Peugeot 106 I 1.4 XR Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 1.4 l
- Galia:
- 55 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- -
- Vid. degalų sąnaudos:
- -
Atsiliepimai (2)
Peugeot 106 I 1.5 XND, 1996m
Šitą versiją radau prie pirmo, nors pas mane antras modelis (nuo 1996).
Kėbulas cinkuotas. Net tvarkyta vieta laiko ne vienus metus.
Važiuoklė ne pati stipriausia, nors žvyrkelius atlaiko vyriškai, bet ir palyginus nebrangi.
Mašina palyginus tvirta - nėra taip, kad paleidi dureles, jos užsitrenkia ir paskui jas nuvilnija daaaug metalo žvangučių.
Moterims turėtų patikti, nes pakankamai miela. Viskas savo vietose, net langų darinėtojai tarp sėdynių, ne ant kiekvienų durelių, ir apskritai jaukus pojūtis viduj. Aišku, panelė geriau kai su visais pribumbasais, nes manojoj tik spidometras, laikrodis ir kuro lygio rodyklė, kuri ir ta grybą pjauna. Tarp super eko ir turbo rėžimų kuro kiekis bake skiriasi per visą padalą, o jų ten keturios. Atleidus pedalą kuro vėl „padaugėja“. Temperatūros daviklio nėra, tik lempa, kuri, jeigu tikėti forumais, jei jau užsidega - tai jau per vėlai. O ir tachometro trūksta, nes triukšmas priverčia anksti bėgius perjunginėti.
Apie triukšmą. Arba per 16 metų iki kol ją įsigijau, su ja buvo padirbėta, arba ji iš principo yra tokia, bet kleksi ir dirba pakankamai garsiai. Tai didžiausias jos trūkumas. Komfortiškiausias greitis garso atžvilgiu 70, nes prie daugiau jau pradeda staugti. Pagal pianiną palyginau garso toną - prie 90km/h 5 bėgiu man gavosi apie 2800rpm. Mieste drąsiai galima važiuoti 5 bėgiu.
Traukos neturi, bet jos ir neverta tikėtis iš 1527cm³ dyzelio atmosferiko, bet pagrindiniams susisiekimo poreikiams patenkinti pilnai užtenka. Elkis švelniai - įsipaišysi į 4.2l/100km. Būsi kelių gaidelis - gausi sąskaitą už 7l/100km. Viskas priklauso nuo tarpinės tarp vairo ir sėdynės. Kita vertus - pagal dinamiką kuro sąnaudos didokos, kai tenka girdėti apie Lupo su trim litrais. Bet čia jau kita istorija, nes kai jo automatas ar purkštukai pareina...
Nežinau, fabrikinis pas mane dalykas ar vokiečio modifikacija, bet kapotas atsidaro kaip bagažinė - ant amortizatorių. Atsidaro laaabai plačiai, nereik nieko ramstyti ar pergyvent, kad dėl neteisingo tavo judesio kapotas užkris tau ant galvos. Vat čia tas dalykas, kurį tikrai darysiu ant kiekvienos mašinos, kurią turėsiu ateity. Labai patogu.
Dar kas patogu - turi tą atšokančią padėtį vienkartiniam valytuvų įjungimui. Jei tereik vienąkart perbraukti langus - nereikia perjunginėti ar naudoti apiplovimo.
Problemos su posūkio signalais. Jeigu pareis avarinio mygtukas, posūkiai neveiks. Matyt, ten kažkas nuosekliai sujungta.
Atrodo, viskas, ką galiu parašyti.
Mašina ne kiekvienam, nes karštakraujis vairuotojas atsidurs griovy užmigęs už vairo, bet ramiems vairuotojams ji atsidėkoja daugeliu privalumų.
Peugeot 106 I 1.4 XR, 1992m
neblogas automobiliukas. turejau 1.4 XS versija su sportiniu salonu, vairu ir el. langais. kuro sanaudos tikrai mane nustebino, mieste iseidavo apie 6 litru benzino/ 100 km. jokiu duju ten nebuvo ir nereikejo. siaip jokiu gedimu pas mane nebuvo, taciau pradejus trasket granatoms taip ir nesugebejau ju rasti. o dar kai padariau avarija supratau kad ir kitos detales yra labai retos. vienas priekinis zibintas kainavo 70 lt, gal tai ir ne daug bet mano manymu kaip 95 metu masinai tai per brangu, nes ten paprasciausias zibintas su paprasta lempute. o sparnas kainavo 70-100 lt. bet granatu as taip ir nekeiciau ir pravaziavau su juo dar 10 000 km ir nieko ne taisiau i ne pirkau ir taip ir pardaviau. del rudziu- ju isvis nera nes kebulas cinkuotas. as rekomenduociau si automobiliuka tiems kurie daug vazineja po miesta del jo kuro sanaudu ir manevringumo. nors varikliukas ir mazas taciau svoris irgi juokingas. 890 kilogramu. taigi sitas automobilis pakankamai dinamiskas ir judrus, tinka moterims ir jaunimui.