User
2015-04-19 19:06
Sveiki visi
Taigi gal kas duos kokių patarimų prieš perkant automobilį su tokiu varikliu?
Išanksto ačiū
Taigi gal kas duos kokių patarimų prieš perkant automobilį su tokiu varikliu?
Išanksto ačiū
User
2015-04-19 19:17
svarbu kad būt ne lavonas. Daugiau bėdų jokių
User
2015-04-19 19:39
Nuo kada BMW šalininkus domina 1, 9tdi varikliai??? Kokių patarimų tau čia reikia? Į vidų tu jo gi neįlysi, o daugiau kas ten sudėtingo, nekala, neciksi, dūmingumo didelio neturėtų būti, bet kad kažkiek juoda dūma meta, tai natūralu. Turbiną tikrinkis atydžiai 66kw pilni laužynai, o vat 81kw sunku rasti normalią restauruoti irgi nepigu.
User
2015-04-19 19:53
cia tasptas klausia patarimu kur sake kad su 1.9 tdi 81kw padare i vieta 530d
User
2015-04-19 19:54
Artistas
User
2015-04-19 20:11
Turbina vienas svarbiausia vietų, prieš pirkadamas pasijunk kompą, kad patikrint klaidas ir live data. Duok gerai pravažiuoti, patikrink ar neįsijungia limp modas. Pažiūrėk ar tarpinė vožtuvų dangtelio nepraleidžia, dažna bėda, tepalų rasavimas. Šiaip, jeigu prižiūrėtas variklis, tai viskas gerai tarnauja. Beje nepatariu šio variklio pirkti su automatu.
User
2015-04-19 20:21
2015-04-19
20:11 wrote:
Turbina vienas svarbiausia vietų, prieš pirkadamas pasijunk kompą, kad patikrint klaidas ir live data. Duok gerai pravažiuoti, patikrink ar neįsijungia limp modas. Pažiūrėk ar tarpinė vožtuvų dangtelio nepraleidžia, dažna bėda, tepalų rasavimas. Šiaip, jeigu prižiūrėtas variklis, tai viskas gerai tarnauja. Beje nepatariu šio variklio pirkti su automatu.
pamirsai paminet kad atsiveztu dyzelio nes lakunai bandytojai daznai buna nepageidaujami
backarn
433 / 0
2015-04-19 20:23
Cia bisky neitema kiek kainuotu idet klima vietoj paprastu rankineliu?
User
2015-04-19 20:31
2015-04-19
20:23 backarn wrote:
Cia bisky neitema kiek kainuotu idet klima vietoj paprastu rankineliu?
Labai daug tu čia info suteikei. Nei kokia mašina, nei metai, nieko. Bet kuriuo atveju neapsimoka, nebent neturi kur pinigų kišti. Pigiau ir žymiai paprasčiau būtų parduot šitą ir nusipirkt su klimatroniku jei tau tokia būtinybė yra
backarn
433 / 0
2015-04-19 20:37
2015-04-19
20:23 backarn wrote:
Cia bisky neitema kiek kainuotu idet klima vietoj paprastu rankineliu?
2015-04-19
20:31 wrote:
Labai daug tu čia info suteikei. Nei kokia mašina, nei metai, nieko. Bet kuriuo atveju neapsimoka, nebent neturi kur pinigų kišti. Pigiau ir žymiai paprasčiau būtų parduot šitą ir nusipirkt su klimatroniku jei tau tokia būtinybė yra
O kuo ji skiresi nuo rankineliu valdoma klima? Passatas b5. Galvoju detis sildoma salona ir klima tuo paciu.
backarn
433 / 0
2015-04-19 20:43
2015-04-19
20:23 backarn wrote:
Cia bisky neitema kiek kainuotu idet klima vietoj paprastu rankineliu?
wrote:
..
O kuo skiresi nuo paprastos klimos?
User
2015-04-19 20:43
2015-04-19
20:23 backarn wrote:
Cia bisky neitema kiek kainuotu idet klima vietoj paprastu rankineliu?
2015-04-19
20:31 wrote:
Labai daug tu čia info suteikei. Nei kokia mašina, nei metai, nieko. Bet kuriuo atveju neapsimoka, nebent neturi kur pinigų kišti. Pigiau ir žymiai paprasčiau būtų parduot šitą ir nusipirkt su klimatroniku jei tau tokia būtinybė yra
2015-04-19
20:37 backarn wrote:
O kuo ji skiresi nuo rankineliu valdoma klima? Passatas b5. Galvoju detis sildoma salona ir klima tuo paciu.
Tuo, kad elektrinės sklendės visur eina, tuo kad vėjelis elektra reguluojamas, o ne rankenėle ir t.t.... Daug reikalų, jei klausi vadinasi nieko nerauki, tai geriau ir neprasidėk.
backarn
433 / 0
2015-04-19 20:55
2015-04-19
20:31 wrote:
Labai daug tu čia info suteikei. Nei kokia mašina, nei metai, nieko. Bet kuriuo atveju neapsimoka, nebent neturi kur pinigų kišti. Pigiau ir žymiai paprasčiau būtų parduot šitą ir nusipirkt su klimatroniku jei tau tokia būtinybė yra
2015-04-19
20:37 backarn wrote:
O kuo ji skiresi nuo rankineliu valdoma klima? Passatas b5. Galvoju detis sildoma salona ir klima tuo paciu.
2015-04-19
20:43 wrote:
Tuo, kad elektrinės sklendės visur eina, tuo kad vėjelis elektra reguluojamas, o ne rankenėle ir t.t.... Daug reikalų, jei klausi vadinasi nieko nerauki, tai geriau ir neprasidėk.
Tada nedesiu o geriau sildoma salona isidesiu.
User
2015-04-19 21:08
2015-04-19
20:37 backarn wrote:
O kuo ji skiresi nuo rankineliu valdoma klima? Passatas b5. Galvoju detis sildoma salona ir klima tuo paciu.
2015-04-19
20:43 wrote:
Tuo, kad elektrinės sklendės visur eina, tuo kad vėjelis elektra reguluojamas, o ne rankenėle ir t.t.... Daug reikalų, jei klausi vadinasi nieko nerauki, tai geriau ir neprasidėk.
