Nissan Qashqai 2.0 4x4 AcentaPack CVT Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 2.0 l
- Galia:
- 103 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- 11.3 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 8.3 l
Atsiliepimai (6)
Nissan Qashqai 1.5 dCi 360, 2013m
Prasta mašina įsigijau 2013 metais iš salono naują, kaip tokių metų automobilis komforto neturi visiškai, garso izoliacija prilygsta senai audi ar bmw 90metų laidos. Pirmus du mėnesius nuo pirkimo buvau gan patenkintas, bet vėliau teko keistis mašinomis su žmona kuri vairuoja 2008metu 3 serijos bmw 1.8dyzelis 105kw ir kai su ja pavazinedavau ir ilipdavau i savo nauja nissaną pradėjau gailėtis, vidaus plastikas palyginus su bmw tai kaip pigaus kiniško radijo, po poros metų lietuvos keliais jis pradėjo visas brazdėt, krebždėt, vairuoti darės išvis nebemiela. Variklis taip pat galios trūkumas juodas, nors ir atlikau chiptuning ir išsuko 115kw vistiek nei kiek netraukė palyginus su žmonos bmw, tuo baiges, kad apsikeičiau mašinomis su žmona, nes supratau, kad šitą mašina blogiausias pirkynys mano gyvenime. KĖBULAS kaip pliušinis meškiukas japoniška skarda tokio pat storio kaip coca cola skardinės kur beisi ir su pirstu spaudisi visur spaudos... Kas vokiškiem auto neįmanoma visur tvirta ir stora skarda. po 2 metų pradėjo lįsti RŪDYS, puslelės ant durų, ant dugno, arkų. Žinoma varymas į garantinį, ten tik pasiūlo perdažyti automobilio pazeistas vietas gamyklos budu... Prasidėjo bėdos su varikliu, purkštukai, davikliai visokie, pradėjau neišvažiuoti iš nissanų servizu, bet bent ne vienas laukdavau eilėse daug tokių pat likimo nuskriaustų nissaniečių. Mechaninė pavarų dėžė mėšlas po 5 metų, jei norit tokio auto imkit bent automatą nes jį 5 kart pigiau sutvarkyti nei keisti sankabą ir smagratį... žodžiu bėdos ant bėdų su mašina pravažiuota 190 tukst km per 7 metus, o ji byrėjo kaip nežinau kas , nes automobiliai po 500eu mažiau bėdų turi nei šis apynaujis gavno. Mašina kuri turi iranga kaip koks 99metu bmw ar audi , opel ir t.t , komforto lygį kaip 4 golfas{ir tas smagiau vaziuoja} bei traukia geriau ir ekonomiškesnis. Išliejau visą tiesą , kad žmonės nedarytų klaidos ir nepirktų nissan. jei japoną tai tik toyota..
Nissan Qashqai 2.0d 4x4 Tekna Premium aut, 2008m
Taitikrai smagus automobiliukas. Nors jis miesto visureigių tipui priklauso, bekelėje nedaug atsilieka nuo rimtų visureigių. 2 litrų dyzeliukas pakankamai galingas 4WD . 1,5 l . keturiems varomams ratams tikrai būtų persilpnas. Elektrinis vairo stiprintuas veikia piukiai ir patikimumo atžvilgiu kelia daugiau pasitikėjimo. Minusai: Pagal savo ūgį, galėtų valgyti mažiau. Bet reikia sutikti- automatas, 4WD savo pasiima.Interjero medžiagų kokybė (kietas plastikas,). tai irgi galima pateisinti. Tai ekonominės o ne prabangos klasės automobilis.
Nissan Qashqai 2.0 Tekna Premium CVT, 2008m
Per 20 metų vairavau benzininius-dujinius automobilius. Nutariau savo 2002 m. Volvo XC 70 po 9 metų ekspolotacijos išleisti į pensiją. Įsigijau prieš 6 mėn. Qashqai 2,0 dizelinį , automatas 4WD. Nusivyliau žiauriai. Trasoj ryja 9,5 litro saliaros.( finansiškai toks ,,kibiriukas trečdaliu daugiau ryja, nei Volvo 200 arlių dujų. Visos plastmasės barška. Važioklė barška. Nors patikrinta servise ir praeita T.A. Senoji mano Volvo netoli pusės miliono pravažiavus tiek bekele tiek geru keliu dar ženkliai lenkė tiek pravažumu, tiek konfortu Qashqajų.
