Opel Zafira A 2.0 DTI Base Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 2.0 l
- Galia:
- 74 kW
- Degalų tipas:
- Dyzelinas
- 0-100 km/val:
- 14.0 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 6.6 l
Atsiliepimai (24)
Opel Zafira A 2.0 DTI Elegance, 2003m
Pirkau automobilį Opel Zafira 2003metų, Dti 2,2 prieš metus. Automobilis buvo parvarytas iš Vokietijos, techninis stovys geras, kebulas taipogi nesurūdijas. Tenka važinėti kiekvieną dieną iš Marijampolės į Kauną, tad apie auto patikimumą gali pasakyti daug.
Per metus pagrindinės problemos buvo važiuoklės problemos, keist amortizatoriai, diskai, šarnyrai...vienu žodžiu visa važiuoklė.Jai tenka dar žvyrkeliu vasara pavažinėti, tai subira staigiai. Beto pradeda išlysti smulkus gędimai, langu plovimas parejo, lankų pakelimo mygtukai, posūkių svirtelė, galinis valytuvas...ir t.t
Opel Zafira A 2.2 DTI Elegance, 2004m
Geras masiniukas
Opel Zafira A 2.0 DTI Elegance, 2002m
Puikus automobilis už tokią kainą
Opel Zafira A 2.0 DTI Elegance, 2003m
Automobilis neblogas, nebrangus išlaikymas
Opel Zafira A 1.8 16V, 2000m
Automobilis buvo pirktas darbo tikslais, savaitgaliais reikdavo vežiot krovinius, tad vežiodavau nuo 200kg iki 500kg - su tuo susitvarko gerai, viskas talpiai telpa, daug vietos, mažai susmunka. Kuro sąnaudos mieste netaupant max iki 12ltr dujų, normaliai važiuojant ~10 ltr. Autostradoje važiuojant 130km/h apsukos beveik 4000/min, sąnaudos tokiu greičiu apie 10,5ltr dujų, važiuojant ant 90km/h esu tilpęs ir į 6,5 ltr dujų. Automobilio kėbulas nelabai atsparus korozijai, bet palyginus pagal auto metus maniškis dar buvo neblogos būklės. Variklis tiesiog man pasirodė tragiškas. Ligos: (perkant beveik garantuoju, kad viskas pasitvirtins) Galinių durelių laidų "gofrose" visi laidai nutrūksta, kondicionieriaus radiatoriaus korozija- pradeda leisti freoną, pavarų "kulysa" sudyla - sunkiai metasi 1,2 pavara, tepalus leidžia praktiškai per visu kur tik įmanoma. Valgo maždaug 350 ml tepalo 1000km. Pečiuko sklendės pradeda strigt ir pučiant šiltą orą pradeda klaksėti. Pypsiko mygtukai plyšta, pavarų svirties sijonėlis nusitrina tragiškai, viduje barška ir cypauja viskas kas tik gali. Plastikai kokybės visiškai neturi.Bent man mašina visiškai nepatogi nes sėdima kaip toburėtėj, (Pensinio amžiaus žmonėms dažniausiai tai privalumas - patogu įlipt ir išlipt). Veidrodėlių mechanizmai išdyla ir važiuojant autostradoje veidrodėliai dreba.Viduje atidarius duris negalima išjugnti salono apšvietimo :) taip taip, nėra tokios funkcijos. Bagažinę atidarius ar reikia šviesos jūsų irgi niekas nepaklaus. Ji degs pastoviai. Tik kažkur po 15-20 min užgęsta nejudinant. Mašina tinka tik kaip darbinė, arba pensininkam ar tiesiog norint 7 vietų šeimyninio biudžetinio automobilio. Tikrai nerekomenduoju mašinos pirkt kaip kasdieninės važinėt į darbą ar įveikinėt didelius atstumus. Šitam reikalui tikrai tragiškas auto.
`
Opel Zafira A 2.0 DTI Comfort, 2005m
Turiu Zafira geras auto, XENON žibintai ieškojau būtent su jais, nes apšviečia kelią normaliai, važiuoklė gan patikima, gedimų nepasitaikė tik egr tvarkėme, pirkau 150 000 km. pravažiavusi tikrinome per kompą tai siurblio parodymai sutapo su spidometro atsukta nebuvo, jokių bėdų nepasitaikė daugiau, talpus nes priekinė sėdynė atsilenkia galima vežti ilgą krovinį.
Opel Zafira A 2.2 DTI Comfort, 2002m
Nenusivyliau šiuo automobiliu bendzino tikrai neryja ir tikrai daug važiuojam
Opel Zafira A 1.8 16V, 1999m
2000m.1,8 85kw.benzinas-dujos.Važiuoju 6 metai,patenkintas.Su varikliu bėdos neturėjau,dujų 100/8-10l Pravažiavau apie60 000 km ,kai kur pasirodo rūdelių,jas reikia pašalinti .Važiuoklė:pakeičiau trūkusią spyruoklę,posūkio pirštą.bėda buvo su oro srauto vožtuvu, kol atradom.