2015-04-19
20:55 backarn wrote:
Tada nedesiu o geriau sildoma salona isidesiu.
Su sėdynėm kiek paprasčiau, bet irgi yra darbo. Sostai kaip sakė, kad ir tenai perdegę, tai neproblema pakeisti, dažniausiai būna šleifas nusilankstęs per sudūrimą medžiagos, viskas sutvarkoma. Bet pats kaip suprantu nedėsi, o kažkas dės kas supranta, tai vėl pagalvok ar verta kišti tiek pinigų.
User
2015-04-19 21:19
Dar neatsibodo ar jodinet ant tabureciu?
Geriau parduok tą kibirą ir nusipirk kompfortiškesnę baržą,
kurioje oda klima šildomas salonas beveik standartas o varikliai
2, 2HDI 100kw 2, 7HDI 140-150kw arba 2, 0HDI 100-120kw kurie čipuojasi iki
120-170-130kw ir važiuosi kaip ponas,
Peugeot 607, 807, Citroen C4, C5 ir t.t.
Geriau parduok tą kibirą ir nusipirk kompfortiškesnę baržą,
kurioje oda klima šildomas salonas beveik standartas o varikliai
2, 2HDI 100kw 2, 7HDI 140-150kw arba 2, 0HDI 100-120kw kurie čipuojasi iki
120-170-130kw ir važiuosi kaip ponas,
Peugeot 607, 807, Citroen C4, C5 ir t.t.
gedasjns
87 / 0
2015-04-19 21:21
2015-04-19
21:19 wrote:
Dar neatsibodo ar jodinet ant tabureciu?
Geriau parduok tą kibirą ir nusipirk kompfortiškesnę baržą,
kurioje oda klima šildomas salonas beveik standartas o varikliai
2, 2HDI 100kw 2, 7HDI 140-150kw arba 2, 0HDI 100-120kw kurie čipuojasi iki
120-170-130kw ir važiuosi kaip ponas,
Peugeot 607, 807, Citroen C4, C5 ir t.t.
:thumbup:
Geriau parduok tą kibirą ir nusipirk kompfortiškesnę baržą,
kurioje oda klima šildomas salonas beveik standartas o varikliai
2, 2HDI 100kw 2, 7HDI 140-150kw arba 2, 0HDI 100-120kw kurie čipuojasi iki
120-170-130kw ir važiuosi kaip ponas,
Peugeot 607, 807, Citroen C4, C5 ir t.t.
:thumbup:
Nuo vieno serviso iki kito...
wagen
1829 / 0
2015-04-19 21:22
2015-04-19
21:19 wrote:
Dar neatsibodo ar jodinet ant tabureciu?
Geriau parduok tą kibirą ir nusipirk kompfortiškesnę baržą,
kurioje oda klima šildomas salonas beveik standartas o varikliai
2, 2HDI 100kw 2, 7HDI 140-150kw arba 2, 0HDI 100-120kw kurie čipuojasi iki
120-170-130kw ir važiuosi kaip ponas,
Peugeot 607, 807, Citroen C4, C5 ir t.t.
:thumbup:
Geriau parduok tą kibirą ir nusipirk kompfortiškesnę baržą,
kurioje oda klima šildomas salonas beveik standartas o varikliai
2, 2HDI 100kw 2, 7HDI 140-150kw arba 2, 0HDI 100-120kw kurie čipuojasi iki
120-170-130kw ir važiuosi kaip ponas,
Peugeot 607, 807, Citroen C4, C5 ir t.t.
:thumbup:
vietoj taburetes taburete o del galios ar verta turet dyzeli tokios galios?
User
2015-04-19 21:27
2015-04-19
21:19 wrote:
Dar neatsibodo ar jodinet ant tabureciu?
Geriau parduok tą kibirą ir nusipirk kompfortiškesnę baržą,
kurioje oda klima šildomas salonas beveik standartas o varikliai
2, 2HDI 100kw 2, 7HDI 140-150kw arba 2, 0HDI 100-120kw kurie čipuojasi iki
120-170-130kw ir važiuosi kaip ponas,
Peugeot 607, 807, Citroen C4, C5 ir t.t.
:thumbup:
Geriau parduok tą kibirą ir nusipirk kompfortiškesnę baržą,
kurioje oda klima šildomas salonas beveik standartas o varikliai
2, 2HDI 100kw 2, 7HDI 140-150kw arba 2, 0HDI 100-120kw kurie čipuojasi iki
120-170-130kw ir važiuosi kaip ponas,
Peugeot 607, 807, Citroen C4, C5 ir t.t.
:thumbup:
Prajuokinai Žmogus klausia apie 1.9TDI seną ir paprastą kaip 5 rubliai, nes net tokiuose nesigaudo, o tu jam siūlai šitus problemų maišus
User
2015-04-19 22:05
Nesiūlau, jeigu žmogus užsiciklinčs, belieka paijuokt.Visockis dainavo "gimes baobabu ir liksi juo tukstanti metu"(nors zmogus ne medis, keiciasi)
Problemų maišai yra vw, išskyrus keletą teisingai padarytų modeliukų(Caefer, Transporter...). pvz praeityje esu N Peugeot ir Citroen pardavęs rusams, baltarusiams, kaip teigi "problemų maišai"idealiai atlaiko prastus kelius, varinėja rusijos ir baltarusijos šunkeliais be jokių problemų, kaip beje, ir Dacia, kuri sukurta specialiai extremaliom sąlygom eksploatuoti.Apie vw ištverme gali papasakot žmonėms kurie turėję tris-keturias mašinas gyvenime, bet ne man.Tuo labiau dabar, kai Pežai itin artimi Toyotai, Dacia-tas pats Nissan, o jei domėtumeisi automobilzmo istorija, tai žinotum, kad Subaru įkūrė ne kas kitas o Citroen, ir daugybč metų valdė pagrindinį akcijų paketą.Todėl Pasaulio Rally ir laimi ne kokie pasatai, guoliai, o Citroen C4 ir Subaru Impreza, na dar evo.Wagenai siais laikais tik buvusios kokybes mitas, net paprastuose modeliuose luzta viskas is pagrindu-nuo pavaru deziu iki smulkmenu, o sudetingu, komfortisku modeliu VW nemokejo ir nemoka iki siol gaminti.Net imant apynauji Phaeton ar Passat CC jo kokybe neprilygsta dvidesimties metu senumo Cotroen XM ar jau nekalbant apie CX.Neesu ypatingas mėgejas, priešingai-mėgstu nešališkumą ir objektyvumą.
