Peugeot 806 2.0 STDT HDI Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 2.0 l
- Galia:
- 81 kW
- Degalų tipas:
- Dyzelinas
- 0-100 km/val:
- 13.9 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 6.7 l
Atsiliepimai (3)
Peugeot 806 2.1 SVDT, 1997m
2.0 l su dujomis.10 METU turiu , vaziuoju kiekviena diena.Vairuoju ne dinamiskai.Remontuoju labai retai.Vaziuokle fantastiska.Labai minkstas patogus talpus automobilis vertinantiems visa tai.Bijau kad neivertintas Lietuvoje.Ko tai ju mazoka.
Peugeot 806 2.1 SVDT, 1997m
per 2 metus praktiskai be remonto , nupirkta buvo su motoro defektu , trukes dirzas , pakeistas dirzas ir 3 karamislai ir vel puikiai vaziuoja , labai kantrus zirgas , vietos daug , patogus vairavimas , neblogas pravazumas , prie motoro priejimas nera is patogiuju , bet cia juk minivenas , vaziuokle labai kantri , silpni sankabos trosai .Detales nera brangios , srotuose nera daug ju , bet su detalem bedu nebus , kebulas atsparus korozijai , plasmases isores nuo smugio megsta trukti , o ne sulinkt ar deformuotis . .Sharanas lepesnis ir nera toks talpus . Dizainas skonio reikalas .
Peugeot 806 1.9 SVDT, 1995m
labiausiai nepasiseke su sankaba, keiciau tris kartus (pirmus du keiciau tik diska, treciakart - visa komplekta ir uzmirsau), vaziuokle super, nusipirkau su gatava vaziuokle, pilnas restauravimas kainavo 400 su suvedimu, antrakart i vaziuokle idejau dar 200 lt. Vaziuokle man tarnavo 70 000 km ir pardaviau idealiam stovyje. Dar keiciau guolius ir granatas, guoliai prikiniai po 100-150 (pas branginykus 200), granata 80. Bet pakeiti ir pamirsti. Kebulai labai geri, bet megsta luptis lakas ypac nuo kapoto ir galinis dangtis plastmasinis, atsitrenkus gali suluzti. Dalys pigios. Pr stiklas 70 lt, galinis su visu dangciu 100-150, o daugiau niekam nieko nereikia. Varikliu beda tepalas: ko gero neturejau dyzelio, kad nevarvetu kur nors tepalas, tad jei kiemas isklotas trinkelemis, butina pries perkant apziureti motora is apacios. As jomis prekiavau (dabar naujesniais uzsiimu), turejau seneles gal kokias 7 ir visoms viskas taip pat. Ligos: spidometro, kuro bako rodmenu iskeliavimai anapus, daznam nukrenta lubos (medziaga pati atsiklijuoja), pavaru svirties obuoliai ismalti, bet uz 20 lt susiremontuoji ir vaziuoji metus ar du, bagazines uzraktas daznai atsisako dirbti. Sanaudos: 1.9-6.3 (man tiek vidutiniskai uzteko, bet galan jau pradejo imti ir 6.7), 2.1-7 7.5, 2.0 dujos turbo pasakoja ivariai, bet realiai mieste ne maziau 15, o trasoj galima ir itin taupiai vaziuoti (jei moki ir i 8 tilpsi). dirzo keitmas sumoje apie 800 gaunas, nes prie pagrindinio dar ir generatoriaus kazka keicia. Per tris metus sudejau i ja kokius 6000 lt remontui, tepalams, filtrams, draudimams ir t.t. Man atrodo nera daug. Masina dirbo itin sunkiai, statybos, vos ne kas dien su priekaba ir atlaike kuo puikiausiai.