Mercedes-Benz CL 420 C140 Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 4.2 l
- Galia:
- 205 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- 8.4 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- -
CL klasės atsiliepimai (1)
Mercedes-Benz CLK 230 C208 Kompressor, 2001m
Vienas iš paskutiniųjų MB modelių kurie gaminti kaip patvarūs automobiliai (W209 modelis tuo jau nebepasižymi)
Mercedes-Benz CLS 500 C219 , 2008m
Lietuviai nėra linkę važinėti su tuo pačiu automobiliu dešimtmečius – dauguma savo transporto priemones keičia kas kelerius metus. Dažną kaitą skatina ne tik noras išbandyti kitas markes ar modelius, bet ir teigiama patirtis – didžioji dalis vairuotojų teigia nepatyrę atvejų, kai vos po įsigijimo tektų transporto priemonę remontuoti.
2-3 metai – tokį laikotarpį dažniausiai vairuotojai važinėja su įsigytu automobiliu, o tuomet ima žvalgytis kitų variantų (33 proc. vairuotojų). Maždaug penktadalis automobilį keičia dar dažniau – vos kas metus. Taip pat apie 20 proc. respondentų vis kito automobilio ima žvalgytis kas 4-6 metus. Vos keli procentai vairuotojų automobilius keičia kas 7-10 metų. Likęs beveik trečdalis neturi konkretaus termino – žiūri, kaip turimas automobilis tarnauja ir kokia konkreti situacija. Tokius rezultatus atskleidė transporto portalo Autogidas.lt tyrimas.
Tyrimo rezultatai taip pat parodė, kad yra kelios pagrindinės priežastys, skatinančios žvalgytis kitų transporto priemonių pasiūlymų. Kito automobilio imama dairytis senajam ėmus gesti arba atsibodus, ėmus smarkiai smukti jo vertei ar vairuotojui panorėjus išbandyti geresnį, galingesnį arba naujesnį automobilį.
Automobilius rečiau keičiantys vairuotojai mąsto priešingai: jei transporto priemonė nekelia rūpesčių dėl gedimų, ja reikia važinėti kuo ilgiau – nesižvalgyti kito automobilio, nes nebūsi užtikrintas, kokį įsigysi. Šie vairuotojai, pirkdami kitą transporto priemonę, stengiasi palaipsniui pirkti vis naujesnę ir techniškai kuo tvarkingesnę, kad ja galėtų važinėti kuo ilgesnį laikotarpį.
Autogidas.lt tyrime vairuotojų taip pat buvo klausiama, ar įsigijus naudotą automobilį dažniau tekdavo džiaugtis ar nusivilti. Maždaug 70 proc. vairuotojų nuomone, jų patirtis – teigiama, nes dažniausiai pavykdavo įsigyti tvarkingą ir papildomų rūpesčių nesukėlusį automobilį. 30 proc. pasisekė mažiau – tik įsigijus kitą transporto priemonę, teko sužinoti apie jos gedimus ir papildomai remontuoti.
Mercedes-Benz CLK 320 C208 , 1999m
puikus galingas bei ekonomiskas auto. salonas tvarkingas jokiu barskanciu detaliu kaip pas japona ar vw...
elektronika veikia viskas tvarkoje. atsilenkia galines sedynes to nesitikejau kupe modeli taip kad slides ar dar kas telpa be problemu.
tiesa kaip ir visu mb liga tai rudys reikia ziureti kad nebutu kiaurai perpuves...
turiu si auto jau virs dvieju metu visos islaidos jam buvo tai 200lt vaziuokles remontas bei 60€ zvaklaidziu keitimas. O toliau tik pilu dujas ir lekiu vargo nematydamas(duju vidutiniskai vartoja apie 13ltr cia mazdaug 70% mieste 30% trasoje). Ai tiesa galini duslerkes bacioka keiciau bet cia visom auto tai reikia daryti pas ka dujos yra...
3,2 atmosferinis variklis nera realiai kam ten gesti grandine jokiu dirzu... jokiu turbinu ir t.t.
greiciu deze begius meto svelniai. tiesa ramiai pavazinejus pora dienu ir jai staigiai ant iki dugno uzspausi tai nebesoks kaip dyzelis teks kelis kartus spustelt gaza tada toks vaizdas kad deze pabunda ir masina vel kaip raketa :)
tik vat surasti gera clk yra ka veikti nes niekas nenori ju pardavineti, nes pavairaves mb noresi tik geresni mb vairuoti.
Mercedes-Benz CLK 320 C209 Elegance, 2003m
neblogas automobilis , daug kas liūdino,kad bus taburetė,kai nusipirkau ir buvo ištikruju taburete . tada išmečiau žemintas spyruokles, uzdėjau mažesnius diskus su aukštesnem padangom ,naujas aukstas spyruokles ir važiuoja gana minkštai . naujos detales sakyčiau nebrangios daug kas tinka nuo e,c klases , tik naudotos beveik kainuoja arti kaip naujos todel ne tas automobilis kur verta lankytis po srotus. siaip gana patikimas variklis ir vaziuokle tik kadangi daug ektronikos tai koks nors komforto elementas gali ir neveikti . del rudziu dideliu problemu nebuvo vidinej sparno pusej mates rudeliu tai patvarkem bet siaip maniske dar tvarkingai atrodo.ryja nuo kokiu 9 ltr iki turbut 17 . benzo pagal tapkes paspaudima . arba vaziuojant ziema autostrada iki 110 greiciu 10 ltr benzino o vasara 10 ltr duju .bet jai tapkė sunki ryja daug
Mercedes-Benz CLK 270 C209 CDI Avantgarde, 2003m
Vairuojant jausmas kad vairuoji ne coupe, o 4duri sedana, truksta astrumo posukiuose, taip pat nepatiko konservatyvus mb vidaus dizainas(mygtukai kaip is sprinterio ir tt)
Mercedes-Benz CL 500 215 , 1999m
Automobilis buvo su duju iranga. 100km uzmiestyje suvartodavo apie 12-14ltr duju, benzino budavo 9-10ltr.
Vaziuoja labai smagiai.
Silpni ratlankiai, orginalus megsta trukineti, teko kelis kart virinti kad sutaisyti.
Yra brangiu mazgu, pvz hidraulinis siurblys kurs yra salia variklio, jo kaina apie 1600lt (padeveto) pradeda uzti guolis, veliau subyra. Siurblys neisardo. Buvo sugedes pavaru dezes kompiuteris kainavo 2300lt.
Masina brangi ir patarciau pirkti tiems kurie turi pinigu remontui.