Siūlau paprastą dalyką, atsisėsk į Citroen C6 pavazinek viena diena
ir po to pavazinek kita diena su Passat CC.
O kad yra tokia vairuotoju rūšis, kuriems viskas genda, viskas tik lūžta griūna tai ne mūsų bėdos, o jų, blogam šokėjui ir kiaušai maišo
galiu duot 100proc kad i Pasata nenoresi net lipti,
nes C6 vaziuoja ne prasciau uz MB S klasse.
Jeigu nėra pigių kinietiškų dalių, tai dar nereikškia kad
Peugeot -Coitroen problemų maišai
Priešingai, yra šoperių, kurie VW paverčia gyva problema, nes jiems pilna neoriginalaus remontinio šlamšto ir pakaitalo
Problemų maišai yra vw, išskyrus keletą teisingai padarytų modeliukų(Caefer, Transporter...). pvz praeityje esu N Peugeot ir Citroen pardavęs rusams, baltarusiams, kaip teigi "problemų maišai"idealiai atlaiko prastus kelius, varinėja rusijos ir baltarusijos šunkeliais be jokių problemų, kaip beje, ir Dacia, kuri sukurta specialiai extremaliom sąlygom eksploatuoti.Apie vw ištverme gali papasakot žmonėms kurie turėję tris-keturias mašinas gyvenime, bet ne man.Tuo labiau dabar, kai Pežai itin artimi Toyotai, Dacia-tas pats Nissan, o jei domėtumeisi automobilzmo istorija, tai žinotum, kad Subaru įkūrė ne kas kitas o Citroen, ir daugybč metų valdė pagrindinį akcijų paketą.Todėl Pasaulio Rally ir laimi ne kokie pasatai, guoliai, o Citroen C4 ir Subaru Impreza, na dar evo.Wagenai siais laikais tik buvusios kokybes mitas, net paprastuose modeliuose luzta viskas is pagrindu-nuo pavaru deziu iki smulkmenu, o sudetingu, komfortisku modeliu VW nemokejo ir nemoka iki siol gaminti.Net imant apynauji Phaeton ar Passat CC jo kokybe neprilygsta dvidesimties metu senumo Cotroen XM ar jau nekalbant apie CX.Neesu ypatingas mėgejas, priešingai-mėgstu nešališkumą ir objektyvumą.
Siūlau paprastą dalyką, atsisėsk į Citroen C6 pavazinek viena diena
ir po to pavazinek kita diena su Passat CC.
O kad yra tokia vairuotoju rūšis, kuriems viskas genda, viskas tik lūžta griūna tai ne mūsų bėdos, o jų, blogam šokėjui ir kiaušai maišo
galiu duot 100proc kad i Pasata nenoresi net lipti,
nes C6 vaziuoja ne prasciau uz MB S klasse.
Jeigu nėra pigių kinietiškų dalių, tai dar nereikškia kad
Peugeot -Coitroen problemų maišai
Priešingai, yra šoperių, kurie VW paverčia gyva problema, nes jiems pilna neoriginalaus remontinio šlamšto ir pakaitalo
maumas
7658 / 0
2015-04-19 22:36
paskaiciau kas ikure subaru, ir to uzteko...Ir ta girdziu is taves jau ne pirma karta
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2015-04-19 22:42
2015-04-19
21:19 wrote:
Dar neatsibodo ar jodinet ant tabureciu?
Geriau parduok tą kibirą ir nusipirk kompfortiškesnę baržą,
kurioje oda klima šildomas salonas beveik standartas o varikliai
2, 2HDI 100kw 2, 7HDI 140-150kw arba 2, 0HDI 100-120kw kurie čipuojasi iki
120-170-130kw ir važiuosi kaip ponas,
Peugeot 607, 807, Citroen C4, C5 ir t.t.
:thumbup:
Geriau parduok tą kibirą ir nusipirk kompfortiškesnę baržą,
kurioje oda klima šildomas salonas beveik standartas o varikliai
2, 2HDI 100kw 2, 7HDI 140-150kw arba 2, 0HDI 100-120kw kurie čipuojasi iki
120-170-130kw ir važiuosi kaip ponas,
Peugeot 607, 807, Citroen C4, C5 ir t.t.
:thumbup:
2015-04-19
21:27 wrote:
Prajuokinai :lol::lol::lol::lol: Žmogus klausia apie 1.9TDI seną ir paprastą kaip 5 rubliai, nes net tokiuose nesigaudo, o tu jam siūlai šitus problemų maišus :lol:
2015-04-19
22:05 wrote:
Nesiūlau, jeigu žmogus užsiciklinčs, belieka paijuokt.Visockis dainavo "gimes baobabu ir liksi juo tukstanti metu"(nors zmogus ne medis, keiciasi:))
Problemų maišai yra vw, išskyrus keletą teisingai padarytų modeliukų(Caefer, Transporter...). pvz praeityje esu N Peugeot ir Citroen pardavęs rusams, baltarusiams, kaip teigi "problemų maišai"idealiai atlaiko prastus kelius, varinėja rusijos ir baltarusijos šunkeliais be jokių problemų, kaip beje, ir Dacia, kuri sukurta specialiai extremaliom sąlygom eksploatuoti.Apie vw ištverme gali papasakot žmonėms kurie turėję tris-keturias mašinas gyvenime, bet ne man:lol:.Tuo labiau dabar, kai Pežai itin artimi Toyotai, Dacia-tas pats Nissan, o jei domėtumeisi automobilzmo istorija, tai žinotum, kad Subaru įkūrė ne kas kitas o Citroen, ir daugybč metų valdė pagrindinį akcijų paketą.Todėl Pasaulio Rally ir laimi ne kokie pasatai, guoliai, o Citroen C4 ir Subaru Impreza, na dar evo.Wagenai siais laikais tik buvusios kokybes mitas, net paprastuose modeliuose luzta viskas is pagrindu-nuo pavaru deziu iki smulkmenu, o sudetingu, komfortisku modeliu VW nemokejo ir nemoka iki siol gaminti.Net imant apynauji Phaeton ar Passat CC jo kokybe neprilygsta dvidesimties metu senumo Cotroen XM ar jau nekalbant apie CX.Neesu ypatingas mėgejas, priešingai-mėgstu nešališkumą ir objektyvumą.
