Seat Alhambra 7M 1.9 TDI Stella Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 1.9 l
- Galia:
- 85 kW
- Degalų tipas:
- Dyzelinas
- 0-100 km/val:
- 13.7 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 6.3 l
Atsiliepimai (6)
Seat Alhambra 7M 1.9 TDi Comfort, 2000m
Gaila bet truputi silpnas tiek pakaba tiek variklis
Seat Alhambra 7M 1.9 TDI Signo, 2000m
Super auto! Važiuoji ir jauti save Karaliumi. Aukštai sėdi, matomumas puikus. Surinkimo kokybė aukštam lygyje, salono medžiagų kokybė taip pat neatsilieka. Labai erdvus salonas, tuo metų labai funkcionalus. Daug įvairių daiktadėžių, daug vietos po sėdynėmis. Lengvai galima transformuoti saloną. Jeigu nuimti galinės sėdynės galima laisvai miegoti dviese. Nori važiuoji su draugais į gamtą, nori į žvejybą, mieste irgi puikiai jaučiasi. Malonus ir patogus valdomumas mieste bei trasoje. Mažos kuro sąnaudos, galingas variklis 85kw. Kas paims sau tokią mašiną niekada nepagailės. Detalės nebrangios, lengvai remontuojamas. Be problemų užsiveda žiemą prie -25. Pakaba minkšta, komfortiška. Yra vienas minusas, kad lietai sušyla žiemą, bet tokiam dideliam salonui tai yra normalu, mano manymų.
Seat Alhambra 7M 2.0i Luxus, 1998m
Manau atėjo laikas, kai reikia parduoti mašina, kuria turėjau 8 metus. Liux komplektacija, viskas taip pat kaip Galaxy ir Sharan. Mašina pravažiavo apie 300000km per 8 metus. Per visą laiką keičiau: akumuliatorių, priekinius amortizatorius, priekinius stabdžių diskus, priekinius sailentblokus, galines stabilizatorių pagalvės, duslintuvą. Du kartus mašina pavedė kelyje. Viena kart lūžo pavarų perjungimo traukė. Siūle keisti pavarų dėžė, bet veliau išsiaiškino kame buvo problema ir remontas kainavo ~10eu. Ir dar lenkijoje, labai skubedamas namo sustojau, nes sudege uždegimo ritė, remontas kainavo apie 90eu. Ir viskas.. Jeigu paskaičiuoti ir padalinti iš visu eksploatacinių metų – tai niekas. Kuro sąnaudos 9-15L/100km. Puikus matomumas, aukštai sėdi, viską matai. Salonas labai erdvus, bagažine taip pat. Lengvai galima išimti sėdynės. Labai geras pravažumas, jeigu neskubėti ir ramiai elgtis su automobilių. Važiuojant didelių greičiu šiek tiek trūksta geresnes garso izoliacijos, ypač su žeminiems padangomis. Labai gera audio sistema, 10 ar 12 dinamikų. Groja tikrai kokybiškai. Jeigu norite patikimo ir paprasto vienatūrio imkite ir negalvokite.
Seat Alhambra 7M 2.0 TDI Style, 2010m
Puikus automobilis, tikras europietis sukurtas žmonėms kad tarnautu ir važinėtu, o ne kad remontuoti. Mėgstantiems nebrangios klasės automobilius tai puikus variantas. Komfortiškas, kokybiškas, saugus. Dirbu taksistu su šiuo automobilių ir kad automobilis patikimas pasakyta ne šiaip sau. Aišku tai ne Multivan, bet kaip vienatūris jis yra aukštos kokybės. Automobilis pirktas ilgiems atstumams važinėti. Pirktas iš Francijos, buvo nestipriai daužta, Rida 70000Km. Keičiau diržus, kaladėlės, ksenoną, tepalus ir filtrus. Nelabai patiko, kad nėra atsarginio rato. Brangios detalės, o jeigu originalios, tai visiškai kosminės. Bet komforto lygis viską uždengia. Valdosi puikiai, labai tvirtai laikosi kelyje, kuro sąnaudos labai mažos, puikios dinaminės savybės. Salone vietos užtenka visai šeimai, o pas mane 4 vaikai. Bagažinė labai talpi.