Dujos 3 kartos dirba neblogai.Elektronika negedo.Mašiniukė patogi ,niekas nebilda,traukia gerai ypač 5 pavara.Su išmetimu,tai reikėjo kai kąpakeisti, pavirinti.Tepalai filtrai,kaladėlės keičiau savalaiku.Šviesos labai geros.
Opel Zafira A 2.0 DTI Elegance, 2001m
Turėjom Zafira apie 14 metų. Pirmus šešis metus viskas veikė idealiai. Per šalčius tobulai kurdavosi, kėbulas tvirtai laikėsi ir maždaug nuo 2014 prasidejo visos bedos. Variklio balkio keitimas pakabos remontas variklio valzms nuo suodziu egeras pjove gryba ir labai daug kitokiu bedu. Balkis kainavo apie 40 eu. 2.0dti 74 kw variklis neblogas tik iki 300 000 km - po to mirsta siurblys (VP-44) :) tas pats ir ant bmw 2.0 100 kw. Pagrinde jeigu nusipirksi zafira gyva dar ir ruopinsies ja labai tai tikrai daug ji gali (aisku tai savaime kainuos)
Opel Zafira A 2.2 DTI Comfort, 2004m
Jau antri metai kaip turiu sia zafira, pries tai turejau 2002m 2.0dti, turejau bedu su siurbliu, egr voztuvu ir trauka vis dingstavo, nors jos kaip tokios ir nebuvo niekada..
Vis man sake pazystami ir draugai, atseit 2 litru daug geresnis, ekonomiskesnis ir patikimesnis negu 2.2dti. Kam tau tas 2.2 reikalingas, gi kuro kibirais ryja ir byra ju varikliai. Pasitares su realiai suprantanciais zmonemis suzinojau kad 2.2 praktiskai toks pat variklis, tik patobulintas (stumokliu eiga didesne) del to ir gaunasi tie 2.2 litro. Siurbliai patvaresni ir ne tokie kaprizingi kaip 2.0litru. ir zinoma traukos atzvilgiu daug pranasesne. Tad nutariau isbandyti ir nenusivyliau. Kuro sanaudu skirtumas nelabai jau ir jauciasi. Is bedu turejau tik problema su elektroniniu EGR voztuvu ir tiek.
Opel Zafira A 1.6 16V Base, 2001m
Nusipirkau automobilį su 220000 rida. Keletą mėnesių pavažinėjau ramiai. Atėjus rudeniui prasidėjo elektronikos bajeriukai, dažnai užsidegdavo avarinis ženkliukas skydelyje ir mašina pereidavo dirbti į avarinį rėžimą t.y. daugiau kaip 3000 apsukų nepakeldavai - reikėjo užgesinti variklį ištraukti raktelį ir vėl užvesti... Vėliau sugedo kuro siurblio elektroninė dalis - meistrukai siurbliuką patobulino ir problema dingo. Viso mašinos eksplotacijos metu didžiausia problema buvo su jos bukumu... nėra staigaus išvažiavimo t.y. tik pasiekus virš 2000 apsukų greitis greitai didėja...
Su šia mašina pravažinėjau du metus ir per tuos du metus beveik viską pakeičiau... žiauriai buvo nenusisekęs pirkinys.
Opel Zafira A 2.0 DTI Base, 2001m
Nupirkau automobilį tiesiai iš šmugelių, kurie teigė, kad parvaryta iš Belgijos. Dokumentuose buvo nurodyta rida, bet aš jos netikrinau. Mašiną nupirkau žmonai, bet realiai daugiau praleidau jį taisydamas. Iš pradžių viskas buvo gerai, bet pakeitus tepalus viskas pasikeitė (pradėjo dingti aušinimo skystis, stabdžiai užsiblokuodavo ir dingdavo sankaba) Beveik viską pakeičiau (net variklį). Meistrai pasakė, kad nusipirkau taksisto mašiną gal ir jie buvo teisūs, nes pakeičiau viską.
Mano manymu mašina skirta naudoti kaip katafalką, nes įsibėgėjimas labai lėtas, nemanevringa ir aplamai skirta važiuoti kuo lėčiau - gal dar ūkininkams.
Opel Zafira A 2.0 DI Elegance, 2000m
Automobilis tikrai kokybiškas ir patikimas, tikras šeimyninis automobilis. Išlaikymas ir aptarnavimas pigus. 7 sedimos vietos, labai talpus bagažas. Mažos kuro sąnaudos, labai gera garso aparatūra.