Siūlau paprastą dalyką, atsisėsk į Citroen C6 pavazinek viena diena
ir po to pavazinek kita diena su Passat CC.
O kad yra tokia vairuotoju rūšis, kuriems viskas genda, viskas tik lūžta griūna tai ne mūsų bėdos, o jų, blogam šokėjui ir kiaušai maišo
galiu duot 100proc kad i Pasata nenoresi net lipti,
nes C6 vaziuoja ne prasciau uz MB S klasse.
Jeigu nėra pigių kinietiškų dalių, tai dar nereikškia kad
Peugeot -Coitroen problemų maišai
:lol:
Priešingai, yra šoperių, kurie VW paverčia gyva problema, nes jiems pilna neoriginalaus remontinio šlamšto ir pakaitalo:drink:
Problemų maišai yra vw, išskyrus keletą teisingai padarytų modeliukų(Caefer, Transporter...). pvz praeityje esu N Peugeot ir Citroen pardavęs rusams, baltarusiams, kaip teigi "problemų maišai"idealiai atlaiko prastus kelius, varinėja rusijos ir baltarusijos šunkeliais be jokių problemų, kaip beje, ir Dacia, kuri sukurta specialiai extremaliom sąlygom eksploatuoti.Apie vw ištverme gali papasakot žmonėms kurie turėję tris-keturias mašinas gyvenime, bet ne man:lol:.Tuo labiau dabar, kai Pežai itin artimi Toyotai, Dacia-tas pats Nissan, o jei domėtumeisi automobilzmo istorija, tai žinotum, kad Subaru įkūrė ne kas kitas o Citroen, ir daugybč metų valdė pagrindinį akcijų paketą.Todėl Pasaulio Rally ir laimi ne kokie pasatai, guoliai, o Citroen C4 ir Subaru Impreza, na dar evo.Wagenai siais laikais tik buvusios kokybes mitas, net paprastuose modeliuose luzta viskas is pagrindu-nuo pavaru deziu iki smulkmenu, o sudetingu, komfortisku modeliu VW nemokejo ir nemoka iki siol gaminti.Net imant apynauji Phaeton ar Passat CC jo kokybe neprilygsta dvidesimties metu senumo Cotroen XM ar jau nekalbant apie CX.Neesu ypatingas mėgejas, priešingai-mėgstu nešališkumą ir objektyvumą.
Siūlau paprastą dalyką, atsisėsk į Citroen C6 pavazinek viena diena
ir po to pavazinek kita diena su Passat CC.
O kad yra tokia vairuotoju rūšis, kuriems viskas genda, viskas tik lūžta griūna tai ne mūsų bėdos, o jų, blogam šokėjui ir kiaušai maišo
galiu duot 100proc kad i Pasata nenoresi net lipti,
nes C6 vaziuoja ne prasciau uz MB S klasse.
Jeigu nėra pigių kinietiškų dalių, tai dar nereikškia kad
Peugeot -Coitroen problemų maišai
:lol:
Priešingai, yra šoperių, kurie VW paverčia gyva problema, nes jiems pilna neoriginalaus remontinio šlamšto ir pakaitalo:drink:
Man susidaro toks įspūdis, pasekant temas, praktiškai kiekvienoje, tu bruki savo pežo gavno, citroenus visokius ir visa kitą. Negana to pas tave žinių daug, bet panašu, kad tik teorinių, ką prisiskaitęs internete, ką draugai pasakė ir t.t.... Tikriausiai nelabai rastume Lietuvos raciono automobilį kurio tu neturėjai ar nevairavai Būtų įdomu pamatyti praktikoje kaip tu viską išmanai ar taip pat gerai, kaip teorijoje ir automobilių istorijoje O dabar šiaip pastebėjimai, kaip lyginai Phaeton ar Passata CC, kad jau toks apsišvietęs turėtum žinoti, kad Phaeton yra pagamintas praktiškai ant Beetle bazės. Apie Phaeton nieko gero negaliu pasakyti, apart to, kad graži, visa kita niekam tikę. Bet mažų mažiausiai juokinga, kai tu lygini Passat CC su Citroen XM Mano tėvas labai mėgo Citroen ir turėjo tavo minėtą XM, bėje mano pirmasis automobilis buvo tėvų nupirktas taip pat Citroen ZX 1.9D jaučiu jam sentimentus vien dėl to, kad tai mano pirmasis automobilis ~2001m tuo metu tikrai buvo geras, ir taupus kaip pradedančiam. Kas dėl XM važiuoti tikrai patogus, sėdynės patogios, garso izoliacija nebloga, traukos pusė bėdos, na bet lyginti jį su CC, tai apsurdas Arba kas laimi raliuose, nu koks skirtumas kas ten laimi tuose raliuose, čia realus gyvenimas kazdieninės Marijos žemės gatvės. Iki šiai dienai turėjau savo asmeninių automobilių ~20 +/- nepasakysiu. Tarp jų buvo ir tie patys senieji gerieji 1.9TDI Wagenai, kaip studentui tai pats geriausias pasirinkimas, ar žmogui kuris nori ekonomijos ir pigios eksplotacijos. Tavo miniėtiem Citroenam pežam detalių laužynuose rasti beveik neįmanoma jei negyveni Vilniuje, Kaune, ar Klaipėdoi, į servisą nuvažiavus visi purtosi, nes kam pistis prie kažkokio Citroen ar Pežo, ieškoti galų elektroi, jei nežinai tiksliai kas yra, ir paimti tiek pat kiek už betkurios kitos paprastesnės mašinos remontą. Kai tuo tarpu tų pačių WV gali per tą laiką 2 sutvarkyti, kai viskas aišku ir detalių rasi ant kiekvieno kampo. (Čia sakau realiai kaip yra, išbandyta). Neesu nusiteikęs prieš nei vieną markę, šiuo metu Pežo ir Citroen būtų pačios paskutinės auto apie kurias svarstyčiau, apie visokius tavo minėtus Dacia net nekalbu kibirai paskutiniai. Pats eksplotuoju Volvo S60 šiai dienai, pasakyti nieko blogo negaliu, bet jei kas vėl sugražintų į studentų laikus tikrai rinkčiausi net nesidairydamas kažką iš WV ar Audi, priežastys aiškios: Detalių rasi visur ir visada, visi meistrai užsiims taisyti net giliausiam kaime ko nesugebu pats, priklausomai kaip važiuoji, ir kaip prižiūrai tikrai patvarios mašinytės.
