Opel Insignia 2.0 CDTI Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 2.0 l
- Galia:
- 96 kW
- Degalų tipas:
- Dyzelinas
- 0-100 km/val:
- 11.6 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 5.3 l
Atsiliepimai (10)
Opel Insignia 2.0 CDTI, 2009m
Uz sia kaina nematau konkurentu :) Kainuoja pigiau uz Audi, VW ar BMW, bet tikrai vertas demesio. Ilgai rinkausi, atsargiai ziurejau i 81kw 2.0 cdti varikli, galvodamas, kad bus per mazas, bet sprendimo nesigailejau. Kuro sanaudos kosmines. Trasoje vidurkis apie 5l/100km. Bendros su miestu gaunasi apie 6l. Bendrai erdvu tiek priekyje tiek gale. Gera garso aparatura
Opel Insignia 2.0 CDTI, 2010m
Parašysiu apie savo Insignia 2,0L 96 kw universalas pilna komplektaciją pradėjo lempos perdeginėti nuo jungimosi automatinio į ilgas po to bagažinės dangtis automatiškai ne visada uždarydavo pilnai bagažine pas pažįstama irgi tokios pat problemos bet auto tikrai ekonomiškas ir smagu važiuoti su tokiu auto. Pardaviau ir nusipirkau kita Insignia tuščia be jokiu šviesu persijungimo be bagažinės uždarymo automatinio ir nėra problemų ir nebus nes nėra tu privalumu.Tik visomis reikia pravažiuoti 3 bėgiu 80 km per val karta bent per mėnesi kad neužsikimštu kietūjų dalelių filtras bet čia visu ta problema naujesniu automobilių yra.
Opel Insignia 2.0 CDTI, 2009m
Puikus automobilis, patenkino lukesčius
Opel Insignia 2.0 CDTI Edition ecoFLEX, 2010m
Turiu ta Opeliuka 2 metus,tikrai dvejojau pirkdamas,bet esu juo patenkintas.tik kuro sanaudos mieste galetu buti mazesnes.Pirkau gerai islaikyta ir priziureta,viskas serviso knygeleje matosi.Isedes pirma karta i ji,susidare ispudis,kad perku nauja.Tuo ir uzkabino!Nesigailiu!
Opel Insignia 2.0 CDTI Sport aut, 2012m
2009 metu sedanas, 2.0 118kw variklis, automatas. Komfortiskas automobilis, stabilus, lengvai vairuojasi galimi 2 vairavimo rezimai ''Sport'' ''Tour''. Ijungus sportini rezima matomas raiskus pakitimas, pakaba tampa kietesne ir automobilis tiesiog skrieja. Labai patiko dar tokia maza detale, kad kai ijungi sport rezima spidometras tampa raudonas.:) Bagazine kaip sedanui tikrai talpi, del to nusiskundimu neturiu. Salonas odinis, labai patogios sedynes. Audio sistema nepriekaistinga. Automatine zibintu funkcija puikiai atlieka savo darba, ypac nakti tiksliai perjungineja sviesas is ilgu i artimas. Sukanti i desine ar i kaire, isijungs papildomos sviesos, kurios apsvies ta sona. Kaip ir tiketasi, kuro sanaudos nera mazos, 8+l/100km. Kai kuriuose vietose salone plastikas labai lengvai braizosi, todel reikia ziuret kur ir kaip dedate daiktus.
Opel Insignia 2.0 CDTI Sport aut, 2012m
Visi Opel insignia turi Progresine ekseleracija todėl ir atrodo kad trūksta galių o ar ją eina panaikint nezinau
Opel Insignia 2.0 T Sport 4x4, 2011m
Turiu Insignia jau 3 metus, pravažiavau 68000km. Prasidėjo viskas nuo to, kad po naudotu mašinų užsinorėjo nupirkti naują. Galvojau tarp Opel Insignia ir Škoda Superb. Daugelis nerekomendavo Opel, bet vis dėl to nupirkau Opel ir nepagailėjau. Dėl rudos salono odos automobilį teko laukti 7men.
Dabar po 3 metu eksploatacijos, galiu ramiai pasakyti, kad tai puikus automobilis.
Salonas: Odinis, rudos spalvos. Šildomos sėdynės su ventiliacija, dviguba klimato kontrolė, juodos lubos ir t.t. Ačiū gamintojui, kad visi valdymo mygtukai išdėstyti ten, kur turi būti. Kiekvieną mygtuką galima paspausti net nežiūrint, netrukdo vairavimui. Žiemą mašinoje labai šilta, nustatau AUTO režima, 20-24 laipsnių ir jaučiuosi labai komfortiškai. Taip pat ir vasarą. Salonas surinktas labai kokybiškai, neskleidžia jokių garsų nei žiemą nei vasarą.
