Toyota Celica VI 1.8 TS VVT-i Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 1.8 l
- Galia:
- 141 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- 7.4 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 8.4 l
Atsiliepimai (2)
Toyota Celica VI 1.8 TS VVT-i, 2001m
Mašina išvaizdi ir traukianti akį, labai patinka tai kad orginalios dalys kainuoja palyginus pigiai (kaip 4guolio :D), problemų kažkur dalių gauti nėra, nes celicos dalys yra naudojamos ir kituose toyota modeliuose, tai japoniškų dalių parduotuvėje visada rasi ko reikia. Minusas tame, kad valgo apie 10l, o galios už tai palyginus mažai. Užtektinai 105kw mieste ir lenkimui, bet per daug 10l/100km sąnaudos. Todėl manau šią mašiną geriausia eksplotuoti su dujų įranga. Kas labai svarbu tai kad iki 2003metų 105kw variklis galimai valgys tepalus, labai ženkliai valgys, o 141kw turi lift boltu sistemą, kurios Lt beveik niekas netaiso, bet 141kw neturi tepalų problemos.
Toyota Celica VI 1.8 TS VVT-i, 2001m
Greitas ir puikiai laikosi ant kelio, labai jautrus vairo stiprintuvas, kas leidžia lengvai atlikti manevrą ir ne kaip dauguma didesnių ar prastesnių automobilių tai atlieka gana grakščiai. Palyginus su kiek senesniais modeliais jaučiamas prastesnės kokybės salonas, bet jausmas prie vairo viską išlygina. Variklis atlaiko labai dideles apsukas iki 8000, kas leidžia 2 bėgiu pasiekti 100km/h, o naudojant 6 begių transmisija tai padaroma kiek daugiau nei per 7 sekundes. Kuro sąnaudos gali būti ir 6L ir 15L/100km, tai galima sakyti, kad gana taupus važiuojant ramiai, o reikiant galios pakanka spustelt akseleratoriaus pedalą. Variklio remontui reikalinga ypatinga priežiūra (dalys brangios). Gerai remontuoti tokį variklį moka tikrai ne kiekvienas servisas (meistras), o oficialiame sumokėsit tikrai ne 1 tukstantį už nedidelį remontą.
Išvada: Sportinio tipo automobilis už gerą kainą, tačiau su geros būklės varikliu rasti sudėtinga, reikia turėti galvoje, kad automobilis tikrai nebuvo naudojamas važinėti tik autopilotu.