Seat Ibiza 6J 1.2 TDI DPF Entry Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 1.2 l
- Galia:
- 55 kW
- Degalų tipas:
- Dyzelinas
- 0-100 km/val:
- 13.9 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 3.8 l
Atsiliepimai (3)
Seat Ibiza 6J 1.4 TDI DPF Style, 2010m
Važinėti 2-viems idealus, važiuoti gale 3 žmonėms nepatogu, nors deklaruoja, kad mašina 5-vietė. Mažos kūro sąnaudos, pigi eksploatacija, 1,4d gera trauka tiek miestui, tiek trasoje, gera garso įzoliacija. Nusipirkus rekomenduočiau pasidaryti antikorozinį, kad galva rami būtų. Šiaip mašiniukų patenkintas, kažkokių priekaištų neturiu, važiuoja tikrai linksmai. Jei mašiniukas neuždrožtas, tarnaus puikiai.
Seat Ibiza 6J SC 1.2 TSI Ecomotive Style, 2014m
Kai kuri laiką teko važinėti su šiuo automobilių. Iš išores, mano manymu tai labai simpatiškas ir gražus automobilis. Dizainas labai modernus ir šiuolaikiškas. Bet tik įsėdus į saloną supranti, kad salono detalės ir apdailą labai nekokybiška ir pigi. Visur kietas plastikas, vairas ne odinis, labai silpnos durų rankenos. Nėra galinių el. langų. Nepatogios sėdynės, salone viskas labai paprasta. Konkuruoti šitas automobili gali su Hyundai Solaris ir Chevrolet Aveo, bet jie kainuoja žymiai mažiau už Seat. Vienas dalykas kuris man patiko tai automobilio valdymas ir pakaba. Dinamika labai nepatiko, nors komplektacija ir bazinė, bet lėtesni automobilį sunku rasti, mano tėvo senukas Golfas turi tokia patį dinamiką. Bet valdosi labai gerai, pakaba dirba tyliai ir minkštai. Garso izoliacija puiki. Apibendrinant galiu pasakyti, kad automobilis nekainuoja tokių pinigų. Jeigu jis butu pigesnis, tai butu puikus, ekonomiškas miesto automobilis su puikių dizainų, bet..
Seat Ibiza 6J SC 1.4 TDI DPF Reference, 2010m
Pirkau prieš 2 metus, su 33000km rida. Šiuo metu 104000km. Kas atsitiko per šį laikotarpį: Mirė suodžių filtras, teko jį pašalinti ir perprogramuoti. Kainavo apie 230eu. Buvo nupirkta papildoma metalinė variklio apsauga. Apsaugojo jau nei vieną kartą, labai rekomenduoju, kaina apie 40eu. Sugedo elektrinis bagažinės atidarymo mygtukas. Dingo garso signalas. Sukant vairą atsirado pašalinis garsas, užsidegė AIRBAG lemputė. Keistas pagr diržas su rolikais. Pildžiau kondicionierių. Keičiau stabilizatorių traukės, kaladėlės, atraminius guolius, priekinius sailentblokus. Bendrai automobilis labai patinka, pakankamai nebrangus išlaikymas, nebrangios detalės. Su R17 ratais pakaba gana kieta. Variklis ekonomškas ir patikimas, keičiu tepalus kas 8000Km. Kuro sąnaudos tokios: Su 50L bakų pravažiuoju 1000-1100km.