User
2015-04-19 23:00
2015-04-19
21:27 wrote:
Prajuokinai :lol::lol::lol::lol: Žmogus klausia apie 1.9TDI seną ir paprastą kaip 5 rubliai, nes net tokiuose nesigaudo, o tu jam siūlai šitus problemų maišus :lol:
2015-04-19
22:05 wrote:
Nesiūlau, jeigu žmogus užsiciklinčs, belieka paijuokt.Visockis dainavo "gimes baobabu ir liksi juo tukstanti metu"(nors zmogus ne medis, keiciasi:))
Problemų maišai yra vw, išskyrus keletą teisingai padarytų modeliukų(Caefer, Transporter...). pvz praeityje esu N Peugeot ir Citroen pardavęs rusams, baltarusiams, kaip teigi "problemų maišai"idealiai atlaiko prastus kelius, varinėja rusijos ir baltarusijos šunkeliais be jokių problemų, kaip beje, ir Dacia, kuri sukurta specialiai extremaliom sąlygom eksploatuoti.Apie vw ištverme gali papasakot žmonėms kurie turėję tris-keturias mašinas gyvenime, bet ne man:lol:.Tuo labiau dabar, kai Pežai itin artimi Toyotai, Dacia-tas pats Nissan, o jei domėtumeisi automobilzmo istorija, tai žinotum, kad Subaru įkūrė ne kas kitas o Citroen, ir daugybč metų valdė pagrindinį akcijų paketą.Todėl Pasaulio Rally ir laimi ne kokie pasatai, guoliai, o Citroen C4 ir Subaru Impreza, na dar evo.Wagenai siais laikais tik buvusios kokybes mitas, net paprastuose modeliuose luzta viskas is pagrindu-nuo pavaru deziu iki smulkmenu, o sudetingu, komfortisku modeliu VW nemokejo ir nemoka iki siol gaminti.Net imant apynauji Phaeton ar Passat CC jo kokybe neprilygsta dvidesimties metu senumo Cotroen XM ar jau nekalbant apie CX.Neesu ypatingas mėgejas, priešingai-mėgstu nešališkumą ir objektyvumą.
Siūlau paprastą dalyką, atsisėsk į Citroen C6 pavazinek viena diena
ir po to pavazinek kita diena su Passat CC.
O kad yra tokia vairuotoju rūšis, kuriems viskas genda, viskas tik lūžta griūna tai ne mūsų bėdos, o jų, blogam šokėjui ir kiaušai maišo
galiu duot 100proc kad i Pasata nenoresi net lipti,
nes C6 vaziuoja ne prasciau uz MB S klasse.
Jeigu nėra pigių kinietiškų dalių, tai dar nereikškia kad
Peugeot -Coitroen problemų maišai
:lol:
Priešingai, yra šoperių, kurie VW paverčia gyva problema, nes jiems pilna neoriginalaus remontinio šlamšto ir pakaitalo:drink:
Problemų maišai yra vw, išskyrus keletą teisingai padarytų modeliukų(Caefer, Transporter...). pvz praeityje esu N Peugeot ir Citroen pardavęs rusams, baltarusiams, kaip teigi "problemų maišai"idealiai atlaiko prastus kelius, varinėja rusijos ir baltarusijos šunkeliais be jokių problemų, kaip beje, ir Dacia, kuri sukurta specialiai extremaliom sąlygom eksploatuoti.Apie vw ištverme gali papasakot žmonėms kurie turėję tris-keturias mašinas gyvenime, bet ne man:lol:.Tuo labiau dabar, kai Pežai itin artimi Toyotai, Dacia-tas pats Nissan, o jei domėtumeisi automobilzmo istorija, tai žinotum, kad Subaru įkūrė ne kas kitas o Citroen, ir daugybč metų valdė pagrindinį akcijų paketą.Todėl Pasaulio Rally ir laimi ne kokie pasatai, guoliai, o Citroen C4 ir Subaru Impreza, na dar evo.Wagenai siais laikais tik buvusios kokybes mitas, net paprastuose modeliuose luzta viskas is pagrindu-nuo pavaru deziu iki smulkmenu, o sudetingu, komfortisku modeliu VW nemokejo ir nemoka iki siol gaminti.Net imant apynauji Phaeton ar Passat CC jo kokybe neprilygsta dvidesimties metu senumo Cotroen XM ar jau nekalbant apie CX.Neesu ypatingas mėgejas, priešingai-mėgstu nešališkumą ir objektyvumą.
Siūlau paprastą dalyką, atsisėsk į Citroen C6 pavazinek viena diena
ir po to pavazinek kita diena su Passat CC.
O kad yra tokia vairuotoju rūšis, kuriems viskas genda, viskas tik lūžta griūna tai ne mūsų bėdos, o jų, blogam šokėjui ir kiaušai maišo
galiu duot 100proc kad i Pasata nenoresi net lipti,
nes C6 vaziuoja ne prasciau uz MB S klasse.
