Mitsubishi Colt VI 1300 GLX Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 1.3 l
- Galia:
- 55 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- 12.5 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 6.9 l
Atsiliepimai (2)
Mitsubishi Colt VI 1300 GL, 1997m
Vairavau Colt'uka 3,5 metus, nuvažiavau ~50000 km, per visą tą laikotarpį buvo tik 1 kart nuvylęs (neužsivedė prie -32), bet prie -25 kurdavosi puikiai:D
Daugiau kaip ir problemų nebuvo.
Kurui COLT būdavo neišrankus, gal tik baltarusiško kiek daugiau valgė.
Mieste valgydavo 7-7,5, o jei šiek tiek padraskant tai ir 8,5 pasiurbdavo,
užmiestyje rekordas buvo 5,6l, važiuojant Klaipeda-Vilnius~100km/h, o šiap vidurkis 6-6,5.
Vietos priekyje užtenka, jei iki galo sėdynė atstumta, tačiau gale nebent skersam galima sėdėti:D
Salono plastmasės kartais barška, taip pat viduje prasta garso izoliacija, nes važiuojant 130 muzikos jau nebegirdėt, o ką jau kalbėti apie 160...170...:D
Dinamikos atžvilgiu mieste važinėti dviese puiku, traukos užtenka,iki 3 bėgio dar traukos yra, bet užmiestyje....norint aplenkti važiuojant 110, reikdavo jungt 4 pavarą ir spaust dugną.
Pagrindinė problema yra KOROZIJA. Kai nusipirkau, nebuvo nė rūdelės, po metų prakiuro duslintuvas, nes mašina yra žema, todėl kai kur kelią siekdavo duslintuvas (dėjau tada nerūdijančio plieno iš šroto).
Paskui pradėjo kilti pūslelės, ruduoti suvirinimo siūlės variklio skyriuje, kiaurai išrūdijo arka ir t.t.
Apskritai kaip ir niekas negedo, per 50 000 km tepalą keičiau tik 2 kartus, nes buvau pamiršęs, bet varikliui tai įtakos neturėjo.
Vienintelės pakeistos detalės buvo stabdžių diskai, kaladėlės ir priekiniai amortizatoriai, bet vien dėl to,kad reikėjo parvaryti technikinę. Daugiau kaip ir nieko, nors pakaba buvo laužoma kaip reikiant.
Prieš perkant siūlyčiau apžiūrėti visą kėbulą, kad nebūtų paveiktas korozijos, nes labai greit surūdys, taip pat pakelti "zapaskę", nes po ja mėgsta rinktis vanduo,kuris niekur neišbėga, o daugiau..... girdėjau tik tiek, kad kartais genda kuro siurbliukas, bet tik girdėjau..
Po jos pirkau RENAULT, vien dėl to, kad reikėjo didesnės, bet dabar gailiuosi, nes RENAULT ligų maišas:D
kitą kartą pirksiu tik Japonišką.
Mitsubishi Colt VI 1300 GLX, 1997m
Masina kaip masina, ir galios kaip 55kw per akis, ir galetu buti talpenis, nes esu 1,80 tai megstu placiai sedet, o gale susispaudes, draugauja su rusisku ir lietuvisku benzu, pykstasi su 98, nes is kart praranda galia, jokiu butu negalima skiesti rusiska ir lietuviska, masina isvis pradeda durniot. Bunau atsitrenkes i kita masina, vaziuojant atbulon ant 10km/h ir kebulas ilinko 10cm i vidu, taisimas 600lt ;)
turi durna jie liga, skyvo, bet cia priklauso ar buvo priziuretas, jei nebuvo, tai skyvo varstas atsisuka jei neturi spec metaliuko, o jei varsta pameti, masina pasidaro nevaziuojama, o varsta, rasti tas pats kaip adata sieno kupetuj. Galios turi tik iki 120km paskuj pradeda labai letai vaziuoti, uzmesti telpu 5l vaziuojant 90km/h mieste vaziuojant 50km/h 6,6 ryja (nespausti dugnais). Zodziu masina labai gera, net ir vaziuokle labai silpna, bet nebragus tvarkimas.