Rover 200 R8 214 GSi Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 1.4 l
- Galia:
- 70 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- 11.9 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- -
Atsiliepimai (1)
Rover 200 R8 218 GSD TD, 1993m
Prieš rašydamas norėčiau paminėti, jog mano aprašomas automobilis buvo 1994 metų gamybos Honda Concerto 1.8TD. Tokiu varikliu modelio neradau Honda skyrelyje, todėl pasireikšiu čia - nes vis dėl to tai praktiškai vienas ir tas pats automobilis. Tai tas pats 1.8TD Roveris, tiesiog išleistas Honda ženklu (Tuo metu Honda su Rover buvo vienas koncernas). Taip buvo todėl, kad jis buvo skirtas pietų Europos rinkai (Italijai, Prancūzijai, Ispanijai, Portugalijai) kur Honda turi žymiai geresnį vardą nei Rover.
Mano automobilis buvo itin daug matęs - buvo įmonės mašina, daugybė kartų patekęs į įvairias avarijas. Dėl ankstesnių savininkų nepriežiūros, buvo trūkęs pagrindinis diržas - toks nevažiuojantis ir buvo nupirktas. Užteko nusipirkti kitą velenėlį, vieną pakaklį, pakeist diržą ir tepalus, ir mašina vėl važiavo. Pavarų svirtis buvo gerokai pasimalus, šiaip ne taip pavykdavo iš kelinto karto įsijungti atbulinę pavarą, retkarčiais pasiožiuodavo jungiant ir kitus bėgius. Apart viso to, mašina tarnavo puikiai, jokių netikėtų gedimų nebuvo atsiradę, tik einamasis remontas (tepalai, kaladėlės, diskai). Puikiai kurdavosi net prie didžiausių šalčių, tik prieš parduodant pradėjo sunkokai kurtis, bet tikriausiai dėl senai keisto kuro filtro. Važiuoklė gan kietoka. Nors išoriškai mašina neturėjo prekinės išvaizdos, buvo patikimas darbinis arklys. Kuro sąnaudos buvo 6-7 litrai mišriai.