Saab 9000 CSi 2.0-16 Turbo Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 2.0 l
- Galia:
- 136 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- 8.4 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- -
Atsiliepimai (3)
Saab 9000 CD 2.3-16 Turbo TCS, 1991m
1993 Saab 9000 Griffin 2.3T turėjau porą metų. Geriausia mašina kokią galimą rasti! Iki šiol gailiuosi, kad pardaviau ir ieškau geros būklės tokio pačio arba Aero. Vidaus apdailos medžiagų kokybė aukšta, pakaba minkšta, o paspaudus gazą į sėdynę giliai įspaudžia. Elektronikos pilna ir visa veikė be jokių priekaištų, nors ant odometro rodė jau virš 550k. Su kasetemėmis neturėjau jokių problemų, nei ant vieno iš Saabų nors vertų atsarginę turėti bagažinėje. Su šiuo prasukau apie 20k km ir galima sakyti be jokių rūpesčių, bet po sugalvojau variklį nuplaut(ir kaip man tokia minti į galvą šovė?). Po plovimo atsirado bėda su gazo sklende. Kadangi, mano Griffinas buvo su TCS'u, tai jam ir skelndės atitinkamos reikėjo, bet jos rast nepavyko, todėl teko su juo atsisveikinti. Jei jūsų kelyje pasitaikė gerai išlaikyta 9000 2.3T, nedvejokite, išbandykite, patiks ir greičiausiai nusipirksite ir nesigailėsite. Jei nusipirksit nugainiotą ir neprižiūrėtą mašiną, tada kaip ir su bet kokia kita, turėsite bėdų. Lyginant su 9-5, 9000 vidaus apdaila daug aukštesnio lygio, pakaba minkštesnė, o ir traukia geriau :) ai, kuro sąnaudos. Jos tikrai nėra baisios, aš su savo tilpdavau kažkur į 18l/100km, bet 200ag automobiliui tai visai normalios sąnaudos(man 2008 VW Caddy su 1.4 benzininiu varikliuku mieste valgo 12-13l), trasoje apie 8l.
Saab 9000 CSE 2.0-16 Turbo, 1993m
Turiu 5-ti metai, atvykusį iš Italijos. Mokėta 4500,-Lt, sukišta per 5 m. apie 2500,-Lt į sankabos keitimą, stabdžių diskus, pakabos ir variklio gumas, generatoriaus remontą, kondicionieriaus radiatoriaus keitimą, karterio valymą ir tarpinės keitimą.
Privalumai: labai stipri kėbulo konstrukcija, stabilus posūkiuose, erdvus salonas ir bagažinė, labai ergonomiškos sėdynės, puiki gamyklinė audioaparatūra. Variklis labai patvarus. Bendra išvaizda pakankamai originali.
Trūkumai, tipiški šiam modeliui: priekinių sparnų korozija ties arkomis, išblunkantys žibintų reflektoriai, nevykusioje vietoje išvesti išmetimo vamzdžiai (kaitina variklį), atsiknojusi lubų apdaila, kai kam pasitaikantis uždegimo kasetės DI išsilydimas (tfu tfu, man nebuvo), lengvai purvu užteršiami ABS davikliai (atsijungia), mažas apsisukimo spindulys, priežiūros reikalaujanti turbina, brangokos tiek naujos, tiek dėvėtos detalės. Žemoka pakaba kliudo bordiūrus.
Mano 5 pavarų mechanikos degalų sąnaudos 50 proc. stradoje/50 proc. Vilniuje pagal kompiuterį vasarą 9,2 l/100 km, žiemą - 1,5 l daugiau. Galimas sprendimas - BRC dujų įranga už 2600,- Lt.
Draudimo kaina metams ERGO 280,- Lt, Lietuvos draudime 300,- Lt.
Šveicarų leidinio "Automobile Revue" 2000 m. leidime SAAB 9000 apibūdinamas kaip limuzino klasės automobilis.
Jeigu būtų ekonomiškesnis šiuolaikinis variklis, būtų gera alternatyva 5 kl. BMW.
Saab 9000 CSE 2.3-16, 1993m
Turbūt pagrindinė problema, kad genda uždegimo ritės. Jos genda arba nuo senatvės, nes išbėga jų aušinimo tepalas, arba buo sugedusio knock sensoriaus. Tada užsivėlina dagimas, labai kaista variklis, tos ritės neatlaiko temperatūros. Gal būt ir detonacija prasideda. Žodžiu grynas vargas. O ritės keičiasi visos kartu, tai gaunasi brangiai, naujos apie 1000 lt. Padėvėtų nelabai buvo pirkti kai jų buvo bumas, dabar turbūt išvis sunku gauti.
Ekonomija labai prasta, Vilniuje su mechanine dėže ramiai važiuojant į 18 l neina įtilpti. Kaip iš 2,3 l atmosferinio variklio tai nežmoniškos sąnaudos.
Gerų dalykyų gal ir yra šiame automobilyje, bet jie neverti pasakojimo, nes juos visus nubraukia tie pora esminių trūkūmų, dėl ko šį automobilį geriau aplenkti iš tolo. Kiek žinau modeliuose nuo 2000 metų ar vėliau uždegimo ritės problemą kaip ir išsprendė. Čia yra 900 ir 9000 problema. Bet prieš perkant kad ir naujesnį SAAB modelį vistik geriau pasidomėkit apie tai atidžiau.