektoriaus sklendes. nors nesunkiai pasalinamos. jei dyzeli tai 535. tada neatsiliks nuo benzo :thumbup:
Duok gera preteksta sklendes salint
User
2013-12-12 21:12
2013-12-12
21:01 wrote:
kokios vibracijos ? kokie minusai ziema ? kokie salti varikliai ? tu turbut kalbi apie senus dyzelius... prisimink kad cia jau gana modernus common rail variklis kuris situ minusu skaityk neturi, nebent labai minimalius..
2013-12-12
21:03 wrote:
linksmiausias minusas isiurbimo kolektoriaus sklendes. nors nesunkiai pasalinamos. jei dyzeli tai 535. tada neatsiliks nuo benzo :thumbup:
2013-12-12
21:09 wrote:
Duok gera preteksta sklendes salint:smoke::lol::lol::lol:
prajuokinai sukris i vidu nujemus garantija bus kaikurios pastrigusios kaikurios klibancios stipriai
User
2013-12-12 21:26
2013-12-12
20:27 wrote:
Niekaip negaliu apsispresti e60 530d ar e60 530i, gal turit kokiu nors patarimu?
ir dar butent 5 klase gal 3 ? dydis panasus, gatvese ju maziau man asmeniskai jie grazesni
User
2013-12-12 21:59
2013-12-12
20:51 wrote:
imk tik dyzeli, nes vistiek siti nauji dyzelei nenusileidze benzui trauka, o sanaudos kuro tikrai mazesnes uz benzo bus, plius dyzelis dar smagiau eis del savo sukimo momento.
2013-12-12
20:56 wrote:
dyzelio rida bus tikrai didesne. dar visokie turbo lagai vibracija ko tikrai nereiktu manau. o del kuro sanaudu tai cia maziausias galvos skausmas jei perki padoru automobili tai ir benzo gales uzsipilti :)
kokie dar turbo lagai?
wagen
1829 / 0
2013-12-12 22:10
2013-12-12
20:51 wrote:
imk tik dyzeli, nes vistiek siti nauji dyzelei nenusileidze benzui trauka, o sanaudos kuro tikrai mazesnes uz benzo bus, plius dyzelis dar smagiau eis del savo sukimo momento.
2013-12-12
20:56 wrote:
dyzelio rida bus tikrai didesne. dar visokie turbo lagai vibracija ko tikrai nereiktu manau. o del kuro sanaudu tai cia maziausias galvos skausmas jei perki padoru automobili tai ir benzo gales uzsipilti :)
2013-12-12
21:59 wrote:
kokie dar turbo lagai?:lol:
duobes, kada traukos nera, ko nera vaziuojant su benzininiu atmosferiniu
User
2013-12-12 22:16
2013-12-12
20:51 wrote:
imk tik dyzeli, nes vistiek siti nauji dyzelei nenusileidze benzui trauka, o sanaudos kuro tikrai mazesnes uz benzo bus, plius dyzelis dar smagiau eis del savo sukimo momento.
2013-12-12
20:56 wrote:
dyzelio rida bus tikrai didesne. dar visokie turbo lagai vibracija ko tikrai nereiktu manau. o del kuro sanaudu tai cia maziausias galvos skausmas jei perki padoru automobili tai ir benzo gales uzsipilti :)
2013-12-12
21:59 wrote:
kokie dar turbo lagai?:lol:
kokios dar vibracijos? matyt neesi nrml vaziaves su e60 dyzeliu. jokiu vibraciju nera, paneles nebarska, buvo ismetimo kolektorius trukes, egr uzlinkes, katalizatoriuj problema kazkokia buvo. prasivazinejom 190k kmm, turbinos garsas ir mazom apsukom buvo ausiai malonus. as tik uz traktoriuka
wagen
1829 / 0
2013-12-12 22:22
2013-12-12
20:56 wrote:
dyzelio rida bus tikrai didesne. dar visokie turbo lagai vibracija ko tikrai nereiktu manau. o del kuro sanaudu tai cia maziausias galvos skausmas jei perki padoru automobili tai ir benzo gales uzsipilti :)
2013-12-12
21:59 wrote:
kokie dar turbo lagai?:lol:
2013-12-12
22:16 wrote:
kokios dar vibracijos? :lol: matyt neesi nrml vaziaves su e60 dyzeliu. jokiu vibraciju nera, paneles nebarska, buvo ismetimo kolektorius trukes, egr uzlinkes, katalizatoriuj problema kazkokia buvo. prasivazinejom 190k kmm, turbinos garsas ir mazom apsukom buvo ausiai malonus. as tik uz traktoriuka :thumbup:
o su benzu esi vaziaves?atrodo kad ne, ir tada klausimas, esi vaziaves tik dyzeliu ir kaip gali drasiai isvada daryt kad tik uz dyzeli esi?naujesnes masinos ir dar gana galingos sanaudose beveik skirtumo nera tarp benzo ir dyzelio...o benzas gali but su dujom, ir kaip nekalbetum benzininis vistiek tylesnis uz dyzeli, nieks nekalba, kad dyzelyje triuksmo lygis bus, kaip mtz 80, bet palyginus su benzininiu skirtumas jauciasi
User
2013-12-12 22:30
2013-12-12
21:59 wrote:
kokie dar turbo lagai?:lol:
2013-12-12
22:16 wrote:
kokios dar vibracijos? :lol: matyt neesi nrml vaziaves su e60 dyzeliu. jokiu vibraciju nera, paneles nebarska, buvo ismetimo kolektorius trukes, egr uzlinkes, katalizatoriuj problema kazkokia buvo. prasivazinejom 190k kmm, turbinos garsas ir mazom apsukom buvo ausiai malonus. as tik uz traktoriuka :thumbup:
2013-12-12
22:22 wagen wrote:
o su benzu esi vaziaves?atrodo kad ne, ir tada klausimas, esi vaziaves tik dyzeliu ir kaip gali drasiai isvada daryt kad tik uz dyzeli esi?naujesnes masinos ir dar gana galingos sanaudose beveik skirtumo nera tarp benzo ir dyzelio...o benzas gali but su dujom, ir kaip nekalbetum benzininis vistiek tylesnis uz dyzeli, nieks nekalba, kad dyzelyje triuksmo lygis bus, kaip mtz 80, bet palyginus su benzininiu skirtumas jauciasi
o vat man butent ta tyla ir nepatinka, man turbinos garsas mielas sirdziai del to ir pasakiau kodel as tik uz traktorius. cia asmenine nuomone ir jos nepakeisi
User
2013-12-12 22:43
jai rai benzinini tai siuliciau visgi benzinini imti ne sbus maziau uzdroztas ir maloniau vaziuot nei su dyzeliu , nesakau kad su dyzeliu nemalonu vazineju su common railu taip tylus vibracijos beveik nera ( nors realiai tai yra bet jinai labai minimali bet prisikabint vistiek galima) o vaziuoja tyliai ir svelniai kaip benzininis bet minusas dyzeliu tai aptarnavimas tikrai brangesnis remontu daugiau yra ir cia faktas kokie nebutu dyzeliai patikimi bet ju visu beda purkstukai siurbliai genda dazniau nei benzininiu tuolabiau kai pas mus i lietuva dyzeliai atvaziuoja su 300-500 km rida poto jai mechanine deze tai sankaba dyzeliu labiau kencia ir nepigiai kainuoja ypac smagratis
PS man asmeniskai maloniau vairuot benzinini ypac 3, 0 tai labai maloniai vaziuoja
PS man asmeniskai maloniau vairuot benzinini ypac 3, 0 tai labai maloniai vaziuoja
User
2013-12-12 22:48
2013-12-12
22:43 wrote:
jai rai benzinini tai siuliciau visgi benzinini imti ne sbus maziau uzdroztas ir maloniau vaziuot nei su dyzeliu , nesakau kad su dyzeliu nemalonu vazineju su common railu taip tylus vibracijos beveik nera ( nors realiai tai yra bet jinai labai minimali bet prisikabint vistiek galima) o vaziuoja tyliai ir svelniai kaip benzininis bet minusas dyzeliu tai aptarnavimas tikrai brangesnis remontu daugiau yra ir cia faktas kokie nebutu dyzeliai patikimi bet ju visu beda purkstukai siurbliai genda dazniau nei benzininiu tuolabiau kai pas mus i lietuva dyzeliai atvaziuoja su 300-500 km rida poto jai mechanine deze tai sankaba dyzeliu labiau kencia ir nepigiai kainuoja ypac smagratis
PS man asmeniskai maloniau vairuot benzinini ypac 3, 0 tai labai maloniai vaziuoja
PS man asmeniskai maloniau vairuot benzinini ypac 3, 0 tai labai maloniai vaziuoja
va, o as manau kad benzininiai buna daugiau uzdrosti, nes benzina ima tie, kurie didelio komfforto nori, ar padraskyt padangas. o su kuo legviausia sert aksfalta? su benzinu tad kad rast uzpjauta varikli tarp benzo ir dyzelio yra 50% ant 50%
User
2013-12-12 22:56
2013-12-12
22:43 wrote:
jai rai benzinini tai siuliciau visgi benzinini imti ne sbus maziau uzdroztas ir maloniau vaziuot nei su dyzeliu , nesakau kad su dyzeliu nemalonu vazineju su common railu taip tylus vibracijos beveik nera ( nors realiai tai yra bet jinai labai minimali bet prisikabint vistiek galima) o vaziuoja tyliai ir svelniai kaip benzininis bet minusas dyzeliu tai aptarnavimas tikrai brangesnis remontu daugiau yra ir cia faktas kokie nebutu dyzeliai patikimi bet ju visu beda purkstukai siurbliai genda dazniau nei benzininiu tuolabiau kai pas mus i lietuva dyzeliai atvaziuoja su 300-500 km rida poto jai mechanine deze tai sankaba dyzeliu labiau kencia ir nepigiai kainuoja ypac smagratis
PS man asmeniskai maloniau vairuot benzinini ypac 3, 0 tai labai maloniai vaziuoja
PS man asmeniskai maloniau vairuot benzinini ypac 3, 0 tai labai maloniai vaziuoja
2013-12-12
22:48 wrote:
va, o as manau kad benzininiai buna daugiau uzdrosti, nes benzina ima tie, kurie didelio komfforto nori, ar padraskyt padangas. o su kuo legviausia sert aksfalta? su benzinu :beer: tad kad rast uzpjauta varikli tarp benzo ir dyzelio yra 50% ant 50% :smoke:
jai nori drozti masina perka m5 arba koki rs o ne 3, 0 benza o tokius dyzelius 3, 0 ima imones europose ir mala su jais autobanais puse limono ir tada stumia lietuviams , o tokie lietuviai kaip tik ima 3, 0d ir drozia juos nes tipo kuro ima maziau o traukos kaip pas benza
o bendrai kalbejau jai su neuzpjautu varikliu paimsi benza ir paimsi dyzeli tai eksploatojant ir tik keiciant einamas detales tai : filtrai tepalai dirzai akumas kainuoja vos ne dvigubai o jai paimti remontus tai du kart dazniau sankabas keicia dyzeliams , purkstukai siurbliai tai dyzeliu irgi liga ( aisku nevisiems tie remontai pasitaiko bet eksploatojant 5 metus tokie remotnai islis tikrai) o dar ir turbina
o bendrai kalbejau jai su neuzpjautu varikliu paimsi benza ir paimsi dyzeli tai eksploatojant ir tik keiciant einamas detales tai : filtrai tepalai dirzai akumas kainuoja vos ne dvigubai o jai paimti remontus tai du kart dazniau sankabas keicia dyzeliams , purkstukai siurbliai tai dyzeliu irgi liga ( aisku nevisiems tie remontai pasitaiko bet eksploatojant 5 metus tokie remotnai islis tikrai) o dar ir turbina
User
2013-12-13 09:33
2013-12-12
22:43 wrote:
jai rai benzinini tai siuliciau visgi benzinini imti ne sbus maziau uzdroztas ir maloniau vaziuot nei su dyzeliu , nesakau kad su dyzeliu nemalonu vazineju su common railu taip tylus vibracijos beveik nera ( nors realiai tai yra bet jinai labai minimali bet prisikabint vistiek galima) o vaziuoja tyliai ir svelniai kaip benzininis bet minusas dyzeliu tai aptarnavimas tikrai brangesnis remontu daugiau yra ir cia faktas kokie nebutu dyzeliai patikimi bet ju visu beda purkstukai siurbliai genda dazniau nei benzininiu tuolabiau kai pas mus i lietuva dyzeliai atvaziuoja su 300-500 km rida poto jai mechanine deze tai sankaba dyzeliu labiau kencia ir nepigiai kainuoja ypac smagratis
PS man asmeniskai maloniau vairuot benzinini ypac 3, 0 tai labai maloniai vaziuoja
PS man asmeniskai maloniau vairuot benzinini ypac 3, 0 tai labai maloniai vaziuoja
2013-12-12
22:48 wrote:
va, o as manau kad benzininiai buna daugiau uzdrosti, nes benzina ima tie, kurie didelio komfforto nori, ar padraskyt padangas. o su kuo legviausia sert aksfalta? su benzinu :beer: tad kad rast uzpjauta varikli tarp benzo ir dyzelio yra 50% ant 50% :smoke:
2013-12-12
22:56 wrote:
jai nori drozti masina perka m5 arba koki rs o ne 3, 0 benza :D o tokius dyzelius 3, 0 ima imones europose ir mala su jais autobanais puse limono ir tada stumia lietuviams , o tokie lietuviai kaip tik ima 3, 0d ir drozia juos nes tipo kuro ima maziau o traukos kaip pas benza :D
o bendrai kalbejau jai su neuzpjautu varikliu paimsi benza ir paimsi dyzeli tai eksploatojant ir tik keiciant einamas detales tai : filtrai tepalai dirzai akumas kainuoja vos ne dvigubai o jai paimti remontus tai du kart dazniau sankabas keicia dyzeliams , purkstukai siurbliai tai dyzeliu irgi liga ( aisku nevisiems tie remontai pasitaiko bet eksploatojant 5 metus tokie remotnai islis tikrai) o dar ir turbina
o bendrai kalbejau jai su neuzpjautu varikliu paimsi benza ir paimsi dyzeli tai eksploatojant ir tik keiciant einamas detales tai : filtrai tepalai dirzai akumas kainuoja vos ne dvigubai o jai paimti remontus tai du kart dazniau sankabas keicia dyzeliams , purkstukai siurbliai tai dyzeliu irgi liga ( aisku nevisiems tie remontai pasitaiko bet eksploatojant 5 metus tokie remotnai islis tikrai) o dar ir turbina
nezinau is kur tu istraukei kad sankaba greiciau drozes, jos nusidevejimas daugiausia priklauso nuo tarpines tarp sedynes ir vairo. purkstukus siurblius nereikia remontuot kiekviena diena, kaip pats sakei kas 5 metus. tai ir benzinui gali pareit zvakes, zvaklaidziai, babinos, chujinos, tai ziurek netraukia tai tas ar anas ir poto jau lekia klausinet i forumas del ko ant benzo nesikuria, kodel ant duju uzgesta.
