Suzuki SX4 2.0 DDiS Explore 4WD Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 2.0 l
- Galia:
- 99 kW
- Degalų tipas:
- Dyzelinas
- 0-100 km/val:
- 11.2 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 5.5 l
Atsiliepimai (4)
Suzuki SX4 2.0 DDiS Explore 4WD, 2012m
Gyvendamas Norvegijoje, pagrinde svarsciau du variantus: Suzuki SX4 ir Nissan Qashkai. Kadangi Nissan tuo metu nebuvo kažko padoraus už mano pinigus, radau kelis Suzuki variantus kuriuos ir apžiūrėjau... Išvados: benzinas 1.6 2x silpnesnis kadangi išbandžiau abu variantus. Benzinas visiškas dusulys plius putė slanga, todėl to varianto atsisakiau... Pasirodo, Suzuki skirtingai nuo pvz Toyota ar Subaru, to meto modeliuose geresnis buvo dyzelinis variklis, o benzininiai būdavo dažnai su pradegusiom tarpinėmis.... 2.0 ddis motoras tikra ugnis, teko ir su BMW x3 palenktyniauti, aplenkiau...kuro sąnaudos stebuklas nuo 5.4 trasoje iki 6.4 kalnuose ir 4wd... Pakaba minkšta ir aukšta, jokių duobių nesijaučia, dinamika super, posūkiuose labai stabili auto, atrodo kad jos neveikia išcentrinės jėgos, matomumas puikus, sėdėsena aukšta ir patogi... Patogu automatiškai isijungiancios šviesos... Minusai: galiniai stabdžių diskai stebėtinai ploni, o priekiniai 2x storesni...bijau dėl to gali būti problemų.... Bagažinė labiau ne Crossoverio, o mazalitrazio modelio, nelabai patogi , nes grindys lieka giliai, galėtų būti atlenkiamas apatinis bortas... Triukšminga aišku, gi čia japonas .. man pasitaikė skurdi komplektacija be stoglangių, kruizo kontrolės, lietaus jutiklio , o audio sistema CD morališkai atgyvenusi net ir 2012 metams... Bet pasikeitus ją į 2 din liečiamą kinišką magnetolą už 80 eurų viskas tapo super .. Trims suaugusiems gale tikrai nepatiks... Truputį sunkus vairas posūkiuose....pagrinde Qaskai daugumos šių trūkumų neturi, bet jis turi kitų, kaipo silpni varikliai, ypač 1,5 dci tokiam auto, ir kuro sąnaudos automatiškai išauga nuo teorinių 4-5 ltr iki 7-8 ltr/100 km... SX4 jau išbandytas Norvegijos kalnuose, kol kas viskas super, lipa be problemų... Rekomenduoju tikrai, jeigu norite manevringo veržlaus Crossoverio su 4wd galimybe, bet tuo pačiu ekonomiško ir kompaktiško...
Suzuki SX4 2.0 DDiS Explore 4WD, 2012m
Turiu šį auto gan trumpai, bet esu išbandęs 1,6 benziną, buvau nemaloniai nustebintas benzininio auto vangumu, abie 4wd ten nėra nei kalbos... Beje, nuo to modelio pirkimo atbaidė kad antifrizo slanga buvo kieta, kas rodė kad variklio tarpinė galimai kažkur jau pradegusi... Išbandžius 2.0 ddis skirtumas tiesiog milžiniškas...trauka tokia kad nesunkiai lenkiu ir BMW X..., 4x4 lipa į kalnus puikiai ( gyvenu Norvegijoje), todėl rekomenduoju, tai tikrai norvegų išbandytas modelis... Priekyje stovintys stabdžių diskai 2x storesni už galinius, o galiniai įtartinai maži...itariu galimas problemas su jais.... Komplektacija skurdoka, manoji be stoglangių, kruizo, lietaus jutiklio, tačiau yra automatiškai isijungiancios šviesos... Garso sistema morališkai pasenusi, bet nesunkiai galima modifikuoti, geriausiai tam tinka 2 din grotuvas su bluetooth ir laisvų rankų įranga, kiniškas man kainavo apie 80 eurų... Bagažinės skyrius truputį nepraktiškas, tiesiog yra kaip mazalitraziame modelyje: gilus ir ne lygus su galiniu bortu, bet auto nėra didelė, tiesiog skirta labiau porai ar turintiems vieną vaiką žmonėms, o jau su didelėmis šeimomis derėtų rinktis erdvesnį auto... Tačiau man imponavo aukšta sėdėsena, geras matomumas ir dideli galinio vaizdo veidrodėliai... Ekonomija puiki, nuo 5,4 ltr/100 km lygiame kelyje iki 6,4 ltr kalnuose ir 4wd režimu... Posūkiuose stovi puikiai, kalbu apie Norvegijos kelius per kalnus, kas žino, kad ten posūkis ant posūkio, 80 km/h tikrai gerai laikosi ant ne snieguoto kelio, atrodo kad jo neveikia inercijos jėga... Vairo stiprintuvas truputį inertiškas, truputį stipriau reikia prilaikyti vairą posūkiuose, vieno piršto neužtenka, bet gal tai greičiau padangos ar suvedimas....
