Renault Megane II 1.6 16V Initio Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 1.6 l
- Galia:
- 82 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- 10.9 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 6.9 l
Atsiliepimai (16)
Renault Megane II 1.5 dCi Conf Express, 2003m
Turėjau automobilį 0.5 metų. Atvirai - tokio malonumo nekartočiau.
Nors maža, bet talpi, važiuoja tikrai pigiai - mieste vengiant kamščių, vidurkis 4.2l/100km.
Salonas plastmasinis, tačiau tikrai jaukus.
Deja, privalumai ties tuo ir pasibaigia.
Servise dalys tikrai pigios, už paslaugas daug nemokėjau, bet į servisą teko važiuoti 4 kartus. Elektronika - tragedija. Priekiniai langai sugedo pirmi, pataisiau - atlaikė žiemos 2 mėn, dėl elektronikos kilo užvedimo problemų tiek žiemą, tiek vasarą. Sugedo pats raktelis, mašinos nepavykdavo užrakinti. Automobilio važiuoklė labai žema, kabinasi už bet ko. Galiausiai sugedo turbina. Nerekomenduoju, nebent patinka mazochizmas.
Renault Megane II 1.9dCi Alize, 2008m
Eksploatuoju savo 1,9 dci 96kw universalą jau 4 metai. Apart susidėvėjusių diskų ir vieno - kito šarnyro keitimo, didesnių išlaidų nebuvo. Niekada nepavedė nei užvedant, nei važiuojant. Džiugina garso izoliacija ir minkštumas net ir prie didesnių greičių. Kėbulas cinkuotas, korozijos požymių beveik nėra. Keletą kartų buvo sustreikavęs priekinio stiklo pakelėjas, bet prajudinus varikliuko kontaktus, viskas išsisprendė. Nežinau ar pasisekė, bet kol kas esu labai patenkintas.
Renault Megane II 1.6 16V Alize, 2007m
Pirktas gerokai jau pavažinėtas iš oficialaus dilerio Lautra. Neapgavo, viską, ką žadėjo, padarė ir net davė žiemines padangas pavažinėt, kol žiema baigsis. Kai pirkau, kompiuteris sąnaudas rodė 8,5 l, bet kadangi mėgstu važinėti kultūringai, tai pas mane jos vis krito ir dabar mišriu ciklu yra 6,2-6,3 litro. Aišku, mėgstu važinėti aukštais bėgiais, bet variklis to prašosi. Mieste ir užmiesty važinėjimas smagus, bet autostradoje jau trūksta komforto. Po dvejų metų eksploatacijos einant TA trūkumai buvo tik rankinio laisvumas ir viena traukė prieky laisvesnė. Didžiusli privalumas yra universalo talpumas - laisvai gali vežioti daiktus iki 3 m ilgio viduje, sėdynės lengvai vartosi. Didžioji bėda, aišku, elektronika. Įspėjimo lemputės vis žiebiasi dėl pačių keisčiausių priežasčių. Jei ne tai, būtų kone idealus kainos ir kokybės santykis.
Renault Megane II 1.5dCi Authentique, 2006m
Prancuzai ismano ka reikia kurti laudziai, talpus ir funkcionalus tai pat labai paprastas auto, idelaus kainos ir kokybes santykis,
vienas is populiariausiu modeliu
posukiuose stovi labai gerai tad galiu tikrai greaitai vazineti mieste, geriausia su mechanine deze
mazas matoras gerai vaziuoja, dinamiskas, bet geriausiai 1.9
Renault Megane II 2.0T RS Luxe, 2006m
Nuostabus Renault kūrinys, kuris savo valdymo savybėmis lenkia daugelį tikrų sportinių automobilių. Lengvai pakeliama(programuojant) galia iki 260ag, po šios modifikacijos automobilis pavirsta tikra bomba, ir lieka patikimas netgi nuolat naudojant lenktyniu trasoje.