Jeigu nėra pigių kinietiškų dalių, tai dar nereikškia kad
Peugeot -Coitroen problemų maišai
:lol:
Priešingai, yra šoperių, kurie VW paverčia gyva problema, nes jiems pilna neoriginalaus remontinio šlamšto ir pakaitalo:drink:
2015-04-19
22:42 wrote:
Man susidaro toks įspūdis, pasekant temas, praktiškai kiekvienoje, tu bruki savo pežo gavno, citroenus visokius ir visa kitą. Negana to pas tave žinių daug, bet panašu, kad tik teorinių, ką prisiskaitęs internete, ką draugai pasakė ir t.t.... Tikriausiai nelabai rastume Lietuvos raciono automobilį kurio tu neturėjai ar nevairavai :lol: Būtų įdomu pamatyti praktikoje kaip tu viską išmanai ar taip pat gerai, kaip teorijoje ir automobilių istorijoje :)O dabar šiaip pastebėjimai, kaip lyginai Phaeton ar Passata CC, kad jau toks apsišvietęs turėtum žinoti, kad Phaeton yra pagamintas praktiškai ant Beetle bazės. Apie Phaeton nieko gero negaliu pasakyti, apart to, kad graži, visa kita niekam tikę. Bet mažų mažiausiai juokinga, kai tu lygini Passat CC su Citroen XM :lol::lol: Mano tėvas labai mėgo Citroen ir turėjo tavo minėtą XM, bėje mano pirmasis automobilis buvo tėvų nupirktas taip pat Citroen ZX 1.9D jaučiu jam sentimentus vien dėl to, kad tai mano pirmasis automobilis ~2001m tuo metu tikrai buvo geras, ir taupus kaip pradedančiam. Kas dėl XM važiuoti tikrai patogus, sėdynės patogios, garso izoliacija nebloga, traukos pusė bėdos, na bet lyginti jį su CC, tai apsurdas :lol::lol: Arba kas laimi raliuose, nu koks skirtumas kas ten laimi tuose raliuose, čia realus gyvenimas kazdieninės Marijos žemės gatvės. Iki šiai dienai turėjau savo asmeninių automobilių ~20 +/- nepasakysiu. Tarp jų buvo ir tie patys senieji gerieji 1.9TDI Wagenai, kaip studentui tai pats geriausias pasirinkimas, ar žmogui kuris nori ekonomijos ir pigios eksplotacijos. Tavo miniėtiem Citroenam pežam detalių laužynuose rasti beveik neįmanoma jei negyveni Vilniuje, Kaune, ar Klaipėdoi, į servisą nuvažiavus visi purtosi, nes kam pistis prie kažkokio Citroen ar Pežo, ieškoti galų elektroi, jei nežinai tiksliai kas yra, ir paimti tiek pat kiek už betkurios kitos paprastesnės mašinos remontą. Kai tuo tarpu tų pačių WV gali per tą laiką 2 sutvarkyti, kai viskas aišku ir detalių rasi ant kiekvieno kampo. (Čia sakau realiai kaip yra, išbandyta). Neesu nusiteikęs prieš nei vieną markę, šiuo metu Pežo ir Citroen būtų pačios paskutinės auto apie kurias svarstyčiau, apie visokius tavo minėtus Dacia net nekalbu kibirai paskutiniai. Pats eksplotuoju Volvo S60 šiai dienai, pasakyti nieko blogo negaliu, bet jei kas vėl sugražintų į studentų laikus tikrai rinkčiausi net nesidairydamas kažką iš WV ar Audi, priežastys aiškios: Detalių rasi visur ir visada, visi meistrai užsiims taisyti net giliausiam kaime ko nesugebu pats, priklausomai kaip važiuoji, ir kaip prižiūrai tikrai patvarios mašinytės. :beer:
hebra nerasykit tokus ilgus, nes nusibosta kol perskaitai
User
2015-04-19 23:05
2015-04-19
21:27 wrote:
Prajuokinai :lol::lol::lol::lol: Žmogus klausia apie 1.9TDI seną ir paprastą kaip 5 rubliai, nes net tokiuose nesigaudo, o tu jam siūlai šitus problemų maišus :lol:
2015-04-19
22:05 wrote:
Nesiūlau, jeigu žmogus užsiciklinčs, belieka paijuokt.Visockis dainavo "gimes baobabu ir liksi juo tukstanti metu"(nors zmogus ne medis, keiciasi:))
Problemų maišai yra vw, išskyrus keletą teisingai padarytų modeliukų(Caefer, Transporter...). pvz praeityje esu N Peugeot ir Citroen pardavęs rusams, baltarusiams, kaip teigi "problemų maišai"idealiai atlaiko prastus kelius, varinėja rusijos ir baltarusijos šunkeliais be jokių problemų, kaip beje, ir Dacia, kuri sukurta specialiai extremaliom sąlygom eksploatuoti.Apie vw ištverme gali papasakot žmonėms kurie turėję tris-keturias mašinas gyvenime, bet ne man:lol:.Tuo labiau dabar, kai Pežai itin artimi Toyotai, Dacia-tas pats Nissan, o jei domėtumeisi automobilzmo istorija, tai žinotum, kad Subaru įkūrė ne kas kitas o Citroen, ir daugybč metų valdė pagrindinį akcijų paketą.Todėl Pasaulio Rally ir laimi ne kokie pasatai, guoliai, o Citroen C4 ir Subaru Impreza, na dar evo.Wagenai siais laikais tik buvusios kokybes mitas, net paprastuose modeliuose luzta viskas is pagrindu-nuo pavaru deziu iki smulkmenu, o sudetingu, komfortisku modeliu VW nemokejo ir nemoka iki siol gaminti.Net imant apynauji Phaeton ar Passat CC jo kokybe neprilygsta dvidesimties metu senumo Cotroen XM ar jau nekalbant apie CX.Neesu ypatingas mėgejas, priešingai-mėgstu nešališkumą ir objektyvumą.