Variklis: labai galingas ir tuo pačiu labai tylus. Salone jo beveik nesigirdi. Greitai reaguoja į akceleratoriaus pedalą, važiuojant bet kokių greičių pasiruošęs didinti greitį. Pavarų dėžė su variklių veikia kaip vienas agregatas, jokių ilgų galvojimų, viską daro greitai ir sklandžiai. Pakaba pakankamai minkšta, gulinčius policininkus pravažiuoja be problemų. Kuro sąnaudos su kruizo kontrolė, važiuojant 100Km/val 7L/100km. Mieste priklauso nuo kamščių. Kompiuteris rodo nuo 12 iki 15L/100km. Išgąsdino, kad nėra atsarginio rato, yra tik remonto komplektas. Kaip pasakė atstovybėje R18 ratas netilpo į bagažinė. Kokios problemos atsitiko per 3 metus: Pirmą žiemą visas antifrizas kažkur dingo. Atstovybėje nerado vietos, kur jis galėjo išbėgti. Tiesiog papildė ir pamiršome apie tai. Vasarą 2014 tiesiog neužsivedė ir tuo metų borto kompiuteris išmetė krūvą klaidų. Priežastys buvo miręs akumuliatorius. Garantinis keitimas. Vieną kart užsidegė Check Engine ir po kai kurio laiko užgeso. Nuvažiavęs į diagnostiką parodė, kad sugedo daviklis(dabar jau nepamenu koks), pakeistas nemokamai. Ir viskas, daugiau nebuvo jokių problemų. Kaip išvada galiu pasakyti, kad automobilis tiesiog puikus, jeigu pirkčiau dabar, tai imčiau net negalvodamas. Sėkmės visiems.
Opel Insignia 1.8 Cosmo, 2008m
Opel Insignia 1.8 Mechaninė pavarų dėžė Cosmo komplektacija. Navigacija, reguliuojamas pakabos kietumas, el. bagažinė, slėgio davikliai padangose ir dar daug smulkmenų. Pravažiavus iškarto matėsi kad garso izoliacija silpnoka. Išskirtinis dizainas, iš pradžių, kai automobilis tik buvo pristatytas niekas negalėjo atspėti kokia čia mašina, kol nemato ženkliuko. Šio auto dizainas tikrai yra įspūdingas palyginus su ankstesniais Opel modeliais. Salonas kaip ir kėbulas labai gražaus dizaino, daug įvairių privalumų, kokybiškai surinktas, minkštas plastikas, erdvus, patogus, tikras šiuolaikiškas sėdanas. Svarbiausia, kad jo kaina žymiai mažesne, negu panašios klasės automobilių.
Po 5000km pastebėjau, kad stabdžių diskai labai greit susidėvėjo. Diskai ir kaladėles buvo pakeisti pagal garantija. Automobilis labai patiko, tik nuvylė pasenės variklis ir jo kuro sąnaudos. Vidutiniškai apie 14L/100km mieste. Manau tai tikrai per daug. Taip pat šiam varikliui trūksta galios, ypač lenkiant. Po trijų metų eksploatacijos sugedo šildomos sėdynės. Automobilis buvo parduotas šiais metais, nekreipiant dėmesio į smulkmenas automobilis yra puikus kainos ir kokybės atžvilgių. Po Insignia nusipirkau Touareg ir iškart atsiminiau kokios buvo patogios Opel sėdynės ir kaip kokybiškai jis buvo surinktas, palyginus su Touareg. Tikrai rekomenduoju Insignia, tik imkite galingesnį variklį, nes 1.4, 1.6, 1.8 visiškai netraukia.
Opel Insignia 2.0 CDTI Sport aut, 2014m
Po Volvo XC90 D5 norėjau, kad kitas automobilis irgi butu dyzelinis. Nežinau dėl ko būtent Opel, tiesiog taip gavosi :) Atiteko gana įdomi komplektacija, lengviau bus pasakyti, kad nėra tik liuko, viskas kitas yra. Labai patiko automobilio išvaizda, geri žibintai, AFL + veikia puikiai. Galima keisti skydelio apšvietimo spalvą. Viskas priklauso nuo vairavimo režimo, sportinio, eco ir t.t Patinka reguliuojama pakaba, aišku patinka, kol nereikėjo kažką remontuoti. Dėl patikimumo nieko pasakyti negalių, automobilis kol kas beveik naujas, jokių gedimu nebuvo. Po Volvo pakaba atrodo šiek tiek kietoka, apie tai pasako ne tik kieta pakaba, bet ir R18 ratai. Kelyje stovi užtikrintai, ir stabiliai. Bandžiau įsibėgėti iki 180, daro tai labai lengvai ir komfortiškai, tik atsiranda triukšmas. Jis prasideda jau nuo 130km/val. Šiaip manau čia nieko blogo nėra, Volvo buvo tas pats. Variklio ir pavarų dėžės darbas labai sklandus ir tikslus. Visi varantys ratai prideda stabilumo kelyje. Sėdynės kietos, labai užneša į sportinius. Vairas labai malonus, taip pat ir šildomas. Patogi klimato kontrolė, nustatai reikiamą temperatūra ir galima pamiršti. Gerai apgalvota ergonomika, viskas savo vietose. Labai daug multimedijos nustatimų, galima viską nustatyti pagal save. Garso aparatūra groja kokybiškai. Didelė bagažinė. Manau kaip šeimos automobilis nelabai tinka, jis net nepanašus į tokį. Vienam arba dviem žmonėms bus labai patogu. Kuro sąnaudos mieste 7.3L/100km. Trasoje 5.5L/100km.
Opel Insignia 1.8, 2013m
Variklis dirba graziai. Vaziuokle ne kieta, bet nera ir labai suminkstinta. Didesniuose greiciuose gali atsirasti nepasukamumas staigiuose posukiuose. Viskas dirba graziai. Deja, masina skirta ne tiems, kurie megsta paspausti, truksta galios ir turbinos, sunku atlikti lenkimo manevrus, ypac, jei laisvas tarpas mazas ( nebent spausti iki dugno ir smarkiai kelti apsukas, bet skirtumas nezymus).