Renault Megane II 1.5 dCi Pack Express, 2003m
Labai didelis komfortas esant šaltam orui, nes standartiškai sumontuotas elektrinis salono šildymo radiatorius, todėl esant šaltam varikliui iškarto pūčiamas šiltas oras. Labai gera kėbulo dažų ir lako kokybė, tad lakas neišblunka, nesilupa ir kėbulas nuolat gražiai blizga. Elektronika patikima, tik mano Megane'i buvo susioksidavę saugiklinės kontaktai variklio skyriuje. Dėl to variklis neužsivedė. Žinojau šią problemą, tai lengvai išsprendžiau panaudojęs kontaktų valiklį ir konservantą. Kalbant apie 1.5dCi 60 kW variklį, tai jokių problemų neturėjau, nes naudoju kokybišką ir tik pagal klasifikaciją tinkančią alyvą . Daug mitų neišmanioje liaudyje sklando apie purkštukus - ne va tai dažnai jie genda. Pravažiavau su Megane 462 000 kilometrų ir per visą tą kilometražą buvo sustreikavęs tik vienas purkštukas. Kuro filtą būtinai keičiu kas 10 000 kilometrų, naudoju tik švarų kurą ir jokiu budu nepilu pigesnio dyzelino, pirkto iš tolimųjų reisų vairuotojų.
Renault Megane II 1.5 dCi SL Alize, 2005m
Labai didelis komfortas esant šaltam orui, nes standartiškai sumontuotas elektrinis salono šildymo radiatorius, todėl esant šaltam varikliui iškarto pūčiamas šiltas oras. Labai gera kėbulo dažų ir lako kokybė, tad lakas neišblunka, nesilupa ir kėbulas nuolat gražiai blizga. Elektronika patikima, tik mano Megane'i buvo susioksidavę saugiklinės kontaktai variklio skyriuje. Dėl to variklis neužsivedė. Žinojau šią problemą, tai lengvai išsprendžiau panaudojęs kontaktų valiklį ir konservantą. Kalbant apie 1.5dCi 60 kW variklį, tai jokių problemų neturėjau, nes naudoju kokybišką ir tik pagal klasifikaciją tinkančią alyvą . Daug mitų neišmanioje liaudyje sklando apie purkštukus - ne va tai dažnai jie genda. Pravažiavau su Megane 462 000 kilometrų ir per visą tą kilometražą buvo sustreikavęs tik vienas purkštukas. Purkštukas buvo išardytas, išvalyta mechaninis purkštuko kuro pertekliaus vožtuvas ir gedimo neliko. Kuro filtą būtinai keičiu kas 10 000 kilometrų, naudoju tik švarų kurą ir jokiu budu nepilu pigesnio dyzelino, pirkto iš tolimųjų reisų vairuotojų. Tik neišsilavinę automeistrai visuomet patars nepirkti Renault, nes jie paprasčiausiai nesugeba remontuoti prancūziškų automobilių.
Renault Megane II 1.5 dCi Conf Express, 2003m
Labai didelis komfortas esant šaltam orui, nes standartiškai sumontuotas elektrinis salono šildymo radiatorius, todėl esant šaltam varikliui iškarto pūčiamas šiltas oras. Labai gera kėbulo dažų ir lako kokybė, tad lakas neišblunka, nesilupa ir kėbulas nuolat gražiai blizga. Elektronika patikima, tik dažnam Megane'i susioksiduoja saugiklinės kontaktai variklio skyriuje. Dėl to variklis gali ir neužsivesti. Žinant šią problemą, tai lengvai išsprendžiama panaudojus kontaktų valiklį ir konservantą. Kalbant apie 1.5dCi 60 kW ir 74 kW variklius, tai jie labai ilgai tarnauja, jei naudojama kokybiškos alyvos ir lūžta tiems, kurie pila prastą alyvą. Daug mitų neišmanioje liaudyje sklando apie purkštukus - ne va tai dažnai jie genda. Pravažiavau su Megane per 4 metus 62 000 kilometrų ir jokių problemų neturėjau, nes kuro filtą reguliariai keičiu kas 10 000 kilometrų ir pilų kurą iš patikimų degalinių. Reikia papračiausiai naudoti švarų kurą ir jokiu budu nepilti pigesnio dyzelino, pirkto iš tolimųjų reisų vairuotojų. Tarnybinis firmos, kur dirbu, Renault Megane pravažiavo virš 400 000 kilometrų ir per visą tą kilometražą buvo sustreikavęs tik vienas purkštukas. Purkštukas buvo išardytas, išvalyta mechaninis purkštuko kuro pertekliaus vožtuvas ir gedimo neliko. Tik neišsilavinę automeistrai, kuriems remontuoti Renault yra mistika ir kurie moka remontuoti tik vokiškus automobilius visuomet patars nepirkti Renault markes automobilio.