Siūlau paprastą dalyką, atsisėsk į Citroen C6 pavazinek viena diena
ir po to pavazinek kita diena su Passat CC.
O kad yra tokia vairuotoju rūšis, kuriems viskas genda, viskas tik lūžta griūna tai ne mūsų bėdos, o jų, blogam šokėjui ir kiaušai maišo
galiu duot 100proc kad i Pasata nenoresi net lipti,
nes C6 vaziuoja ne prasciau uz MB S klasse.
Jeigu nėra pigių kinietiškų dalių, tai dar nereikškia kad
Peugeot -Coitroen problemų maišai
:lol:
Priešingai, yra šoperių, kurie VW paverčia gyva problema, nes jiems pilna neoriginalaus remontinio šlamšto ir pakaitalo:drink:
Problemų maišai yra vw, išskyrus keletą teisingai padarytų modeliukų(Caefer, Transporter...). pvz praeityje esu N Peugeot ir Citroen pardavęs rusams, baltarusiams, kaip teigi "problemų maišai"idealiai atlaiko prastus kelius, varinėja rusijos ir baltarusijos šunkeliais be jokių problemų, kaip beje, ir Dacia, kuri sukurta specialiai extremaliom sąlygom eksploatuoti.Apie vw ištverme gali papasakot žmonėms kurie turėję tris-keturias mašinas gyvenime, bet ne man:lol:.Tuo labiau dabar, kai Pežai itin artimi Toyotai, Dacia-tas pats Nissan, o jei domėtumeisi automobilzmo istorija, tai žinotum, kad Subaru įkūrė ne kas kitas o Citroen, ir daugybč metų valdė pagrindinį akcijų paketą.Todėl Pasaulio Rally ir laimi ne kokie pasatai, guoliai, o Citroen C4 ir Subaru Impreza, na dar evo.Wagenai siais laikais tik buvusios kokybes mitas, net paprastuose modeliuose luzta viskas is pagrindu-nuo pavaru deziu iki smulkmenu, o sudetingu, komfortisku modeliu VW nemokejo ir nemoka iki siol gaminti.Net imant apynauji Phaeton ar Passat CC jo kokybe neprilygsta dvidesimties metu senumo Cotroen XM ar jau nekalbant apie CX.Neesu ypatingas mėgejas, priešingai-mėgstu nešališkumą ir objektyvumą.
Siūlau paprastą dalyką, atsisėsk į Citroen C6 pavazinek viena diena
ir po to pavazinek kita diena su Passat CC.
O kad yra tokia vairuotoju rūšis, kuriems viskas genda, viskas tik lūžta griūna tai ne mūsų bėdos, o jų, blogam šokėjui ir kiaušai maišo
galiu duot 100proc kad i Pasata nenoresi net lipti,
nes C6 vaziuoja ne prasciau uz MB S klasse.
Jeigu nėra pigių kinietiškų dalių, tai dar nereikškia kad
Peugeot -Coitroen problemų maišai
:lol:
Priešingai, yra šoperių, kurie VW paverčia gyva problema, nes jiems pilna neoriginalaus remontinio šlamšto ir pakaitalo:drink:
2015-04-19
22:42 wrote:
Man susidaro toks įspūdis, pasekant temas, praktiškai kiekvienoje, tu bruki savo pežo gavno, citroenus visokius ir visa kitą. Negana to pas tave žinių daug, bet panašu, kad tik teorinių, ką prisiskaitęs internete, ką draugai pasakė ir t.t.... Tikriausiai nelabai rastume Lietuvos raciono automobilį kurio tu neturėjai ar nevairavai :lol: Būtų įdomu pamatyti praktikoje kaip tu viską išmanai ar taip pat gerai, kaip teorijoje ir automobilių istorijoje :)O dabar šiaip pastebėjimai, kaip lyginai Phaeton ar Passata CC, kad jau toks apsišvietęs turėtum žinoti, kad Phaeton yra pagamintas praktiškai ant Beetle bazės. Apie Phaeton nieko gero negaliu pasakyti, apart to, kad graži, visa kita niekam tikę. Bet mažų mažiausiai juokinga, kai tu lygini Passat CC su Citroen XM :lol::lol: Mano tėvas labai mėgo Citroen ir turėjo tavo minėtą XM, bėje mano pirmasis automobilis buvo tėvų nupirktas taip pat Citroen ZX 1.9D jaučiu jam sentimentus vien dėl to, kad tai mano pirmasis automobilis ~2001m tuo metu tikrai buvo geras, ir taupus kaip pradedančiam. Kas dėl XM važiuoti tikrai patogus, sėdynės patogios, garso izoliacija nebloga, traukos pusė bėdos, na bet lyginti jį su CC, tai apsurdas :lol::lol: Arba kas laimi raliuose, nu koks skirtumas kas ten laimi tuose raliuose, čia realus gyvenimas kazdieninės Marijos žemės gatvės. Iki šiai dienai turėjau savo asmeninių automobilių ~20 +/- nepasakysiu. Tarp jų buvo ir tie patys senieji gerieji 1.9TDI Wagenai, kaip studentui tai pats geriausias pasirinkimas, ar žmogui kuris nori ekonomijos ir pigios eksplotacijos. Tavo miniėtiem Citroenam pežam detalių laužynuose rasti beveik neįmanoma jei negyveni Vilniuje, Kaune, ar Klaipėdoi, į servisą nuvažiavus visi purtosi, nes kam pistis prie kažkokio Citroen ar Pežo, ieškoti galų elektroi, jei nežinai tiksliai kas yra, ir paimti tiek pat kiek už betkurios kitos paprastesnės mašinos remontą. Kai tuo tarpu tų pačių WV gali per tą laiką 2 sutvarkyti, kai viskas aišku ir detalių rasi ant kiekvieno kampo. (Čia sakau realiai kaip yra, išbandyta). Neesu nusiteikęs prieš nei vieną markę, šiuo metu Pežo ir Citroen būtų pačios paskutinės auto apie kurias svarstyčiau, apie visokius tavo minėtus Dacia net nekalbu kibirai paskutiniai. Pats eksplotuoju Volvo S60 šiai dienai, pasakyti nieko blogo negaliu, bet jei kas vėl sugražintų į studentų laikus tikrai rinkčiausi net nesidairydamas kažką iš WV ar Audi, priežastys aiškios: Detalių rasi visur ir visada, visi meistrai užsiims taisyti net giliausiam kaime ko nesugebu pats, priklausomai kaip važiuoji, ir kaip prižiūrai tikrai patvarios mašinytės. :beer:
su tais pransuzais gal viskas normaliai butu jei ne ju tie dacikai
gedasjns
87 / 0
2015-04-20 07:47
virgis85 - kainos ir metų santykis - vienintelis kozeris kuo prancūzai suvilioja. Jei dar ir kaina jų būtų panaši kaip vokiečių, japonų - turbūt visi prancūzai apskritai pas mus būtų egzotiką. Komfortas ir elektra - taip, pas prancūzus jau standarte praktiškai viskas yra. Problema ta, kad ta elektra tokio silpnumo... Laidai ploni, dregmes gauna, jau kelių metų senumo automobiliui reikia persivedžioti pvz galinių lempų pravodkę, nes dėl nupuvusių masės laidų šviečia ir mirksi kaip eglutė. Kuro sistema - HDI dar plius minus tvarkoje, tačiau kitas meno kūrinys, dci - toks šlamštas, kad silpna. Teko prekiauti kuro sistemos, tai pusė besikreipiančių su dci varikliais (kita pusė nors ir keista - liaupsinamas d4d, dar kartais - tdci). Komerciniai - dar baisiau. Elektra nelaiko, smagračiai nelaiko. Tarkime naujutėlis Masteri'is - po pirmų 5000km teko gražinti į sosteną nes nebeveikė spidometras ir dar ten kažkas. Teko prieš kelis metus "džiaugtis" naujutėliu Midlum'ų 12t. Po nedidelio pirmo ratuko po Lietuvą, teko gražinti į Skubą krūvos klaidų ir gedimų šalinimui. Geriausias variantas - nuplovus visą su karcherių užsiblokuodavo galiniai stabdžiai, reikdavo laukti kol išdžius, kad atlaisvinti plovyklą. Žmogus 1.9tdi 81kw išsirinko gerą, variklis paprastas, patikimas, ekonomiškas. Kad automobiliai į kuriuos jis montuojamas ne stebūklai - tai čia jau kitas reikalas. Su tokiu varikliu gal dar C5 puse velnio tokia visai. Jei sanados negazdina ir norisi komfortiškesnio automobilio - galima nors ir 300td pasiimti, eksploatacija gana pigi, o ir komforto užtenka. Dar variantas S70 2.5tdi 103kw, patogus, patvarus automobilis. Nebūtina užsiciklinti ties Audi/VW, yra geresnių variantų.
backarn
433 / 0
2015-04-20 09:11
2015-04-20
07:47 gedasjns wrote:
virgis85 - kainos ir metų santykis - vienintelis kozeris kuo prancūzai suvilioja. Jei dar ir kaina jų būtų panaši kaip vokiečių, japonų - turbūt visi prancūzai apskritai pas mus būtų egzotiką. Komfortas ir elektra - taip, pas prancūzus jau standarte praktiškai viskas yra. Problema ta, kad ta elektra tokio silpnumo... Laidai ploni, dregmes gauna, jau kelių metų senumo automobiliui reikia persivedžioti pvz galinių lempų pravodkę, nes dėl nupuvusių masės laidų šviečia ir mirksi kaip eglutė. Kuro sistema - HDI dar plius minus tvarkoje, tačiau kitas meno kūrinys, dci - toks šlamštas, kad silpna. Teko prekiauti kuro sistemos, tai pusė besikreipiančių su dci varikliais (kita pusė nors ir keista - liaupsinamas d4d, dar kartais - tdci). Komerciniai - dar baisiau. Elektra nelaiko, smagračiai nelaiko. Tarkime naujutėlis Masteri'is - po pirmų 5000km teko gražinti į sosteną nes nebeveikė spidometras ir dar ten kažkas. Teko prieš kelis metus "džiaugtis" naujutėliu Midlum'ų 12t. Po nedidelio pirmo ratuko po Lietuvą, teko gražinti į Skubą krūvos klaidų ir gedimų šalinimui. Geriausias variantas - nuplovus visą su karcherių užsiblokuodavo galiniai stabdžiai, reikdavo laukti kol išdžius, kad atlaisvinti plovyklą. Žmogus 1.9tdi 81kw išsirinko gerą, variklis paprastas, patikimas, ekonomiškas. Kad automobiliai į kuriuos jis montuojamas ne stebūklai - tai čia jau kitas reikalas. Su tokiu varikliu gal dar C5 puse velnio tokia visai. Jei sanados negazdina ir norisi komfortiškesnio automobilio - galima nors ir 300td pasiimti, eksploatacija gana pigi, o ir komforto užtenka. Dar variantas S70 2.5tdi 103kw, patogus, patvarus automobilis. Nebūtina užsiciklinti ties Audi/VW, yra geresnių variantų.
Varikliai tikrai geri 1.9 81kw bet 66 yra vos vos patvaresnis nors kuro ima kaip 81kw. Kad ir masinos geros i kurias jie montuojami pvz. Golf 4 bora nu gal dar a4 arba b5 passatas. Pd irgi yra geri bet ne mum su tokiais varikliais vazinet nieks tepalu nekeicia laiku filtrus keicia kai atlieka euru nuo alaus. Pila bet ka ir is betkur ir verkia kad viskas genda. Juk purkstukai labai brangus drosiu kolkas kazkas suges o degnostika juk eurus kainuoja.
User
2015-04-20 21:53
prancuzai komfortiski ir gan pigiai galima paimti geru metu.visi ju ir privalumai.turejau tai tai reikia tvarkyt tai nu na..daliu sunku rast srote.na bet buna atveju kai zmones vaziuoja be problemu 2-3 metus cia jau loterija ant ko papulsi pirkdamas ir taip yra su visomis.
Your message |
|