User
2013-12-13 10:28
2013-12-12
22:48 wrote:
va, o as manau kad benzininiai buna daugiau uzdrosti, nes benzina ima tie, kurie didelio komfforto nori, ar padraskyt padangas. o su kuo legviausia sert aksfalta? su benzinu :beer: tad kad rast uzpjauta varikli tarp benzo ir dyzelio yra 50% ant 50% :smoke:
2013-12-12
22:56 wrote:
jai nori drozti masina perka m5 arba koki rs o ne 3, 0 benza :D o tokius dyzelius 3, 0 ima imones europose ir mala su jais autobanais puse limono ir tada stumia lietuviams , o tokie lietuviai kaip tik ima 3, 0d ir drozia juos nes tipo kuro ima maziau o traukos kaip pas benza :D
o bendrai kalbejau jai su neuzpjautu varikliu paimsi benza ir paimsi dyzeli tai eksploatojant ir tik keiciant einamas detales tai : filtrai tepalai dirzai akumas kainuoja vos ne dvigubai o jai paimti remontus tai du kart dazniau sankabas keicia dyzeliams , purkstukai siurbliai tai dyzeliu irgi liga ( aisku nevisiems tie remontai pasitaiko bet eksploatojant 5 metus tokie remotnai islis tikrai) o dar ir turbina
o bendrai kalbejau jai su neuzpjautu varikliu paimsi benza ir paimsi dyzeli tai eksploatojant ir tik keiciant einamas detales tai : filtrai tepalai dirzai akumas kainuoja vos ne dvigubai o jai paimti remontus tai du kart dazniau sankabas keicia dyzeliams , purkstukai siurbliai tai dyzeliu irgi liga ( aisku nevisiems tie remontai pasitaiko bet eksploatojant 5 metus tokie remotnai islis tikrai) o dar ir turbina
2013-12-13
09:33 wrote:
nezinau is kur tu istraukei kad sankaba greiciau drozes, jos nusidevejimas daugiausia priklauso nuo tarpines tarp sedynes ir vairo. purkstukus siurblius nereikia remontuot kiekviena diena, kaip pats sakei kas 5 metus. tai ir benzinui gali pareit zvakes, zvaklaidziai, babinos, chujinos, tai ziurek netraukia tai tas ar anas ir poto jau lekia klausinet i forumas del ko ant benzo nesikuria, kodel ant duju uzgesta. :D
tu rasai apie auto, aiskini kaska, bet pats nieko nerauki ir nesupranti elementaraus dalyko kodel dyzeliui gali pareiti sankaba greiciau nei benzui , ot specialistas
User
2013-12-13 10:46
2013-12-12
22:56 wrote:
jai nori drozti masina perka m5 arba koki rs o ne 3, 0 benza :D o tokius dyzelius 3, 0 ima imones europose ir mala su jais autobanais puse limono ir tada stumia lietuviams , o tokie lietuviai kaip tik ima 3, 0d ir drozia juos nes tipo kuro ima maziau o traukos kaip pas benza :D
o bendrai kalbejau jai su neuzpjautu varikliu paimsi benza ir paimsi dyzeli tai eksploatojant ir tik keiciant einamas detales tai : filtrai tepalai dirzai akumas kainuoja vos ne dvigubai o jai paimti remontus tai du kart dazniau sankabas keicia dyzeliams , purkstukai siurbliai tai dyzeliu irgi liga ( aisku nevisiems tie remontai pasitaiko bet eksploatojant 5 metus tokie remotnai islis tikrai) o dar ir turbina
o bendrai kalbejau jai su neuzpjautu varikliu paimsi benza ir paimsi dyzeli tai eksploatojant ir tik keiciant einamas detales tai : filtrai tepalai dirzai akumas kainuoja vos ne dvigubai o jai paimti remontus tai du kart dazniau sankabas keicia dyzeliams , purkstukai siurbliai tai dyzeliu irgi liga ( aisku nevisiems tie remontai pasitaiko bet eksploatojant 5 metus tokie remotnai islis tikrai) o dar ir turbina
2013-12-13
09:33 wrote:
nezinau is kur tu istraukei kad sankaba greiciau drozes, jos nusidevejimas daugiausia priklauso nuo tarpines tarp sedynes ir vairo. purkstukus siurblius nereikia remontuot kiekviena diena, kaip pats sakei kas 5 metus. tai ir benzinui gali pareit zvakes, zvaklaidziai, babinos, chujinos, tai ziurek netraukia tai tas ar anas ir poto jau lekia klausinet i forumas del ko ant benzo nesikuria, kodel ant duju uzgesta. :D
2013-12-13
10:28 wrote:
tu rasai apie auto, aiskini kaska, bet pats nieko nerauki ir nesupranti elementaraus dalyko kodel dyzeliui gali pareiti sankaba greiciau nei benzui :lol: :lol:, ot specialistas
niekur nemenejau kad specialistas esu, o cia buvo uzsivedus normali diskuja, be koliojimasu. tai db paaiskyk, kodel dyzeliui greiciau sankaba pareina? del didesnio sukimo momento? ir sakau, jei nemoki vaziuot, galesi tu tas sankabas keitaliot kas menesi, nes varbu ar tai traktoriukas ar blynine
User
2013-12-13 11:05
2013-12-13
09:33 wrote:
nezinau is kur tu istraukei kad sankaba greiciau drozes, jos nusidevejimas daugiausia priklauso nuo tarpines tarp sedynes ir vairo. purkstukus siurblius nereikia remontuot kiekviena diena, kaip pats sakei kas 5 metus. tai ir benzinui gali pareit zvakes, zvaklaidziai, babinos, chujinos, tai ziurek netraukia tai tas ar anas ir poto jau lekia klausinet i forumas del ko ant benzo nesikuria, kodel ant duju uzgesta. :D
2013-12-13
10:28 wrote:
tu rasai apie auto, aiskini kaska, bet pats nieko nerauki ir nesupranti elementaraus dalyko kodel dyzeliui gali pareiti sankaba greiciau nei benzui :lol: :lol:, ot specialistas
2013-12-13
10:46 wrote:
niekur nemenejau kad specialistas esu, o cia buvo uzsivedus normali diskuja, be koliojimasu. tai db paaiskyk, kodel dyzeliui greiciau sankaba pareina? del didesnio sukimo momento? ir sakau, jei nemoki vaziuot, galesi tu tas sankabas keitaliot kas menesi, nes varbu ar tai traktoriukas ar blynine :lol:
nieko as nesikolioju , na tai aisku, kad del didesnio sukimo momento, tai kam tada pirkt toki dyzeli, nusipirkai 2.0d ir vaziuoji sau ramiai laimingas
User
2013-12-13 11:30
Nieko ten neatsitiks su sankaba.Galingu benzu nesiskiria Nm nuo dyzeliu, Pagaliau jei noresis cipuoti iki 700Nm tai ir susidesi keramine sankaba.Cia kita problema, kad visoms galingos masinoms negamina rimtesniu sankabu, o eina daugumoje vienodos.Su automatais tas pats, pvz ZF vokiskas automatas tvirtumo poziuriu(kalbu ne apie papildomas funkcijas)eina ir i 2, 0 ir 3, o dyzeli 1:1 beje toksai pats tik dar su triptroniku eina i 5, 0TDI bei 4, 0W8 W12 benza ir toksia pat i 1, 9TDI tai ka jis ten gali laikyti?Lekia ir lekia tie automatai galingesnems masinoms.Zinoma, ypac dyzeliams galingiems.
User
2013-12-13 11:35
P.S.kadangi japonai kaip ir negamina palyginus galingu dyzeliu tai jie i galingiausius 180kw TD ir 150TD Land Cruiserius bei Nissan Muranus, kitus galingesnius Nissan dazniau serijiniu budu mointuoja ne japoniskas Aisin APD kaip pvz Saab o vokiskas, atsiet jos "patvaresnes".Kokiu pagrindu klausimas?
User
2013-12-13 12:13
2013-12-12
20:51 wrote:
imk tik dyzeli, nes vistiek siti nauji dyzelei nenusileidze benzui trauka, o sanaudos kuro tikrai mazesnes uz benzo bus, plius dyzelis dar smagiau eis del savo sukimo momento.
jo? nenusileidzia? rimtai
E60
535i
2007-2010
2, 979 cc (181.8 cu in) I6 turbo
306 PS (225 kW; 302 hp)@5800,
400 N·m (295 lb·ft)@1300-5000
530d
2007-2010
2, 993 cc (182.6 cu in) I6 turbo
235 PS (173 kW; 232 hp)@4000,
500 N·m (369 lb·ft)@1750-3000
ne ne, aisku, kad nenusileidzia trauka.. neskaitant, kad kW maziau turi ir sukimo momenta prie niekam nepanaudojamu (nebent buksyrui) zemu apsuku, kai benzino sukimo momentas geras nuo pat 1300 iki 5000rpm, kas yra beveik redlainas..
galvok ka kalbi..
beje, lyginkim variklius su tuo paciu kvepavimu ir ta pacia kubatura
E60
535i
2007-2010
2, 979 cc (181.8 cu in) I6 turbo
306 PS (225 kW; 302 hp)@5800,
400 N·m (295 lb·ft)@1300-5000
530d
2007-2010
2, 993 cc (182.6 cu in) I6 turbo
235 PS (173 kW; 232 hp)@4000,
500 N·m (369 lb·ft)@1750-3000
ne ne, aisku, kad nenusileidzia trauka.. neskaitant, kad kW maziau turi ir sukimo momenta prie niekam nepanaudojamu (nebent buksyrui) zemu apsuku, kai benzino sukimo momentas geras nuo pat 1300 iki 5000rpm, kas yra beveik redlainas..
galvok ka kalbi..
beje, lyginkim variklius su tuo paciu kvepavimu ir ta pacia kubatura
User
2013-12-13 12:17
2013-12-12
22:16 wrote:
kokios dar vibracijos? :lol: matyt neesi nrml vaziaves su e60 dyzeliu. jokiu vibraciju nera, paneles nebarska, buvo ismetimo kolektorius trukes, egr uzlinkes, katalizatoriuj problema kazkokia buvo. prasivazinejom 190k kmm, turbinos garsas ir mazom apsukom buvo ausiai malonus. as tik uz traktoriuka :thumbup:
2013-12-12
22:22 wagen wrote:
o su benzu esi vaziaves?atrodo kad ne, ir tada klausimas, esi vaziaves tik dyzeliu ir kaip gali drasiai isvada daryt kad tik uz dyzeli esi?naujesnes masinos ir dar gana galingos sanaudose beveik skirtumo nera tarp benzo ir dyzelio...o benzas gali but su dujom, ir kaip nekalbetum benzininis vistiek tylesnis uz dyzeli, nieks nekalba, kad dyzelyje triuksmo lygis bus, kaip mtz 80, bet palyginus su benzininiu skirtumas jauciasi
2013-12-12
22:30 wrote:
o vat man butent ta tyla ir nepatinka, man turbinos garsas mielas sirdziai del to ir pasakiau kodel as tik uz traktorius. cia asmenine nuomone ir jos nepakeisi :beer:
prie ko cia traktoriai ir turbinos garsas.
pas mane benzinas, kuris turi labai miela turbinos garsa.
be pasaliniu barskejimu..
pas mane benzinas, kuris turi labai miela turbinos garsa.
be pasaliniu barskejimu..
