Volvo V70 III 1.6D DRIVe Entry Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 1.6 l
- Galia:
- 80 kW
- Degalų tipas:
- Dyzelinas
- 0-100 km/val:
- 13.5 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 4.5 l
Atsiliepimai (4)
Volvo V70 III D5 Kinetic, 2008m
Super mašina, kokybiška, patvari, geras variklis. Labai geras traukos/kuro sanaudu santykis.
Volvo V70 III 3.2 AWD Kinetic, 2009m
Papasakosiu apie savo automobilį, tai Volvo V70 3.2 AWD (238 AG) Pradėsiu nuo blogų akimirkų su mano Volvo. Kai rida buvo maždaug 3000 km. vieną rytą turėjau nepatogumų, o būtent: Išėjau, kaip įprasta ryte, laimingas ir patenkintas, kad turiu tokį automobilį, atsisėdau, neužsiveda. Žiema, Sausis apie –10 laipsnių šalčio. Iš 8-10 karto įvyko stebuklas, variklis pasileido! Išvažiuoju į plentą, paspaudžiu gazą, bet daugiau 60km/val mašina nevažiuoja, vos atvažiavau į darbą. Po darbo užsivedė iš pirmo pasukimo. Kitą dieną nuvažiavau į servisą, ten rado kažkokia kompiuterio klaidą, bet tiksliai nieko nesugebėjo paaiškinti kas atsitiko beveik naujam automobiliui. Dabar automobilis pravažiavo jau 46000km, daugiau problemų nebuvo, išskyrus tepalų ir kaladėlių keitimo. Variklio galią tiesiog įspūdingą, visi varantys ratai labai padeda važiuojant užmiestyje ypač per purvą ar sniegą. Ir tiesiog kelyje prideda stabilumo.
Volvo V70 III D5 Kinetic, 2010m
Šios kartos Volvo nepateisino mano lūkesčių , prieš tai turėjau V70 2003 m. ir tau buvo tiesiog puikus automobilis, pravažiavau su juo beveik 100000 km ir didelių problemų, išskyrus važiuoklės remonto neturėjau. Šitos kartos automobilį pirkau, kai jo rida buvo 189000 km, kaip man atrodo Volvo automobiliams tai nėra labai daug. Pravažiavus 4000km nuo pirkimo teko daug investuoti į remontą. Pirmas dalykas buvo vairo kolonėlės keitimas, važiuoklės remontas, turbinos restauravimas. Labai nepatinka D5 variklio garsas, ypač šalto, veliau, sušilus dar nieko, bet vis tiek triukšmingas. Labai nepatiko elektroninis stovėjimo stabdis, rankinis buvo patogesnis. Užvedimas su mygtuku pasirodo labai nepatogūs, kol užsivesi su juo praeis daugiau negu minutė. Paprastas variklio paleidimas su raktų buvo patikimesnis ir greitesnis.
Žodžiu, mašina tik ilgoms kelionėms, tik ne miestui. Vidutinės degalų sąnaudos 8 l/100km.
Volvo V70 III D2 Summum, 2014m
2014 modelis su D2 varikliu. Tai automobilis skirtas seimai. Viduje vietos abstu, salono detales kokybiskos ir is tokios medziagos kad rodos reikalui esant galima su Kerheriu visa isplauti. Tad vaikam atpylus, pritepliavus ar kaip kitaip isdarkius salona tikrai nemanau kad bus problemu viska isvalyti su skudureliu. Gana sudetingas koncoles valdymas, bet perprantama. Bagazines dangtis kartais neuzsidaro is pirmo karto tai reikia gerai smugiuoti kad uzsidarytu. O siaip tai dideliu priekaistu nera kaip 5000km nuvaziavus. Erzina tai kai ant spidometro nori pakeisti kuro sanaudas ir pravaziuotus kilometrus reikia tam sekundziu, tai neivyksta momentaliai. Bei neina padaryti taip kad rodytu kilometrus ir vidutines sanaudos vienu metu reikia sukineti ta ratuka norint suziureti. Ir apskritai daug ten tu funkciju ivairiu kuriu net nelabai reikia.