Volvo XC 60 3.2 AWD Kinetic Atsiliepimai
Atsiliepimai (5)
Volvo XC 60 D5 AWD Kinetic, 2009m
Geras automobilis reikalaujantis geros priežiuros tik truputi kietas, bet prileidus padangas azoto lieka kita mašina
Volvo XC 60 D5 AWD Kinetic, 2011m
Labai džiaugiuosi šiuo automobilių. Po Suzuki Grand Vitara kaip Dangus ir žemė! Lengvai valdomas, geras matomumas, ekonomiškas. Modernus interjeras ir eksterjeras, atrodo labai stilingai. Visi varomi ratai, lengva parkuotis! Kuro sąnaudos mieste neviršija 8.5 l. Patogios sėdynės! Didele bagažinė, atidaryti ir uždaryti galima naudojant nuotolinį valdymą. Labai patogi sistema Volvo on Call. Klirenasas 230mm, užtikrina gerą pravažumą. Labai talpi bagažinė, beveik 500L. Puiki automatinė pavarų dėžė, 8 bėgiu, labai sklandžiai perjunginėja pavaras, yra keli režimai, trasoje labai ekonomiškas, važiuojant 100km/val 8 pav. Kuro sąnaudos mažiau 5L/100km. Miesto režimu, su kamščiais ima ne daugiau 8.5L/100km.
Volvo XC 60 2.4D AWD, 2010m
Aš anksčiau turėjau įvairius krosoverius: Pajero, Grand Cherokee, Volvo XC-90. XC-90 man tikrai labai patiko, važinėjau be problemų trejus metus, bet šiek tiek atsibodo ir norėjau kažko naujo. Salone pastebėjau Volvo XC-60, jis man labai patiko iš karto pravažiavus Test-drive ir išbandžius ji ant kelio ir bekelėje. Padidėjęs klirensas, didesnis sukimo momentas, mažiau sveria negu XC90, geresnis manevringumas. Mašina užtikrintai važiuoja dideliu greičiu užmiestyje, sniego ir lietaus metu. Geri stabdžiai, važiuojant viduje šilta, sausa ir tylu. Važiuojant bet kokiu greičiu variklio beveik nesigirdi!
Volvo XC 60 T5 Summum, 2014m
Mašina iš pradžių patiko. Modernus dizainas, galingas variklis (245ag), automatinė 8 pavarų dėžė, aukštas klirensas. Tačiau pravažiavus pusę metų nusprendžiau, kad ji nėra verta tokių pinigų, kaip už ją prašo. Žiemą pakaba sušąla ir atsiranda pašaliniai garsai. Aptarnavimas oficialioje atstovybėje labai brangus, eksploatacinių medžiagų kainos labai aukštos. Pakaba kieta, reikia imti tik Comfort komplektacija. Su priekiniais varančiaisiais ratais nepatarčiau imti, žiema šlifuosite ledą važiuojant į kalną. Prietaisų skydas atrodo per paprastas, kaip automobiliui 2014 metų. Pats automobilio salonas irgi nevertas tokių pinigų, viskas atrodo stilingai ir gražiai, bet jeigu pažiūrėti plačiau matosi, kad nieko įspūdingo ten nėra, net ankstesnių modelių kokybė buvo geresne.
Volvo XC 60 D5 AWD, 2008m
Taip išėjo, kad kiekvienas šeimos narys renkasi automobilį kaip šeimos narį, todėl greitų sprendimų priimti negalėjome. Užduotis buvo paprasta, rasti nauja mašina senam Lexus RX300, kuris jau šiek tiek atsibodo. Peržiūrėjome: Lexus RX-350; Q5; GLK (Mercedes); Infiniti EX-35 (FX-35); BMW X3 (X5); Murano; Volvo - XC90. Visos mašinos buvo neblogos, bet labiausiai patiko Volvo – XC90, ir išorėje ir viduje. Reikėjo tik nusipirkti.. Bet tą dieną aš pamačiau Volvo XC-60 ir tiesiog įsimylėjau. Žiūrėjau, galvojau, skaičiau atsiliepimus ir nusprendėme su šeima paimti būtent XC-60. Komplektacija atiteko iš brangesnių, su City safety sistema (Gebėjimas važiuojant nedideliu greičiu (iki 30 km/h) prieš kliūtį sustabdyti be vairuotojo pagalbos). Variklis D-5: 185 AG su 400 Nm sukimo momentu. Vidutinės kuro sąnaudos 9.6 l / 100 km. važiuojant vidutinių greičių 28 km/h mieste per kamščius. Dinamika tikrai geresne negu Lexus RX-300. Žiemą labai naudingas dalykas - automobilio šildytuvas su taimeriu.