User
2013-12-13 12:25
2013-12-12
22:22 wagen wrote:
o su benzu esi vaziaves?atrodo kad ne, ir tada klausimas, esi vaziaves tik dyzeliu ir kaip gali drasiai isvada daryt kad tik uz dyzeli esi?naujesnes masinos ir dar gana galingos sanaudose beveik skirtumo nera tarp benzo ir dyzelio...o benzas gali but su dujom, ir kaip nekalbetum benzininis vistiek tylesnis uz dyzeli, nieks nekalba, kad dyzelyje triuksmo lygis bus, kaip mtz 80, bet palyginus su benzininiu skirtumas jauciasi
2013-12-12
22:30 wrote:
o vat man butent ta tyla ir nepatinka, man turbinos garsas mielas sirdziai del to ir pasakiau kodel as tik uz traktorius. cia asmenine nuomone ir jos nepakeisi :beer:
2013-12-13
12:17 wrote:
prie ko cia traktoriai ir turbinos garsas.
pas mane benzinas, kuris turi labai miela turbinos garsa.
be pasaliniu barskejimu..
pas mane benzinas, kuris turi labai miela turbinos garsa.
be pasaliniu barskejimu..
Panašu kad ateityje atmosferikų išviso gali nebelikti.Gal turbininisi bus kruopščiau daromi, ne kai kokie griuvenos Subaru dyzeliai ar Mazdų 2, 3T benzai su nepaskai2iuotais stumokliais bei alkuniniais.Nemanai kad turbokompresoriniai/turbininiai galima laikyti , yra ateities varikliai?
wagen
1829 / 0
2013-12-13 12:32
2013-12-12
22:30 wrote:
o vat man butent ta tyla ir nepatinka, man turbinos garsas mielas sirdziai del to ir pasakiau kodel as tik uz traktorius. cia asmenine nuomone ir jos nepakeisi :beer:
2013-12-13
12:17 wrote:
prie ko cia traktoriai ir turbinos garsas.
pas mane benzinas, kuris turi labai miela turbinos garsa.
be pasaliniu barskejimu..
pas mane benzinas, kuris turi labai miela turbinos garsa.
be pasaliniu barskejimu..
2013-12-13
12:25 wrote:
Panašu kad ateityje atmosferikų išviso gali nebelikti.Gal turbininisi bus kruopščiau daromi, ne kai kokie griuvenos Subaru dyzeliai ar Mazdų 2, 3T benzai su nepaskai2iuotais stumokliais bei alkuniniais.Nemanai kad turbokompresoriniai/turbininiai galima laikyti , yra ateities varikliai?:thumbup:
manyciau ateities varykliai yra elektriniai ar dar kazkokie, kurie nevartoja ar beveik nevartoja kazkokio kuro
User
2013-12-13 12:34
2013-12-12
22:30 wrote:
o vat man butent ta tyla ir nepatinka, man turbinos garsas mielas sirdziai del to ir pasakiau kodel as tik uz traktorius. cia asmenine nuomone ir jos nepakeisi :beer:
2013-12-13
12:17 wrote:
prie ko cia traktoriai ir turbinos garsas.
pas mane benzinas, kuris turi labai miela turbinos garsa.
be pasaliniu barskejimu..
pas mane benzinas, kuris turi labai miela turbinos garsa.
be pasaliniu barskejimu..
2013-12-13
12:25 wrote:
Panašu kad ateityje atmosferikų išviso gali nebelikti.Gal turbininisi bus kruopščiau daromi, ne kai kokie griuvenos Subaru dyzeliai ar Mazdų 2, 3T benzai su nepaskai2iuotais stumokliais bei alkuniniais.Nemanai kad turbokompresoriniai/turbininiai galima laikyti , yra ateities varikliai?:thumbup:
viskas eina link to. BMW ir MB labai intensyviai eina ant turbu. BMW naujas 328 atrodo eina su 4 katilu turbiniu varikliu. MB Cske taip pat. apie 335 jau net nekalbu. pas mus vos ne kas antras toks (ta prasme 3.0L TT motorai). didieji zverys irgi dviturbiai. MB irgi. S550 mano boso jau dviturbis. Fordas labai intensyviai eina ant turbo su savo EcoBoost. 3.5 dviturbiai motorai dominuoja ju gama (Lincolnu taip pat)
niekas nesitikejo, kad senas geras visu numyletas F150 pikapas pakeis sena gera 5.4L astunke i 3.5 dviturbe seske.. GM irgi megsta turbas. Naujas Cadillac ATS turbinis yra, Buick Regal taip pat.
Toyotu nera turbiniu.. bet jos pastaruoju metu apskritai nuobodzios (neskaitant Toyota 86).
Honda niekada neturejo turbiniu.. vienintele turbine honda kuria esu sutikes, ir ji man visai miela yra Acura RDX su 2.3L turbiniu motoru.
niekas nesitikejo, kad senas geras visu numyletas F150 pikapas pakeis sena gera 5.4L astunke i 3.5 dviturbe seske.. GM irgi megsta turbas. Naujas Cadillac ATS turbinis yra, Buick Regal taip pat.