Opel Zafira A 2.0 DI Elegance, 2000m
Oho... Automobilį nusipirkau Gegužės pradžioje, o birželio viduryje pardaviau. :) Košmaras ne automobilis, tiek technine prasme, tiek komforto atžvilgiu, bei išlaikymu. Visiškai prastas pasirinkimas, jeigu perkate automobilį šeimai, jame vietos praktiškai nėra. (Priekyje sėdėsite, kaip ant taburetės ir šiaip vietos nebus daug kojoms, gale sėdintiems ta pati situacija).
Tik nusipirkus automobilį pabiro viskas kas yra brangu. :) Iš pirmo, kad palepinčiau opeliuką nupirkau brangiausius tepalus ir brangiausius filtrus, dėja jam tikriausiai reikėjo pigesnių, nes subiro vairo stiprintuvas, dingo trauka, pradėjo mesti mėlyną dūmą ir t.t. :) Žodžiu galų galiausiai suma tvarkymo atsistojo 500 eurų, aš tiek nebuvau pasirengias investuoti į tokį automobilį ir jį pardaviau.
Opel Zafira A 2.2 Elegance aut, 2002m
Automobilį įsigijau ką tik parvarytą iš Vokietijos, pagal vokiškus dokumentus, automobilis turėjęs tik vieną šeimininką. Rida 296000. Tai reali, o atsukta buvo 100000 km. Automobilis tikrai nedaužtas (tikrinome pagal VIN'ą), salonas beje kaip naujo, beje labai retos bei "turtingos" "SPORT DELUXE" komplektacijos. Bet mašina matomai buvo turėjusi kitų bėdų??? Turiu galvoje iš techninės pusės. Kėbulas kaip OPEL gan padorus, kas liečia rūdis, tai jų minimaliai, bet yra! Koks gi "OPEL" be rūdžių???:) Tikras "žaibas" turi jų būtinai turėti!!! :) Beje, "VECTRŲ" kėbulo silpnosios vietos tai: galinės arkos, durų apačios, pati mašinos apačia, "stoikės" viršuje prie priekinio stiklo, bei galinis dangtis (universalo), pastarasis pas mane ir buvo daugiausiai pagavęs rūdžių. Kadangi pats užsiiminėjau auto pardavimais (kažkada:)), tai puikiai žinau, jog geri čia neatvažiuoja !!! Pirkau vasarą, tai kaip ir viskas buvo normaliai. Stebuklai prasidėjo truputį atšalus. Pradėjo nei iš šio nei iš to sunkiai vestis (pak. žvakės geros), kvaila "OPEL" pakaitinimo žvakių sistema. Veikia tik nuo - 5 laipsnių. Pradėjo užsideginėti "ABS" lemputė (kuo toliau važinėjant, tuo dažniau), čekas (šaltam varikliui), kuris užgęsta tik "pergazavus" . Žodžiu, ir dar daug erzinančių smulkmenų. Kaip bandžiau aiškintis pas vietinius "auksarankius" (dėl" ABS", dėl "CHECK" lemputės bei sunkaus užsivedimo), tai vienareikšmiškai sulaukiau atsakymo: "Čia gi OPEL!!! Pas tave (t.y mane) jis dar "ledinis", nematei rimtai "pavargusių!" Jo, man tokie pasisakymai, tikrai nebuvo priimtini ir malonūs, kadangi šeimos garaže yra ir senesnė mašina (beje gerokai), kurios stovis nepalyginamai geresnis! Tiek iš kėbulo pusės, tiek iš techninės, bet tai ne OPEL:))) Žodžiu, reiktų daug rašyti, kad išvardinti šio nevykusio auto visus trūkumus ....
Variklis
2.2 DTI 16v. - puikus variklis TRAUKOS atžvilgiu. Grandininis, kaip ir 60 kw. (vokiškas), 74 kw. Dirba tikrai negarsiai, gan maloniai ausiai. Trauka tikrai puiki, mažos apsukos! Kadangi F35 greičių dėžės labai ilgos pavaros. Važiuojant ~110 km/h., tik apie 2000 aps/min.. Bet didelės ekonomijos tikrai nesitikėkit, net ir nelakstant. Pas mane vidurkis šiltuoju metų laiku būdavo apie 6.5. (Čia važinėjant 80% trasoje ir 90 km/h!)
Automobilio eksploatacijos kaštai, kainos nuvertėjimas
Pigi mašina, su sąlyginai pigiu aptarnavimu. Bet pirkti tikrai nerekomenduočiau .... Nebent nusibodo ramus miegas:)))
Patarimai perkančiajam
Paprasčiausiai pasiieškoti kitos markės auto. Nes yra AUTOMOBILIAI ir yra OPEL ...