Renault Megane II 1.5 dCi Pack Express, 2003m
Pagal Europos autoekspertų statiskiką dėl gedimų (savo klasėje) Megane II kelis kart patikimesnė nei Peugeot 307 ir nei kuo nenusileidžia VW Golf IV. Labai didelis komfortas esant šaltam orui, nes standartiškai sumontuotas elektrinis salono šildymo radiatorius, todėl esant šaltam varikliui iškarto pūčiamas šiltas oras. Labai gera kėbulo dažų ir lako kokybė, tad lakas neišblunka, nesilupa ir kėbulas nuolat gražiai blizga. Elektronika patikima, tik dažnam Megane'i susioksiduoja saugiklinės kontaktai variklio skyriuje. Dėl to variklis gali ir neužsivesti. Žinant šią problemą, tai lengvai išsprendžiama panaudojus kontaktų valiklį ir konservantą. Kalbant apie 1.5dCi 60 kW ir 74 kW variklius, tai jie labai ilgai tarnauja, jei naudojama kokybiškos alyvos (Elf) ir lūžta tiems, kurie pila prastą alyvą. Daug mitų neišmanioje liaudyje sklando apie purkštukus - ne va tai dažnai jie genda. Pravažiavau su Megane per 4 metus 62 000 kilometrų ir jokių problemų neturėjau, nes kuro filtą reguliariai keičiu kas 10 000 kilometrų ir pilų kurą tik iš Statoil "D Miles Plus". Reikia papračiausiai naudoti švarų kurą ir jokiu budu nepilti pigesnio dyzelino, pirkto iš tolimųjų reisų vairuotojų. Tuo tarpu tarnybinis firmos, kur dirbu, Renault Kangoo su tokiu pačiu varikliu ir purkštukais kaip Megane's pravažiavo virš 400 000 kilometrų ir per visą tą kilometražą buvo sustreikavęs tik vienas purkštukas. Purkštukas buvo išardytas, išvalyta mechaninis purkštuko kuro pertekliaus vožtuvas ir gedimo neliko. Tik neišsilavinę automeistrai, kuriems remontuoti Renault yra mistika ir kurie moka remontuoti tik VW ir Audi visuomet pasakys: - nepirk, nes Renault, tai "gavno" (šūdas).
Renault Megane II 1.6 Pack Authentique, 2004m
Nupirkau šią mašiną savo žmonai, bet tuo pačiu ir sau galvos skausmą. Nežinau ar mano pirkinys buvo nesėkmingas ar kažkas kita, bet nuolat prie jos reikėdavo krapštytis. Tai važiuoklė barška, tai kažkokia lemputė dega... Iš meistrų mašinos neišvažiuodavo. Žinoma daug pats sutvarkydavau, bet pvz. per metus pakeičiau 3 šarnyrus, 2 kartus salinblokus.