Toyotu nera turbiniu.. bet jos pastaruoju metu apskritai nuobodzios (neskaitant Toyota 86).
Honda niekada neturejo turbiniu.. vienintele turbine honda kuria esu sutikes, ir ji man visai miela yra Acura RDX su 2.3L turbiniu motoru.
User
2013-12-13 12:38
2013-12-13
12:17 wrote:
prie ko cia traktoriai ir turbinos garsas.
pas mane benzinas, kuris turi labai miela turbinos garsa.
be pasaliniu barskejimu..
pas mane benzinas, kuris turi labai miela turbinos garsa.
be pasaliniu barskejimu..
2013-12-13
12:25 wrote:
Panašu kad ateityje atmosferikų išviso gali nebelikti.Gal turbininisi bus kruopščiau daromi, ne kai kokie griuvenos Subaru dyzeliai ar Mazdų 2, 3T benzai su nepaskai2iuotais stumokliais bei alkuniniais.Nemanai kad turbokompresoriniai/turbininiai galima laikyti , yra ateities varikliai?:thumbup:
2013-12-13
12:32 wagen wrote:
manyciau ateities varykliai yra elektriniai ar dar kazkokie, kurie nevartoja ar beveik nevartoja kazkokio kuro
geru elektriniu varikliu ar bateriju jiem dar turesi kazkiek palaukti..
wagen
1829 / 0
2013-12-13 12:48
2013-12-13
12:25 wrote:
Panašu kad ateityje atmosferikų išviso gali nebelikti.Gal turbininisi bus kruopščiau daromi, ne kai kokie griuvenos Subaru dyzeliai ar Mazdų 2, 3T benzai su nepaskai2iuotais stumokliais bei alkuniniais.Nemanai kad turbokompresoriniai/turbininiai galima laikyti , yra ateities varikliai?:thumbup:
2013-12-13
12:32 wagen wrote:
manyciau ateities varykliai yra elektriniai ar dar kazkokie, kurie nevartoja ar beveik nevartoja kazkokio kuro
2013-12-13
12:38 wrote:
geru elektriniu varikliu ar bateriju jiem dar turesi kazkiek palaukti..
reiketu, bet tesla jau kazka padoraus turi
User
2013-12-13 12:50
2013-12-13
12:17 wrote:
prie ko cia traktoriai ir turbinos garsas.
pas mane benzinas, kuris turi labai miela turbinos garsa.
be pasaliniu barskejimu..
pas mane benzinas, kuris turi labai miela turbinos garsa.
be pasaliniu barskejimu..
2013-12-13
12:25 wrote:
Panašu kad ateityje atmosferikų išviso gali nebelikti.Gal turbininisi bus kruopščiau daromi, ne kai kokie griuvenos Subaru dyzeliai ar Mazdų 2, 3T benzai su nepaskai2iuotais stumokliais bei alkuniniais.Nemanai kad turbokompresoriniai/turbininiai galima laikyti , yra ateities varikliai?:thumbup:
2013-12-13
12:34 wrote:
viskas eina link to. BMW ir MB labai intensyviai eina ant turbu. BMW naujas 328 atrodo eina su 4 katilu turbiniu varikliu. MB Cske taip pat. apie 335 jau net nekalbu. pas mus vos ne kas antras toks (ta prasme 3.0L TT motorai). didieji zverys irgi dviturbiai. MB irgi. S550 mano boso jau dviturbis. Fordas labai intensyviai eina ant turbo su savo EcoBoost. 3.5 dviturbiai motorai dominuoja ju gama (Lincolnu taip pat)
niekas nesitikejo, kad senas geras visu numyletas F150 pikapas pakeis sena gera 5.4L astunke i 3.5 dviturbe seske.. GM irgi megsta turbas. Naujas Cadillac ATS turbinis yra, Buick Regal taip pat.
Toyotu nera turbiniu.. bet jos pastaruoju metu apskritai nuobodzios (neskaitant Toyota 86).
Honda niekada neturejo turbiniu.. vienintele turbine honda kuria esu sutikes, ir ji man visai miela yra Acura RDX su 2.3L turbiniu motoru.
niekas nesitikejo, kad senas geras visu numyletas F150 pikapas pakeis sena gera 5.4L astunke i 3.5 dviturbe seske.. GM irgi megsta turbas. Naujas Cadillac ATS turbinis yra, Buick Regal taip pat.
Toyotu nera turbiniu.. bet jos pastaruoju metu apskritai nuobodzios (neskaitant Toyota 86).
Honda niekada neturejo turbiniu.. vienintele turbine honda kuria esu sutikes, ir ji man visai miela yra Acura RDX su 2.3L turbiniu motoru.
O tai 2007-2010m Lincolnas MKX(Ford Edge 3, 5)kiek suprantu dar be turbos?Kazkuom man bent idomus tas modeliukas isskirtinumo prasme, kad bent jau LT issiskirtum is pilkos masesJois tik atrodo mazas bet kai salia stovi ir sedi visuj kitaip atrodo, ir vaziuoja maloniai.Is kur ten turba jei tik 185kw gal net koks Crhrysleris savo sirdele paskolines?