Seat Alhambra 7M 1.9 TDi, 1998m
Tikrai labai patikimas automobilis. Gyvenu Austrijoje pravažiavau su Alhambra jau visa Europa. Pirkau kai ant odometro buvo 192000km. Dabar jau virš 280000km. Per eksploatacini laikotarpį pora kartų keičiau kaladėlės ir diskus. Amortizatorius viena kart priekinius ir 2 kart galinius. Ir stabdžių skysčio šlangelius. Patinka, kad automobilis turi traukos, bet tuo metu yra labai ekonomiškas ir patikimas. Labai patogus salonas, daug vietų smulkmenom sudėti, daug vietos bagažinėje, transformuojamas salonas. Vairo stiprintuvas veikia idealiai, vairas gerai reaguoja. Gaila tik kad nėra 6 bėgio, nes važiuojant 110-130km/val variklis šiek tiek triukšmingas. Automobilis labai stabilus kelyje, labai malonu vairuoti. Varikliui nieko nedariau, keičiau tik tepalus ir filtrus. Viską keičiu pats. Dar pamiršau paminėti, kad keičiau starterį ir generatorių. Taip pat keičiau pats. Ten beveik viską galima pačiam remontuoti.
Seat Alhambra 7M 1.9 TDI Signo 4x4, 2001m
Pirkau šį auto parvarytą iš Vokietijos. Pravažiavau jau 8000 km. Per tą laiką tvarkiau turbinos reguliavimo sklendę, pasikeičiau variklio diržus, tepalus, filtrus, lūžusią galinę spyruoklę, priekinės pakabos atraminius guolius. Variklis traukia,kaip tokio svorio mašinai, gerai. Plaukiojantis smagratis dar nepavedė, matyt jau keistas ankstesnio šeimininko. Pakaba labai paprasta - tai vienas iš stipriausių pliusų šio auto. „Pumpe duse“ veikia gerai, tik reikia nepamiršti, kad tokio tipo varikliams eina specialios specifikacijos tepalas, kitaip greitu laiku sudrožiamas variklio paskirstymo velenėlis. Automobilis pakankamai kietai priima kelio nelygumus bet turbūt užtai gerai laikosi ant kelio. Elektronikos/elektronikos bėdų nėra. Sėdynės patogios, bet kiek žinau Ford galaxy jos tikrai nepatogios. Automobilio salonas lengvai transformuojamas. Automobilis iš tikrųjų nemažas, tą jauti. Silpna vieta šio auto - labai neatsparus korozijai kėbulas ir dugnas, senesnės kartos alhambra, sharan, galaxy - gerokai atsparesni. Rūdija dugnas, vis lenda rūdžių taškeliai iš visur. Galėtų geriau nupūtinėti ventiliatorius priekinį stiklą - rasoja. Yra autonominis šildymas. Pas mane jis veikia gerai, bet žinau, kad čia yra kai kam problema. Visgi, jei žiemą šokinėja aušinimo skysčio indikatoriaus rodyklė - problema gali būti ne autonominiame šildyme, bet papildomame cirkuliaciniame siurbliuke, kuris mėgsta numirti(o naujas jis nėra pigus (apie 350 lt.). Šiaip pašildymo sistemos komponentams normaliai veikiant, esant vėsiems orams aušinimo skysčio temperatūra turi laikytis apie 70 laipsnių pagal Celcijų. Galėtų mažiau kuro imti, nespaudžiant vidurkis 8 l/100km. Bet turbūt normalu tokio dydžio ir svorio (1750 kg. tuščia)mašinai. Pas mane 4x4 4motion vw sistema, tai yra prasikasant priekiniams ratams pradeda kabinti galiniai ratai. Pas mane ji veikia gerai, bet reikia nepamiršti, kad šis auto savo pravažumu su šia sistema tikrai neprilygsta, kad ir mieto SUV-ams dėl savo svorio, ilgos tarpvėžės palyginus žemos (nors ji iš esmės nėra tokia jau maža) prošvaisos, tas šturmuojant pažliugusius kaimo keliukus, ar pusnis į tai reikia atsižvelgti.