Renault Megane II 1.9 dCi Luxe Privilege, 2005m
Sveiki, turiu si automobili 2metus. Eksplotuoju kasdien, pravaziaves apie 50tukstanciu km, ivairiais keliais, daugiau asfaltu. Visu pirma noreciau paneigti mita apie elektronika... Pas mane ji negedo nei sykio(tikiu, kad genda pas tuos kurie nusiperka skendusias). Nusipirkes atsirestauravau purkstukus(nors dar nebuvo butina, bet siek tiek grybavo) turbina nusmeliavau jos geometrija atrestauravau(nes budavo perputimai virs 3tukstanciu apsuku uzkelus), ir prieki desinei pusei sarnyra pakeiciau, daugiau nieko neremontuoju isskyrus kaladeliu tepalu filtru keitimas. Tiesa variklis pas mane 1,9 85kw, trauka gera, ekonomija dar geresne :)
Renault Megane II 1.6 16V Sport Way, 2005m
Niekad nebuvau Renault fanas, bet taip gavosi, kad pasiūlė Megane už gerą kainą. Tačiau šis automobilis nepakeitė mano nuomonės apie šiuos automobilius. Dizainas kaip kam, man hetchbekas nelabai patinka, sedanas atrodo geriau. Patinka, kad mašina užsikuria su mygtukų, o ne raktų. Salono apdaila nebloga, malonus minkštas plastikas, surinkta viskas gana kokybiškai. Variklis 1.6 traukia silpnokai, ypač su automatinė pavarų dėžė ir kondicionieriumi. Pakaba minkšta, specialiai sukurta komfortui, bet dėl to posūkiuose valdosi ne labai užtikrintai. Sakoma, kad automobilis sukurtas ramiems pasivažinėjimams. Turbūt taip ir yra. Aptarnavimas nebrangus, su detalėmis problemų nebūna. Yra daug neoriginalių detalių. Prie mūsų sąlygų automobilis pritaikytas neblogai. Didelis klirensas, lengvai užsiveda prie šalčių. Nors automobilis vidutinis, bet už tokią automobilio ir aptarnavimų kainą paimti galima. Problemos per 3 metus: keičiau dvi vairo traukės. Pradėjo leisti vandenį į saloną. Keičiau diržus su įtempėjais.
Renault Megane II 1.4 Luxe Expression, 2003m
Komforto atžvilgių Meganas gautu tik 3 iš 5. Salone triukšminga, garso izoliacija labai silpna. Žiauriai purvinasi slenksčiai, ypač žiemą. Sėdynės patogios, salonas normalus, ganėtinai erdvus. Kondicionierius ir pėčiukas veikia normailai. Dinamika labai silpna, automobilis skirtas tik miestui, trasoje pritrūks traukos. Techninis aptarnavimas per 2m: Priekinės kaladėlės, priekiniai diskai, generatorius, diržai, uždegimo ritė, akumuliatorius, antifrizo daviklis, variklio pagalvė. Dalių kainos didesnes nei Opelio, bet patiko kad dalių pasirinkimas didelis ir viskas yra vietoje. Bendrai labai paprastas darbinis arkliukas Golf klasės.
Renault Megane II 1.6 Pack Authentique, 2002m
Automobilis pakankamai smagus važiavime, ergonomiškas vidus.
Renault Megane II 1.4 Pack Authentique, 2002m
Darbe jau 5 metus naudojame tik Renault Megane automobilius su 1,5dci varikliais.Labai saunios masinytes.Anksciau vadybininkai vazinedavo VW Golf markes automobiliais tai tada buvo tikras vargas -nei dienos be gedimu........Labai puikus reniuko 1,5 varikliukas,jeigu pirkti tik su siuo varikliu.Vidutines kuro sanaudos nesiekia 5 ltr.Gal didziausia problema su el.vairo kolonelemis,po 200000 tukstanciu musu keliais pradeda dundeti.Restoravimas apie 200lt,pakeitimas apie 100lt.Variklis ilgaamzis,kuro siurbliai amzini,na gal turbinos del blogo tepalo gali uzlinkti,bet ir tai is turimu 4 automasinu tik vienintelei reikejo keisti turbina,per metus pravaziuojame apie 50000 km,turime masinyte ir su 500000km rida.Nepatikesit varikliukas dirba kaip laikrodukas,o liaudis kalba kad 200000 ir varikliui galas-tikras melas.Tikrai rekpomenduociau isigyti si automobili.