User
2013-12-13 13:04
2013-12-13
12:25 wrote:
Panašu kad ateityje atmosferikų išviso gali nebelikti.Gal turbininisi bus kruopščiau daromi, ne kai kokie griuvenos Subaru dyzeliai ar Mazdų 2, 3T benzai su nepaskai2iuotais stumokliais bei alkuniniais.Nemanai kad turbokompresoriniai/turbininiai galima laikyti , yra ateities varikliai?:thumbup:
2013-12-13
12:34 wrote:
viskas eina link to. BMW ir MB labai intensyviai eina ant turbu. BMW naujas 328 atrodo eina su 4 katilu turbiniu varikliu. MB Cske taip pat. apie 335 jau net nekalbu. pas mus vos ne kas antras toks (ta prasme 3.0L TT motorai). didieji zverys irgi dviturbiai. MB irgi. S550 mano boso jau dviturbis. Fordas labai intensyviai eina ant turbo su savo EcoBoost. 3.5 dviturbiai motorai dominuoja ju gama (Lincolnu taip pat)
niekas nesitikejo, kad senas geras visu numyletas F150 pikapas pakeis sena gera 5.4L astunke i 3.5 dviturbe seske.. GM irgi megsta turbas. Naujas Cadillac ATS turbinis yra, Buick Regal taip pat.
Toyotu nera turbiniu.. bet jos pastaruoju metu apskritai nuobodzios (neskaitant Toyota 86).
Honda niekada neturejo turbiniu.. vienintele turbine honda kuria esu sutikes, ir ji man visai miela yra Acura RDX su 2.3L turbiniu motoru.
niekas nesitikejo, kad senas geras visu numyletas F150 pikapas pakeis sena gera 5.4L astunke i 3.5 dviturbe seske.. GM irgi megsta turbas. Naujas Cadillac ATS turbinis yra, Buick Regal taip pat.
Toyotu nera turbiniu.. bet jos pastaruoju metu apskritai nuobodzios (neskaitant Toyota 86).
Honda niekada neturejo turbiniu.. vienintele turbine honda kuria esu sutikes, ir ji man visai miela yra Acura RDX su 2.3L turbiniu motoru.
2013-12-13
12:50 wrote:
O tai 2007-2010m Lincolnas MKX(Ford Edge 3, 5)kiek suprantu dar be turbos?Kazkuom man bent idomus tas modeliukas isskirtinumo prasme, kad bent jau LT issiskirtum is pilkos masesJois tik atrodo mazas bet kai salia stovi ir sedi visuj kitaip atrodo, ir vaziuoja maloniai.Is kur ten turba jei tik 185kw gal net koks Crhrysleris savo sirdele paskolines?
ne ne, jie turi savo labai nebloga atmosferini varikli. Duratec.
MKX, kaip ir Edge neturi Ecoboost varikliu. MKT turi. jis kazkuo panasus i MKX, tik didesnis. artimesnis minivenui, bet irgi labai neblogas. teko vairuoti. gera trauka, minksta vaziuokle. komforto tikrai nemazai. salonas irgi labai neblogas.
MKX, kaip ir Edge neturi Ecoboost varikliu. MKT turi. jis kazkuo panasus i MKX, tik didesnis. artimesnis minivenui, bet irgi labai neblogas. teko vairuoti. gera trauka, minksta vaziuokle. komforto tikrai nemazai. salonas irgi labai neblogas.
User
2014-01-27 01:17
kasnors zinot apytikslias 530i e60 190kw 2006m kuro sanaudas (automatas)universalas, ir seip islaikimas ar brangus?ir yka reiktu atkreipt demesi perkant?
User
2014-01-27 06:41
2014-01-27
01:17 wrote:
kasnors zinot apytikslias 530i e60 190kw 2006m kuro sanaudas (automatas)universalas, ir seip islaikimas ar brangus?ir yka reiktu atkreipt demesi perkant?
Jeigu gera issirinksi-nebus brangesnis islaikymas nei kitu.Bet nelygink su savo 318is ir kitom prie savo avataro isvrdintom.Nusipirksi, susitvarkysi silpnas vietas ir vaziuosi.Pirmaisuia gaoi tekt pasitvarkyti vairo kolonele(visu ju beda, retas apsieina be to)o benzui kaip ir nieko daugiau , dyzeliams kruva niuansu.Pasikeisi siaip butiniausius dalykus ir pirmyn.Mano manymu, teisingas sprendimas, jei nedaug vazineji ir nereikia XD nei Xi geriau benzinas.Jei dujas desi-tik universalas, ti dar liks vietos keliaujan isimesti ir koki serfinga ar didele tase.del variklio tai geriau 258Hp nei 231Hp rinkis.258Ag simboliskai padidinta degimo kamera ir kitokia variklio valdymo programele irasyta, efektas tera butent sanaudose ir 6, 9-6, 5s iki 100km/h.Bent to tikejosi ir tai teigia pats BMW.Sanaudos skirtusi, jegu tai butu tikroveje, 1, 6L.Kad 14, 1l 100km tai sunku patiket, ilgesni laika nevazinejau o sprendziant is labai jau panasaus sukimo momento (300Nm)tik kazkaip keistai 258Hp jis prie didesniu RPM turetu but priesingai-sanaudos didedeti.Cia ekploatacineje E60 vairuotojo knygeleje paziurejau -tik tiek, kitaip tariant tai, ka patys apie save trina bavarai.Kiek iki tikroves-klausimas.
Your message |
|