Planuoju artimiausiu laiku sugryžti prie Volvo benz-dujos.
Nissan Qashqai 2.0d Tekna, 2007m
Mašina be priekaištų, kaip prisižiūri taip ir turi :) Man mašina tarnavo neapsakomai gerai ;)
Nissan Qashqai 2.0 Acenta, 2010m
Tikrai geras automobilis, kas patiko: Aukšta pakaba, lengvai galima užlipti ant bordiūrų mieste. Žiemą, nors čia tik priekiniai varomieji ratai, bet užtikrintai važiuoja apsnigtų ir apledėjusių kelių. Gera trauka, mieste kaip tik. Nedideles kuro sąnaudos, trasoje 7L/100km. Mieste su kamščiais 9-11L/100km. Galinio vaizdo kamera su trajektorija labai padeda parkuotis. Pakaba su R16 ratais gerai sugeria visus kelio nelygumus. Nebuvo rimtų gedimų. Kai kas nelabai patiko: galines arkos neturi jokios garso izoliacijos. Važiuojant didelių greičių vairas tampa labai sunkus. Trūksta stabilumo posūkiuose. Šiek tiek trūksta traukos lenkiant automobilius užmiestyje. Ilgai šildosi salonas žiemą, teko net nupirkti pirštinės, nes kol nuvažiuoju iki darbo (30min) tik tada jau pradeda pusti karštą orą. Sunku pakeisti salono filtrą, jis randasi prie pedalų ir pagal instrukcija pedalus reikia nuimti. Yra daug video internete kaip tai padaryti pačiam, nenuimant pedalų mazgo, bet ir tai reikės pasistengti. Gale mažai vietos kojoms. Ypač, jeigu priekines sėdynės nustatytos pagal didelį ūgį. Labai žema bagažinės dangtis. Aišku tai ir trūkumais pavadinti negalima, tiesiog smulkmenos, bendrai Qashqai yra labai geras automobilis ir tikrai kainuoja tų pinigų, kuriuos už jį prašo.
Nissan Qashqai 2.0 4x4 AcentaPack CVT, 2007m
Nissan Qashqai maksimalios komplektacijos. Automobilis sportiškas, puikiai jaučiasi ir mieste ir užmiestyje ir bekelėje. Akceleratoriaus pedalas greitai reaguojantis į paspaudimą. Variatorius perjungia pavaras kad taip, kad išvis nesijaučia, nėra jokiu trūkčiojimų. Mašina yra labai komfortiška, trūksta tik geresnės garso izoliacijos. Pakaba tvirta, bet labai minkšta. Salonas surinktas kokybiškai, gera salono apdaila, minkštas, gražus plastikas. Dinamikos ir traukos mieste pilnai užtenka. Užmiestyje, norint greitai aplenkti reikia įjungti rankinį variatoriaus režimą. Pats variatorius veikia labai greitai. Kuro sąnaudos vid. 7-9L/100km. Bekelėje jaučiasi tikrai neblogai. Lengvai užvažiuoja ant nelygumų. Aukštas klirensas, yra galimybė įjungti blokiruotė ir iki 40km/val stabiliai važiuoja per ledą ar sniegą. Yra galinio vaizdo kamera, be jos beveik neįmanoma būtų važiuoti atbulomis, nes galinis langas labai mažas ir kai kurių kliūčių galima nepamatyti. Kameros pagalba tikrai jaučiasi parkuojant mašina. Iš remonto keičiau tik stabilizatoriaus traukės ir eksploatacinės medžiagas. Imkite tik 4WD, ieškokite modelio su vaizdo kamerą, arba nors su parktronikais. Jeigu dar butu geresne garso izoliacija, automobilis butu visapusiškai idealus.