Pakaba minkšta, puikiai sugeria kelio nelygumus, ko nesitikėjau iš tokio nedidelio auto... Tai greičiausiai todėl kad auto stovi kaip SUV aukštai...
Kam reikalingas dinamiškas veržlus aukštas auto su gera apžvalgos zona, tuo pačiu ekonomiškas ir nedidelis, tikrai rekomenduoju...
Suzuki SX4 1.5, 2009m
Šeimoje automobilis nuo 2009-01, pirktas naujas iš salono. Visus tuos metus tarnavo puikiai, rimtų gedimų neturėjo, mieste labai patogu parkuotis, apsisukimo diapozonas puikus, tačiau 1.6 benzinas tiek mieste tiek užmiestyje niekam tikęs, traukos absoliutus nulis, normalus važiavimas tik nuo 5000aps, salonas pigios plastmasės šalis, sedėjimas kaip ant suolo, labai aukštai, nors kai kuriems tai pliusas, labai aukšta todėl dugno niekada nekabinsi, žiemom naudinga 4x4, gerai, kad persijungia į 2x4 kai nereikia, mažeja kuro sanaudos, kurių žiema mažiau 12l/100km pasiekti nepavyko, vasarą į 11 sutilpti įmanoma. . Bendroje sumoje jei bent kažkiek rūpi važiavimo komfortas, trauka ar pats vairavimo malonumas, tai šis automobilis ne jums :\, jei iš taško A į B, svarbu kad "užsikurtų ir važiuotų'' ir dar TA praeitų, jis jums tiks. Japoniškas barškutis.
Suzuki SX4 1.6 GLX/Comfort, 2010m
Domėjausi. Mažutis, bandžiau 1,6l benzininį, nauja mašina - salono prasivažiavimas (Vilnius)- silpnai traukia greitkelyje. Greitkelyje nepamanevruosi, neina aplenkti, lėtai lėtai greitėja. Po 100 km/val. jau pradeda drebėti, apie 130km/val,- dreba visa ir ūžia, o kuro juosta (elektronikos parodymas) užbėga visa. Fura eina pro šalį- jauti,vairą reik laikyti stipriai, nosies ranka nepakasysi. Mieste atrodo smagi, ir kaimo keliuke- smagu, kai negreitai, ir manevringa- sukinėkis kaip nori. Miestiečiui į sodą, Ermitažą. Bet neekonomiška. Kanadiečių RAV4 ima 9l mieste, plente 7l, o šita mažiukė virš 8l važiuojant greitai ir mieste. Pabandžiau amerikono 2l benzininį automatą- plente jau geriau, bet trūksta stabilumo ir virš 120km ūžia- nesusikalbėsi, bet traukia ir prarandi stabilumo jausmą. Pardavėjai stengiasi į greitkelį neišleisti, o mieste vaizdo nesusidarysi. kai važiuoji tik 2 ratais mažu greičiu - atrodo nedaug teima kuro. Sako, mažai genda, bet meistras įspėjo, kad rūdija.
Pardavimo kaina atrodo nedidelė, bet su labai skurdžia komplektacija. Paplanavus truputuką pagerinimų, šoka virš 60000lt. Kalbu apie naują. Kol kalbinau senjorus, sakė, kad labai patenkinti, Jauni sako, kad ne automobilis. Gali būti antras šeimos automobilis buitiniam važinėjimui.